Najlepsza metoda to 2 osoby, odłączasz powrót z magla do zbiorniczka i wsadzasz wąż do pojemnika na płyn, jedna osoba odpala silnik a druga leje płyn do zbiorniczka, przelewasz tak ze 4 litry i masz wymieniony olej
Przede wszystkim wycieki się usuwa a nie zmienia olej. Wymiana oleju rzadko pomaga..
Olej i filtr oczywiście podlega wymianie niestety nie wiem po jakim przebiegu. Sprawdzałeś czy w zbiorniczku w ogóle jest olej? W prawdzie jest w deklu zbiorniczka zainstalowany czujnik poziomu oleju ale warto sprawdzić to manualnie bo przy okazji sprawdzisz w jakim stanie jest ów olej.
Najpoważniejszą naprawa jaką przeszedł to wymiana uszczelniaczy zaworów. Pewnie pobierał olej. Wymiana pomogła?
Nie no!!!. Nygustwo pytającego przekracza wszelkie granice. Dwie sekundy potrzeba było aby znaleźć w sieci: https://www.manualslib.com/manual/122231...
Włóż popychacz, załóż dekiel i sprawdź czy sprzęgło działa. Jeżeli nie i klamka jest luźna to znaczy że kulka wypadła. Wtedy włóż kulkę, popychacz, załóż dekiel i musi być ok. Kulka w sprzęgle ma swoje miejsce i może z niego wypaść tylko na zewnątrz poprzez otwór na popychacz, tak że nie masz potrzeby sprzęgła rozbierać bo nic tam nie znajdziesz.
Olej w skrzyni biegów nie wymieniaj!Nie ma potrzeby wymiany!Klasyfikacja oleju 75w90 wskazuje że jest to syntetyk.Pracuje w serwisie VW.Robert
A może ktoś wie ile tam wchodzi i jaki olej
Teoretycznie powinieneś wymienić sondę na nową, oryginalną, inaczej możesz poważnie uszkodzićsilnik, katalizator i zatruć środowisko. Praktycznie, duża część aut benzynowych ma świecący check z powodu zużycia katalizatora czy sondy. Ludzie tak jeżdżą, nic się nie dzieje. Szczególnie w tak starym samochodzie. Mała wydajność sondy oznacza, że wydłużył...
Jeśli w silniku był za niski poziom, to kontrolka mogła się świecić. Może należałoby sprawdzić, czy nie ma gdzieś wycieków oleju np. uszczelka miski? Kiedy ostatnio był zmieniany olej? Jeśli wymiana była niedawno, wskazywałoby to na nieszczelność i wyciek oleju lub silnik zaczyna palić olej.
Juz ci wszystko napisałem co możesz zrobić, jeśli ci to tak przeszkadza wymień silnik, albo zrób remont.
Separartor do wymiany co 3 wymianę oleju. Czyli już czas. Olej w skrzyni mimo, że dożywotni należy wymienić.
Absolutnie nie wlewać oleju silnikowego , bo uszkodzi ci izolację jest " żrący " . Należy wlać olej wazelinowy lub transformatorowy. Każdą rzecz ktoś złożył więc i można rozłożyć to jeśli chodzi o wymianę łożysk, nie znając tej pompy trudno doradzać .
Połamane dźwigienki wymieniałem bez zdejmowania wałka. Musiałem tylko wyjąć popychacz i wycisnąć olej.
Ja ci radze wymienić olej a nie dolewać. koszty mniejsze niż wymiana skrzyni a pewne :)
Nie dolewasz oleju do skraplacza, natomiast przy napełnianiu układu czynnikiem ustawiasz na maszynie 25-30ml oleju PAG
Zależy w jakim samochodzie. W przednionapędowym konieczne jest odkręcenie/wyjęcie półosi napędowych, a z tym wiązały się różne rozwiązania: 1. Przeguby wewnętrzne przykręcane do półosi wystających ze skrzyni (na stałe) — olej się nie wyleje 2. Przeguby wewnętrzne włożone w skrzynię biegów — olej wylewa się przy wyjęciu. 3. Półosie symetryczne, o równej...
Musi koledze kopcić na niebiesko zapewne jeśli spala olej.
Pierwsze to czy silnik nie bierze oleju np przez turbo czy nie kopci. Bo jak kopci i bierze olej to wymiana bez sensu.
Witam, jak się wymienia olej hydrauliczny w podnośniku?
Zostań przy orginale. To naprawdę bardzo dobry i bezproblemowy na dalszą eksploatację olej. Wymiana prosta odkręcasz 3 korki i olej leci.
Najlepszym wyjściem będzie kupienie bloku ze stopkami i z wałem. Z wałem nie ma kombinacji zwłaszcza w silnikach skonstruowanych na bardzo rzadkie oleje.
(at)bb57 na pewno zaszkodzi jeżdżenie na tym co jest. Pomiar ciśnienia dopiero po wymianie bo teraz to tam masz mazut a nie olej. Na pierwszą wymianę po takim zapuszczeniu wlej jakikolwiek 10W40, niech pochodzi, zmierz ciśnienie, przejedź się. Możesz później upuścić z litr oleju i uzupełnić naftą albo ON i jak tak sobie pochodzi z 10-15 minut to wtedy...
LHM i G002000 mają te same właściwości obydwa są mineralne i wpełni sie mogą zastepować tak samo jaki FEBI Bilsteina a o ile mam dobre informacje to oryginalny płyn do aut grupy VW Audi produkuje właśnie FeBI
... Bo od ostatniej wymiany nie mam żadnej informacji ani naklejki od oleju. ... W takiej sytuacji jedyną bezpieczną opcją jest wymiana.
Kiedy kolega wymiał olej w zwolnicach? Pasuje sprawdzić luzy na zwolnicy i mechanizmie różnicowym.
Kup plyn do vw,skoda
Jeśli jesteś pewny że gaz jest dobrze ustawiony, to nie pozostaje Ci nic innego, jak podmiana, wymiana cewki. Olej na świecach nie pływa?
Koniec końców, wymiana drążka, uszczelnienie sterownika w skrzyni w okolicy gniazda bo tam był olej, i wymiana oleju.
Tak ten oring pomiedzy nakładka (tulejką dystansową) a łożyskiem musi być, bez tego bedzie leciał olej sama wymiana simeringu nie załatwi sprawy.Gdy dokręcamy koło na max wtedy ta tulejka dociska oring do łozyska i nam to uszczelnia.
W tym motocyklu jest ten sam olej w silniku i skrzyni. Najczęściej 10W40
Nieszczelne pierścienie,pekniety tłok. Innej opcji nie ma. Tym bardziej że mówisz o braku ciśnienia. No chyba że zawory źle założyłeś i masz zamknięte na ssaniu.
a jak już znalazłem warsztat który się podejmie to koszty takie ze hoho drugie auto No nie licz że za stówkę ci ktoś nawet popatrzy na to. A skoro nie patrzyłeś na rozrząd to najpierw pomierz olej później rozrząd.
Astra H, Z16XER, miska z czujnikiem poziomu min. oleju. Czy przy wymianie miski olejowej powinno się uszczelnić wokół sitka przed pompą oleju? Czy bez uszczelnienia pompa prawidłowo zaciąga olej?
Gdzie wycieka ten olej? Z pod rurki czy obudowy?
Jeśli bierze olej, to pomiar ciśnienia sprężania i być może wymiana pierścieni.
Trzeba odłączyć zwrotnicę od wahacza, odkręcić nakrętkę przegubu i wyjąć półoś ze skrzyni, po tym zabiegu można brać się za wymianę uszczelniacza. Można spuścić cały olej ze skrzyni, można też złapać w jakiś pojemnik olej który wycieknie po wyjęciu półosi, zależy czy będziesz zalewał stary olej czy wymieniał
Nagrzewnica w porządku myślę jak zdiagnozować uszkodzona chłodnice oleju może lepiej.wymienić olej (wymiana za 5 tys miała być ) oraz płyn chłodniczy na nowy
Witam No to tak Wycieraczki katalogowo 400mm, Pasek jak pisałem tylko zamiast rolki jest pompa wody i to ona służy do naciągania paska, koszt ~75-180zł w zależności od firmy / konieczna wymiana / Olej tak jak kolega pisał ok. 3,2 l , i zgadza się w zależności od zbiegu okoliczności zawory prowadnice regulatory do wałka włącznie / czarny scenariusz /...
najprawdopodobniej padło sprzęgło hydrokinetyczne jeśli poziom oleju jest prawidłowy a cięgno przy skrzyni podłonczone prawidłowo ( sprawdż czy plsatikowa tulejka nie przetarta)wynika z opisu że gdy tylko olej sie zagrzeje traci biegi ewentualnie może pomóc wymiana oleju na olej owiększej lepkości nie zalecam stosować zagęszczaczy skrzynia wtedy nie...
Filtr oleju, 02D598574 , olej G055175A2
Powiem tak he he he oleje siebie warte. Zalewaj i się nie przejmuj.
Pół litra nie zobaczysz jak silnik spala. W bloku brak miejsca styku tych czynników. Oglądając i patrząc nic dalej nie pójdzie. Ja bym popracował cały dzień i zobaczył dokładnie ile oleju ubywa. Bo teraz twierdzisz że 0,5l/h skoro dostaje się do układu chłodzenia to po 10h powinieneś tam mieć 5l oleju. Czyli pół oleju pół płynu. A sam korek który ma...
Mam pytanie. Jak wymienić olej w agregacie tak aby go wylać i wlać nowy i jaki był by najlepszy??(olej)
Olej pod tą osłoną oznacza jedno wymiana regeneracja magla w środku są uszczelnianie które puściły
chyba że masz nieszczelny dolot w skrzyni i pompa zaciąga lewe powietrze To by miał gejzer i wywaliło by czymś spieniony olej.
Witam mam fiestę mk3, 1.1 silnik. Bierze bardzo dużo oleju, czy wymiana pierścieni i uszczelniaczy pomoże? Pozdrawiam :)
Po mojemu pokazuje się OIL i liczba 1 ( olej, wymiana za 1000km)
Pomogła dopiero wymiana sterownika i położenie dodatkowej masy.Problem pojawił się jednak jeszcze inny silnik zaczął brać olej. Wymiana uszczelniacze zaworowych dopasowanie gniazd i zaworów oraz pierścionków. Polecam gorąco ten model k12 sama przyjemność naprawy 😥
Na górze wtryskiwacza, masz przewody przelewowe, zdemontuje i wymień te małe oringi. Najprawdopodobniej to jest przyczyną mokrych wtryskiwaczy. Teraz po kolei: W tym silniku, gdy pojawia się nagar (krak) wokół wtrysku, wymienia się uszczelniacze, frezuje się gniazda, dodatkowo ja osobiście zdejmuje miskę olejowa i czyszczę smoka pompy oleju + wymiana...
Co jest w ogóle z tymi silnikami 1.5 Dci? Znajomy kupił z bardzo małym przebiegiem clio, zmienia olej co roku, a silnik od początku bierze olej.
Kolego Beatom- olej się leje do sprężarki, jak jest za gęsty to silnik ma zbyt duże obciążenie. Z opisu autora: Jak podgrzeje opalarka pod obudowę co silnik kondensator jest to odpali bez problemu. Jak odpali raz to potem działa normalnie cały czas. Czyli podgrzewa sprężarkę żeby rozrzedzić olej.
1 litr oleju to mało skoro nic nie było. W twoim przypadku to masz pierścienie do wymiany i pewne uszczelkę pod głowicą. Gdy pierścienie są do d*** to silnik traci moc i "bierze" olej. Wymiana naprawi problem
Auto 2007, silnik 1,9 TDI. Olej w skrzyni wymiana 8 dni temu. Z rana jedzie około 1 godz. później cz.
Tak to przez olej , olej w PD jest krytyczny. W tym wymiana do 15000km.
Witam, posiadam wertykulator Pubert Cesar 45 P i za chiny ludowe nie wiem, gdzie spuszcza się olej, bo potrzebna jest wymiana. Może ktoś posiada takowy i poradzi koledze. Pozdrawiam.
Co do wymiany oleju zdania są podzielone, nawet chyba serwis nie wymienia, ale im częściej wymieniasz tym dłużej pojeździsz, ja w 4-ro biegowym zaraz po zakupie wymieniłem dynamicznie a teraz statycznie co 30-40 tyś. Leje FEBI bo o połowę tańszy niż ASO. Po takim przebiegu zalecam dynamiczną wymianę, olej zgodny z normą, żadnych wynalazków typu dextron...
Oglądałem te filmiki, objaw jest taki jakby zaworek zwrotny nie trzymał, zalałem go atf. Zaworek wyjałem, popsikałem wd, założyłem nowy oring ale i tak to samo. Może kulka w skosie nie trzyma. Już 3 razy do tego się przymnierzałem. Miedzy tuleją tłoczka a zworem zwortnym jest podkładka zwykła, może musi być miedziana żeby lepiej to spasować ?
Kolejny przemądrzały filozof. Był ze dwa może trzy lata temat w którym przedstawiono zaistniały śmiertelny wypadek z udziałem "niedostępnego" gniazda. Pomiarowiec uznany winnym. Więc najpierw pdpisujcie swoim nazwiskiem protokoły dopuszczające instalację do eksploatacji a później piszcie swoje przemądrzałe doktoraty co można poprawić a co można olać.
Ja też się łudziłem że to uszczelniacze zaworowe. A wracając do pytania to teoretycznie nie ,a praktycznie tak. Sprawdź turbo często to ono gubi olej.
Jaki przebieg?W tych silnikach były montowane trzyczęściowej wadliwe pierścienie olejowe To obiegowa opinia. W praktyce - skrajnie zużyty silnik. Do wymiany raczej. Mam od nowości golfa z tym silnikiem,przy 280kkm zaczął żreć olej na potęgę-wymiana pierścieni na jednoczęściowe plus oczywiście uszczelniacze zaworowe i panewki(nie miały praktycznie śladów...
Robisz wymianę raz na 10 000, co rok. Ja przez 5 lat przejechałem tyle co ty przez rok. To ze względu na czas powinieneś wymienić olej, wymiana co 10 tyś km lub raz na rok. Zależy która opcja spełniona będzie wcześniej.
Tak, o ile wyeliminujesz awarie instalacji, stary olej, wymiana zgodnie z procedurą, to niestety oznacza to naprawę samej skrzyni. Ta skrzynia ma diagnozę, więc od tego zacznij i wymiany oleju.
Prawdopodobnie popychacze hydrauliczne albo juz wyjechane, słabe ciśnienie oleju lub brak dbałości o silnik (wymiana na dobry olej i w terminie) Ale może być źle ustawiony zapłon, sworzeń tłokowy itp.
Prawidłowo,silnik 2E ma dosyć rozbudowany układ odpowietrzana silnika,na pokrywie wałka masz zawór i przy podobnych objawach jak u ciebie (spadki mocy chwilowe dymienie )okazało się że do dolotu chwilowo dostaje się olej (dymienie) i pobiera fałszywe powietrze przez uszczelke pod pokrywą wałka,pomogło rozebranie oczyszczenie i wymiana uszczelki.Zmieniliśmy...
Ja mam 5 lat e61 2.5 d 2007 r styczeń przedlift na żeliwnym bloku to ważne bo w złu już już rozrząd słabe. I nie narzekam . Olej co 10 tys. Wymiana tylko olej i filtry.
Kosiarkę WORLD z silnikiem Loncin mam już 4 rok. Areał który kosiła do tego roku to około 16 ar, więc dużo. Prędzej kosiarz się zamęczył niż kosiarka, poważnie. Kosimy na zmianę - ja i teść 73 lata. Bez napędu nawet się nie pakuj w spalinówkę, ale weź pod uwagę że kosiarki z napędem są ciężkie same w sobie. Ja do tej pory tylko raz w roku wymieniam...
Nie wiem jak ze skrzynią, ale jest tego więcej i łatwiej w naprawie.
Temp w skrzyni przestrzegać z tego względu, że olej zależnie od temperatury zmienia swoją objętość..
przy wymianie nie można szczeliny zabrudzić, pozwolić, by coś tam wpadło. O widzisz... Dobrze że mi przypomniałeś. W niektórych głośnikach (zwłaszcza wysokotonowych) dla polepszenia wytrzymałości i skutecznosci (na pasmo też wpływa, ale mniej) stosuje się olej ferromagnetyczny. Jeśli jest - pod żadnym pozorem nie wolno go usuwać (chyba, ze resztki...
No to pan z warsztatu powiedział, że wszystkie sugestie powyżej sprawdzone. Rachunek 2050zł. Auto dalej nienaprawione. Na zimnym okey, na ciepło faluje i po zgaszeniu trzeba dogazować, żeby odpalił. Na rachunku prócz sprawdzonych rzeczy powyżej znalazło się: koło wałka rozrządu (ssącego) koło wałka rozrządu (wydechowego) pierścienie uszczelniające wałki...
Witam, Olej do zwolnic to Hipol 15F pojemność to ok 1,5l do otworu kontrolnego rys 5. co do króćców to jest tam gwint metryczny ( o ile dobrze pamiętam) i jeden z nich jest z dławikiem jednostronnego działania ( w jedną stronę ma pełny przepływ w drugą olej płynie prze mały otwór ) i nie wolno ich zamieniać ze sobą. Na twoim miejscu sprawdziłbym czy...
Witam. Może ktoś podpowiedzieć co ile km wymieniać olej w tylnim moście, płyn chłodzący i olej do wspomagania.
olej w skrzyni powinien być wymieniany co 60 tyś km. wymiana oczywiście razem z filtrem oleju. Olej typu esso LT 71114 lub oryginalny. Po objawach można przypuszczać że może to być wina oleju, ale nie musi. Niestety bez wykonania testów nie potrafię nic narazie więcej powiedzieć. proszę ewentualnie o kontakt telefoniczny to może coś więcej pomogę. Telefon...
Jak jest miarka to co wymiana oleju w silniku trzeba wymienic i olej w pompie wtryskowej.
Za silnikiem 2.4 przemawia. Wyższa kultura pracy, lepsze przyspieszenie Przeciw większe zużycie paliwa, ale nie wiele. Wyższe koszty obsługi , ilość olej,u wymiana paska rozrządu. regeneracja pompy,wtryskiwaczy.Koszty ubezpieczenia.
Mam 256 tysięcy na szafie i nadal olej syntetyczny . Wymiana na czas , dobry olej i masz spokojną głowę .
Witam, Jeżeli dobrze pamiętam, do wszystkich modeli wlewali olej przekładniowy SAE 90. Pozdrawiam
Taki tam dinks trzymający wężyk hydrostatu. Zapodział się gdzieś na zbiorniku. Olej ciepłym moczem i zapomnij. Wujek, Dobra Rada.
Mocny w skrzyniach nie jestem, aczkolwiek, wiem że jednym z powodów takiego zachowania skrzyni może być zużyty olej. Wymiana nie jest prosta, trzeba to zrobić tak żeby sprzęgło nawet przez chwile nie pracowało na sucho. Na pracującym silniku, jedną stroną zalewac drugą upuszczać.
Witam zakupiłem komlresor demag sc 40 . Problem jest taki ze jeden z węży jest nie szczelny pytanie czy zakuc nowy czy kupić używke . I jak zabrać sie za wymianę i uzupełnienie oleju w sprężarce ? Ile wchodzi oleju do ukladu i jaki olej najlepszy ? Wszelkie informacje przydatne . Pozdrawiam https://obrazki.elektroda.pl/3969768400_...
Remont albo wymiana. Taka sytuacja.
Olej w skrzyni do wymiany wraz z olejem w sprzęgle hydrokinetycznym. W zeszłym tyg mialem X3 z podobnymi objawami: Szarpanie podczas ruszania "Uderzenia" podczas zwalniania i ruszania Wyczuwalna redukcja/zmiana każdego biegu Za to odpowiedzialny jest olej w sprzęgle hydrokinetycznym Co bym radził to wymiana oleju w całym układzie napedowym Nie wiem...
Co rok lub 10 000km, po tym dystansie olej zaczyna tracić swoje właściwości.
...może olej? Tak na dobry początek? Kontrola stanu,no i wymiana oczywiście.Oby nie za późno.
Nie rozumiem ludzi którzy słyszą że coś w aucie się dzieje a dalej śmigają... a potem tylko koszta są większe... Jeżeli chodzi o sprzęgło to po prostu wymiana tłoczka wysprzęglika, łożyska oporowego, tulei wysprzęglika i docisk... ( wymiana powinna nastąpić po ok 100 - 150tyś km. ) Do przekładni manualnej olej - 75w90 Do przekładni automatycznej - 70w80...
Mógł byś to jakoś uzasadnić. Wydaje mi się że niema czegoś takiego jak wieczny olej.
rok 2000 wiec szansa na pompowtryski nikła, czyli olej może być. ja w dieslu bym wymieniał co 10kkm i nie patrzył na przykazania producenta. silnik pewnie juz swoje przejechał i częstsza wymiana dobrze mu zrobi
Ja też miałem dokładnie ten sam problem,ok 2 km z rana i kontrolka,czasem drugi raz puki olej się nie zagrzal-wymiana 2 elektrozaworów rozwiązała problem także kolego z Lublina nie ma się czym martwić.
Tak, szczególnie jak ten syf w tryby wchodzi to jest cichy . Każdy olej traci swoje właściwości smarne.
Ja robiłem to na aucie. Biorę zazwyczaj za takie coś 600-800 zł. Jak wyjmuje silnik to więcej. A od sąsiada to wiadomo, mniej. Ale robiłem tych silnikow już kilka i fajnie się je robi. Zwykły prosty silnik.
Zazwyczaj od strony wałka to zasysa powietrze jak uszczelniacz stary i olej się pieni.
Castrol 5W30 EDGE co 5 tys. wymiana.
Kolego maglownice padały w B5 dosyć często, jeśli wywala olej z pod tych osłon gumowych to regeneracja lub wymiana.
Jak nie ma bardzo progów Hmm a jak to ocenić ? Wg mojego rozeznania to ma nieduże progi ... ale to wg mnie :) Odnośnie pierścieni na tłoki - czy wystarczy wymienić na nominał czy jednak na inne, większe (o ile występują)? Z panewkami ta sama kwestia, nie wiadomo czy nominał czy inny rozmiar.
invx Dalej czytamy "w tej skrzyni oleju sie nie wymienia", ale NIEEE on wie znowu lepiej, i olej wymieni ... ! o co ci chodziło w tym zdaniu?
KOmpresor 10bar i ognia-nie rób tak bo cały silnik i ty będziecie w oleju. Otwórz zatykamy szmatą rzadką która chłonie olej.
Citroenie C4 1,4 16V 88 KM benzyna silnik KFU Zdjęcie z ostatniej wymiany, zrobiłem 20 tyś no i zaczął lać olej przez simering
Witam po dłuższej nieobecności. Dałem sobie spokój z wymianą zaworu EGR. W międzyczasie "ukręciłem" wał korbowy w silniku! Okazuje się, że w silnikach 113KM jest to usterka czasami zdarzająca się. Opiłki metalu dostały się z olejem do turbiny i też ją uszkodziły. Jak usłyszałem od mechanika kwotę wymiany silnika, sprzedałem samochód. Nigdy więcej używanego...
Chciałbym dowiedzieć się czegoś o tym kompresorze od użytkowników, mało jest o nim w necie. Rozważę również inne propozycje kompresorów polecanych przez Was, zależy mi na pojemności 150l + oraz żeby był jak najwydajniejszy. (budżet 3 tyś zł) Powiem tak nie warto bo kompresor jest cienki . Po 1,5 roku pracy bierze olej ,wymiana zaworu zwrotnego ,bardzo...
oleje mobil smary oleje astra oleje
ffdshow obrazu najlepszy centrala domowy serwisówka pioneer
Odchylenie masztu turbiny wiatrowej przy silnym wietrze Błąd F11 i F15 w pralce Bosch - przyczyny i rozwiązania