A to nie przewód paliwowy? I ten zaworek to regulator ciśnienia paliwa.
Zaworek to jest kosmetyka. Podstawą jest naprawa pompy tandemowej tej na głowicy z tyłu silnika. Od tego zacznij, a zaworek przy okazji.
Problem jest caly czas...paliwo jest w filtrze...mam przezroczysty założony prze filtrem zaworek
Przycinający się zaworek w pompie lub listwie . Olej wlany ten który przewidział producent auta ?
Podstawowe pytanie ,czy jest już ciśnienie paliwa ? bo to że pompa wymieniona wcale nie znaczy że będzie ,bo często regulator ciśnienia z zaworkami znajduje się na zewnątrz. Tak ma np.audi A4 B6 gdzie wymienili trzy pompki i się poddali bo przyczyną braku ciśnienia był właśnie regulator na zewnątrz A i nie pisz że masz tylko sprawdź dokładnie.
Regulacja sztangi, wszystkie łączenia sprawdź pod kątem nieszczelności, podciśnienia zaworki jednokierunkowe jak nie pomoże to oddaj na gwarancję.
Patrzyłeś w parametry jak działa turbina i jak zaworek słynny N75?
Koledzy problem rozwiązany wymieniłem mały zaworek na wężyku podciśnienia (zaworek z kostką)
Może to cyka zaworek oparów paliwa ?
(at)piotrekwoj1 a orientujesz się może, jaka jest różnica między zaworkami: Bosch 0 280 142 347 A Bosch 0 280 142 353 Bo na zdjęciach poglądowych, wyglądają tak samo. Mogą się różnić wtyczką? Czy jakieś inne różnice są między nimi? Mam w moim Audi A4 B6 zamontowany zaworek o nr: Bosch 0 280 142 347 i jak chciałem zamówić taki sam, to otrzymałem informację...
potwierdzam tam powinno byc zasilanie zaworka 12v po zaplonie, sterowanie zaworka masa z ecu silnika
Pompa CP4 - na początek możesz spróbować podmienić zaworek na pompie.
przy podłączeniu tego węża do plastikowej cześci kolektora jest zaworek,moze gowydmuchało.
witam.panowie mialem podobny problem u klienta i okazalo sie ze zepsul sie zaworek od podcisnienia w zbiorniku.w wyniku tego tworzylo sie tak olbrzymie cisnienie ze wciagnelo bak gora z dolem i cofalo paliwo.nowy bak i zaworek i narazie pali .pozdrawiam
Dysza rozprężna jest zintegrowana razem z filtrem. Chodziło mi oto że nie jest ona częścią złącza tylko jest za nim. W złączy masz tylko zaworek i jego można też wymienić na nowy.
Ciężko tak na odległość zdiagnozować co to może być ale może ci coś podpowiem. Miałem podobny problem w 1.9 na pompowtryskach samochód nie jechał na kompie turbo wg nie wstaje. EGR co prawda nie ruszałem ale pierwszy strzał poszedł na geometrie turbiny już chciałem wyciągać ale zawsze uczyli żeby zaczynać od najprostszych rzeczy i tak szukałem że padł...
audi a4 b5 1.9 tdi 110km afn 1999 r brak mocy jak na 110 km. Czy da ktoś rade odczytać z logów co to może być za usterka, podejrzewam ze to cos w dolocie ale nie mam pojęcia czy turbo czy któryś zaworek.
Dodałem zaworek zwrotny za filtrem czyli przed pompa tandemowa więc chyba nie ma szans na cofkę do filtra
Witam, ostatnio pojawił mi się taki problem, że na biegu jałowym na postoju silnik wchodzi na 1 k obrotów, nie szarpie, nic się nie dzieje, po prostu trzyma stałe 1 k. Auto to A4 B6 1.8 T. Przyczyną może być zaworek przy odmie, czy sama odma, czy szukać problemu gdzieś w dolocie lub przepustnicy, po zostawieniu na noc na zimnym silniku po kilku próbach...
A zaworek plastikowy na filtrze sprawdziłeś?
Ok jutro ogarnę zaworek na zasilanie i zobaczę. Jeśli to by pomogło to znaczy że który zaworek w pompie nie trzyma ?
W prosty sposób możesz sprawdzić co dzieje się z wstecznym biegiem. "Wprowadź" skrzynię w tryb awaryny (odepnij komputer sterujący skrzynką lub wysuń okrągłą wtyczkę w tylnej części skrzyni). Autko powinno ruszyć do przodu z trzeciego biegu i posiadać wsteczny bieg. Jeżeli nadal nie będzie wstecznego to jest usterka mechaniczna i skrzynka kwalifikuje...
Sprawdź jak możesz to ciśnienie. Bez zaworka lepiej szedł? Nie złapał przeładowania?
łożysko słychać by było przy obciążeniu czyli włączonej klimie a nie na przy ekon, a o to chodzi, że przy włączonej klimie jest ok. a fachowiec od klimy, który dzisiaj ją napełniał mówi, że to może jakiś zaworek słuchać.
Wykonanie Output test i sprawdzenie czy N75 stuka da Ci informacje czy ten zaworek w ogóle żyje.
Sprawdź podciśnienia a w szczególności króciec pompy tandemowej, jeśli ma nagrzewnice paliwa, to koło filtra paliwa będzie gruszka podciśnieniowa od zaworka obiegu płynu.
podłączyłem elektro zaworek + pod niebieskoczarny kabel - pod brązowoczarny, (pod oryginalną kostkę) jednak sterowanie nadal nie działa , po wciśnięciu przycisku rec. dalej nic sie nie dzieje , po mimo odłączenia panelu klimatronika na 10 min z prądu w celu zresetowania. sprawdziłem oba przewody mają przejście , kiedy dam inną masę do zaworka zaworek...
Immobilizer jak zapali to od razu gaśnie,szukaj przyczyny w układzie paliwowym.Np: filtr paliwa,zaworek zwrotny.........................itd.
Dzięki kolego sprawdzę ten zaworek w poniedziałek rano , o efektach niezwłocznie napisze .
Witam, od czego jest to konkretnie zaworek od sterowania turbiny ?
To niekoniecznie czujnik. Sprawdź pierwsze czy przewody szczelne. Oraz sprawdź zawór turbiny czy sie porusza, lubi sie zapiekać. Wężyki do zaworka sterowania turbiny sprawdzić szczelność.
Łamigłówka rozwikłana winien był zawór podciśnienia przy kolektorze ssącym po zmostkowaniu wężyków przybyło mocy i spadło spalanie , zmieniłem zaworek na inny i autko śmiga.
EVAP oczywiście też do sprawdzenia bo filtry się zapychają zazwyczaj jak zaworek jest niesprawny.
A zaworek odpowietrzający przy wlewie mechanik nie sprawdził ?
Jak pali na plak-a to mechanicznie ok. Tu raczej sama pompa albo jej ustawienie. Ale objaw pasuje w 100% do uszkodzonej pompy ,tzn nie przestawia kąta wtrysku. Często po wymianie pompy trzeba ją odpowietrzyć a to trochę kręcenia jest plus popuszczenie nakrętek na wtryskiwaczach by w przewodach wysokiego ciśnienia nie było powietrza. PS Pompa nowa? Regenerowana?...
No to masz błąd zaworu n109. Też może powodować brak mocy. Do wykręcenia, wywal ten mały zaworek z niego na próbę.
hmm, a ktory jest od B1?, tam masz dwa takie same zaworki z iglicami, i pięć bez iglic również takich samych...
Filtr paliwa - dokładniej zaworek na nim, nieszczelne oringi pompek, zamienione przewody. Jak bardzo ciężko pali? Rozrusznik oraz akumulator sprawny?
No i co?Podciśnienie ile wynosi?Przelotka gumowa nie zassana?Zaworek sprawny ?Diesel benzyna?Wysil się troszkę.
Co do oleju to jest czerwony dextron ,a ten zaworek to jest w nyplu na wężu ciśnieniowym czy na powrocie.
Trzeba wziąć manometr i zmierzyć, jak nie ma zaworka pomiarowego na listwie, to trzeba zastosować trójnik
No tak Filozof16,tyle że normalnie jeżeli pompa nie dawała by prawidłowiego cisnienia to by auto źle jeździło a tak jest ok, tylko po długim czasie jak auto stoi to paliwo się cofa,dlatego chciałbym sie dowiedziec czy w tym moim modelu przekaznik ma podać paliwo.A może pompa ma zaworek zwrotny? Pozdro.
ciekawe jest to rozwiązanie z odwróceniem zaworka. tylko ze to oznacza ze blokujesz przeplyw przez chlodnice egr do momentu otwarcia małego termostatu. czy to nie grozi przepaleniem chlodniczki?
To wymien sobie ten zaworek od regulacji pracy turbiny. Prawdopodobnie on jest uszkodzony.
Dokladnie jaki silnik ,bo to jest zwiazane z cisnieniem doladowania wiec w starszej turbinie zaworek sterowania cisnieniem doladowania (N75) lub w nowszej turbinie kierownica.
Winnym okazał się zaworek w pompie. Wymieniłem całą pompę , stara brak oznak uszkodzeń jakichkolwiek Temat zamykam.
rozpadł się filtr i śmieci zanieczyściły prawie cały układ Ach te stalowe filtry :) ciśnienie jest troszkę za niskie tylko na postoju, podczas jazdy jest dobre I teraz najważniejsze, to są parametry które powinieneś nam podać. Mechanik zajrzał do baku, było czyściutko pompka czysta i chodzi bez zarzutów A jeżeli chodzi o opiłki to szukaj ich w pompie...
Z zalepianiem, może być gorzej, reszta spełnia twoje warunki. M.S. Tak wiem, jak są zbudowane, czyściłem je nie raz, nigdy nie wymieniałem krzywek z zaworkiem. HD mają dodatkowe sprężynki domykające zaworki :-) Pozdrawiam
Pierwszy jest z portem na zaworek zwrotny,drugi bez niego,masz w swoim filtrze zaworek z trójnikiem to zakładasz pierwszy,nie masz to drugi,prościej się nie da.
Tam jakiś czujnik jest, bo go muszę wykręcać i mostkować żeby zmierzyć LP, bo zaworka w tym aucie tam nie ma. Ale nawet na ominiętym dzieje się to samo.
Zostaw zaworki póki co zdemontuj przewód od turbo do belki.
Podmieniłem pompe, nie dało to rezultatów i założyłem starą. Z tego co ja wiem, dynamiczny kąt wtrysku jest liczony na podstawie sygnałów z: -czujnika położenia wału -czujnika położenia iglicy wrtyskiwacza -czujnika temp paliwa Elementem wykonawczym jest zaworek N109. Czy mam racje?
W opisywanej A4 wciąż jest to buczenie. Nic nie zostało wyeliminowane z tego względu, że właściciel jest za granicą do maja. Ciężko powiedzieć co to może być ale stawiam, ze coś układem podciśneinia. Jakiś zaworek, nieszczelność na opasce, wężu itp.
Nie pamiętam ale 1Z i AHU mają turbiny bez zmiennnej geometrii tak, z klapą upuszczającą? Zaworek N75 taki mały z wyjściami na końcach, obydwa silniki mają takie same zaworki, prawda. Może zaworki N75 do tych silników jednak mają różne parametry eketryczne.
Akurat nie mam takiego sprzętu, zastanawiam się nad montażem zaworka zwrotnego. Ma to sens? Jeśli tak, to montować go na powrocie czy zasilaniu?
i co ? nie ma "mądrych"...? więc wyjąłem pompe i okazało się że w pierwszej sekcji było złamane..."mocowanie zaworka zwrotnego. Kupie inna i założe . Poinformuje o tym co sie poprawiło.
Wnioskuję z twojej naprawy że luzujesz nakrętki od wtryskiwaczy żeby się odpowietrzyły wtryskiwacze ale tutaj temperatura nie ma znaczenia, po prostu spada ciśnienie w układzie i zapowietrza się . Ja bym sprawdził czy jest cały czas paliwo przed pompą ? jeśli tak to jest problem z pompą, są w niej zaworki ,które muszą utrzymać ciśnienie cały czas.
Zaworek zwrotny jest w pompie, niewymienny. Dołożenie dodatkowego bubla może jedynie pogorszyć sprawę.
Auto bylo sprawdzane na komputerze i wyskoczyl blad czujnika, ale jeden z fachowcow powiedział ze po wymianie rozrzadu ten błąd moze wyskoczyć, i ponadto byl wymieniany filtr paliwa bo cofalo sie, jakieś zaworki... i nic, auto nadal nie pali.
1.8t i nierówna praca to częsty objaw. Zacznij od sprawdzenia czy mieszanka jest uboga czy bogata (najczęściej uboga). Jeśli uboga - sprawdź szczelność układu ssącego. Sprawdź stan zaworka jednokierunkowego pod kolektorem i szczelność membrany na zaworze odmy.
Ta pompa włącza się właśnie na chwile po odpaleniu zimnego silnika aby podnieść temperaturę spalania i szybciej rozgrzać kata. W zależności od modelu i stanu chodzi jak tani odkurzacz lub f16 zaraz po starcie. Jak odpalisz zimny silnik dotknij ją ręką, myślę, że tam będzie przyczyna tych odgłosów. Zaworek raczej nie ma z tym nic wspólnego.
Dziś znowu grzebałem i wiązka idzie do komputera ;/ takto od przeplywki i od zaworka wiązka po drodze do kompa jest cala;/ moze ktos pomoc?
Jak było zwarcie to się spalił bezpiecznik . +12v jest na zaworku stałe , ECU steruje masą.
Plyn zalany taki jak oznaczenie na korku ? bodajze g002 000. W nyplu od maglownicy masz zaworek. Ale z góry mówie, że wykrecić nyple zasilania i powrotu nie jest latwo.
Witam Mam problem z odpaleniem mojego audi a4 b6 2.5 tdi v6 Długo stał bo wymieniłem sterownik pompę wtryskowe i usunąłem IMO. Zlokalizowane ostatnio zapchany zaworek paliwa dochodzące do wtryskiwaczy jest to przyczyną nie odpalenia auta nawet na plaku Proszę o odpowiedź.
eeee skoro fabryka wyprodukowała bez tego i działało tak kupę lat to ma tak zostać trzeba szukać usterki. tak, ale ja przerabiałem listwę wtryskową i filtr paliwa. Czyli wstawiłem listwę wtryskową z regulatorem ciśnienia, a filtr zamontowałem przelewowy. Wiec może ori filtr miał w sobie jakiś zaworek zwrotny, chociaż przed przeróbką listwy i filtra...
wyglada na to ze calemu zamieszaniu winny jest zaworek N108 .. sprawdz cala kabelkologie od niego choc prawdopodobnie nadaje sie on do wymiany ...
sprawdz wysterowanie zaworka vcds-em lub cęgami prądowymi ,jak Ci napisałem jest wysterowany napięciem ,sprawdz masę zaworka żarówką nie miernikiem ,jeśi nie ma błędów podmień sterownik klimy.
Witam wszystkich !! okazało się że winny był zaworek który rególuje ciśnienie na turbine(czy coś podobnego) po prostu po podłączeniu VAG-u pokazywało 2600-2980 w czasie jazdy na 2 biegu obroty około 3.5 tyś a podobno ma być 2000 max! Byłem u 4 mechaników ale dopiero ten ostatni stwierdził ze to zaworek. Poprzednicy od razu chcieli wymieniać turbine!...
A jeszcze jedno pytanie: warto przestawiać pompę wtryskową, jeśli w nastawach grupy 000 wartość wyprzedzenia kąta wtrysku to 22 i to po zagrzaniu (a powinno być koło 50)? Auto pali normalnie. I wydaje się że zaworek w pompie wtryskowej daje radę to korektować, ale nie jestem pewien tutaj logi grupy 004 https://log.tunezilla.com/chart/793776#H...
Witam mam Audi A4 3.0 TDI mam z nim problem Błąd stały zawór N18 przerwa zwarcie pytanie jak go sprawdzić czy to on jest uwalony czy 12V pomoże powinien tykać ?? Błąd nie kasowalny cały czas wraca Podmieniłem z Leona 2.0 TDI ale błąd dalej nr częsci inny chodz raczej powinno smigać ?? Kolejny problem brak mozliwosci dopalenia DPF pomimo ze warunki sa...
Super okazało się że moje autko posiada nowszy model pompy, jak to nazwali tzw stożkowa czy jakoś tak i dokupienie węża do niej graniczy z cudem. Czy ktoś ma może namiary na takowy wąż? Albo powie mi gdzie na Lubelszczyźnie można zakuć takowy wąż, najlepiej z tymi zaworkami bo wiem że gdzieś w Polsce są tacy specjaliści co to robią.
witam mam problem z audi a4 19tdi 110km. jakies pol roku temu samochod strasznie zaczol tracic moc przy ok 3000tys obr (poprostu robilo sie na chwile pustka pod gazem) i zaczelo to narastac coraz bardziej i czesciej, podpowiedziano mi ze trzeba wyciagnac turbine i ja wyczyscic , i tak zrobilem, bylo spokoju jakies 3miesiace , auto nie mialo jakies kolosalnej...
Po mojemu to jeżeli pompka działa a paliwo ucieka i nie ma go w instalacji to faktycznie trzeba sprawdzić ten zaworek. przypuszczam że nie kosztuje majątku a chyba najszybciej go wymienić. po przekręceniu kluczyka, powinna być właśnie reakcja około 4 sekund bo pompka nabija paliwa a jak nie ma nic to pewno nie zapełni instalacji. no i trzeba chwile...
(00518 Potencjometr przepustnicy - G 69) co ma zawór do przepustnicy? jak najłatwiej dostać się do tego zaworka w skrzyni? Nawet nie wiesz ile ma.Sprawny silnik -sprawna skrzynia
Sprawdź zaworek na przewodzie paliwowym. Byc moze ucieka ci paliwo z pompy i dlatego nie zapala. Konsekwencją tej usterki moze byc uszkodzenie pompy VP44.
Sterowanie zaworem odbywa się za pomocą sygnału prostokątnego ze zmiennym wypełnieniem - w zależności od zapotrzebowania na wydajnośc sprężarki. Zanim podlaczysz 12V upewnij sie co do polaryzacji bo niektore zaworki do Audi maja wbudowaną diode wewnatrz
Podpięcie testera - odczyt DTC + podgląd parametrów . Jeśli brak sterowania turbo to sprawdzenie podciśnień , zaworka sterowania turbiny , itp , . Ale najpierw podstawowa diagnoza bo inaczej to wróżenie ze szklanej kuli .
To nie zaworek n75 westgate działa jak należy. Nie wiem już sam może uszczelko pod kolektorem bądź kolektor pęknięty ale nie widać jakiegoś kopcenia
chlopakie prosze napiszcie co najbardziej prawdopodobne przeplywka zaworek+gdzie on jest i jak wyglada czy turbo dzieki z gory za szczera i pozytywna odpowiedz
Długo się nie odzywałem, człowiek po prostu ma za dużo siły i za mocno dokręciłem płytę z zaworami i po nagrzaniu zacinało zaworki, po wymianie oleju i ponownym złożeniu jeżdżę już drugi rok bez problemowo. Pozdrawiam i życzę wszystkim cierpliwości przy naprawach skrzyń :)
Poziom po ponad tygodniu jeżdżenia skontrolowany jak procedura mówi, bieg jałowy, olej organoleptycznie ~45 °C - ulewa obficie korkiem, szybko zakręciłem. Świeżo po zalaniu i machaniu biegami ok. 30 °C olej lekko wylewał na biegu jałowym. Pierwsze zalanie po wywalonym oleju z kanału konwertera (przez zawór TCC) - aż zaczęło szyjką wylatywać. Uznałem,...
Witam a gdzie dokładnie znajduje sie ten zaworek od nagrzewnicy do odpowietrzenie. Bo mam problem z ogrzewanie na postoju auto grzeje dobrze a tylko włączę dmuchawa na max to zaczyna zimne powietrze lecieć. Termostat wymieniony trzyma90* i nie wiem co jest.
Czujnik jest chyba cyfrowy więc go miernikiem nie sprawdzisz.Najłatwiej podłożyć drugi, wystarczy wpiąć go w instalacje bez przykręcania do rurki i sprawdzić vagiem jaki jest błąd czy nadal przerwa zwarcie z plusem czy zbyt niskie ciśnienie.Jeżeli będzie ten drugi to można ten nowy przykręcić, pod czujnikiem jest zaworek który nie pozwoli na wydostanie...
a co z przewodami podcisnieniowymi ? co z zaworkiem?
panowie ciężko odpala . pierwsze odpalenie jest ciężkie ale następne jest spoko audi a4 b6 1.9 tdi 130 km z 2001 r dodam ze wszystkie filtry pozmieniane i zaworek zwrotny też uszczelniacze na pompowtryskach zrobione uszczelniacze na pompie wakum też rozrząd jest ok czujnik temperatury nowy świece wszystkie są takie same i wszystkie grzeją i są one 92mm...
Jak w temacie znaki niby dobrze a jednak jest lekko przymulony co to moze byc? Jedni mowia ze znak na kole rozrzadu wzgledem pokrywy zaworów jest nieprecyzyjnie nabity a więc jak mozna sprawdzic poprawne ustawienie tego walka? To dlatego znaki na wałkach się nie zgrywają bo jest przestawiacz faz rozrządu. Liczymy oczka na łańcuszku. A może jednak szwankuje...
myśle że masz zapowietrzony układ szukaj na wężu w najwyższym punkcie zaworka który trzeba odkręcić aby zeszło powietrze u mnie w b4 jest na wężu gdzie przechodzi przez ścianę grodziową do nagrzewnicy
Byłem z tym w serwisie pomp wtryskowych, aby sprawdzić tą pompę i jej ustawienia. Stwierdzili, że było w niej pogrzebane i teraz będzie ok, niestety nadal to samo. Założyłem zaworek zwrotny na przewód zasilający filtr paliwa, niestety po założeniu auto gaśnie po minucie pracy, za każdym razem jak go odpalę to gaśnie, tak jakby nie miał siły przepchnąć...
Brak odpowiedniej ilości paliwa jest przyczyną opisanych efektów. Przyczyn może być wiele ale tu najbardziej prawdopodobna to uszkodzony zaworek zwrotny vacum-tandem pompy - objaw jakby był zapowietrzony układ paliwowy (dopiero po chwili stabilizują się obroty).
96r Rocznikowo się nie zgadza z tą zmienną fazą rozrządu. Bo z tego co się zorientowałem ADR miały ją po 97r. Może ktoś silnik przełożył na młodszy albo samą głowicę, więc przewodów od zaworka się raczej nie doszukasz. Krańcówka to pewnie od jakiegoś dokładanego alarmu.
Co do szumu na zaworkach a dokładnie dyszy dławiącej to przed napełnieniem warto ją wyciągnąć i sprawdzić czy nie jest brudna bo to często bywa przyczyną nadmiernego szumu rozprężającego się czynnika.
Cześć. Wczoraj po pracy oglądałem co jest nie tak. Odkryłem ze zaworek DV jest cały czas zamknięty... Tworząc podcisnienie nawet nie drgnal :( Skoro i tak uszkodzony to postanowiłem go rozebrac :D oczywiście była peknieta ta gumowa membrana :P wpisałem nr czesci ( 058145710 ) w Allegro a tam w aukcjach wszyscy piszą ze to "zawor wody" ! :O o co chodzi...
zawór to taki niewielki elektrozawór do którego dochodzą wężyki podciśnieniowe które to sterują klapą w kolektorze ssącym silnika.Do zaworka dochodzi także wtyczka elektryczna na dwa przewody.Jak dobrze popatrzysz po wężykach przy kolektorze ssącym to dojdziesz do zaworu.Pewnie uszkodzony elektrycznie
Simon jedź do gazownika i poproś o wstawienie mniejszych zaworków w listwie bo te które masz w tej chwili najprawdopodobniej są za wielkie i przy odpowiedniej regulacji twoje audi chodzi pewnie tak samo jak na benzynie po wstawieniu mniejszych zaworków spalanie na pewno się zmieni ale i dynamika też ,moje audi teraz pali na trasie 9l ale wcześniej paliło...
Identyczny przypadek miałem w Alfa Romeo 156 2.0 TS Selespeed diagnostyka komputera nic nie wskazywała ale odpowiedzialny za usterkę był zaworek na przewodzie powietrznym łączący kolektor ssący z pokrywą zaworów (był zabrudzony i się zawieszał ) tzn. w alfie są dwa przewody pierwszy przewód wolnych obrotów ten z zaworkiem za przepustnicą i drugi wysokich...
To byla wina pompy obeszlo sie bez komputerow poprostu sprawdzilem czy jest cisnienie na listwie i po wcisnieciu tego zaworka NIC sie nie wydarzylo nie pojawila sie benzyna lotem rozkrecilem do pompy wlaczylem zaplon i nic takze znalazlem wade. Dzieki wszystkim
Powiem tak, ten problem pojawiłsie jakies trzy miesiace temu był podpiety pod komputer mechanik zdiagnozował ze trzeba wymienic swiece przewody kopułke zapłonowa plus palec i jakis zaworek który jest na listwie od wtrysków (nie wiem jak sie to nazywa) przez jakis czas było dobrze lecz teraz znowu sie cos popsuło
Panowie temat ogarnięty... Co się stało ? Sam nie wiem jak to możliwe że pompa była zupełnie sucha auto stało rok jak odkręciłem przewód zasilający pompę nie uleciała nawet kropla z węża a w pompie było sucho. Zalałem pompę z zewnętrznego zbiornika. Zanim odpaliła wypiła 250ml ropy. Mimo wszystko przed zimą wymieniłem Filtr paliwa Zaworek na pompie...
Czarno/niebieski jest zasilaniem wychodzi od skrzynki bezpiecznikowej jako zasilanie dmuchawy i się rozchodzi do zasilanie silnika dmuchawy zasilenie zaworka podciśnieniowego i właśnie tego czujnika, ale nie napisałeś czy masz klimatronik czy może manualną bo zasila też cały panel sterujący.
karcher zaworek zaworek podciśnienie zaworek klimatyzacji
intel 855gm pralka czarna grzałka przekaźnik grzałki candy
kd502 zamiennik kd502 zamiennik
Jak zresetować zmywarkę Haier? Instrukcje krok po kroku Błąd MUX 06123-09 w autobusie MAN: Komunikacja danych