6x zapłon w przeciągu 10 sek ,migną kierunkowskazy,przytrzymać przycisk zablokowania , w tym samym czasie (nie puszczając pierwszego)3x nacisnąć przycisk odblokowania ,pozostałe piloty po kolei, max 4szt..Po zakończeniu włączyć zapłon ,pozdrawiam
Na paliwie mi gaśnie po 3 sekundach,na gazie po około 10-ciu.Z tego co się okazuje usterka nie jest w obrebie immo (NATS),choć objaw może to sugerować. Dzięki za napisanie, akurat nie byłem przy kompie :), dla ogółu, po rozebraniu kolumny kierownicy i odłaczeniu immo, nie można zapalić silnika, rozrusznik kręci, ale zapłon lub wtryskiwacze są odcięte....
Po wizycie u gazowników: 4 kable w wiązce były uszkodzone, wiązka jest naprawiona, auto na luzie działa dobrze, nie przełącza się na benzyne, nie szarpie podczas jazdy jak wcześniej, ale: czuć ewientnie spadek mocy i na benzynie i na gazie, jak by ktoś mi co jakiś czas ręczny zaciągał. Nie jest tak non stop tlko co jakis czas. Jadę i czuję jak się "zamula"...
witam mam problem wynikający z niewiadomo czego.. wymienilismy a aucie akumulator na nowy przy czym po przekreceniu kluczyka jest uporczywy pisk który nie mozana wyłaczyc.. pisk zanika wtedy gdy sie włacza kierunkowskaz badz awaryjki.. prosze o pomoc :!:
kostki wszystkie sprawdzone,przekażnik zapłonu również.Po zgaśnięci zapala natychmiast.Cewki są cztery bezpośredno na swiecach.
kolego jak widać ten lin który mi podałeś z autodoc to również nie ma na magazynie. Dodano po 5 Wszędzie brak tego produktu. Tak jeśli odepnę kostkę pinową z cewki i zmienię bezpiecznik to nie pali go. Dopiero kiedy włącze zapłon i będę wkładał z powrotem wtyczkę do cewki z aparatu to automatycznie pali bezpiecznik. Całego aparatu zapłonowego również...
witam mam problem ze swoim nissanem. od jakiegoś czasu silnik zaczoł falować, przy zwiększaniu obrotów kopci i świeci się CHECK. a przy włączeniu zapłonu trzeszczy pod kierownicą jakiś przekaźnik. dodam ze autko ma przejechane 220 tyś km. proszę o jakieś odpowiedzi.pozdrawiam
takie czasy że człowiek odpowiada sam sobie ale dobra niech mają inni ... złącze faktycznie jest tam nad lewą nogą w skrzynce bezpieczników, miałem wątpliwości bo miało być w trakcie rombu a jest wyrażnie prostokątne. Na zdjęciu "3668847900_1302099342.jpg" po lewej stronie widać dwa zielone przewody należy je zewrzeć. Z ustnego przekazu od pana ze srebrnej...
Witam.W ostatnim czasie generowałem kody błędów przez zworki w złączu diagnostyczny. Chodziło o ABS. Problem został zdiagnozowany i usterka usunięta, jednak przy ponownym sprawdzeniu omyłkowo zwarłem niewłaściwy pin na złączu. Zrobiło się jakieś zwarcie (leki widoczny błysk). Teraz przez to nie mogę otworzyć klapy bagażnika oraz na licznik po ponownym...
Witam. Zakupiłem parę dni temu Primerkę i mam problem z gazem, otóż przy gwałtownym dodaniu gazu silnik zamula się na chwilkę (dusi się) i dopiero wchodzi na obroty proszę o pomoc w ustaleniu przyczyny. Wszystkich informacji postaram się udzielić w miarę mojej możliwości dodam, iż jest to instalacja holenderska i z tego co się dowiadywałem, to sekwencja.
Witam. Od jakiegoś czasu silnik szarpie/dławi się przy przyspieszaniu (od 2000 obr wzwyż) Odkrecilem wiec korek wlewu oleju, z wlewu wydobywał się delikatny "dymek" i czuć było spaliny (silnik był wówczas rozgrzany). Sprawdzajac odme oleju widać na wężu od odmy do miski oleju, iż był wyciek (cały w zaschnietym oleju) Z puszki odmy (odpowietrznik) na...
Witam. Otóż mam problem z primerka a mianowicie przy zamykaniu auta z pilota ,czy przy wsadzonym kluczyku do stacyjki auto zaczyna piszczec. Na odpalonym silniku i włączonych awaryjnych czy kierunkowskazu przestaje Ale prędkość maksymalna to 40 km potem mam wrażenie że blokują się koła. Jakiś pomysł gdzie sZukać winy ?
Witam Autko to nissan primera P11 z 2000' poj 1.8 benzynka 84 kw. Problem to nie wkęca sie na obr ponad ok 3000 podczas jazdy sporo muli na postoju po naglym dodaniu gazu muł. Usterek 0 parametry ok. Po zwiększeniu ciśnienia w listwie (poprzez zablokowanie przelewu) auto ma moc i wkreca sie prawidłowo na obr.i wszystko jest ok. Dodam ze ciśnienie pompy...
Witam panowie mam problem z moim samochodem Nissan primera p12 1.8 benzyna a mianowicie po przejechaniu 100 km czasem 30 km po rozgrzaniu się silnika auto traci moc tylko na rozgrzanym silniku gdy jest zimny auto śmiga bez zarzutu ,2 tyg temu jadac na prostej drodze poczułem takie przydławienie silnika takie (pstrykniecie ) i spadek mocy max predkosc...
Witam kolegów, rano zauważyłem na parkingu że samochód stojący przodem do mojej primerki ma zapalone światła, jednak po godzinie nie odjechał a światła nadal świeciły więc wyszedłem sprawdzić czy to przypadkiem nie primera świeci. Zmyliło mnie to że tylne lampy ciemne, więc nie podejrzewałem mojego samochodu. Świecą się światła mijania i tylko mijania,...
Witam, jestem zielony jeśli chodzi o mechanikę auta więc proszę o pomoc. Wczoraj miałem problem z autem taki iż na niskich obrotach gasł, w ogóle ciężko było utrzymać obroty i nie miał mocy, aby dojechać do domu musiałem go gazować. Części do wymiany można by tu wymienić kilka, chciałem dzisiaj oddać go do mechanika lecz auto nie odpalało, rozrusznik...
to w Nissanach tak dużą rolę ma sonda lambda? w Oplach czy Fiatach można ją odłączyć całkiem i to nie wpływa w znaczący sposób na pracę silnika, rzekł bym że w ogóle niema różnicy. To ewidentnie odcina zapłon a nie brakuje paliwa, to nie są takie "płynne" szarpnięcia, tylko takie jak byś wyłączał na chwilkę stacyjkę i włączał. Ale spróbuję, choć nie...
Witam Po czyszczeniu przepustnicy silnik pracuje na 1400 obrotów. Czy da się zrobić adaptację bez kabla, a jeśli nie to jaki tani kabel to ogarnie.Czy eml 327 da rade ??? Wiem, że stary temat ale może komuś się przyda. Miałem dokładnie to samo. 1400 obrotów po czyszczeniu przepustnicy. Miała zaadaptować się sama po przejechaniu 100 km - nic z tego....
NAUKA WOLNYCH OBROTÓW w PRIMERA P12 1,8 (bez użycia komputera) po porównaniu z opisem dla QR20DE sposób postępowania jest identyczny Wszystkie odbiornik prądu muszą być wyłączone(światła,klima,radio) Koła wyprostowane. 1.Nagrzać silnik do normalnej temperatury pracy 2.Wyłączyć zapłon i czekać co najmniej 10 sek. 3.Po 11 sekundach przekręcić kluczyk...
Zrób zworkę, tzn. włącz zapłon i zepnij drucikiem dwa górne prawe piny kostki diagnostycznej prze drzwiach kierowcy na dole przy bezpiecznikach, i licz błyśniecia kontrolki, długie to dziesiątki krótkie jedności, przerwa i podaje następny błąd dotąd aż powtarza je w kółko, napisz co ci wymrygało to napiszę ci co to jest i co musisz zrobić. Z góry piszę...
A ja spróbowałbym jeszcze włożyć kluczyk do stacyjki przekręcić na zapłon i przewodem podać bezpośrednio z akumulatora plus do rozrusznika na ten cienki przewód.Jeżeli zakręci to stacyjka,jak nie to rozrusznik.
Witam posiadam auto primere p11 1998r. i po załączeniu zapłonu wyświetla mi się kontrolka, check in inspekcja, czy ktoś zna instrukcję jak ją skasować ręcznie, mam program inspektor ale niestety jest opis primery p12 a nie p11, i wiele innych modeli nigdzie nie znalazłem kasowania ręcznego inspekcji do primery p11, a nie chce specjalnie kupować interfejsu...
Masz w tym modelu możliwość diagnostyki silnika : 1. Włączyć zapłon (nie uruchamiać silnika). 2. Podłączyć zworę do styków 1 i 8 w 16- stykowym złączu typu OBDII (skrajne w szerszej części złącza trapezowego) 3. Zwora na ON i odczekać 2 sekundy. 4. Zwora OFF. 5. Kontrolka Check Engine wyświetli kody usterek
Napisz coś więcej jak gaśnie to odcina zapłon (gaśnie odrazu) czy przerywa i się dusi ? Jakieś błędy? A nie gaśnie przypadkiem jak przy 2000 obr przełąncza sie na gaz ?
Witam Mam pytanie odnośnie postu o kodach błędów abs nissana primera p11 98 1,6 benz. Czy w swojej primerze masz silnik benz 1.6 czy inny. Ja próbuję na kostce pod kierownicą na złączu obd1 łączyć pin 4 z masą i niestety jak abs świeci tak świeci . zero reakcji. 1. Podłącza pin 4 z nasą 2.włączam zapłon 3.ABS raz na krótko zgaśnie a potem już świeci...
Nissan szwagra podczas jazdy zgasł z tego co mówiła siostra i nie ma prądu na zaworek na pompę wtryskową. Wszystkie bezpieczniki są ok. Są dwa kluczyki i na żadnym nic. Jak włączam zapłon to na dosłownie pól sekundy prąd się pojawi i znika. Pompa jest boscha vp37. Może immo być zablokowane?
Moja propozycja jest taka: Wkładamy kluczyk do stacyjki. Włączamy zapłon i przytrzymujemy przycisk na pilocie. Powinien zadziałać centralny zamek. pozdrawiam
Czemu teraz po wyłączeniu stacyjki i daniu na zapłon błąd się pojawia. Dlatego że masz stały błąd komputer nie widzi obrotów kół. Zrób tak jak kolega napisał wyżej.
W SR20 jest łańcuch. Słychać pompę paliwa po włączeniu zapłonu?
Witam, Wczoraj jadąc do Łodzi moją Primerą P12 1,8 miałem problemy z samochodem.Momentami auto nie chciało przyspieszać.Prędkość nie wzrastała powyżej 80,90km/h mimo wciskania pedału gazu,tak jakby następowało odcięcie paliwa. Sytuacja ta miała miejsce przez ok. 50km.Później objawy ustąpiły.W drodze powrotnej zająknęło się trzy razy.Lampka kontroli...
Witam, mam problem z nissanem primerą rok 98 poj.2000 cc td. Podczas dłuższej jazdy samochód samoistnie gaśnie. Po kilku minutach daje się odpalić po czym jedzie do momentu zatrzymania np. do skrzyżowania, po kilku takich przygodach samochód definitywnie odmawia posłuszeństwa i nie odpala. W tym momencie sprawdzam kody błędów, pokazuje błędy 141 i 142.Dowiedziałem...
Witam. Auto to Nissan primera p11.144 (polift) 2000r, 1.6 73 KW (99KM) benzyna + gaz BRC seq24 Co może być przyczyną następujących objawów: 1) na biegu jałowym na gazie gdy wcisnę energicznie pedał gazu silnik się delikatnie zakrztusi i wkręci na obroty. Gdy wciskam gaz powoli silnik normalnie (bez zakrztuszenia) wkręca się na obroty? Na benzynie problem...
Trzeba nacisnąć przycisk zamykający drzwi w tym momęcie dioda na podszybiu powinna zacząć pulsować intensywnie wtedy naciskamy jeszcze 5 razy a następnie przycisk otwierający drzwi i mamy gotowe. Znalazłem coś takiego może pomoże, spróbować zawsze można. W primera po '96 model P11 jest tak: 1. przekręcić kluczyk w stacyjce 6 razy w ciągu 10 sekund (włączasz...
Coś na moje to Ty dziwnie mierzysz..... . Wydaje mnie się że aby sprawdzić czy włącznik swiateł cofania jest sprawny to na moje należy z niego wypiąć kostkę i do styków włącznika podłączyć miernik i sprawdzić po prostu czy ma przejście. Oczywiście włączony bieg wsteczny- natomiast zapłon wyłączony. I od tego bym zaczął. Ostatnio miałem taki przypadek...
Witam Czy ktos mógłby mi pomóc, nie mogę odpalic auta. Prawdopodobnie to immobilaizer bo wszystkie inne podzespoły są sprawne. Jak wyłączam immobilaizer to kontrola zaczyna szybko mrygać (stan normalny) a gdy przekręcam kluczyk na zapłon to ona zamiast gasnąć jak zwykle, to zaczyna świecić stale. Czy można jakoś to naprawć lub odłączyć to ustrojstwo?...
Dziękuję za szybkie odpowiedzi. Paliwa dopiero co dolewałem, ponieważ samochód za każdym razem odpala z benzyny a ja jeżdżę dość dużo tankuję średnio raz w miesiącu za 50 zł. Tankowałem już nawet na różnych stacjach. Taka jest instalacja gazowa, nie można uruchomić go z gazu. A z tym zciekaniem paliwa to przyznam, że sam też wpadłem na taki pomysł....
W owym modelu nastepuje objaw typu gaśnie zapłon podczas jazdy , wariuje radio , niejednokrotnie nie chce odpalić słychać tylko jak elektrociegło stuknie i brak rozruchu. Po pomiarach napieć na akumulatorze 11,5V ewidentny brak ładowania z alternatora .Alternator rozebrany na czynniki pierwsze najprawdopodobniej uszkodzony jest regulator bo wszytko...
ale bezpieczniki ok i w bezpiecznikach pod maską prąd jest Sprawdź połączenia za bezpiecznikami i szukaj jakiś nadpaleń, przetopień itp. gdyż w przypadku nadmiernego obciążenia bezpiecznik nie musi zawsze zadziałać. sprawdziłem iw stacyjce nie ma zasilania więc cewka też nie Proponuję ci posprawdzać wszystkie kostki, łączenia przewodów na drodze od...
Witam, posiadam nissana primere rocznik 1997, model p11, 90 KM. Ostatnio miałem awarie paska od alternatora którą postanowiłem sam naprawić. Uznałem że wymiana paska to prosta sprawa, ale to nie istotne. Problem pojawił się podczas odkręcania napinacza. Kiedy odkręcałem śrubę od napinacza, kluczem dotknąłem masy alternator(tak mi się wydaje że to masa,...
Witam. Mam pewien mały problem, otóż czasami gaśnie mi silnik zaraz po uruchomieniu, zawsze na ciepłym a kiedyś zazwyczaj na zimnym. Jak włączę zapłon to na chwilę silnik się uruchomi ale po pół sekundzie gaśnie. Gdy ponownie uruchamiam silnik to powtarza sie sytuacja. Wskazówka obrotów wzrasta normalnie do 1000-1200 obr/min ale momentalnie spada, silnik...
Panowie pomocy mam primerke w którą kupiłem w niemczech po buum.Auto zostało wyklepane, po demontażu całego środka wraz z konsolą po montażu auto odpaliłem wszystko pięknie ładnie tylko zacząła palić się kontrolka od immobilaisera, nie podświetla się stacyjka po wyjęciu kluczyka i po odrtwarciu drzwi.Gdy przekrecam kluczyk na zapłon a po 5sekundach...
Witam. Mam mały problem. Kupiłem okazyjnie nissanka primere z silnikiem 2.0td p11 1997r. Przynajmniej tak mi się wydawało. Są dwie ważne dla mnie rzeczy do zrobienia, których nie zrobię bez jakiegokolwiek schematu. 1. Kontrolka ABS ciągle świeci(abs nie działa). Gdy włączy się zapłon słychać z pompy dwa "pyknięcia" Nie wiem,które piny to które czujniki...
Witam, ponownie od tamtej pory niestety nic się nie zmieniło i nie za bardzo wiem, co mam robić. Samochód stoi u mechanika już grubo ponad miesiąc i jest po wymianie walka rozrządu, który to nic nie wniósł nowego - bo dalej samochód ma problemy takie jakie miał na początku. Samochód słabo pali, jak jest zimny - na benzynie praktycznie nie odpala. Strasznie...
Witam Jestem posiadaczem primerki P11 po lifcie, z silnikiem 1.8.Od dwóch miesięcy męczy mnie problem z skakającymi obrotami( na jałowym i w czasie jazdy , skoki o 200-300 obr./min. ) na liczniku,i szarpaniem auta podczas jazdy , do tego zabrakło mu mocy na wyższych obrotach -nie chce się wkręcać ..Przeczytałem kilka postów tu na forum ,obstawiałbym...
Witam przyczyna tego piszczenia jest zwierajacy na stale switch w klapie od otwierania. pozdr.
Witam. Ostatnio wróciłem nissanem do domu, zaparkowałem auto, wyszedłem i chcąc zamknąć pilotem nie zadziałał. Wsiadłem do auta, przekręcam zapłon i nic... żadna z kontrolek się nie pali, ale rozrusznik kręci a iskra jest, bo odpala na 3-5 sekund. I tak w kółko. Co może być przyczyną? Czy to wina immo? Dodam, że ostatnio wymieniałem aparat zapłonowy...
co takiego?
Plak jest bardzo łatwopalnym produktem , spróbuj zgasić rozgrzany silnik i psiknij . Nie potrzebuje wysokiej kompresji jak olej napędowy do zapłonu. Po zgaszeniu w silniku masz wysoką temperaturę więc odpalisz bez problemu kolejny raz na ropie. Jak silnik ostygnie musisz mieć znowu do rozruchu wysoka temperaturę i odpowiednią kompresję aby nastąpił...
Ja bym obstawial na układ zapłonowy. Coś nie tak z wyprzedzeniem zapłonu.
Zdejmij pokrywę zaworów i zobacz czy gdy kręci rozrusznik na wałki rozrządu rurkami leci olej na wszystkie krzywki.
podlaczyc cb prosto pod aku
podpinam sie pod to pytanie... Czy moze ktos wie coś na ten temat albo moze autor postu doszedł co to było pozdrawiam MK Dodano po 18 Potwierdzam przyczyną pisku jest mały mikroswich do otwierania bagażnika, u mnie działa i otwiera klape ale pomimo tego ma jakąś wadę i powoduje zwarcie które powoduje pisk.
Jesli masz dalej klopoty z Nissanem micra to moge pomoc.
Witam, mam pytanie może ktoś spotkał się z takim problemem i go rozwiązał. Mianowicie jestem użytkownikiem Nissan Primera P12 1.8 benzyna rocznik 2003r. na wolnych obrotach trzęsie silnikiem jest to dość wyczuwalne. Gdy wyłączę klime radio itd. obroty spadają na około 700 i czuć drganie a gdy powtórnie włączę klime itd obroty podnoszą się tak na 800...
Skrzynia manualna. -Od immobilisera przelutowałem eeprom i kontrolka gaśnie. - w poduszkach błędów brak. - pompa paliwa wstaje po włączeniu zapłonu na chwilę i podczas kręcenia rozrusznikiem też.
Samochód to standardowy znaczy fabryczny nissan primera z 1997 roku.Radio też odłączałem i pobór spadł o 5 mA. A akumulator nowy kupiomy 3 miesiące temu Zaap Schnaider.
Też coraz bardziej się tego obawiam. Mam nadzieję że wystarczy sam moduł zapłonowy wymienić zamiast całego aparatu :(. Z autodiagnostyki wyszedł kod 21 czyli w Nissanie brak sygnału zapłonu. Będę musiał się przejechać po miejscowych szrotach i może gdzieś się trafi chociaż w celu weryfikacji teorii.
JAk stało nieruszane to pewnie zamokła cewka... Przy włączonym zapłonie na styku + cewki powinno byc pełne 12V Sterowanie przychodzi w zależnosci od rozwiązania ale zwsze masą na drugi koniec uzwojenia i w chwili zaniku prądu ( znikniecie minusa ) powinna pojawić się iskra. Nie pamiętam jak to było w nissanie ( miałem primerę z 1992) ale sterowanie...
Nowy czujnik w zamienniku (nie ori), bywa zawodny. Sprawdź w warsztacie na oscyloskopie synchronizację czujników. We własnym zakresie możesz sprawdzić wysunięcie napinacza łańcucha rozrządu - powyżej 11-13 mm, rozrząd do wymiany. To poszarpywanie - wygląda na wypadanie zapłonu (świeca lub cewka i nie tylko).
primera zapłon nissan primera primera nissan
laguna klapki speaka professional bosch instrukcje
ecovacs deebot płyta indukcyjna którą
Xerox WC6605 skanowanie do Gmail – konfiguracja SMTP, port, App Password Panasonic SA-AK28 – kompatybilność zmieniarki CD z modelami SA-AK18, AK27, AK45, RAE0152Z