jesli wtrysk lal to chyba masz odpowiedz
Wszystko sprawdzone caly układ paliwowy od baku po wtryski Samochód powyżej 5 stopni pali na dotyk jak temperatura spadnie poniżej 5 stopni zaczyna się problem im więcej mrozu tym gorzej, przy -7 juz praktycznie nie odpala. Dadam ze paliwo zimowe, zawory wyregulowane kompresja silnika w normie. Żadnych błedów na diagnostyce.
Witam, Ten problem był już opisywany, ale nie wyczytałem jednoznacznej odpowiedzi. Problem pojawił się pewnego dnia po dobrym nagrzaniu silnika i postoju dłuższym niż 20 minut. Jeśli odpaliłem przed upływem 20 minut, to wszystko było ok. Wymieniłem filtr paliwa oraz oringi na oryginalne, sprawdziłem kulkę w odstojniku, sprawdziłem sitko w baku (niedziurawe),...
Witam. Autko chodzi.. Wymontowałem wtryskiwacze i znalazłem przyczynę. W jednym podwiesiła się igła i kompresja przez wtrysk prawdopodobnie sadziła do pompy i powstawała piana. W drugim podobnie. Wtryski rozebrane, oczyszczone. Pomimo nowych końcówek taka przypadłość. Ot takie gówno kupujemy.... Jestem po trasie 500km, nie przerywał mi w trakcie jazdy....
Mogą być winne podkładki pod wtryskami kompresja dostaje się do układu paliwowego przez powrót. Zanim dasz wtrysku do naprawy to taniej będzie wymienić te podkładki
Co było zmieniane? nie tacho? może pedał gazu? Po zaprogramowaniu pedału gazu zniknie 7070 i prawdopodobnie 4021 (jeden z układów nie sparametryzowany). Wszystkie te usterki nie mają nic do odpalania. Diagnostyka, a dopiero wymiana czegokolwiek. Wymienisz pół auta a dalej będzie kicha ;P Sprawdzane były przewody paliwowe,filtry. wszystko i nic. Kompresja...
Właśnie został podłożony kpl nowych wtrysków i bez zmian mocy nie ma i dalej korekcja 4 cylindra za duża teraz podłożymy druga pompę płd na 4 cylinder zobaczymy co się będzie działo. Niestety nie mam ciśnieniomierza do sprawdzenia kompresji
Witam. Odświeżam temat bo mam podobny problem . Atego 1223 04' ten sam błąd co powyżej stracił moc, silnik nie chodzi równo, podmieniałem wtryski i pompki i ten sam błąd ale tylko na biegu jałowym na obrotach błąd znika. Ma ktoś jakiś sposób na sprawdzenie kompresji w Atego? Próbowałem sprawdzić SD ale nie chce przestać kręcić i kręci aż Aku zaczynają...
Odkopię temat, ostatnio nabyłem drogą kupna :) i trochę potestowałem póki co na Volvo FL i kilku osobówkach. W Volvo FL (EURO5) dało się dostać do sterownika hamulców (sprawdzenie ciśnienia podawanego na każde koło, poziom zużycia klocków), sterowanie zawieszeniem pneumatycznym (odczyt ciśnień, kalibracja wysokości po wymianie czujnika, testowanie)....
Najpewniejszy jest manometr. Całkowicie zgadzam się. Co można powiedzieć o tej korekcie? Cylindry 3,4,5 najprawdopodobniej mają problemy z kompresją. Korekcja w 2 i 6 cyl być może spowodowana przez poprzednie (3-5), aby wyrównać pracy silnika. Z tych wyników należałoby zrobić testowanie kompresji w cylindrach. Po to i pytalem. :) :)
Na poczatek jaka kompresja , ale mało istotne bo porównam z innymi cylindrami pewnie okolo 18 bar. Do wtrysków wyciagania czy jakieś specjalne narzędzie potrzebuje, czy odkręcam i normalnie wyciągam. Ewentualnie jak ustawić rozrząd do demntarzu głowicy i później kolejność i momenty dokręcania
Jak na plaku nie chodzi to brakuje mu kompresji. Jak chodzi jedynie na plaku a po skonczeniu plakowania gasnie to pasowalo by podłączyć pod komputer i sprawdzić czy MR widzi obroty wału.
witam w Atego z 2003r z 4 cylindrowym silniczkiem WDB970 po wymianie czujnika wału w czasie pracy autko wyrzuca błędy MR 5026, 5126, 5226 [Jednostka pompująca dla cylindra 1,2,3-zawór nie otwarty] po zgaszeniu błędy przechadza w zapisane i mogę je usunąć ale autko wyrzuca następny MR 4806-jednostka pomp linii-zwarcie do masy -gdzie i czego tu teraz...
Niestety, sprawdzałem po VIN'ie nie ma takich kodów błędów. Najlepiej będziesz miał podłączyć autko pod Star Diagnoze i odczytać błędy bezpośrednio, przy okazji podejrzysz parametry silnika. Martwi mnie to,że jak piszesz auto nie pali nawet na plaku. To może oznaczać brak kompresji na którymś z cylindrów. Olej sprawdzałeś? tzn. czy nie ma jakiegoś syfu...
Filtr powietrza nowy, obudowa i przewody ok. Robiłem test kompresji i na 1,2,3 cylindrach wychodzi 97% - 98%. Na 4 cylindrze 87%, 5 - 89%, 6 - 94%. Maks. doładowanie na 5 biegu podczas jazdy 1.4 bar. Filtr paliwa nowy. Gdzie znajduje sie ten zawór regulacji doładowania? Dodano po 6 Jak wchodzi na maks. obroty (2200 - 2400) włącza sie ograniczenie momentu...
Jeśli w zbiorniczku nie robi się maź, a głowiczkę sprężarki masz nową to zostaję Ci zdjęcie głowicy. Olej czysty, płyn czysty, głowiczka nowa. Ale wydaje mi się że jak auto zjechało z trasy to była jakaś piana w układzie chłodzenia.
Walczyłem raz z fordem,objawy identyczne a winny był korek zbiorniczka płynu. Po wymianie na nowy przestało wyrzucać płyn. W tym aucie korek jest bez zaworu. Ma być szczelny. :) Zobacz jak Ci zareaguje gdy przed postojem zrzucisz powietrze. Możesz wykrecić np. końcówkę do pompowania kół w osuszaczu. Albo zluzować filtr osuszacza po zaparkowaniu. Jeśli...
Witam mam do sprzedania... Rurę przewód łączący kompresor z osuszaczem powietrza do mercedesa Atego ze stali nierdzewnej. Ilość do uzgodnienia, ponieważ sam wykonuję te rurki, które są w pełni sprawne i służą na lata. Przed zakupem proszę dzwonić i upewnić się o ilości, którą mam na stanie. Wszelkie informację pod numerem telefonu: 796 240 560 https://obrazki.elektroda.pl/3906886300_...
atego atego mercedes kompresja kompresja mazda
telewizor telefon temperatura czujnik master amica płyta demontaż
renault laguna brzęczyk vaillant wymiana wymiennika
Mitsubishi Carisma sedan przedlift srebrna klapa bagażnika – gdzie kupić, na co zwrócić uwagę Tasmota & OpenBeken Device Group: Relay 3 Sync for test_luce via DGR_SendPower