Mówisz masz ;)
Pewna osoba z elektrody z naprawdę duża wiedzą w tym temacie próbowała mi pomóc ze wsadami i niestety tylko off w ECU.
Sprawdź połączenie przy antenie immobilizera (trzeba rozebrać obudowę stacyjki). Tam często pojawia się "przerwa". Jak a4 nie odpala to nie męcz akumulatora, tylko wyłącz zapłon i próbuj ponownie ale nie za długo (jak ma zapalić to zapali w miarą szybko).
Sprawdź czy jest iskra.
A pompa w zbiorniku działa/nie działa? Bo wróżyć z ręki przez telefon się nie da.
Wysłałem Ci schemat na PW. Posłuchaj czy słychać pompkę paliwa w zbiorniku. To po pierwsze. Zabezpieczona jest bezpieczniiem F28. Działa poprzez przekaźnik pompki załączany przez główny od ECU jak na schemacie. Nie wiem czy sam ogarniesz na początek sprawdź czy słychać pompkę.
Witam. Jestem tutaj nowy i kompletnie nie znam się na rzeczy. Dojechałem dziś autem do pracy bez problemów. Zgasiłem je. Po wyjściu z pracy chciałem odpalić. Kręcił normalnie ale nie "zagadał". Teraz pytanie. Czy od tego, że miałem kluczyk w zimnie (praca w chłodni), rozładowała się bateria w kluczyku i jest problem z immobilizerem? Czy wymiana baterii...
Bardzo mocno psika paliwo, bo jest tam pęcherz gazu, najpewniej powietrza. Wypuszczasz powietrze i odpala. Taka moja hipoteza.
Witam mam problem nadal z a4 b8 2.0 tdi caga nie pali pompa w baku nowa pompocnicza sprawdzona przekazniki tez wtryski ok oraz pompa cr takrze nowa z zaworem lecz samochód nadal nie odpala vcds brak błedów sprawdziłem wysokie cinienie paliwa czujnik wykrecony podpieta wtyczka i co pokazuje 5200hpa.. zamowiłem nowy oryginalny przyszedł patrze to samo??...
Mniejsza o większość, problem rozwiązany... Temat można zamknąć. Pozdrawiam.
To powinno pomóc.
To ściągnij na próbę rurę od filtra (przepływomierza) i próbuj odpalić, jak również zapali bez problemu to wskazywało by na przepływomierz, jak nie będzie chciał zagadać to zatkany intercooler
Sprawdź zasilania sterownika na początek skoro nie ma kontrolki check to wygląda na brak zasilania lub uszkodzenie sterownika.
Przed filtrem mam przezroczysty przewód i jak kręcę stacyjką paliwo nie dochodzi nawet do filtra. To teraz poczytaj o odpowietrzeniu pompy wtryskowej.
Tak trzeba zbadac pompę paliwa i manetkę przy kierownicy.
Proponuję zacząć od sprawdzenia ciśnienia paliwa. Problem może być również z wtryskiwaczem.
Nie było tam jakiegoś dokładanego alarmu? Czasem po latach mimo rozbrojenia potrafią napsuć krwi.
Nie baw się tym bo narobisz sobie więcej problemów. Nie przełożyłem ze starej obudowy transpondera i przez to nie odpala.
To zrobić gdy ciepły nie pali.
Będzie pasować.
Dostań sie do pompy w zbiorniku i zobacz czy dostaje napiecie, jak tak pompa do wymiany jak nie trzeba szukać dalej.
Całkiem możliwe. Nie sprawdzisz to się nie dowiesz
Faktycznie Jest to motor 2.4 V6
Kolego przygasanie kontrolek oznacza problem z zasilaniem zegarów, gdy to wystąpi immo blokuję silnik dla tego Ci odpala i gasnie. Powodem może być jakaś utleniona masa, jakiś bezpiecznik zasilający zegary i jego jakiś słaby styk bądź problemem może być także kostka stacyjki.
Panowie temat ogarnięty... Co się stało ? Sam nie wiem jak to możliwe że pompa była zupełnie sucha auto stało rok jak odkręciłem przewód zasilający pompę nie uleciała nawet kropla z węża a w pompie było sucho. Zalałem pompę z zewnętrznego zbiornika. Zanim odpaliła wypiła 250ml ropy. Mimo wszystko przed zimą wymieniłem Filtr paliwa Zaworek na pompie...
Immo trzyma, trzeba dopisać nowy sterowni.
Rozrzd był dobrze ustawiony ,niestety pompa musiała być ustawiona nie na znak ,przyjechał fachowiec od pomp i ustawił na czujnik zegarowy . Teraz auto pali bez problemu temat można zamknąć
Tak, to jest oryginalne rozwiązanie w wersji z manualną skrzynią i bez fabrycznego alarmu (nie wiem czy taki masz ale to chyba rzadkość).
Jakie błedy w ECU??
Dwa lata działał to i teraz powinien
Odkręć skrzynkę na podszybiu i sprawdź czy nie pływa przekaźnik. Uważaj by jej nie rozwalić bo jedna śruba jest ciężko dostępna . Czasem trzeba zdjąć podszybie , także jak nie wiesz jak to możesz popsuć.
1. Odczyt błędów z ECU silnika. 2. Uszkodzony czujnik wału lub przekaźnik nr 30 w skrzynce na podszybiu. 3. Odczyt prędkości kół z ABS najpewniej uszkodzoną koronka na przegubie z przodu. 4. Pod akumulator jest zapchany odpływ wody.
Kurdę ,nie zauważyłem ze wykopalisko...
Trzeba na początek sprawdzić przepustnicę( silnik, styk biegu jałowego) i jej instalacje(masę, zasilanie itp.)
Pompy elektryczne masz 2, druga obok filtra, na podłodze pod nogami pasażera. Ta w zbiorniku to tylko w powrót będzie pchać paliwo.
Z tanich np: - Mondeo MK4 - odpala po CAN - Focus MK2 odpala bez CAN więc odpada - Audi A3 8P odpala po CAN - Audi A4 B8 odpala po CAN - Audi A6 C6 odpala po CAN Myślałem, że magistrala CAN jest we wszystkich autach po 2000r. Dobrze myślałeś, ale np GM robią na Single Wire CAN, BMW na Fault Tolerant CAN, nowsze liczniki oprócz CAN mają jeszcze LIN etc....
Witam wszystkich. Mam pytanie odnośnie Audi a4 1.8T.Kupiłem samochód uszkodzony i po naprawie nie moge odpalić.Tzn wcześniej odpalał i po 2s gasł.Po podłączeniu pod vaga wskazało mi w silniku na sterownik zablokowany i w immo kluczyk i cewke. Gdy dostałem się do komputera który jest pod maską to jak nim ruszyłem to tak jakby coś nie kontaktowało i przepustnica...
Jeśli chodzi o czujniki wszystko sprawdzone. Brak błędów z czujników Mial tak że raz odpala a raz odpalał za 10 razem a teraz nie odpala wogole
Zawalona przepustnica, czujnik temp lub czujnik położenia wału. Te tematy masz do sprawdzenia.
A jak odpalisz to nie kopci? Nie ma problemu z odpalaniem?
Sprawdzić z schematem co steruję pompą paliwa - np przekaźnik i sprawdzić czy jest sterowany lub czy w ogóle jest sprawny. Elektryk potrzebny.
Tak, główny przekaźnik w skrzynce pod maską.
jeżeli odpali na plaka to znaczy że podczas kręcenia rozrusznikiem brak mu synchronizacji , synchro potrzebne jest do odpalenia , prawdopodobnie na tzw. pycha odpali ,
Otwórz puszkę z ECU na podszybiu, pod sterownik silnika masz trzy przekaźniki znając życie pływają w wodzie. Jeśli mam rację stawiasz równowartość 0.5l.
Witam nie znam się więc bardzo prosze o poradę Ostatnio kluczyki od mojej audi a4 b7 2007 rok zostały wyprane. Otworzyłem je i dałem do wyschnięcia na noc. Niestety po kliknięciu guzików auto ani nie otwiera się ani nie zamyka. Po kliknięciu na krótko zapala się dioda na kluczykach. (Auto otwiera się po przekręceniu kluczyka i odpala). Co zrobić? Trzeba...
Oczywiscie masz racje z ta diagnostyka i tak zrobie, ale myslalem ze to jakis niewielki problem a okazuje sie ze jednak wielki, jutro wioze auto do warsztatu. Pozdrawiam wszystkich
Cewkami tych przekaźników steruje minusem komputer silnika kiedy dostanie sygnał z czujnika położenia wału że silnik się kręci więc musisz to sprawdzać w trakcie kręcenia rozrusznikiem . Co do wtryskiwaczy to one też są sterowane minusem przez komputer silnika.
Witam wszystkich, jestem posiadaczem Audi a4 B8 140 km z 2008 r common rail Mam problem z tym pudełkiem,otóż : 1) wymieniłem pompę wysokiego ciśnienia ponieważ padła 2) wymieniony filtr paliwa 3) wymienione paliwo 4) wymieniony rozrząd wraz z pompą wody i wielopasek 5) świece żarowe sprawdzone i grzeją no i tu problem dopiero sie zaczął. Myślałem ze...
Zasilania masz na pinach A H1, C H2, B G2 CAN pinach B B4 jasnoniebieski/brazowy L, B A4 jasnoniebieski/zielony H
Zobacz to powinno pasować
Wiec tak jak pisałem nie zadna crash data jak sugeruja inni itd...tylko klema pirotechniczna ktora idzie z dymem kiedy wyskakuja "worki". Skutek jest prosty...auto nie odpala a po naciśniecki zapłonu i probie rozruchu słychać tylko "cyk - cyk" i nic sie nie dzieje poza tym ze działa elektromagnes w rozruszniku. N W moim przypadku jakiś handlarzyna podłożył...
Samochodowy bezpiecznik, to w uproszczeniu "kawałek drutu" w plastykowej oprawce. https://obrazki.elektroda.pl/3930547100_... cyka bezpiecznik Może doprecyzuj - jak może "cykać" kawałek "drutu" ?
Jest jakaś wada tylko nie wiem czy nie w ECU :)
Ma się włączyć od razu, na chwilę.
Witam. Również przerabiałem ten problem. Sprawcą jest włącznik świateł, a dokładniej elementy SMD w przełączniku. W moim przypadku kilka było odlutowanych, pomogła lutownica, i od jakiegoś roku mam spokój.
egr otwarty czy zamknięty ?
Auto odpala czy nie, to jest dodana jakaś dodatkowa masa.
Wszystko spoko, ale auto stoi na placu w Niemczech i chce je dopiero kupić...zwykły car scanner pokaże ten błąd?
Takie właśnie pisanie,miał być kod błędu. Masz uszkodzony albo przekaźnik ,albo ECM, albo wiązkę. To znaczy zasilanie cewki przekaźnika albo jego sterowanie . Tyle i aż tyle.
Do zregenerowania lub wymiany przekaźnik 219 a nie 229 skoro ma problem z uruchomieniem silnika.
Odp. sobie sam auto odpala na gazie. Gdzieś masz zwarcie lub ktoś grzebał i dlatego tak jest. Ten przełącznik dobrze sygnalizuje pracę instalacji gazowej ale instalacja już sama nie.
Jedź do gazownika niech sprawdza.W końcu to on ostatni tam grzebał.
Nie ma możliwości prostego odpowietrzenia.
jaki kontroler?
Gdzie znajduje się ten przekaźnik ?
W elektryce autka.
Witam, Auto zgasło w czasie jazdy, nie odpala. Nie było iskry, Cewke wyzwalałem ręcznie i nie było iskry, wiec zmieniłem ją na nową. Auto dalej nie odpala, brak sterowania cewką, plus i minus do cewki dochodzi, srodkowy przewód czyli sterowanie ma przejscie do ecu, Czujnik położenia wału podmieniany na nowy. Sprawdzone zasilania ecu, sa ok, Podczas...
Świece wymień.
Witaj.Prześlij mi na priw.numery sterownika.
Pin x1xx3 Zawartość nie jest odczytana cała. Użyj czegoś lepszego, bo za chwilę samochód przestanie całkiem odpalać.
Akumulatora nie odpinałeś?Wygląda jakby się dopasował.
a jednak zablokowala!!! bo co innego moglo byc skoro po wykasowaniu jej auto odpalilo i jezdzi???????!!!
Podstawowa sprawa, czy czujnik położenia wału działa. Przy jego awarii nie ma błędów, a samochód nie odpala.
Witam.Znajdz przewody do pompy paliwa i sprawdz czy jest na nich napiecie po przekreceniu kluczyka.
zacznij od niego, bo to on jest odpowiedzialny za rozruch zimnego silnika i poprawną prace na gorącym silniku
Sprawdż zasilania i sterowania przekażnika . W jaki sposób?
mam podobny problemauto zapala ale zaraz po 2 sekundach gasnie. miga kontrolka z kluczykiem, Audi a4 1.6. po odłaczeniu od akumulatora i podłaczeniu go spowrotem po 5 minutach zapali normalnie ale tylko raz. jaki moze byc powód??
W manualu przekaźnik od rozrusznika jest inaczej podłączony - musisz go przerobić.
nie działa pilot (scyzoryk) Pilot oryginalny, czy coś dorabianego? alarm chyba jest cały czas uzbrojony Alarm fabryczny, czy dołożona bezpilotówka? Jest dodatkowa niefabryczna migająca dioda? Pomóżcie proszę Zrobiona została jakaś diagnostyka pojazdu?
Tak z ciekawosci zapytam skoro temat zamykasz, pożył ten silnik dlużej niz 2 godziny ?
Domyślam się że to benzyniak, co do usterki to sprawdż wysokie napięcie.
Witam. Auto po zgaszeniu silnika już nie odpaliło. Przy próbie odpalenia kręci ale nie odpala.
Jak mówie czujnik sprawdzałem. wpinałem drugi działający i jest to samo. Nie mam już pomysłu co może mu być...
Zielona Góra ul. Lechitów
Tak A4 sorki za pomyłke.
Ja nawet nie wiem czy go mam,bo w kluczyku nie mam baterii. Jeśli w kluczyku nie masz baterii, a mimo to jest tam elektronika, to raczej masz immobilizer. On zwykle działa bez baterii. No chyba, że w audi jest inaczej lub ktoś go wcześniej "wyciął". Paweł
Z regenerowanymi pompowtryskiwaczami to nigdy nie wiadomo co będzie.
po przekręceniu stacyjki wszystkie kontrolki gasną łącznie z tą od świec rozrusznik kręci i nadal nie odpala
potrzebujesz coś co poczyta FLASH i EEPROM z BCM2. VVDI ogarnia.
odpala ,możesz montować
a4 b7 nie ma gateway Sprawdź licznik, na początek zasilanie tegoż J285. Auto zapewne nie odpala.
A na plaku próbowałeś odpalać? Pozdrawiam,
sprawdz czy nie zchodzi paliwo z przewodu
ono sie nie zapowietrza Bzdura zapowietrza się jak każdy inny układ. i się tego nie odpowietrza Prawda.
Jupi :D Auto odpala, pomogło odłączenie klemy na chwilę.
audi a4 2003 - nie odpala za pierwszym razem silnik1.8turbo skrzynia automaytczna przebieg 209210km swiece filter paliwa wymienione http://obrazki.elektroda.pl/8188445100_1...
zobacz poczte.
Jednak chyba immo off kiepsko zrobiony .
witam mam podobny problem w 2005 a4 2.0 tdi ciezko odpala i trzesie na wolnych obrotach diagnostyka nic nie pokazuje wymieniona wiazka do wtryskow nowy rozrzad nic nie zmienil przejechane 160tys km jakis pomysl?
Samochód sprawdzony Vagiem i błędów brak. Jednak doszedłem do tego że pompa paliwa po chwili po prostu staje i dlatego silnik gaśnie. Jutro dobiorę się do niej i sprawdzę czy odcina ją brak napięcia czy staje sama z siebie.
termet odpala gaśnie odpala odpala plaku romet odpala
regulacja kontrast wyświetlacz ibiza uszczelniacz części żelazka
uniden ubc125xlt myphone hammer
Cyfrowa ramka Medion MD85018 - problem z Wi-Fi Temperatura topnienia aluminium i jego stopów