Przez lusterko lub kamerę zobaczysz. Czeka cię rozbiórka skrzyni niestety. A czy sprawdzałeś Oporność czujnika miernikiem?
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Czujnik czyta obroty cały czas i porównuje z obrotami silnika i na podstawie temperatury i kilku innych czynników dodatkowych załącza elektrozawór PROP3 czyli wiskozę w takim stopniu aby utrzymać żądane obroty wentylatora. http://obrazki.elektroda.pl/7289903600_1...
Z lewj strony skrzyni jest.zmien takze czujnik predkosci na samym koncu skrzyni.
Chyba do tego niepotrzebne forum elektrody? Że to jest czujnik /włącznik/ ciśnienia oleju to widać gołym okiem. Czujnik będzie miał trzy piny, włącznik dwa.
Jest to czujnik B63 tylna część skrzyni biegów przy reduktorze po prawej stronie od góry. Prawa strona czyli od strony pasażera. Przy wymianie procedura nauczania. Czujnik na bajonet dwa piny.
Dobrze te kody zapisałeś? :) Na 50** zaczynają się kody czujników osi napędowej. Patrz na poduszkach. 5040 czujnik z lewej strony - przerwa. Od ich sprawności zależy działanie podnoszenia osi.
Jak tylko uszczelniane wycieki były bez odpowietrzania to może być to główną przyczyną. Przy skrętach w jedną stronę wycieka, w drugą wciąga powietrze. Bez VIN to mozemy Ci tylko podpowiedzieć; Szukaj czujnika po przewodach. :)
Jeśli chodzi o czujnik "zadymienia" chociaż takim nie jest to nie ma ON wpływu na regulację temp. tylko na obieg zewnętrzny lub wew. powietrza. ZDS czyli pamięć centralna nie ma wpływu na jazdę a problem polega na tym iż któraś z elektronik nie ma zrobionego upgrade softu w ZDS. Jeśli chodzi o asystenta to możliwe że jest źle ostawiony, nie zachowane...
Cześć Nowy. EDC 070 według materiałów archiwalnych to czujnik ciśnienia doładowania.
Jsk się zakonczyko? Co było przyczyna? Pozdrawuam
Możliwe, że czujnik albo wiązka. Nie trzeba wprowadzać, warto wykasować błędy.
Bez. Wazne sa pomiary wszystkich tulei. a szczelinomierz to chyba jest dobry do luzu miedzyzebnego kola posredniego walkow. Najpewniejszy i wygodny jest czujnik zegarowy, Reszta na PW
Dziś dopiero zajrzałem na Elektrodę. Doprawdy nikt nie potrafi podpowiedzieć? Czujnik wygląda identycznie jak dwa czujniki wkręcone po bokach zaworu czterodrożnego. Może znajdować się na rozdzielaczu powietrza umieszczonym na tylnym moście lub przy zaworze "szybkiego odhamowania", zawory te z reguły montowane są wewnątrz ramy po lewej stronie, blisko...
Jedyny błąd NOWY który się pojawił to BS 2 4048 Czujnik prędkości obrotowej przy osi przedniej z lewej strony ma nadmierną szczelinę. Sprawdź luz na łożysku, kondycję pierścienia impulsowego oraz szczelinę na tym czujniku.
Już znalazłem - pod tylny moduł ramowy, kostka X3 pin 19 i 20.
Czujnik ciśnienia na osi napędowej lewa strona zwarcie do masy. Często korodują i wtedy są zepsute ;) Jak masz dostęp do komputera, to zobacz czy pojawia się odczyt ciśnienia w tej poduszce. Po wymianie czujnika powinna być zrobiona kalibracja - ale nie wysokości tylko właśnie ciśnienia.
W Actrosie mp3 nie ma sterownika ECAS za poziomowanie odpowiada sterownik hm a przedni czujnik wysokości jest podłączony do sterownika fm Dokładnie do kostki X2 pin 6 i 9 (liliowo -zielony i brazowo-niebieski) Frontmodul jak sama nazwa wskazuje znajduje się z przodu ramy po prawej stronie przed prawym kołem.
MR 5226 - Pompa zanurzeniowa na cylindrze 3: niemiarowa praca zaworu MR 0310 - Przetwornik położenia wału silnika, sygnał zbyt niski - dobij czujnik
Najlepiej bledy w MR i czujnik cisnienia doladowania
4240 walnięty czujnik ABS prawy tył (przerwa) 0604 czujnik wody kondensacyjnej
No i co ? Nie ma nikt wiedzy w tym temacie? Na dzien dzisiejszy auto dziala na starym czujniku ale ile pochodzi? Dodano po 1 Dodam ze obroty na walku posrednim sa raz zawyzane wzgledem obrotow na wejsciu skrzyni o 200 obrotow a nieraz sie pokrywaja. Raz jest tak raz tak z czego w drugim takim samym actrosie obroty pokrywają sie caly czas ,. Nie ma tej...
1616 Czujnik ciśnienia oleju, nieosiągnięty zakres pomiaru (zwarcie z masą)
Przy siłowniku nie ma żadnego czujnika. Wspomniany czujnik jest na ramie, w okolicy zaworów tylnej osi. Wystarczy zdjąć z niego wtyczkę i wsadzić do niej kawałek drutu. Włożony - kontrolka świeci, wyjęty - kontrolka gaśnie.
Sprawdź czujnik pedału sprzęgła i kable do niego.
Dobrze jakbyś SD podłączył. Wygląda na błąd od czujnika ciśnienia w lewej poduszce. Sprawdź kostkę i przewody, podmień czujnik z drugiej poduchy. Jeżeli winny czujnik to go wymień i skalibruj.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Od dołu na którymś zbiorniku widać czujnik z kablem. Na początku sprawdź wtyczkę - czasem dostaje się woda i piny korodują.
Kolego jeżeli chodzi o czujnik płynu to najpierw połącz te dwa przewody od niego i zobacz czy kontrolka zgaśnie ( oczywiście jeżeli jest NC). Jeżeli jest NO to wypnij jeden przewodów i sprawdź stan tej kontrolki. Podobnie z hamulcem.
HM 5233 - czujnik zużycia hamulca prawa strona pierwszej tylnej osi ma zwarcie do masy lub przerwę.
WS 0401 dla 950 Czujnik temperatury osi przedniej uszkodzony lub zwarcie do masy.
w Mercedesie Actrosie 2540 z 99r. nr. vin - WDB9502051K364989. MR 1 0309 - czujnik położenia wału korbowego - przerwa czasami zamiennie z MR 1 0312 - czujnik położenia wału korbowego, brak sygnału FR 0 3130 - było już podawane parę razy:uszkodzony czujnik poziomu płynu chłodzącego lub czujnik kontroli filtra powietrza. Zasilanie ma przerwę lub zwarcie...
W autach MP4 w pewnym momencie produkcji zmieniono usytuowanie czujników NOx. Początkowo czujnik "na wejściu" znajdował się w rurze wydechowej na wejściu do tłumika (za błotnikiem), potem przeniesiono go na tylną płaszczyznę całej tej "skrzyni tłumikowej". Nie wiem, którą masz wersję - brak dokładniejszych danych. Znajdź jakiś sensor, wypnij wtyczkę...
Czujnik obrotu koła ABS:oś przednia prawa strona wykrywa bicie czołowe. Może być luz na łożysku lub skorodowany pierścień ABS, bądź krzywy.
Czujnik zużycia okładzin hamulcowych prawy przód - brak sygnału. Może być uszkodzony kabel łączący zwrotnicę z ramą - proste do sprawdzenia multimetrem (z obu końców kabelka są wtyczki)
Prawdopodobnie uszkodzony jest czujnik ciśnienia w rozdzielaczu powietrza, albo instalacja idąca do niego. Znajduje się on obok wyrównywacza, pięciopinowa kostka. Jedyną smutną wiadomością to jest to, że tego czujnika nie dostaniesz osobno , tylko z całym zaworem
"mam malucha 126 w wersji elegans".... Naprawdę myślisz, że Twój pojazd jest jedyny, niepowtarzalny i robiony w jednym modelu przez dwadzieścia lat???? Może trochę więcej szczegółów na przyszłość? Actros aktualnie (licząc liftingi) to już czwarty model! BS 4140 - czujnik prędkości obrotowej oś przednia lewa strona BS 1002 - nadmierny spadek napięcia...
A po co tam endoskop?? Cały obwód koła zamachowego widać przez otwór inspekcyjny. Nie pamiętam czy na górze czy na dole skrzyni ale coś mi świta że na dole. Jeśli piszesz, że coś wadziło o czujnik to jestem więcej jak pewien, że jest wyłamane.
4143 - czujnik położenia osi napędowej z prawej strony - błędna oporność znamionowa cewki. 5041 - czujnik ciśnienia osi napędzanej z lewej strony - zwarcie z masą.
Uszkodzony czujnik ciśnienia w obwodzie rezerwowym lub wiązka. Sterownik odczytuje wartość 0 stąd brak błędów.
Częsta usterka. Pin 1 i 2 to elektromagnes 4-5-6 czujnik obrotów. Sprawdź oporność na elektromagnesie i po zawodach.
Widzę, że najłatwiej spisać kody i pytać na forum, niż samemu obejrzeć auto i chociaż powymieniać żarówki. 5133 Czujnik zużycia klocków hamulcowych przy osi przedniej 1 z lewej strony ma przerwę lub zwarcie z masą 2317 Brak przełącznika, jest zbędny lub uszkodzony 2804 Czujnik NOx ma zakłóconą komunikację B960 Brak informacji CAN 'zużycie okładzin hamulcowych...
Witam 1- +30 2- +15 3- -31 4- + zasilanie czujnika wody 5- - masa czujnika wody 6- sygnał czujnika wody 7- LIN 8- LIN GND 9- czujnik temperatury EAPU 10 NC 11- masa czujnika temperatury EAPU 12 NC 13- masa CAN 14- CAN H 15- CAN L 16- masa CAN "magistrala LIN 10 (EAPU-ICUC instrumenty) magistrala CAN 1 (CAN EXT)"
FR-Wykonaj nauczanie pedału gazu. BS-Zawór sterujący przyczepy - czujnik ciśnienia - zwarcie do plusa. Poziomowanie- Czujnik położenia osi pędnej prawa strona - przerwa. Siedzenie- Napięcie potencjometru regulacji wysokości jest za niskie.
nie koniecznie elektronika, moze kolega miec uszkodzony tylko czujnik przegrzania ktory odpowiada za przełączenie urzadzenia w tryb pracy regulowanej oraz za rozłączenie pieca gdy przekroczy temp. 120 st na wylocie chyba ze jest to wspanialy actros a webasto montowane w fabryce i podlaczone pod can.
http://www.mercedes-forum.com/board/inde... Z tego co mi google tłumacz wydukał to wynika że czujnik ABS, lewe tylne koło lub modulator ciśnienia,( jak go po swojemu nazwałem zawór wykonawczy)
Czujnik ciśnienia i temperatury czynnika chłodzącego Mercedes Actros MP4 — gdzie się znajduje? Z góry dziękuję za podpowiedź.
Wygląda na to że albo w dozownik jest uszkodzony czujnik ciśnienia albo masz jakiś prąd błądzący po kablach (słaba izolacja - przetarte kable). Sprawdzić możesz to najłatwiej podłączając - zasilanie 5V pin 5 - masa pin 7 - do dozownika i badając napięcie na pinie 8 czy nadal jest 4.4V czy też prawidłowe 0.5V. Jeśli jest prawidłowe to masz uszkodzone...
Po wymianie czujnika na nowy jeździ dwa tygodnie i nie widać problemów.
NR 14043 czujnik wysokości lewa strona tył- zła oporność WS 01011 różnica zużycia okładzin hamulcowych na przedniej osi zbyt duża (ponad 10%) FR 01524 przełącznik tempomatu uszkodzony Podałem dla Actrosa I serii - kolega nie był uprzejmy podać, o jakiego chodzi.
czujnik actros czujnik okładzin actros czujnik poduszki actros
przerwa przewód antenowy ikony drukarek wtryskiwacze peugeot
esperanza płyta indukcyjna esperanza płyta indukcyjna
Daewoo Lanos 1.4 – pomiar obrotów silnika bez obrotomierza, OBD-II, ELM327, tachometr Moment dokręcania koła zamachowego Renault Trafic 2.0 dCi