Przecież sam napisałeś gdzie leży problem. Sprawdź miernikiem wtryskiwacz. Powinien mieć ok 180 Ohm. Sprawdź wiązkę wtryskiwacz-komputer, ale najpewniej masz to wymiany wtryskiwacz. 2008r to siedzi wtryskiwacz piezoelektryczny 0445115007. One z czasem padają. Odpal auto, podłącz komputer i sprawdź korekty. Pewnie korekta dawki poleciała w okolice 5.0....
rozrząd. . .
Zobacz to : http://obrazki.elektroda.pl/9489655500_1...
W tym diagnoskopie którego używasz masz możliwość odczytu parametrów zapisanych podczas wystąpienia defektu :?: Fajnie by było zobaczyć jakie wtedy było ciśnienie na listwie a jakie było wymagane . Na początek proponuje zasilić silnik opadowo za pomocą zewnętrznego zbiornika umieszczonego powyżej silnika , podłączonego bezpośrednio do pompy CR . Wyeliminujesz...
Witam Przeróbka już dawno wykonana i auto śmiga. Było jeszcze trochę problemów z mocowaniem linek na skrzyni biegów bo są dwa rodzaje i jak jest nie ten to biegi nie wchodzą dobrze oraz z tempomatem bowiem instalacja nie jest przygotowana na oddzielny czujnik sprzęgła i hamulca , ale i to ogarnięte. Nadal jeszcze wykrywa błąd skrzyni biegów bowiem moduł...
Cześć wszystkim. Renault Trafic 2008 2.0 dCi. Dziś podczas jazdy, gdy silnik wchodził na obroty powyżej 2000, zaczęły migotać kontrolki STOP i AKUMULATOR. Razem z tym migotaniem dość wyraźnie słychać stukot gdzieś pod zegarami, kierownicą. Miał ktoś podobne problemy? Dziękuję za wszelkie wskazówki.
Witam serdecznie. Sprawdz na początek bezpieczniki.
Czy jest możliwość, że jest jeszcze jakieś zabezpieczenie które nie odpala tych urządzeń Bezpiecznik. Często na przewodzie + stosuje się dodatkowy bezpiecznik. Trzeba sprawdzi, w którym miejscu następuje przerwa.
wyłacznik inercyjny ,bezwładnosciowy ,bezpieczenstwa , wypadkowy , różne nazwy sa stosowane ale służy on do wyłaczania pompy paliwa podczas uderzenia
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1...
Trzeba zmienić w sterowniku silnika typ świec na 7V
nie mogę zlokalizować przewodu który załącza radio po kluczyku Może go nie ma, oryginalne radio być może z CAN ma informację o stanie zapłonu. a do tej z wyświetlacza nie mam jak przyłożyć Rozumiem że ten wyświetlacz również demontujesz...
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
A pcf był prekodowany?Bo jak nie to tylko odpali.
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
Twój Trafic to pewnie ostatni wypust modelu II, okolica 2010 roku, niestety nie mam do niego schmatów. Zamieść post w dziale z alarmami, tam powinieneś uzyskać pomoc
Ma chyba uwalony zamek kierowcy bo nie zamyka i nie otwiera centralnego z kluczyka. I tak ma być. CAN,a tam nie założysz bo w sieci nie ma komunikatów komfortu(przynajmniej w modelu 2007 tylko bezpilotówka analog)
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
Jeżeli słychać pompkę to zdejmij z niej wężyk i sprawdź czy pompuje.
Siema.Może to będzie pomocne....
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
Zegary się podświetlają i działają ikonki od kierunkowskazów, świateł mijania i drogowyc Te kontrolki nie potrzebują stałego plusa którym zasilane są zegary, leci do nich masa zasilania i plus w momencie załączenia któregokolwiek światła. Pin 1 w złączu zielonym to plus stały (z tego samego bezpiecznika co zasilania złącze OBD), Pin 2 to zapłon
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/o... proszę
Czesto lamia sie przewody w wiazce nad skrzynia biegow , oczywiscie musisz zaczac od sprawdzenia wszystkich mas i zasilan. Czy kontolka/dioda od immo gasnie , swieci lub miga ?
http://obrazki.elektroda.pl/1297391400_1... Ale sądze,że geometria turbiny stoi dęba.Trzeba wyjac turbo i wyczyscić
Niby masz czym, ale umieć to nie umisz. Oddaj do mechanika albo odczytaj błędy z silnika i ciśnienie na CR podczas kręcenia.
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Pasek PK z przesunięciem 1mm na 50cm może by trochę pochodził ale jego żywotność i tak bardzo się skraca. Tu pewnie jakaś osobówka więc odległość koła pasowego od drugiego pewnie nie przekracza 20cm więc....
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Może Cię nie ratuje,ale może się przydać https://docplayer.net/37602801-T31-nissa... W załączniku masz już konkret
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Skoro taka odległość od tłoczka i szybkie pompowanie pomaga zanim zdąży się całkiem cofnąć, to wygląda że mechanizm regulacji luzu nie działa jak należy. Co prawda nie znam dobrze konstrukcji w tym pojeździe ale zapadka albo ząbki może się starły w mechaniźmie i pozwala to na całkowity powrót tłoczka. Wydaje mi się, że musisz w takim razie cały tłoczek...
Zmiana parametru MIU - BIC A2/A3 Configuration - vehicle environment na "no transfer"
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Witam! Według instrukcji serwisowej (j. angielski) do tego modelu jaką posiadam to są podane następujące momenty cyt. Hub nut 28 daN.m , Wheel bolt 14,2 daN.m ,Brake calliper monting bolt 18 daN.m Pozdrawiam!
Drabinka 1 kom. Dodano po 51 Zmierzyć miernikiem obok masz do porównania.Zmyj acetonem lub denaturatem.
W ostatnim czasie stałem się posiadaczem pięknego Renault Trafic L2H1. Jak wiadomo autko to (wraz z braćmi Oplem Vivaro i Nissanem Primastar) posiada przykrą dolegliwość w postaci szybko padającego sterowania szybą pasażera. Ponieważ w internecie jest mnóstwo wątków opisujących ten problem, a żadnego konstruktywnie go rozwiązującego - postanowiłem podjąć...
Witam wszystkich, jak w temacie mam problemy z moim Renault Trafic 2003 1.9 dCi 401000 tysięcy kilometrów przebiegu tj. zaczęło się to nagle od dodaniu gazu na postoju wszystko ok ale przy 2500 tysiącach obrotów auto dusi się i intensywnie kopci na niebiesko tak przez około 5 sekund po tym elegancko bez żadnego dymka wkręci się do maksymalnych obrotów....
Głowica: 1- 5Nm 2- 30Nm 3- 150 stopni +- 3st. 4- 150 stopni +- 3st. Szpilki nowe, jeśli dokręcisz tak na starych, to na pewno zerwiesz! To samo z korbowodami!!! Korbowody: 1- 25Nm 2- 55 stopni +-6st. Jak nie chcesz kupować nowych to kręć na własne wyczucie i odpowiedzialność.
Przede wszystkim musi być nie uszkodzony . Po drugie nie ma różnicy jaki solar gdyż jest tak wiele ich dostępnych że każdy jest dobry . Polecam kupić solar w zestawie z regulatorem i kablami , najbardziej się opłaca . Ostatnio kupiłem taki https://allegro.pl/oferta/panel-solarny-... , wystarczy w zupełności...
W czym jest problem ? po co Ci schemat ? Zmień kierownice, kup przyciski od tempomatu adaptacja w clipie i po sprawie. A komputer pokładowy to nie wiem który chcesz zmienić.
Jak bardzo się to napięcie waha ? Bo jeżeli zanika chwilowo do 0 volt na jednej ścieżce ( w odczycie komputerem) to ten typ tak ma .
Sprawdź ten czujnik na poczatek, a jak to nie czujnik to jedź do kogoś kto ma większe pojęcie o tym.
Tak ! To jest taka czarna plastikowa skrzynka na wysokości kolan. tam są dwie kostki : biała prostokątna i szara kwadratowa. Ja u siebie sprawdziłem te grube czerwone kable przy białej kostce. na wszystkich miałem stały plus więc lipa. Szukając dalej przelutowałem wszystkie luty w UCH i dalej było nic z tego. W końcu zdjąłem zbiornik wyrównawczy pod...
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Tacho padło, bo może bateria w nim była już trupem i po odłączeniu akumulatora zablokowało na amen. Kod do radia to nie problem, przyslij zdjęcie naklejki z radia z napisem securite czy jakoś tak
No fajnie :D A jaki silnik :?: Benzyna , diesel , pojemność :D
Możliwe że sterownik silnika ma w sobie usterkę itrzeb go naprawić
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
Wygląda więc na uszkodzenie chipa w sterowniku silnika,ster do wymiany.
Scheiber jest firma ktora to produkuje nie Gruau. Wpisz sobie w google scheiber camping car i tam znajdziesz, kiedys zamawialem czesci do campera na ebay.co.uk.
Na przodzie łączenia silnika ze skrzynią, Jeśli przyjąć, że góra skrzyni to godz 12 to czujnik jest w okolicy godz 9
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Który to rocznik? Może w schematach od Vivaro coś będzie.
Jeśli chcesz zachować stare klucze, zawsze podczas programowania nowych te stare również trzeba zaprogramować
pokusiłbym się o wymianę części piezzo po wcześniejszym sprawdzeniu przelewów, część piezzo powinno się udać zdemontować bez wyciągania wtryskiwacza Strasznie zaciekawiłeś mnie tą poradą. Napisz proszę jak to zrobić, bo ja nie widzę takiej możliwości chociaż, wyciągam te wtryskiwacze ze swoich trafików i na zlecenia serwisów od 2017r. fakt trafica...
Szukałem po aucie, więc jeśli nie pasuje to daj znać
Działają bez żadnych czarów. Jedyny problem to wersje z komputerem pokładowym, do różnych modeli aut mają różne oprogramowanie ze względu na różną pojemność zbiornika paliwa. Podczas pracy zegary np z Clio będą działać w Traficu ale komputer będxie niedokładny bo zbiornik w Clio ma 50l. a w Traficu o ile pamiętam 90.
Nie ma znaczenia, to zwykły termistor.
2-temperatura turbo i dpf
Jeśli chodzi o opornik to jeśli jest spalony to na 1 na 4 biegu działa tak samo na Max, powinno być od 1 do 4 coraz szybsze obroty. Sterowanie obiegiem zam/otw jest raczej na lince wiec może tylko spadła chyba że jest klimatronik to wtedy sterowanie odbywa się przez panel i moduły
nie wiem czy tak jest oryginalnie Tak jest w oryginale, sterowanie radiem odbywa się przy pomocy dwóch przewodów CAN(trzeci to aktywacja wyśw. po włączeniu radia) Jeśli nie działa to pewnie adapter jest pod tuner list. Do twojego auta adapter ma oznaczenie CTSRN005.2
Tak. Przerobić wszystko Tak żeby brał prędkość z ABS...
Ten kod wskazuje na czujnik wału korbowego, sprawdź wiązkę i czujnik, czy daje ładne impulsy. Jakie obroty widzi diagnoskop w czasie kręcenia?
Clip ogarnie temat
wszystko w załączniku pozdrawiam
http://obrazki.elektroda.pl/2899247600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8379108700_1...
błąd pochodzi od spalonej świecy na 99.9%
a moze taka propozycja troche droga ale konkretna:) radio:pioneer deh 30 444 zloty glosniki przod: helix blue 62 290 zloty wzmak:monacor hpb1502 420 zloty sub: lanzar max 12 279 zloty okablowanie 110 zloty
W module ABS.
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
Tylko Becker Carminat Bzdura ! Becker Carminat nie ma kolorowego wyświetlacza tylko monochrom. To radio z foto będzie pasować.
bosch 30554, czy ten układ się programuje ? BOSCH 30554 - Motor ECU Driver w obudowie QFP-64, tego układu się nie programuje. jakiej wielkości kondensatory (rezystory) są zamontowane Jest podobny do sterownika wtryskiwacza (VW, Chevrolet, Renault): ATIC39-B4 A2C08350 Poszukaj noty katalogowej ze schematem aplikacji. Z PCB trudno będzie "odczytać" https://obrazki.elektroda.pl/3851569800_...
W Nissanie ta jednostka ma problemy z rozlatującym się dwumasem i klekoczącym łańcuszkiem rozrządu jak tylko poziom oleju spadnie poniżej "środka" pomiędzy min/max. Zmiana oleju co 8 tys., co drugą zmianę wymienić komplet filtrów i zdjąć miskę do oględzin, powinien służyć. Te silniki mniej więcej dożywają 300 tys km, raczej nie mniej, jeśli są prawidłowo...
Wszystko wskazuje na pęknięcie w bloku, robi się ciśnienie, ale nie na tyle aby węże spuchły, choć pewnie zmieni się to przy dłuższej jeździe. Historia o tym kamieniu też się nie klei, najpierw dostanie skraplacz klimatyzacji. Blok i ciśnienia w układzie chłodzenia to typowy problem dla tego silnika.
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
Proszę Diesel.
Może zawór zwrotny na końcu listwy uszkodzony i nie zrzuca ciśnienia?
Możesz. Jeżeli będzie napięcie na świecach, to odkręć przewody od świec i zmierz oporność na każdej świecy przy identycznym podłączeniu miernika, ale ustaw pomiar oporności na 200om, wartości około 1oma to świeca dobra.
Załączam opiskę
Nie błędy a diagnostyka parametrów. Coś musi wyjść , nie ma bata.
Coś mi się wydaje że nic takiego się nie stanie. Gdyby tak się miało stać to po ponownej zmianie powinno wrócić do "swoich danych" Tak czy nie? W tych rocznikach nie było radia z BT.
Policzmy że auto potrzebuje1,78 litra gazu na h. Czyli 1kg gazu na 1h czyli potrzebujemy 420 000 J dzieląc tę wartość przez 3600 otrzymamy 117 J/s czyli 117 Watt. To jest idealna mała wartość potrzebna do odparowania ilości gazu jaką potrzebuję silnik na wolnych obrotach. Realnie pewnie z 2x tyle.
Chwilę zastanawiałem się czy się odzywać i ryzykować znowu bana od moderatora manta za "debilne wywody", ale zaryzykuję. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale z samochodami obcuję od ponad 40 lat i jak coś robię to wcześniej to przemyślę. Na kolegi miejscu najpierw sprawdziłbym, czy nie ma przedmuchów do układu chłodzenia. Bo jak są, a...
Wyślij mi na PW VIN to Ci wyślę .
Witam, proszę:
Zobacz czy kostka sterownik silnika B D3 jest przejscie na jeden z tych 2 cienkich kabelków na jednym powinien być albo stały plus albo po przekręceniu zapłonu a wysterowany jest przez sterownik silnika który podaje masę. Jak. Nie będzie zasilania na jednym cieńkim to sprawdź bezpiecznik niby nr4 możesz isplc po kabelku jak chcesz https://obrazki.elektroda.pl/1254414700_...
Zawsze wyrywało śruby z głowicy z drążka popychaczy, przeróbka na 8mm, nowy rozrząd i zawsze chodziło.
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Bardzo często się to zdarza niestety. U ciebie wygląda bardziej na brak masy ale wszystko do sprawdzenia i to halogenem nie probowka lub mernikem...
sprawdz zasilanie na ster
Witam, widocznie pokłócili się tłok z zaworem, ja bym sprawdził kompresje na zimnym silniku.
Na tym zdjęciu masz zaznaczony czujnik wstecznego, bieg zapięty - czujnik zamyka obwód.
jercyr - czy rozwiązałeś problem??? Mam megane II z silnikiem 2.0 dci i też kręci do 3800 obrotów i mam problemy z porannym rozruchem. Długo trzeba kręcić żeby zapalił.
Witam, w weekend trafia do mnie 2015 Traffic 3 1.6dci (FGME) Auto ma problemy z odpalaniem, raz odpali na 5s, raz odpali na kilka minut a nawet dłużej. Błąd który powraca to DF120 Są też inne które chciałbym wyeliminować przy okazji, ale to ewidentnie DF120 go blokuje. Podczas kręcenia i jak już odpali to obroty pokazuje na liczniku, również w wartościach...
Zrób taki test. Zegary uśpione, zapłon wyłączony. Wciśnij przycisk AC. Prędkość wentylatorów na 1. Teraz zapłon i odpal auto. Jeśli kompresor klimatyzacji wystartuje na 2-3 sekundy i się wyłączy to powiem Ci co jest grane. Możesz powiedzieć co było? Historia auta mi nie znana, więc możliwe że problemy softowe. A właśnie tak mam, że jak włącze klimę,...
Rozumiem ze napięcia mierzysz względem masy? Na pinie 4 masz mieć plusa po bezpieczniku F2. A z Twój pomiarów wychodzi ze masz 0V, wiec warto go sprawić.
renault trafic problemy trafic renault renault trafic
honda civic temperatura silnik kabel ethernet przerywa kalibracja belki tensometrycznej
obciążalność prądowa przewodów obciążalność prądowa przewodów
Volkswagen Polo 1.2 benzyna - przerywanie silnika przy 3000 obrotów Uszkodzenie sterownika hulajnogi po zwarciu przewodu tylnego światełka