no to żebyśmy Ci tu bzdur nie nawciskali - przypomnij nam do jakiego teoretycznego AFR powinieneś dążyć żeby za sobą czarnych śladów nie zostawiać ? ile mg/wtrysk masz w serii i ile chcesz osiągnąć? dźwignij torque limiter, smoke limiter MAF i MAP - i patrz co się podzieje... loguj loguj i loguj. inaczej niczego się nie nauczysz. Na początek nie ruszaj...
Witam, potrzebuję porady. Robię mapę do Astry H 1.9 CDTI 120 KM Z19DT i turbina nie chce mi przekroczyć 1,54 bara. Na chwilę tyle będzie i szaleje między 1,24 a 1,40, i nie wiem czemu. Próbowałem ustawić na 1,6 i na 1,7 bara, ale więcej nie przekracza. Też chciałem zrobić hardcut, ale po ustawieniu torque limitera na 4500 rpm (stara wartość) i 4550...
Smoke Limiter (Lambda) : 0x064990, 0x064BC0, 0x0652E0 Torque Limiter : 0x11A1A8, 0x11A868, 0x11BB6E, 0x11C372, 0x11CC20, 0x122510, 0x122FCE, 0x0FD2E2, 0x0FED76, 0x0FECD6 Nm to IQ: 0x0F4922
jeśli wersja z czujnikiem tlenu ,to warto się nim zainteresować. smoke limiter w sterowniku bierze pod uwagę AFR.
Witam Spojrzałem na moda, tak na szybko smoke limiter chyba nawet nie ruszony. wiec nie bardzo będzie odczuwalny pozdrawiam
jeszcze raz - masz ograniczenie diagnostyczne (odczyt w VCDS) do 850, czy MAF Smoke limiter tnie Ci dawkę powyżej tych 850, bo nie rozumiem ?
A kopci na czarno? Bo jak nie to sterownik silnika może nie dawać paliwa. A bez paliwa nie spalin = nie ma co napędzać turbo. To może być wina np przepływomierza który podaje za niskie odczyty (ograniczenie dawki paliwa by nie kopcił). Albo coś z dolotem lubi się zapchać syfem z EGR. Mogli też skopać wy programowanie EGR i ruszyć mapę np smoke limitera.
Marka:VOLVO Model: S40 MKII 2.0d Chassis (płyta lub główne podzespoły): SID803 Matryca/Panel (jeśli występuje): Inne (uwagi): $52F12turbo limit 16x9 $45C68Rail limit 16x4 $54E1Aegr 16x2 $49410duration 18x23 $4974Cduration 18x24 $53034svbl 1x1 $45640Rail map 1 16x16 $456C2Rail map 2 16x12 $452F8Rail map 0 16x16 $45940Start rail 12x7 $53036Turbo map 16x16...
Chyba się nie rozumiemy, w logach widzę jakie są przepływy powietrza i są dużo większe niż wynikające z mapy smoke limitera - tam max chyba mam 850 mg. Mam logi z zimy i są wartości bardzo podobne jak teraz. Jednak dawka paliwa nie była wycinana o ok. 5 mg na suw pracy jak teraz. Wpadłem na szybki pomysł dla sprawdzenia czy ogranicza mnie temperatura...
.. Znalazłem też jedną wypowiedź na zagranicznym forum, że zmiana smoke limitera z MAF na MAP pomogła w podobnym przypadku. Czy to mogłoby mieć jakiś związek? No tak, mogło pomóc jeśli przepływomierz był uszkodzony.
Proszę o pomoc. Zmieniłem mapy inwers driverwish, driverwish, torque limiter, turbo limiter, smoke limiter, turbo, 4mapy duration. Mapy identyfikowałem w 2d Wzorowałem się na silniku 101cv z golfa jednak dalej jest coś nie tak. Może ktoś fachowym okiem zerknąć i napisać uwagi co do mojego wsadu?
Przejedź się Spanky na hamowni, autem z tak uszkodzonym przepływomierzem, a potem ze sprawnym. Stawiam na 8 do 10 KM różnicy. AFNy miały jak dobrze pamiętam max dawkę 45 mg. Na logach tego nie widzę. Smoke limiter?
Niestety jak kolega wyżej napisał nie znajdziesz nic z obsługi WinOlsa po polsku. Mapy...niestety WinOls oprócz znalezienia potencjalnych map nic więcej nie zrobi. Musisz poszukać w necie jakie kształty poszczególne mapy powinny mieć. Pamiętaj dawka paliwa zależy od: driver wish, ograniczają ją torque limiter, smoke limiter, duration map, egr (w zasadzie...
Witam, zacząłem się bawić w zmiany map swojego prywatnego samochodu, jednak moja wiedza jest dość ograniczona tutaj i nie chciałbym czegoś spartolić, dlatego zwracam się do was. Pozmieniałem wstępnie ustawienia takie jak tq limitor, driver wish, smoke limiter, podniosłem odrobinę turbinę, jednak to trochę mija się z celem gdy właściwie nie znasz możliwości...
Dzień dobry, zacząłem się bawić EDC15 na swojej Octavii AXR, spotkałem się z następującą zagwostką. Oczywiście w EDC15 istnieje coś takiego, co nazywa się Smoke Limiter, który limituje dawkę paliwa w stosunku do masy zassanego powietrza (MAF). Wszystko pięknie, natomiast przyjmijmy pewien algorytm. Wszystko w dużym przybliżeniu. Pojemność jednego cylindra...
Marka: RENAULT Model: Logan Sandero II Model: Logan Sandero II Rok produkcji: 05 2015 Typ pojazdu: B8AL Vehicle_fabrication_number A485455 Kod silnika: K9K612 Nr silnika: D292516 Gearbox_type_and_suffix JR5368 Gearbox_fabrication_number A094296 Drive: Z lewej strony Opcje: Typ pojazdu: B8AL; Numer fabryczny pojazdu:...
Dear readers, As the first part of the book had been published we have decided to let all foreign readers read the sample of the book in english. However the translation may not be perfect, it may give you an impression on the whole book. The remaining part of the book has not been translated so far, so if you are interested, you may translate it further...
automat smoke limiter prędkości limiter turbo
trójnik grzałka malowanie roweru manual power
schematy elektryczne autobusów toshiba 40bv700
Prostownik mikroprocesorowy IP65 12V 4A do ładowania AGM w Audi A1 2014 1.6 TDI – jak podłączyć? DP3112 Depu Power – identyfikacja 8-pinowego układu scalonego w ładowarce samochodowej 12-24/5V