Błąd wskazuje, że sygnał z czujnika ciśnienia szyny paliwowej i / lub jego obwód wysyła błędne odczyty, stanu ciśnienia paliwa.(wysoki/niski) Typowe problemy, które wywołują kod P0191: - uszkodzony czujnik ciśnienia paliwa - wadliwy obwód lub złącze czujnika ciśnienia paliwa - uszkodzony regulator ciśnienia paliwa Gdyby łatwo można było sprawdzić miernikiem...
Do sprawdzenia: filtr paliwa, ośka w obudowie filtra, regulator ciśnienia w obudowie filtra oraz regulator ciśnienia w obudowie zaworu - ten w listwie paliwowej od czoła. To na początek.
Zignoruj na razie ten błąd. Sprawdź ciśnienia paliwa, stan filtr paliwa oraz regulator ciśnienia paliwa i przelew wtryskiwaczy.
Za wysokie ciśnienie CR. Czujnik ciśnienia, regulator ciśnienia i filtry paliwa do sprawdzenia.
Witam.Zbyt wysokie ciśnienie paliwa. Awaria regulatora ciśnienia lub czujnika ciśnienia.
Troche namieszałeś, silnik wytwarza podciśnienie które działając na membrane obniża ciśnienie paliwa. W chwili gwałtownego otwarcia przepustnicy, mamy ciśnienie atmosferyczne, co poduje gwałtowny wzrost ciśnienia paliwa, w celu wzbogacenia mieszanki.
W silniku Z12XEP ciśnienie paliwa powinno wynosić 3,8 bara. Mierzy się go na złączu kontrolnym na listwie wtryskowej przy pracującym silniku. Opel podaje to jako ciśnienie w układzie paliwowym, a nie jako ciśnienie tłoczenia pompy paliwa. Nie powinno się więc mierzyć ciśnienia paliwa na przewodzie zasilającym zamkniętym manometrem. Regulator ciśnienia...
Miałem przypadek że nie było błędów a samochód nie miał mocy. Uszkodzony był regulator ciśnienia paliwa. Samochód uzyskiwał tylko 600 bar podczas jazdy ciśnienia paliwa.
Filtr paliwa jest zatkany. Zatkane przewody paliwowe. Wydajność pompy paliwowej nie mieści się w zakresie specyfikacji. Regulator ciśnienia paliwa może być uszkodzony. Uszkodzona pompa paliwowa. Wadliwy czujnik ciśnienia paliwa Wiązka przewodów czujnika ciśnienia paliwa jest otwarta lub zwarta Niewłaściwe połączenie obwodu elektrycznego czujnika ciśnienia...
Zwykły pierścień Segera. Popuść przewód zasilający paliwem, zanim ruszysz (zredukowanie ciśnienia).
Jest tam na listwie jakiś czujnik ciśnienia paliwa, ale czy on robi takiego psikusa Tak, prawdopodobnie to ten czujnik ciśnienia paliwa. Wymień go i powinno pomóc. Odpowiada on za utrzymanie stałego ciśnienia na listwie.
Witam, Dręczy mnie jedna rzecz odnośnie regulatora ciśnienia, czy taki regulator ciśnienia paliwa od BWM wytrzyma na wejściu te 100 Bar?, pytam sie ponieważ zainstalowałem od wody, niby na wejściu wytrzymuje 25 Bar, a rozerowało uszczelki, a jak patrze na konstrukcje od regulatora do paliwa to tak licho wygląda, zda to egzamin?
A od czego zaczął się problem? Kojarzę że regulator ciśnienia paliwa musi być od fiata, ponieważ od renault jest identyczny ale nie działa w fiacie
Nie mam porady sam szukam bo mam z renio problem z niskim ciśnieniem paliwa Witaj Użytkowniku, Jeśli chodzi o problem z niskim ciśnieniem paliwa, może być to spowodowane kilkoma różnymi rzeczami. Oto kilka możliwych przyczyn, które należy sprawdzić: 1. Uszkodzony lub zablokowany filtr paliwa: Filtry paliwa są niezbędne do oczyszczania paliwa przed...
Maksymalne ciśnienie na listwę.
Znajduje sie na listwie rozdzielającej paliwo na poszczególne wtryski. Z jednej strony jest regulator ciśnienia paliwa , z drugiej jest czujnik ciśnienia paliwa.
Odczytać usterki wiarygodnym testerem. Jeżeli nadal będzie się pojawiał kod P0191 to tu jego opis: P0191 - Zmierzony prąd regulatora ciśnienia paliwa nie odpowiada ciśnieniu sygnalizowanemu przez czujnik ciśnienia paliwa. Sprawdzić : - Czujnik wysokiego ciśnienia paliwa ( dodatk. usterka P0190) - Regulator ciśnienia paliwa (dodatk. usterka P1671)
2,5 - 3 bara . Pompa paliwa lub i ; filtr paliwa , regulator ciśnienia paliwa.
Stan oringów na regulatorze ciśnienia jest dobry, pozostaje wymienić regulator ciśnienia na nowy i wtedy się okaże. Regulator ciśnienia paliwa czy czujnik ciśnienia paliwa jest odpowiedzialny za nierówną pracę silnika? Drugie pytanie jest takie czy obydwa te czujniki da się sprawdzić na diagnostyce komputerowej ?
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Zawór regulatora ciśnienia paliwa.
Regulator ciśnienia sprawny?
Ke-jetronic,wymieniałeś rozdzielacz z regulatorem ciśnienia paliwa? Dolot szczelny? Ciśnienie pompy paliwa? Czujnik sygnalizuje położenie biegu jałowego?
Filtr paliwa wymieniałeś kiedykolwiek? Regulator ciśnienia powinien być przy szynie z wtryskami.
Jeśli ciśnienie paliwa za wysokie to przyczyną jest regulator ciśnienia paliwa.
A który masz filtr paliwa? Bo tam są dwa podobne z regulatorem ciśnienia paliwa. Są identyczne a różnią się wartością na jaką regulują ciśnienie paliwa. Są 3 i 4 barowe. U ciebie raczej powinien być 4 barowy czyli filtron PP 836/4 (lub odpowiednik ,a nie PP 836/3 ,ostatnia cyfra to wartość z regulatora ). Ale to ładnie widać w korektach lambda bo są...
Witam dziś zapalił mi się check engine. Podłączyłem komputer i pokazało mi błąd fuel pressure. Samochód fiat punto 2 fl 1.3 multijet 70km. Czujnik cisnienia i filtr paliwa zmieniony. Co może być nie tak pompa paliwa wtryski czy może regulator ciśnienia paliwa ? Pozdrawiam
Wtryski, pompa ciśnienia, regulator ciśnienia, filtr paliwa lub gruszka pompująca paliwo. Najlepiej podpiąć pod komputer i przejechać się spradzić co dzieje się z ciśnieniem paliwa gdy szarpie.
Wadliwy okazał się regulator ciśnienia paliwa na pompie wysokiego ciśnienia, samochód wcześniej miał też za wysokie ciśnienie paliwa. Po wymianie wszystko ok.
W tych pompach wychodziły dwa różne regulatory ciśnienia paliwa i ten nowy pokazywał niby ciśnienie ale nie otwierał paliwa.
Posiadam dwa signumy 2.2 Direct, jeden sprawny drugi kuleje. Podmieniałem pomiędzy nimi już pompę wysokiego ciśnienia, pompy w baku, regulatory ciśnienia paliwa etc. Problemem jest że uszkodzony signum uwala regulatory ciśnienia paliwa. Skąd to wiem w sprawnym po wyłączeniu silnika zaraz z listwy wtryskowej schodzi ciśnienia, w uszkodzonym nadał jest...
Witam! Podłączę się pod temat. Auto Volvo XC90 2003 r. D5 2,4 120 kW. Zgasło podczas jazdy na podwórku i nie odpala. Nie dochodzi paliwo do wtrysków. Podłączony komputer, brak błędów. Parametry odczytane: Regulator ciśnienia paliwa 73 mA (czy nie za mało?) Ciśnienie na rampie skacze od 0 do 2100 hPa bez kręcenia rozrusznikiem. Podczas kręcenia również...
Typowy problem, ciśnienia paliwa - za niskie/wysokie, możliwe kiepska jakość paliwa, filtr paliwa, zatkany smok w baku (lub pompa paliwa w baki nie domaga), uszkodznie regulatora ciśnienia. Zacznij od zmiany stacji paliw oraz kup środek do czyszczenia układu wtryskowego. Warto też ten filtr paliwa jak dawno nie zmieniany.
Są takie błędy: P2295 - Regulator ciśnienia paliwa 2 - sygnał za niski P0091 - Regulator ciśnienia paliwa - sygnał za niski i teraz nie wiem czy to takie ogólnikowe błędy czy coś konkretnego określają? Bo wg mnie to moze być wszystko łącznie z kiepskim paliwem. Spróbować wykasować błędy i odpalić go na plaka i np zatankować nie wiem na Orlenie Vervę?
witam mam nielada problem z moim boxerem! jest to 2004r 2.8hdi,kupiłem go we Francji uszkodzonego w prawy bok,do momentu skonczenia blacharki i malowania wszystko było ok! pozniej przestał palic,pali tylko na zaciag,na kluczyk ni cholery! dosłownie pchnie sie go 1m i chodzi jak zegarek,a krecac rozrusznikiem trzeba go meczy z pół godziny i albo zapali...
Witam! Problem polega na tym, ze podczas jazdy, szczególnie podczas przyspieszania zapala się kontrolka świec żarowych. Auto traci moc albo gaśnie. Zostaje zarejestrowany blad p0089 regulator cisnienia paliwa. Clip tez pokazuje to samo- funkcja regulacji ciśnienia paliwa. Na postoju wszystko jest ok. Można zwiększać obroty i nic nie zaświeci. Ciśnienie...
Nawet jeśli pompa tłoczy paliwo, to gdy nie ma odpowiedniego ciśnienia to silnik nie odpali. Trzeba zacząć od pomiaru ciśnienia paliwa manometrem, powinno być min 3bar. Jeśli nie dysponujesz manometrem to można spróbować odłączyć przewód powrotu paliwa z listwy wtryskiwaczy, podstawić jakąś butelkę i zobaczyć czy regulator ciśnienia upuszcza nadmiar...
Wtryski, pompa wys. ciśnienia lub regulator ciśnienia - paliwa rzecz jasna.
Mam pytanie gdzie jest regulator ciśnienia paliwa w tym układzie. Pompa bez powrotu.
Zostaje pomiar ciśnienia paliwa manometrem.
A sprawdziłeś ciśnienia paliwa na listwie CR? Może problem leży w regulatorze ciśnienia paliwa...
Witam! Udało się moze rozwiązać problem? Mam identyczny przypadek, tyle,ze nie ma żadnego błędu... Czy to moze być czujnik ciśnienia lub regulator ciśnienia paliwa?
Problemów może być wiele ( regulator ciśnienia paliwa , czujnik , zawieszające wtryskiwacze paliwa , zapchanie filtra lub sitka w zbiorniku itp . ) nie ma jednoznacznej odpowiedzi . Sterownik to raczej na samym końcu się obstawia ..
Regulator ma trzymać stałą różnicę ciśnienia, jak wyżej napisano. W tym celu musi wiedzieć jakie jest ciśnienie w kolektorze (od 0.4 do 1 bar licząc bezwzględnie). I o tyle może zmieniać ciśnienia na listwie. http://www.atlanticz.ca/zclub/techtips/e...
Mam lexię i podłączałem go wiele razy pod kompa. Po zgaśnięciu silnika raz ukazał się błąd o za niskim ciśnienia paliwa. Wymieniłem regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia na nowy, brak efektów.
Mam problem z silnikiem w sprinterze 315 cdi - podczas długiego przyspieszania silnik wchodzi w tryb awaryjny i zamula -pojawia się błąd "za wysokie ciśnienie paliwa" - na KTS wyszło, że już na wolnych obrotach ciśnienie zadane to 250 Bar, a rzeczywiste ok 300Bar; wymieniłem filtr paliwa,regulator ciśnienia ten na pompie,i czujnik ciśnienia na szynie...
Jeśli faktycznie coś tam puka oznacza to problemy z ciśnieniem paliwa. Zrób wykres z obu parametrów ciśnienia paliwa oczekiwania i rzeczywistego. Problemy z odpalaniem? Tu standard czyli nowy filtr paliwa, warto zajrzeć do zbiornika paliwa, szczelności przewodów paliwowych ewentualnie regulator ciśnienia paliwa. Oczywiście w baku diesel bez przypadku...
Jest regulator ciśnienia paliwa, nadmiar ciśnienia przelewany jest do baku. W Pandach regulator jest w baku.
Masz problem ciśnieniem paliwa w listwie paliwa .Musisz sobie sprawdzić cisnienie paliwa,regulator ciśnienia paliwa ,przewody między komputerem a regulatorem ciśnienia oraz rezystancję regulatora.drugi błąd wynika z pierwszego,jeśli naprawisz pierwszy problem bez kłopotu wykasujesz i drugi
https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_... https://obrazki.elektroda.pl/8017069200_... Z tyłu na pompie, widać na tych zdjęciach. Ściągniesz, podszybie i od góry dasz radę. Tylko ja bym zaczął od wymiany filtra, najlepiej purflux. Na jakichs tanich miałem czasem właśnie problem z ciśnieniem paliwa. Dodano po 32 https://obrazki.elektroda.pl/1847786500_...
Moim zdaniem problem jest w układzie niskiego ciśnienia a Ty szukasz po stronie wysokiego. Jak ma pompa WC wytworzyć ciśnienie skoro nie dostaje odpowiedniej ilości paliwa? Zacząłbym od wpięcia manometru przed pompą WC i porównaniu wskazania z INPa. Jeżeli faktycznie tak jest to bardzo prawdopodobne że masz uszkodzony regulator po stronie niskiego ciśnienia...
Wydajniejsze wtryskiwacze moi panowie, jak już się tak w kosmos zapędzacie. Do tego regulator ciśnienia paliwa, z regulacją ciśnienia.
Musisz się dowiedzieć czy ciśnienie paliwa gdy gaśnie jest za niskie (filtr paliwa, smok w baku, zagięte przewody paliwowe przy baku, koniec pompy wtryskowej) czy za wysokie (regulator ciśnienia paliwa).
Ja do Bravo wstawiłem pompę od Stilo. Z tego co mówił mi mechanik, można było kupić pompę od dowolnego JTD 8v, mógł to być Doblo, Stilo, Marea, Bravo, Brava. A nawet wspominał że jak znajde od Ducato 1,9 8v to będzie ok. Faktycznie była ok od Stlio i auto śmigało. Ale tak było w moim przypadku, nie wiem czy do Stilo też będzie ok z pompą od innego.
Brak zasilania na regulatorze pompy delphi powoduje ze pompa tłoczy pełnym wydatkiem ( ciśnieniem). Zawór jest na niskim ciśnieniu (między pompką zasilającą a głowicą wysokiego ciśnienia)
Nie, to nie regulator, tylko akumulator ciśnienia paliwa
Błąd czujnika ciśnienia paliwa na szynie CR. Problem może leżeć w - czujniku ciśnienia lub w regulatorze ciśnienia. - sprawdzić wtyczki, wiązkę przewodów (styki!); - odczytać wartości ciśnień (za wysokie/za niskie); - wymienić uszkodzony czujnik; Czy przy gaszeniu silnika - sam silnik chodzi jeszcze przez kilka obrotów? Jeśli tak, to uszkodzony jest...
jeśli filtr paliwa został wymieniony i auto nadal gaśnie podczas jazdy to bedzie wina regulatora cisnienia paliwa,czujnika ciśnienia paliwa lub pompki paliwa (elektrycznej).. Regulatora ciśnienia raczej nie idzie sprawdzic jak coś to ewentualnie podmienić z innego samchodu...
Jeśli sprawa dotyczy regulatora to może najpierw zacząć od podstawowej rzeczy, sprawdzić ciśnienie na listwie
Sprawdziłeś ciśnienie paliwa? Masz podane co należy sprawdzić , po kolei. Tak może być uszkodzony - zapieczony tłoczek rozdzielacza , elektro - hydrauliczny regulator ciśnienia i jak wcześniej podpowiadano "gumiak" pod rozdzielaczem pęknięty. Ciśnienie paliwa jest bardzo ważne , ponieważ wtryski otwieraja się pod wpływem odpowiedniego ciśnienia , natomiast...
Na pompie wysokiego znajduje się regulator ciśnienia paliwa, natomiast na listwie czujnik ciśnienia paliwa . Co do drugiego to mam pewne wątpliwości ale mogę sprawdzić jutro, jak potrzebujesz, bo mam taki silnik na warsztacie.
Jak to jest Siemens to masz dwa regulatory ciśnienia paliwa, jak ten górny się nie otworzy to nie puści ciśnienia paliwa. Zawsze jest opcja uszkodzenia pompy lub któryś z wtryskiwaczy tak leje że całe ciśnienie ucieka.
Witam , mam forda i problem , nigdzie nie mogę znaleźć jaka powinna być wysokość napięcia na złączce(2piny), która wpada do regulatora ciśnienia paliwa przy pompie common rail w mondeo mk4 1.8 tdci (kluczyk na zapłonie) i czy czujnik ciśnienia paliwa który jest wkręcony w listwę cr reguluje to napięcie na tym wspomnianym wcześniej regulatorze? Pytałem...
wtryski odpiołem(elektrycznie) może któryś przepuszcza ale dzieje sie to cyklicznie co jakieś 2 minuty czyli chyba odpada, czy przez regulator ciśnienia paliwa może się dostać paliwo ?
Często, gęsto przyczyną skoków ciśnienia paliwa jest "Regulator ciśnienia paliwa" a jeszcze częściej wystarczy go po prostu przemyć.
Sprawdzałeś działanie regulatora ciśnienia i ciśnienia paliwa? Wtryski? Gaźnik? Wymieniałeś w nim już coś? Podaj trochę więcej informacji. Wlepić bana za wypisywanie bzdur?
P0094? Nie otwiera wtryskiwaczy z powodu niskiego ciśnienia paliwa. Masz zasilania na regulatorze w pompie? Co widzi ECU podczas kręcenia? Jest prąd na pompę paliwa w zbiorniku?
To niech sprawdzi pompę i regulator ciśnienia paliwa.Wyraźny objaw niedomagania regulatora ciśnienia paliwa zaciskasz wężyk zwiększa się ciśnienie na wtrysku.
Szkoda, że nie dziękujesz No ale bez przesady....
Demontujesz i myjesz. Jeśli regulator ciśnienia paliwa jest podciśnieniowy, to zdjęcie wężyka podciśnieniowego, podnosi ciśnienie o około 300-500 mbar.
U mnie na Delpi komunikacja ok choć przekłamuje kody do odczytu używam diagnostyki migowej a do podglądu parametrów i kasowania Delpi.Co do błędu 81-monitorowane ciśnienie paliwa ,Ciśnienie zadane nie odpowiada ciśnieniu uzyskanemu,wymień regulator ciśnienia na pompie CR.Siateczka lubi się zapychać przy kiepskim paliwie.
forum to nie warsztat, ktoś kto się zna musi zobaczyć samochód i sprawdzić parametry, jeżeli mechanik jest dobry to mówi ci prawdę, jeżeli nie wierzysz mu to napraw sam, a tak swoją drogą z objawów jakie napisałeś bez diagnostyki wymienił bym : turbo, czujnik ciśnienia doładowania, interkoler, rury dolotowe, egr, czujnik ciśnienia paliwa, regulator...
Witam co do błędu P000F, oznacza to, że moduł sterujący zespołu napędowego (PCM) wykrył nadmierne ciśnienie paliwa i został aktywowany zawór nadciśnieniowy.Przyczyny tego kodu mogą obejmować: Zły czujnik ciśnienia paliwa . Wadliwy regulator ciśnienia paliwa
Spróbuj przyuczyć regulator ciśnienia paliwa.
Każdy jest sterowany podciśnieniem..Nie wiem jak w twoim aucie ale w moim ten regulator utrzymuje ciśnienie paliwa 3 bar.Kiedy w rurze ssącej wytworzone jest podciśnienie 500 mbar,to ciśnienie regulatora spada do 2,5 bara.Ot i cała praca tego układu. Nie kazdy. Poniewaz mamy coraz mocniejsze i tansze procesory wiec w nowszych ukladach regulator jest...
P1820 oznacza błąd uszkodzenie w obwodzie elektrycznym przekaźnika pompy paliwa. Brak masy z ECU P1822 to przerwa w obwodzie elektrycznym regulator ciśnienia paliwa. Sam regulator ciśnienia paliwa lub jego instalacja do ECU.
Przepraszam za być może wprowadzenie w błąd w poprzedniej wypowiedzi ale nie wiem czemu zasugerowałem się ze to benzyna. Ciśnienia jakie powinny być to według moich danych niskie ciśnienie 2-3 barów a wysokie ciśnienie 200obr/min powyżej 300 barów, ale również dobrze może głupieje coś czujnik ciśnienia paliwa albo regulator ciśnienia.
Czujnik na filtrze paliwa nie odpowiada za sterowanie regulatorem ciśnienia. Działaj dalej, powodzenia.
Witam serdecznie. Auto: LDV MAXUS 2007r 2.5 CRD 95KM Problem polega na tym, że błąd P0088 (zbyt wysokie ciśnienie paliwa w szynie paliwowej) pojawia się przy mocnym wciśnięciu pedału gazu oraz przy dużym obciążeniu silnika. W aucie zostały wymienione: pompa wysokiego ciśnienia wraz z regulatorem ciśnienia, regulator ciśnienia na szynie, czujnik ciśnienia...
Nie ma takigo zaworu rozgrzewania silnika niestabilna praca na zimnym silnku: -uszkodzone wtryskiwacze -niskie ciś. sprężania -regulacja paliwa na ciepłym silniku -świece, przewody,kopułka,zapłon -nieszczelny przewód/łącznik gumowy przepływomierz-kolektor/ -nieszczelny kolektor ssący -rozdzielacz paliwa,filtr paliwa,pompa paliwa,regulator ciśnienia...
Regulator ciśnienia jest na pompie CR, to jest podgrzewacz paliwa. Tak na chłopski rozum wystarczy pomyśleć, który plastik wytrzyma ciśnienia rzędu 800-1000 i więcej barów
No się nie dziwię bo P0090 dotyczy regulatora ciśnienia a nie czujnika.
Ciśnienie ma być w granicach 2.3-3 bary. W kolektorze masz podciśnienie a więc wartość niejako ujemna do atmosferycznego. Na wolnych 2.3-2.5 bar przy nagłym otwarciu przepustnicy ma skoczyć do max 3 bar.
a regulator ciśnienia paliwa sprawdzony?
https://obrazki.elektroda.pl/2484397800_... Jak zatkałem powrót paliwa do zbiornika to z tego króćca zerwało przewód od powrotów z wtryskiwaczy. https://obrazki.elektroda.pl/7748779900_... Pomiędzy filtrem paliwa a pompą wysokiego ciśnienia są takie przewody plastikowe. Czy element zaznaczony strzałką to jest...
Do sprawdzenia napięcie dochodzące do czujnika ciśnienia i napięcie dochodzące do regulatora ciśnienia paliwa.
Czujnik ciśnienia paliwa na listwie , regulator ciśnienia na pompie sprawne ? W tym aucie jak jest jakakolwiek nieszczelność w układzie paliwa na powrocie (z listwy czy z wtrysków) to będzie problem z odpalaniem . Przy pompie wysokiego ciśnienia jest pompka wstępna (wielkość jak pudełko zapałek) lubi się ukręcić ośka.
jest to wina ciśnienia paliwa.. albo regulator ciśnienia paliwa ,zawór bezpieczęnstwa lub któryś wtrysk się wiesza...tester musi pokazać błąd Tech 2 lub clip
Problem rozwiązany, dzisiaj było brak zasilania po zapłonie na ABS-e. Skorodowało złącze pod kierownicą chyba 30 pinowe, ktoś schował je ze puszkę z bezpiecznikami. Nie wiem skąd tam się wzięła woda bo reszta złącz była czysta, a to złączę było kompletnie zniszczone. Po połączeniu przewodów wszystkie usterki dało się wykasować. Doceniamy, że podałeś...
Ciśnienie paliwa ok. W koszu pompy jest regulator ciśnienia stąd takie ciśnienie. Po rozgrzaniu problemy ustępują całkowicie? Jaka temperaturę silnika widzi sterownik w momencie problemu?
Witam. Mam problem z Citroenem Xsara Picasso 2.0 HDI, a mianowicie odpala i gaśnie. Wyczytałem, że może być to wina czujnika/regulatora ciśnienia paliwa. Gdzie takowy się znajduje w tym samochodzie ?
Witam Mam problem z Audi A4 B7 2.0tfsi ponieważ po odpaleniu wyskoczył mi błąd P0089 i świeci sie check. Auto chodzi normalnie, nie przerywa, ma swoją moc. Czy to może być regulator ciśnienia paliwa ??
Witam . Tak jak w temacie . P0089-Regulator ciśnienia paliwa. Regulator wymieniony na nowy , nie można usunąć błędu. Za Stare oprogramowanie obd czy trzeba zrobić adaptacje ?
Jakie ciśnienie paliwa powinno być przy kręconym silniku rozrusznikiem dowiedziałem się że od 150 do 200 bar a ten ma 380 do400 bar mierzone między listwom a wtryskiem,czy to może być powód nie odpalania.Kody usterek jakie wyskoczyły to P0001-regulator ciśnienia paliwa przerwa w obwodzie P0003-regulator ciśnienia paliwa sygnał za niski P0193-uszkodzenie...
Pęknieta membrana
Witam Problem z Peugeot Boxer 2.2 HDi puma Samochód na wolnych obrotach robi ciśnienie około 900 bar na listwie wtryskowej a powinien około 250 . Wymieniony został regulator ciśnienia paliwa w pompie wysokiego ciśnienia i nie da się zrobić przyuczenia pompy wysokiego ciśnienia lub regulatora. Przyuczenie robione diagboxem i nie przechodzi. W między...
nie ma innej możliwości,normalnie przy wyjmowaniu regulatora ciśnienia nie jest on wypychany,a może zatkany jest powrót paliwa.
Czujnik ciśnienia paliwa: zapłon włączony, zacisk 3 i masa, wartość ok. 5V Regulator ciśnienia paliwa: zacisk 1 i 2, wartość ok. 3,2Ω
Nie. To jest wiskozowy przyśpieszacz kąta wtrysku na zimnym silniku. Regulator ciśnienia jest po drugiej stronie śruby zasilającej.
Pompa paliwa pod tylną kanapą z lewej strony-dostęp bardzo dobry. Z prawej strony jest dostęp do kosza ssącego z prawej komory zbiornika , który też należy sprawdzić. Zacierająca się pompa zazwyczaj generuje błąd P1188-Fuel pressure monitoring-leakage. Dodatkowo do sprawdzenia filtr paliwa, regulator ciśnienia paliwa na listwie, czujnik ciśnienia paliwa....
regulator ciśnienia paliwa trafic regulator ciśnienia paliwa master regulator ciśnienia paliwa ducato
przekrój kabla tabela bosch agregat prądotwórczy wyciek amica
resetowanie hasla windows filtr piaskowy
Skoda Fabia 1.2 2003 - Czy miała klimatyzację? Marantz UD5005 - Jak usunąć komunikat "tray lock"?