Witam! Dziękuję z góry za pomoc! 1. Poprawiłem link... 2. Stacja kodująca podłączona jest do gniazda sieciowego (ale już nie wiem jak ten kabel się nazywa) 3. Laptop podłączony jest do stacji kodującej przez kabel (obraz w załączniku) http://obrazki.elektroda.net/42_12460320... Wtyczka po lewej jest w laptopie, ta po prawej jest w stacji kodującej....
Z tego co widzę to jest kodowanie wtyczek - więc w czym problem?
1. Wewnętrzny numer BMW oznaczający numer części. 2. Numer wtyczki kodującej umieszczonej w zestawie wskaźników. 3. Liczba K - wewnętrzne oznaczenie BMW. 4. Ostatnie 5 znaków numeru nadwozia. 5. Wersja oprogramowania zestawu wskaźników. 6. Wewnętrzny indeks przeprowadzonych zmian. 7. Tzw. kombi test występujący w odmianach nadwoziach touring. Prawdziwego...
są zmiany widoczne bo zmienił się producent elektroniki wcześniej był nim pretl ale elektronika ma zachowane takie same kodowanie wtyczek więc wszystko posuje tylko mamy inaczej łączone
Jak w temacie. Oryginał zgnił doszczętnie, zalany wodą. Do usunięcia. Załatwione u producenta.
Może kondensator w pompce się kończy i jak chce pompa zejść z obrotami na obniżeniu nocnym to się zatrzymuje z braku siły? Spotkałem się z tego typu usterką, ale na dużej kotłowni gdzie pracuje kilka kotłów w kaskadzie. Rozwiązujemy to w taki sposób jak opisałeś. Wypięcie wtyczki i zmiana kodowania. Jeżeli masz starą pompę to możesz się pobawić. Sprawdź...
Kodowanie, ilość poduszek i ta sama wtyczka - najważniejsze kwestie.
co załącza grzałkę: triak, czy przekaźnik ? (nie dysponuję schematem - na elce chyba też nie ma tego modelu, a nie chciałbym tego rozkręcać do rosołu i grzebać się po kabelkach W tej maszynie grzałkę załącza przekaźnik. A grzebać nie masz do rosołu i po kabelkach, bo raptem masz tam parę wtyczek i to kodowanych. Powodzenia. :D
W czym problem ? Wtyczki są kodowane, a małe same się ułożą długością przewodów.
Podłączenie do modułu sprawdza się po kodowaniu wtyczek, ilość ząbków musi pokrywać się z ilością otworków w gnieździe na elektronice.
Złącze pod ''maską'' z prawej strony pod osłoną plastikową - C8 pin 5 o kodowaniu 58R kolor brązowy (4 wtyczka od dołu)
Obejrzyj dobrze wtyczki i gniazda, jest kodowanie wtyczek, a to Bosch robi nieźle.
Wtyczka nie ma kodowania ? Tak czy siak jeśli coś miało by się uszkodzić to by padło od razu po takim podłączeniu.
Pinout sie zgadza we wtyczce. Kodowanie kabli juz nie. Czy ma ktos moze schemat ktory zalaczam nizej w lepszej jakosci? To uratuje mi zycie bo widac przynajmniej wtyczke od czujnika temperatury w kabinie. Moge wtedy rozebrac wszystko i po kablach od wtyczki do wtyczki isc.
Nie, to się gdzieś tak zawiesza, czasmi rusza jak się odpina te wtyczki...
Podaj więcej szczegółów: wersja skryptu i wtyczki, kodowanie strony, metoda porównywania w bazie, czy konwersja znaków jest włączona?
Generalnie zacząłbym tak - bezpiecznik oświetlenia może być przepalony -sprawdzanie miernikiem czy przychodzi napięcie do wtyku -W lewym dolnym słupku ( przy lewje nodze) ściągnij osłonę i zobacz czy wszystkie wtyczki siedzą, nie sa zaśniedziałe, to właśnie tam jest wtyczka wiązki oświetlenia. -kodowanie vcds , w niektórych autach da się wyłączyć
Ponieważ w schemacie z roku 98 nie zgadzaja mi się piny kolejność pionów w białej wtyczce. Kodowanie moim zdaniem poprawne choć teraz nie powiem jakie ponieważ już jestem w domu :)
Wtyczka czerwona jest do MFD Immo3-do kodowania tylko nowa pastylka ID 48 plus oczywiście piny...do tego potrzebny jest VCDS...zwykły vag-tacho ma problem z kodowaniem kanału 50 czyli immo Masz na olx 1J0 920 842A w rozsądnych $ O wyświetlacz się nie martw-wymiana jest stosunkowo prosta(dla kogoś kto trzymał lutownicę w ręce)a cena nowego na Ali...press...
W pierwszej kolejności zajrzyj do instrukcji obsługi, a dokładniej do instrukcji obsługi układu antykradzieżowego. Najważniejsza dla Ciebie jest informacja o typie kodowania oraz procedurze dodawania nowego pilota. Usunięcie alarmu to jest kwestia odłączenia wtyczek i podłączenia wtyczek pochodzących z motocykla nieposiadającego alarmu. Wtyczki mostkują...
U mnie w nowszej skodzie taka próba nic nie dała, dopiero podłączenie wszystkiego i wpięcie wtyczki po odpowiednim kodowaniu, pokazała się kontrolka.
zmiana kodowania ECM (lub wymiana ECM jeżeli kodowanie niemożliwe), dwa mostki we wtyczce selektora, zmiana kodowania CAN Gateway/licznika.
Wtyczka była klejona, ale i tak muszę kodowanie wyciągnąć na zewnątrz w celu przełączania stopnia mocy.
Wtyczki są kodowane i powinny pasować tylko w jedno miejsce.
Pod piny złącza diagnostycznego nie ma nić wpiętego na stałe przecież a ewidentnie są usmażone jego styki, przepięcie z prostownika uszkodziło by elektronikę na płycie a nie zrobiło kotleta na pinach od diagnostyki - jedynie co mi do głowy podchodzi to omyłkowe wepniecie wtyczki innej pod diagnostykę o ile kodowanie wtyczki spasuje ale to moja ocena.
Jeśli pasują wtyczki to kodować wyposażenie i do dzieła
468C101A9731A7C1 kod programu do EW 1067F z "pstrykającym" zamkiem. Prześledziłem ścieżki i r79 od strony przeciwnej do R80 wydaje się być połączony WYŁĄCZNIE z J8, a to pozostaje wolne w tym modelu. R79 niekonieczny, czy tak? konieczny - jest to badanie zamka w suszarkach i pralkosuszarkach Jak się mylę to niech ktoś sprostuje ew. potwierdzi. W modelu...
Nie są takie same. Różnią się numerem katalogowym, stara Bosch 0 221 504 470 (lub inny numer – innego dostawcy), nowa Bosch 0 221 504 471, różnica ostatniej cyfry. Z jakiegoś powodu zmieniono kodowanie wtyczek. Poczytaj uwagi https://www.amazon.com/Bosch-0221504470-... . Po pierwsze BMW zmieniło standard połączenia WN...
Tu masz oznaczenie przełącznika sterowania lusterkami. http://obrazki.elektroda.pl/2181244000_1... Co do ogrzewania lusterek sprawdź jak pisze Kolega saron22 Na pinie 6 (podwójny szary kabel o oznaczeniu 61AA) włącznika S5 po załączeniu ogrzewania lusterek powinno pojawić się +24V. Natomiast zasilanie do tego przełącznika działa dopiero...
czekałem, aż pralka załączy grzanie… Minęło 10-15 minut i nic, odczekałem jeszcze trochę, a praktycznie do końca programu (powinien trwać 40-53min.) bo program skończył się po ok. 30 minutach (pranie + odwirowanie + płukanie + odwirowanie). I prawidłowo, bo źle podłączyłeś przewody od czujki NTC do modułu. Mam jeszcze pytanka uzupełniające moją...
Dobrałeś nową blokadę po numerze PNC pralki czy kupiłeś w sieci "na oko" bo wyglądała podobnie? Nawet raczej gdybyś ubił sterowanie blokadą to moduł powinien dać oznaki "życia" ale może jest inaczej w przypadku tego modelu. Dlaczego wymieniałeś blokadę? Demontowałeś moduł z pralki przed jej wymianą? W Electrolux raczej wtyczka blokady jest kodowana...
NTC sprawdziłeś, a co z przewodami ? W moduł jest wtyczka wpięta właściwie ? W pralkach mimo kodowania szło zamienić wtyczki, może tutaj również.
Czesc Z tego co piszesz to nie masz podłączonego podtrzymania i dlatego po wyłączeniu radia woła o kod ponownie. Musisz zobaczysz przy wtyczce zasilającej czy masz podłączone 2 zasilania (12V zailanie radia, podtrzymanie) lub jak "jak wylacze auto to mi sie radio koduje" to podtrzymanie masz ze stacyjki POZDR Grzegorz
Po zmianie lamp na H7 wszystko działa. (Kodowanie też na H7).
OBD jest ale inna wtyczka, diagnozować , kodować, wysterować można wszystko a lata 90s. Gubią się korekty godzina data stacje radiowe, kod do radia. Jest na zapalniczkę i bezpiecznik 15A ,żeby można było jak kolega wyżej napisał zamknąć auto z centralnego i zabrać aku do domu na prostownik.
Masz kodowanie radia 00400, zmień na 00404 wtedy radio będzie obsługiwało wyświetlacz ale trzeba go jeszcze podłączyć do radia bo Beta nie miała takiej funkcji. Zobacz czy są podłączone przewody do wtyczki C: CLOCK, DATA, ENA Na radiu powinna być naklejka z oznaczeniami pinów gniazd A, B i C. Kodowanie zmienia się wchodząc w okienko CODING - KODOWANIE,...
Wtyki są kodowane każda wtyczka pasuje tylko w jedno miejsce.
RNS 510 kochają złodzieje więc licz się z stratą radia i szyby :) Po za tym montaż bezproblemowy wtyczki pasują, dokładając musisz dołożyć antenę do navi.. czy będzie wyświetlana wizualizacja czujników parkowania na kolorowym wyświetlaczu Odpowiednie kodowanie i wszystko śmiga bez problemu plus kodowanie modułu parktronik.
Faktycznie, to wydaje się być logiczne. Nie orientujesz się czy używany moduł blokady trzeba jakoś kodować, czy wystarczy podpiąć wtyczkę?
Wywaliło nadprądowy, strzeliło po grzałce aż okopciło wtyczkę. Przerwa w obwodzie, myślę, że zalało ją wodą. Grzałka okopcona pod złączem. Zmyliła mnie ta teoria cieknących drzwiczek, bo gdybym miał chociaż cień przypuszczenia, że cieknie misa, to takim ignorantem nie jestem i bym zrobił. Czas, chroniczny brak czasu. Musiała długo ciec bo cała uszczelka...
Cewka jest uszkodzona. Zapewne po podgrzaniu opalarką doszłoby do całkowitej przerwy w uzwojeniu. Przyjrzyj się czy złącza nie różnią się kodowaniem, po stronie wtórnej jest klucz w przeciwną stronę ale nie wiem czy przewody WN nie posiadają jakiegoś specyficznego złącza. Cewki pod względem elektrycznym są takie same. Różne kolory wtyczek czy też kodowanie...
Wiesz może czym się różni model GC2200W 15/25 od 20/25? Różni się tylko mocą cieplną kotła 15kW lub 20kW ;) Nie zawsze jest to oczywiste :D 15/25 ma mniejszą moc maksymalną c.o. 16,2kW, jest 4 decybele cichszy, tańszy i można go kupić w markecie od ręki (nie wiem czy to akurat dobrze). Ale moc minimalną mają taką samą 20% czyli cos koło 4,8kW. Cichszy...
Jak można było zamienić wtyczki skoro są kodowane, nie wnikam, grunt, że działa.
Appcar DiagFCA kodu nie pokaże. Z tego co wiem, to potrzeba do tego oprogramowanie JSCAN i wtyczkę Bluetooth, która łączy się z telefonem.
Ale przecież wskazanie sondy jest prawidlowe - mieszanka jest bogata (9%) wiec wskazanie sondy = 0,9V. Wiec wydaje mi sie ze sama sonda dziala ok, ale z jakis powodow komputer niewlasciwie interpretuje jej wskazania. Grzałka R=6 Ohm, U=12V. Katalizator wyglada na to ze jest. Poza tym sprawdzona cala wiazka i elementy widziane z wtyczki komputera za...
Niektóre pompy tak mają że zrywają komunikację przy powyżej pewnej prędkości to normalne (względy bezpieczeństwa). Błąd jaki numer oraz kod przyczyny (zwarcie/przerwa, niewiarygodny sygnał ,brak sygnału)? Czasem są pomieszane strony . Dwa ja zawsze robię test zwarcia (zwieram przewody od czujnika i sprawdzam czy pojawi się błąd od tego czujnika ale...
Jak się okazało,przyczyna nie było w kodowaniu ,tylko w zamianie 2 przewodów tego samego koloru w jednej wtyczce.
Serwisówka mówi o: "Sprawdzić połączenie UBA oraz BC10 jak i pozostałe połączenia wtyczkowe Usunąć problem połączenia, ostatecznie wymienić UBA lub KIM" oraz: "Właściwie umieścić, pomierzyć, ew. wymienić wtyczkę kodującą." a także: "Sprawdzić, czy nie poluzowały się styki elektryczne, przewody zapłonowe, w razie potrzeby wymienić płytę główną" To co...
DSM to chyba właśnie to co jest w pompie. Sprawdziłem i w tym roczniku powinna być trzy rzędowa wtyczka 25 pinów.
Zacznij od sprawdzenia błędów jakims vcds. TO da dużo większy obraz. Przeskanuj najlepiej wszystkie moduły i wklej podsumowanie. Ale w ciemno bym strzelał: Na 99% podmiany (ale to raczej napewno bo częsta usterka). taśma kierownicy z modułem. -Często moduł pada lub taśma się przeciera. Wymiana szybka przyjemna tylko potrzebne będzie kodowanie. Posprawdzaj...
wtyczka wtyczka kolumna wtyczka zasilająca wtyczka zasilajaca wygięta wtyczka
analiza spalin piecu spalać scania cisco epc3010 router vectra
lenovo y510p karta sieciowa montaż puszek
Volvo V70 III 1.6 Diesel 2010 - Brak napięcia w gnieździe bezpiecznika klimatyzacji