o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Adaptacja czujnika powinna pomóc. Z jakiej przyczyny byl wymieniany czujnik?
dzieki za pomoc
Ciśnienie nie powinno tak skakać, adaptacja regulatora ciśnienia jeśli jest możliwość lub uszkodzone wtryskiwacze, dzwięk typowy dla zbyt dużej dawki paliwa lub wypadanie zapłonu (tu nie trafiony wtrysk, może wtryskiwacz się nie domyka a powinnien).
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Główne dane Wartość parametru Tytuł Mégane III KZ2B Kasztanowy brąz VIN VF1KZ0Z0H54820893 Model Megane III Typ modelu KZ2B Data produkcji 02 2016 Numer fabryczny pojazdu E690632 Poziom wyposażenia EA2 Dodatkowo do poziomu wyposażenia LTD3 Dodatek do limitowanej edycji SAN513 Kod farby TED17 Tapicerka siedzeń welur Wykończenie wnętrza HARM01 Kraj stosowania...
Witam Auto jak w temacie. Auto stało miesiąc czasu. Auto jest w trybie awaryjnym błąd: Sprawdzane Mega Macs 42se P0089-Regulator ciśnienia paliwa nieprawidłowa funkcja/obwód prądowy Nie można skasować błędu nawet na włączonym zapłonie. Odpala normalnie, ciśnienie rzeczywiste/zadane pokrywa się, jeździ tylko jest wyraźnie słabszy. Podmieniony regulator...
Witam. Od jakiegoś czasu mam problemy, Ledami w ustawieniu na swiatła pozycyjne. Przy załaczeniu świateł mijania wszystko jest ok. Poniżej kody błędów jakie udało się znaleźć: Pojazd: Seat Leon FR Rok: 2007 Typ nadwozia: Hatchback Przebieg: 151470 KM Kody błędów: P0441 - Układ odpowietrzania zbiornika paliwa Nieprawidłowy przepływ Nieosiągnięta dolna...
Filtr+ regulator ciśnienia paliwa =Wymiana i adaptacja z Dialogys lub kts 540
Usterka naprawiona, przyczyną falowania cisnienia paliwa, okazał się regulator ciśnienia na pompie, został wymieniony, została przeprowadzona adaptacja pompy, i jest ok.
Witam, po kolei, wymieniłem pompę paliwa w zbiorniku, pompę wysokiego ciśnienia, wtryskiwacze, czujnik ciśnienia paliwa na listwie i zawór scv. Problem nie znikł. Następnie wyczyściłem Dpf. To samo, tryb awaryjny 3 tys.obr. gaśnięcie silnika. Wkurzyłem się wymieniłem na starą pompę w baku, stary czujnik ciśnienia paliwa i scv. Jedyną rzeczą którą zrobiłem...
Zobacz czy membrana w którymś z dwóch regulatorów ciśnienia paliwa nie pękła bo one lubią.Widziałem to wiele razy.
Rzeczywiście, macie Panowie rację. Należało usunąć ostatnią cyfrę. Potwierdziłem to pożyczając i diagnozując TEXA. Wyskoczyły te same błędy, tylko bez ostatniej cyfry i z opisami pasującymi do wyżej przytoczonych. Dziękuję za odzew. Zostało odnaleźć problem i go rozwiązać. Chociaż w sumie zapytam tutaj, może ktoś z Was będzie miał pomysł. Peugeot Partner...
Witam. Mam problem z audi a4 2005r 147kw. Po diagnostyce VAS wychodzi błąd p310b Regulacja niskiego ciśnienia paliwa, ciśnienie paliwa po za zakresem tolerancji. Adaptacja pompy paliwa widziana przez VAS jest w okolicach 2000% gdzie normalnie ma byc między-1000 a 1000%. Niskie cisnienie paliwa wynosi 5bar, filtr paliwa nowy, czujnik niskiego cisnienia...
Rozumiem ze chodzi ci o zawór ciśnienia paliwa . Po wymianie nic nie adoptujesz
Witam ponownie wszystkich. Otóż zrobiłem odczyt diagboxem i oto co wyszło: Stan kalkulatora: MED17_4_2 Oznaczenie 1: 922159 Oznaczenie 2: Obecne błędy : 6 P1336 : Wypadanie zapłonu (wpływ katalizatora) Charakterystyka : Cylinder nieokreślony Status : stały błąd Umiejscowienie : miejscowy Zmienne przypisane do usterki stan regulacji wzbogacenia : pętla...
Dobry wieczór, od kilku dni mam problem z Oplem Corsą C1.0 43 kW, Z10XE, 2003, 190 000 km. 1. Objaw 1 (9 dni temu): Dławienie silnika podczas ruszania ze świateł (ale nie przygasanie), opóźniona reakcja na pedał gazu, przy 90 km/h i próbie przyśpieszenia brak mocy, wibracje auta, lekki kangur. Brak check engine. Metodą gaz hamulec wystukany błąd P0130....
Zamieszczam logi wszytkich sterowników.Czy jakaś usterka/i (te które podalem z vcds) moze blokowac impuls startu? Przekaźnik ten od rozrusznika gdzie szukać?Dodam jeszcze raz że w kabinie przy kreceniu kluczykiem slychac przekażnik w środku. VIN: WVWZZZ1KZ7B063202 Przebieg: 129910km 00-Czujnik kąta skrętu kierownicy -- Stan: OK 0000 01-Silnik -- Stan:...
Witam KIA Carnival 2.9 CRDi 2005r. Czy po wymianie czujnika ciśnienia w pompie paliwa trzeba zaadaptować czujnik ciśnienia?? Problem w kijance która odpala jedynie na samostarcie. Po diagnozie wyskakuje jeden błąd związany z czujnikiem ciśnienia paliwa.
Myślę, ze adaptacja tutaj niewiele się zda, trzeba zobaczyć jakie ciśnienie widzi sterownik w momencie kręcenia rozrusznikiem, warunek odpalenia to ciśnienie min. 180 bar co przekłada się na mniej więcej 1V na czujniku ciśnienia paliwa. Być może masz problem z zaworem sterującym ciśnienie paliwa lub którym z wtrysków (nie może się zbudować odpowiednie...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Jeśli po uruchomieniu silnika gaśnie kontrolka Check engine, to znaczy, że ECU nie odnotowuje błędów, wiec diagnoza nic nie wykaże. Duże zużycie paliwa mogą powodować inne rzeczy. Nie chce mi się teraz wracać i czytać tematu od początku, więc opiszę co należy wykonać, a ty opisz, co z tego zrobione. 1 - Regulacja luzów zaworowych. 2 - Wymiana świec...
Ludzie, czytajcie co napisałem, patrzycie tylko na ostatnią linijkę i dajecie rady. Jeszcze raz: mam cały wtrysk (komp, wtryskiwacz z czujnikami, regulatorem ciśnienia benzyny, silnikiem krokowym, pompę paliwa itd). Wtrysk ma służyć do odpalania, krótkiej ewentualnej jazdy i regulacji wolnych obrotów. Nie chcę wtrysku od golfa, polo, passata, kadeta,...
podmiena czujnikow - nie ma sensu Trzeba zrobić wszystko ręcznie: 1 Pomiar ciśnienia paliwa 2 Katalizator 3 EGR 4 czyszczenie i adaptacja przepustnicy 5 FSA 720- zapłon 6 Czujnik wału korbowego-synchronizacja 7przeciek powietrza 8..... Ford IDS diagnostyka
I regulator trzeba zaprogramować- przeprowadzić adaptacje.
Witam szanownych forumowiczów zwracam się z prośbą o pomoc sprawa dotyczy Audi 80 B4 2.0E 115km silnik 2.0 ABK. Zmieniłem silnik z auta na identyczny z Niemiec pracował dobrze w innym aucie po przekładce są następujące problemy. 1.Silnik gaśnie po kilku minutach pracy na wolnych obrotach na benzynie. Silnik pracuje równo jak zegarek nic nie faluje i...
Witam, Mam problem z zakupionym samochodem, kupiony od pierwszego właściciela czarne tablice z przebiegiem oryginalnym 85.000km salon polska 1997r. Jest to VW Polo 1.0 silnik AER benzyna. Problem jest z nierówną praca silnika na wolnych obrotach, podczas jazdy nie jest to odczuwalne aczkolwiek nie mam porównania jak to auto powinno chodzić ale do rzeczy:...
kolego skoro twierdzisz że czujnik jest prawdopodobnie uszkodzony, to jak wyjaśnić to że jak jest wszytko podłączone Vag nie widzi żadnego błędu, jak tylko odczepię , albo wyciągnę czujnik wyskakują trzy błędy, 519 Czujnik ciśnienia w kolektorze dolotowym - G71 523 Czujnik temperatury powietrza zasysanego - G 42 529 Nieprawidłowa informacja o prędkości...
Witam wszystkich. Niedawno przerabiałem temat w irlandii z sharanem 01` "jak pasuje to napewno włożą" Był komp z literką J i auto po odpale nie miało mocy dopiero po jednokrotnym przegazowaniu powyżej 2500 obr. jechało normalnie do następnego zgaszenia. Był tylko jeden błąd czujnik temp. paliwa przerwa, ale po podłączeniu ekstra masy zaczął działać...
Przebieg 160tyś - serwisowane w VW (oryginalny) - początek problemów - bujanie silnikiem na wolnych obrotach,wymiana rozrządu-kompletnego, następnie po około 200km niemożność równej jazdy powiedzmy przy 2tyś obrotów - szarpał. Na biegu jałowy przy próbie utrzymania np na 2tyś auto zaczynało strasznie falować. Oczywiście żadnych błędów w silniku pod...
Witam. Mam następujący problem z samochodem marki ROVER 75. z silnikiem BMW 116KM. auto nie odpala, pompa podaje paliwo aż do wtryskiwaczy ale ich nie przebija... wszystkie wtryski były wyciągnięte na zewnątrz i podłączone do listwy i żaden z czterech wtrysków się nie otworzył... jeśli chodzi o błędy diagnozowałem go Launchem i w samym komputerze silnika...
sonda sprawdzona ok ciśnienia nie sprawdze-nie mam czym spaliny - sprawdze jak bedze na przeklądzie za 4 tyg. 1. ostatnio na kompie jak ustawiałem gaz, nie mogłem ustawić odpowiednich parametrów - zbyt bogata mieszanka - dziś byłem na kompie i nadal błąd 1 i 2 wtryskiwacza:-) elektromechanik stwierdził że może sterownik od gazu daje blędy, i stąd błąd...
Pytanie jakie. Niektórzy mechanicy na fb myślą ze podczas rozruchu potrzebne jest 500atm, inni ze 100atm wystarczy :D i ciekawe jak bardzo skacze ciśnienie na wolnych. sam nie zrobisz wiele , Bo nawet jak padł Ci regulator CR, to i tak nie wykazujesz adaptacji ciśnienia paliwa.
Witam, zwracam się z ogromną prośbą o pomoc. Otóż kilka dni temu podczas normalnego uruchamiania silnika zaświeciła się kontrolka od elektrycznego układu silnika (samochód z kluczykiem) samochód odpala i gaśnie po 2-3 sekundach. Nigdy takiego przypadku jeszcze nie miałem. Próbowałem już odpinać akumulator, ładowałem go, próbowałem na zapasowych kluczykach....
Leją wtryski, za duże ciśnienia paliwa (trzeba często robić adaptację regulatora ciśnienia paliwa), odma dająca olej w dolot.
Albo nie ma powrotu paliwa do zbiornika, albo oszukuje czujnik ciśnienia paliwa - czasem trzeba zrobić mu adaptację.
czujnik ciśnienia paliwa wyczyść , wymień - wcześniej jego adaptacje zrób wymieniłeś cały silnik czy słupek ?
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
Rozjechane adaptacje albo problem z ciśnieniem paliwa.
Może ciśnienie paliwa za małe (wydatek pompy)
Jeżeli obroty za niskie to może wystarczy umyć przepustnicę i zrobić adaptację. Ciśnienie paliwa 3 atm. skorygowane podciśnieniem do 2,5 atm.
Witam, posiadam Peugeot Boxer 2,2HDI 120 2009r fabrycznie bez DPF-a, EGR został zdemontowany i zaślepiony. Auto jeździło tak od 3 lat. Jakiś czas temu po zatankowaniu i dojechaniu na miejsce docelowe nastąpił problem z odpalaniem na ciepłym silniku(kręcenie 10-15 sekund). Auto jeździło normalnie. Za namową znajomego wykonałem ponowną adaptację wtrysków,...
Bez diagnostyki się nie obejdzie, chyba że znowu chcecie zgadywać. Bez skanera i podstawowej znajomości elektroniki jedyne co możesz zrobić to posprawdzać wszystkie wtyczki, wiązkę (od dołu, przecierały się). Nie podajesz nic konkretnego, kodów błędu, parametrów rzeczywistych, jak wygląda adaptacja, ciśnienia paliwa itd. Na gazie będzie chodził, przecież...
Witam . Tak jak w temacie . P0089-Regulator ciśnienia paliwa. Regulator wymieniony na nowy , nie można usunąć błędu. Za Stare oprogramowanie obd czy trzeba zrobić adaptacje ?
Jeżeli rozrzad jest na 100% dobrze ustawiony. To jeszcze pozostają adaptacje najlepiej Odiss.
Witam zmierz ciśnienie paliwa, przeczyść przepustnicę i adaptacja.
Na benzynie i na LPG zachowuje się tak samo? Bo jeśli tylko na benzynie to sprawdź jakie jest ciśnienie paliwa. Adaptacja przepustnicy była robiona? Jeszcze może być cewka zapłonowa.
"Wysterować" masz na myśli przeprowadzić adaptację?
Witam. Udało się rozwiązać sprawę falujących obrotów. Winowajcą był regulator wysokiego ciśnienia paliwa na listwie CR. Przez niego ciśnienie paliwa strasznie skakało poza normy i stąd te falowania na wolnych obrotach. Po wymianie należy poprzez VCDS zrobić adaptację.
Prędzej problem będzie z regulatorem ciśnienia. Zrób reset adaptacji regulatora .
Znień regulator i zrób adaptacje
Przyczyn może być wiele: - sonda lambda - świece - filtr paliwa - filtr powietrza - aktualizacja oprogramowania sterownika silnika - czyszczenie i adaptacja przepustnicy - za niskie ciśnienie w układzie zasilania paliwem Co do tej pory wymieniłeś?
Witam. Mam taki sam przypadek na stanie. Świece nowe, czujnik temperatury nowy, przepustnica wyczyszczona, ciśnienie paliwa 4bary Jak skasować adaptacje? Ile km by trzeba zrobić aby na nowo mógł sie zaadaptować?
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia , adaptacje można przeprowadzić ale przepustnicy , sprawdź czy czujnik nie jest zardzewiały lub zaśniedziały na tym bolczyku najlepiej szczotko drucianą z miękkim drutem oczyścić .
Ale w pompie to jest jeden czujnik temp. paliwa, który do odpalania ma się nijak? Przy zmianie zaworu SCV w Fordzie, trzeba zrobić jego adaptację. Jeśli natomiast pojawia się błąd POO89 jest opisany tak nieprawidłowe działanie regulatora cisnienia paliwa wyciek płynu lub usterka uszczelnia To wybacz -koniowi poopowiadaj że wtryskiwacze były sprawdzane....
Witam, Audi A3 1.6 8V AVU + LPG 2003.r Problem pojawił się jeszcze przed założeniem gazu który był montowany niedawno. Na zimnym silniku podczas fazy nagrzewania do ok 65oC sterownik silnika rejestruje błąd "zbyt ubogiej mieszanki", co przejawia się nieokresową nierówną pracą silnika, minimum raz podczas nagrzewania na biegu jałowym sterownik otwiera...
Witam, jak rozwizales kolego ten problem??w moim przypadku jest taka sama sytuacja odnośnie adaptacji, zawór bezpieczeństwa upuszcza zbyt wcześnie ciśnienie i nie pozwala na jego zwiększenie to zadanej proporcji, proszę o pomoc i opowiedz, pozdrawiam.
Witam. Audi A4 1.6 typ silnika ADP. Po nocy lub długim postoju nie odpala, nawet się nie odezwie. Po wtryśnięciu małej ilości samostartu odpala i chodzi bez problemu. Auto jest zagazowane. Żadnych błędów. Wskazania z czujnika temperatury ok. Palec, kopułka, przewody, świece ok. Przepustnica wyczyszczona, adaptacja zrobiona. Ciśnienie paliwa ok. Listwa...
Powinno wystarczyć włączenie zapłonu, następnie jego wyłączenie i odpięcie klemy w ciągu 90 sek. od wyłączenia zapłonu. To powinno spowodować "wysypanie" się sumy kontrolnej pamięci EEPROM i załadowanie nastaw domyślnych, po kolejnym podpięciu zasilania. W ostateczności w IES2 masz reset adaptacji składu mieszanki (ale nie mam pewności czy z tym sterownikiem...
No to testuj dalej: - przyczyna mechaniczna - duże opory toczenia (łożyska kół, zapieczona hamulce), - temperatury powietrza i silnika widziane przez sterownik silnika, - dawka wtrysku na biegu jałowym (porównać ze sprawnym autem), - adaptacja paliwa i integrator sondy lambda, - ciśnienie sprężania silnika, - stan wtryskiwaczy, - ciśnienie paliwa.
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
Rozumiem, że to silnik "puma". Przekładał Pan słupek, czyli domniemam, że osprzęt Pan przełożył? Czy układ zasilania ma Pan Denso? Jeżeli tak, konieczna będzie adaptacja wtryskiwaczy i zaworu regulującego ciśnienie paliwa. Zapewne podczas falowania obrotów silnik ba wyczuwalnie bardziej stukową pracę? Wysoce prawdopodobne, że pomoże.
1. Wtryskiwacze. 2. Adaptacja ecu poza normą. 3. Zbyt niskie ciśnienie paliwa.
Silnik ma moc, czy jest zamulony? Sprawdzałeś może, czy pracuje pompa paliwa (ciśnienie paliwa), była sprawdzana przepustnica (adaptacja)? Sprawdź czujnik temp. cieczy rezystancyjnie na rozgrzanym silnik pin 1 i 3.
Cześć. Dlatego że są uszkodzone. Jeśli spaloną żarówkę z lewej lampy zamontujesz do prawej, to zaświeci? Nie, tak samo będzie z wtryskami. Wypadanie zapłonu na cylindrach się zmienia. Pompa z dwulitrówki nie powinna przeszkadzać. Ciśnienie paliwa będzie przybliżone. Twoje modyfikacji na pracę silnika nie powinny mieć wpływu. Chyba że z kodowaniem lub...
Po odłączeniu akumulatora trzeba robić adaptację? Dzisiaj podpiąłem pod komputer klimatronik i pokazuje błąd czujnika poziomu paliwa oraz włącznik ciśnienia oleju. Dziwne te błędy. Nie trzeba robić adaptacji...jedyne czego może wymagać to pin do radia...
A czy kolega podpinał tester obd? Chodzi o korekty długoterminowe, czy stoi w okolicy zera czy +20? . Czy był dokonywany reset ECU? który wprowadza te korekty? Moim zdaniem taka usterka to niezrozumienie zasady działania systemu zasilania paliwem. 1. Na benzynie reset i ustawienie korekt wg. instrukcji j.w. w moim poście. 2. Dopiero potem ustawianie...
Jak coś go dławi to nie ma to nic wspólnego z przepustnicą i żadna adaptacja tu nie pomoże. Zapchany/stopiony katalizator, za niskie ciśnienie paliwa lub przestawiony rozrząd, to najczęstsze przyczyny
Wszystko co związane z pracą silnika (nie jestem mechanikiem i nie znam tego interface), a najlepiej nagrać filmik przy rozruchu i podczas rozgrzewania i nagrać tabele z: prędkości obrotowej, temperatury powietrza i płynu (tu może być więcej niż jeden czujnik), przepływu powietrza, ciśnienia paliwa, czasu otwarcia wtrysków, pracy sondy lambda, EGR jeśli...
Wyzerowanie parametrów samoadaptacyjnych było robione ;/ po zmianie przepustnicy zrobiłem profilaktycznie zerowanie i adaptacje pokolei wszystkie ... Na dniach będę mial manometr to zmierzę cisnienie paliwa w tej nowej pompie powinno być 3.5 - 4 bary ;) I podmienię te wtryski ... P.s zamowilem też benzynę w spreyu jakiś samostart ;) jak nie będzie chciał...
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Wymien tez filtr paliwa przed adaptacja. Popularnym Autocom'em lub Delphi tez zrobisz adaptacje.
To Ford czasem wystarczy adaptacja po wymianie zaworu scv a czasem masz uszkodzony wtryskiwacz i przez to ucieka ciśnienie paliwa uniemożliwia to rozruch silnika. Nie kojarzę ale może być też uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie rampie, jest to czysto mechaniczny element.
Ciśnienie na magistrali spadało czasami do 150 barów, skakało strasznie. Akurat trafiła się okazja na chwilową podmianę tego zaworu upustowego co jest na szynie i wszystko wróciło do normy, adaptacji nie robiłem. Chodziło koledze o adaptację czujnika ciśnienia czy adaptacje tego właśnie zaworu? Kupować oryginał, czy możecie polecić jakiś sprawdzony...
Jeśli jest silnik 2E to masz Digifanta, o ile nikt nic nie przerabiał - spore możliwości diagnozy jak na tamte lata i jakaś tam adaptacja. Czy auto kiedyś posiadało LPG? Te systemy są bardzo wrażliwe na wszelkie nieszczelności dolotu i podciśnień. Jedna z niewielu trudno diagnozowalnych rzeczy to nieszczelny wewnątrz regulator ciśnienia paliwa na listwie...
Mechanik skasował błąd i mówił, że jeździć dalej. to jest tylko pudrowanie problemu , należy sprawdzić wartość długoterminowej adaptacji paliwa jak dochodzi do 30% to wywala ten błąd .. Niestety konieczna jest kontrola układu dolotowego (przewody , przepustnica , zawór evap , kolektor , uszczelki , pokrywa zaworów itp )- szczelności i ew paliwowego...
Witam, Po prawie miesięcznej batalii z samochodem i sprawdzeniu większości rzeczy mechanik się poddał... Otrzymałem informację, że próbował wszystkiego i pierwszy raz spotkał się z taką sytuacją... Co dotychczas zostało zrobione: Sprawdzone i podmienione obie sondy - sprawne Wyczyszczenie i adaptacja EGR i przepustnicy. Drożność układu wydechowego -...
Żeby zresetować adaptacje wystarczy odkręcić klemy na całą noc.Regulator paliwa nie powinien wyć ale u mnie też wyje dopóki nie wcisnę lekko gazu i nic się nie dzieje.Sprawdzenie ciśnienia paliwa dało by jednoznaczną odpowiedz.Skasuj adaptacje i przejedz na samej benzynie przynajmniej ze 100km,jak się nie poprawi to odpalanie to zostaje diagnostyka.
Tam nie zrobisz adaptacji przepustnicy i to nie ona tutaj winna. Tak jak robokop napisał - pomiar ciśnienia paliwa i najlepiej w czasie jazdy.
Wyszło właśnie z pomiarów oscyloskopem i z okablowania, potrzebny był mi sygnał ze sterowania pompy paliwowej, pisałem o tym właśnie apropos. Przymulenie po wciśnięciu gazu i poprawa po lekkim odpuszczeniu mogą sugerować przepływomierz, co wyszło z pomiaròw ciśnienia paliwa? Zobacz na adaptację sondy podczas przyspieszania, albo na integratory,...
Cisnienie paliwa w normie 3.8 bar . Kasowanie adaptacji już robiłem nie pomaga. Ktos wcześniej robił glowice i nic tam raczej nie jest luźne itd.
Zmierz ciśnienie paliwa na listwie. Błąd może też wskazywać, że adaptacja się rozjeżdża od instalacji gazowej. Spróbuj wyzerować adaptację i pojeździć kilka dni na PB. Jak będzie ok, to inst gazowa do wyregulowania.
Zmierz ciśnienie na listwie. A pierwsze odłącz akumulator na 1h w celu skasowania adaptacji mieszanki bo jak była dziura to ciśnienie było za niskie i masz za długie czasy wtrysku (zaadaptowane do niskiego ciśnienia paliwa).
Co do szarpania po czyszczeniu przepustnicy zapewne trzeba zrobić adaptacje albo pojezdzić trochę i powinno się uspokoić o ile zrobiłeś to dobrze. Trzeba też zmierzyć porządnie ciśnienie paliwa.
niewiem czy jest mozliwosc w tym silniku skasowania adaptacji, ale jesli jest to warto spróbowac. jaki lpg załozony? sprawdz jeszcze cisnienie paliwa jesli tak sie zachowuje
Zasilanie w paliwo (ciśnienie z pompy) i wydech czy drożny? Procedura adaptacji nie przejdzie jeśli są błędy w sterowniku. Wartości otwarcia przepustnicy prawidłowe?
Witam,pacjent to audi q7 3,6 FSI silnik BHK.Problem w tym,że jest zbyt wysokie ciśnienie paliwa tj.ok 115 bar w ukł.wysokiego ciśnienia.W ukł. niskiego ciśnienia 5,9-6.0 bar.Zmieniona została pompa wysokiego ciśnienia,czujnik na listwie wysokociśnieniowej,czujnik niskiego ciśnienia,filtr paliwa.Po uruchomieniu zimnego silnika(po nocnym postoju)ciśnienie...
Witam Ciśnienie paliwa mierzyłeś? Mówisz, że czyściłeś przepustnicę i masz błędy adaptacji, próbowałeś wykonać adaptację? sprawdzałeś czy lambda funkcjonuje... Spróbuj zresetować kompa i zobaczyć czy bez danych z adaptacji też będzie tak reagował. Podaj kod silnika będzie łatwiej coś podpowiedzieć.. Pozdrawiam
Witam. Ciśnienie paliwa sprawdziłeś? Benzyna świeża? Zacznij od rzeczy oczywistych. Robiłeś adaptacje przepustnicy a czy zrobiłeś reset parametrów autoadaptacji? Jak pracuje na benzynie jaka jest mieszanka? Uboga, bogata? Jak lambda? Korekta mieszanki?
Po pierwsze - sprawdzić ciśnienie paliwa. Manometrem! Po drugie - czujnik temperatury silnika - rezystancja na zimno i na ciepło. Po trzecie - wykasować pamięć adaptacji.
Robiłem adaptację i wysłałem listwę wraz z czujnikami więc opiłków nie stwierdzono i teraz pytanie czy w tym passacie są dwie pompy paliwa jeżeli tak to jedna jest w baku a drugiej gdzie mam szukać??
Sprawdzę, ale czy nie normalne jest, że czasy wtrysku są tak długie i maleją w czasie odpalania? Regulator ciśnienia jest w pompie, a sam układ paliwowy nie ma powrotu jest bezpośredni na listwę. Pompa pracuje do czasu nabicia ciśnienia roboczego i regulator ją wyłącza w oczekiwaniu na start silnika. Ciepły odpala w milisekundę nawet bez dobijania ciśnienia...
Cena jest normalna, a nawet niska. Prawdopodobnie to jest filtr z wbudowanym regulatorem ciśnienia paliwa. Masz powrót na listwie wtryskowej ? Jeśli to jest filtr z regulatoerm to oczywiście wymiana na inny odpada, silnik będzie pracował na bogatej mieszance, rozjedzie się adaptacja, grozi uszkodzeniem pompy a w skrajnym wypadku pożarem.
skasuj adaptacje i wtedy zobacz jaka masz mieszanke na benzynie; przyczynami moga byc: ect, tp, wtryskiwacz, cisnienie paliwa,
dalej nie moge odpalić auta, tak jakby na wtryskach jest za małe ciśnienie paliwa, dzwoniłem do pewnego gościa który powiedział mi że pompa 106 c nie wymaga żadnej adaptacji, a kupując nowy sterownik naciągnąłem się tylko na koszty, ponieważ fabrycznie nowy sterownik nie ma wgranego oprogramowania i pompa z nowym sterownikiem i tak musi trafić na stół...
Czołem. W aucie zapchał się DPF, nie pomagała procedura wypalania, ciśnienie 400 mbar przy spokojnej jeździe itd. Węże drożne i szczelne, czujnik ciśnienia różnicowego sprawny. DPF poszedł do firmy czyszczącej hydrodynamicznie, wymyli, dali wykres ciśnienia przed i po, zamontowałem, adaptacja, błędy pogasły. Ciśnienie spadło znacznie, ale przy przyspieszaniu...
Zobacz do czego podłączony jest drugi koniec tego wężyka. Może do regulatora ciśnienia paliwa - sam to musisz sprawdzić to wtedy będzie wiadomo za co jest on odpowiedzialny. Raczej spalanie powinno być mniejsze bo silnik nie ciągnie lewego powietrza. Może warto wyczyścić przepustnice i zrobić jej adaptacje.
Tam nie robisz żadnych adaptacji.Jeśli pompa paliwa ma prawidłowe ciśnienie i zbiornik czysty oraz poprawnie odpowietrzany wina leży najprawdopodobniej we wtrysku i albo sam wtryskiwacz albo regulator ciśnienia paliwa. Dodano po 2 Podnieś przystawkę z wtrysku do filtra odpal auto i zobacz czy paliwo jest prawidłowo rozpylone czy nie przedostają się...
sprawdz na początek co dzieje sie z mieszanka sygnał z sondy jak bedzie żle to sprawdż ciśnienie paliwa a jak bedzie dalej żle to moze być przepływka lub wina adaptacji
sprawdziłem jak już strzeliłem gafę.... to jest jakiś termometr albo właśnie czujnik ciśnienia, ustawienia o których piszesz usunął się po odłączeniu zasilania co robię zawszę kiedy odłączam jakieś elektroniczne drobiazgi żeby nie wyskoczyły jakieś błędy albo żeby przypadkiem nie wystrzelić sobie w twarz poduszki (nie wiem czy to prawda ale tak słyszałem)...
adaptacja paliwa adaptacja czujnika ciśnienia regulator ciśnienia ciśnienia paliwa
bosch mikroprzełącznik zmywarka odbieranie danych bluetooth amica sprawdzić aquastop zmywarki
excel ewidencja excel ewidencja
GoodWe Poland MV – parametry profilu sieciowego, ustawienia OV/UV, LVRT, Q(U), P(f) Philips PM97 – lata produkcji, historia, przejęcie przez Fluke, oscyloskop 50 MHz