Niestety nie znalazlem kodu o numerze 17964 P1556 035 ale jezeli potrzebujesz inne kody bledow VAG i SAE to zalaczylem w odpowiedzi... Pozdrowienia.
Witam. Winny okazał się nowy zawór n75 podawał podciśnienie pulsacyjnie ale tylko pod obciążeniem. Dodatkowo pojawił się problem z odpalaniem czemu winne były szklanki popychaczy i wytarty wałek(to tak jakby ktoś miał problem z odpalaniem wystarczy zdjąć pokrywę i wszystko widać). Zamykam temat dziękuję wszystkim za pomoc.
Zostaw przepływomierz, on jest sprawny. Problem leży w braku doładowania. Sprawdź to co jest napisane w moim poście.
Wymiana wezyka pomogla. Auto smiga i mocy mu nie brakuje. Dzieki za podpowiedzi i powodzenia z naprawa swojego auta. Mam pytanie czy posiadasz jeszcze może jakies fotki z tej robótki ? jesli możesz podeślij na prv będę wdzięczny Bo ja wymieniłem wszystkie podciśnienia ale jeden mi nie daje spokoju w okolicach a dokładnie pod zaworem EGR A dalej mam...
Podłączyłem VAG i pojawił się błąd 17964 P1556 - czujnik doładowania turbosprężarki A granica regulacji nieosiągnięta Volkswagen Golf 4
witam prawdopodobnie padł czujnik przepływu powietrza, to sie czesto zdarza. takie urzadzenie wytrzymuje srednio 50-70 tyś km. proponuje odwiedzic serwis i podłaczyc autko to urzadzenia diagnostycznego ale zaznaczam do serwisowego VW bo BOSCH moze tego nie wykazac pozdrawiam T
Witam! Problem wygląda następująco. Octavia Tdi 110PS 2003r. Znaczny spadek mocy. Po odczytaniu Vag-Com odczytuje błąd: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - - Miał ktoś do czynienia z podobną usterką?
błąd 17964 p1556 Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji, turbo po regeneracji brak mocy i noutlau. VW POLO 2001 1.4TDI 75KM. jeżeli ktoś kumaty niech podpowie , z góry dzięki
Rozerwany wężyk od turbiny
Złe logi ,wykonane w notlaufie,do niczego się nie nadają.
nie czujnik tylko elektrozawór N75 i wygląda on tak (ma biały łepek ) : http://www.206club.net/ext/pass/n75_2.jp... tak wygląda elektrozawór sterujący EGR czyli N18 (jest prawie identyczny jak N75 tylko ma czarny łepek) : http://sklep.intercars.com.pl/pics/005/7... a tak wygląda zawór EGR, z którego pewnie masz wyciek oleju : http://forum.vwgolf.pl/files/dsc00201_31...
Zaworek n 75, zacierająca się zmienna geometria turbiny, źle podłączone wężyki. Zrób porządną diagnostykę.
witam mam problem z moim passatem tdi 85kw rok 2000 otóż problem polega na tym,że auto zamula i wyświetla mi bład 17964.P1556 cisnienie doładowania graniczna wartość regulacji nie ośiągnięta co może być przyczyną.Dzieki za info
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
17964 P1556 Możliwe przyczyny: Przyłącza węży zamienione Przecieka połączenie (s) wąż Wąż intercooler Wyciek linie próżniowe Zawór elektromagnetyczny do regulacji ciśnienia ładowania (N75) wadliwe Turbo zabrudzony lub uszkodzony. Zwłaszcza, gdy mechanizm regulacji zmiennych łopatek nie będzie Ci pozostać usterka Jeśli zmienna łopatki w pozycji, w której...
Wiedz : 17964 (P1556 ) regulacja cisnienia doladowania : nieosagalna granica regulcji i pare innych od klimatyzacji i centralnego
17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Podmień N75, ECU zgłasza za niskie ciśnienie doładowania.
17964 / P1556 - Charge Pressure Control: ujemne odchylenie Ewentualne objawy Zmniejszona moc Tryb Limp Możliwe przyczyny Zbyt niskiego ciśnienia doładowania Węże / Rury niepoprawna podłączony, odłączony lub wyciek Ładowarka kontroli ciśnienia uszkodzony VNT (zmienna końcówka turbo): Dysze zatrzymany Elektrozawór ciśnienia doładowania Kontroli (N75)...
To co znalazłem w najnowszej bazie w pliku BMP
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
17964 - Regulacja ciśnienia doładowania P1556 Dodano po 30 Jak mam je wrzucić?
Witam mam problem z seatem toledo 1.9 Tdi, a mianowicie brak mocy, słabo się zbiera, wszystkie wężyki wymienione zawór N75 nowy podmieniony czujnik ciśnienia MAP , Egr czyszczony, doloty szczelne, sztanga na turbinie pracuje lekko, robiłem podcisnienie na gruszce turbiny i ładnie ściąga sztangę. Komputer pokazuje błąd 17964 (P1556) Turbo/super charger...
Witam!! Posiadaczem Seata Toledo II 1.9 TDi 110 kM z 2000r. Kupiłem go 2 miesiące temu w Niemczech i nie miał mocy tz. na autobanie rozpędził się do 180 raz a potem tylko do 160 i to bardzo powoli. Wczoraj mechanik wyczyścił mi turbo bo było fest zapchane ale nic nie pomogło. Pali na dotyk przyspiesza jak mocny diesel ale turbo nie działa. Wymieniłem...
WItam. Mam problem z pracą mojego silnika ASZ (bardzo głośna praca , brak mocy). Dwukrotnie auto było na warsztacie i po zczytaniu błedów : 18074 - valve for Pump-Jet : Cylinder 1 (N240) : Electrical Malfunction P1666 - 35-10 --- Intermittent 16685 - P0301 - 35-10 --- Cylinder No. 1 Missfire Detected 17964 - P1556 - 35-10 --- Charge Pressure Control...
Co do gruszki turbo to jest całkowicie sprawna bez dziur i chodzi płynnie. Problem właśnie w tym że nie mam wakuometru i ciśnienie sprawdzam domowymi sposobami. Zrobiłem logi 003 008 011 ale statyczne ponieważ nie mam dobrej bateri w laptopie i nie pociągnie dłużej jak 2-3 minuty. Dziś też trochę pogrzebałem i ze strzykawką zrobiłem test ( 10cm3 ) dałem...
Tak dalej to samo ;/ Kody silnika: 2 Faults Found: 18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-00 - - 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-00 - -
Witam auto to wv passat B6 1.9tdi 2001 130km usterka polega na tym ze w czasie jazdy traci moc po wylaczeniu i wlaczeniu znowu jest ok vagiem odczytalem taki blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent czy ten blad powoduje N75 czy kierownica od turbo sie zacina podpowiedzcie od czego zaczac
Witam Pojawia się taki błąd: Adres 01: Silnik Numer seryjny sterownika: 038 906 012 CA Komponent i/lub wersja: 1,9l R4 EDC 0000SG 2806 Kodowanie: 00002 Kod serwisu: WSC 06441 Znaleziono 1 błąd: 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji P1556 - 35-00 - - gdzie szukać??
Witam Na początku napiszę iż jeśli tego posta napisałem w złym temacie...wątku - to proszę moda o przeniesienie... Od około tygodnia mam problem z autem... zaczął strasznie zamulać i łapie notlaufa... na początku było dość wyraznie słychać świst turbinki - ale bez przesadnie... po 2 dniach cisza lecz dalej zamulał... w chwili obecnej słychać ją delikatnie...
Dzień dobry, Proszę o poradę na temat wyciągniętych logów z auta czy coś z nich wynika. Wyskoczył mi błąd: 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation, P1556 - 35-10 - - - Intermittent. Auto nie przyspiesza przy wyprzedzaniu, trzeba wrzucać wyższe biegi żeby lepiej przyspieszał. Zawór N75 był kiedyś wymieniany i ostatnio, wężyk...
Dzień dobry. Zrobiłem zrzut ekranu i dodałem jako załącznik. MAF (specified) - 290,0 MAF (measured) - 290 RPM - 966 EGR Duty CYCLE 84,5% Jeżeli chodzi o przepływ powietrza: na zimnym silniku ponieważ nie zdażyłemzagrzać jadąc do pracy. 2988RPM , 1897zadane , zmierzone 1009, drugi zalaczony plik odczyt kodów dał takie cuś: 17664 - Engine Coolant Temp...
Witam Samochód stracił moc, wstępna diagnoza: przepływomierz, turbina lub N75. Przeglądając poszczególne grupy niechcący(zbyt czuły touchpad) namieszałem i przemieniłem jeden z parametrów na "0". Niestety nie zdążyłem zobaczyć jaka była poprzednio. Była to grupa 35. Po tym zrobiłem auto-test i wyszedł następujący błąd: Address 01: Engine Controller:...
Witam. Od pewnego czasu nie mogę połączyć się z sterownikiem silnika. Zaczęło się od tego, że podczas jazdy przy ok. 130 km/h usłyszałem huk spod maski i zobaczyłem dym za autem. Okazało się, że wypiął się przewód na złączce między intercoolerem a kolektorem ssącym. Połączyłem przewód, spiąłem dodatkowo, żeby się nie wypiął ponownie. Od tego momentu...
Witam Proszę o poradę w sprawie Golfa 4 silnika ASZ. Samochód niema mocy tzn jedzie jak poczciwa 90 możne mniej. Po przekroczeniu ok 2,5tys obr czasami jest trochę lepiej ale w większości objawia się to trybem awaryjny i błąd 17964- Regulacja Ciśnienia Doładowania p1556- 35- 10 nie osiągnięta granica regulacji- sporadyczny Podmienione było: -przepływomierz...
Mam prośbę o analizę logów od mojego samochodu VW Golf IV 110 KM ostatnio przestał reagować na gaz tak jakby go przyduszało. Zrobiłem logi dynamiczne w grupach 03, 08, 11 . Pojawia się też błąd 17964 - Regulacja ciśnienia doładowania: przekroczona dolna granica regulacji P1556 - 35-00 - -. Podmieniłem przepływomierz od innego samochodu i też jest to...
Jeśli chodzi o błędy to wywala jeden: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent Ale tylko w momencie kiedy auto wejdzie w tryb awaryjny, a to zdarza się czasami dwa razy w ciągu dnia a czasami raz na dwa tygodnie. W BS ciśnienie dla OFF jest na poziomie 999.6 (czasami 1009.6) a dla ON 1050 - 1070. Jak w trybie...
Witam. Od niedawna jestem posiadaczem Audi A4 B5 1.9 TDI 110km AVG. Gdy kupiłem audice to pierwsze co, to wyczyściłem turbinę, gdyż geometria była zapieczona, następnie wymieniłem wszystkie węże podciśnienia, gdyż na wyjściu zaworu N75 miałem podciśnienie rzędu -0,3bara, lecz po wymianie wężyków wynik nadal nie był zadowalający gdyż podciśnienie wzrosło...
Witam, samochód to ibiza 1,9 tdi BPX Problem jest co jakiś czas, auto raz przyspiesza normalnie raz ma muła. Błąd pojawia się tylko jeden : 17964 - charge pressure control: negative deviation p1556 - 35-00-- Sytuacja jest taka, że jak jest błąd to samochód muli gdy tylko zniknie samochód jeździ dobrze. Gdy zdejmę przewód podciśnienia do gruszki nie...
Witam! Mam wielki problem. Auto: Passat b5 fl 1.9 TDI AVF tiptronik od 6 lat mój. Problem: Przed trasą ok 150km wszystko było ok. Po ok 40 km zapaliła się kontrolka ESP, nie poczułem niczego nadzwyczajnego, zgasiłem silnik, zapaliłem i kontynuowałem podróż bez świecącej kontrolki. Po 30 km dotarłem do wielkiego miasta z zaświeconym ESP, stając na światłach...
Witam mam następujący problem. Otóż w poniedziałek przyjechałem sobie spokojnie samochodem wszystko działało jak należy, nie było żadnych niepokojących objawów. Dzisiaj wsiadłem w samochód chciałem jechać do sklepu, uruchomiłem silnik (odpalił bez problemu). Niestety podczas próby ruszenia zauważyłem iż coś jest nie tak. Otóż silnik nie wkręca nie na...
Witam, Pacjent Audi A4 B6 AVF, sytuacja jest jednak dosyć nietypowa jak na przeplywke. Auto ogólnie jedzie normalnie w całym zakresie, w pewnym momencie łapie muła i zabiera coś powyżej 2000 obrotów i po następnym wciśnięciu gazu jest już totalna porażka i z czasem notlauf. Przy jednakowym, delikatnym przyspieszaniu potrafi przerwać po czym zrywnie...
17964 p1556 turbo błąd p1556 17964 passat
sterownik wolfenstein katalizator toyota delphi interfejs
zarówka punto archiwizacja danych dysku
Sprawdzanie sprawności pedału Janome, Brother – test reostatu, triaka, PWM w maszynie do szycia Ford EcoSport 1.5 TDCi – brak rozruchu po wymianie kółka wału korbowego, czujnik CKP, rozrząd