[url=http://www.fuchs-oil.pl/akademia-fu... tu znajdziesz swój kombajn i silnik+ resztę podzespołów zawierających oleje, smary. Wg tej tabeli do silnika - 8 litrów.
Ja właśnie też się zastanawiam czy 5.20 czy 5.55 cel to mycie silników ciągnika czyli olej smary mycie maszyn w gospodarstwie itd. Którą doradzicie?
Stosuję smar danego producenta i jest ok a zamienniki rzadko tylko w razie "w". Kol.jacur każda marka dla kogoś będzie robiła dziadostwo ale chyba nie o tym jest temat a jak już to najlepiej skupić się na zaletach elektronarzędzia firmy, której się używa gdy o tym będzie temat.
a czy ktoś wie czy taka izolacja z przewody np YDYp jest odporna na tzw oleje smary rozpuszczalniki?? bo chyba raczej nie .. dobrze mówię??
Jaja sobie robisz? https://widlowe-predki.pl/oleje-i-smary/... Jeżeli pracujesz w chłodni ,zwróć uwage na lepkość.
Właśnie w sklepie polecono mi tą farbę ze względu na jej elastyczność, szybkie schnięcie i odporność na oleje, smary, wodę itp. Pytam czy ktoś ma doświadczenie w tej kwestii i czy w ogóle jest potrzeba konserwacji butli od środka. Dzisiaj zrobiłem pierwszy test całego zestawu. Co dziwne sprężarka ładuje cały układ ~70 litrów niewiele dłużej niż pojedynczą...
Normę oleju masz w instrukcji, nie trzeba żadnych teorii. Nieco informacji tutaj [url=https://smartplus.pl/oleje-i-smary-... też zadzwonić do ASO i na podstawie numeru VIN powiedzą, jaki olej lać.
Panowie, kupując części w opakowaniach, podlega się BDO a co dopiero oleje, smary, aku, baterie. My nie musimy wszystkich tabelek wypełniać, tylko te, które dotyczą naszych działalności.
Nie woda Panowie, tylko zmywacz (np do hamulców) na bazie alkoholu - w sprayu. Momentalnie odparowuje NIE zostawiając żadnych nalotów. Reszta z rozpuszczonymi syfami spłynie. Można próbować. Choć moim zdaniem, takie zmywacze na bardzo lotnych rozpuszczalnikach organicznych nie rozpuszczają cukru. Za to dobrze rozpuszczają oleje, smary i inne tłuszcze....
http://obrazki.elektroda.pl/7471715600_1... http://obrazki.elektroda.pl/7471715600_1...
Zgadza się. Odpadają prace przy olejach, filtrach, sprzęgłach, rozrządach, zaworach, EGR, tłumikach, katalizatorach itd. Zostaje zawieszenie i hamulce. Ależ oleje i smary są. Filtr też. Płyn chłodniczy też coraz częściej występuje. Jak konwersja to i sprzęgło. Pozostałych rzeczy brak, za to dochodzą tylko inne. Trochę wiecej elektroniki i elektryki.
Więc wydaj nie pieniądze i nie bij piany. Tak z 12 15 lat temu mój znajomy właśnie nie dostała odszkodowania w bardzo podobnym przypadku a podstawą był ten nieważny dokument w postaci instrukcji obsługi. W uzasadnieniu wyroku było że instrukcja zawiera wszystkie ważne dla użytkownika rzeczy takie jak oleje smary ciśnienie w oponach w zależności od rozmiaru,...
Zmywacz do tarcz hamulcowych jest agresywny ale świetnie czyści oleje i smary. szukam tylko jakiegoś dobrego opryskiwacza bo kupowanie w sprayu jest za drogie w eksploatacji
Zamontowałem: - Łożysko 6307 2RSR (łożysko dwustronnie zamknięte gumkam) 35x80x21 Łożysko kulkowe proste jednorzędowe, - łożysko 6206 ZZ (łożysko dwustronnie zamknięte blaszkami) 30x62x16 Łożysko kulkowe proste jednorzędowe - Simmering 45x80x10 TC (dwuwargowy), materiał NBR (temperatura pracy - 30°C do + 100 °C, odporność na oleje, smary, paliwa). Wewnętrzną...
Z racji upływu czasu to: - czyszczenie - smary/oleje - paski napędowe.
Potrzebujesz wodę/olej/smar/chleb, wlewasz/wciskasz w otwór tulejki, następnie "dobijasz" prętem o średnicy dopasowanej do otworu tulejki (im szczelniej tym lepiej). Ciśnienie wewnątrz wypycha tulejkę w przeciwną stronę. Oczywiście sposób działa tylko z tulejkami zamontowanymi w otworach nieprzelotowych.
Czesć mam pytanie!!! Jaki olej najlepiej lać do skrzyni w simsonie S51, bo zależy mi na jakości. Patrzałem na róźnych stronach i znalazłem taki http://sklep.scigacz.pl/oleje-smary-olej... a ponadtto nie wiem jaki musi byś np. 80W10 ?? jaki do simsona!!!!
Dlatego szukam myjki nowej albo jak autor tematu złożyć coś na nowych częściach i policzyć czy się opłaci. Pozostaje pytanie co chcesz myć ? Błoto czy oleje/smary. Do pierwszego zimna woda wystarczy. Do drugiego nie.
Oleje są lepsze niż smary. Smarami stałymi nie jesteś wstanie szczelnie wszystko posmarować, olejem już tak. A posmarowanie góry zewnętrznie nic nie daje.
"Grzebanie przy samochodzie w garażu" a więc oleje, smary, benzyna... prócz wytrzymałości mechanicznej (co chyba normalne) powinien też mieć odporność na w/wym czynniki. I to jest chyba najważniejsze. Makomix - Nie wiem co to jest "szlifierka KONTOWA"? Coś do szlifowania kont bankowych? ;)
czy nawet 1000 kg można by ręcznie toczyć po trawniku. Jak teren przygotowany i wyrównany, to się da. Choć byle chuherko może nie podołać. Roztwory niezamarzające albo zeżrą stal, albo będą więcej warte niż walec. Była inna możliwość, zużyty płyn chłodniczy. Przy wymianach i tak zlewaliśmy do "mauserów", a później przyjeżdżała firma i odbierała (tak...
https://www.husqvarna.com/pl/akcesoria/s...
No nie jest to znowu taka tajemnica w końcu to łożysko ślizgowe a takowe pracują od lat.Ciekawa (trochę dyskutanci się spierają) no powiedzmy interesująca jest dyskusja o podobnym problemie tu: https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto... W tym konkretnym ,moim przypadku mam do czynienia z trochę podkorodowanym trzpieniem (cóż...
Witam szanownych kolegów. Po krytycznych opiniach niektórych kolegów i preferowania jedynej słusznej drogi miałem więcej nie pisać na temat palników olejowych.Zrobiło się ciepło temat przygasa i dlatego postanowiłem pokazać swój projekt na filmie. Palnik OO przerobiony przez kolegę Pablo na OP. Moja dalsza przeróbka na palnik zgazowujący wg. systemu...
Producent zaleca swój ale to jest klasy 5W30 http://grass-garden.pl/oleje-i-smary/39-...
Jeśli luz jest niewielki, to może pomóc olej (smar) spowalniający o dużej lepkości. Dokładnie taki, jak stosuje się w windach gramofonowych. W tym wypadku należy zastosować olej silikonowy o wartości minimum 500000cSt. Poza kasowaniem luzu na osi, ten środek spowoduje też bardziej kulturalną pracę pokrętła z wyczuwalnym oporem. Oczywiście użycie tego...
Jakiś czas temu walczyłem z hilti i boschem (trochę mi jeszcze klamotów zostało) oto co mi było potrzebne (najważniejsze pozycje): - po pierwsze porządny falbanek - stół na którym możesz porozkładać to co masz bez obawy że się coś gdzieś zawieruszy, koniecznie pokryty czymś co można łatwo umyć - dobre oświetlenie - średnie imadło - kpl. dobrych wkrętaków...
Dlaczego H07V-K się nie nadają? Ze względu na temperaturę minimalną? Ze względu na to, że nie mają wystarczającej odporności zwłaszcza na wodę, ale też na warunki atmosferyczne, oleje, smary i płyny eksploatacyjne. Czyli pozostaje mi rozszyć jakiś kabel YKSLYżo 0,6/1000. Czy się nada? IMHO nie. Ale jak chcesz to próbuj. Ja bym tam użył przewodów dedykowanych...
Witam serdecznie. Dobrym klejem (silikonem) jest czerwony (np.Soudala) jest odporny na oleje smary i rozpuszczalniki oraz podwyższoną temperaturę. Często stosowany przez mechaników. Ale przy próbie uszczelnienia zbiorniczka płynu do spryskiwaczy niestety poległ.Zauważyłem że płyn dalej ucieka.Może za mało odtłuściłem uszczelniane części.:cry: Cena ok.30zl....
Musi być margines, który pozwoli na ściśnięcie i niczego nie zdeformujesz, wszystko trzeba robić z wyczuciem- tą stronę, gdzie będzie kielich, dobrze jest odrobinę posmarować czym kolwiek: wazelina. olej smar. Bawię się często bliżniaczo podobnym przyrządem do kielichowania miedzi w chłodnictwie.
Właściwie powłoki poliuretanowe ,jak wszystkie poliuretany charakteryzuje odporność na działanie wody i czynników atmosferycznych, odporność na rozpuszczalniki organiczne, bardzo dobra odporność na oleje, smary, rozcieńczone kwasy i zasady. Niektóre produkty na rynku dostępne są dwuskładnikowe, to znaczy utwardzacz( suszka) tak nazwijmy go jest produktem...
Tak, racja ale akurat nic nie miałem przy sobie innego a lekko objechany brzeg paluchem z olejem nie powinien wydaje mi się aż tak zaszkodzić. A np towot jest lepszy na taki coś czy też za bardzo "chamski"? Wiadomo że to nie są połączenia śrubowe żeby ładować tam smary i oleje ale no tak doraźnie żeby sobie pomóc.
Możę tym środkiem da radę ,, K2 Akra'' jest dosyć skuteczny smary oleje rozpuszcza po kilku minutach potem spłukać ciepłą wodą i jest ok.Jeśli gruba warstwa to wystarczy powtórzyć i powinno zejść.
Przy elementach mocowanych zatrzaskami - stosuje się rózne oleje i smary (koledzy wyżej opisali sposoby). Przy elementach zamocowanych blachowkretami pomaga wymiana plastików dla blachowkrętów mocujących; jeśli zamocowanie nie ma luzów - element też nie przemieszcza się (jest cicho). Wystarczy zapytać o nie w sklepie motoryzacyjnym, każada marka ma...
Bardziej bym obstawał przy oleju bo WD40 może zlasować gumę. Jeśli guma jest odporna na oleje i smary, to WD nic jej nie zaszkodzi, jeśli nie jest, olej też ją rozpuści..
Chciałem się Was zapytać odnośnie olejów, czy lepszy do silnika rowerowego będzie olej Organiki http://strona.organika.com.pl/index.php?... czy też Yamalube http://www.olej-yamalube.pl/sklep/p1,yam... Na oleju Organiki...
Witam wszystkich. Powiedzcie mi jaki podkład na skrzynię biegów, zwolnice, cały kadłub wraz silnikiem. Nawierzchnia to szary mat ale jaki RAL. Może ma ktoś jakiegoś linka do farby szarej do c 330 odpornej na oleje i smary.
Możesz śmiało smarować , nic się nie stanie .
niestety klej z taśmy pozostaje trwale na ramie okiennej "utwardzony "UV. Nie rusza tego nawet keton ni aceton mieszany z benzyną-przestrzegam. Kolega nie pytał ale ja odpowiem płyn do gumy pod nazwą Novogum Extra którego używam praktycznie do wszystkiego zmyje to na pewno. Nie niszczy tworzyw sztucznych, nie niszczy praktycznie żadnych materiałów...
No no, widzę, że temat założony przeze mnie się nieco rozrósł:) Sztomel - co do zaworu N109, racja, prawdopodobnie trzeba go po prostu przeczyścić bo gdyby był elektrycznie niesprawny to nie odpaliłby silnika. Co do czyszczenia ja u siebie czyściłem cały układ dolotowy praktycznie (opisywałem to ze zdjęciami w tym temacie) i używałem do tego preparatu...
Jak dla mnie to pomysł niebezpieczny i nielegalny. Z jadącego pojazdu nie mogą wydobywać się jakiekolwiek oleje czy smary mogące wydostać się na jezdnię. A pomyślałeś co będzie jak stanie się awaria i olej poleci strugą na ulicę?
najważniejsze to najpierw dokładnie oczyścić (umyć) ze starego oliwienia, kużu i innych brudów. Nowy olej/smar może ulec reakcji chemicznej ze starym i zapiec się w panewce. standardowo stosowane są oleje wazelinowe (techniczny) , silikonowe , teflonowe , maszynowe (ropopochodne) --- niestosować zajzajerów z rospuszczalnikami np WD40 bo wypłukuje cząsteczki...
powinienes ta pusta przestrzen koniecznie czyms wypelnic (czyms co ma duze napiecie powierzchniowe wzgledem wody i duza przyczepnosc do koszulki termokurczliwej-np oleje ,smary...)wszystko jest lepsze od powietrza - porownaj wspolczynniki przewodnictwa cieplnego , poza tym jak zostawisz pusta przeztrzen to przedzej czy pozniej bedzie tam woda - nie...
Możesz kolego popytać w sklepach modelarskich o olej/smar do dyferencjałów. Możliwe, że smar wiskotyczny do układów różnicowych byłby dobry. Jeszcze co przychodzi mi do głowy to biały smar do zawiasów i prowadnic foteli samochodowych co prawda jest on w sprayu ale po odparowaniu jest gęsty i lepki.
Witam. Oryginalnie był tam olej Oil Turmopol 20HD, ale jak masz to śmiało możesz dać EPS 0 lub zwykły olej przekładniowy dobrej klasy. http://obrazki.elektroda.pl/2442906800_1... Dodano po 2 Masz jeszcze rysunek. http://obrazki.elektroda.pl/4144562700_1...
Wystarczy poszukać tańszych innych firm co ciekawe do Boscha są tańsze, a nie tak drogo jak piszesz . http://www.elektro-czesci.com.pl/smary-o...
Olej wlej do zakrycia tarczy sae90 czy nawet 15w40, ważne abyś go max co dwa lata zmienił.
Automat żyje , mikro włącznik się zabrudził i nie stykał Wcześniej użyłem łt 43 i chyba jest za gęsty bo przekładnia chodzi bardzo opornie http://selgros24.pl/Motoryzacja/Uklad-sm... Ten smar się nie nadaje , powinno być coś pół stałego, było coś takiego Czy ktoś wie co jest...
Witam. Walczę z silnikiem cały czas . Co najważniejsze to byłem w Serwisie Hondy . Podłączyli kompa i nic nie wykazało . Żaden błąd nie wyskoczył. Jak odpalił to parametry pracy w normie . Mechanicy nie mieli żadnej koncepcji co to może być . Przyznali ,ze nie mieli 60-ki na serwisie z takimi objawami . W sumie to to nie mają nic co by można było na...
Pierwsze washer - rozpuszcza oleje, kalafonie i wysycha na zero, potem KontaktPR zielony jako smarowanie.
Smar jako smar może nie twardnieje, ale wnikają w niego kropelki wody, które zamarzają. Może i wnikają ,ale sam w sobie smar też gęstnieje i to dużo bardziej niż oleje które stają się jedynie "słabo" pompowalne. Glówne skladniki taniego smaru to bardzo gęsty olej przekladniowy ,przeważnie mineralny i mydlo litowe. Te lepsze to już syntetyk i mydło...
Mechanicy wiedza doskonale dla czego wymienia się olej na ciepło, a nie zimno. Dla ciekawych pseudo mechaników wyjaśnię: - Przepracowany olej w silniku jest roztworem koloidalnym. Nowoczesne oleje dzięki silnej właściwości dyspersji cząsteczek sadzy, osadów, szlamów, laków itp pozwalają zachować silnik w idealnej czystości. Wszystko co nie potrzebne...
Ocet służy raczej do odkamieniowania bloku, przewodów i chłodnic i raczej oleju nie rozpuści. Ja do przepłukania zastosował bym preparat Merida Fatex M242. Mniej się pieni oraz lepiej oleje i smary rozpuszcza. Tolerują go tkaniny, gumy, plastiki metale itd itd zupełnie bezpieczny i godny polecenia. Natomiast z użyciem octu bym się powstrzymał gdyż nie...
Jeżeli jakieś nowe części trzeba posmarować to olej wrzecionowy i wazelina techniczna, a tak starsze jak chodzą, to się niczym nie smaruje.
Istnieje coś takiego, jak Ośrodek Badawczo - Rozwojowy Służby MPS, który trudni się właśnie badaniem zmagazynowanych paliw i smarów. W przypadku zakwalifikowania dostarczonej próbki jako nie spełniającej norm, paliwo zostaje w zbiorniku wymienione. A to nie tylko ON i benzyna - paliwo lotnicze, nafta, cała paleta środków smarnych (tzn. smary i oleje).
Przyjmie się, Błędy takie jak w tabloidach, nawet literówki robi. (at)ElektrodaBot jakie pole przekroju musi mieć kabel o długości 1m przewodzący prąd 50A? Temperatura otoczenia kabla do 100 stopni Celsjusza. Obecne są smary i oleje mineralne. Czy jest taka rura, której nie można odetkać?
Używałem multimetru tej firmy w serwisie (jak dobrze pamiętam), modelu sobie nie przypomnę ale był to taki dedykowany do samochodówki. Dawał radę w trudnych warunkach (śnieg, deszcz czy też smary i oleje), któregoś razu położyłem go na koło i zapomniawszy o nim ruszyłem autem chcąc wyjechać z kanału. Został tylko plasterek zmiażdżonej elektroniki (ciężarówka)...
Witam. Wszystkich zainteresowanych do do srodkow smarnych w drukarkach to mozna by otworzyc nowy dzial. Wiec tak np. Epsony maja wydzielona grupe oleji do prowadnic mowie o iglowkach i atramentowkach ostatnio nawet firma Epson wprowadzila smary do prowadnic. Co do zebatkow stosoje sie smary ktore sa tez wyszczegolnione.Co do laserkow to epson stosuje...
pytaj o smary i oleje przekładniowe. Niektóre mechanizmy nie lubią obracania do góry nogami...
Witam, ilość smaru nie może być duża, tam nic nie powinno "zostać", smary stale nie są najlepszym pomysłem, może się do nich kleić kurz, raczej oleje, cienka warstewka. Pozdrawiam
Wszelkie nieodpowiadajace specyfikacią smary i oleje w smarowaniu narzedzi pneumatycznych to błąd, mogą spowodować sklejenie zaworków wewnątrz i urządzenie przestanie poprawnie działać. To jest kalamitka, tam się podaje smar, tylko nie wiem, jaki dokładnie, ponieważ jest wymagany, żeby klucz się nie grzał... Co jakiś czas klucz się serwisuje i ten nagromadzony,...
Rozmawialiśmy dzisiaj ze znajomym. Jutro na bank zrobi test przelewowy a filtr sprawdzi czy nikt go nie przewiercił i ewentualnie wymyje karszerem ze specjalnym środkiem do sadzy. Podobno ten sam środek rozpuszcza smary, oleje, czy nawet lakier samochodowy.
A kto powiedział, ze olejem...? Można kupić specjalne smary czy oleje do takich łożysk. Nie kosztują drogo, ale są. Przed smarowanie warto przedmuchac sprężonym powietrzem i przesmarowac...i tyle w temacie.
https://www.petrostar.pl/chemia/smary/mi... Taki może być ??
Ja kupuje dużo takich srodków z firmy Arbiko w Gdańsku. Z akcesoriów serwisowych mają tam smary, oleje, płyny czyszczące, polerujące, narzędzia, walizki i odkurzacze serwisowe i takie tam różne inne rzeczy. Nie wspomne zamiennikach części i materiałów ekspoloatacyjnych Katun do wielu urządzeń. Na razie jestem zadowolony ze współpracy.
Można użyć oliwki do maszyn do szycia... Smaruje, nie zasycha i potem nie stawia oporu...
Smar rzadki, tylko nie gęsty smar bo nic nie będzie działać , i nie żaden olej .
kiss39 napisał: Oleje zle wpływają na gumę, a w wentylatorze miedzy osią jest uszczelka/podkładka gumowa. No to wytłumacz mi Kolego czemu w takim razie te łożyska są smarowane fabrycznie? Jakoś kilkadziesiąt wentylatorów (bliżej kilkuset) przez moje ręce przeszło i zawsze podczas mycia widziałem na łożyskach ślady starego oleju.. Musi producent albo...
Poprostu jak jest zimno to wszystkie smary, oleje gęstnieją i zakręcić takim silnikiem jest faktycznie ciężko. Sam akumulator też musi zostać pobudzony do życia. Ja ten sam problem mam z Renault 19 i akumulator tez mam nowy.
Witam, Chyba nie doczytałeś. "Piekielnie drogie karbowane rury" miały być na wymiennik, nie na doprowadzenie. Jestes w błędzie. Wiem dobrze co napisałem. W Niemczech przeważnie rury karbowane stosuje się na całej długości połączenia pomiędzy kolektorem a zbiornikiem :O Chyba że tak. Pisząc o niedoczytaniu miałem na myśli to, że w całym temacie pomysł...
Witaj. Oleju jadalnego się nie używa do takich rzeczy. Suchy smar jest raczej również nieprzydatny. Olej maszynowy lub inne raczej płynne smary do łożysk się nadają.
Hej:-) Zostałem przyjęty do pracy w firmie która wytwarza plastikowe detale z wtryskarek. Mo problem polega na tym iż muszę się szkolić na nastawiacza (czyli osoby,która zakłada daną formę, nastawia wartości wtrysku itp.) Z wziązku z tym szukam jakichś pomocy naukowych na ten temat: sterowanie panelami, jak należy ustawiać wtrysk, jaką nastawiać temperaturę,...
Jeżeli chodzi o zanieczyszczenia to w poście który podałem zdania sa podzielone, a z doświadczenia z tym piecem to wygląda następująco po wstępnym rozpaleniu kopci średnio (na pewno nie tak jak plastiki wrzucone do pieca) raczej ciemniejszy dym trwa to stosunkowo krótko, po nagrzaniu można rzec do "temperatury roboczej" z komina wydobywa sie strużka...
smarowac: WD40, towot albo inne smary lub oleje czyscic: czysty spirytus na waciku do czyszczenia uszu pod przyciskami to szmatka wytrzec i popsiukac czyms np WD40
Kiedyś i pomyślę nad bga, ale to kiedyś :) Pytanie co do odsysacza cyny, czy smarować go czymś przed użyciem tak by prościej było wyciągnąć z niego cyne? Czytałem że niektórzy stosowali jakieś smary oleje ale jak na moje rozumowanie to wszystko będzie się później kleic... Głównie obawiam się że cyna zaschnie mi w końcówce odsysacza...
Witam bardzo dziękuje za schemat na pewno mi pomorze. Mam pytanie jeszcze czy do tego młotka TE 92 idzie olej czy smar jak olej to jaki i ile , z góry dziękuje
1. ceramizer nie jest motodoktorem. Motodoktor zagęszcza olej jest słaby bo ten najlepszy zawiera teflon, ceramizer oblepia miejsca gdzie powstaje największe tarcie ceramiką z miedzią i potem następuje ugniatanie/szlifowanie tej warstwy. Z tego co wiem najdroższe silniki japońskie mają ceramiczne niezniszczalne zawory. Silnik zaprojektowany z ceramiki...
ratujcie, bo sama nie daję rady :( Wczoraj moje dziecię przyniosło z wizyty u koleżanki ukochanego pluszaka pieska umazanego jakimś klejem łokropicznym... . Usiłowałam zmyć świństwo z maskotki mydłem, proszkiem... i coś podkusiło mój durnowaty łeb do sięgnięcia po... HG odplamiacz do terakoty, klinkieru. Wyczytałam, że usuwa oleje, smary i tłuszcze...
Co może być przyczyną? Starość! W tego typu starszym i długo nieużywanym sprzęcie dochodzi do blokowania mechaniki lub działa ona nieprawidłowo na skutek zużycia środków smarno-konserwujących. Kolejnym problemem są elementy gumowe, które w końcu ulegają degradacji - to nieunikniony proces związany z naturalnym starzeniem. Żeby usunąć problemy należy...
Fragment tekstu który cytowałeś tyczy się wilka HENDI 12-I czy HENDI 12 PROFI LINE. Oba te modele różnią się konstrukcyjnie komorą przekładni. Pierwszy wymieniony zalewa się na pewno olejem a drugi raczej nie.
Witam. Druga, ze kategorycznie nie wolno smarować, bo smar, olej itd. powodują szybkie niszczenie gumy. Więc jak to jest? To jest tak że smary, benzyna, rozpuszczalniki i oleje niszczą zwykłą gumę a simmeringi wykonane są z gumy tzw. olejoodpornej której te substancje nie niszczą. Tak że smaruj, na pewno dłużej wytrzyma :D
Smaruje się tylko wnętrze uszczelniacza tam gdzie znajduje się sprężynka dociskowa oraz pierścień krzyżaka na którym pracuje uszczelniacz. Nie należy żałować smaru. Nie smarować strony górnej uszczelniacza. Użyć należy smaru i tutaj najlepszym rozwiązaniem jest ten smar: https://stolarz.sklep24h.com/smar-kluber...
Najbardziej ekonomiczna i najtańsza w wykonaniu jest podłogówka w garażu. I wówczas rzeczywiście może być niewielkie podgrzewanie do 10°C. A jak się poczyta tu i ówdzie to dla auta jest to też zalecane. Auto jest równomiernie podgrzane, szybciej odparowuje wilgoć, równomiernie ogrzane smary, oleje, zawieszenie, opony to też spora zaleta. A grzejnik...
https://obrazki.elektroda.pl/8038238000_... https://obrazki.elektroda.pl/8243785200_... https://obrazki.elektroda.pl/5115825500_... Witam, Nie ma kalamitki lecz po odkręceniu zaślepki widoczna jest rurka o średnicy ok. 3mm. pozdrawiam
W takich zaworach są uszczelnienia typu O-ring które ulegają wytarciu a jeżeli producent przyoszczędzi daje O-ring gumowy to woda my nie służy , warto kupić brązowe lub zielone są olejo odporne i na temperaturę też lecz są Kauczuk lub NBR . Kauczuk butadienowo-akrylonitrylowy (NBR) Kauczuk NBR jest najczęściej używanym materiałem do produkcji pierścieni...
Olejem dobiłeś ten zamek. Zresztą w ogóle do wkładek i zamków stosuje się suche smary, a nie oleje. Nie mniej jednak wyczyść klucz. :)
Sprejem spryskasz w równym stopniu zawiasy jak i drzwiczki :cry: . Jak Ci doradzono, najlepiej zrobić to strzykawką, a najtaniej wyjdzie olej wazelinowy - taki jakiego używa się do maszyn do szycia i różnych mini-mechanizmów. Wszystkie wyrafinowane jakieś polimero-nano-smary niejednokrotnie z dodatkiem "teflonu" w opisie, są konfekcjonowane w większych...
widziałem co żeś usunął To i powód jest Ci znany :D Cóż, dawniej nie było tylu "wynalazków" co teraz a ludzie jakoś sobie radzić musieli... Smary, jakie się dopadło, oleje podobnie, zamiast WD40 nafta lub po prostu "ropa" i świat się kręcił a maszyny dłuższy żywot miały niż dziś. V.
A ta? http://allegro.pl/kosa-spalinowa-demon-r...
martwic sie mozna o odpornosc oringow i uszczelek w tym innym gazie. Masz jakieś podstawy do takiego twierdzenia? Informacje producentów oringów, uszczelek, czy może sobie gdybasz/straszysz bezpodstawnie? Z mojej wiedzy wynika, że R134a jest bardziej agresywny dla uszczelniej niż HC. Tych ostatnich mamy w samochodzie mnóstwo: paliwo, smary, oleje....
http://obrazki.elektroda.net/0_119298853... Dodano po 5 TO DOWÓD NA SMALEC PO SMAŻENIU PĄCZKÓW. powietrze załatwia problen filtrowania, opiłków stalowich (w hydraulicznym i hipolu), opiłków alu (w silnikowym),piachu (nie do przesady), mąki i resztek frytek(w posmażalniczych) Dodano po 1 inaczej zamordujesz pompę... albo nie wyrobisz na filtry...
zamiast smaru radzilbym olej maszynowy pare razy probowalem smarem ale po czasie wysycha i wiatrak zatrzymuje sie. do tego jak bedziesz czyscil to wyczysc tuleje lozyska. musisz wyjac cale 'smiglo' zdejmujac mala biala podkladke. podkladka ma naciecie w jednym miejscu trzeba srubokretem podwazyc. uwazaj zeby nie pogubic gumowych pierscieni
Witam ! Co do preparatów chemicznych usuwających od razu wszystkie warstwy farby, to ciężko o bardziej ostry i wredny niż "SUPER GASKET REMOVER 400ml prep. do usuwania pozostałości uszczelek /rozpuszcza: żywice, smary, oleje i smołę, usuwa: farby, lakiery, pokosty/ CRC'. Występuje on w aerosolu 400ml lub karnisterkach 5L. Jest drogi i niszczy wszystkie...
Walczę dalej z silnikiem. Nie mam pomysłu na smarowanie tłoka. Jest on dosyć spasowany z cylindrem. Próba smarowania proszkiem grafitowym jest dobra na chwilę. Gdy grafit nabierze wilgoci to tłok się zacina. Wszelkie oleje czy smary mają za dużą lepkość i to bardzo spowalnia tłok. Przydałby się jakiś środek o właściwościach bardzo mało lepkiego oleju....
Witam, Mam podobny problem z KitchenAid i muszę wymienić smar. Przeglądałem smary Molykote i w zasadzie pomiędzy Molykote G-1502 FM Syntetyczny smar do łożysk i przekładni, który kosztuje około 200 zł, a Molykote G-4500 FM Smar spożywczy z Atestem NSF syntetyczny, który kosztuje około 120 zł, nie widzę zbyt dużych różnic. Czy ten drugi, tj. Molykote...
Witam. czy kolega jest pewien, że to olej? najprawdopodobniej to smar z przekładni kątowej, jeśli użyje się go za dużo gdy się rozgrzeje wędruje wzdłuż wału aż do silnika i efekt jest taki jak opisałeś. pozdrawiam
nie kojarzę tego fragmentu skrzynii. Napisz jaki element tej skrzyni ma smarować smar? Bo wlewmy do skrzyni olej
Uszkodzony kabel zasilający lampę błyskową (dziura w izolacji zewnętrznej ok 10cm od wejścia do lampy - wysączał się olej/smar). Podmieniłem zasilanie na inną parę i do chwili obecnej wszystko działa bez zarzutu.
Rozwiązanie tego problemu jest chyba proste. Olej rzepakowy ze względu na swoje powszechnie znane właściwości (utlenianie, żelowanie, itp. zupełnie nie nadaje się do smarowania urządzeń mechanicznych. Może być jednak i jest bardzo dobrą bazą do wytwarzania zarówno paliw jak i środków smarnych. W procesie rafinacji z oleju rzepakowego (lub olejów posmażalniczych)...
WD40 to nie olej, a preparat penetrujący, do łożysk są inne smary, a i wentylatorów nie powinno się smarować olejem.
smary oleje smary bramy rower smary
wiena mostek zjawisko naskórkowości peugeot boxer kluczyk
stable diffusion nissan quasquai
Zamek centralny w samochodzie - pykanie podczas jazdy Jakie paliwo do kosy spalinowej: 95 czy 98?