I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Pytanie jakie. Niektórzy mechanicy na fb myślą ze podczas rozruchu potrzebne jest 500atm, inni ze 100atm wystarczy :D i ciekawe jak bardzo skacze ciśnienie na wolnych. sam nie zrobisz wiele , Bo nawet jak padł Ci regulator CR, to i tak nie wykazujesz adaptacji ciśnienia paliwa.
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
dzieki za pomoc
czujnik ciśnienia paliwa wyczyść , wymień - wcześniej jego adaptacje zrób wymieniłeś cały silnik czy słupek ?
Należało przeprowadzić adaptację niskiego ciśnienia paliwa. Na ten moment uniwersalne testery nie radzą sobie z tym.
Bez diagnostyki się nie obejdzie, chyba że znowu chcecie zgadywać. Bez skanera i podstawowej znajomości elektroniki jedyne co możesz zrobić to posprawdzać wszystkie wtyczki, wiązkę (od dołu, przecierały się). Nie podajesz nic konkretnego, kodów błędu, parametrów rzeczywistych, jak wygląda adaptacja, ciśnienia paliwa itd. Na gazie będzie chodził, przecież...
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
Witam . Tak jak w temacie . P0089-Regulator ciśnienia paliwa. Regulator wymieniony na nowy , nie można usunąć błędu. Za Stare oprogramowanie obd czy trzeba zrobić adaptacje ?
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
"Wysterować" masz na myśli przeprowadzić adaptację?
Ciśnienie nie powinno tak skakać, adaptacja regulatora ciśnienia jeśli jest możliwość lub uszkodzone wtryskiwacze, dzwięk typowy dla zbyt dużej dawki paliwa lub wypadanie zapłonu (tu nie trafiony wtrysk, może wtryskiwacz się nie domyka a powinnien).
Prędzej problem będzie z regulatorem ciśnienia. Zrób reset adaptacji regulatora .
Usterka naprawiona, przyczyną falowania cisnienia paliwa, okazał się regulator ciśnienia na pompie, został wymieniony, została przeprowadzona adaptacja pompy, i jest ok.
Jeśli strona niskiego ciśnienia jest sprawdzona i nie ma zarzutów, trzeba obejrzeć stronę wysokiego ciśnienia, może być problem z pompą wysokiego ciśnienia.
Witam KIA Carnival 2.9 CRDi 2005r. Czy po wymianie czujnika ciśnienia w pompie paliwa trzeba zaadaptować czujnik ciśnienia?? Problem w kijance która odpala jedynie na samostarcie. Po diagnozie wyskakuje jeden błąd związany z czujnikiem ciśnienia paliwa.
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
Jeżeli obroty za niskie to może wystarczy umyć przepustnicę i zrobić adaptację. Ciśnienie paliwa 3 atm. skorygowane podciśnieniem do 2,5 atm.
Rozumiem ze chodzi ci o zawór ciśnienia paliwa . Po wymianie nic nie adoptujesz
Po odłączeniu akumulatora trzeba robić adaptację? Dzisiaj podpiąłem pod komputer klimatronik i pokazuje błąd czujnika poziomu paliwa oraz włącznik ciśnienia oleju. Dziwne te błędy. Nie trzeba robić adaptacji...jedyne czego może wymagać to pin do radia...
Wyszło właśnie z pomiarów oscyloskopem i z okablowania, potrzebny był mi sygnał ze sterowania pompy paliwowej, pisałem o tym właśnie apropos. Przymulenie po wciśnięciu gazu i poprawa po lekkim odpuszczeniu mogą sugerować przepływomierz, co wyszło z pomiaròw ciśnienia paliwa? Zobacz na adaptację sondy podczas przyspieszania, albo na integratory,...
Żeby zresetować adaptacje wystarczy odkręcić klemy na całą noc.Regulator paliwa nie powinien wyć ale u mnie też wyje dopóki nie wcisnę lekko gazu i nic się nie dzieje.Sprawdzenie ciśnienia paliwa dało by jednoznaczną odpowiedz.Skasuj adaptacje i przejedz na samej benzynie przynajmniej ze 100km,jak się nie poprawi to odpalanie to zostaje diagnostyka.
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Rozjechane adaptacje albo problem z ciśnieniem paliwa.
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Ciśnienie na magistrali spadało czasami do 150 barów, skakało strasznie. Akurat trafiła się okazja na chwilową podmianę tego zaworu upustowego co jest na szynie i wszystko wróciło do normy, adaptacji nie robiłem. Chodziło koledze o adaptację czujnika ciśnienia czy adaptacje tego właśnie zaworu? Kupować oryginał, czy możecie polecić jakiś sprawdzony...
Tam nie zrobisz adaptacji przepustnicy i to nie ona tutaj winna. Tak jak robokop napisał - pomiar ciśnienia paliwa i najlepiej w czasie jazdy.
Wymien tez filtr paliwa przed adaptacja. Popularnym Autocom'em lub Delphi tez zrobisz adaptacje.
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
Jeśli jest silnik 2E to masz Digifanta, o ile nikt nic nie przerabiał - spore możliwości diagnozy jak na tamte lata i jakaś tam adaptacja. Czy auto kiedyś posiadało LPG? Te systemy są bardzo wrażliwe na wszelkie nieszczelności dolotu i podciśnień. Jedna z niewielu trudno diagnozowalnych rzeczy to nieszczelny wewnątrz regulator ciśnienia paliwa na listwie...
podmiena czujnikow - nie ma sensu Trzeba zrobić wszystko ręcznie: 1 Pomiar ciśnienia paliwa 2 Katalizator 3 EGR 4 czyszczenie i adaptacja przepustnicy 5 FSA 720- zapłon 6 Czujnik wału korbowego-synchronizacja 7przeciek powietrza 8..... Ford IDS diagnostyka
sprawdziłem jak już strzeliłem gafę.... to jest jakiś termometr albo właśnie czujnik ciśnienia, ustawienia o których piszesz usunął się po odłączeniu zasilania co robię zawszę kiedy odłączam jakieś elektroniczne drobiazgi żeby nie wyskoczyły jakieś błędy albo żeby przypadkiem nie wystrzelić sobie w twarz poduszki (nie wiem czy to prawda ale tak słyszałem)...
Zmierz ciśnienie na listwie. A pierwsze odłącz akumulator na 1h w celu skasowania adaptacji mieszanki bo jak była dziura to ciśnienie było za niskie i masz za długie czasy wtrysku (zaadaptowane do niskiego ciśnienia paliwa).
Myślę, ze adaptacja tutaj niewiele się zda, trzeba zobaczyć jakie ciśnienie widzi sterownik w momencie kręcenia rozrusznikiem, warunek odpalenia to ciśnienie min. 180 bar co przekłada się na mniej więcej 1V na czujniku ciśnienia paliwa. Być może masz problem z zaworem sterującym ciśnienie paliwa lub którym z wtrysków (nie może się zbudować odpowiednie...
aktualny stan licznika to 170440km a w edc jest 294000km nie działa dobrze wskaźnik paliwa i kontrolka ciśnienia oleju Jak zmieniałem w adaptacji VCDS wartości w 28 i 26 ( możliwość od 96 do 144) to wskaźnik lekko opadł, lecz jak zmienić wartość na odwrót. Chodzi mi od odczyt rezystancji (wartość max 65565)
Tam nie ma co podłączać do kompa. Nie trzeba robić adaptacji przepustnicy , to wtrysk mechaniczny. Ilością wtryskanego paliwa steruje klapa spiętrzająca i elektro mechaniczny zawór regulujący ciśnienia paliwa na głowicy rozdzielacza. Tych elementów nie próbuj regulować , bo nigdzie nie pojedziesz.
Cena jest normalna, a nawet niska. Prawdopodobnie to jest filtr z wbudowanym regulatorem ciśnienia paliwa. Masz powrót na listwie wtryskowej ? Jeśli to jest filtr z regulatoerm to oczywiście wymiana na inny odpada, silnik będzie pracował na bogatej mieszance, rozjedzie się adaptacja, grozi uszkodzeniem pompy a w skrajnym wypadku pożarem.
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
Błąd adaptacji mieszanki to bardzo szeroki błąd i może być wszystko tak może być wina świec , kabli, ciśnienia paliwa, map sensor, lambda ect. Pytasz o poradę napisałem ci tylko od czego trzeba zacząć u nas na warsztacie jak przyjeżdza klient z problemem a widać że np. kable stare a twierdzi że są sprawdzone i dobre życzymy mu 'szerokiej drogi' ;-)
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Witam posiadam silnik 1,5 dci z przebiegiem 60 tyś km objawy jakie występowały były takie, że podczas równej jazdy stałą prędkością (stała prędkość tak 5-10 sekund) podczas dodawania gazu auto chwile się dławiło przez około 1-2 sekundy następnie przyspieszało. Podczas dynamicznej jazdy dławienie nie występowało, auto normalnie odpalało. Błędy sporadycznie...
Kody wpisane przed pierwszym odpaleniem. Wtryskiwaczy sprawdzone i są "idealne " Ciśnienie sprężania równo po 28 bar. Jutro wrócą wtryski to podejdę do tematu na spokojnie. Po tym jak nie odpowietrzyl układu obawiałem się najgorszego więc zacząłem od wtryskiwaczy ale problem leży na aucie więc jutro powinienem już to ogarnąć A więc tak: Na powrocie...
Zobacz do czego podłączony jest drugi koniec tego wężyka. Może do regulatora ciśnienia paliwa - sam to musisz sprawdzić to wtedy będzie wiadomo za co jest on odpowiedzialny. Raczej spalanie powinno być mniejsze bo silnik nie ciągnie lewego powietrza. Może warto wyczyścić przepustnice i zrobić jej adaptacje.
wow rzeczywiście rozpędziłem się i użyłem złego słowa badanie piezo polega na badaniu ciśnienia paliwa w przewodach powrotnych wtryskiwaczy testerem w którym również trzeba wytworzyć ciśnienie paliwa. Po podmianie i adaptacji wtrysków auto palilo normalnie...Generalnie chodziło o to że zmieniali na pałe rzeczy które wyświetlał komputer jako kody usterek...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Witam zmierz ciśnienie paliwa, przeczyść przepustnicę i adaptacja.
Witam,pacjent to audi q7 3,6 FSI silnik BHK.Problem w tym,że jest zbyt wysokie ciśnienie paliwa tj.ok 115 bar w ukł.wysokiego ciśnienia.W ukł. niskiego ciśnienia 5,9-6.0 bar.Zmieniona została pompa wysokiego ciśnienia,czujnik na listwie wysokociśnieniowej,czujnik niskiego ciśnienia,filtr paliwa.Po uruchomieniu zimnego silnika(po nocnym postoju)ciśnienie...
Na początek wziąć vcds wpisać zero na zerowym kanale adaptacji. Sprawdzić w blokach temperaturę silnika, wskazania przepływomierza. zaślepić evap na próbę, zobaczyć czy z regulatora ciśnienia paliwa nie cieknie paliwo przez przeponę. Odłączyć instalację gazową wypinając wtyczki z centrali i montując zwory na przewodach wtryskiwaczy benzynowych przy...
Witam Jeśli zaraz po odpaleniu gaśnie i obroty spadają praktycznie do zera, ale jak poruszasz gazem to daje radę utrzymać go zapalonego to zerknij na parametry sondy lambda jak pracuje na gazie (parametry które otrzymuje komputer "benzynowy"), jeśli lambda jest czały czas na bogato (powyżej 1), albo masz przebieg jak jesteś na gazie, to zmień emulację...
Zaprowadź te auto albo do jakiegoś majstra, albo od razu na złomowisko. Nie masz ani manometru do pomiaru ciśnienia paliwa, ani testera do sprawdzenia sondy. Jak wyobrażasz sobie diagnostykę? Zdejmij klemę na kilka minut, jeśli się poprawi, to błędy adaptacji, spowodowane albo uszkodzoną sondą, albo samą instalacją gazową. Jeśli zaś się nie poprawi,...
Witam, Audi A3 1.6 8V AVU + LPG 2003.r Problem pojawił się jeszcze przed założeniem gazu który był montowany niedawno. Na zimnym silniku podczas fazy nagrzewania do ok 65oC sterownik silnika rejestruje błąd "zbyt ubogiej mieszanki", co przejawia się nieokresową nierówną pracą silnika, minimum raz podczas nagrzewania na biegu jałowym sterownik otwiera...
Instalacje mam II generacji na mikserze i chyba LPG korzysta z wtrysków benzyny. Skoro masz instalację II generacji to nie korzysta ona z wtrysków benzyny, gdyż jest to instalacja podciśnieniowa. Mikser to potoczne określenie gaźnika LPG. Zapewne brak lub nieprawidłowa emulacja sondy i zbyt rzadkie korzystanie z zasilania benzyną doprowadziły do rozregulowania...
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Odłącz całkiem gaz i spròbuj, mògł puścić reduktor, wtryskiwacz, ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Może też się okazać, że jest źle wyregulowany gaz i się trochę rozjechały mapy, zobacz na integratory albo adaptacje sondy. Na benzynie jeździ ok? Błędy sprawdzałeś, czujnik temp ok?
Witam. Audi A4 1.6 typ silnika ADP. Po nocy lub długim postoju nie odpala, nawet się nie odezwie. Po wtryśnięciu małej ilości samostartu odpala i chodzi bez problemu. Auto jest zagazowane. Żadnych błędów. Wskazania z czujnika temperatury ok. Palec, kopułka, przewody, świece ok. Przepustnica wyczyszczona, adaptacja zrobiona. Ciśnienie paliwa ok. Listwa...
Czołem. W aucie zapchał się DPF, nie pomagała procedura wypalania, ciśnienie 400 mbar przy spokojnej jeździe itd. Węże drożne i szczelne, czujnik ciśnienia różnicowego sprawny. DPF poszedł do firmy czyszczącej hydrodynamicznie, wymyli, dali wykres ciśnienia przed i po, zamontowałem, adaptacja, błędy pogasły. Ciśnienie spadło znacznie, ale przy przyspieszaniu...
Witam, dostałem auto w którym problem jest z dopisaniem fabrycznie nowych wtryskiwaczy. Diagbox przyjmuje kody, później kolejnym krokiem w przypisywaniu jest adaptacja(uczenie) nowych wtryskiwaczy i tutaj pojawia się problem w postaci komunikatu, że uczenie niezakończone z powodu niestabilnego ciśnienia paliwa (nierównej pracy). Komunikat wywala po...
Może ciśnienie paliwa za małe (wydatek pompy)
Trzeba najpierw przyjrzeć się parametrom bieżącym i skontrolować stan poszczególnych układów od zmiennej geometrii rozrządu , sterowania wzniosu krzywek , ciśnienia paliwa , stanu świec zapłonowych , po najważniejsze chyba w tym silniku katalizator i sondy . bo przepływomierza powietrza w tym silniku niema . Nastawy podstawowe (kasowanie parametrów...
Ktoś wkodował IMMO ze sterownika ECU silnika. To już jest operacja która polega na wgraniu nowego wsadu do ECU. Pytanie czy zrobione na ori wsadzie czy wgranie gotowca nie koniecznie od tego silnika (zresztą nie wiem po co to robił jak licznik, kluczyk i ECU teoretycznie było od jednego dawcy. Wg mnie ktoś poległ na swapie ,zaczął robić głupie rzeczy...
Tam nie robisz żadnych adaptacji.Jeśli pompa paliwa ma prawidłowe ciśnienie i zbiornik czysty oraz poprawnie odpowietrzany wina leży najprawdopodobniej we wtrysku i albo sam wtryskiwacz albo regulator ciśnienia paliwa. Dodano po 2 Podnieś przystawkę z wtrysku do filtra odpal auto i zobacz czy paliwo jest prawidłowo rozpylone czy nie przedostają się...
Witam. Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Benzyna świeża? Zacznij od rzeczy oczywistych. Robiłeś adaptacje przepustnicy a czy zrobiłeś reset parametrów autoadaptacji? Jak pracuje na benzynie jaka jest mieszanka? Uboga, bogata? Jak lambda? Korekta mieszanki? Ciśnienia nie sprawdzałem, benzyna świeża, auto robi duże przebiegi. Taki problem pojawił się w styczniu,...
Mam problem z odpalaniem. Samochód musi długo kręcić zanim odpali. Więc są 2 problemy jeden to pomiar ciśnienia paliwa drugi to szczelniość wtrysków gazu. Dodano po 1 Czy po wyjęciu przepustnicy należą zrobić jej adaptację? A jak sądzisz co to ma to tego czy silnik ma ''buta '' czy go nie ma , - nic.
Jeśli po uruchomieniu silnika gaśnie kontrolka Check engine, to znaczy, że ECU nie odnotowuje błędów, wiec diagnoza nic nie wykaże. Duże zużycie paliwa mogą powodować inne rzeczy. Nie chce mi się teraz wracać i czytać tematu od początku, więc opiszę co należy wykonać, a ty opisz, co z tego zrobione. 1 - Regulacja luzów zaworowych. 2 - Wymiana świec...
Hej, jestem właścicielką Audi a3 8p z 2009r. Jeżdżę nim od roku i przyszedł czas na pojawienie się pierwszej usterki. Zaświecił się czek silnika a znim epc. Auto nie ma mocy, pedal gazu w podłodze a o... 1. Krótka odpowiedź W ponad 80 % podobnych przypadków w 2.0 TFSI (EA113) przy kodach „nieszczelność układu dolotowego” i „system pomiaru paliwa/jałowy”...
Witam! Panowie pomocy! Od dwóch miesięcy walczę z moim Jumperem,najpierw pękła dźwigienka zaworowa i mój super naprawiacz podmienił klawiaturę na używana która po tygodniu również padła. Niestety w.w. przy wymianie klawiatury uszkodził wiązkę przy wtrysku i później kazał wymienić sterownik(bo podobno nie sterował napięcia na wtrysk),ogólnie dramat!...
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia , adaptacje można przeprowadzić ale przepustnicy , sprawdź czy czujnik nie jest zardzewiały lub zaśniedziały na tym bolczyku najlepiej szczotko drucianą z miękkim drutem oczyścić .
Znień regulator i zrób adaptacje
kolego skoro twierdzisz że czujnik jest prawdopodobnie uszkodzony, to jak wyjaśnić to że jak jest wszytko podłączone Vag nie widzi żadnego błędu, jak tylko odczepię , albo wyciągnę czujnik wyskakują trzy błędy, 519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 523 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - G 42 529 Nieprawidłowa informacja o prędkości...
Witam. Mam taki sam przypadek na stanie. Świece nowe, czujnik temperatury nowy, przepustnica wyczyszczona, ciśnienie paliwa 4bary Jak skasować adaptacje? Ile km by trzeba zrobić aby na nowo mógł sie zaadaptować?
Ludzie, czytajcie co napisałem, patrzycie tylko na ostatnią linijkę i dajecie rady. Jeszcze raz: mam cały wtrysk (komp, wtryskiwacz z czujnikami, regulatorem ciśnienia benzyny, silnikiem krokowym, pompę paliwa itd). Wtrysk ma służyć do odpalania, krótkiej ewentualnej jazdy i regulacji wolnych obrotów. Nie chcę wtrysku od golfa, polo, passata, kadeta,...
Witam poszukuje schematu bądz interfejsu do passata 2.0 16V 1991 jes w nim gaz i mam problem z silnikiem prosze o pomoc :roll: W silniku 9 A jest diagnoza flashkodami. Niektóre sterowniki komunikują się interfejsem VAG na maxie (zwarte linie K i L ).Najczęściej przyczyną złej pracy silnika przy istniejącej instalacji gazowej są:zniszczony lub źle ustawiony...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Witam, Samochód nissan x-trail t30 2.2di 114km Problem polega na tym, że zaraz po odpaleniu i do pierwszego przegonienia silnika (aż złapie temperaturę roboczą) ciśnienie paliwa na listwie common rail na biegu jałowym jest zbyt wysokie. Powinno być 36MPa a ma w granicach 80-90MPa. Ciśnienie stabilizuje się dopiero po przegonieniu samochodu na jakiejś...
Rzeczywiście, macie Panowie rację. Należało usunąć ostatnią cyfrę. Potwierdziłem to pożyczając i diagnozując TEXA. Wyskoczyły te same błędy, tylko bez ostatniej cyfry i z opisami pasującymi do wyżej przytoczonych. Dziękuję za odzew. Zostało odnaleźć problem i go rozwiązać. Chociaż w sumie zapytam tutaj, może ktoś z Was będzie miał pomysł. Peugeot Partner...
i tak się złożyło że miesiąc jeździłem na benzynie. Problem był także wtedy. Podejrzewam w ciemno, bez diagnozy, że mapy benzyny muszą się "rozjeżdżać" od gazu. To chyba jednak nie to. Miałem identyczny przypadek z Fiatem Uno 1.0 Fire. To nieco inna konstrukcja wtrysku. 11111olo, gdzie masz regulator ciśnienia paliwa? Jak na listwie, to zobasz czy...
Jeżeli rozrzad jest na 100% dobrze ustawiony. To jeszcze pozostają adaptacje najlepiej Odiss.
ja bym obstawił regulator ciśnienia paliwa. dzis w AER 1.0 odłączyłem regulator ciśnienia oboroty o dziwo sie ustabilizowały ale jak doda się gazu to wchodzi na oboroty po strzale z przepustnicy. nie oblicza dawki paliwa. normalka. Jest jedna sonda jest w wydechu a d ruga za katalizatorem. PS. da coś czyszczenie przepustnicy? i co czyśnić? ścieżki?...
Rozumiem, że to silnik "puma". Przekładał Pan słupek, czyli domniemam, że osprzęt Pan przełożył? Czy układ zasilania ma Pan Denso? Jeżeli tak, konieczna będzie adaptacja wtryskiwaczy i zaworu regulującego ciśnienie paliwa. Zapewne podczas falowania obrotów silnik ba wyczuwalnie bardziej stukową pracę? Wysoce prawdopodobne, że pomoże.
Kolego harry.wesoly , nie jeździj z wypiętym czujnikiem bo będzie ci palił jak smok i dymił jak parowóz. Problem nie tkwi w czujniku tylko w pompie wtryskowej która nie jest w najlepszej kondycji. Na ciepłym silniku sterownik podaje mniejszą dawkę startową paliwa a że pompa nie generuje już odpowiednio wysokiego ciśnienia - silnik ma problem z odpaleniem....
No to testuj dalej: - przyczyna mechaniczna - duże opory toczenia (łożyska kół, zapieczona hamulce), - temperatury powietrza i silnika widziane przez sterownik silnika, - dawka wtrysku na biegu jałowym (porównać ze sprawnym autem), - adaptacja paliwa i integrator sondy lambda, - ciśnienie sprężania silnika, - stan wtryskiwaczy, - ciśnienie paliwa.
KODY USTEREK moduł sterujący DDE 2.1 silnik U25TD, X25TD 12- rozpoczęcie procedury sprawdzania 14- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie do masy P30 15- czujnik temperatury płynu chłodzącego zwarcie z napięciem lub przerwa P30 16- czujnik temperatury paliwa ( w pompie wtryskowej P68 ) zwarcie do masy 17- czujnik temperatury paliwa ( w pompie...
1. Wtryskiwacze. 2. Adaptacja ecu poza normą. 3. Zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Witam, mam problem z moim Ducato 3.0 2009r ~450 000km. Auto przez całe swoje życie sprawowało się dobrze, wszystkie filtry i płyny były wymieniane na czas, tankowane tylko na Orlenach. Nie odczułem spadku mocy mimo takiego przebiegu. Pod koniec tamtego roku zaczął sporadycznie występować błąd P0091. Auto wchodziło w tryb awaryjny. Jeździłem tak około...
Temperatura jest do przyjęcia trochę za niska ale nie powinno mieć to znaczącego wpływu na pracę silnika. Jak masz jeszcze stary termostat to wrzuć go do garnka z wodą po staw na gazie, włóż termometr i obserwuj przy jakiej temperaturze się otworzy. Spróbuj się dostać do regulatora ciśnienia paliwa na listwie, odchodzi od niego wężyk podciśnieniowy...
A czy kolega podpinał tester obd? Chodzi o korekty długoterminowe, czy stoi w okolicy zera czy +20? . Czy był dokonywany reset ECU? który wprowadza te korekty? Moim zdaniem taka usterka to niezrozumienie zasady działania systemu zasilania paliwem. 1. Na benzynie reset i ustawienie korekt wg. instrukcji j.w. w moim poście. 2. Dopiero potem ustawianie...
Cześć, mam grande Punto 2006 1.3 JTD 90km średnie spalanie zawsze wynosiło 4.6-4.8L/100km od około miesiąc spalanie wzrosło i teraz wynosi 5.1-5.3L/100km Czynności wykonywane w ostatnim czasie: - wymiana filtrów powietrza, paliwa i oleju (wraz z olejem) - czyszczenie wtryskiwaczy Jakie mogą byc powody zwiększonego spalania? Wstępna ocena dostępnych...
Od tamtego czasu trochę się zmieniło. Podczas grzebania przy sterowniku nagle zagadał. Kulawo bo kulawo dale dał się wkręcić na obroty. Następnego dnia rano ta sama sytuacja, odpalał wyłącznie na LPG. Jak już złapał to na 2 cylindry. Jako, że od jakiegoś czasu testuję moduł odwróconego priorytetu paliwa* (autorskie rozwiązanie) pomyślałem, że może paliwo...
Silnik ma moc, czy jest zamulony? Sprawdzałeś może, czy pracuje pompa paliwa (ciśnienie paliwa), była sprawdzana przepustnica (adaptacja)? Sprawdź czujnik temp. cieczy rezystancyjnie na rozgrzanym silnik pin 1 i 3.
Czyli jestem na dobrej drodze, mimo wszystko ten zaworek nie daje mi spokoju i dziś to spróbuję zrobić. Dodano po 2 Panowie. #Sukces na 99% 😅 Założyłem zaworek zwrotny do pompy i po założeniu pierwszy raz słyszałem z baku jak podczas nabijania ciśnienia zaczął działać przelew pod pompką, bo zrobiła swoją robotę. Dodatkowo z zaworka odpowietrzającego...
Dziś ponownie podłączyłem ISTA D do auta , test, czytanie info o aucie,drzewo sterowników i pięknie wszystko się otwarło, zamiast DME widziany jest DDE silnika, pięknie czyta błędy ( jest jeden jak wspomniałem) widzi w czasie rzeczywistym parametry od napięcia zasilania po parametry ciśnienia paliwa, powietrza itp itd - nie będę się rozpisywał. Więc...
to jest kawalek ze strony firmy tuningującej BMW (dobre hehe :) ) A więc są uważane megahit naszych czasów, przeciwnikami są jedynie zagorzali konserwatyści oraz ci, w których interesy to godzi. O co tu chodzi? Jeden magnetyzer należy założyć na dolot powietrza, drugi na dolot paliwa. Zakładając na przewody paliwowe nie pomylcie przewodów paliwowych...
Jak coś go dławi to nie ma to nic wspólnego z przepustnicą i żadna adaptacja tu nie pomoże. Zapchany/stopiony katalizator, za niskie ciśnienie paliwa lub przestawiony rozrząd, to najczęstsze przyczyny
Witam szanownych forumowiczów zwracam się z prośbą o pomoc sprawa dotyczy Audi 80 B4 2.0E 115km silnik 2.0 ABK. Zmieniłem silnik z auta na identyczny z Niemiec pracował dobrze w innym aucie po przekładce są następujące problemy. 1.Silnik gaśnie po kilku minutach pracy na wolnych obrotach na benzynie. Silnik pracuje równo jak zegarek nic nie faluje i...
Witam , posiadam Polo 9n 1.2 12v szarpie przy prędkości 20-40 i 60-80 powyżej 90 już normalnie chodzi na dzień dzisiejszy zamówiłem świece 3 nowe (na 188 tys wymieniałem a mam 205 00km) zamówiłem nowa przepustnice bo moja jest uszkodzona i jeżdzę na używanej pożyczonej z drugiego auta (ale to wpływu nie ma czy na mojej starej która się uszkodziła czy...
Przebieg 160tyś - serwisowane w VW (oryginalny) - początek problemów - bujanie silnikiem na wolnych obrotach,wymiana rozrządu-kompletnego, następnie po około 200km niemożność równej jazdy powiedzmy przy 2tyś obrotów - szarpał. Na biegu jałowy przy próbie utrzymania np na 2tyś auto zaczynało strasznie falować. Oczywiście żadnych błędów w silniku pod...
Witam, mam problem z samochodem jak w temacie. Westgate, blowoff, rozrząd, wydech, dolot, czujniki ciśnienia(paliwa, w kolektorze, doładowania) Zasilania czujników, wiązka do sondy lambda oraz sama sonda wymieniona na odpowiednik boscha i bez zmian... Kasowane adaptacje bez zmian, sonda pierwsza stoi na wolnych w granicach 780mv druga pracuje w pełnym...
Witam. Mam dziwny problem z wypadaniem zapłonu i skończyły mi się pomysły na dalszą diagnostykę. Może ktoś z was ma pomysł do czego jeszcze można się przyczepić. Jak w temacie auto Fabia II 1.2 (3 cylindry) co jakiś czas po kilku minutach od rozpoczęcia jazdy wywala Checka i przechodzi w tryb awaryjny (Nie wkręca się powyżej 2 tys obrotów) po zgaszeniu...
Czy ktoś proszę pomorze ? ? takie mam błędy obecnie. 537Regulacja Lambda przekroczona wartość kontrolna 561Dopasowanie(ustalenie)składu mieszanki przekroczona wartość adaptacji - dodawanie Wymieniłem cały układ wydechowy jest kat. konwerter, porobiłem czujniki, wymieniłem regulator ciśnienia bo miałem 4 bary zmieniłem na 3 bary taka jest tez pompa paliwa....
adaptacja paliwa adaptacja czujnika ciśnienia regulator ciśnienia ciśnienia paliwa
mitsubishi falownik ekspres delonghi uszkodzony spieniacz monter elektronik
blaupunkt telewizor modernizacja instalacji elektrycznej
Wymiana czujnika 277 w urządzeniach elektronicznych Widok płyty głównej Harman Kardon AVR 660