A wysokie ciśnienie odczytujesz testerem.
Wycieków nie widać?
Tylko wciśnięte. Może paliwo jest już na tłoku i dlatego zalewa silnik. W tym przypadku, który robiłem była jeszcze źle zamontowana kopułka - palec był za nisko, przy kręceniu iskra ok ale już w cylindrze była za słaba. Ciśnienie sprężania sprawdzone?
Zachowanie sondy jest całkowicie normalne, nie w niej szukaj problemu. Faktycznie warto byłoby sprawdzić ciśnienie paliwa.
będzie wytwarzać ciśnienie
Koledzy co może być Espace nie odpala zmieniony czujnik wału oraz walka o nic. Ciśnienie na rampie ok 260
Tam masz złącze LP w osuszaczu. I tam mierzysz po niskiej stronie natomiast po wysokiej już mierzysz przez komputer. I wtedy coś można stwierdzić jak masz odczyt z niskiej i z wysokiej bo jak są takie same no to już wiesz że masz problem.
Ciśnienie paliwa zmierz.
Na moje to trochę za niskie to ciśnienie.
to raczej nie wina czujnika, bez tego czujnika silnik pali! Zobacz jaka będzie sytuacja gdy odłączysz czujnik. Powinna renóweczka palić. Gdy bedzie gasła nadal to wina w braku paliwa co raczej mało prawdopodobne, jak nie bedzie gasła to zawór reg ciśnienie. I finał.
Stopień sprężania masz 10:1 więc ciśnienie powinno być 12-13 bar.
Ciśnienie i korekcje ok
Ciśnienie na rampie jest?
Przyczyną była gruszka. Po którymś samoczynnym zgaśnięciu wziął i mnie podku...ł. Otworzyłem maskę a gruszka niczym płaszczka. Wyrzuciłem ją a w jej miejsce dałem rurkę gumową. Teraz chodzi jak z nut. Gdyby siadała elektryka to by nie gasł, co najwyżej nie pozwoliłby się wprowadzić na obroty.
3,5 bar ciśnienie paliwa
Zgasł, pół zbiornika paliwa jest. Mówili że ma za niskie ciśnienie w serwisie.
Witaj te prawidłowe otwarcie przepustnicy i parametry pedału gazu są też podczas występowania awarii? Sprawdź też zapotrzebowanie na ciśnienie paliwa na listwie podczas usterki.
Skontroluj czujnik ciśnienia oleju.
łożyska ok,pasek wymieniałem, wentylatory chodzą,chodzi o to czy zbieg okoliczności,że dwie popsute,lub czy zacięty zawór może doprowadzić do tego ,że ciśnienie zetrzyma sprężarkę
Turbo chodzi? Jak przygazujesz i zgasisz silnik to turbo powinno schodzić z obrotów. Albo zmież ciśnienie doładowania.
Witam, pacjent Espace 4, 2002 rok, turbo, LPG. Dziwnie działa kierownica. Jest pewien opór. Wydaje się, jakby wspomagania nie było. Nie wraca kierownica, nie wyłącza się kierunkowskaz- normalnie lekko wracało, kierunek się wyłączał. Tu działa jak w seicento bez wspomagania. Płyn w pompie jest . Ciśnienie w kołach ok. Pytanie: czy w takim Espace jest...
Witam. Pacjent to renault espace 4 z błędami absu df215 offset przyuczania przyspieszenia bocznego, df218 połóż gran przyuczenia czujn ciśnienia. Ciśnienie w parametrach widzi ponad 200 barów. Szukałem w clipie jakiś procedur kalibracji ale nic takiego nie ma. Spotkał się ktoś z takimi błędami przy dość znanym problemie pomp w espaceach? Czy usterka...
Zrób diagnostykę, będziesz wiedział chociaż czy sterownik silnika widzi ciśnienie w układzie
Po wymianie pinów na brązowej kosce sterownika samochód odpala na 2-3 sekundy i gaśnie. Omineliśmy bak podając paliwo z bańki żadnych zmian. Co jeszcze mogę sprawdzić? Dodano po 36 Czujnik ciśnienia podpięty na stałe.
Sprawdź ciśnienie na rampie podczs występowania usterki.
wszystko jest nowe .ciśnienie było sprawdzone i jest ok.
Co z czujnikiem doładowania? Instalacja cała ?,po odłączeniu czujnika wali błędem?
Renault Espace z 2000roku 2.0 16v problem polega na tym że czuć na zewnątrz auta paliwo z tyłu, nie ma żadnych wycieków bak był do pełna zatankowany w tej chwili jest pół, po odkręceniu korka wlewu jest duże ciśnienie, czy to może być wina zatkanego jakiegoś odpowietrznika ?
Sprawdź czy jest impuls z czujnika wałka i wału. Jeżeli robi jakieś ciśnienie, to zobacz jakie jest na rampie podczas rozruchu.
DObra co sprawdziłęś do tej pory, jakie ciśnienie doładowania, jakie podciśnienie w ukąłdzie?
Ciśnienie paliwa powinno wynosić 3 - 3,5 bara. Trzeba by sprawdzić regulator ciśnienia paliwa i regulator obrotów.
A co słychać w parametrach? EDIT: Silnik mechanicznie sprawny? Jakie ciśnienie sprężania ? Podaj czas wtrysku na gorącym silniku i ciśnienie w kolektorze ssącym
Skoro robi takie ciśnienie to niema zasilania na zawór regulacji ciśnienia na listwie. Błędy?
Nie, chyba, że pali 100/100. W korku (chyba nie zawsze) jest taki zaworek odpowiedzialny za to żeby się nie robiło podciśnienie. Jak byś zalał cały bak i jeździł to w końcu auto by stanęło bo podciśnienie było by większe jak ciśnienie pompy.
a czy występują jakieś błędy w komputerze?? sprawdzałeś ciśnienie na 4 cylindrze??? co masz w układzie chłodniczym wodę czy płyn???
a głowica w porządku Dodano po 57 zawory ok ciśnienie ok Dodano po 7 wymienili tylko pasek sprawdzili zawory i ciśnienie w tłokach
Witam. Znalazłem rozwiązanie przyczyna było za małe ciś. sprężania . Dodano po 1 Dziękuje wszystkim za podpowiedzi. Min. ciśnienie musi mieć 25 bar.
Ciśnienie w granicach 1300hpa, sztanga pracuje
Podejrzyj ciśnienie HP diagnoskopem, wygląda na posypany skraplacz (ubytek lameli między rurkami wymiennika). Włącza się na postoju drugi bieg wentylatora?
Może czujnik położenia wału być uszkodzony i nie czyta sygnałów lub źle odczytuje prędkość obrotową.Dalej nie wiem nic o błędach oraz czy ciśnienie wzrasta prawidłowo.Bez tego nic nie ustalimy.
Witaj Czy poradziłeś sobie z tym problemem ? U mnie po braku paliwa udało się odpalić auto i wszystko było OK. Po godzinie wymieniłem filtr paliwa, odpowietrzyłem układ i ...... ciężko zaczął odpalać. Jak już odpalił, chodził na wolnych obrotach równo kilka minut, po czym na CLIP-ie ciśnienie wariowało od 250 do 450. Gdy tylko spadło poniżej 00 od razu...
Ciśnienie sprawdzane bylo u pompiarza jest minimalnie większe niż powinno być
To nie był clip O ile się założysz? Sprawdź jego wężyk. Przełamany wężyk oznacza ciśnienie równe atmosferycznemu, co już wcześniej zostało wyeliminowane.
Możesz zamienić wewnętrzne z zewnętrznymi? Zrobiłem to zanim zadałem pytanie na Elektrodzie. Dlaczego nie zaczynasz od błędów, przecież lampka świeci ?? Zrobiłem to zanim zadałem pytanie na Elektrodzie. Teraz miałem problem z odczytaniem błędów, ddt2000 nie widział mi żadnych błędów. Przy niedomaganiu dwóch sąsiadujących cylindrów (w tym przypadku...
Ciśnienie paliwa niby ok wg kompa, robił też tuner od chip tuningu mapę co niby mniej paliwa daje ale bez zmian. Ciśnienie było sprawdzane ale nie dokładnie. Na cieplym silniku 26,27,28,26
pierwsze co bym zrobił to sprawdził ciśnienie paliwa i sprawdził przekażnik sterujący pompą wspomagającą która jest w baku.
Tak kierowcy i napinacze pasów, sensor air bag wymieniony dopisany vin i skonfigurowany, nie pisze jaki konkretnie, po teście kalkulatorów wywala napis znaleziono nieskonfigurowany kalkulator. Sprawdzałem i każdy sterownik skonfigurowany prócz tej blokady z którą się nie łączy. Co zauważyłem to synchronizacja wykonano wskakuje na sekundę odpinałem czujniki...
Witam . Espace 4 Wymieniona sprężarka , parownik , osuszacz . Uzupełniony olej 150 gram . Uzupełniony czynnik 1000 gram . . Podpinam kompa - brak defektu . Ciśnienie na presostacie 5.5 bara . Odpalam auto i włączam AC. Przez chwilę ciśnienie wysokie podskoczy na 8 bar ale opada do 6.5 . Niskie ciśnienie około 5 podczas pracy . . . Jakieś pomysły .....
walczę z problemem braku mocy od dołu już od 2 m-cy, Cienkie wtryski nie wytwarzają z dołu wystarczającej dynamiki spalin. Przepływkę podmieniałeś? oje (najistotniejsze teraz, bo chcę jechać i kupić) pytanie to, czy uszkodzony zaworek może powodować brak podciśnienia (czy zanim go całkowicie unicestwiłem, powodować zbyt słabe ciśnienie) na tym wężyku?...
W mojej mądrej książce piszą że ciśnienie sprężania w tego typu silników (F3R- 72X ) wynosi: 11,5 - 13,5 bar
Jakie ciśnienie doładowania? EGR oraz kolektor dolotowy zabity mieszaniną sadzy z olejem? FAP? W tym czołgu szału się nie spodziewaj z tym silnikiem...
Jak reduktor nie jest wystarczająco wydajny to i duże ciśnienie mu nie pomoże a tylko większe spadki będą. Podnoś maskę i do dzieła albo do gazownika :-)
Dokładnie. Pamiętaj tylko ,że ciśnienie odczytane z testera jest podane od zera bezwzględnego i trzeba od tej wartości odjąć ciśnienie atmosferyczne. Np. ciśnienie w parametrach 1500mbar - ok. 1000mbar atmosferyczne =500mbar doładowanie i na manometrze też powinno być około 500mbar
Witam. Posiadam renault Espace IV 3 dci - 2006 rok. Na wolnych obrotach zacina się wspomaganie kierownicy. Po wymianie oleju wspomaganie działało b.dobrze, ale po wyjechaniu z warsztatu wróciła usterka - zacina się na obrotach do 1100. Czy wadliwa jest pompa, czy może jakieś czujniki są odpowiedzialne za odpowiednie ciśnienie na maglownicy. Dziękuję...
Dziś sprawdziłem ciśnienie na cylindrach, na 1 - 12,1, na 2-12, na 3-11,9, na 4-12,1 chyba nie ma czego się przyczepić?
Jeżeli jest odłączona i masz możliwość wyjęcia jej, to można sprawdzić szczelność. Jeżeli nie ma możliwości wyjęcia a szybciej będzie ją podłączyć, to trzeba tak zrobić, dobrze ją odpowietrzyć i dopiero sprawdzić czy przepływa płyn, czy jest gdzieś zatkany wlot płynu. Jeżeli był zakładany gaz, może być wadliwie umieszczony trójnik do podgrzewania gazu...
Na pierwszy ogień sprawdziłbym dociągnięcie nakrętek rurek wysokiego ciśnienia na wtryskiwaczach. Może za słabo dociągnięte lub już poprzeciągane. Towarzyszące butowaniu zjawisko może być bezpośrednim skutkiem tego: spada ciśnienie na listwie i czujnik notuje zanik ciśnienia. Jedno jest pewne: ktoś tam już coś reanimował przed tobą i może być sporo...
No to jak? Wszyscy pompują i mało co się nadaje ... Idę w tłoki ;-) Powietrze jest, ciśnienie teoretycznie można nim sterować - nie wiem jak ze stabilnością. Regulator ciśnienia? Coś wymodzę. Namierzyłem drugi palnik buderusa i zabieram się za układ zamknięty. Teraz mogę na spokojnie - no i zimy nie widać. 60 litrów poszło w siedem dni. Mój Espace gazu...
(at)andrzej20001 Przelewać to się przelewa, czyli wraca do zbiornika cienkim wężykiem, miałem na myśli że nie ma żadnych gejzerów. (at)teva Sądzę że po kilkudziesięciu odkręceniach korka żeby spuścić ciśnienie już by się odpowietrzył, ale nie przesądzam, jest to zawsze jakiś dość konstruktywny i logiczny pomysł, dzięki.
Wygląda to na problem w czujniku. Podłącz go na stole pod zasilacz i wtedy zobaczysz czy robi zwarcie i możesz zobaczyć jak i czy zmienia mu się napięcie względem ciśnienia.
Pisownia to pierwsze co powoduje że ciężko coś zrozumieć.Myłeś teraz czyli w czasie mrozów a po myjni wyjazd znowu na mróz?Ciśnienie ciepłej wody plus szczelność auta i ta pogoda to mogą być kłopoty.Jak było inaczej to opisz dokładnie co i jak.
A co z ciśnieniem paliwa.
Ciśnienie nie zmierzyłem jeszcze. Tylko , że problem dotyczy zarówno LPG jak i pb więc nawet jeśli pb jest niskie to na LPG chyba powinno być ok. Tak mi się wydaje?
Dzisiaj zająłem się tym za niskim ciśnieniem benzyny, bo był to jedyny trop. Powodowała go nieszczelność regulatora paliwa. Po wymianie oringu ciśnienie wzrosło do przepisowych 3,5 bara, ale problemy z mocą pozostały. Za to lambda skoczyła do 900 mV. Więc ją odpiąłem - i problem zniknął. Na benzynie i gazie samochód idzie może trochę słabiej niż powinien,...
Witam, mam problem sterownikiem Alisei Zavoli podłączonym w Renault Espace z dnia na dzień odpalać na benzynie okazało się że było złe ciśnienie w pompie za pomocą komputera udało się to naprawić teraz jest problem z LPG na którym nie chce pracować samochód, zero reakcji na przycisku, diody nie świecą z tego co mi wiadomo przełącznik powinien dostawać...
Witam Dodam ze jak popuszczę rurki przy pompie to brak ciśnienia efekt taki jak by zapowietrzony i brakowało płynu!!! Dobrze zrozumiałem? Po odkręceniu przewodów przy pompie nie pojawia się na wyjściu ciśnienie przy wciskaniu pedału? Jeśli tak jest to wyreguluj trzpień wciskający tłoczek pompy, być może cały czas jest lekko wciśnięty.
Witam mądre głowy tego forum!! :) Jak w temacie renia z 93r. 2.2b + gaz, nie równo pracuje na wolnych obrotach, a do tego bardzo kopci na taki niebieskawy kolor! Jak się jej dołoży do pieca to znowu czarno w tyle za autem!!! Ciśnienie 13 na każdym, sprawdziłem już chyba wszystko co możliwe, ale moglem coś przeoczyć!? Proszę o sugestię i świeże spojrzenie...
Witam. Posiadam renault espace 4 z silnikiem 2.0 dci o mocy 150 KM. Niedawno usłyszałem dziwne dudnienie takie głuche dochodzące z filtra powietrza. Po przestudiowaniu wielu postów osób zmagajacych się z podobnym problemem stawiam na uszkodzone hydrauliczne popychacze lub wytarty walek rozrządu. To co mogłem na ten moment zrobić to zajrzałem tyle ile...
Witam wszystkich Spotkała mnie przykra awaria a mianowicie zatarły się mi panewki na wale pomimo że miesiąc wczesniej zmieniłem olej na 0w40 i jego poziom był prawie max. Zrobiłem remont silnika Nowy oryginalny wał silnika, panewki, korby, nowa pompa olejowa, zimeringi, usczelki, głowica splanowana, dotarte zawory itp. Silnik zalany castrol edge 5w40...
Sprawdź czy silnik ma ,,przedmuchy'' , czy EGR sprawny, może być problem z przepływką. Ciśnienie paliwa też do kontroli. Trzeba pojeżdzić z Clipem i pogapić się w parametry. Mam podobnie w swoim Espace IV , tylko u mnie silnik ma spore przedmuchy, więc wali z odmy do dolotu poza przepływką i dawki paliwa odpowiedniej nie ma. Budzi się od 2000obr/min.
Cześć na pewno ktoś mądrzejsZy się za chwilę odezwie ale czujnik cisnienia i temperatury masz w filtrze gazowym - może podczas wymiany została uszkodzona wtyczką - dokładnie pin? Lub już wcześniej padl Jeżeli możesz sprawdź czy masz jakieś wartości z tego czujnika ? Nie wiem - ale sygnał braku gazu i przejścia Na benzynę może kierować na brak odczytu...
Czy odpowiedzialny jest za to glowny sterownik?
obwód sterowania ciśnieniem doładowania CO wymień wężyki
Dawno tu nie zaglądałem, jednak dzisiejszy przypadek zbija mnie z nóg. Pacjent to Espace 4 2005r z silnikem niestety 1,9DCI. Auto zaczęło przerywać w czasie jazdy, wjechało na stację paliw, zatankowano i już nie uruchomiono. Od razu piszę, że w zbiorniku jest ropa (sprawdziłem) Błedy w diagnozie to tylko sterowanie świec żarowych. Parametry rozruchu:...
Tu jest potencjometr pomiaru ciśnienia na hp.
nie wiem jak mam zmierzyć ,pojechać do warsztatu ,a jak tam pojadę to mam powiedzieć zmierzcie ciśnienie ja napiszę na forum i albo wrócę ,albo nie Tak się chyba nie da Po za tym z tego co wiem w moim renault nie można zmierzyć na wyjściu z kompresora ,a czy jest na powrocie też nie wiem
Po włączeniu klimatyzacji zawór na kompresorze startuje z pozycji 50%. W ciągu 10-15 sekund wartość ta schodzi do zera i chłodzenie nie działa. Na początku czuć, że kompresor coś pompuje, rurki chłodniejsze, ale 15 sekund i koniec. Wentylatory działają, temperatury ok, ciśnienie 8-12 bar. Wszystkie parametry na Clipie ok. Nie wiem o co chodzi. Wygląda...
Dziś, po jeździe takie cyrki, temperatura powietrza max 43st na postoju, ciśnienie atmosferyczne normalne, doładowania też, w błędzie który wyskoczył obroty silnika 1200, ciśnienie doładowania ok 1,1bar, atmosferyczne ok 0,99bar, napięcie przepływomierza 2,224V a masa paliwa ok 200kg/h, skąd to się mogło wziąć, jak on to przeliczył. Jak teraz przy sygnale...
Witajcie koledzy! Domyślam się, że nikt tu nie jest wróżbitą ale ręce mi już opadają i liczy się do prawdy każdy pomysł na to, którędy ucieka ciśnienie ze sprężarki i dlaczego przy okazji wciśnięcia sprzęgła syczenie potęguje się. [youtube]https://youtu.be/YU1ruSt1F44[/y... Objawy widzicie na filmiku. Dodam jeszcze, że sprawa tyczy się silnika 1.9DCI...
musisz sprawdzić podpięcie wtryskiwaczy, najlepiej wszystko od nowa powpinać, jak to robiłeś jak była zmiana elektroniki??? do tego masz ciśnienie w programie 1bar po autokalibracji a na reduktorze 0.65 czyli tak nie może być za duży spadek, na tym reduktorze nic nie zrobisz, pokaż jak wygląda mapa, do tego dysze jak dałeś 1mm to stanowczo za małe
Witam Posiadam renault Espace 98r 2.0 8v Od jakiegoś czasu mam problem ze skrzynią.Najpierw zaczęła wchodzić w tryb awaryjny co kilka dni,a teraz przy prędkości powyżej 30km/h wchodzi zawsze.Do 30km/h można jeździć i nigdy nie wejdzie,chyba,że jest górka to wejdzie w tryb awaryjny nawet przy tak niskiej prędkości.Błąd wyskakuje na panelu na chwile,później...
Witam. Pacjent pali bez problemu, jedzie ok ale przy wciśnięciu gazu do oporu spada ciśnienie na listwie. Wygląda na padającą pompe wysokiego ciśnienia. korekcje na wtryskach 0,5-0,7 na jednym 2,0. Dymu brak czyli brak paliwa. W filtrze paliwa troszkę większych piłków ale bez sząłu plus po wylaniu zawartości oczka jakby olej w wodzie( nie wiem takie...
Na ten moment przetłumaczę te screeny może to coś pomoże Screen 1 DTC DF 090 Obwód czujnika prędkości pojazdu DEF Zapamietany DTC DF 124 Niszczycielska szybkość spalania Po kliknięciu na błąd DF 090 pojawia się screen nr 2 : ET427- Obwód czujnika prędkości pojazdu NIE PR155-Prędkość pojazdu. 0 km/h Po kliknięciu na błąd DF 124 pojawia się screen nr...
Witam!Jestem posiadaczem Renault Espace 2,2dci rok 2005.Do dnia dzisiejszego niemiałem żadnych poważnych problemów z w/w autem,mam problem i może ktoś z Was mi pomoże w jego rozwiązaniu,a więc do rzeczy;wjeżdzając do garażu,który znajduje się ok.1m niżej niż poziom ulicy w czasie hamowania zapaliły mi się następujące kontrolki;serwis,ABS,ESP,ASR i lampka...
A więc zacznę od tego, że na pewno jest to silnik v6 w dowodzie podali 3.0 niby 190KM, jakieś ale tam było bo rozrząd jest na łańcuszku. Jak się nagrzeje to dymi na biało i to dość mocno wygląda to jak by uszczelka pod głowicą ale jak jest zimny to jest ok. Drugą rzeczą jest to, że wygląda jak by miał zatkane kanały chłodzące silnik albo pompa wody...
Może zawór regulujący ciśnienie na pompie wysokiego ciśnienia. Popatrz jak rośnie ciśnienie na szynie podczas rozruchu. Podejrzewam że nie osiąga 200-250 bar aby silnik zaskoczył. Odpalając na plaka ignorujesz zasilanie paliwem. Silnik pracując na wysokich obrotach utrzymuje obroty pompy na takim poziomie aby jakoś się kręcić, lecz mocy z takiej pracy...
Witam Espace 97r 2.0i F3R po przejechaniu ciągiem 1200km z autem zaczęły dziać się dziwne rzeczy.Silnik stracił moc ,ledwo się kulał po autostradzie 100km,h. Silnik nie wykazuje błędów po podłączeniu do komputera. Szarpie ,nierówno pracuje jak gazuję na postoju to wchodzi na obroty a przy ruszaniu zdycha. Sprawdzone jest ciśnienie na cylindrach ,cewki...
witam, Mam problem z moim Renault Espace. Samochód kupiony w Niemczech jako "turboschaden". Okazało się, że turbo wygląda na dobre a uszkodzony jest intercooler i jeden z węży, zostały one wymienione. Dodatkowo płukanie dpf, oberwało mu się od tego i profilaktyczne czyszczenie egr. Samochód jeździ bez problemu, nie pokazuje żadnych błędów, jednak mam...
A z czym masz problem? Muszę wymienić uszczelkę z powodu ciśnienia w układzie chłodzenia.
DF055 - Urządzenie sterujące ciśnieniem doładowania - przerwa w obwodzie - nieciągły 101400 - Nieznany kod usterki
pompa jest koło rozrzadu ma do czolowej obudowy podłączona kostke z kablami. Dobre sobie, pompa elektroniczna... Jak widzisz, mechaniki bedo rechotały jeszcze ze 3 miesiące... Te kabelki, co je masz podłączone do pompy wysokiego ciśnienia (WC), to są zwykłe kable elektryczne zasilające prądem pokładowym zmodyfikowanym tzw. taktującym regulator wydatku...
Nie sprawdzałem jeszcze czy w renault espace kontrolka oleju też zapala się po jakimś czasie braku ciśnienia :D, jak będę miał chwilę to zerknę. Jeśli chodzi o ręczny w renault to z uważam że jest to dobry wynalazek na tle konkurencji, tak samo karta jest ok tylko slot z zamkiem na nią jest do kitu bo się uszkadza.
Wybierz sobie coś : -uszkodzony czujnik ciśnienia klimy -uszkodzone przewody do sprzęgła -------------- przycisk -------------- sterownik -
Witam ! Mam problem z Renault Espace III 2.2 dci (2000r.). Mianowicie gdy nim jadę i przyspieszam powoli jest wszystko ok, a jak przyspieszę raptownie to gaśnie. Wymieniałem już zawór regulacji ciśnienia paliwa w pompie ,filtr powietrza, paliwa i nic nie pomogło. Dodatkowo dodam że gdy go podpinam pod komputer wyskakuje mi błąd : P1882 Obwód czujnika...
Laguna II, Espace IV, Vel Satis mają odbiornik pod podłogą, reszta chyba do UCH gada bezpośrednio.
Założona świeca Denso K16TT 4603. Zdjęcia gumki z cewki zapłonowej, element nakładany na świece zapłonową - tu mam wątpliwości czy wygląda poprawnie, czy to nie oznaki jakiegoś wypalenia. https://obrazki.elektroda.pl/5067636300_... Zbiornik: GZWM typu ZT-200-30 poj. 47l Wielozawór: Tomasetto Achille AT.02 Reduktor: AC S.A. R 01 Wtryski:...
Mogę pomoc przy falujacych obrotach, u mnie pomogła wymiana czujniki ciśnienia na listwie wtryskowej oraz wyczyszczenie EGR. Przestał kopcic a obroty są na reszcie stabilne. U mnie w espace 1.9 dci także dużo pali i brak mocy, stało się tp po dość ostrej jeździe i od roku szukam rozwiązania.
Mam Dodano po 8 Mam dokładnie to samo. Renault Espace 2.0i 8V nie pali na drugi cylinder. Cisnienie na wszystkich cylindrach dobre i równe. Zamieniałem kable swiece cewki i ciągle drugi cylinder nie działa. Wymieniłem drugi wtryskiwacz i nadal nic. Stały plus jest,impulsowy minus też. Na diodzie miga, na żarówce też.Świeca czarna ale sucha. niby elektrycznie...
Wzrost ciśnienia na skutek ugięcia opony przy objętości opony samochodowej i ciśnieniu to jest tak drobna różnica, że jest prawie niemierzalna. Wystarczy sprawdzić kiedy powietrze jest całkowicie spuszczone i naciśniesz na oponę. O ile wrośnie ciśnienie? Więcej niż dasz radę płucami nadmuchać? Różnicę zauważy jedynie ABS/ESP, zwłaszcza kiedy dwóch grubasów...
Mam: Renault Espace 3, rocznik 2000, silnik 2.0 benzyna + LPG Problem: Rozrusznik nie kręci; gdy przekręcam (pierwszy stopień przekręcenia) kluczyk elektryka działa (szyby się opuszczają, radio działa, deska rozdzielcza się podświetla) ale gdy przekręcam dalej żeby odpalić to nie kręci - słychać tylko cyknięcie gdzieś w silniku, deska rozdzielcza na...
ciśnienie renault espace czujnik ciśnienie espace ciśnienie paliwo renault espace
podsłuch telefon analogowy samsung mruga dioda zasilania pompa wspomagać renault laguna
dławik przypalony zawiasy ślizgowe
Rezystancja anody lampy KT88: wartości i zastosowanie Drukarka Brother DCP-L2532DW nie skanuje do laptopa