Witam mam problem z seatem toledo 1.9 Tdi, a mianowicie brak mocy, słabo się zbiera, wszystkie wężyki wymienione zawór N75 nowy podmieniony czujnik ciśnienia MAP , Egr czyszczony, doloty szczelne, sztanga na turbinie pracuje lekko, robiłem podcisnienie na gruszce turbiny i ładnie ściąga sztangę. Komputer pokazuje błąd 17964 (P1556) Turbo/super charger...
błąd 17964 p1556 Regulacja ciśnienia doładowania. Przekroczona dolna granica regulacji, turbo po regeneracji brak mocy i noutlau. VW POLO 2001 1.4TDI 75KM. jeżeli ktoś kumaty niech podpowie , z góry dzięki
Miałem podobny problem w moim passacie 1,9 tdi 90 KM, Po przekroczeniu 110 km/h turbo przestawało działać, po zgaszeniu auta było wszystko ok, do momentu przekroczenia 110 km/h na 5 biegu, po czyszczeniu problem zginął.
Wygląda na to że nie trafione vnt. Regulacja gruszki do poprawy.
witam prawdopodobnie padł czujnik przepływu powietrza, to sie czesto zdarza. takie urzadzenie wytrzymuje srednio 50-70 tyś km. proponuje odwiedzic serwis i podłaczyc autko to urzadzenia diagnostycznego ale zaznaczam do serwisowego VW bo BOSCH moze tego nie wykazac pozdrawiam T
Witam auto to wv passat B6 1.9tdi 2001 130km usterka polega na tym ze w czasie jazdy traci moc po wylaczeniu i wlaczeniu znowu jest ok vagiem odczytalem taki blad 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation P1556 - 35-10 - - - Intermittent czy ten blad powoduje N75 czy kierownica od turbo sie zacina podpowiedzcie od czego zaczac
17964 P1556 Możliwe przyczyny: Przyłącza węży zamienione Przecieka połączenie (s) wąż Wąż intercooler Wyciek linie próżniowe Zawór elektromagnetyczny do regulacji ciśnienia ładowania (N75) wadliwe Turbo zabrudzony lub uszkodzony. Zwłaszcza, gdy mechanizm regulacji zmiennych łopatek nie będzie Ci pozostać usterka Jeśli zmienna łopatki w pozycji, w której...
Niestety nie napisałeś jaki kod silnika ale domniemam, że turbo sterowane podciśnieniem więc jedyną przyczyną niedoładowania jest nieszczelność gdzieś na wężykach podciśnienia (o ile nic nie wpadło na skrzydełka jednego z wirników i/lub nie wywaliło węża z dolotu). W Twoim przypadku log dynamiczny grupy 010 wyjaśniłby w czym rzecz. Kolega z postu wyżej...
17964 - Charge Pressure Control Zrób poprawne logi turbo i przepływki bo te nic nie wnoszą !!! Wartość obrotów masz sugerowaną 2850-3150 obr/ min a u Ciebie 1407
Witam!! Posiadaczem Seata Toledo II 1.9 TDi 110 kM z 2000r. Kupiłem go 2 miesiące temu w Niemczech i nie miał mocy tz. na autobanie rozpędził się do 180 raz a potem tylko do 160 i to bardzo powoli. Wczoraj mechanik wyczyścił mi turbo bo było fest zapchane ale nic nie pomogło. Pali na dotyk przyspiesza jak mocny diesel ale turbo nie działa. Wymieniłem...
Dzień dobry. Zrobiłem zrzut ekranu i dodałem jako załącznik. MAF (specified) - 290,0 MAF (measured) - 290 RPM - 966 EGR Duty CYCLE 84,5% Jeżeli chodzi o przepływ powietrza: na zimnym silniku ponieważ nie zdażyłemzagrzać jadąc do pracy. 2988RPM , 1897zadane , zmierzone 1009, drugi zalaczony plik odczyt kodów dał takie cuś: 17664 - Engine Coolant Temp...
17964/P1556 - Charge Pressure Control: Negative Deviation Possible Symptoms Reduced power output Limp mode Possible Causes Boost Pressure too Low Hoses/Pipes incorrect connected, disconnected or leaking Charger Pressure Control defective VNT (variable nozzle turbo): nozzles stuck Solenoid Valve for Boost Pressure Control (N75) defective Possible Solutions...
Dzień dobry, Proszę o poradę na temat wyciągniętych logów z auta czy coś z nich wynika. Wyskoczył mi błąd: 1 Fault Found: 17964 - Charge Pressure Control: Negative Deviation, P1556 - 35-10 - - - Intermittent. Auto nie przyspiesza przy wyprzedzaniu, trzeba wrzucać wyższe biegi żeby lepiej przyspieszał. Zawór N75 był kiedyś wymieniany i ostatnio, wężyk...
Czyli auto wstało w momencie gdy turbo zaczęło się rozkręcać jak powinno, więc ok. Możesz spróbować je zmienić, ale najlepiej to podłożyć sprawny N75, bo jak on nie działa prawidłowo to EGR może Ci zamulić auto, koniecznie wężyki praktycznie prześwietlić, to jest najczęstsza choroba.
Co do gruszki turbo to jest całkowicie sprawna bez dziur i chodzi płynnie. Problem właśnie w tym że nie mam wakuometru i ciśnienie sprawdzam domowymi sposobami. Zrobiłem logi 003 008 011 ale statyczne ponieważ nie mam dobrej bateri w laptopie i nie pociągnie dłużej jak 2-3 minuty. Dziś też trochę pogrzebałem i ze strzykawką zrobiłem test ( 10cm3 ) dałem...
17964 / P1556 - Charge Pressure Control: ujemne odchylenie Ewentualne objawy Zmniejszona moc Tryb Limp Możliwe przyczyny Zbyt niskiego ciśnienia doładowania Węże / Rury niepoprawna podłączony, odłączony lub wyciek Ładowarka kontroli ciśnienia uszkodzony VNT (zmienna końcówka turbo): Dysze zatrzymany Elektrozawór ciśnienia doładowania Kontroli (N75)...
Witam, samochód to ibiza 1,9 tdi BPX Problem jest co jakiś czas, auto raz przyspiesza normalnie raz ma muła. Błąd pojawia się tylko jeden : 17964 - charge pressure control: negative deviation p1556 - 35-00-- Sytuacja jest taka, że jak jest błąd to samochód muli gdy tylko zniknie samochód jeździ dobrze. Gdy zdejmę przewód podciśnienia do gruszki nie...
Podłączyłem VAG i pojawił się błąd 17964 P1556 - czujnik doładowania turbosprężarki A granica regulacji nieosiągnięta Volkswagen Golf 4
Witam, Pacjent Audi A4 B6 AVF, sytuacja jest jednak dosyć nietypowa jak na przeplywke. Auto ogólnie jedzie normalnie w całym zakresie, w pewnym momencie łapie muła i zabiera coś powyżej 2000 obrotów i po następnym wciśnięciu gazu jest już totalna porażka i z czasem notlauf. Przy jednakowym, delikatnym przyspieszaniu potrafi przerwać po czym zrywnie...
Wiatm mam podobny problem mianowicie po wgraniu mocniejszego programu w lupo tdi auto na 5 biegu zaczęło tracic moc przy spokojnej dłuższej jezdzie ostanio tez na 4 biegu , gdy w miarę szybko zmieniam biegi nic sie nie dzieje ,występuje to przy dłuższej spokojnej jeździe przy 80 -120 km/h po zgaszeniu auta i odpaleniu ponownie problem znika co to oze...
17964 p1556 błąd p1556 17964 passat
agregat prądotwórczy 1200w zelmer malakser teflonowa taśma
instalacja fotowoltaiczna grundig sv2000
Mercedes V-Klasse 447: Problem z tylnymi kierunkowskazami LED Cykliczne wywołanie makra z licznikiem w Excel VBA i Arduino