Dalej utrzymuje swoje zdanie, że wina leży po stronie układu paliwowego, a najpewniej w pompie wtryskowej. Skoro po kilkunastogodzinnym przestoju występuje problem z odpaleniem to mogą być winne chociażby zawory zwrotne w pompie wtryskowej. Wskazuje na to sposób odpalania, a mianowicie długie kręcenie po przestoju i początkowy brak reakcji na gaz. Jestem...
Dodam jeszcze że jak odpali to dymi na biało
U mnie tez jakieś 2 lata temu robiłem regenerację pomp w c-360 i c-330 ale nie dawałem na wymianę tylko tata zawiózł do Zawiercia tam gdzie robią przy pompa-ch i robił je na poczekaniu na jego oczach Od obydwóch zapłacił 300 W c 330 założyłem i zapaliła od strzała w c 360 był problem jak piszesz kopci ale nie odpala ale po późniejszych oględzinach okazało...
Panowie raczej nie pierścienie, wszystko nowe a mało prawdopodobne żeby się zaciely, głowice oddałem do regeneracji i wymieniane prowadnice i gniazda, a może to być zły kąt wtrysku? bo strasznie dymi na biało a w kolektorze jak by nie spalona ropa. Ciągnik chodził z 10 minut narazie to zobaczę co będzie dalej.
Biały dym to albo zły kąt wtrysku, albo/i podlewające wtryski.
panowie a może podpowiecie mi jak ustawić ten zapłon
trzeba trochę przyśpieszyć kąt wtrysku.
Dymi na biało? Do poprawki kąt wtrysku i jeszcze raz sprawdź wtryskiwacze. Możliwe że za małe ciśnienie otwarcia mają.
Witam Mam podobny problem w C-330. Dymi na biało podczas odpalania na zimnym i ciężko odpala. Pompa po regeneracji, wtryski z nowymi końcówkami(ustawione), zapłon ustawiłem według opisu. Myślę że to może być kwestia ustawienia zapłonu. O czym świadczy dymienie na biało i ciężkie odpalania przy tym? (za każdym razem trochę pokręci, ale zawsze odpali)
A dymi czarno, biało różowo czy niebiesko?
Dymi na biało ciągle? Są jeszcze jakieś inne objawy, oprócz białego dymu ?
wydmuchało mi kiedyś uszczelkę między tulejami i nie dymił na biało tylko nie miał siły. u mnie też tak było. na biało dymił gdy lipne paliwo dostał. ale wtryski przydałoby się sprawdzić
Silnik po 5 godzinach nie jest taki zimny jak po nocy. Jak by ci się cofało to by nie dymiła na biało :!: :!:
Witam mam problem z C-360 jak ciagnik jest zimny to ciezko pali trzeba długo krecic dym leci z komina taki biało szary a jak juz zapali to łapie na 1 tłoku ale zapali to słychac jagby na 3 tłokach pracował . i ma nie równe obroty wtryskiwacze zmieniałem na nowe i nic nie pomogło ,ale jak sie rozgrzeje troche to zaczyna ładnie pracowac na 4 tłoki i nawet...
Po zdjęciu 2 głowicy zakołkowałem dolne wloty wodne te od bloku i zalałem głowicę gorącą wodą. Po postawieniu głowicy w pozycji pionowej zaczęła cieknąć woda zaworem tak jak by spod prowadnicy ale nie jestem pewien. Fakt jest faktem że najprawdopodobniej to było przyczyną dymienia na biało, ciężkiego zapalenia i wody w oleju. Dla pewności sprawdzę głowice...
witam mam podobny problem z zapalaniem zimnej 60tki tyle ze u mnie byl robiony remont silnika tuleje tłoki głowice i pompa z koncówkami i tez najpierw dymi jak zalapie to jakby nie na wszystkie cylindry i po chwili zaczyna normalnie pracowac juz sam nie wiem jaka moz byc przyczyna moz kąt wtrysku?
Jeżeli chcesz osiągnąć najlepszy efekt w wyeksploatowanym i wielokrotnie naprawianym silniku to nie sugeruj się znakami, milimetrami i kątami. Patrz na to jak zachowuje się silnik. Wstępnie ustawiasz nieco późny zapłon i próbujesz przyspieszać po jednym stopniu do zaniku białego dymienia przy rozpędzaniu silnika. Wraz zanikiem białego dymienia zaczyna...
Jestem ciekaw czy dało by się ustawić precyzyjnie poczatke wtrysku w c330 za pomocą lampy stroboskopowej do diesel ? Bez problemu. Robię tak od 15 lat. Najtańsza lampa, do tego czujnik piezo i mała modyfikacja samej lampy. Ustawienie zajmuje maksymalnie 2 minuty. Ale w C-330 tak się nie da, bo jak spojrzysz na znaki na kole zamachowym lub pasowym i...
A ja zaproponował bym sprawdzić ciśnienie sprężania bo w wielu sytuacjach rozwiązuje to dużo zagadek, oszczędza zadawania zbędnych pytań i udzielania bezsensownych odpowiedzi. Sam robiłem niedawno remont a jakie były jego efekty można przeczytać tutaj [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/to... ciężko pali, dymi na niebiesko, ropa...
Co do odpalenia czy dymi na biało? Sprawdź ciśnienie sprężania, może zawory nie trzymają, świece żarowe sprawne? Do zapłonu możesz zrobic sobie kapilarę ze starego przewodu wysokiego ciśnienia, kawałka wężyka i wkładu z długopisu. Prosty sposób: Ustawiasz pierwszy tłok 24* przed GMP(pierwszy otwór w kole zamachowym). Odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia...
Wziąłem się za remont drugiego ursusa 360, wał po szlifie nowe korwobody tuleje i tłoki, głowice po regeneracji, wtryski rozpylały więc ich nie dawałem, mam problem z pompa wtryskową zamontowałem ją z powrotem tylko że, na tulejce napędu pompy był z piłowany jeden ząbek i nie mogę wcale ciągnika odpalić przestawiałem o ząb do przodu i do tyłu, pompę...
Co do odpalenia czy dymi na biało? Sprawdź ciśnienie sprężania, może zawory nie trzymają, świece żarowe sprawne? Do zapłonu możesz zrobic sobie kapilarę ze starego przewodu wysokiego ciśnienia, kawałka wężyka i wkładu z długopisu. Prosty sposób: Ustawiasz pierwszy tłok 24* przed GMP(pierwszy otwór w kole zamachowym). Odkręcasz przewód wysokiego ciśnienia...
Witam wszystkich. Szukam przyczyny złej pracy silnika HONDY wbudowanego do agregatu prądotwórczego. Silnik HONDA GD320-317cm3 Jest to jednocylindrowy silnik diesel. DANE TECHNICZNE Typ silnika - czterosuwowy silnik Diesla, górnozaworowy OHV, chłodzony powietrzem, poziomy wał Pojemność skokowa 317 cm3 Średnica x skok 76 x 70 mm Moc max 5.1 kW (7.0 KM)...
drukuje biało k800i biało kopci biało
xiaomi autoryzacja wkładka menuet 32lg3000 pilot
ranking pralek włącz bezpieczny rozruchu
Zwarcie w piekarniku Amica ED57836 BA - brak działania Bezpiecznik wtryskiwaczy 1.5 dCi - lokalizacja i diagnostyka