No co, albo znowu geometria stoi, albo N75 dziabnięty. Proszę o loga 11 grupy dynamicznego z odpietym całkiem podcisnieniem z gruchy.
Dokładnie jak kolega wyżej - następuje przeładowanie mimo próby zbicia podciśnienia przez elektrozawór N75, wskazania MAF w logu statycznym wskazują na zaślepiony EGR, wskazania przepływomierza są OK. Sprawdź jak pracuje dźwignia zmiennej geometrii na turbosprężarce. Poza tym postaraj się robić logi ww. grup osobno i kręć do 4200 RPM lub do osiągnięcia...
no nie żartuj,masz tam wartość oczekiwaną i zmierzoną.Są zaraz koło siebie,tak że nawet nie musisz zbytnio wzroku rozparaszać.
mozesz podmienic z N18 ...
w bagażniku tam gdzie masz koło zapasowe, powinna być biała karteczka przyklejona, z różnymi oznaczniami, min. nr VIN, nr lakieru itp, powinien być też trzy literowy symbol silnika :)
mam problem mianowicie diagnozuję vagiem auto jest błąd 17958 doładowanie włącza się on przy 120 km\h chodzi o to że jest czujnik na powrocie od intercoolera i tam był wężyk i on mi podczas jazdy spadł nie wiem gdzie on był wczepiony załączam zdjęcie
Zapal silnik, podłącz VAG-COM potem w Basic settinns grupa 011
no tak wyglada
Witam serdecznie zalogowałem się u was na forum co prawda mam troszkę inne auto ale z tej samej stajni oraz z identycznym silnikiem Mam następujący problem auto nie idzie więcej jak 120km wyłącza turbo tryb awaryjny Nie wiem co może się dziać przepływomierz nowy bosch cały układ intelculer egr wyczyściłem 2 tygodnie temu trochę oleju było w interkuleze...
Może odpowiedz na moje pytanie pomoże innym. Dlatego porszę o pomoc Mam passat b5 AJM 2000r PD. Problem mam taki wyskakuje błąd 17958, auto jest mułem cały czas czyli ma niedoładowanie westgate działa testując vagiem czyli n75 tez działa. Pomierzyłem rezystencje i napięcia na tych zaworkach i są dobre. Ostatnio zdjąłem kostkę z przepływki przejechałem...
Zacznij od turbo.
Turbo zawsze będzie działało chyba że się zatrze. Jak sprawdzałeś turbo to ile sztanga się wychyla może się rusza ale za mało.
EGR ma wpływ na przeładowanie turbo?
Jak dobrze widzę zadane i aktualne wartości są rozbieżne. Masz podobny temat https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
404 - podaj prawidłowe odnośniki
Co to za błąd? - SPRAWA PROSTA: 17958- odchylenie wartości ciśnienia doładowania. Co może być jedo przyczyną? To już takie proste nie jest :( Myślę że w grę wchodzą następujące (możliwe) przyczyny: - uszodzony zawór elektromagnet. N75 (zaw. ograniczenia ciśnienia doładowania) - możliwa przerwa w przewodach - jeżeli coś ostatnio było rozbierane - sprawdz...
przeczyszczone turbo - co dokładnie było zrobione ?
jedż do warsztatu
Audi 6 99.r 1.9tdi 110km. Sprawdzone : czujnik ciśnienia,przepływka,egr,zawór n75, podciśnienie ok. Sztanga turbo pracuje bez oporów,gruszka też ok. Wydech ok węże turbo ok. Auto nie ma doładowania notlauf.... błąd 17958 Pod obciążeniem pompuje max 1.4 bar Turbo ok bez luzów suchutkie itp. Brak pomysłów... Proszę o jakieś porady.
Prawdopodobnie turbina przeładowuje i odcina ci moc.
Chodzi mi konkretnie o to, jak N75 powinien się zachowywać. Gdy włączę zapłon słychać jego dość szybkie terkotanie, podczas pracy silnika tak samo. Jak zamiast niego wepnę żarówkę 1,2W 12V, również miga w takim samym tempie. Wywala 17958 Octavia 1.9TDI AGR, 2000r.
Potrzebuje informacji na temat kodu błędu nr 17958 P1550. Prawdopodobnie jest to awaria kierownicy łopatek sprężarki która czasem sie zaciera i należy ją przeczyścić. Ja podejrzewam jeszcze siłownik podciśnieniowy tej kierownicy. Kierownica po odłączeniu od cięgna chodzi w miarę luźno tylko przycina się w jednym miejscu ale nie tak mocno. Czy ten układ...
Passat b5 1.9TDI AJM wyskoczył błąd 17958,umarł przy 80 km/h, skasowałem błąd i przegoniłem go po obwodnicy i i wszystko było ok, może turbinka się zawiesiła?
podpinałem pod komputer BŁĄD 17958 filtry są OK.Przekroczy 3000 obr. a pózniej jest szarpnięcie i czy mam 2000 obr. , czy 3000 obr. to jest tak samo (mulasty )
Witam. Mam problem z paszczurem swoim. Wpada w tryb awaryjny, po przekroczeniu swoich obrotów, restart komputera pomaga aż do przekroczenia ponownie tych obr... Panowie co robić ? Zacząłem od wężyków, były średnie wiec wymieniłem wszystkie na nowe. Notlauf dalej. Czas podpiąć vag-a i zrobić logi i teraz pytanie do speców, co mu dolega ? ( zapieczone...
Ogólnie sztanga się rusza i na zimnym mogę ja spokojnie podniesc palcami do góry A logi spróbuje zrobić jak najszybciej Dodano po 5 Zapomniałem dodać że wyskakuje błąd 17958 Ciśnienie doładowania odchyłka sterownika
Podepnij jeszcze auto pod VAG i odczytaj błędy, bo na pewno komputer odnotował błąd. Jeśli będziesz miał błąd 17958, to raczej już wiadomo, o co chodzi, czyli klasyczny notlauf.
Dawka paliwa zbyt duża - masz w granicach 2,2 a powinna oscylować od 3,5 do 4,0 i możesz lekko przyspieszyć kąt wtrysku bo przy mrozach będzie gorzej odpalał, logi dynamicznie - grupy 003, 008 i 011 ale przede wszystkim sprawdzić wtyczkę i kable od elektrozaworu N75 oraz zacisk kabelka na elektrozaworze N109 na pompie wtryskowej (oczyścić), skasować...
Błąd 17958 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Controle Valve (N75): Control Deviation Czyli N75 Błąd 18050 to jakiś problem w komunikacji, immo? nie określa jednoznacznie
A3 98r. AHF 110KM witam mam problem jak w temacie dziś podłączyłem vaga, i w czasie jazdy mam takie wskazania na bloku 11. (w momencie wystrzelenia w górę niebeieskiej lini traci moc..) poza tym wywala błąd 17958Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem http://obrazki.elektroda.pl/1792937300_1...
Błąd mi wyskakuje 17958 ciśnienie doładowania - odchyłka sterowania. Więc to może być turbina?
Na przykładzie własnej diagnozy (obojętnie czy silnik VP czy PD), brak błędów elektrycznych N75 itp. itd. - przeładowanie widoczne w logach dynamicznych - zero błędów przez dłuższy okres czasu (kontrolka świec nieaktywna) aż dopiero kiedy łopatki stały już sztywno na sztorc przy max powerze - błąd 17958 - demontaż turbinki i co się okazało, dźwignia...
Coraz częściej podczas jazdy silnik wchodzi w tryb awaryjny tzw. notlauf. Dołączam logi z grupy 003, 011 , 005 w logu podczas jazdy wystąpił notlauf. Grupy: 003,011,005 - http://vaglog.rtnet.pl/stacho5132_103548... 17948Sygnał prędkości jazdy - sygnał za duży brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17958Ciśnienie doładowania -...
Turbina była czyszczona i wymienione n75. Ale dalej nie było mocy. Znajomy kupił przepływkę za 150zł załozyłem, VAGiem usunałem błąd i właśnie zaczał się zbierać ale znowu padł i blad 17958 na vagu.
jezeli wyswietla ci bład egr przerwa lub zwarcie do masy to od tego zacznij
Sprawdź masy ECM. Sprawdź czy ECM dostaje 12v po zapłonie. Jak tego nie będzie to jasne że nie zasili głównego przekaźnika. Wygląda na typowy problem z zasilaniem. I sprawdzaj żarówka np 21W a nie miernikiem. Sterowanie przekaźników żarówką 5W.
kolego chodzi o to że mój kolega już podpinał mi go 2razy i pojawiają się błędy: p1550 - ciśnienie doładowania 17958 i nie wiem co się dzieje.... Proszę pomóżcie.
Takowy błąd był . 17958-Charge Pressure; Control Deviation P1550-35-10---Intermitten Dodam że przy robieniu Logów auto nie wpadło w tryb awaryjny . Najczęściej wpada przy prędkości 120-140 . Nie wiem jakie to obroty ale coś chyba ponad 3000 (może 3500) Dziś ustawiałem kąt wtrysku bo jego wartość wynosiła 100 ustawiłem na 53 od tamtej pory zrobiłem tylko...
Na razie nic nie kupuj sam błąd może świadczyć o wielu usterkach. Może być przytkany dolot przy zaworze EGR, może być katalizator,filtr powietrza trzeba było by sprawdzić. Sprawdzić jakie przepływy pokazuje sam przepływomierz powietrza,czy pracuje. Błąd jest opisany tak: ,,,- 17958 P1550 4626 Ciśnienie turbosprężarki (TC) - słaby przepływ dolotu/wydechu,...
Witam Mam problem z autkiem vw sharan 1,9 tdi 110km z 1999r. Mianowicie chcieliśmy z kolegą się przejechać i auto nagle szarpnęło prędkość spadła do 20km\h i obroty były ok.2000 obr\min. Kolega zgasił auto i chciał odpalić na nowo, ale się nie dało... Po kilku próbach auto odpaliło, przejechaliśmy gdzieś z 5-10 m i auto zgasło całkowicie i nie chciało...
problem powrócił po przekroczeniu 2 tys. obrotów wyłącza się turbo czujnik ciśnienia wymieniony - są z niego odczyty podczas gazowania do ok 2bar kolejny raz wymieniony N75 tym razem z nowego na sprawny używany , nowe wężyki i wszystko sprawdzone ręczną pompką próżniową z zegarem , trzyma podciśnienie Błąd diagnostyczny VCDS pokazujący kody usterek...
Witam. 90 konny AGR ze stałą geometrią turbiny. VAG-COM pokazuje bład: 17958 - Ciśnienie doładowania - różnica doładowania Proszę o analizę załączonych logów: http://vaglog.rtnet.pl/lehszeks_50796.ht... Czy możliwe że silnik wchodzi w tym wypadku w tryb awaryjny przez przeładowanie turbiny?. Logi chyba tak sugerują. Jakaś reanimacja zaworu wastegate...
Witam- podpinam sie pod temat bo jak w temacie mam problem z brakiem mocy tyle ze w moim AJM`em - objawy - dużo czarnego dymu wydobywającego się z wydechu - od odpalnia , przez dodawanie gazu- intercoller -przewody zrobione bo były nieszczelne ale to nie pomogło , dodatkowo błąd na kompie 17958 - a turbina jest po regeneracji, na dodatek od czasu do...
Witam Panowie, Nie chcę zakładać niepotrzebnie nowego tematu, napiszę tutaj. Otóż w moim pasku b5 AFN pojawia się błąd: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent Passat przechodzi w tryb awaryjny, nie zawsze się to dzieje, czasem jest tak że jadąc na trzecim biegu, gaz w podłogę, delikatnie przekroczy 3tys obrotów i...
Bardziej regulacja tak by wykres żądanego doładowania Wydłużyłem sztangę, lecz chyba za mocno. Auto dalej wchodzi w tryb awaryjny ( bład 17958 P1550 35 10) lecz ciśnienie jest teraz niższe niż zadane. Czy za niskie ciśnienie również może być przyczyną notlaufa? http://vaglogi.pl/log-011_mtmEN7l.html
Witam. Zakupiłem autko VW Golf IV 1,9TDI 116KM z 1999r. Auto kupione w Niemczech, przebieg 261000km (oryginalny). Wszystko było super, silnik ładnie pracował, ładnie ciągnął ale po przejechaniu 300km przy prędkości około 160-170km/h w pewnym momencie stracił moc, odruchowo spojrzałem na zegary, temperatura 120 stopni, od razu noga z gazu i spadła do...
Witam! Mój samochód od pewnego czasu zaczął szarpać i gasnąć. Dzieje się to głównie, gdy jadę po nierównym terenie. Objawia się to chwilowym wzrostem obrotów a następnie ich spadkowi, nieraz aż do tego stopnia że samochód zgaśnie. Podobne skoki obr. występują również na biegu jałowym. Zimny silnik pali na dotyk, natomiast ciepły musi kręcić z 5 s. Do...
Witam. Mam problem z moim Passatem. Mianowicie samochód nie ma mocy. Robiłem logi dynamiczne programem "delta scan". Niestety nie wiem jakim programem trzeba je otworzyć by było je przejrzyście widać. Jeśli ktoś zainteresuje się tematem, będę mógł podesłać screeny. :) Mniej więcej wyglądało to tak: 003 przepływka maksymalnie dochodziło do 575 mg, gdy...
Witam. Kupiłem niedawno Ibizę jak w temacie, nic nie dolegało, wszystko wydaje się być ok, pali na dotyk, jedyny mankament to lekkie trzęsienie opdczuwane w całym samochodzie na wolnych obrotach ale podejrzewam, że to przez poduszki pod silnikiem... Jednak po podpięciu pod VAGa zeskanowałem błędy: 16989Uszkodzenie pamięci wewnętrznej ROM sterownika...
mam problem z vw passatem 1.9 tdi 1999r trafilem na szajski cpn i nalali mi zamiast on jakiejs szajskiej benzyny bynajmniej ta smierdzialo pojawil sie blad 18050 nie wiem co on znaczy usunalem go wypompowalem paliwo ze zbiornika wymienilem filtr odpalil ok ale bardzo slabi idzie nie ma mocy i pojawia sie blad 17958 ktory takze nie wiem co znaczy po...
I jak to jest - cegła, styropian i na to maszt, a śruby w tulejach? Zatem instalacja anteny przebiegła pomyślnie. Masz jest zamontowany do komina (cegła) 10cm śrubami, umieszczonymi w kołkach. https://obrazki.elektroda.pl/5386803600_... Całą operację zorganizowałem w taki sposób, że do routeta ZTE na kablu podpiąłem laptopa. Na dach...
sprawdziłem numer usterki to 17958 ciśnienie doladowania/ różnica doładowania program w którym to sprawdzałem to Polski VAG 4.9 .
Witam. Zdiagnozowałem silnik interfacem OBD2. Okazało się że zapisany jest pewien kod błędu którego nigdzie nie mogę się doszukać. Ma ktoś może pojęcie co to za usterka ??? 01282 - Intake Manifold Flap change-over Valve (N239) oraz 17958 - ??? Z góry dziękuję za pomoc. ;)
Dzisiaj jeszcze raz rozebrałem zawór N75. Okazuje się, że gumka która jest na tym tłoczku jest rozerwana. Zamieniłem zaworki miejscami N75 z N18 i auto nie co lepiej się wkręca, ma więcej siły lecz przy 2800 obr wraz wrzuca not lauf. Na pewno zawór do wymiany i podejrzewam że turbo do czyszczenia. Jak ojciec siadł do środka i gazował to nie było żadnej...
Witam, dużo się już naczytałem, ale dotarłem do zaułka czy to turbina czy przepływomierz i brakuje mi wiedzy. Objawy to standard, wszystko ładnie dopóki nieprzekraczamy obrotów silnika rzędu 2500-3000. Potem "muł" aż do zgaszenia i wszystko od nowa .... Bład 17958. Wszystko zaczęło sie od wymiany gruszki turbiny, bo przerdzewiała. Ustawiana była 'na...
Przecież G113 to potencjometr który jest wraz z silnikiem i nie ma on tutaj nic do załączenia kompresora. Skoro jest opcja diagnozy to pokaż jak wygląda pierwszy blok pomiarowy gdy odpalisz klimatyzacje z panela na włączonym silniku. Miałem na myśli czujnik ciśnienia klimatyzacji... Pod 17tką u góry. https://obrazki.elektroda.pl/1320669000_...
Przy tych objawach to tylko trzy możliwe są błędy czyli 00575, 17958 lub 17965 a logi dynamiczne 011 oraz 011 w trybie Basic Settings (te ostatnie podparte obserwacją sztangi przy turbo) rozwieją wątpliwości co do tych rozłożonych rąk elektryków.
Witam Będę wdzięczny za wszelkie sugestie dotyczące poniżej opisanych kwestii. posiadam VW Sharan 99' TDI, 110KM silnik AFN, skrzynia automat, ok 200k km na liczniku. Po sprawdzeniu ECU VAG mam następujace błędy: 17958 - Charge Pressure: Control Deviation P1550 - 35-10 - - - Intermittent 17563 - Manifold Pressure Sensor (G71): Short to B+ P1155 - 35-00...
Seat Alhambra 1.9 TDI AFN 110 KM 1999r Witam, samochód traci moc przy około 3000tys obrotów, odzyskuje ją dopiero po zgaszeniu i ponownym odpaleniu silnika. Zawór N75 zamieniłem miejscami z tym od EGR, sprawdziłem przewody od podciśnienia, sztangę turbo- ładnie lekko pracuje, ruch około 2cm, podmieniałem czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym 2 razy...
Witam. Problem dotyczy 1.9 tdi z octavii 1999r, silnik na pompie, ciekawe tylko że kolega któremu to sprawdzałem nie wie jaki ma silnik, czy 90 czy 110 koni .... błąd oczytany z silnika : Address 01: Engine Labels: Redir Fail! Control Module Part Number: 038 906 018 GN Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 2163 Software Coding: 00002 Work Shop...
1,9 AHF 110KM Prośba o analizę logów czasem wpada w tryb awaryjny : Logi statyczne: Grupy: 000,001 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13911.ht... Grupy: 002 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13912.ht... Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13910.ht... Grupy: 007 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13913.ht... Grupy: 013 - http://vaglog.rtnet.pl/granwork_13914.ht...
Panowie pomożecie? problem w passacie ahu, wykonałem chip tuning (wsad przerobiony przez internet przez znanego tunera) a więc mod raczej 100% zrobiony poprawnie. Po jakimś czasie wyskoczyły błędy 16989/P0605/001541 - Internal Control Module: ROM Error oraz 17958/P1550/005456 - Boost Pressure Control Valve (N75): Control Deviation raz podczas dynamicznej...
Przede wszystkim podaj błąd.... VCDS-Lite Version: Release 1.2 Friday, 26 April 2019, 16:38:45:0 Chassis Type: 8L - Audi A3/S3 Scan: 01,02,03,08,15,16,17,22,35,37,45,55,56,5... ----------------------------------------... Address 01: Engine Labels: 038-906-018-AGR.LBL Controller:...
spękane klamki w drzwiach, pęknięty włącznik świateł, dziurawy mieszek + pęknięta gałka lewarka biegów itd.. Widać, że samochód nie miał łatwego życia albo/i ma spory przebieg. To są głupoty ale 5 zł nie kosztują..wyjdzie z 250-300 zł które trzeba bezsensu wydać. Kolego.. co to są za kwoty.. ;-) Poza tym jak ktoś dużo jeździ to mogą być tarcze do wymiany,...
https://allegro.pl/oferta/goodram-pendri... Dokładnie ten.
Wymieniłem dwa mikrostyki na nowe. Żadnej zmiany. Mam dalej podejrzenie że to, że działa sam silnik to jest błąd. Moim zdaniem co on ma przekierowywać jak nie działa pompa i nie pompuje wody. Pompa jest sprawna na krótko działa A po włączeniu ani drgnie. Podejrzewam układ który steruje zasilaniem TNY jest zabezpieczony rezystorem R29 (zielony i wygląda...
17957 P1549 ZAWÓR KONTROLNY CIŚNIENIA DOŁADOWANIA - ZWARCIE DO B- 17958 P1550 NIE PRAWIDŁOWE CIŚNIENIE W KOLEKTORZE SSĄCYM LUB CIŚNIENIE DOŁADOWANIA TAKIE INFORMACJE ZOSTAŁY WYŚWIETLONE NA KOMPUTERZE?? PROSZĘ O ODPOWIEDZ
Tak więc, podpiąłem się dzisiaj kkl'em, silnik wyrzucił dwa błędy -17552 - MASOWY PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA, PRZERWA/ZWARCIE NA MASE oraz 17958 - Charge Pressure: Control Deviation Ten pierwszy raczej wziął się stąd, że na zapłonie odpaliłem auto, bez podpiętego przepływomierza, a drugi mnie trochę bardziej niepokoi, po wykasowaniu, po przejechaniu ok...
17958 błąd 17958 p1550 17958 ciśnienie doładowania
daewoo programowanie amica wymiana pompy halogen passat
śrubokręt krzyżowy akumulator samochodowy
Odmowa podłączenia gazu przez gazownię - jak rozwiązać problem? Piekarnik wyłącza się - termostat, przegrzanie, zasilanie