W zał. schematy skrzynek bezpiecznikowych i przekaźnikowych (w przedziale pasażerów i komorze silnika) w PEUGEOT Partner 1.6 HDi 16V od 2005 do dzisiaj. Opis po polsku.
LIN do BSI czarna kostka 40pinów pin numer 3 kolor kabla opisany 9040/9040c
Instrukcja po francusku, ale rysunki "po polsku". Pozdrawiam, Georges
Panowie, o co się spierać, mirek_adept sprawdzi to powie co znalazł. Nikt tu nie jest jasnowidzem i nikogo nie będą rostrzeliwać za błędne przypuszczenia co do charakteru usterki. Na warsztacie nikt wam nie każe diagnozować samochodu przez telefon a tym bardziej na maila, macie auto i robicie. Nasz kolega sprawdzi bezpieczniki od wycieraczek i spryskiwaczy,...
Przecież to najzwyklejszy przekaźnik 12V/35 A. Są m.in. na aledrogo https://allegro.pl/oferta/przekaznik-wen...
Schemat: http://obrazki.elektroda.pl/6276880600_1...
Dwie wycieraczki tył i jaki kod silnika? Dodano po 2 Bezpiecznik f11 albo f1
W nią wystarczy puknąć delikatnie i się odkręci. Ja odkręcam je szczypcami do segerów zewnętrznych, gdzie boki są na ostro zeszlifowana
Już mi gość zmienił na innym forum. Dziękuję wszystkim. Gdyby jednak ktoś na Elektrodzie chciał zobaczyć, jak i gdzie fizycznie zmienić VIN w pamięci takiego radia (Blaupunkt RD4) to zamieszczam zmodyfikowany plik. Jeśli już poświęciłem swój cenny czas to może przynajmniej ktoś inny się czegoś nauczy.
A może jeszcze ktoś mi wie jaki płyn do układu wspomagania w tym samochodzie i ile go wlać? Chciałem wymienić żeby wykluczyć że to problem z płynem i dobrali mi w sklepie jakiś płyn zielony według specyfikacji PSA S71 2710 1litr. Ale zacząłem wypompowywać stary i widzę że tam jest kolor ewidentnie brązowy. Czy powinienem się tym przejmować czy po prostu...
Ogólnie wskazuje się na ten moduł. To jest bsm. możliwość naprawy tego który jest Budowa praktycznie to uniemożliwia, całość jest nie rozbieralna, trzeba ciąć delikatnie plastik i nawet wtedy nie dostaniesz się do wszystkiego, poza tym nie wiesz co jest uszkodzone, często siadają przekaźniki.
A jak robisz diagnostykę to nie masz info na ten temat?
A co chcesz tam robić? Podniosłeś chociaż maskę? A niech będzie http://obrazki.elektroda.pl/5972029300_1...
Peugeot Partner 2007: Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek. Sterownik powinien być ustawiony na sterowanie zamkiem elektrycznym czyli około 0.5s. https://obrazki.elektroda.pl/7388318200_...
Peugot Partner elektryk 16r. cod błędu P1B14, P0A3C w sterowniku MCU, odcina moc. https://obrazki.elektroda.pl/4049806200_... https://obrazki.elektroda.pl/9782931700_... Dodano po 55 Co to za tranzystor, gdzie go szukać? Wewnątrz sterownika, niestety nie licz na schemat.
Koło BSI masz sterownik od szyb - 6030 wedle schematu, 9 pinowa, brązowa wtyczka - on odpowiada za sterowanie szybami. BSI tutaj jest tylko do zasilania i podświetlania przycisków. Opisy do schematów: 6001 - stycznik przedniego lewego podnośnika szyby 6002 - stycznik przedni prawego podnośnika szyb 6030 - moduł sekwencyjnego podnośnika szyby 6040 -...
No to wymień ten filtr paliwa na początek. Na pewno nie zaszkodzi.
Wystarczyło do korpusu silnika. Ok masz diagnozę - czujnik do wymiany tylko zamów odpowiedni , nr. jak pisałem powinien być na czujniku.
Jakie błedy w ecu?
Peugeot Partner lift 2005 2.0 HDI 90 KM. Witam, mam problem z licznikiem. Wszystkie zegary działają oprócz prędkości i kilometrów. Gdzie mogę zlokalizować czujnik od obrotów? Znalazłem jeden, ale nie wiem, czy to dokładnie to. Nie, to nie to. Jeśli jest to z tyłu: https://obrazki.elektroda.pl/2989734700_...
nie zawsze sie trafia :) nic ide spac powodzenia
Niestety, mam tylko rozpiskę "Peugeota". https://pinoutguide.com/Car-Stereo-Peuge... Ale możesz wpisać w przeglądarkę co potrzebujesz, wyskoczy Ci sporo różnych pozycji, wtedy może znajdziesz coś pokrewnego, do innego peugeota, może podejdzie, lub przynajmniej naprowadzi. W tym temacie są jakieś manuale,...
Nie ma takiej różnicy. B3 lub B4. Ważne aby kostki pasowały.
Na starcie jeden pilot nie działał, po wymianie baterii działa. Z centralką nie było problemów. Ze 2 razy się zdarzyło, że rozpięły się połączenia przy siłowniku - te tulejki.
Miałem podobny problem. Prosze, tutaj jest rozwiązanie : https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
jeżeli miejsce na głośniki jest tylko na podszybiu to 10cm, wersje z głośnikami w drzwiach woofer 165mm , wtedy na podszybie wchodzi tweeter, w tym wypadku instalacja fabryczna doprowadzona tylko do woofera.
Zawór wystarczy wymienić na zwykły i po immo. Problemem jest tylko się do niego dostać, bo zasłania go kawał grubej niedemontowalnej blachy jako zabezpieczenie antykradzieżowe.
Tak to wygląda po rozebraniu Czerwone strzałki to LED, zielone to mocowania do W1,2W w plastikowym uchwycie (zazwyczaj nazywanym T5 lub b8.5d), ale nie ma pewności, czy zadziałają po obsadzeniu, bo kilku elementów na płycie nie ma. https://obrazki.elektroda.pl/4966574100_... https://obrazki.elektroda.pl/5623210700_...
Jak zdejmiesz z serwa to będziesz miał seger, po zdjęciu wychodzi cały tłok. pozdr
Pod kierownicą
Nie mozesz. Miedzy COM2000 (manetki) i PSF1 - siec VAN.
Za rozrusznikiem, tam jest taka malutka dziurka Φ3mm i wtykasz coś w koło zamachowe od tyłu
Podoginaj piny w złączu elektrycznym czujnika.
Do regulacji luzu za pomocą płytek niczego nie trzeba demontować. Potrzebny jest za to odpowiedni przyrząd ściskający sprężynę zaworu - bez tego nie wymienisz płytki. Opracja raczej niewykonalna w warunkach amatorskich, m. in. dlatego, że potrzebny jest opisany przyrząd, oraz zestawy płytek o różnych grubościach (nie wiesz przecież, jakiej będziesz...
a przebieg dzienny resetuje sie normalnie?
Witam. Można też zakupić dedykowany adapter do konkretnego modelu radia. Sterowanie z kierownicy powróci, ale czujniki raczej nadal będą nieaktywne...
Nie. Trzeba zmienić konfiguracje Bsi
jako konsument Jeśli tak to obowiązuje coś takiego jak reklamacja z tytułu niezgodności z umową. Poszukaj na stronie federacji konsumentów, tam jest dokładne omówienie i podstawa prawna. Kupiłeś produkt niezgodny z umową. Umową była taka, że kupujesz sprawne auto. Jeśli usterka ujawniła się w terminie do 6 miesięcy od kupna produktu to zakłada się,że...
Odświeżę trochę temat. Mam podobny problem z lusterkami. Partner 1.6 HDI furgon 2014. Z fabryki wyjechał bez podgrzewanych lusterek i pełnymi drzwiami z tyłu. Po sprawdzeniu lusterek okazało się że mają maty i są podpięte pod wiązkę, bezpiecznik 17 też jest i ma napięcie. Na panelu brak przyciski podgrzewania tylnej szyby bo jej nie ma. Zakupiłem panel...
Dmuchawa jest pod schowkiem-być powinna. Sprawdził kolega bezpiecznik pod kierownicą oraz pod maską, przekaznik pod bezpiecznikami pod BSI, rezystor dmuchawy oraz szczotki silnika dmuchawy. Trzeba sprawdzić czy do pokrętła dochodzi napięcie, jeśli nie to mogą być uszkodzone przekaźniki w komorze silnika (lub jeden odpowiedzialny za dmuchawę), może być...
Tutaj masz opis przewodów dla tego radia sony https://www.sony.pl/electronics/support/... A tutaj powinno się zgadzać ze wtyczką od oryginalnego radia ale sprawdz kolory przewodów i ich położenie ze swoja wtyczką https://obrazki.elektroda.pl/6465371100_...
Stopy są na dwóch bezpiecznikach. Prawy F20, lewy F21 na BSI.
Powinien znajdować się po prawej stronie kierowcy w nogach szara lub czarna
Przede wszystkim zmierzyć prąd w czasie pracy mechanizmu. Sprawdzić działanie samego mechanizmu. I przycisk też wymienić, jeśli już upalony. Bo w tej chwili też powoduje straty.
Odczytaj numery z wtrysków , coś w rodzaju 0445110188 u ciebie zapewne będą inne . Jak podniesiesz maskę egr jest obok serva na prawym rogu silnika , z tyłu . Ściągasz rury od powietrza , obudowę filtra i jest dostęp . Dla początkującego trochę trudno , ja wyciągam w 10 minut .
kup panel+oczujnikowanie kup obudowę nagrzewnicy, kup motoreduktory kup wiązkę sciag deskę poskładaj wszystko do kupy i zaprogramuj koniec tematu jak znam życie
W tym modelu , nie ma żadnego kodowania , żadnego trybu awaryjnego , prowadzę warsztat sprawdzone. Sama procedura kodowania jest i powinna być wykonana. Reg 3.1.11 .
jak zegarek i wszystko gaśnie po wyłączeniu stacyjki to w skrzynce bezpiecznikowej masz taki jeden bezpiecznik który pasuje normalnie jak inne ale pod nim jest możliwość wsadzenia go jedną nogą w szparkę niżej, to tam właśnie powinna być zwora a nie bezpiecznik w polu 8 - ma być tak jak na zdjęciu - taka zwora HS pomiędzy rzędami, pewnie jej nie masz,...
Wkręcając brak mocy.
Nie podałeś kodu silnika ale dla silnika NFU wygląda to tak: sonda pierwsza - ECU 1(nr na wtyczce sondy) - przewód nr 1351A - plus na grzałkę (połączony z plusem drugiej grzałki) 2 - przewód nr 122 - pin E2, wtyczka 32V NR (masa grzałki) 3 - przewód nr 131 - pin B3, wtyczka 32V GR 4 - przewód nr 130 - pin A3, wtyczka 32V GR sonda druga - ECU 1 - przewód...
Opis dla 106 z taka skrzynką:
Nie, tą na marchewkę. A jaką inną niż bezpiecznikowa?
Info ze schematu nowego berlingo, w peugeocie powinno być tak samo: tylne kierunki 16 pinowa czarna modułu BSI pin 13 i 14; przednie : pin 6 i 8 w 28 pinowym brązowym, boczne 17 i 18 - 28 pinowe szare modułu BSM. Niestety musisz ciągnąc przewody do przodu i wpinaj się razem z diodami. Jest też możliwość wpięcia się w przełącznik awaryjnych, ale alarm...
http://elektron.pol.lublin.pl/users/djlj...
Musisz udać się na diagnostykę elektroniki silnika. Uważam, że masz uszkodzoną pompę wysokiego ciśnienie. Pozdrawiam.
http://obrazki.elektroda.pl/4410347300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4410347300_1...
Często wypalają się styki w BSI.
Do sprawdzenia bezpieczniki nr.4,18,19,25.
Czerwony kabel w białym złączu BSI. Masa - zamyka zamki. Rozcięcie - otwiera zamek.
Leć po tych przewodach i zrób ori instalację ,pewnie musi być wcinka w fabryczną wiązkę.
Funkcje tego przycisku to: a) dioda alarmu - podczas czuwania alarmu dioda mruga powoli, po wzbudzeniu alarmu dioda mruga szybko (po tym rozpoznajesz, że podczas twojej nieobecności alarm był wzbudzony). Otwarcie pojazdu pilotem gasi kontrolkę alarmu a przełączenie stacyjki kasuje szybkie mruganie (pamięć alarmu). b) wyłącznik czujek ruchu (czujek ultradźwiękowych)....
Prawdopodobnie przeguby wewnetrzne czyli całe półosie
Opcje masz dwie. 1. Odczyt pinu z ecu i wtedy robisz virgin w nowym BSI i robisz przypisanie nowego bsi wpisujesz vin i pin diagboxem i dalej robisz konfiguracje z łapy lub Online. Wtedy masz wszystko w oryginale klucze zadziałają. 2. Drugie bsi odczyt pionu, dopisanie klucza niestety nowego. Ecu na virgin albo zmina pinu w nim. No i konfiguracja bsi...
Bsm nie jest kodowany, przekładasz i ma działać, tylko musisz założyć bsm o tym samym oznaczeniu typu L-01 L-05 L11 B05 R02 lub inne, ważne żeby sprawdzić po nr VIN jaki ma być i na jaki można przejść w sensie numer wyższy :) Pozdrawiam
Jak by był zablokowany kalkulator silnika nie miałbyś z nim diagnozy.
Jak wyje musisz nacisnąć otwieranie,po chwili zamykanie i znów po chwili otwieranie i jest ok,tylko nie nerwowo.Trwa to z 10s,taki urok tego alarmu.Najlepiej oznacz sobie wyrażnie przyciski na kluczyku.
Daj Vin to Ci sprawdze.
P0234 - nadmierne doładowanie silnika Szukaj w sterowaniu sprężarki - elektrozawór regulacji podciśnienia. P1351 - obwód przekaźnika podgrzewania wstępnego Wymień spalone świece.
Sprawdź bezpiecznik F2 na BSM.
Tego raczej nikt nie zgadnie . Jeśli w układzie pozostał olej możliwe że sprężarka będzie działała bo w większości pojazdów kompresor nie załączy się przy braku czynnika (ciśnienia w układzie) resztę trzeba sprawdzić organoleptycznie uszczelnić nabić i sprawdzić czy działa...
Rwij skrzynię i sprawdź koło.
Wymień olej bo nową szybko zajedziesz.
Poradnik Servisowy. Nr.4/2004 Pozdrawiam.
Przeciez napisalem wyzej. Pokaz jednak auto mechanikowi zeby sie upewnic, ze mowimy o tym samym halasie. Pozdrawiam, Georges
Czy to silnik 1.9d na pompie wtryskowej Lucas?
Są to bliźniacze konstrukcje.
Tak, może to być problem w samym układzie chłodzenia. Jednak najpierw test CO2, tylko to da pewność że nie ma przedmuchów. Potem szukanie przyczyn w układzie chłodzenia. To że nagrzewnica oddaje ciepło szybko to raczej norma (chyb że Twój "z natury" ma tendencję do niedogrzewania kabiny). Węże twardnieją jak silnik się nagrzeje i robi się ciśnienie...
Zdejmij obudowę kierownicy i zewrzyj przewody omijając kostkę. Dodano po 4 Może być nie tęgi elektromagnes ,podając prąd bezpośrednio może działać ze stacyjki może być lekki spadek napięcia i zaczynają się schody.
Mało prawdopodobne. Bosch 5.0 i 5.3. Nie ma przycisku to nie ma.
Warto jeszcze po magnesówce zrobić DEmagnetyzację, bo inaczej płytka może zbierać odrobinki metalu. pzdr Nix
Miałem na myśli kondensator ceramiczny 10uF/16v ,dielektryk X7R ,wielkość 1206 Dodano po 22 Przepraszam za pomyłkę w wielkości elementu! Peugeot Partner i Citroen Xara,Saxo,Picassa2 mają takie piloty i wielkość elementu "0402"
Rozmiar 36mm.
Powinno coś pomóc: http://obrazki.elektroda.pl/4876145900_1...
Generalnie da sie. I to jest podstawa do rozmowy. Połosie zostają od dw8, bo frezy w piastach mogą być inne. Hdi jest na van/can, dw8 nie. Ingerencja w elektryke bedzie ogromna, ale jak już pisałem da sie. Do przerobienia jest na tyle dużo, ze to nie bedzie wymiana silnika, lecz wymiana karoserii. Z punktu widzenia ekonomicznego nieopłacalne, z punktu...
o ile pamiętam jest ona na 16V,zabezpiecza generator PWM
Jeśli jest pasek rozrządu, to nie ma łańcucha rozrządu A nieprawda bo są silniki z paskiem i łańcuchem
Sprawdź mocowania silnika oraz tłumików. Podnoszenie obrotów to kiepskie rozwiązanie.
http://public.servicebox.peugeot.com/ddb... Może to przybliży. Nie widziałem od wersji 1999, ale przy 2001 nie wiele powinno się zmienić. Jeszcze masz tu: http://instrukcja.pl/i/peugeot_partner_2...
Witam. Na początek to trzeba wyciągnąć radio i zbadać czy głowica radiowa jest sprawna, później czy kabel antenowy nie zwiera lub też nie jest przerwany. A na końcu dopiero weryfikacja anteny, może być zalana, skorodowana. Pozdrawiam.
Sprawdź KQ5S
Jeśli ma prawe drzwi przesuwne to po lewej stronie, jeśli nie ma drzwi przesuwnych to po prawej stronie.
Zbyt duża moc do wytracenia, moim zdaniem tylko PWM. Przejrzyj np. ten temat: http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic18... Masz tam gotowy układ.
SKF to oszuści pakują AIRTECH z włoch i to dziadostwo po całej lini a każą płacić x2. Przykład Alfa 159 1.9 jtd dwa razy SKF pod rząd spad plastikowy wirnik po 5tyś km od montażu.
Napisz czy to bosch czy simens i który rok auta
sprawdz szczelinomierzem czy zawory nie sa podparte w jezdzie nie czuc zadnych tylko odpalanie jest ciezkie (przerabialem to juz na paru peugotach)
kołków nie ma tylko są otwory w które wkłada się kołki.
A jak odpalisz to możesz je wyłączyć ? Nie masz w tej skrzynce jakichś przekaźników ? Może jeden ma przypadłość sklejonych styków, albo skrzynka pływa sobie w wodzie ?
Sprawdzić skład mieszanki na początek.Podać kod błędu.
a moze tak przynajmniej rocznik stare pod prawa lampa nowe pod lewa w nowym napewno trzeba popuscic zderzak
Na zdjęciu widać, że regulator zabity opiłkami. U mnie w peugeocie 306 2.0 HDI 90KM, był tylko błąd P0230 - za pomocą interfejsu ELM327. Sitko też było zabite na regulatorze. Zgasł na światłach, bez możliwości odpalenia. Po odłączeniu klemy odpalił i później znów zgasł. Jako, że samochód był mi pilnie potrzebny zerwałem sitko i samochód pracował bez...
partner peugeot peugeot napinacz peugeot partner peugeot partner klima
wentylator halotron komunikat mercedes klasa pług odśnieżanie
szczywronek poradnik stm32 akumulator macallister
YouTube nie uruchamia się na telewizorze - diagnostyka i rozwiązania Kompresor powietrza: częste włączanie i wyłączanie