Najbardziej prawdopodobnym jest, że źle zostały założone wężyki podciśnienia i turbo ciągle wysterowane jest na maksymalne doładowanie. Już wielokrotnie zamieszczałem schemat podciśnień więc znajdziesz go na necie bez problemu i sobie porównasz. Zwróć też uwagę czy nie jest zaślepiony/zatkany wężyk idący od obudowy filtra powietrza do trójnika i dalej...
bączek od zmiennej geometri...sprawdz czy podciąga, może się przycinać
mam wielki problem po sporawdzeniu diagnostyki przy passacie 1,9 tdi rok 2001 wyskoczyl mi kod 17965 -p1557 wielkie dzieki za pomoc.
Zacytuję siebie z innego forum. Z tego co opisałeś wnioskuję że silnik przechodzi Ci w tryb awaryjny ,,notlauf,,. Z reguły dzieje się tak w dwóch przypadkach (za duże lub za małe ciśnienie doładowania turbiny). Występują 4 przypadki takiego zachowania: - defekt, niepoprawna praca zaworu N75 - uszkodzenie (pękniecie, przetarcie) węży podciśnieniowych...
Gdybym wiedział to bym nie pytał. Nie jestem mechanikiem. Jeżeli turbo przeładowuje tzn że łopatki są w złej pozycji, następnie "coś" powoduje że zmieniają one ponownie pozycję, tym razem na mniejszy ciąg. Czyli coś tam się rusza... ?
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Przeładowuje czyli za wolno chodzi vnt
Witam. odswieze temat. Mam ten sam problem lecz z passatem b5 silnik ATJ. Identyczne objawy. Katalizator wywalony, wtryski po regeneracji, turbina czyszczona, EGR zaslepiony, N75 nowiuski. Zastanawiam sie czy czasami klapa w EGR nie wariuje. Bo objaw mam raz chwile po odpaleniu jak mu depne a pozniej juz idzie jak burza bez zadyszki.
,, Po podłączeniu do kompa wywala błąd 17965(P1557,sterowanie ciśnieniem doładowania ,granica regulacyjna przekroczona)." Skoro łączysz się już z kompem zrób logi dynamiczne: grupy 003, 008, 011 i wstaw tu żeby było można coś więcej powiedzieć
Przekroczona górna granica doładowania - 17965/P1557/005463 - Charge Pressure Control: Positive Deviation.Usterka standardowa. Poczytaj, bo jak na razie to nie wiesz ani jaki masz silnik, ani jaka jest definicja błędów, ani co to ten "log" o którego analizę prosisz...
Witam ponownie przeplywka jest nowa a gdy podlaczylem vw tool to wyskoczyly mi takie kody 18072 17965(p1557) 17552(p1144) 17664(p1256) 18080 mam ksiazke z kodami ale tych kodow nie moge odczytac szukalem na internecie ale nie moge znalesc
Witam. Proszę bardzo o zdiagnozowanie kodów błędó jakie pokazał mi vag. mam problemy z odpalaniem silnika, nierówna pracą i trybem awaryjnym gdy przekroczę 110km/h 18263 P1855 35-10 17965 P1557 35-10 17552 p1144 35-10 Dodano po 1 Silnik 1.9 TDI AWX 130k
czy ten błą to 17965 lub P1557 ? proponuję sprawdzić czujnik ciśnienia doładowania lub podmienić dla sprawdzenia na inny, być może przepływka ale ja stawiam na turbinę a dokładniej na zabrudzenie sterownicy gazów w turbinie
Powiem tak znam się na autach tyle oile wiem ze na 3 cylindrze wali wtrysk jestem juz umuwiony do gościa ale czy utrata mocy moze wiązać się z tym bo jeszcze pokazuje mi taki błąd http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... i taki http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... byłem dziś u pewnego mechanika co powiedział...
Witam Od jakiegoś tygodnia mam problem w moim polo 9n 1.9 tdi ATD z turbiną. Jak go mocniej przycisnę na 4 i na 5 to rozłącza turbinę i wyrzuca błąd Charge Pressure Control: Positive Deviation (http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.ph... Załączam logi dynamiczne z jazdy, na końcu wykresu widać odcięcie turbiny(na 4 biegu obroty gdzieś...
Witam Dwa auta i dwa problemy. Pierwszy to VW T5 2,5 TDI PD 2008rok.Zapala się kontrolka świecy żarowej oraz check, auto przechodzi w tryb awaryjny. Błąd po diagnozie vagiem 00568 Uszkodzony czujnik położenia w silniku sterujący. Nie mogę nic znaleźć na temat tego czujnika. Co to za czujnik? Drugi chory to tez VW tyle ze Sharan 1,9 TDI PD 2000rok. Podczas...
Witm auto jak w temacie SEAT ALHAMBRA z roku 2002r,1,9TDI(115KM)w autku po przekroczeniu 3500obr./min ,wyłacza sie turbina i wiadomo brak mocy,zgasisz odpalisz autko normalnie pracuje az nieprzekoroczy sie tych obr.jak podałem wyzej.W silniku jeden bład P1557(17965) -regulacja cisnienia doładowania.Przekroczona granica regulcji.Przejzałem wszystkie...
Zapomniałem jeszcze dopisać że błędy jakie były to: 19586 - EGR System Regulation Range Exceeded P3130 - 35-00 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00
Sztanga chodzi płynnie, próbowałem wciągać powietrze przez rurkę i chodzi lekko, ciśnienie nie ucieka. Ja bym się przyjrzał czujnikowi MAP jesli geometria chodzi płynnie od ogranicznika do ogranicznika. Masz namyśli przepływomierz czy map sensor w ecu?? Podaj dokładny numer błędu. 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - -...
Blad z VAG to: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent czasami jest Ok ciagnie i nic , a w pewnym momencie zonk i max 120km/h. Silnik ma 123kkm. czy to bedzie przeplywomierz czy gdzie indziej szukac przyczyny? moze N75??- tylko jak to sprawdzic a przy okazji nie grzeja mi lusterka- wywala blad: 00943 - Heated...
Witam, kupiłem niedawno w/w Seata. Autko łapie klasycznego notlaufa na czwartym biegu, zazwyczaj przy obrotach 2800-3200rpm. Nie ma jednak 100% pewności, że błąd się uwidoczni - czasami, tak jak to miało miejsce np. wczoraj chciałem wymusić błąd i samochód jak na złość od 1500rpm do ponad 4000rpm jechał bez problemu. Dopiero za piątym razem, już pod...
podpialem go przed chwilka pod komputer (jestem laikiem wiec prosze o wyrozumialosc) program vag-com409 nastepnie wszedlem w opcje SELECT a potem ENGINE i w cody bledow pokazalo taki blad : 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10---Intermittent nastepnie wykasowalem ten blad odlaczylem komputer i pojechalem na krotka przejazdzke...
Witam. Proszę o analizę logów passat avf, 300 tys Passat gwizdał po odpaleniu na postoju, miał brak mocy notlauf na zimnym i na ciepły. - sprawdzone i wymienione 3/4 wężyków podciśnienia - wymieniona rura za turbo /S/ była przetarta - usunięcie kulki od łożyska z wężyka od egr, egr był wymieniony na nowy ale sprytny mechanik nie znalazł kulki w przewodzie...
Witam wszystkich. Mianowicie moja 6L2 silnik ASZ (131) km '03 traci moc czasem podczas przyśpieszania na 3 a czasem na 4 biegu na przy około 3000 rpm/min. Powiem co sprawdziłem: -sztanga na turbinie po zdjęciu wężyka z gruszki chodzi lekko (po zapaleniu silnika wsuwa się do położenia skrajnego) -nie ma utraty podciśnienia na wężykach (wężyki całe) -jest...
Witam, posiadam samochód Skoda Octavia 2001 r. 1.9 TDI ALH 90 KM. Od pewnego czasu pojawił się problem: Auto traci moc, na 5 biegu z trudem rozpędza się do 140 km/h. Po podłączeniu do komputera program VCDS Lite 1.2 pokazał jeden kod błędu: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Po skasowaniu błędu autko...
To prawda rzadko, kiedy wadliwy przepływomierz zostaje odnotowany jako błąd w pamięci sterownika zwłaszcza, że najczęstszą jego awarią są błędy we wskazaniach a nie jego fizyczne uszkodzenie (zwarcie do masy). Ponieważ praca przepływomierz ma bardzo duże znaczenie w prawidłowym sterowaniu turbiną oraz układem podciśnienia zalecam testy w czasie jazdy...
Witam, problem dotyczy pojazdu seat leon 1M 1.9TDI 90KM z 2002r. Problem polega na odcinaniu turbiny, fajnie się napędza i w pewnym momencie odcina i samochód już strasznie wolno wkręca się na wyższe obroty. Po wyłączeniu i ponownym uruchomieniu silnika turbo się załącza ale jak dalej się chce trochę przycisnąć to dalej odcina. Po oczytaniu błędów VAG...
Witam, wykonałem test diagnostyczny programem VAG-COM, w audi [a3] proszę o pomoc co te kody oznaczaja i jak te problemy rozwiązac. Z gory dziekuje za pomoc. [1] - podejrzewam ze pierwszy błąd mowi jakims przełądowaniu i bedzie to fakt ze podczas jazdy gdy sie przycisnie mocno pedal gazu przelacza na stan awaryjny wiec turbosprezarka do regeneracji/wymiany?...
Witam, Na poczatek chcialbym podziekowac wszystkim za takie wspaniale forum :) A teraz do rzeczy, Błd z z VCDS Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Passat 1.9 TDI 130 km, AWX brak mocy - turbo nie dmucha, Turbina rozkręcona, wyczyszczona - brak poprawy N75 wymieniony na nowy (pierburg) Sztanga...
Dobra noc :) Mam problem z moim Paskiem B5 FL 1.9 TDI 130KM 2002r. Silnik AVF. Powyżej 90-100 km/h samochód nagle traci moc i dostaje muła, zapewne przechodzi w tryb awaryjny i ponowne odpalenie pojazdu załatwia sprawę do ponownego przekroczenia danej prędkości. Od dołu ciągnie ładnie, mocno, do momentu opisanego powyżej. Samochód kupiony w rodzinie,...
Witam wszystkich. Auto od jakiegoś czasu wolno przyspiesza jakby nie czuć turbiny, nie czuć jakby włączała się turbina. Po sprawdzeniu błędów wyświetla następujące: VAG-COM Version: Release 311.2-N Control Module Part Number: 038 906 012 CL Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0110SG 3316 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 21084 Additional...
witam. octavia diagnozowana vag-com 409.1 silnik 1.9TDI AHF 110KM błędy: Sunday, 05 April 2009, 15:19:28 VAG-COM Version: Release 409.1-US Control Module Part Number: 038 906 012 G Component and/or Version: 1,9l R4 EDC 0000SG 3334 Software Coding: 00002 Work Shop Code: WSC 35110 Additional Info: TMBBP21U72X532518 SKZ7Z0A1134386...
Witam Przekopałem setki postów związanych z tym tematem ale w każdym temacie jest prośba o logi, bo za każdym razem przyczyna może być gdzie w czymś innym, więc zakładam nowy temat. Mam Skodę Octavię 1.9 TDI 4x4 rocznik 2001. Na 4 biegu po przekroczeni 3000 obr traci moc, na 3 biegu po około 4000 obr. VCDS pokazuje następujący błąd: Address 01: Engine...
Witam, mam problem z moim seatem. Wpada mi w tryb awaryjne 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Czyli turbo przeładowuje Turbina jest nowa ma jakieś 3 miesiące Zauważyłem ze nakrętka kontrująca na sztandze jest luźna, czy mogła sie zmienic długość sztangi i dlatego turbo przeladowuje? Nakrętkę dokręciłem na sztandze...
Mam problemy z autem , jak wyjadę za każdym razem na autostrade rozpędzam się i max 120 czasem 135 i koniec mocy gasze zapalam i już dalej ciągnie. Nawet jak zatrzymam się na poboczu zgasze odczekam 5 minut i ruszę ponownie to idzie normalnie, z obserwacji wynika jak by łapał tryb awaryjny za pierwszym razem tylko po wyjechaniu i po z gaszeniu zapaleniu...
Po pierwsze to skasować błędy , odłączyć interfejs, wyłączyć zapłon i po chwili ponowna próba. Dlaczego - ponieważ jest bardzo prawdopodobne że cześć błędów jest przestarzała np: Address 46 ----------------------------------------... Controller: 1J0 959 799 Q Component: 2H Zentral-SG Komf. 0001 Coding: 04097 Shop #: WSC 01317 2 Faults Found:...
Witam. Szwagier przyjechał do mnie podłaczyc się pod kompa z A4-ką 1.9 AVB. Do tej pory wymienił N75 oraz wyczyścił geometrię w turbinie. Sprawdziłem błędy: 17996 - Engine Mount Solenoid Valves (N144/N145): Short to Open Circuit P1588 - 35-10 - - - Intermittent 18000 - Altitude Sensor / Boost Pressure Sensor: Implausible Correlation P1592 - 35-00 -...
Widocznie po moim grzebaniu dzisiejszym coś poruszyłem i jest już dobrze. W takim razie dziś zobaczymy czy się połączę. Poszedłem za radą i sprawdzę na windzie xp . Będę informował o postępach lub ich braku. Dodano po 2 Ruszyło się po wymianie niebieskiego interfejsu na vag polski. Niestety po chwili radości czas na smutek. 4 błędy AG-COM Version: Release...
VW Passat,1.9TDI 115KM,B5 2000r-silnik AJM Witam, mam problemik z autkiem...problem kilkukrotnie opisywany na forum ale nie jestem pewien co moze być przyczyną: Objawy 1 usterka: Opis-autko przełacza się w tryb awaryjny (traci moc przy 120km/h lub powyżej okreslonych obrotów) 2 usterka: Uruchamiajac silnik, po kilku lub kilkunastu sekundach z pod maski...
Witam, proszę o ogólne sprawdzenie logów. Czy widać w logach co może być przyczyną późnego wstawania turbiny? Otóż mam autko 7 lat i od początku turbina lepiej dmucha dopiero od 2tys. obrotów i wtedy auto wystrzeliwuje jak z procy, czy macie może jakieś sugestie co może być tego przyczyną? Jakieś czujniki, zawory a może sama turbina? Czy ogólnie...
Witam. Spotkał mnie taki problem, że jak jechałem to straciłem turbinę i zaczął strasznie głośno chodzić samochód (jakby odkręcić wydech) ale jak zgasiłem samochód i zapaliłem to wróciło do normy. Później tylko raz się to powtórzyło jak robiłem logi. Takie błędy. "18062 - Please check DTC Memory of Instrument Cluster P1654 - 35-10 - - - Intermittent...
Witam, Od pewnego czasu auto wchodzi w tryb awaryjny w zakresie obrotów 3000-4000. Wyskakuje błąd 17965 Charge Pressure Control - Positive Deviation (P1557). Kierownice chodzą w pełnym zakresie, N75 podmieniony i bez poprawy. Auto czasem jest dynamiczne i wtedy nie wchodzi w tryb awaryjny, a czasem jest mułowate i wtedy przy wyższych obrotach przechodzi...
Problem jest mianowicie taki, że zawieszają mi się obroty na 1100obr, oraz w momencie odpalenia silnika bez dotykania pedału gazu obroty rosną i spadają tak jak bym go przegazował. Dolegliwości na które cierpi pasek są losowe dlatego nie wiem co może być przyczyną. Ostatnio mi sie wydawało że podnoszą mu się obroty po wcześniejszym cpyknięciu tak jak...
Witam Pacjent to moje A4 B5 2000r. z 1.9 TDI AJM 116KM + (jest jakiś box na podszybiu ale czy on coś daje to kto to wie) Użytkuje auto 4 lata i nigdy nie robiłem logów bo nie było powodów, brak czasu itd a auto jeżdziło bez żadnych problemów. W ostatnich dniach auto zaczęło przechodzić w tryb awaryjny bo turbo przeładowało - 17965 - Charge Pressure...
Witam w Seacie alhambra 1.9 TDI 115KM 2002r. próbuję rozwiązać problem słabego ogrzewania i radia, które samoczynnie podczas jazdy samochodem się ścisza lub zgłasza w zależności od tego czy przyśpieszamy, czy nie. Wymieniłem już termostat i czujnik temperatury cieczy chłodzącej. Zrobiłem Auto scan Vagiem, i o ile z błędami silnika niema problemu, w...
p1557 17965 błąd p1557 17965 błąd
samsung monitor matryca programy symbian elektroliza płytki
kasprzak rm221 powietrzna pompa ciepła
Błąd "nie znaleziono CC32290MT.DLL" w aplikacjach TI i Embarcadero Piła spalinowa HECHT gaśnie po dodaniu gazu – przyczyny i rozwiązania