Jaka kompresja?
Czas zmierzyć kompresję.
A dolot też sprawdzony czy nie ma nieszczelności i podciśnienia?
Co tu pisać , zdejmujesz podporę silnika , albo odpowiedni adapter i pomiar przez wtryski .
A kompresję sprawdzałeś??
A po co to mierzyć? Jak pogięło to kręci jak bez kompresji. Kręci tak?
Zadajesz dużo pytań , słuchaj jeśli wymieniasz silnik oczywiście jak będzie taka potrzeba na taki sam, to nie może być żadnych niespodzianek. Zamykam
Z dnia auto rzuciło palenie? Czy coś się działo, coś było robione? Najlepiej by było zacząć od diagnostyki, co każdy tutaj na początku Ci zaleci, niż wymieniać ślepo graty. Później sprawdzenie rozrządu, kompresji...
Starszy silnik renault 1.9d f8q. Nadchodzi czas wymiany uszczelki pod głowicą (wyciek oleju). Pasowało by mi zwiekszyć również nieco kompresje poprzez założenie cienszej uszczelki o jeden rozmiar. Głowica nie bedzie planowana. Czy uszczelka ciensza o 0.10mm od zalecanej bedzie powodowała kontakt tłoka z zaworami czy producentowi chodzi tylko o niepoządane...
A odpowietrzenie skrzyni korbowej (odma ) drożne.
To nie silnik dla majsterkowicza.
Nie pali na plaka a kompresja mniejsza niż w niejednej benzynie mimo to rozrząd ok :) To gdzie się podziała druga połowa kompresji???
wtryski, kompresja.
Jeżeli zawory są regulowane, to należy je skontrolować. No i kompresję wypadałoby zmierzyć.
Sprawdziłeś kompresje ?
W tym aucie koło pasowe i koło paska rozrządu jest przykręcone jedną śrubą brak klina .Tak jak kolega wyżej ustawić i kompresje zmierzyć.
Witam, widocznie pokłócili się tłok z zaworem, ja bym sprawdził kompresje na zimnym silniku.
Zmierz kompresje.
Musisz w pierwszej kolejności naprawić nieszczelność.Zamknięta przepustnica daje słyszalny objaw braku kompresji
Bez kompresji,silnik do roboty
Sprawdź kompresję i zawory.
Jaka kompresje powinien miec silnik po regeneracji na cylindrach?
Proszę dać znać jak po kompresji?
Kolejny przykład na to jak tanio jest drogo. Pomiar kompresji i sprawdzenie rozrządu to podstawa w tym przypadku.
Sprawdź też kompresję.
Reguluj zawory Jaka kompresja?
Kompresja?
Ryzyko. Sprawdź kompresję.
Kręci jakby nie było kompresji
Jeśli nie ma żadnych oporów to lepiej byłoby zrobić kompresję.
Masz auto z zagadką, bez diagnostyki niewiele zdziałasz, brak błędów to nie wszystko. Jeśli nawet nie próbuje zagadać na plaku, masz problem mechaniczny, brak kompresji, zatkany dolot lub wydech.
sprawdzić też kompresję
Sprawdziłeś kompresje na cylindrach ? Na zimnym i na gorącym silniku ?
Niskie ciśnienie paliwa niska kompresja zużyte świece cewki, zużyty rozrusznik.
No wszystko jest założone i nadal nie ma kompresji ;(
Zmierz kompresję.
Sprawdź kompresje
Pomiar kompresji i sprawdzenie luzów zaworowych na wstępie.
Lejące wtryski na pewno są problemem przy zapalaniu. Ale Ty masz większy problem z silnikiem. Kompresja jest za mała. Fabryka podaje przy 25 atm silnik do remontu. Przy Twojej kompresji w lato będzie zapalał, ale poniżej 0 już nie.
No to szukaj, my za Ciebie tego nie zrobimy, instrukcję do rozrządu masz, kompresję zapewne mierzyć potrafisz, więc do dzieła.
Rozwiązał ktoś ten temat bo mam taki sam wtryskiwacze nowe a dalej wypadanie zapłonu kompresja ok
Rozumiem że kody odczytane z obudowy wtryskiwaczy zgadzają sie z kodami zapisanym w zakładce "identyfikacja" na CLIP. Proponuję wykonać pomiar oporności wtryskiwaczy . Prawidłowo 150 -210 kom . Kontrola czy pod wtryskami znajduje się jedna podkładka ogniowa. Kontrola kompresji silnika.
Czesc mozliwe, ze masz ktorys wtrysk lub wtryski uszkodzone - przez zassany olej. Kilka miesięcy temu szukałeś info o wartościach kompresji, jeżeli ja przeprowadziles znasz wyniki - prownaj je z obecnymi.
Kompresja w układzie chłodzenia oznacza węże twarde jak kamień. Odpowietrzyć raz jeszcze i korek zbiorniczka sprawdzić.
Tzn. luzy tak, i kompresję.
Takie same jak w każdym innym-świece, cewki,przewody,kompresja,inne uszkodzenia mechaniczne
Do sprawdzenia: 1. czy nie ubywa płynu w chłodnicy 2. czy płyn ten nie ma plam oleju w zbiorniku 3. test kompresji na każdym cylindrze
Wskazówka nr 1: popraw post, wskazówka nr 2: kompresja do kontroli.
Ta pompa z kołem ma swój urok :D ale zaczynasz od ustawiania wału blokadą (kolkiem fi8mm) lub na znak na kole zamachowym.Potem ustawiasz wałek rozrzadu (znak w okienku). I na końcu pompę. Ja ją kilkukrotnie ustawiałem suwmiarką i było ok. Koło na pompie nie moze byc przestawione, chyba ze jest zerwany klin. Ale coś czuję ze trzeba mierzyc kompresje.
A kompresja na jakim poziomie?
Wspomaganie hamulca działa? Odłączałeś serwo na próbę? Przydał by się jeszcze pomiar kompresji.
A czy ktos ma informacje na temat kompresji w tym silniku?
Wyniki z pomiaru kompresji poproszę. Będą ciekawe ;) Masz pogięte zawory, zrób test sprężania, będzie szybko, pewnie i boleśnie.
A kompresję zmierzyłeś?
Jak sie kapnąłeś że pasek źle oznaczony, kręciłeś z takim ustawieniem, sprawdz kompresje.
A po remoncie głowicy kompresja wróciła?
Co sam sprawdziłeś . Jest kluczowanie na wtryskach 2 i 3 cylindra , iskra na tych garkach jest , co z kompresją?
Cały silnik,kompresja jest.
Jaką ma kompresję na cylindrach?
Na benzynie czy na gazie się tak dzieje? Przewód między czujnikiem podciśnienia a kolektorem cały? Masy sprawdzone? Zasilanie rozrusznika? Luzy zaworowe? Kompresja?
Witam. Zapłon można regulować na pompie wtryskowej, Jeżeli po zluzowaniu trzech śrub delikatnie przechylisz pompę w kierunku do silnika to przyspieszysz zapłon zaś w drugą stronę od silnika to go opóźnisz. Z mojego doświadczenia podejrzewam że masz za wczesny zapłon, albo motor bierze olej czyli ma słabą kompresję . Może też być popękana głowica. Powodzenia.
Przy odpalaniu jeśli hałasuje, może oznaczać uszkodzone koło rozrządu. Uszkodzone koło nie powinno być powodem wypadania zapłonów. Koło wymienić i zmierzyć kompresje.
Czyli brak iskry. Ile kompresja wynosi. Widzi obroty wału korbowego. Tak widzi obroty 228 obr Kompresja w normie około 10 było Brak iskry dokładnie cewka wymieniona 2msc i świece tez
Iskra jest prawidłowa? Bo, że jest to trochę mało... Wtryski wysterowane, podają paliwo? Kompresja jaka?
Czyli auto nie było na diagnostyce ! Zrób porządną diagnozę na serwisie wg schematu poszukiwań usterek dla takiego dymu. Należy też wykluczyć błędny kat wtrysku wartości czujników, etc. i "fizyczną" kompresję.
dokładnie tak jak wyżej i sprawdź ta kompresje pozdrawiam
Na 95 % uszkodzone wtryski. 5 % stawiam na słabą kompresję/ zapieczone pierścienie
Zobacz moze do kata . uszczelniacze zaworów ale jak oleju nie bierze . . . tylko ze niebieski dym to własnie olej wiec dziwna sprawa moze którys pierscien . Ustawienie pompy . zmierz jeszcze kompresję .
A jak odkręcałeś śrubę wału miałeś blokady ?
Wygląda na wypadanie zapłonu ale gdybać możemy diagnostyka komputerowa obowiązkowa. Jeśli potwierdzi się wypadanie zapłonu to do sprawdzenia cewki, świece, kompresja, wtrysk.
Ta usterka sie pojawiła z dnia na dzień?? Twój samochód ma już parę lat i pewnie kompresja ciut słabsza...
Witaj kompresja na drugim cylindrze jest zbyt niska Niska a dokładniej jakie jest ciśnienie.
mialem przypadek kiedy auto przyciagneli na wymiane glowicy, a okazalo sie ze silnik zatarty na dwóch panewkach, no i przy okazji ta glowica. chyba taki zbieg okolicznosci. tak czy inaczej zmierzyłbym kompresje.
-Wez odlacz i odkrec 4 cewki zaplonowe i wyciag srubki. -Podlacz te cewki (tylko zlacza) i wloz je na swoje miejsca. -Zapal teraz silnik najlepiej w ciemnym pomieszczeniu. -Podnos lekko po kolei kazda z cewek i obserwuj zmiane pracy silnika. -Obserwuj tez kolor i gdzie skacze iskra po lekkim uniesieniu. Jesli ktoras cewka po podniesieniu ma od razu...
Jaką masz kompresję i przelewy?
Auto zostało ściągnięte na lawecie , komputer brak błędów , na drugim i trzecim cylindrze jest słabsza kompresja .
Trzeci i czwarty wtrysk kiepski. Pamiętaj, że jest to tylko przyśpieszenie cylindra a na to składa się nie tylko wtryskiwacz ale też kompresja, czystość kanałów dolotowych i kol ssącego. Demontuj komplet wtryskiwaczy i daj do sprawdzenia. Dpf będzie się też zapychał lawinowo przy problemach z egr i z kiepskim doładowaniem.
Kompresję zmierz na zimnym.
Moza za duzo, a moze nie podaje wcale. ZObacz po chwilolwej pracy czy swieca mokra. Zobacz jak kompresja wyglada.
pomiary kompresji? Jak wyglądają zawory i wałek rozrządu?
Ma być jak najmniejszy
Standard pomiar kompresji i okaże się że jej nie ma. Regulacja luzow zaworowych w tych silnikach to normalka i proponuję ja robić co 20tys km.
No to w czym problem sprawdzić rozrząd? Może zmierzyć mu kompresję przy okazji?
A jak kompresja i luzy zaworowe?
Racja, jest zawór bocznikowy. I nie Hitachi, choć bardzo do niego podobny (jak w Transitach). Co do lambdy się nie wypowiem, bo nie ja sprawdzałem. MAP pokazuje po zgaszeniu wartość zgodną z ciśnieniem atmosferycznym (jest różnica kilku mbar). Pomierzy jeszcze kompresje.
rowniez robie takiego mastera i ten sam problem, zmieniona przepływka wszystkie zaworki podcisnieniowe, duze turbo - stare juz mialo 550tysi i dostal master turbo o przebiegu 30tys km. maks 110-115. kazda gorka to jedna wielka masakra. brak błędów. parametry w normie, zastanawiam sie czy wymienic wtryskiwacze w nim... Dodano po 2 sprawdzalem klapy wszystkie...
Więcej danych na benzynie czy na gazie? Kompresje ktoś sprawdza?
Starsze wersje Win-rar-a mają czasami problemy z otwarciem archiwum z nowszych wersji. Jakieś inne metody kompresji czy coś.
Witam. Zdarzają się wypalone tłoki (komory spalania), może to być pozostałość po poprzednich wtryskiwaczach, 3 miesiące temu miałem taki przypadek, objawiało się niebieskawym dymieniem, ale cóż przypadki są różne. Kompresja to była mierzona?
Silnik oczywiście kolizyjny zawsze co najmniej 1 zawór troszkę odgięty. Wystarczy ustawić tłoki wszystkie równo , kręcąc wałkiem rozrządu ustawiać suw kompresji i dmuchać przez świece kompresorem. Jak leci dolotem bądź wydechem to wiadomo.
Wydaje mi się, że po prostu nie trafiłeś blokadą w otwór do blokowania tylko na wyważający. Dlatego miejsce na klin jest w innej pozycji niż na rysunkach i nie ma kompresji. Pozdrawiam
To zmierz kompresje na zimnym , cudów nie ma.
Sprawdź kompresje drugi i trzeci cylinder
Jutro zrobię pomiary kompresji i ciśnienia oleju.
Witam Możesz jeszcze sprawdzić kompresję jeśli masz do tego sprzęt.
Tam cewki są po dwie w szeregu, odpięcie jednej to brak pracy na dwóch cylindrach mianowicie przy odpięciu kabli od 2 skrajnych cewek auto dławi się i gaśnie. Problem na cylindrze 2 lub 3, do sprawdzenia cewka,świeca, kompresja ,wiązka.
Jeden od ciśniennia - za niskie czy za wysokie? Obstawiam za wysokie co by tłumaczyło spalanie duzych ilości paliwa, wypadanie zapłonów w związku z wysokim ciśnieniem daje wypalony zawór. Teraz jedź na pomiar kompresji żeby potwierdzić lub wykluczyć i jeszcze raz błędy tylko tym razem DOKLADNIE. Kolektor ssący też może być więc żeby nie rozbierać to...
To nie prościej NAJPIERW przeprowadzić pomiaru kompresji zamiast operacji zwiadowczej?
byc moze kopci juz wodą i masz wywaloną uszczelke pod głowica. silnik niema kompresji i dlatego gasnie
https://obrazki.elektroda.pl/5809969600_... Dzień wolny to i Turbo zdjete, nadaje się do regeneracji lub złom. Teraz będę brał się za spuszczenie oleju, zdjęcie pokrywy zaworów żeby sprawdzić co to stuka. Ewentualnie po tym jak już będę pewny że nie ma syfu w oleju, sprawdze kompresję.
kompresja renault laguna renault kompresja pomiar mercedes kompresja
podświetlenie licznik skoda odświeżania pamięci volvo silnika
Iveco AS440T/P - Ikona Podniesionej Naczepy Błąd EventSetInformation w ADVAPI32.dll - rozwiązania