Witam Przeróbka już dawno wykonana i auto śmiga. Było jeszcze trochę problemów z mocowaniem linek na skrzyni biegów bo są dwa rodzaje i jak jest nie ten to biegi nie wchodzą dobrze oraz z tempomatem bowiem instalacja nie jest przygotowana na oddzielny czujnik sprzęgła i hamulca , ale i to ogarnięte. Nadal jeszcze wykrywa błąd skrzyni biegów bowiem moduł...
rozrząd. . .
Zobacz to : http://obrazki.elektroda.pl/9489655500_1...
Czy jest możliwość, że jest jeszcze jakieś zabezpieczenie które nie odpala tych urządzeń Bezpiecznik. Często na przewodzie + stosuje się dodatkowy bezpiecznik. Trzeba sprawdzi, w którym miejscu następuje przerwa.
Witam . Jeżeli kontrolka ładowania się nie pali,mogą być trudności ze wzbudzeniem alternatora.Sprawdź przewody przy alternatorze(czy przykładowo przewody nie urwane ),sądzę że może jest to tradycyjny alternator z regulatorem bez COM.Musisz podać ilu pinową ma kostkę zasilającą alternator(oznaczenie pinów),lub podać typ alternatora to dużo wyjaśni.
Witam serdecznie. Sprawdz na początek bezpieczniki.
http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1... http://obrazki.elektroda.pl/6900433100_1...
Nie błędy a diagnostyka parametrów. Coś musi wyjść , nie ma bata.
A pcf był prekodowany?Bo jak nie to tylko odpali.
Możesz doładować akumulator z zewnątrz. Podepnij się pod lampkę wewnątrz (o ile jest).
Z tyłu głowicy, dobra lampka i bez probemu go zobaczysz .
wyłacznik inercyjny ,bezwładnosciowy ,bezpieczenstwa , wypadkowy , różne nazwy sa stosowane ale służy on do wyłaczania pompy paliwa podczas uderzenia
Trzeba zmienić w sterowniku silnika typ świec na 7V
Siema.Może to będzie pomocne....
Spróbuję jeszcze raz ale słaby aparat mam sorki Dodano po 6 https://obrazki.elektroda.pl/7160775200_... Dodano po 1 O te 2 się palą mam nadzieję że teraz widać dobrze
Miałem podobnie, była uszkodzona cewka wtrysku.
Jeżeli słychać pompkę to zdejmij z niej wężyk i sprawdź czy pompuje.
nie męcz się z gruzem, jeżeli masz diagnozę ze sterownikiem silnika to: Immo off lub emulator zależności od sterownika, dezaktywacja lampki IMMO i można śmigać autem, i problem się nie powtórzy. poz. Jak brak komuny z ECU to musisz ją przywrócić (do sprawdzenia zasilania, cany, masy, sterownik, wilgoć w przewodach )
Sprawdź czy przeciwmgłowe tylne świecą w samochodzie z wyjętą wtyczką. W gnieździe powinien być miniaturowy przełącznik, który czasami się zacina lub już został uszkodzony przez korozję. Jeżeli jest w nim "inteligentna" instalacja elektryczna, to sygnał z czujnika informuje moduł body o podłączeniu przyczepki i zmienia parę funkcji m.in. wykrywanie...
Przy zaciągniętym cięgnie,wastegate powinien być cały czas zamknięty. I nie powinien się ruszać podczas dodawania gazu bo po co? Sterownik powinien go zluzować przy np przeładowaniu. Na takiej zasadzie działa turbina w łoplach DTI o ile dobrze kojarzę.
nie mogę zlokalizować przewodu który załącza radio po kluczyku Może go nie ma, oryginalne radio być może z CAN ma informację o stanie zapłonu. a do tej z wyświetlacza nie mam jak przyłożyć Rozumiem że ten wyświetlacz również demontujesz...
Czytam ten temat i mam dziwne wrażenie, że szukasz jakiegoś xuja do *upy, Na elektrodzie ? Mało to portali "randkowych". Mój kumpel raz skorzystał z takiego portalu, do dziś płaci alimenty na dziecko (twierdzi że nie jego)
Ten błąd df130 mówi o za wysokim ciśnieniu na szynie. Sprawdź jakie widzi tester ciśnienie na zapłonie i podczas kręcenia. Potem jak coś nie halo to sprawdzanie zasilań czujnika ,masy i wyjścia "sygnału" Może sam czujnik może wiązka. Wszystko to zastąpi pomiar na samym czujniku. Zakładamy tutaj oczywiście że paliwo dochodzi do pompy itp. Dasz se radę...
Twój Trafic to pewnie ostatni wypust modelu II, okolica 2010 roku, niestety nie mam do niego schmatów. Zamieść post w dziale z alarmami, tam powinieneś uzyskać pomoc
nalej paliwa do zbiornika:) załóż przed filtrem na wężyk ręczna pompkę i nią spróbuj pompować...
Bezpieczniki to nie wszystko.Sprawdz zasilania na sterowniku silnika.
Tak to prawda tak ma byc , jednak to bezsensowne rozwiazanie.
Nie wrzucę tu tego, bo to 400 MB, ale na stronie cardiagn.com znajdziesz schemat i serwisówkę.
Drabinka 1 kom. Dodano po 51 Zmierzyć miernikiem obok masz do porównania.Zmyj acetonem lub denaturatem.
http://obrazki.elektroda.pl/1297391400_1... Ale sądze,że geometria turbiny stoi dęba.Trzeba wyjac turbo i wyczyscić
Może Cię nie ratuje,ale może się przydać https://docplayer.net/37602801-T31-nissa... W załączniku masz już konkret
Skoro taka odległość od tłoczka i szybkie pompowanie pomaga zanim zdąży się całkiem cofnąć, to wygląda że mechanizm regulacji luzu nie działa jak należy. Co prawda nie znam dobrze konstrukcji w tym pojeździe ale zapadka albo ząbki może się starły w mechaniźmie i pozwala to na całkowity powrót tłoczka. Wydaje mi się, że musisz w takim razie cały tłoczek...
Podglądałeś odczyt obrotów silnika podczas diagnozy?
Sprawdź ten czujnik na poczatek, a jak to nie czujnik to jedź do kogoś kto ma większe pojęcie o tym.
W czym jest problem ? po co Ci schemat ? Zmień kierownice, kup przyciski od tempomatu adaptacja w clipie i po sprawie. A komputer pokładowy to nie wiem który chcesz zmienić.
jak jest różnica we wtryskach firmy bosch 0445110265 a 0 986 435 170 są zalecane do w/w silnika i dobrane w/g vin? Obydwa wtryskiwacze są takie same. Z tym, że 0986435170 - to wtryskiwacz odnowiony po fabrycznej (przez Boscha) regeneracji. Pomimo że można o nim powiedzieć nowy - nie polecam. Jeśli chcesz kupić nowe to bierz 0445110265. Przez cieknące...
Od pedałów masz wspólną wtyczkę, co łączy czujnik hamulca, sprzęgła i własnie gazu i w tej wspólnej wtyczce nie ma kontaktu - często trzeba obciąć i lutować kable
https://nemigaparts.com/cat_spares/epc/o... proszę
Zmiana parametru MIU - BIC A2/A3 Configuration - vehicle environment na "no transfer"
wszystko w załączniku pozdrawiam
Niewłasciwy regulator lub urwany przewód komunikacji.
Załączam opiskę
Witam! Według instrukcji serwisowej (j. angielski) do tego modelu jaką posiadam to są podane następujące momenty cyt. Hub nut 28 daN.m , Wheel bolt 14,2 daN.m ,Brake calliper monting bolt 18 daN.m Pozdrawiam!
Tacho padło, bo może bateria w nim była już trupem i po odłączeniu akumulatora zablokowało na amen. Kod do radia to nie problem, przyslij zdjęcie naklejki z radia z napisem securite czy jakoś tak
W ostatnim czasie stałem się posiadaczem pięknego Renault Trafic L2H1. Jak wiadomo autko to (wraz z braćmi Oplem Vivaro i Nissanem Primastar) posiada przykrą dolegliwość w postaci szybko padającego sterowania szybą pasażera. Ponieważ w internecie jest mnóstwo wątków opisujących ten problem, a żadnego konstruktywnie go rozwiązującego - postanowiłem podjąć...
2-temperatura turbo i dpf
Który to rocznik? Może w schematach od Vivaro coś będzie.
Tak ! To jest taka czarna plastikowa skrzynka na wysokości kolan. tam są dwie kostki : biała prostokątna i szara kwadratowa. Ja u siebie sprawdziłem te grube czerwone kable przy białej kostce. na wszystkich miałem stały plus więc lipa. Szukając dalej przelutowałem wszystkie luty w UCH i dalej było nic z tego. W końcu zdjąłem zbiornik wyrównawczy pod...
http://obrazki.elektroda.pl/2899247600_1... http://obrazki.elektroda.pl/8379108700_1...
Wtyczka pętli immo nakładana na stacyjkę. Podegnij piny i przelutuj płytkę drukowaną. Ile kabli tam przychodzi?
Wszystko w porządku . Tym się nie sugeruj
Clip ogarnie temat
Wygląda więc na uszkodzenie chipa w sterowniku silnika,ster do wymiany.
W Trafic jest źle zaprojektowany bak paliwa. Masz zaginięcie na przewodach paliwowych na środku auta. Na kanał po przewodach trafisz.
Immo nie ma w liczniku.
Tak. Przerobić wszystko Tak żeby brał prędkość z ABS...
Głowica: 1- 5Nm 2- 30Nm 3- 150 stopni +- 3st. 4- 150 stopni +- 3st. Szpilki nowe, jeśli dokręcisz tak na starych, to na pewno zerwiesz! To samo z korbowodami!!! Korbowody: 1- 25Nm 2- 55 stopni +-6st. Jak nie chcesz kupować nowych to kręć na własne wyczucie i odpowiedzialność.
Przede wszystkim musi być nie uszkodzony . Po drugie nie ma różnicy jaki solar gdyż jest tak wiele ich dostępnych że każdy jest dobry . Polecam kupić solar w zestawie z regulatorem i kablami , najbardziej się opłaca . Ostatnio kupiłem taki https://allegro.pl/oferta/panel-solarny-... , wystarczy w zupełności...
Proszę Diesel.
No fajnie :D A jaki silnik :?: Benzyna , diesel , pojemność :D
Możliwe że sterownik silnika ma w sobie usterkę itrzeb go naprawić
Z tego co pamiętam,to z włącznika kierowcy idą dwa sygnały,(zamknij,otwórz,) na włącznik pasażera. Najlepiej sprawdzić czy takie sygnały wychodzą z jednego i dochodzą do drugiego. Na włączniku pasażera musi być też plus po stacyjce i masa.
Tak, wyszukuje automatycznie.
Na przodzie łączenia silnika ze skrzynią, Jeśli przyjąć, że góra skrzyni to godz 12 to czujnik jest w okolicy godz 9
Nie ma znaczenia, to zwykły termistor.
Problem z układem paliwowym jeśli zapaliły się dwie czerwone: stop + "silniczek". Podjedź do mechanika, podepnij pod komputer diagnostyczny i do sprawdzenia korekty wtryskiwaczy.
Scheiber jest firma ktora to produkuje nie Gruau. Wpisz sobie w google scheiber camping car i tam znajdziesz, kiedys zamawialem czesci do campera na ebay.co.uk.
W module ABS.
Pytam czy sprawdziłeś?
pokusiłbym się o wymianę części piezzo po wcześniejszym sprawdzeniu przelewów, część piezzo powinno się udać zdemontować bez wyciągania wtryskiwacza Strasznie zaciekawiłeś mnie tą poradą. Napisz proszę jak to zrobić, bo ja nie widzę takiej możliwości chociaż, wyciągam te wtryskiwacze ze swoich trafików i na zlecenia serwisów od 2017r. fakt trafica...
Jeśli chcesz zachować stare klucze, zawsze podczas programowania nowych te stare również trzeba zaprogramować
Jak głowica była ściągnięta zalewałeś cylindry, robiłeś test ??
bosch 30554, czy ten układ się programuje ? BOSCH 30554 - Motor ECU Driver w obudowie QFP-64, tego układu się nie programuje. jakiej wielkości kondensatory (rezystory) są zamontowane Jest podobny do sterownika wtryskiwacza (VW, Chevrolet, Renault): ATIC39-B4 A2C08350 Poszukaj noty katalogowej ze schematem aplikacji. Z PCB trudno będzie "odczytać" https://obrazki.elektroda.pl/3851569800_...
Witam, proszę:
nie wiem czy tak jest oryginalnie Tak jest w oryginale, sterowanie radiem odbywa się przy pomocy dwóch przewodów CAN(trzeci to aktywacja wyśw. po włączeniu radia) Jeśli nie działa to pewnie adapter jest pod tuner list. Do twojego auta adapter ma oznaczenie CTSRN005.2
Tylko Becker Carminat Bzdura ! Becker Carminat nie ma kolorowego wyświetlacza tylko monochrom. To radio z foto będzie pasować.
Tu masz opis PL obsługa i programowanie kluczyka Twingo Clio Rapid Laguna Espace Megane Safrane Trafic Master
Jeśli chodzi o opornik to jeśli jest spalony to na 1 na 4 biegu działa tak samo na Max, powinno być od 1 do 4 coraz szybsze obroty. Sterowanie obiegiem zam/otw jest raczej na lince wiec może tylko spadła chyba że jest klimatronik to wtedy sterowanie odbywa się przez panel i moduły
Nagrzewnica ma mieć stały pełny przepływ płynu. Nie ma tu żadnych zawórów otwierających/zamykających. Te świece to grzałki nurkowe, można bez nich żyć, mają za zadanie rozgrzać płyn chłodzący w zimie.
Szukałem po aucie, więc jeśli nie pasuje to daj znać
Może zawór zwrotny na końcu listwy uszkodzony i nie zrzuca ciśnienia?
Synchro wał /wałek jest? Sterowanie wtryskami podczas kręcenia ? Ciśnienie ma wbijać odrazu 30Mpa . Co to znaczy szybko rośnie?
Tak ciężko jest poszukać? http://www.filtron.pl/katalog/instrukcje...
Witam, widocznie pokłócili się tłok z zaworem, ja bym sprawdził kompresje na zimnym silniku.
Kostka B M3 i M4
sprawdz zasilanie na ster
Ewidentnie brak zasilania.
Chwilę zastanawiałem się czy się odzywać i ryzykować znowu bana od moderatora manta za "debilne wywody", ale zaryzykuję. Wprawdzie nie jestem mechanikiem samochodowym, ale z samochodami obcuję od ponad 40 lat i jak coś robię to wcześniej to przemyślę. Na kolegi miejscu najpierw sprawdziłbym, czy nie ma przedmuchów do układu chłodzenia. Bo jak są, a...
a moze taka propozycja troche droga ale konkretna:) radio:pioneer deh 30 444 zloty glosniki przod: helix blue 62 290 zloty wzmak:monacor hpb1502 420 zloty sub: lanzar max 12 279 zloty okablowanie 110 zloty
Wyślij mi na PW VIN to Ci wyślę .
Szukaj grubego przewodu dochodzącego do skrzynki, często w kolorze czerwonym lub czerwony + drugi kolor, lub szukaj stałego plusa przy stacyjce albo od zapalniczki lub radia - zależy jaka wydajność prądową potrzebujesz.
Zamień na próbę zegary z autem brata. Robota na 10-15 minut.
Możesz. Jeżeli będzie napięcie na świecach, to odkręć przewody od świec i zmierz oporność na każdej świecy przy identycznym podłączeniu miernika, ale ustaw pomiar oporności na 200om, wartości około 1oma to świeca dobra.
Przecież sam napisałeś gdzie leży problem. Sprawdź miernikiem wtryskiwacz. Powinien mieć ok 180 Ohm. Sprawdź wiązkę wtryskiwacz-komputer, ale najpewniej masz to wymiany wtryskiwacz. 2008r to siedzi wtryskiwacz piezoelektryczny 0445115007. One z czasem padają. Odpal auto, podłącz komputer i sprawdź korekty. Pewnie korekta dawki poleciała w okolice 5.0....
w końcu zrobione. Woda z podszybia zalewała filtr powietrza i górną wiązkę.Podłączony komputer pokazywał błąd zwarcia przepływomierza,czujnik pozycji wałka rozrządu,ciśnienia paliwa. Po uszczelnieniu podszybia i osuszeniu instalacji wszystko w porządku.
Przewód nr 1 czujnika wałka rozrządu idzie oczywiście do sterownika silnika (120) do wtyczki szarej,wyprowadzenie B3. Natomiast element zaznaczony żółtą strzałką to wspólne połączenie (w tym przypadku 10-ciu i jest to masa) przewodów. W Renaultach wygląda to tak , że są to zaostrzone przewody i połączenie jest zalane cyną.
W tym diagnoskopie którego używasz masz możliwość odczytu parametrów zapisanych podczas wystąpienia defektu :?: Fajnie by było zobaczyć jakie wtedy było ciśnienie na listwie a jakie było wymagane . Na początek proponuje zasilić silnik opadowo za pomocą zewnętrznego zbiornika umieszczonego powyżej silnika , podłączonego bezpośrednio do pompy CR . Wyeliminujesz...
Reset inspekcji na zegarach i idzie normalnie skasować ten błąd. Przynajmniej w Trafic 3 tak to działa.
Policzmy że auto potrzebuje1,78 litra gazu na h. Czyli 1kg gazu na 1h czyli potrzebujemy 420 000 J dzieląc tę wartość przez 3600 otrzymamy 117 J/s czyli 117 Watt. To jest idealna mała wartość potrzebna do odparowania ilości gazu jaką potrzebuję silnik na wolnych obrotach. Realnie pewnie z 2x tyle.
Zawsze wyrywało śruby z głowicy z drążka popychaczy, przeróbka na 8mm, nowy rozrząd i zawsze chodziło.
renault trafic renault trafic przepływomierz renault trafic czujnik
inwerter naprawa skrzynia crunch telefunken internet
traktorek craftsman chmura kamery
Czarny ekran głównego wyświetlacza po uruchomieniu silnika Citroën C4 Picasso - Czarny główny wyświetlacz i sygnał dźwiękowy