skoro czujnik sprawdzony to moze sprawdz kabelkologie od niego i przeczysc wtyczke ...
Jak jest dobrze to dlaczego nie działa co? Zasilanie ,masa i sprawdzenie sygnału przy samym ECM do tego co widzi ECM na zapłonie ? Pewnie wiązka zgnita ,trzeba się pobrudzić.
zacznij od podcisnien i EGR-a ....
Kanał 11. drugi i trzeci blok.
"Kabelek od czujnika sterownika wtryskiwaczy". Co to takiego?
1 brązowo-niebieski (masa) 2 niebiesko-czarny czujnik temperatury powietrza 3 fioletowo-czerwony 5V 4 żółto-czarny czujnik ciśnienia doładowania
Uszkodzony zawór lub brak plusa po stacyjce. Sprawdź czy na odpalonym silniku jest plus we wtyczce elektrozaworu - sprawdź żarówką do masy. Przy uszkodzonym przewodzie pomiędzy EDC a N75 był by raczej opis - zwarcie do plusa.
Sprawdź krótki łącznik gumowy, zaraz przed kol. dolotowym.
Silnik 1,9 tdi 90KM 92r gruszka nie pracuje sprawdzane na postoju, zawór turbo podstawiony, turbo i przewody wymienione i wraz nie chodzi jak powinien mocy mało. Przepływomierz Bosch, miga też lampka od świec, w których blokach sprawdzić ciśnienie doładowania.?
Pewnie wymieniłeś nie to co napisałem..... Pozdrawiam.
powinienem tutaj zobaczyc 0,85bara Nie wymieniaj filtra powietrza to kiedyś w końcu zobaczysz. Optymalny kąt wtrysku jest zależny od temperatury paliwa a nie żadne "51". Dawki nie ruszaj jak dobrze odpala bo może być potem konieczna wymiana uszczelki w pompie.
Jeszcze jest czujnik ciśnienia doładowania
Co mają wtryski do tego, skoro na 3biegu działąją bardzo dobrze? Ewidentnie jest tu wina z ciśnieniem doładowania.
Ja tu widzę że mało powietrza jest zasysane i mało jest tłoczone. I to bardzo mało, wygląda to tak jakby turbina wcale nie pracowała, ciśnienie jest nawet niższe od atmosferycznego. Jakbyś miał dziurę w kolektorze, i powietrze było zasysane bezpośrednio ze środowiska, albo jakby turbina była wykończona. Sprawdź też działanie czujnika ciśnienia doładowania.
A nie mruga wtedy kontrolka od żarowych tzn nie łapie błędu np za małego ciśnienia doładowania?
Można wiedzieć jaki wpływ mają wtryski na ciśnienie doładowania. Auto nie dymi.
W bloku pomiarowym 11 masz od lewej: obroty silnika , Ciśnienia doładowania zadane (bezwzględne w mbar ,1000 mbar = 1 bar=atmosferyczne) czyli to co sterownik chce uzyskać Ciśnienie rzeczywiste zmierzone -wyrażone jak wyżej Wysterowanie N75 w %
Wyciągnij całą turbinę. Nie ruszaj regulacji sztangi, bo potem nie dojdziesz końca z regulacją ciśnienia doładowania.
Typowo grupy od ciśnienia doładowania i wartości z przepływomierza.
podłącz vaga .powinna wyskoczyc usterka regulacji ci doładowania
MAP sensor nie ma charakterystyki od 0 ani też nie może pokazać 5v przy maximum ciśnienia.
Wygląda na typowego not laufa. Czyli odchylenie ciśnienia doładowania od zadanego. Pytanie czy na plus czy na minus. Czyli komputer na pokład i diagnoza.
I za co on odpowiada? Reguluje ciśnienie doładowania.
Na wykresach widać przeładowanie? Jakie ciśnienie doładowania jest ustawione na tej mapie?
Panowie, a jak sprawa wygląda w silnikach 1,9TDI AVF (130 koni pompowtrysk). Idzie się tam w coś wpiąć bez wiercenia?
Przy 1400 mbar powinien być w granicach 600 a nie 700 ale to nie zmienia faktu że głównym problem jest ciśnienie doładowania które jest na poziomie 0,4 bara nadciśnienia a powinno być 1,2 a to spora różnica.
Witaj, źle ustawiony początek tłoczenia; Za wolno wzrasta ciśnienie doładowania - więc trzeba sprawdzić "kierownice".
W aucie miałem problem z turbina.. Kto postawił taką diagnozę i zjakiego powodu? po zamontowaniu turbiny Kto montował turbinę? Dodano po 2 i jest jeszcze numer 17964 Zbyt niskie ciśnienie doładowania.
wężyki albo są pozostałością po zamontowanych wcześniej dodatkowych wskaźnikach np. wskaźnik ciśnienia doładowania (turbo boost) albo są to wężyki od sterowania klapami nawiewu wewnątrz kabiny.
Przed czyszczeniem turbo było tak że jak jechałem 120 i to był max a po czyszczeniu turbo nie odcinało mi wgl mocy i do konca można kręcić . Ale problem jest taki właśnie ze szarpie mi na starcie i dymi strasznie A nawet gaśnie . I to może być przez turbo sprężarkę ? Mechanik cos tam mi wspominał jeden jak podłączony był że wyskoczył błąd "regulacja...
Podłącz vag-a i popatrz w parametry bieżące, przepływomierz z zamkniętym egr powinien wskazywać na wolnych obrotach przepływ ok 450mg/r, z otwartym egr 270mg/r Ten silnik nie ma zmiennej geometrii turbo, tylko zawór upustowy, elektrozawór n75 działa dopiero przy przekroczeniu max ciśnienia doładowania
Jeszcze śmiało możesz wydłużać aż zbliżysz się najbardziej do wartości zadanej a wtedy wklej również loga dwóch grup łącznie tj. 011 i 010. Coś chyba jednak zbyt szybko wykluczyłem tą przepływkę ale zobaczymy jak ustabilizuje się ciśnienie doładowania jak wtedy będzie mierzyć.
Podciśnienie dobrze gruszka i zaworki też ,turbo sprawne. Co może być? Tak tak, wszystko dobre.A nawet nie wiesz jaki błąd siedzi |ECU i przy jakich parametrach odcina to turbo. 17965 regulacja ciśnienia doładowania P1557-35-10
sprawdziłem numer usterki to 17958 ciśnienie doladowania/ różnica doładowania program w którym to sprawdzałem to Polski VAG 4.9 .
koledzy czy ja mam wymienić mapsensor?? czujnik od ciśnienia doładowania ?? czy coś innego??
Jakie jest ciśnienie doładowania ? mierzone manometrem i porównywane to co widzi komp?
Witam Mam podobny problem auto łapie notlauf po przekroczeniu 100 kmh. Sztanga porusza się gdy ściągam wężyk i zakładam idący do gruchy turbiny a na zgaszonym silniku nie mogę wcisnąć rękom sztangi czy tak powinno być czy nie. Dodam że wymieniłem wężyki, zawór N75, czujnik ciśnienia doładowania, przepływomierz, filtry na nowe i dalej to samo zbyt wysokie...
witam To mój pierwszy wpis na forum więc witam wszystkich serdecznie. Co do problemu kolegi z audi to proponowałbym podmienić czujnik ciśnienia doładowania. może po prostu okłamuje sterownik że przeładowuje... pozdrawiam
witam, mam taki problem z 1.9tdi 90km w fordzie galaxy 96rocznik. Nie ma mocy, ciśnienia doładowania odczytane MB011 pokazuje 979,2mbar i nie drgnie ta wartość. Czujnik siedzi z moich informacji w sterowniku silnika, moje pytanie co może być powodem takiego wskazania???? czy przecięty wężyk czy usterka czujnika na płycie?? A i czy ciśnienia BARO jest...
Ale turbo i tak przeładowuje do 2400 mbar zbija i ma problem by wrócić na zakładane 1960. Wygląda na przycinając się sterowanie VNT. Co do szarpania to przeważnie braki w dostawie paliwa je powodują chyba że są płynne to powoduje je turbo które ma problem ustalaniem stałego ciśnienia.
Jak powinien zachować się zawór przy turbinie w Octavi 1,9 TDI 110KM sterowny podciśnieniowo przez N75 po zapaleniu silnika??? Czy po zapaleniu jego dzwignia ma się przesunąć na dół czy ma pozostać w pozycji jak po zgaszeniu silnika??? U mnie jest tak że na wyłączonym silniku dzwignia jest u góry następnie po zapaleniu minimalnie przesuwa się w dół...
Błąd dotyczy elektrozaworu który steruje pracą EGR. Niestety nie ma to wpływu na kopcenie i szarpanie. Do przeglądu stan pompowtrysków i ich wiązki. Na początku sprawdź jednak ciśnienia doładowania żądane i rzeczywiste oraz analogiczne masa powietrza z przepływomierza.
Tak jak pisałem powyżej EGR jest wyrzucony wstawiona flansza a co do logów to w grupie Turbo nie osiąga zadanego ciśnienia doładowania Turbo ustawione było na maszynie gdzie osiąga pełen zakres obrotów
Ta rura idzie od turbiny do intercoolera.Jeśli masz tam dziurę to automatycznie spadnie Ci ciśnienie doładowania a co za tym idzie moc silnika.Może też sterownik łapać błędy związane z ciśnieniem doładowania.Zalecam wymianę tego złącza jak najszybciej.
Jak nie N75 to czujnik ciśnienia doładowania. Miałem już podobny wypadek. Sprawdzić można tylko podstawiając inny lub wymienić na nowy.
Jakie masz ciśnienie doładowania?? Może Ci turbo przeładowywuje i odcina paliwo-miałem ten sam problem w toledo Wymiana turbiny pomogła
masz szczęście, że ten sterownik nie jest taki głupi... sądzisz, że zmiana torque limitera o równe 30% w całym zakresie obrotów, jest rozsądna ? nie tknięte limitery MAP,MAF ,po co taki przyrost ciśnienia doładowania ? generalnie z cyklu "gorzej być nie może."
Witam mam taki problem auto to Passat 1.9 TDI 90 KM z 2000r. problem jest taki autko ciągnie do jakichś 2500obr/min ,później bardzo słabo sprawdzone: przepływka , N75, czujnik ciśnienia doładowania, wyświetla błąd 17553 nie daje się wykasować :cry:
Lubicz koło Torunia Dodano po 13 No to sterownik powinien zabijać to doładowanie a dlaczego tego nie zrobił, może coś czujnik ciśnienia doładowania oszukuje dziwna sprawa. Jeszcze raz sprawdzę połączenia wezykow i przeczyszcze ten czujnik.
W oryginalnym sofcie sterownika dla silnika ALH maksymalna wartość zadana ciśnienia doładowania (odczytana vagiem) to 1948 mbar a nie 2,2 mbar - to jedno a po drugie to jak może to nie być kwestia softu skoro w wartościach zadanych pokazuje ciśnienie rzędu 2,3 mbar przy niby oryginalnym sofcie ? Wartość rzeczywista ciśnienia doładowania to oczywiście...
korzystam z kts.które parametry podać.Temperatury silnika paliwa powietrza ok. Przepływka ok,egr ok potencjometr gazu też,Ciśnienie doładowania w porządku inne parametry i dokładne wartości przybliżę w poniedziałek
15darekvw - wartość ciśnienia zadanego ma wynosić 1948 mbar (przy pedale wciśniętym całkowicie do podłogi, podczas dynamicznego rozpędzania samochodu np. na 3 biegu w zakresie obrotów od 1500 do 4200 RPM) a wartość rzeczywista ciśnienia ma oscylować w granicy tej ww. wartości czyli 1948 mbar. Podczas rozpędzania wartość rzeczywista będzie mniejsza,...
Witam. Posiadam VW Vento 1.9tdi AFN Podlaczylem auto pod kompa za pomoca polski vag i sprawdzalem sobie cisnienie doladowanie. wysietla mi cisnie jakie pownno byc i jakie jest, od 2 do 3tys obrotow cienie jest o jakies 400 milibarow nizsze dopiero przy 4 tys obrotow osiaga odpowiednie cisnie, wiec mam pytanie czy to wina sterowania sprezarka czy jej...
Sprawdź zaworek sterujący siłownikiem turbiny (podmień na chwile z zaworkiem od EGR) i katalizator, najlepiej przejedź sie z zapiętym testerem i odczytaj parametry cisnienie doładowania wsp wypełnienia zaworu turbiny i przepływkę wartości wymagane i rzeczywiste.
Jak wyregulowałeś cięgno „gruszki”? Sprawdziłeś ciśnienie doładowania, bo wyglada na to, że jest nieprawidłowe (zbyt wysokie lub za niskie). Powinieneś mieć błąd w sterowniku. Pozdrawiam
Reczne zamkniecie zaworu na dolocie natychmiast gasi silnik wiec raczej nie rozerwalo rury na dolocie. O słodki..... Po pierwsze jaki silnik? Samych deisli to tam było chyba z 5, w trzech różnych gatunkach - z VNT, VTG, VP i PD - który masz? Zrobie jutro logi Po co? Dwie rzeczy na razie nas interesują - ciśnienie doładowania i wskazania MAF na biegu...
Witam. Mam dość duży problem z swoim Passatem. Chodzi o to że po wymianie uszczelki pod głowicą spadła mi moc. Czasami jak się go odpali to na biegu jałowym falują obroty. W dodatku wyskakują błędy: 1. Nieprawidłowy sygnał z przeplymowierza powietrza (nieciągły) 2. Ciśnienie doładowania, odchyłka sterownika (stały) Z góry dziękuję za pomoc. Pozdrawiam.
Co na początek po sprawdzać? Pod obciążeniem : Masę powietrza, ciśnienie doładowania, masę paliwa. Następnie można poszukać nieszczelności w układzie podciśnień oraz w układzie turbodoładowania.
Autko przy przyspieszaniu na niskich biegach czasami łapie coś dziwnego. Jakby przycina się, szarpie i jedzie max do 3000obr 3200obr. strasznie muląc. Przypomina mi to swego rodzaju tryb awaryjny. Gdy zmienię bieg na wyższy i dam pedał w podłogę to już ciągnie normalnie. Nie trzeba wyłączać silnika. Żadnych błędów w ECU. Ciśnienie doładowania w normie...
Witam. Założyłem licznik z 20 jahre z MFA i średnie spalanie wynosi nawet 3.9l/100Km więc zaniża i to dużo. Silnik 1.9TDI AHU po modyfikacjach, wtryski 216, ciśnienie doładowania 1,2Bar. Dawka paliwa była 3.0mg zmieniłem na 4.0mg bo podobno z tej dawki ustala dane do dawki i spalanie chwilowe na biegu jałowym wacha się 0,4l-0,6l. Czy istnieje możliwość...
Nie. Gruszka jest sprawna. A kolega ma nieszczelność pomiędzy turbiną a kolektorem ssącym.Bez wężyka nie ma ciśnienia doładowania i nie ma świstu. I nie ma co szukać ryżu po wagonach tylko trzeba znaleźć nieszczelność.
Odczytaj kody, jak będziesz miał odchyłka regulacji ciśnienia doładowania - dodatnia, to raczej turbina do czyszczenia. 250 do 500 zł zależy gdzie, poszukaj sprawdzonego warsztatu który zdiagnozuje przed naprawą
Wcześniejszy problem tyczył się samego odpalania auta. Sterownik został okryty i żadna woda się nie zbiera. Nie zmienia to faktu, że sam sterownik gdzieś w środku nie mógł się popsuć. Sprawdzałem błędy na VAG-u, ale nic niepokojącego nie zauważyłem. Ewentualnie czy jest jeszcze możliwość, że któryś z czujników ciśnienia doładowania, itp. jest uszkodzony...
podstawą w diagnostyce doładowania jest test drogowy (3bieg,3 tyś obr., 100% gazu)sprawdzasz wsazania czujnika(grupa11) zobacz też co pokazuje czujnik na samym zapłonie(ciśnienie atm)
Skoro jesteś tak zorientowany to napisz co konkretnie. z fusów nie wróżę,nawet logów nie możesz zrobić ,to podstawowa rzecz aby rozpocząć dyskusję na temat samego doładowania,nie opisałeś samego problemu itd.....więc nie ma co oczekiwać.
No to już prawie wszystko wiem, poza jednym, żeby zmniejszyć ciśnienie doładowania to ciągnie czy puszcza ten siłownik przy turbinie? Ogólnie to problem jest/był ze zbyt dużym ciśnieniem doładowania, kierowniczki były praktycznie zablokowane w takiej pozycji że siłownik był maksymalnie wciągnięty, trochę rozruszałem ale i tak się przycina.
Do sprawdzenia układ podciśnień, ciśnienie doładowania, szczelność dolotu, wskazania przepływomierza, Szczelność tzw gruszki przy turbosprężarce, zmienna geometria czy pracuje w pełnym zakresie i czujnik pedału hamulca.
Witam! Miałem ostatnio drobny wypadek lekkie otarcie w wyniku czego musiałem wymienić lewą lampę błotnik. Dzień po wypadku auto traciło moc jakby brak ciśnienia, pojechałem do mechanika i okazało sie że intercooler miał dziurkę więc go wymieniłem na nowy wszystko było by dobrze tylko że auto szczególnie pod górkę na 4 i 5 biegu przy obrotach powyżej...
Spadek mocy skutkujący prędkością maksymalną około 120 km/h, a i z resztą uzyskiwaną dość mozolnie, sugeruje wejście sterownika silnika w tzw. notlauf, czyli tryb awaryjny, zapobiegający jego uszkodzeniu. Najczęściej ma to związek z zablokowanymi, blokującymi się kierownicami turbiny, przez co ciśnienie doładowania za mocno wzrasta. Dobrze by było sprawdzić...
Witam zacne grono Tunerów. Dnia dzisiejszego wgrałem do swojego samochodu audi a4 b6 1.9TDI AVF 130KM, program z lekko podwyższonym doładowaniem turbiny do 2,51bara (1,51+ cisnienie atmosferyczne, seryjnie ustawione 2,35bara) oraz przestawionym Single Value Boostem na 2,64bara (seryjnie 2,62). I tutaj pojawia się zagadka, ponieważ podczas logowania...
Nie, musisz wyczyścić turbinę, przecież ta sprężyna utrudni siłownikowi poruszanie łopatek, zmieni się ciśnienie doładowania! Dodano po 7 Swoją drogą octavia z 200 roku.... ;)
Pisze Ci kolega, że ma zwykłą turbawkę bez zmiennej geometrii a Ty dalej z tym czyszczeniem wyskakujesz. Kolego pipestone74 zapewne pierdykła sprężynka w N75 ale też porównując parametry z logu 011 i 003 to masz niskie wskazania masy zasysanego powietrza w 003 jak turbo przeładowuje do ponad 2200 mbar więc i najprawdopodobniej przepływka też już swoje...
U siebie w A6 2,5 TDI w zeszłym miesiącu też wywaliłem katy i nagle moc się odnalazła. A też ciśnienie doładowania było w zasadzie żadne i był problem żeby wyprzedzić autobus. Za to teraz dostał takiej mocy że się wysrało koło pasowe :/
Sharany tak maja że pokazuje głupoty z tym atmosferycznym. Nie pisz głupot. (at)dziungwaj Demontuj sterownik silnika, jest pod deską rozdzielczą (dostęp trudny ale do zrobienia), rozbierz, wypuść z niego ciśnienie wymyj z oleju, wymień wężyk w środku co idzie do czujnika ciśnienia, pozbądź się kapselka z tylu obudowy ECU bo zalany olejem nie spełnia...
Audi 6 99.r 1.9tdi 110km. Sprawdzone : czujnik ciśnienia,przepływka,egr,zawór n75, podciśnienie ok. Sztanga turbo pracuje bez oporów,gruszka też ok. Wydech ok węże turbo ok. Auto nie ma doładowania notlauf.... błąd 17958 Pod obciążeniem pompuje max 1.4 bar Turbo ok bez luzów suchutkie itp. Brak pomysłów... Proszę o jakieś porady.
Witam! Mam następujący problem. Uprzedzając zrzędzenie w stylu-to juz było omawiane-chcę dowiedzieć się konkretów(od kogoś kto miał taki przypadek i sobie z nim poradził). Czytając posty na ten temat dochodzę do wniosku że każdy pisze co tam sądzi,a część porad jest rodem z "fachowych";-) poradników typu "Auto Śmiat". Ogólnie chodzi o spadek mocy, wiem...
81kw motor: AFN Czy to o to chodzi? dokładnie o to chodziło - silnik AFN więc turbosprężarka ze zmienną geometrią czyli wielkie prawdopodobieństwo zapieczenia się zmiennej geometrii turbosprężarki, dla pewności przed ewentualną koniecznością demontażu i rozbiórki turbosprężarki można się upewnić co do wartości ciśnienia doładowania jaką podaje podczas...
problem polega na tym ze kiedyś zaświeciła się kontrolka silnika i duży spadek mocy no to standard pod kompa mam jeden błąd (nie da się go wykasować ) 17957-zawór sterujący ciśnieniem doładowania (zwarcie do masy) już dożo nad tym siedziałem i dodam ze w tym silniku nie istnieje zawór N75 ani N18 tak jak w 1,9TDI wiec zwracam się z prośba o pomoc do...
Auto od samego początku nie ma mocy i dużo pali, w trasie 9 l. Byłem już w kilku warsztatach i tylko wydaje pieniądze, bo jest bez zmian. Na chwilę obecną sprawdzono egr, turbo, przepływkę, katalizator, jest ponoć ok. Komputer nie pokazuje żadnych błędów, mechanik mówił że robiono logi statyczne i dynamiczne i nic nie wydaje się być podejrzane. Sobie...
Pacjent seat leon 2004r/1.9tdi/asv.Wyskakują błędy 17552 - przepływomierz powietrza nieprawidłowe działanie . 17660 - zawór początku wtrysku nieprawidłowe działanie . 17849 - zawór recyrkulacji spalin nieprawidłowe działanie . 17957 zawór ciśnienia doładowania nieprawidłowe działanie. 18027 przekaźnik świec żarowych nieprawidłowe działanie . Po skasowaniu...
po diagnostyce na KTS bledy: climatronic: 0240 przekaźnik, zacisk 15. Komora silnika. Wartość max przekroczona 00E5 Ciśnienie czynnika chłodniczego wartosc max przekroczona- uszkodzone byly wentylatory, wymienione. bledy w climatronicu skasowane nie wracaja. Błędy w sterowniku silnika: 175 Regulacja ciśnienia doładowania wartość max przekroczona. Samochód...
witam. mam pytanie odnosnie cisnienia doładowania. jest to seat alhambra 1.9tdi 97r oznaczenia silnika afn. sterownik wchodzi w tryb awaryjny po podpieciu pod kompa okazało sie ze turbina daje za małe cisnienie dokreca tylko do 1600mbar. n75 i wszystkie wezyki posprawdzane, wszytko gra.po odpieciu wysokiego cisnienia i zaslepieniu turbina wyciska 2100....
Witam. Jakiś czas temu w deszczowej pogodzie komputer wyrzucił błąd jak wyżej. Podniósł obroty z 900 na ok 1200. Pedał gazu przestał reagować. Doturlałem w mękach 100km (auto jedzie max 60km/h) Wymiana potencjometru gazu - nadal to samo. Przekręcenie kluczyka i reset pomaga na chwilę. Wiązka do ECU sucha. Wtyki oczyszczone kontaktem. Wsiadam do zimnego...
Nowy czujnik sprawdzałem jeździłem z testerem i patrzyłem czy pokazuje to samo co na zegarach, a jeżeli chodzi o zawór n75 to u mnie takowego nie ma jest taka czarna centralka (sry za brak fachowej nazwy) z której wychodzi 6 podciśnieniówek 1 do pompa vac 2 obudowa filtra 3 sterowanie turbosprężarki 4 akumulator podciśnienia 5k klapa gasząca silnik...
jeśli wyłącza turbinę to pewnie przeładowuje , czyli ciśnienie doładowania jest za duże i wpada w tryb awaryjny , a po zgaszeniu silnika pewnie wraca do normy. tu przyczyn morze być wiele : zawór ten przy turbo za mocno się otwiera , a otwierany jest ciśnieniem , którym steruje N-75 , albo ten przy turbo (mechaniczny z dzwignią za lekko działa i za...
Witam. Zakupiłem autko VW Golf IV 1,9TDI 116KM z 1999r. Auto kupione w Niemczech, przebieg 261000km (oryginalny). Wszystko było super, silnik ładnie pracował, ładnie ciągnął ale po przejechaniu 300km przy prędkości około 160-170km/h w pewnym momencie stracił moc, odruchowo spojrzałem na zegary, temperatura 120 stopni, od razu noga z gazu i spadła do...
Witam, posiadam Audi A3 8L 2001r 1.9TDI PD ASZ 96KW (130km) turbina ze zmienna geometria Garret, 3 miesiące temu dałem turbo do regeneracji Firma w Łodzi Regline, ostatnio turbina zaczęła mi przeładowywać i wyskakuje: błąd 17965 Ciśnienie doładowania - przekroczona granica regulacji Na 4 biegu przy 2800 obr wpada w tryb awaryjny Co sprawdziłem: -wszystkie...
Seat Toledo II 1.9Tdi 1999r AFN 110km błędy: 17946Zawór odcinający paliwo - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze sprzętem - BŁĄD SPORADYCZNY 17958Ciśnienie doładowania - różnica doładowania brak osprzętu / nie związany ze sprzętem 17957Zawór regulacji ciśnienia doładowania - przerwa/zwarcie do masy brak osprzętu / nie związany ze...
Witam wszystkich, Jestem właścicielem Passata 1.9TDI 115KM silnik AJM z ’99 (na pompkach). Generalnie auto jest w idealnym stanie, ale jak to bywa już w tym wieku pojawiają się różne bzdury. Ostatnio walczę z błędem ciśnienia doładowania (VAG odczytuje 17958 P1550), ale jak dotąd nie udało mi się rozwiązać przyczyny. Dodam, że EGR mam zaślepiony...
iveco ciśnienie doładowania przekroczone ciśnienie doładowania ciśnienie doładowania mondeo
plyta indukcyjna siemens automat świateł dziennych sprawność klimatyzatora
schemat radia preludium schemat radia preludium
Drut pleciony 1.5 mm jako antena do radia lampowego Różnice między terenami zabudowy jednorodzinnej i mieszkaniowej