Pójdzie olej na pasek rozrządu i do wymiany będzie rozrząd i głowica do roboty. Nie rozumiem dlaczego nie można zdjąć paska, wymienić uszczelniacza i założyć paska na powrót odpowiednio napinając. Zreeztą nawet nowy pasek to kilkadziesiąt złotych. Tyle co uszczelniacz.
Caly uszczelniacz zamowilem...
w mojej ibizie olej leciał przez uszczelniacze wału korbowego oraz przez bagnet
Co majster sfikał, ze po wymianie pompy oleju zaczął się wyciek spod uszczelniacza wału od strony koła zamachowego? Wiem, że to spod uszczelniacza bo kilka lat temu podobny wyciek już miałem. Jak zakładał i uszczelniał miskę uszkodził uszczelniacz wału? Coś szumiało jak go odebrałem. Czy dolewając innej marki olej niż był?
ściągasz koło pasowe i powinieneś go mieć
Rozrusznik kręci jak szalony To pojęcie względne, im wyższa temperatura tym wyższe muszą być obroty zanim sterownik zezwoli na start. No ale: W większości 1.9 na gorącym problem odpalania jest rozrusznik lub akumulator To zostało wykluczone przez odpięcie czujnika temperatury. Przezroczysty wąż na powrót do filtra i obserwować, jeśli pojawi się piana...
Mieszanka nie ma nic do oleju. Olej może przelecieć pierścieniami lub prowadnicami. Miałeś głowicę na wierzchu to trzeba było sprawdzić stan prowadnic, wymienić uszczelniacze.
Witam. Problemu ciąg dalszy. Wymieniłem pierścienie wszystkie na każdym tłoku panewki, jest znowu nowa uszczelka głowicy i dalej jest to samo przy odpalaniu pali na niebiesko. Skoro pierścienie są nowe i uszczelniacze to co to jeszcze może być?
Tak jak pisze Jurek , uszczelniaczem by wywalił olej
Widać, że wywaliło uszczelniacz na wewnętrznym przegubie...
musze wiec wysluchac opini by podjac jakas sensowna decyzje:)) to zeby samemu zrobic nie jest zlym pomyslem skadze aczkolwiek jakie przewidywalne koszty i ewentualne rzeczy ktore nalezy wymieniac? pierscienie, uszczelniacze?
Na obudowie uszczelniacza jest "kropka" /gdzieś na godz. 5/ taka sama jest na kole sygnałowym. Zdejmij osłony rozrządu, ustaw wał korbowy w GMP zgodnie ze znakami z przodu silnika i wciśnij uszczelniacz z pokrytymi kropkami.
Dobrze kolega " Gregory 407 " Ci pisze , maglownicy w warunkach domowych nie zregenerujesz, bo o ile same uszczelniacze bys wymienił to sprawdzenie prostolinijnosci listwy juz będzie ciężkie, a nie kiedy trzeba jeszcze spolerować listwę. Moja rada : daj to co masz do regeneracji tam gdzie się na tym znają - wszyscy będą zadowoleni.
Na wstępie rozmontować ośki wycieraczek, wyczyścić ośki, przeczyścić panewki, przesmarować i zmontować. Przy okazji jeśli kapa silnika jest odkręcana możesz sprawdzić styk na talerzu. Wydaje mi się, że samo przesmarowanie da odpowiedni efekt. Polewanie oliwką, WD40 nic nie daje, bo jest uszczelniacz /o-ring/.
Jakiego koloru jest ropa w zbiorniku? Jak zmieniła kolor np na zielony to niestety olej w ropie i jasna sprawa, Pompa vacum do sprawdzenia ewentualnie jeszcze pompa wstępna w zbiorniku jeśli jest. Jeśli nie to będzie to przyjrzał bym się w kolejnym przypadku uszczelniaczom przy pompo wtryskach. Ile ma przebiegu samochód?
Powodem nie odpalania Seata było źle zamontowane koło sygnałowe przy czujniku wału korbowego źle czytało sygnał i zapłon był przestawiony. Po prawidłowym montażu na kropki na kole i obudowie uszczelniacza samochód odpalił na dotknięcie kluczyka. Za pomoc dziękuje
Uszczelniacz serwa od strony pedalu. Na to wygląda po opisie. Temat znany w wielu innych markach... Kontrolki mogą być powiązane. Najpierw eliminacja nieszczelności podciśnienia, potem diagnostyka.
Witam mam seta ibiza 1,4 16V 75 km 2003r kod silnika BBY czy ktoś wie jakie ma być ciśnienie na cylindrach samochód ma 134000 km przejechane miałem remont głowicy miały być zawory wymienione i prowadnice i uszczelniacze i frezowana głowica po tym remoncie auto jest słabsze i pali 9- do 11,2 litra na 100 km warsztat odrzuca z góry reklamacje
Cieknie po gwincie śruby bo otwór jest na wylot w bloku. Daj po prostu uszczelniacz na gwint śruby. Takie często się trafiają przy wymianach rozrządu, nawet niektóre co są łapy przykręcane do bloku, i trzeba zwracać uwagę czy końcówka śruby nie była zaolejona przy wykręcaniu.
Tylko po wymianie uszczelniaczy wszystko było dobrze ale dalej brał olej. Jak wymieniłem pierścienie to już nie mogłem ustawić, więc wypalony zawór tak po wymianie pierścieni to mało prawdopodobne...? Jeżeli chodzi o "tester diagnostyczny", to macie na myśli komputer np zwykły VAG - bo to mam pod ręką, ale komp błędów nie pokazuje...
Wtryski nie są w złym stanie. Pod tym Duże korekcje na minusie oznaczają iż dany cylinder jest mocniejszy od innych i komputer samochodu stara się podawać jak najmniej paliwa. Idealne korekcje oscylują około 0. Natomiast jeśli przekraczają +-2.8mg, powinniśmy zająć się problemem od strony mechanicznej, czyli sprawdzenie wydajności układu paliwowego,...
Potrzebujesz najpierw. Przymiar do montowania pompek albo suwmiarka 400 mm. Czujnik zegarowy. Teoretycznie nowe śruby pompek i koników. Obowiązkowo nowe uszczelnienia pompek. Papier 600/800 jak nie było weryfikacji stanu gniazda bo raczej na pewno trzeba będzie spolerować ostre krawędzie (które przy montażu piękne tną nowe gumki) . Tak naprawdę to...
Po wymianie pierścieni ciśnienie powinno sie polepszyć a nie pogorszyć.Ja w podobnym silniku tylko 1,6 octawia wykonałem podobną naprawę .Silnik zarzucał olejem świece że nie palił na dwóch garach.Klient uprosił mnie żebym te dwa gary uruchomił bo wtedy może go uda sie sprzedać.Zrobiłem podobnie jak autor tego tematu czyli wymieniłem same pierścienie...
Witam. Posiadam Seata Ibizę 97r silnik 1.4 AEX przebieg 135 000 (na pełnym wtrysku) auto kupiłem pół roku temu od dziadka który miał je od nowości. silnik bardzo dziwnie chodził lecz kupując auto myślałem ze to wina kabli wysokiego napięcia bo były w tragicznym stanie. Auto podpiełem pod VAG'a - jedynie błąd adaptacji przepustnicy. po wykonaniu adaptacji...
Witam wszystkich, mam takie pytanko od jakiego samochodu można zastosować uszczelniacze zaworów do 126p. Czy będą pasować np. te: http://allegro.pl/item620488319_uszczeln... Z Góry dzięki za odpowiedzi
(at) pio102201 Jeśli biegi wchodzą ciężko to coś może być nie tak. W mojej skrzynce biegi wchodzą lekko bez wciskania sprzęgła (oczywiście przy wyłączonym silniku). Jak masz skrzynkę przed sobą to bez problemu powinieneś móc wrzucić wszystkie biegi po kolei, za pomocą wybieraka. Skrzyni szukaj na forach Seata oraz VW, w dziale sprzedam (ja tak znalazłem...
Mam prośbę o analizę logów od samochodu Seat Ibiza 2 FL (6K2 Sport) 1,9 TDI 110 KM ASV samochód rozpędza się Max do prędkości około 120 km/h i dalej tak jak by przestaje reagować na gaz tak jakby go coś blokowało. Dodatkowo samochód przy powyższej prędkości przechodzi w tryb awaryjny- zostaje automatycznie wyłączone podciśnienie na turbosprężarce i...
simson uszczelniacz uszczelniacz wypycha uszczelniacz uszczelniacz maglownicy
klimatyzacja wibracja schemat migacz tranzystor ogniwo słoneczne ładowanie akumulatora
vestel 17mb130p firmware pomiar konduktancja
Zebra ZM600 samoczynnie odłącza się od sieci LAN Lokalizacja przewodów paliwowych w Seat Leon 1P