https://allegro.pl/oferta/kolo-pasowe-al... NR KATALOGOWY: 4643701051 Zniknie aukcja - da się odszukać po numerze katalogowym. Pozdrawiam.
A jak miałbyś wyjąć wałek przekaźnika mocy? A bez tego nic nie zrobisz na dolnym wałku.
Sprawdzałeś łożyska pompy, alternator łożyska kręcą się swobodnie,mocowanie koła pasowego na wale głównym.Nie obstawiał bym wadliwych kół pompy.Właściwy naciąg paska. Zobacz pracę koła pasowego na wale głównym czy naciąg paska jest taki sam kręcąc po woli na całym obrocie wału. Mocowanie alternatora czy nie urwana podstawa alternatora.
Przecież pisałem- lenistwo. Wystarczy na Allegro wpisać koło pasowe pompy wody Ursus C330 i wymiary są na rysunku, 135/137 mm. A żeby kolega zbytnio się nie zmęczył szukaniem https://sklep-rolnicze.eu/kolo-pasowe-po...
Załóż mniejsze koło jak koledzy piszą i będzie ładował, a jeśli wiesz lepiej to nie wiem po co pytanie (na priv mogę Ci dać linka do takiego koła).
Wchodzi w grę spalenie, stopienie i uszkodzenie oprawy jak i całego wielowskaźnika. Problem jest z kołem pasowym.
Do regulacji zaworów potrzebny jest szczelinomierz, śrubokręt i klucz chyba 12mm. Luz dla wszystkich ustawiasz na 0,20mm (szczelinomierz ma chodzić suwliwie) Z przodu masz simmering. Najlepiej załóż jakiś miękki, droższy z podwójny uszczelnieniem. Pewnie tulejka na kole pasowym będzie wytarta więc ją też należy wymienić. Do silnika nie lej superol-u...
Nowy wałek i koło talerzowe. Luz ustawiłem czujnikiem zegarowym. Pomalowałem farbą parę zębów i kręciłem wałkiem i ślad był na środku. Tylko w jednej pochwie bieżnia łożyska lekko się obracała to osadziłem na klej do łożysk. Ale to chyba nie jest przyczyną.Łożyska nowe.
Ale cyrk. Pomieszany pierwszy stopień sprzęgła z drugim. :-) Jaki masz typ sprzęgła-docisku stary czy nowy? Od dawna masz ten ciągnik? Sprzęgło zawsze działało w tej kolejności? Najpierw rozłączało wałek-pompę, a potem dopiero koła?
Dociążenie to przeniesienie części ciężaru zawieszonego narzędzia na koła. Regulacja: odkręć zawór dociążenia w lewo (narzędzie zaczepione) przestaw dźwignię sterującą podnośnikiem w pozycje dociążanie, następnie obracaj pokrętłem zaworu regulacyjnego w prawo do momentu podniesienia narzędzia po czym cofnij pokrętło o 1 obrót. W razie poślizgu kół przestawiasz...
Witam. W większości układów hamulcowych stosuje się dłuższe i krótsze szczęki hamulcowe dlatego,że okładziny hamulcowe na szczęce przeciwbieżnej zużywają się zawsze szybciej niż na współbieżnej i dlatego aby było w miarę równe zużycie obu okładzin okładzina na szczęce przeciwbieżnej ma być dłuższe to znaczy w C-330 dłuższa ma być od przodu czyli od...
Koledzy dobrze radzą. Jak dobrze podgrzejesz to nawet nie musisz go wbijać, on sam wpadnie na swoje miejsce.
po drugiej stronie jest sprężarka Jaka ? HS11 z 330
jak już bedziesz miał rozebrany atak to sobie przerób blokadę na proste zęby tak jak w C 330 lub 912
Takie coś znalazłem/// Nakrętka koła tylnego koła C-330 M20x1,5///
Witam nie podniosą się koła .
Maverick Strada XT to naprawdę dobre autko na teren, nie ma tak twardego zawieszenia jak MT ( MT 8 szt. amortyzatorów XT 4 szt. amortyzatorów ) XT niższy od MT i stabilniejszy szerokość po lekkich zmianach na fabrycznych kołach około 330 mm. Himoto Rally ma podwozie z kołami o średnicy fi 80 mm i szerokość z kołami 250 mm karoseria szeroka na 252 mm,...
Co to znaczy jak włączyć? Wypowiem się na temat c-330. Po prawej stronie na dole pod akomulatorem wystaje taka krótka dzwignia. To jest dzwignia włączania blokady mechanizmu różnicowego. Jak ciągnik jedzie i ślizga się jedno koło wciskasz dzwignię i oba koła zaczynają ciągnąć ewentualnie oba koła się ślizgają w przypadku dużego obciążenia.
Co prawda, bez pomocy ale się w miarę udało. Łożyska wymionie wydaje się że trochę pomogło. Co do luzu na walku atakujący to został usunięty przez dociagniecie nakrętki natomiast luz na kole talerzowym wystąpił z racji że wylamal się ząb prowadzący podkładki zabezpieczająca nakrętke niwelujaca luz na tym kole talerzowym. W skutek tego nakrętka kręciła...
Witam. Jeżeli dodrze widzę to 19 i 23 to są koła reduktora a 1 i 4 bieg to są koła 17 i 21. Jednak przed zakupem części zdejmij pokrywę i dobrze wszystko obejrzyj.
Paliwa napewno więcej spali od 330 ale nie ma jeszcze takiej tragedi. 360 ma dobrą masę i uciąg jak na swoją klasę. Przeszkadzać może Ci trochę wyjący tylny most no chyba że znajdziesz model w których przerabiano zwykle koła w skrzyni na stożkowe. Poza tym w 360 może częściej się blokować skrzynia niż w 330 ale nie jest to regułą.
Rozrząd wymienia się co 60 tys lub 3 lata takie jest info z autodaty i Aso. Zawsze pasek strzela przy 80-85 tysiącach bo mechanicy Piszą kartkę na 90 tysięcy. Nigdy nie widziałem żeby strzelił przy 40 tys chyba że był nie prawidłowo napięty pasek. Co do podciśnienie informacja serwisowa mówi że rozgrzany silnik bez włączonych odbiorników ma 300-330...
Jak ci silnik nie wytrzyma to skręca całą kierownicą aż do momentu gdy kolumna kierownicza zablokuje koła
MacGyver może zrobić coś z niczego to i Ty też. Użyj powietrza z koła, choć nigdy tak nie robiłem ale powinno dać rade.
Te mocowania z pytania 6 służą jako miejsce do podnoszenia ciągnika w czasie wymianu koła czy opony. Większość części taka sama jak w c-330 niewielkie zmiany modernizacyjne to przeszło. Do nabycia w każdym sklepie z częściami do maszyn rolniczych.
Bzdura W c330 pasek 14 mm W c360 pasek 17 mm Wiem bo oba posiadam i zakładałem tam alternatory w miejsce prądnic
Może być uszkodzona tarcza sprzęgłowa II stopnia lub koła zębate w skrzyni biegów, ewentualnie uszkodzeniu uległy łożyska. A co z WOM-em działa pod obciążeniem?
Nie rozumiem co wg Ciebie oznacza to stwierdzenie Nie są idealnie w osi. Oś obrotu to linia przechodząca przez środki kół - we wszystkich pojazdach dwuosiowych to jest oś przednia i oś tylna. Prawidłowe określenia to np. przesunięcie kół przednich, przesunięcie kół tylnych, nierównoległość osi, różnica rozstawu kół, śladowość kół Definicje te są opisane...
Jeśli chodzi o zamanę końcówek mocy to oryginalnie w Twoim radiu był PAL, bodaj 04 lub 05, ktoś naprawiał je i wymienił na tańszy TDA. Wersja 07 jest mocniejsza i wykonana w innej technologii więc napewno zmieni (poprawi?) nieco brzmienie. Pamiętaj że nie tylko końcówka mocy decyduje o brzmieniu. Każda firma brzmi inaczej, jeden woli Sony, inny Pioneera...
Witam. Ustawiałem ostatnio kąt wtrysku w C 330 i gdy ustawiłem go na kołek tak jak należy czyli kołek wskoczył w pierwszy otwór koła zamachowego przy jednoczesnym drgnięciu paliwa w rurce to silnik pracował bardzo twardo. Gdy opózniłem nieco wtrysk silnik pracuje bardzo poprawnie. Pytanie jest więc takie: czy możliwe jest,że znaki na kole zamachowym...
Czy mógłbyś napisać w którym miejscu jest ten trzpień do blokowania koła
Jesienią byłem na wadze i waży około 1900 Kg bez przednich obciążników . Teraz na kołach 28 cali na mokrych podłożach idzie jak burza , nie tonie . Natomiast wcześniej na kołach od Stara (tych balonowych z wysokim protektorem ) lub późniejszych 24 cali od zetora 25 to sobie kiepsko radził w terenie i potrafił się zakopać . Co z tego że ludzie budują...
po zdjęciu dołu i góry zaczął kręcić normalnie.. Co to takiego ? Dach i koła?
Możliwe jeszcze, że jakieś luzy na mocowaniu koła zamachowego :(
Ja tak kolego zrobiłem. Rozebrałem silnik, pomyłem, wziąłem wszystko do auta i pojechałem do Sędziszowa. Pan Tomasz wszystko obejrzał, zweryfikował co się nadaje do dalszej eksploatacji, a co nie. Podliczył koszt części, więc wziąłem jeszcze tłok, pierścienie, cylinder i mam wszystko nowe. W mojej pompie była oryginalna sekcja ale już wypracowana, a...
No tak ale różnice z tym kołem zębatym między 330 a 330m są . Dodano po 14 Nawet nosiłem się przez moment z zamiarem kupna skrzyni od 330 ale mnie to przerosło.
Jeśli zawory ok to tylko zostaje coś na górze. Choć jeśli to po remoncie się pojawiło to bym jeszcze raz sprawdził koła rozrządu
Ja zakładałem do C-330 alternator od Poloneza w miejsce prądnicy. Wystarczyły dwie tulejki odpowiednio docięte żeby koło pasowe było ustawione w osi z pozostałymi kołami. Koszt: 50 złotych, a śmiga aż miło. Pozdrawiam
Najzwyklejsze wytarcie wieńca, w jednym miejscu. Typowe dla C-330. Ja bym tam obrócił, założył przekręcony wieniec tak aby starte zęby były w innym miejscu na kole zamachowym niż dotychczas, dlatego że ten silnik staje prawie cały czas w jednym miejscu. Ewentualnie szukaj nowego, nie jest on drogi ale nie wiem jak z jego jakością... :D
Podaj średnicę koła zamachowego . Zmierzę wieniec C-330 .
Na wodzikach zmiany biegów na tulei włączającej WOM i chyba na przesuwnym kole zębatym napędu pompy.
Pochylenie kół, w c-330 nie reguluję się, nie przewidziano tego dawniej, jeżeli pochylenie odbiega od normy jedyne co pozostaje to wymiana czopu zwrotnicy, ona sama w sobie nadaje pochylenie koła, nie widzę innego rozwiązania. Jeśli opony będą się ścierać to tylko sprawa zbieżności Tak, to najczęstszy powód ścierania opon, drugi to jakość danej opony....
Lub pomyłka przy składaniu rozrządu. Jeśli były wymieniane koła zębate w rozrządzie na nowe, to zdarza się, że znaki nie zgrywają się.
C-330 ma proste zęby w skrzyni więc nie są potrzebne zatrzaski do trzymania biegu a tylko do trzymania wajchy żeby nie latała jak szmata. Jeśli bieg wyskakuje pod większym obciążeniem to tylko zużyte zębatki - trzeba wymienić wszystkie współpracujące koła.
Ale w instrukcji napraw pisze też że trzeba dobrać odpowiedni wymiar wieńca zgodny z grupą selekcyjną. To może dlatego tak się dzieje ? A może byś podjechał do sklepu z kołem i dobrał wieniec. Nic prostszego. Zresztą po co wymieniasz koło zamachowe?
Szlifujesz zęby na wzór zetora lub c-330. Nie ma żadnego problemu z zakleszczaniem może czasem trzeba cofnąć w tył lub skręcić kołami tak samo jak to jest w c-330.
Co do uzwojeń silnika, to oczywiście muszą mieć przejścia. To silnik 3 fazowy połączony prawdopodobnie w gwiazdę . Czujniki halla najlepiej sprawdzić podłączając zasilanie +/- 5V a do wyjść H1 H2 H3 najlepiej 3 diody LED z opornikami 330 om, podłączonymi do -5V . Pokręcając kołem powinny kolejno mrugać .
Tak jak pisali poprzednicy: wzbudzanie się alternatora 1100obr/min. i ładowanie od 800obr/min. to trochę zbyt późno. Ja mam w C-330 przy alternatorze oryginalne koło od Poloneza 60mm i mam pasek oryginalny i na razie chodzi to bez problemów, alternator wzbudza się przy ok. 800obr/min, a kontrolka zaczyna się świecić przy ok. 600obr/min. ...nie wiem...
Kupię koło pasowe alternatora Jobs Jubana przeznaczonego do Ursusa C-330 (na pasek A 13 mm), wykonane z żeliwa lub stali. Chodzi o alternator konstrukcyjnie podobny do tego z Fiata 125p/Poloneza. Cena do 20 zł. Ewentualnie mogę kupić kompletny spalony alternator Jubana od C-330, cena do 50 zł. Dodam że tego koła pasowego nie ma w sprzedaży – te...
Witam ! Mam 2 problemy: 1. Jak wymienić simering 40 72 w c 330 ? Ściągnąłem koło, zwolnice, wyciągnąłem półoś i co dalej ? 2. Są po 2 szczęki przy tylnych kołach.. jedna dłuższa, druga krótsza, która ma być z przodu a która z tyłu ? Z lewej strony... dzięki za info..
Czyli przy najmniejszym biegu za skrzynią będzi moment 33,6kNm a na kołach 90,2kNm .? Czy dobrze rozumuję? Jak najbardziej Czy może ktoś wie jakie są przełożenia w zwolnicach i dyfrze w c-330 c-360 Zetor k25. Przełożenie zwolnic w c360 to 5.0909, główne 4.077, a skrzyni biegów od 22 do 1. Zakładając że nie użyto by zwolnic i silnik ma max. 2200rpm...
Zauważyłem że niektórzy do mostu stara 66 z blokadą zakładają koła np od c-330 w dodatku po skróceniu mostu. Sam się nad tym zastanawiałem. Jak wygląda to w praktyce? Czy taki most wytrzyma w pracy z większymi kołami, podejrzewam że może się ukręcić któraś z półosiek, np ta skracana. Jaki zdanie macie na ten temat.
Witam koła zawsze wymienia się parami współpracującymi ze sobą bo inaczej 90 procent że będą wyły
Przy dwuwałowych widziałem koła zębate z ciągnika C-360 z 4 biegu.
https://www.akcesoria.cnc.info.pl/285-me... https://www.akcesoria.cnc.info.pl/330-me...
Poszukuje Instrukcji Warsztatowej do ciągnika rolniczego Ursus C-330. A najdokładniej mi chodzi o montaż kół zębatych w skrzyni biegów. Najlepszy byłby rysunek złożeniowy skrzyni biegów.
A kół rozrządu nie wymieniałeś czasem??
Polecam Skropol mają dobre wałki i koła zębate.
Wprawdzie opis stanu mało precyzyjny, ale należy wnioskować, że skrzynia biegów marnie funkcjonuje. Na pierwszy rzut oka można podejrzewać słabo zazębione koła reduktora. Czyli pokrywa skrzyni biegów w górę i zaglądamy co dzieje się z wodzikami i widełkami. Może ścięta śruba ustalająca, może skrzywione widełki, może zużyte koła.
Od czego tak ci się zrobiło, wymieniałeś tarcze czy co, z dnia na dzień ? Dopiero gdy wciskam sprzęgło 2 stopnia ciągnik stoi. Tak powinno być. Chyba jednak nie tak powinno być, najpierw stają koła potem przekaźnik.
Szanowny Kolego. Przy takim stanie Twojej wiedzy proponuję sobie odpuścić. Przecież były produkowane do tego modelu ciągnika oryginalne zestawy do napędu przedniej osi, wystarczy tylko popytać w bywszych Agromach gdyż robiąc to samodzielnie od podstaw możesz tylko zepsuć całkiem fajny traktor. Nie wyobrażasz sobie ile parametrów w takiej przeróbce należy...
Witam. Potrzebne mi są dwa wymiary (głębokości) koła zamachowego z C-330 starego typu: 1. odległość między płaszczyzną przykręcania śrub koła do wału korbowego, a płaszczyzną cierną; 2. odległość między płaszczyzną przykręcania sprzęgła do koła, a płaszczyzną cierną koła. Wszystkie te płaszczyzny widoczne są od skrzyni w kierunku wału. Jeśli ktoś posiada...
Wieniec zębaty na kole zamachowym masz uszkodzony.
MF ma wielowypust. Chyba masz na myśli koło kierownicy od C-330M, bo ma taki sam kształt co MF (wysoka, trzy ramiona), ale jest montowany na wpust. Powinno pasować wzajemnie z kołem kierownicy od C-330 (niskie, dwa ramiona), choć zmienione jest sterowanie gazem (inna wyższa dźwignia oraz inne uchwyty na kolumnie kierownicy). Jak będzie w C-328 tego...
Źle złożone sprzęgło jeśli regulacja nie pomaga. Do tego koła zamachowe czy tarcze się szlifuje a nie toczy chyba że chcesz zmniejszyć jego masę. Jeśli tokarz zbyt dużo zebrał materiału z koła to należy je wyważyć .
zgrzyta i letko wcisne pedał i hamuje ale tylko do tyłu
dziękuję za odp coś będę kombinował mam jeszcze jedno pytanie czy wałek rozrządu w c 330 różni się czymś od wałka z c 328
Co rzęzi musisz sam sprawdzić. Nie wyleciały Ci przypadkiem środkowe koła z pierwszej przekładni planetarnej?
Pompę wtryskową ustawia się na początek wtrysku, a nie na znak 0 na piaście pompy. W moim C330M silnik i pompa wtryskowa nie była ruszana od wyjazdu ciągnika z fabryki, zdziwił byś się jak koło zębate jest przestawione od punktu „0” prawie do końca fasolek regulacyjnych. W typowym C330 (a nie przejściówce z C328 czy pierwszych C330 które miały inną...
Wyjaśnię dla zamknięcia tematu. Ustawienie wału korbowego „na kołek” w kole zamachowym to rzeczywiste 20°/4.5 mm przed GMP. To dlatego, iż dla ułatwienia obsługi i wyeliminowania pomyłek przewidziano ustawianie początku wtrysku przy ustawieniu dźwigni gazu na dawkę rozruchową (pełen „gaz”). Tłoczek sekcji pompy wtryskowej posiada...
]Nigdy nie wiemy, przez jakie katorgi owe czarne krążki musiały przejść oraz czy ich wewnętrzna struktura nie była uszkodzona (np. w wyniku zbyt szybkiego wjazdu w dziurę znajdującą się w nawierzchni), lub przytarta z jednej strony od awaryjnego hamowania dodam najazdy na krawężniki i jazdę przy zbyt niskim ciśnieniu powietrza.[/quote] Właśnie - obliczmy...
Ursus C-360 moc 50 KM a momentu 190 Nm. Ursus C-45 silnik niskoprężny moc zaledwie 45 KM ale moment obrotowy 486 Nm Takie porównanie nie ma sensu bez porównania przełożeń skrzyni biegów albowiem jak koledze wytłumaczono Moc = moment x prędkość obrotowa. a w czasie orki, która przypomina jazdę pod górkę /tym bardziej stromą im cięższa gleba i więcej...
Ja mam w C-360 alternator o VW , już jakieś 2 lata i ładuje pięknie . Uchwyt był do przeróbki a koła pasowe zostały orginalne .
Pytanie podstawowe , czy ustawiłeś dobrze koła rozrządu na znakach ?? A co z luzami zaworowymi na klawiaturze ?? :|
Kola nie były zmieniane. Tulejka na kole pośrednim wymieniona
Hmm, pominę fragment z opisem rysowania okręgu o żądanych wymiarach. Rysujesz linie pionową np na warstwie tPlace potem zaznaczasz ją i wybierasz rotate, wpisujesz kąt (domyślnie układ obracany jest przeciwnie do ruchu wskazówek zegara więc podajesz kąt pełny- oczekiwany = 360 - 30= 330). Klikasz na linii i masz ją obróconą. Teraz przesuwasz ją do środka...
A może wina leży po stronie mechanizmu różnicowego,zobacz też czy koła nie mają dużego luzu na łożyskach.
Ja ustawiałem w 4 c-330 początek wtrysku i na ustawieniu na "0" po prostu silnik nie prawował tak jak miał pracować. Niekiedy silnik ładniej pracuje kiedy się go przyśpieszy lub opóźni, zależy od stopnia zużycia silnika. W instrukcji to tego modelu ursusa widnieje taki zwrot "ustawienie na "0" jest dopiero początkiem regulacji początku wtrysku paliwa...
Tak się zastanawiam, może problem tkwi w aluminiowej łapie od sprężarki która na skutek obciążenia się luzuje? Nie, problem tkwi w średnicy kół pasowych. Dla średnich obrotów 1300 rpm wydatek tej pompy to 20l/min, a taki wydatek potrzebuje mocy do napędu. Więc duże koła i dwa paski 17. Albo napęd bezpośredni z wału korbowego. Tylko, że w 330 koło pasowe...
Nie pamiętam jak jest w c 330 ale w c 360 można dać pompe przed silnikiem , napędzaną bezpośrednio od koła pasowego silnika przez wałek kardana (ostrówek ma tak podłączoną główną pompę hydrauliki) widziałem takie rozwiązanie na agrofoto do zasilania tur-a. Możliwe że trzeba troche podnieść chłodnice aby wałek się zmieścił.
Zawór Schredera to jest inaczej zawór serwisowy (kawałek rurki miedzianej zakończonej zaworem podobnym jak w kołach aut). Nie ma go w lodówkach które wychodzą z fabryki, bo rurki są zaciskane po napełnieniu gazem. Taki zaworek kosztuje 2-5 zł lutujesz go zamiast ślepej kiszki przy sprężarce. Poniżej zawór: http://elgracool.pl/product-pol-330-Zawo...
Witam ponownie .Skoro masz stary typ C 328 to jakie koło miał C 330 nowego ?Bo wiesz że jest inna obudowa sprzęgła i rozrusznik.
:) Dodano po 10 panowie ja mam w c-330 przyczepe z napędem od żuka i śmigam juz 2 lata, tylko podkreślam że orginalny dyfer wyjety z żuka trzeba rozebrać i wstawić inny tryb. oczywiście trzeba miec napęd zależny w traktorku, c-328 miały juz fabryczne napedy wałka wom. w c-330 jesli nie ma to trzeba dokupić koła zębate koszt ok 120 zł i założyc do tylnego...
Możliwe że masz rację. Chociaż praktycznie w każdym jednym ciągniku kabinę da rade unieść i nie zdarzyło mi się nigdy żeby tego nie zrobić, ale ciągników jest tyle że w końcu kiedyś musi być ten pierwszy raz. Jak coś lewarki i kołki i też bez problemu pójdzie. Koła ściągasz z obydwu stron.
Jeśli o to chodzi to mysle że zrobiłem to prawidłowo, oring też wymieniłem. Problem tkwi chyba w kołach napedzających pompe i bez rozpołowienia nie da sie nic zrobic.
lepiej od żuka, to nie będzie trzeba zmieniać koła pasowego - jest juz na szeroki pasek
Jeśli zmieniasz tylko koła przekładni głównej to przecież nic nie zmieniłeś wewnątrz mechanizmu różnicowego a nawet nie musiałeś go rozmontowywać (ale pewno i tak się rozpadł przy wybijaniu śrub). Skąd zatem ten problem? Aby nie przedłużać. Sprawdzaj czy w miarę poprawnie działa mechanizm różnicowy, czyli czy można niezależnie w miarę lekko obracać...
Nie ma żadnego myku należy wyjąć skrzynie, przy montażu wałka przekaźnika pamiętaj o zatrzasku koła przesuwnego.:)
Tyle nabije ile ustawisz zawór ale faktycznie to ciśnienie jakie przeważnie jest w podnośnikach lub większa. Pamiętaj że wałek tej pompy nie może przenosić obciążeń poprzecznych. Czyli nie możesz bezpośrednio na niego założyć koła pasowego. Druga sprawa obroty. Jest przystosowana do pracy w zakresie obrotów 700-2500. A i trzecia sprawa są trzy rodzaje...
Ten silnik posiada wtryskiwacz od c 330 i rozrząd na kołach zębatych. Sprawdziłeś pozycję nastawnika przy pompie? Ta dzwignia ktora nalezy przesunac by go zgasic. Tłok i tuleja z tego co kojarze powinny pasowac od Stara, jesli masz wieniec zebaty na kole zamachowym to rozrusznik 3 kW tez zdaje sie starowski w kazdym razie automat bendixa pasuje. Kolego...
Prawdopodobnie mogła się odkręcić nakrętka i z wodzika spadła widełka reduktora i opiera się o obudowe szkrzyni.Objawem tego jest, że do przodu da się holować natomiast do tyłu będzie się blokować skrzynia a tym samym zablokuje koła. Bez odkręcenia dekla się nie obejdzie.
Miałem podobne problemy zamontowałem specjalnie pompę dla tura. Napęd dla pompy jest z koła pasowego z pomocą paska rozrządu od Matiza . Jeśli jesteś zainteresowany zrobię zdjęcia. Pozdrawiam.
Na pierwszym schematycznym rysunku wyraźnie jest zaznaczone które koła są przesuwne, które stałe z wałkiem a które na wałku się obracają. Na drugim tak samo. Koła stałe maja pokazani przekrój. Bez obrazy ale powinieneś poćwiczyć umiejętność czytania prostych rysunków (nawet nie) technicznych.
Było rant opony i felgi choć by płynem do naczyń posmarować a jeśli częściej robisz z kołami w pastę do opon za 25 zł kupić. Polecam pomaga już przy samym zakładaniu opony łyżkami.
Dlatego powinno się stosować dość duże koła zamachowe , które zniwelują w znacznym stopniu szarpania wałkiem . Zwróćcie uwagę na prasę do słomy , polska SIMPA , jakie zastosowano koło ?? Mimo pracującego młota wysokiego zgniotu nawet C- 330 daje radę i nic się nie dzieje . :|
jak można sprawdzić czy Ursus C 330 ma siłę tych 700 kg na podnośniku w domowych warunkach Czy masz zamontowany dolny zaczep w tej C330 ? Do mojego sposobu pomiaru jest raczej zbędny. Skoro robisz przy drewnie to pewnie masz kantówkę 10x10x500 (lub dłuższą). Wsuń koniec pod "most", nad belką podnośnika, zmierz odległość most - belka i 9 x dalej na...
Panowie, nie rozbierałem nigdy tego silnika i proszę o szybką pomoc, bo dużo pracy. Ciągnik palił bez zarzutu, jedynie mocniej kopcił, po zgaszeniu już nie zapalił. Kiedy kręcę rozrusznikiem słychać metaliczny stuk, jak gdyby tłok walił o coś. Znikła cała wody z chłodnicy. Czy to może być rozrząd? Proszę w skrócie, jak mam się za to zabrać i później...
Jakiej grubości jest element zaznaczony na rysunku nr 8 (chodzi o ten dystans między wiatrakiem a kołem pasowym) http://obrazki.elektroda.pl/6624374200_1...
Na poletka o areale 30-40ar nic nie będzie lepsze od 330. Na ciężkich glebach, zwłaszcza mokrych na wiosnę, 360 prędzej się utopisz niż 330, 360 ma dużo cięższy przód na takich samych kołach i szybciej siada. Te 12km dojazdu u ciebie niczego nie zmienia, bo dalej będziesz je pokonywał i 360 więcej spali. Pomysł z przyczepą i ograniczeniem przejazdów...
Miałem ten sam problem musisz rozjechać ciągnik od strony sprzęgła i mostu.U mnie przyczyną było rozkręcona nakrętka, wysypane igiełki i rozsypane łożysko przy tym kole
felgi koła niszczarka koła mazda koła
flybox orange rozdzielnica mieszkaniowa wymiana śmigła
wan24180pl łożyska agregat prądotworczy regulator
Aktualizacja firmware Hisense i6454CB: instrukcje i porady Kody błędów serwonapędu KT270-G-20: diagnostyka i rozwiązania