Podaj vin to sam sprawdzę. Przypomniałem sobie, że niezależnie od konfiguracji bezpiecznik kogutów jest na listwie dołożonej, poza modułem SAM.
GSII 28 Błąd wprowadzania: silnik nie jest uruchomiony.
Czujnik czyta obroty cały czas i porównuje z obrotami silnika i na podstawie temperatury i kilku innych czynników dodatkowych załącza elektrozawór PROP3 czyli wiskozę w takim stopniu aby utrzymać żądane obroty wentylatora. http://obrazki.elektroda.pl/7289903600_1...
Nie wydaje mi się żeby szukanie „na piechotę” było w tym przypadku najlepszym wyjściem. Podłącz komputer - będziesz miał podgląd danych z czujników, sprawdzisz czy da się wysterować kompresor. Tak przy okazji kompresora: dosyć często dochodziło w tym modelu do urwania kabelka doprowadzającego prąd do cewki kompresora.
Usterka powtarzająca się w wielu mercedesach jeśli chces coś więcej wiedzieć napisz na prv
Masz pewnie zatarty mechanizm. Odłącz silnik od mechanizmu i sprawdź czy da radę ruszać wycieraczkami.
Wkład wyjmujemy w pierwszej pozycji stacyjki (tej do słuchania radia) - ściągamy cewkę immo - wsadzamy kluczyk, przekręcamy w pierwszą pozycję - obracamy srebrną, stalową nakładkę o ok. ćwierć obrotu w lewo lub prawo. Teraz powinna się zesunąć z blokady jak pociągniesz. Ale się całkiem nie zesunie, bo w stacyjce tkwi kluczyk. Ciągniesz więc delikatnie...
Obydwa błędy dotyczą temperatury płynu. Pierwszy wskazuje możliwość uszkodzenia czujnika lub instalacji, drugi nadmiernej temperatury płynu.
Zawór proporcjonalny Y76, ten największy. On odpowiada za przełączanie lewo, prosto, prawo.
Psują się - nie jesteś pierwszy. Jest specjalna procedura na wyprogramowanie ich, ale nie każde ASO to zrobi. Zamknąć można ręcznie - trzeba złapać za „skrzydełko” blisko końca (bliżej silniczka) i przekręcić do zamknięcia. Silniczek przekręci się na przekładni. Do zablokowania jest taki otworek w kółeczku na torxa widoczny od przodu. Przyjrzyj się...
01E4E7 - retarder ma wyciek wewnętrzny. W WIS-ie jest cała procedura sprawdzania takiego wycieku.
Dolna żaluzja ma na 100% ręczną blokadę utrzymującą ją w pozycji zamkniętej. Jak jest na górnej nie pamiętam - ale powinno być to samo. Skoro przysłona się otwiera, to raczej jest sprawna - najlepiej byłoby przeprowadzić test zamykania i otwierania z wykorzystaniem komputera SD. Niektóre błędy mogą powodować wymuszanie pozycji otwartej żaluzji - tak...
nie wygląda to na dokładana lodówkę Są fabryczne zestawy do montażu lodówki już po zakupie auta. OK. Nieistotne. Musiałbym to jeszcze raz dokładnie sprawdzić. To czemu nie ma włącznika na desce? Auto jest z 2014 roku, wg VIN ma moduły SAM rozdzielone na moduł kabiny i moduł ramy, czyli skrzynka bezpieczników w kabinie powinna wyglądać tak: https://obrazki.elektroda.pl/9758839200_...
Jak w tytule jest błąd 12219 Bardzo fajnie, że podałeś VIN, ale błędy występują w konkretnych modułach/sterownikach. Jeżeli nie podasz, w którym sterowniku występuje odczytany błąd, to trzeba przeglądać spis błędów po kolei dla każdego sterownika w aucie - aż się natrafi na ten właściwy. Czasami sterowników w aucie jest 50 - no i sobie szukaj! Na szczęście...
Bez. Wazne sa pomiary wszystkich tulei. a szczelinomierz to chyba jest dobry do luzu miedzyzebnego kola posredniego walkow. Najpewniejszy i wygodny jest czujnik zegarowy, Reszta na PW
Witam manetka do wymiany, ewentualnie wiązka uszkodzoną. Blad powinien być o ile dobrze pamiętam w sterowniku CPC
W załączeniu procedura. Myślę, że pomoże.
Pracuję na Star C4 i nie miałem potrzeby sporządzania listy usterek, większość z ACM i MCM znam na pamięć. Kopiować całej listy nie będę ze względu na copyright. Sorry, nie będzie ograniczenia momentu w tej usterce. Będzie ograniczenie w takiej samej usterce, ale o takim kodzie: 0C1101 po następnym uruchomieniu silnika.
Do szuflady jest linka :)
No to zacznij rozbierać od góry, czyli najpierw dźwigienki zaworowe. laski-popychacze i zaglądać głębiej na szklanki aż dojdziesz do sedna. https://www.youtube.com/watch?v=0qFoJJrm...
Chlodnica spalin do sprawdzenia
Podpięcie pod komputer diagnostyczny pomoże . Warto sprawdzić zasilanie w konektorze 9-pin , jest on na prawym słupku w poniżej deski rozdzielczej , stamtąd przewód idzie pod nakładką progową do tyłu . Często pojawia się tam wilgoć itd. Sygnał załączenia najpierw idzie do MSF z niego do GM a po tym do sterownika ogrzewania . Sprawdź , czy można włączyć...
Kolego, BS 5343 odnosi się do hamulców, a dokładniej dawid_120990 napisał: BS 1 5343. Nie można zmierzyć sygnału czujnika zużycia okładzin hamulcowych - oś tylna z prawej strony. Tak więc ten błąd na 99% nie ma powiązania z problemem ciśnienia w układzie chłodzenia. Ciśnienie się pojawia od razu, dopiero po nabiciu powietrza, czy może jeszcze później?
Jak masz zbitą szybę to czym się martwisz? Odkręcasz wszystkie śruby i wyciągasz. :)) Wymontuj klamkę zewnętrzną, lampkę podświetlenia stopni bo pod nią jest jedna śruba, wykręć śruby zamka i pozostałe od całej ramy mechanizmu. Górny plastik z ramy okna też wyjmujesz. Cały zespół lekko do góry bu uwolnic z dolnych zaczepów. Po odchyleniu odpinasz wtyczki...
Witam. Jakiś bardzo podobny post http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic11...
Zakładasz i działa. Nic nie trzeba adaptować.
http://obrazki.elektroda.net/100_1283533... Luzy 40/60
Od tych bezpieczników https://apollo-ireland.akamaized.net/v1/... Tylko takie zdjęcie na szybko znalazłem
Zastanów się może i napisz o co ci chodzi - bo na razie błąkasz się jak nawiedzony :-/ Chcesz wyłaczyć system AdBlue na drodze (awaryjnie) czy chcesz go wyłaczyć w ogóle (w warsztacie)? Na drodze na pewno nie zrobisz tego przez zwarcie kabelków, wyjęcie bezpiecznika lub odmówienie zaklęcia. Czyli ten filmik na youtube to ściema. Nie - to nie jest sciema....
Głowica: 1. 10 Nm 2. 50 Nm 3. 100 Nm 4. 200 Nm 5. 90* 6. 90* Łożyska główne: 1. 100 Nm 2. 200 Nm 3. 320 NM 4. 90* Łożyska korbowodowe: 1. 50 Nm 2. 110 Nm 3. 90* Koło zamachowe: 210 Nm i 90* Centralna śruba koła pasowego wału: 200 Nm Osłona głowicy silnika: 20 Nm Dysza wtryskowa/jarzmo mocujące do głowicy: 50 Nm Nakrętka złączkowa wtrysku paliwa: 40...
Wtyczka jest pięcio pinowa lecz przewodów jest cztery DFM - pusty pin S - stałe napięcie 24v i takie jest 15 - +24v po zapłonie i takie jest L - ..........impuls na kontrolkę?...czy tak? W - ........impuls na tachograf?...czy tak? Dla jasności: "W" nie jest do tachografu - bo po co w tachografie sygnał z alternatora. To sygnał sinusoidalny (sprzed...
Opis masz na pw.
po dopuszczeniu śrub kochających powietrze No tak... Może byś jednak czytał co wysyłasz zanim naciśniesz Enter? ;) To auto jest z lutego 2014 i ma już Mercedes PowerShift 3 Coś tam na temat znalazłem, ale musisz mi podesłać swojego maila.
Czujnik masz na 1 tylnej osi. Sprawdź moze kable się przełamały. Sterownik FR kostka X3 15 pinowa pin 5 przewód liliowy i pin 9 przewód liliowo biały. Łatwiej jest sprawdzać na połączeniu kabina-rahmen X6.1 pin 1 i 2
Przy wentylatorze, w obudowie nagrzewnicy - bo z zasady pracujący wentylator schładza rozgrzewające się rezystory dmuchawy, inaczej by się przepaliły. Tak jak się patrzę i pamięć ani model mnie nie wkręca, to dmuchawę masz za radiem, ale wtedy rezystor nie był priorytetem, tylko cała dmuchawa. Ja to tak namierzam https://www.google.com/search?q=mercedes...
Sorry Gregor ,pisalem na szybko. Mercedes to 3osiowa wywrotka. Plyn jest zalany nowy,pompa wspomagania nowa przewody drozne i szczelne ,filtr w zbiorniczku nowy . Mimo to plyn jest spieniony i zostaje wyrzucany przez zbiorniczek. Myslalem jeszcze o tych zwrotnicach bo w sumie jak na kolach stoi to fajera ciezko chodzi jak dzwigne przod to lekko,i moze...
Prawidłowa jest ostatnia podpowiedź - olej przekładni kierowniczej.
Z oznaczenia A67 wynika, że chodzi o ostatni model Mercedesa MP4. Tutaj już nie da się "wyjąć wtryskiwacza i wypłukać" jak w poprzednim modelu, bo jest to cały, w zasadzie nierozbieralny podzespół zawierający wtryskiwacz i dwa czujniki. Żeby go wyjąć trzeba zdemontować chlapacz za prawym przednim kołem oraz jego wspornik (można to zrobić razem - dwie...
Zapewne do naprawy CPC.
Do podanego nru VIN A0015421718 A0035422518 A0055425818 Są zamienne.
MERCEDES BENZ ACTROS, ATEGO, AXOR TRUCK LISTA KODÓW USTEREK LISTA KODÓW BŁĘDÓW JEDNOSTKI STERUJĄCEJ UKŁAD PRZECIWBLOKUJĄCY (ABS) mercedes-truck-fault-codes-1 0160 Komunikacja między danymi w magistrali CAN samochodu ma błąd 0162 Sygnał prędkości przez magistralę CAN z tachografu ma błąd 0163 Bus IES-CAN: otwarta komunikacja 0167 Brak sygnału CAN GS...
Nie wiem czy to napewno to złącze bo nie ma zdjęcia złącza z pompy.
Kolego nie zawracaj sobie głowy tym pomysł na texa ogarnia euro 6 polecam warto.
Przy siłowniku nie ma żadnego czujnika. Wspomniany czujnik jest na ramie, w okolicy zaworów tylnej osi. Wystarczy zdjąć z niego wtyczkę i wsadzić do niej kawałek drutu. Włożony - kontrolka świeci, wyjęty - kontrolka gaśnie.
Ja się tak męczyłem z Mercedesem Travego przez Jaltesta. Pomogła dopiero kalibracja przez Star Diagnosis.
Według screenu z komputera A4 to moduł silnika - zamontowany na silniku. Dostęp nienadzwyczajny delikatnie mówiąc. Kabel zacisku "15" (zapłon) jest cienki i zdarza się jego przegnicie/przerwanie.
Korzystanie z wyszukiwarki nie zwalnia tylko dlatego, że jest się "nowym" Spróbuj przeprowadzić "nauczanie skrzyni" - procedura była na forum co najmniej dwa razy (raz zamieszczałem ją osobiście). Link do drugiego posta widziałem nie tak dawno w postach o Actrosie.
W takim razie masz skrzynie do wyjęcia :) uszkodzona łapa , łożysko lub awaria sprzęgła . Te wysprzęgliki mają to do siebie ,jak wyjdzie za daleko tłok w wysprzegliku to płyn przedostaje się do części pneumatycznej i zostaje wyrzucony na zewnątrz jego odpowietrzeniem . Skoro już zalana została część pneumatyczna wysprzeglika lepiej go wymień bo uszczelnienia...
Silnik wycieraczek jest podłączony do do modułu SCA lub SSAM w zależności od wykonania w aucie. Wtyk X24 pod pokrywą plastikową na ścianie kabiny, pod atrapą. Najlepiej podłączyć kompa i podejrzeć czy jest wysterowanie z dźwigni i czy da się zasterować silnik z modułu A7.
2409 - The redundancy valve for front axle has open circuit 7364 - Data transfer to brake CAN Bus is faulty
mercedes actros mercedes actros kluczyk kontrolki mercedes actros
zgrzewarka ogniw zasilanie tl494 protect modem simlock orange
Sharp Quattron 40 cali - pisk i brak uruchomienia Telewizor Sharp Quattron nie włącza się, pisk z zasilacza