Ad 1/ Wlot paliwa do gaźnika to przyłącze nr 1, a wylot z gaźnika do pompki to przyłącze nr 2. Ad 2/ Pompka ma być podłączona do wylotu i ma zasysać paliwo ze zbiornika poprzez gaźnik . Drugi króciec pompki podłącza się krótkim wężykiem jako przelew do zbiornika.
Do króćca po prawej stronie gaźnika (na wysokości śruby T) ma być podłączony przewód zakończony filtrem paliwa. Do króćca po lewej stronie gaźnika (przy śrubach L, H) ma być podłączony przewód, który idzie do jednego z króćców pompki. Przewód z drugiego króćca pompki idzie do zbiornika jako przelew. Generalnie pompka powinna zasysać paliwo poprzez gaźnik.
Jaki to jest typ gaźnika? W starych gaźnikach był przelew ręczny ułatwiający rozruch zimnego silnika, jeśli silnik pracuje normalnie i do gaźnika dochodzi paliwo z kranika to nie widzę problemu w twoim poście.
Ten gaźnik ma przelew, przelej go i sprawdź czy ciepły silnik wkręci się na obroty podczas jazdy, jeśli przez około pół minuty będzie ok, zwiększ poziom paliwa, jeśli nie to, wyczyść gaźnik.
Jak dobrze pamiętam to 1 to zasilanie czyli tam podłączasz wężyk ze zbiornika ten z filterkiem. 2 do pompki ale nie pamiętam chyba do krótszego króćca, tak żeby pompka zaciągała przez gaźnik i pompowała do zbiornika jako przelew.
Odpływ/przelew z gażnika do zbiornika jest drożny?
Wężyk z filtrem do gaźnika, drugi wężyk z gaźnika do pompki (krótszy króciec), a drugi z pompki to przelew do zbiornika (dłuższy króciec). http://obrazki.elektroda.pl/7176422200_1...
Odtstnio widziałem gdzieś w sieci ruski patent na bezpośredni wtrysk. Przelacznik od kuchenki do gaźnika. Przelew do zbiornika lpg przez trójnik z wlewem tankowania. Zwiększenie ciśnienia lpg pompą zewnętrzną do 6 barów i podanie na pompe hp. Teraz hit. Przełączanie paliw odbywało się za pomocą 3 lub 4 zwykłych elektrozaworów. By wrócić na pb lpg z...
ale chyba spalanie miał dużo większe przez to Ten Quad to chyba ma gaźnik? Jeżeli tak to pompa nie ma nic do tego. Gaźnik posiada przelew i nadwyżka paliwa wraca do baku.
Skąd wiem ? Zapłon ustawiony książkowo zegarowo, Iskra jest zawsze.Akumulator nowy mocny, Co do lewego powietrza to wszystkie przylgnie były niedawno planowane ,wszystkie uszczelki nowe między połączeniami. WSKi nie lubią ssania w gaźnikach tylko przelew. Dysze fabrycznie w pegazie mają wydatek 45ccm/3 na min oraz główna 180ccm. Podobny zestaw mam zamontowany...
Druciany klips ma trzymać rurkę na króćcu ale przy sprawnym i prawidłowo wyregulowanym gaźniku z rurki nie ma się nic lać. To jest przelew - jeśli iglica nie zamknęłaby dopływu paliwa do komory pływaka, to paliwo się wyleje przez tę rurkę. Komora pływaka nie jest jedna szczelna, poza tym przelewem ma jeszcze odpowietrzenie. Także paliwo ma prawo z niej...
To jest przelew paliwa jak się pływak zawiesi to leci nią paliwo ,można również spuścić resztki paliwa odkrecając tą śróbkę na spodzie gaźnika najlepiej wypuścić ten wężyk pod silnik żeby wraźie co paliwo nie lało się po śilniku.
Witam posiadam forda fieste curier rocznik 1993 wysiadła mi pompaka paliwowa, ma ona trzy wyjścia, ssanie, wyjście na gaźnik i przelew. W karzdym sklepie mówia mi, że nie są w stanie znaleść takiej pompki. Może ktoś z was natkną sie na taką pompkę lub ma używana.
Dziwna sprawa, że nie chce chodzić. Filmik u mnie się nie otwiera. Jeśli cały silnik jest dobrze uszczelniony, dysze są czyste, membranki i iglica w gaźniku ok. świeca daje iskrę to powinna chodzić. Jak rozbierzesz gaźnik to możesz mieć jeszcze jeden filtr -drobne sitko pod wprasowaną blaszką- zaślepką. Ale jak ją wyciągniesz to pewnie się uszkodzi...
Zdejmij gumę z gaźnika i jak naciśniesz przelew to na dole w gardzieli gaźnika powinno zbierać się paliwo, jeżeli się nie zbiera to znaczy ze nie przelewa. Ja miałem ogara z takim silnikiem to jak go odpalałem na zimno to zawsze najpierw z wyłączonym zapłonem kopnąłem ze dwa razy żeby mieszankę zassał.
Dostałem mały agregat 2t. Mam problem z odpaleniem. Wyczyściłem gaźnik i widzę że paliwo przelew się przez niego z tego miejsca 1109483 ...i to nie trochę tylko leje się po gaźniku. Raczej będę zamawiał nowy chiński gaźnik ale może jestem w stanie coś z tym zrobić-wyregulować iglicę? Jak. I drugie pytanie Chciałbym sprawdzić czy on w ogóle działa......
Tak jak kolega napisał Ci powyżej; gaźnik bedziesz musiał zmienić, zrobić dodatkowo i podłączyć przelew do zbiornika paliwa, zamocować pompkę (primer) na obudowie piły i odpowiednio wszystko podłączyć. Przykładowy schemat poniżej.
Jeśli dokręcę śrubę spustową to czy nie spowoduje to jakiejś większej awarii ? Śrubę trzeba poluzować, podstawiając wcześniej jakiś pojemniczek i spuścić paliwo z tego gaźnika. Potem dopiero dokręcić z wyczuciem śrubę kluczykiem nasadowym , nie pamiętam 7 lub 8mm. Nie robić tego wkrętakiem bo łatwo uszkodzisz łeb śruby. Przelew gaźników jest połączony...
Kolego Gunslinger bzdury piszesz. Na pierwszym zdjęciu to odma i ma być połączona z filtrem powietrza. Na drugim to przelew gaźnika i nie podłącza się go nigdzie, oryginalnie jest tam kawałek wężyka w kształcie kolanka. Nie jest to żadne ssanie.
A patrzyłeś czy leci paliwo z kranika jak zrobisz na przelew? Bez podłączania do gaźników?
Pływak z gaźnika, na dźwigni, czujnik kontaktron, pracuje przez przekaźnik. Z wanienki podgrzewacza przelew do drugiej wanienki pod spodem. W tej drugiej również pływak z rozłączeniem zasilania pompy. Dwa razy sprzątałem po zalaniu, od chwili założenia dodatkowego zabezpieczenia, spokój.
Samochod w ktorym zostal zamontowany uklad ma 5 litrowy silnik wyposazony w gaznik 4-gardzielowy bez powrotu I to wszystko tłumaczy... A dziwiłem się co tak prosto masz :) . Większość gaźników ma przelew więc potrzebowałbyś dwa przepływomierze, zastanawiam się jak pompowanie w kółko i przeliczanie tego wpłynęłoby na dokładność zużycia - względem tego...
wklej to "POMPA PALIWA do gaźnika,gaźnik NOWA PIERBURG" w google i będziesz miał pompkę za 120 zł ale musisz mieć taki plastikowy przelew jak np w trabancie. W moim trampku chodzi miodzio!
Pompka ręczna może uzyskać wyższe ciśnienie niż wbudowana w silnik. Zrób zdjęcie cięgieł do gaźników, oraz mocowania linki. Może w rolgazie masz blokade?
Chaotycznie to opisałeś.Z baku wychodzą dwie rurki + wlew.Jedna to przelew z gaźnika (powrót) druga to zasilanie gaźnika.Zeby sprawdzić co jest nie tak proponuje najpierw spróbować zassać rurką zasilającą benzynę.Jeśli pojawi się w rurce to OK jeśli nie to albo masz ją dziurawą/zagniecioną itp ,albo nie masz paliwa:p.Dmuchając we wlew bo tak zrozumiałem...
Kamil1987 napisał: Do "Rozrusznika" (czy co kolwiek innego to jest) dochodzi wężyk z paliwem bezpośrednio z baku a na dole tego "Rozrusznika" wychodzi właśnie ten przewód przecięty. To właśnie "cokolwiek inne" niż rozrusznik. Wg mnie wygląda na gaźnik. A "ucięty" przewód to tzw. przelew komory pływakowej gaźnika i jej odpowietrzenie. Jeżeli z niego...
Dołóż odstojnik z przelewem między pompę a gaźnik: np. http://allegro.pl/listing.php/search?str... http://obrazki.elektroda.pl/1757874800_1... Dolny króciec to jest zasilanie gaźnika, środkowy to wejście z pompy, a górny to powrót do zbiornika (przelew). Tylko w tej konfiguracji musisz wstawić elektrozawór...
Witam ! W moim przekonaniu jest to wężyk od zrzutu paliwa z gaźnika . Pod gaźnikiem jest zawór który na to pozwala. Druga droga to może być odpowietrzenie , przelew awaryjny ? Pozdrawiam.
Pomyliłeś kierunki przepływu wężyków paliwa. Z prawej strony pilarki masz wężyk ssący na którym musi być filtr paliwa (smoczek). Z lewej strony pilarki masz wężyk przelewowy połączony z "komorą pływakową" gaźnika (króciec od strony membrany pomiarowej). Wężyk ten jest połączony z primerem który zasysa paliwo z gaźnika i tłoczy na przelew do zbiornika...
Pompka jest taka sama jak 126p, CC700, CC900. Jedyna różnica to przelew, Ty masz w gaźniku, a CC700 (AISAN) ma na pompce. Jak masz pompkę z przelewem, to go zaślep. P.S. W 2003r miałem taką "siódemkę" z 1973r. Aż dziw bierze, że Włosi w 70-tych latach produkowali takie fury, a Polacy jeszcze latach 80-tych produkowali syrenę, o maluchu nie wspomnę.
Czy syrena 105 w układzie paliwowym miała przelew paliwa jeśli tak to gdzie był podłączony gdyż nie znalazłem żadnego króćca do powrotu paliwa Nie ma powrotu paliwa. Jest pompka paliwa, ale przewodu powrotnego nie było. Tak z ciekawości zapytam, posiadasz taki silnik?
Tak były podłączone te wężyki a ja podłączyłem jak piszesz a co do tego zaworka było dokręcone do końca ale spróbuje. Dodano po 1 Z tymi wężykami to napisze tak od lewej strony gaźnika (foto wyżej w powiększeniu miniaturka jest odwrotnie )cienki wężyk od lewej przelew do zbiornika,prawa strona gaźnika grubszy wężyk do pompki dłuższy króciec,pompka krótszy...
Witam. Zakupiłem do tej kosy gaźnik "no name". Miał być przeznaczony do tego modelu, jednak różni się od oryginalnego dodatkowym króćcem. I nie wiem za co on odpowiada. To jest przelew? Czy trzeba to podłączać czy można jakoś zaślepić? Proszę o pomoc.
Takie małe pytanie... W moim samochodziku rozsypał się już zbiornik paliwa. Oczywiście nic dopasować się nie da. Wymiarami może podszedłby od Smarta ale ma jakieś 20L pojemności i elektryczną pompę paliwa - za dużo przeróbek. Tymczasowo zrobiłem taką przeróbkę że zamiast zbiornika pod autem, zamontowałem zbiornik wewnątrz, pod tylną kanapą. Zbiornik...
Zbiornik się nie zapowietrza, ma odpowietrznik sprawny to juz sprawdziłem. Odpowietrzenie gaźników przedmuchane, chyba sprawne ale to sprawdzić ciężko. Nawet próbowałem jechać z otwartym zbiornikiem i otwartym kranikiem na przelew żeby nie było i nic to nie pomogło. Jednego czego nie jestem pewien to to czy jest iskra podczas awarii. Zanim dogrzebie...
Jak wyżej. Jeśli cieknie paliwo przez przelew w gaźniku to znaczy, że zaworek pływaka nie trzyma. Poziom paliwa jest za wysoki i przylewa świece. Wykręć ją to pewnie będzie cała czarna. Sprawdź jeszcze czy czasem pływak nie jest dziurawy i czy nie ma w sobie paliwa. Po potrząśnięciu powinno być słychać jakby się coś do niego dostało. Następnie sprawdź...
Witam. Mam kolejny problem ze swoim skuterem. Wczoraj założyłem mu nowy kranik podciśnieniowy nowy filtr paliwa oraz nowy gaźnik dostał. Problem polega na tym że gaźnik leje przelewem i jak stoi to benzyna skrapla się pod gaźnikiem. I skuter jak jest zimny to bardzo ale to bardzo ciężko zapala. I jak jest zimny to jest brak mocy póki się nie nagrzeje...
Czyli tak..przelewało się z filtra powietrza, bo zatkałem ten nr 30, które wg mnie nie jest jak piszesz odwietrzeniem komory pływakowej tylko jest to przelew?? Gdy nr 30 był zatkany wchodził na obroty ale się przelewał. Przeanalizowałem ten obrazek, rozkręciłem swój gaźnik i okazało się że jak czyściłem odwrotnie wsadziłem nr 12, dlatego gasł po dodaniu...
No niestety nie jest tak słodko - przelew jest zazwyczaj na gaźniku a zawór gaziarze wstawiają pomiedzy pompą i gaźnikiem. Sam to przerabiałem w swoim aucie, niby pompie nie powinno sie nic stać a jednak pompki padają. Kolega sowwoj podpowiada dobrze - trzeba trójnik i drugi elektrozawór jako bypass - tak by pompka "mieliła" a nie pracowała na zwiększonym...
Wielkie dzięki wszystkim za porady, problem rozwiązałem okazało się że odstojnik coś szwankował po przedmuchaniu go wszystko ustało. Prawdopodobnie więcej paliwa wracało do baku przez przelew zamiast do gaźnika. Do tego jeszcze przeponka jest dziurawa i paliwo wycieka. Wiecie może gdzie dostać taką przeponkę znalazłem na świstaku za 22zł z uszczelką...
Witam Mam problem z gaźnikiem z Cinquecento 700. Mianowicie zalewa mi gaźnik paliwem patrząc z góry. Widać jak paliwo jeszcze cieknie po zgaszonym silniku. Wydaje mi się, że nadmiar paliwa (tzn. przelew) jest niedrożny. Sprawdzałem kompresorem - jest drożny. Proszę o pomoc. Z góry dziękuje.
Po patrzcie jak macie zrobiony przelew w fiacie 1,2 mpi -z baku do listwy wtryskowej idzie tylko jeden przewód,powrotu z listwy nie ma, zawór przelewowy znajduje sie koszu pompy wewnątrz baku Czyli paliwo nie krąży i w rzeczywistości nie chłodzi wtrysków Jeśli jest wszystko sprawne to ciśnienie ma listwie jest jeszcze następnego dnia tak więc to nie...
Witam Czy ktoś posiada schemat podłączenia zasilania gaźnika w tej podkaszarce. Nie odpala i chyba wężyki paliwowe są źle podłączone. 1. gaźnik góra do pompki 2. gaźnik dół do filtra zbiornika paliwa 3. pompka dół do zbiornika jako chyba przelew. Wg mnie to nie powinno działać ale podobno działało. Ktoś się wypowie i opisze prawidłowo podłączenie? pozdrawiam...
Czarny wężyk podpinasz do kranika paliwa(zasilanie) Przezroczysty ma być puszczony od gaźnika na dół. To jest wężyk od spuszczania paliwa z komory playwakowej lub przelew nadmiaru paliwa. Wężyk ma być drożny nie zaślepiony. Jak cieknie z niego paliwo to masz za wysoki poziom paliwa, nie trzyma ta śrubka w komorze playwakowej koło wężyka.
Witam. A mianowicie kosa spalinowa nie chce zapalić z rozrusznika sznurkowego. Jakie są objawy. Filtr paliwa chyba czysty, bo jak pompuje bąbelkiem to swobodnie paliwo idzie na przelew przez gaźnik ponownie do zbiornika. Gaźnik nowiuteńki, sam kupowałem. Mieszanka 1:25. Na ssaniu czy bez niego jak pociągam nawet 50 razy nie zapala i świeca jest nadal...
normalne - bo przecież paliwo wewnątrz też się przelewa :) . Ważne aby paliwo nie przelewało się przy kącie mniej ostrym niż 45 stopni (tj maksymalny odchył w lewo lub w prawo to maks 45 stopni). Pamiętaj że komora pływakowa ma przelew (którym pewni ci właśnie paliwo zwiewa.
No cóż ... chyba rozwiązany "problem" :-) Szukałem i szukałem i ... znalazłem ... na stronie 'www.zum.lodz.pl' jest kontakt do fachowców od gaźników. Owo '/101' oznacza gaźnik z przelewem w pokrywie gaźnika zamiast w mechanicznej pompie paliwa ... ot i wszystko ... :-) Swoją drogą to dobrze, że sztuka 'gaźnikowa' jeszcze nie zaginęła ... Pozdrawiam...
Czy istnieje jakaś elektryczna alternatywa dla mechanicznej pompy paliwa w Polonezie Caro 1,6 GLE '95 (MR'93) ? Po dłuższym postoju (10-15 godzin) z pompy paliwa schodzi wacha, zaworki nie trzymają (bakelitowe byleco). Na początku myślałem, że układ zapłonowy, ale nie ... moduł działa, cewka działa, świece nowe, statyczny kąt wyprzedzenia zapłonu ustawiony...
A więc tak. Ten silnik to wersja gaźnikowa, ale z zaślepką na mechaniczną pompke, i jeszcze tam było koło pasowe do wspomagania więc może to jakaś wyjątkowa wersja? A co do przelewu to w starym silniku przelew jest w pompce paliwa a nie w gaźniku ( z gażnika nie ma wyjścia na bak), elektro zaworek odcinający benzynę jest tuż przed gażnikiem. I tu właśnie...
Kolego, przelewasz gaźnik przed startem? Miałem niezawodny sposób na odpalenie Ogara 200 bez przelewania gaźnika. 1. Odkręcić paliwo. 2. Manetką pełny gaz. 3. Zacisnąć palcami gumową, karbowaną rurę powietrza miedzy filtrem a gaźnikiem 4. Kopnąć starter dwa razy mocno lub trzy słabo. 5. Puścić rurę, puścić gaz 6. Włączyć zapłon 7. Kopnąć w starter....
Witam, mam problem ze gaźnikiem Dellorto PHBG 19MM do WSK-i 125. Po zalaniu gaźnika, benzyna wycieka z lewej strony przelewu. Gdy odpalam motocykl, od razu wkręca się na maksymalne obroty. Sprawdzałem zawór iglicowy i działa tak jak trzeba. Może ktoś miał ten sam problem? Proszę o porady.
Uszczelka chyba jest ok, ale sam nie wiem. Nowy iskrownik nie rozwiązał problemu, ale zauważyłem, po zdjęciu przewodu pulsacyjnego, jak się ciągnie szarpakiem, że idzie z niego powietrze razem z paliwem - pluje paliwem. Tak powinno być? Bo to wygląda jakby w skrzyni korbowej było paliwo. Trochę to dziwne wg mnie. Jeśli chodzi o gaźnik podłączyłem go...
Moim zdaniem to od wibracji. Na maksymalnych obrotach są duże wibracje i to może powodować przepuszczanie zaworka.
W samochodzie benzyna idzie z pompy "na przelew" - to co nie pójdzie na na wtryski, wraca rurą do baku. Zmierzyłbyś niestworzone ilości. Przy gaźniku jest chyba tak samo. No...nie zawsze. Do mojego gaźnika dochodzi tylko jedna rurka, nadmiar wraca z trójnika przed gaźnikiem. Używam teraz turbinki trabantowej, ale nie jestem zachwycony, stąd moje pytania...
Rosja swego czasu (zimna wojna) miała zakonserwowaną fabrykę do produkcji T55. Zresztą te stare czołgi były "gniotsa nie łamiotsa" na youtube jest film z odpalania isu-152 po 50 latach postoju pod chmurką w krzakach. Jeden dzień roboty (przelewania świeżą ropą i odpowietrzania ) i czołg o własnych siłach wjechał na lawetę. Silnik benzynowy nie jest...
Dodam,że cieknie z tego wężyka przelewowego tylko,jak jadę skuterem,gdy jest zgaszony wszystko jest ok dzisiaj na pasach zobaczylem,że cieknie z tego wężyka i po chwili zgasł potem zapchalem go na chodnik i odpalił za 7 kopnięciem. Dodano po 58 Ciekło,ale w śladowych ilościach wręcz znikomych. Dodano po 1 A może to coś z pompką ???
Zawsze w gre wchodzi rozregulowanie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Ew. może być ów komora nieszczelna lub ten przelew jest za nisko (co raczej wątpliwe). A jak moto jedzie na takiej usterce?
Niby powinno się ustawiać iglice na pierwszym ząbku od góry, ale musisz to zrobić niestety doświadczalnie, przejedziesz się i wybadasz czy dobrze przyśpiesza, nie dymi, nie zalewa, itp. Swoją drogą to iglica dyszy głównej nie będzie powodem przelewania się gaźnika, może tylko zawiesił Ci się ten pływak, lub coś wpadło w zaworek, pływak na 100% ok? może...
No dobrze, paliwo się przelewa z komory pływakowej. Pomijając kwestię pompy paliwowej, bo nie wiem co tam jest zamontowane, po to masz zawór iglicowy i pływak w gaźniku, żeby poziom paliwa był cały czas taki sam. Nieistotne, czy ta pompa nabija ciśnienie i wyłącza się, czy utrzymuje cały czas i daje na przelew do zbiornika paliwa.
Wyrzuć tego starocia, Stare to pochodzi długo a nowe to się rozleci jeszcze zanim z salonu wyjedzie ;-) Mój gaźnik wygląda dokładnie tak jak ten na zdjęciu niżej. Zdjęcie zapożyczone z google ale jeśli będzie trzeba mogę dać real foto. Wpisując w google grafika frazę "34DCHD" wyskakują mi właśnie takie gaźniki jakie ja mam. Swoją drogą aby potwierdzić...
Kupiłem kilka lat temu gaźnik Amal 19 nie jeździłem na nim dużo może 500 km od czasu zakupu i pojawiły się 3 problemy: 1. W gaźniku jego przednia część ta która jest przykręcana do cylindra ''przelot 21mm'' ma znaczne luzy między gaźnikiem , nie wiem jak ten luz skasować, widoczny gwint na tej gardzieli która może jest wkręcana w gaźnik lecz nie umiem...
Zgodziłbym się z tą teoria ale rozkręcałem tylko dwie śrubki od dołu i nie wyjmowałem iglicy. Pływaki takie są takie same i dlatego mam tu problem.
Do tego, przez który można dmuchnąć podłącz filtr paliwa a do drugiego końcówkę IN z primera. Do OUT podłącz wężyk przelewowy.
Jak byś szukał nowego gaźnika to ma oznaczenie PZ19. Ten króciec na dole to nie tylko spust paliwa z komory pływakowej ale również przelew. Podgiąłeś blaszkę "na oko" to teraz jest pytanie czy w ogóle paliwa wpływa do komory.
Wygląda na wężyk z przelewu gaźnika. Spływa nim pod pojazd nadmiar paliwa. Filtr powietrza znajduje się na początku wlotu do gaźnika :D
Czy pompuje wodę na przelew? Może być uszkodzony regulator ciśnienia (przerdzewiała sprężyna i nakrętka regulacyjna) i nie będzie wytwarzać ciśnienia na lancę. Dźwignia na regulatorze musi być opuszczona do pozycji poziomej. Gdyby była uszkodzona przepona, to zniknąłby olej ze zbiorniczka, lub pojawiałaby się woda wewnątrz pompy. Powinien być łatwy...
To jest przelewowy wężyk i nie ma wpływu na pracę silnika.
Tak chłodzony powietrzem,z filtrem czy bez nie ma różnicy,iglica regulowana na każde położenie bez zmian, zauważyłem że przelewem przez gaźnik paliwo leci, Jutro wyreguluje pływak,a po drugie wieczorem jak zapaliłem chwilę na średnich obrotach pochodził i kolanko od wydechu czerwone,a 100 ml paliwa schodzi w chwilę
Może błędne może nie. W zasadzie powinno się mieć komorę pływakową z oknem i ustawiać wg. zaznaczonych w tym oknie znaków. A do króća przelewowego to jeszcze daleko... Najpierw paliwo wypłynie przez nieszczelność uszczelki komory pływakowej przygniecionej pokrzywionym przez zbyt mocne dokręcanie korpusem. Standard w Simsonach i gaźnikach 16N. Nie każdy...
A teraz ja mam dosyc banalne pytanie, poskladalem WSK 125 od podstaw... no i na samym koncu mam problem, i nie wiem co jest jego przyczyna:( poskladalem gaznik i zalozylem go, gdy "puscilem paliwo" to rzecza normalna jest ze gaznik przez jakas sekunde sie "przeleje" co jest dobrym znakiem, ale wlasnie u mnie jest problem taki ze gaznik przelewa sie...
W pokrywce na którą zakłada się wężyk od spodu jest gniazdo zaworu pływaka(taka tulejka aluminiowa lub mosiężna),spróbuj ją opuścić troszeczkę w dół,będzie mniejszy poziom paliwa.Sprawdź czy się przelew nie zacina,i czy jak otworzysz kranik to po pewnym czasie nie kapie paliwo z gaźnika.
sprawdz czy pompa daje wystarczające cisnienie aby przecisnąć paliwo przez dysze w gazniku. To przepływ paliwa przez dysze jest zależny od ciśnienia pompki, tak? To po co w takim razie przelew i zaworek iglicowy w komorze pływakowej? Regulamin pkt 12. Ostrzeżenie.
Ten wężyk to po prostu przelew, więc nie ma z tym nic wspólnego. Ssanie sprawdzałeś? Załącza się po zapaleniu silnika? Tą rurką chwytane jest powietrze, więc właśnie nie powinien pracować po jej zatknięciu. Powtarzam dokładnie popatrz czy nie łapię gdzieś obcego powietrza.
Dzięki za podpowiedź. Ta pompa potrzebuje przelewu z gaźnika. Chyba , że podłącze na dopływ do pompy, ale nie wiadomo czy pompa przepuści paliwo tam gdzie trzeba.
W dwusuwie nie ma odmy. Olej na filtrze to może być pozostałość po wyparowanej benzynie przelewającej sie z gaźnika po zatrzymaniu silnika (za wysoki poziom paliwa w komorze pływakowej), gdy nie ma zaworu odcinającego beznynę z baku. Były też problemy z rozruchem zimniego silnika i po odpaleniu bardzo kopcił. Tak było u mnie i dlatego dołożyłem taki...
jak sprawuje sięTwój SkyHawk? na stronie z której zamawiałeś swój silnik jest sporo części tuningowych m.in. gaźniki i wydechy Czy zamawiałeś silnik drogą mailową? Płaciłeś w koronach czy w pln? Silnik działa ok. Nie miałem jeszcze okazji dłużej pojeździć bo zima. Ten gaźnik CNS dodawany w zestawie to totalna konstrukcyjna porażka. Jest źle zaprojektowany...
Jeżeli jest mały otworek, to zapewne prowadzi to małej rurki, tak? Wystaje z spodu komory pływakowej. To jest przelew. Leje się tędy paliwo, jak pływak nie domyka. Przeważnie ta rurka kończy się bardzo wysoko, i nie ma szans by paliwo bez przyczyny się nią wylewało.
To jednak wygląda na gaźnik. Czy podczas pracy pompki paliwo wraca przelewem? Czy korek paliwa ma drożne odpowietrzenie? A co do zostawiania paliwa na zimę to ja robię to wręcz z premedytacją i zostawiam w 15 letnim NACu i 10 letnim SCANie i na wiosnę nie ma problemu z odpaleniem.
Kiedy ja byłem "na miejscu" to mimo, że iskra była to silnik nie odpalał. Ale osobiście nie pchałem tego auta. Po prostu w przypadku wystąpienia problemów sprawdzałem wszystko po kolei i w końcu auto odpalało; wykręcałem świece-iskra była, sprawdzałem ustawienie zapłonu-było ok, zdejmowałem przelew z gaźnika-paliwo tryskało. Jedyna anomalia to dla mnie...
Może to być problem ze zbiornikiem paliwa - spróbuj go obniżyć - paliwo z przelewu może się cofać do gaźnika
Witam wszystkich pod nową ksywą.Co do poldka to uruchom silnik rozgrzej do otwarcia termostatu i zobacz czy w zbiorniczku przelewowym po włączeniu wentylatora pokazują się bomble powietrza.Jeśli takjest to uszczelka pod głowicą do wymiany.PS Jeśli będziesz ją robił przeszlifuj zawory,popraw gniazda i splanuj głowicę.Polecam też zielone uszczelniacze...
Wygląda na wężyk przelewowy gaźnika, Jak jest wyciek, to jest coś nie tak z: pływak/dźwigienka/zawór iglicowy - w każdym bądź razie komora pływakowa z jakiegoś powodu jest przelewana paliwem...
masz przelew z rurki proste ale zawodne i problematyczne, jak nalałeś wachy do polowy i uleciało to masz uszkodzony "odstojnik", paliwo ma prawo uciec ale dopiero gdy znajduje się wyżej od rurki. ten gaźnik to przypadkiem nie gurtner? możesz dać zdjęcie całego?
witam mam to dziadostwo od miesiąca tzw mama ma. mowa o aisanie.. w pierwszej kolejeności wymiana wszystkich wezyków najlepiej na takie od przelewu układu wtryskowego diesla.. w oplocie... wyregulowane wszystko jaka kolwiek regóracjia składu mieszanki wolnych obrotów śróbka ciezko dostepna najlepiej wyjąć reflektor .. musi sie owa rególacjia odbywac...
Bravo!!!!!!! Ten sam typ . No po prawdzie to faktycznie jest przy tym gaźniku drugi króciec, u mnie też, ale u mnie nie ma na nim przewodu a jak widzę na zdjęciu to jest chyba po prostu przelew bo i na zdjęciu koniec nie jest nigdzie podłączony. A przepustnica jest podnoszona jak w mojej starej motorynce. Coś mi się wydaje bo już na innej pompce sprawdziłem...
Myślę, że większość ww. porad jest tylko wróżeniem z fusów. Jak zalewa okresowo silnik to należy szukać usterki w zacinającym się mechanizmie pływakowym. Tam jest prymitywnie to wykonane. Po prostu na pływaku jest iglica odcinająca. Ona się zużywa w trakcie eksploatacji wskutek tego, że stale pracuje i przez to poziom się podnosi. Trzeba wpierw zacząć...
Nie musi się przelewać żeby zalać silnik, skład mieszanki w prostych gaźnikach reguluje się ilością paliwa w komorze pływaka wyginając płytkę (maluch, komarek, kawka). Ja nie twierdzę że to tego wina tylko podaje przykład. Równie dobrze może ci coś nie łączyć w układzie zapłonowym albo w zasilaniu.
Witam Też sobie takie coś chciałem kiedyś skonstruować jak miałem malacza. Ale to byłoby trochę trudniejsze bo musiałbym sobie wszystkie sygnały wytworzyć: chciałem do tego urzyć jakiś przepływomierzy na zasileniu i przelewie gaźnika i wyliczać sobie różnice z tego :) No i w miare potrzeb przeliczyć to na l/h albo na l/km :) To by był bajer w malczu,...
Za mało dostaje paliwa, podnieś poziom paliwa na pływaku tak, by się nie przelewało przez rurkę przelewową.
Witam mam problem . Mój traktorek honda 2218 strasznie się grzeje, a raczej wydech. Wydaje mi sie, że może to być spowodowane bogatą mieszanka (benzyna powietrze). Lecz nie widzę nigdzie w gaźniku śróbek do regulacji. Kolejnym problemem jest fakt, że po odkręceniu sruby, która blokuje wylewanie się paliwa z przelewu paliwo od razu wycieka.
Ta przepustnica to raczej nie problem bo będzie otwarta a regulacja ssania będzie poprzednia. Tylko wężyk przelewu ...no ale jeżeli tu jest nie potrzebny więc widocznie tak ma być. Tak w nawiasie żeby gażnika nie można było dostać ...masakra
Witam. Kupiłem nie tak dawno hondę z tytułu. Po dwóch dniach jazdy zaczął przeciekać drugi gaźnik ten bez możliwości ustawienia dawki. Wyciek ma miejsce przelewem komory pływakowej. Model gaźników Keihin Ph68C. Co zrobiłem. Rozebrałem gaźniki, wyczyściłem, ustawiłem poziom pływaków najpierw na 18mm (z serwisówki) później na 20mm i dalej po chwilowej...
Po pierwsze, podany w książce "Jeżdżę motorowerem Simson" float level jest niewłaściwy, dotyczy gaźników 16N1 i to nie każdego. Zamiast 29 mm powinno być 27 mm w przypadku gaźnika 16N3. Co do regulacji tego gaźnika i układu mieszanki biegu jałowego trzeba mieć wprawę, poza tym nie w każdym Simsonie daje się wyregulować. EDIT po latach. Wymiar 27 mm...
Jest to wężyk do przelewu paliwa, jak jest za dużo paliwa w gaźniku to tamtędy się wylewa. Tam jest chyba tylko śrubka od wolnych obrotów. Gaźnik był czyszczony czy nie?
Przestawiałem kranik na zalewanie w trakcie "jazdy" bo myślałem że może wężyk od podciśnienia spadł ale bez efektu, każde delikatne odkręcenie manetki go dusiło. Zastanawiam się czy na króćcach od kranika nie ma jakiś filterków w zbiorniku? Sprawdzę jeszcze tak jak pisałeś czy przelewa gaźniki.
Witam, mam problem ze skuterem Sym euro x 2T ,iskra jest bardzo dobra, ciśnienie na cylindrze 7,5 barów, świece zalewa, powymieniałem uszczelki pod głowicą i cylindrem tak że pierścienie na tłoku, pompka podciśnieniowa nie pompuje paliwa ale jak zatkam dziurę w gaźniku tą co łączy gaźnik z filtrem powietrza to leci benzyna aż przelewa i ucieka do filtra...
Koledzy powiem tak paliwo dostaje bo z przelewu gaźnika leci do buteleczki zalałem hmm może być chodź do rozruchu wlałem bezpośrednio do gardzieli benzynę,kondensator ciekawe bo nie mam żadnego mam moduł z resztą iskrę mam to tłumaczy.Kręci jak wariat aż aku.. padnie i nic nie wiem czy jakiś zawór pominąłem chodź podłączyłem ten przy z boku gaźnika...
Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała i miała poprzerywane przewody i stwierdziłem, że założę nową instalacje. Gaźnik nowy, ponieważ nie trzymała górna nakrętka od linek i urwane było cięgno od przelewania. Przerywacz otwiera się około 3,5 mm przed GMP. Dodano po 57 Instalacja elektryczna nowa, ponieważ ta WSK długi czas stała...
Trzeba wyczyścić gaźnik i fitr powietrza. Gaznik trzeba wyregulowac. Swieca do wymiany. Sprawdz kranik paliwa i przewody. Niedawno miałam taki problem. Powodzenia
witam,z twojego opisu kolego stawialbym na niewlasciwe ustawienie zaplonu,dlatego kicha w gaznik,a to bulgotanie w zbiorniku paliwa to tylko powrot nadmiernej ilosci paliwa do zbiornika,tak zwany przelew.pozdrawiam
przelew gaźnik przelew oszustwo przelew przesyłka
podświetlenie licznik skoda honda civic termostat palec rozdzielacz objaw
pompa membranowa esperanza ev106
Pralka Candy błąd E22: woda wypuszczana, brak obrotów EAWCBT-P Security Concerns and Issues