Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Zapłonu nie reguluje sie w tym aucie, aparat napedzany jest z rozrządu wiec nie ma takiej potrzeby. Raczej bedziesz musiał wykonac czyszczenie i adaptacje przepustnicy
szach jesteś tego pewny?
Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
a jak przeprowadzasz adaptację?
Czy po wymianie przepustnicy była jej adaptacja ?
Pewnie potrzebna jest adaptacja przepustnicy
Zrób adaptacje.
Witam,czy mógłby mi Ktoś podpowiedzieć jaki LOGIN (VAG) należy wpisać by wejść w ADAPTACJE ?Seat Cordoba 1.4 95-96r.
tam kierownica wysuwa sie zanim auto odpali. To nie takie proste chyba jak Ci się wydaje.
VCDS-Lite Version: Release 1.2 Nie jestem pewien ale tym demonstracyjnym programem nie zrobisz adaptacji.
czyszczenie komina + adaptacja ,poszukaj na forum
Cordoba 98 1,6 ALM- po wyczyszczeniu przepustnicy i jej adaptacji (temp. ponad 80st) wolne obroty wzrosły do ok 1200, a przy zimnym silniku ponad 2500. Adaptacja 01, 04 kanał 001. Co nie tak zrobiłem.
Przeczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Radio niefirmowe?
Tam są cewki każda osobno. Więc ciężko. Wymienie świece profilaktycznie, zrobię adaptację . Dziwny objaw.
Tam odmy nie ma, jest zwykły prosty wąż. Wąż szczelny, pełny przelot (brak majonezu). Silnik ma kod ALM, gaz sterowany linką. Jaki kanał od adaptacji w VAGu??
Kolego oddaj auto do kogoś kto się na tym zna, i nie grzeb tam gdzie się nie znasz. Robi się adaptacje przepustnicy ale wtedy gdy jest sprawna, uszkodzona tylko do wymiany i potem adaptacja sprzętem do diagnostyki.
Ja bym zaczął od dokładnego mycia przepustnicy, później adaptacja. Walczyć należy VAG lub jakimś podobnym mieczem (-;
Odświeżam temat, bo zima przyszła i mam taki sam problem o sondzie nie wspominając. Może ktoś się zlituje :) Mam takie pytanie,czy po zdjęciu przepustnicy i zrobieniu tego styku należy przeprowadzić adaptacje przepustnicy? Pozdrawiam.
Witam Płytka przepustnicy tzw TPS, ma ona regulacje zamocowania, na płytce napylone ścieżki ślizgowe. Można ją lekko obrócić w gnieździe bo ma fasolkowate otwory. Wyświetla mi błąd 516, obroty tak 1.5tyś. po zapaleniu i pochwili spadną do 1000 i wtedy zgaśnie. Sprawdziłem wpłytkę robiłem adaptacje i nic.
przepustnicy teoretycznie nie trzeba adoptowac po odpieciu akumulatora, ale bywa to różnie. Przepustnica jak straci ustawienia to na wolnych obrotach ma okolo 2000tys po czasie powinno wszystko sie normowac. zrobic nowa adaptacje nie zaszkodzi, al w tyc silnikach ma ona wpływ tylko na wolne obroty
przypuszczam, że adaptacja mogła być przeprowadzona nieprawidłowo. Sprawdz czy masa jest przykrecona do przepustnicy i czy niema lewego powietrza czyli uszczelka pod przepustnicą czy jest w całości Ja tez miałem sporo problemów z adaptacją tej przepustnicy, KTS nie poradził sobie, mimo, że komunukat był, ze wsystko ok. TEXA poradziła sobie bez problemu...
Przepływka to przepływomierz czyli czujnik mierzący ilość powietrza zasysanego przez silnik. Nie wymieniaj jej tylko najlepiej spróbuj od kogoś na podmianę. Adaptacja przepustnicy została przeprowadzona?
Jak wygląda sprawa w kwestii immobilizera? Wyczytałem ze mam immobilizer 1 generacji. Jak go sparować z nowym ECU? Czy nowy ECU potrzebuje jakiejś adaptacji co do pozostałych instrumentów?
Po wymyciu zrobili adaptacje? Zrób adaptacje i zobacz jak zachowuje się mieszanka.
No wlasnie nie dziabie mimo tej adaptacji, musze posprawdzac jeszcze polaczenia komputera z wtyczkami
Przeprogramować sterownik (zmienić soft). Adaptacją niczego nie podniesiesz, adaptacja jest tylko czymś w rodzaju "wyuczenia" sterownika jak ma się posługiwać elementem wykonawczym czyli przepustnicą (jaki jest jej zakres ruchów itp).
silnik krokowy do czyszczenia lub do wymiany,następnie przeprowadzenie nastawy tego silniczka na komputerze.powodzenia:D Kolejny bzdet Jaki silnik krokowy ? Tam jest przepustnica zinregrowana z nastawnikiem na bazie silnika prądu stałego !!!!! a nie żadnego krokowego !!!!!! Napiałem : przepustnica do czyśzczenia + adaptacja
Zawalony /stopiony kat, adaptacja mieszanki po remoncie silnik inaczej pracuje niz na awarii itd.
Dobra czyszczenie przepustnicy od dołu (a uwalone nagarem była first i w dodatku ktoś silikonu obok uszczelki nawalił) oraz adaptacja i przejechanie się paru tak ze 2 kilometrów pomogło. Silnik z powrotem chodzi równiuteńko.
Wygląda na to że ten sterownik raczej nie pasuje do tego auta. Nie zrobisz adaptacji póki nie pozbędziesz się przyczyny błędów 17952 oraz 17580.
Lewe powietrze, zła temperatura widziana przez sterownik, nie przeprowadzona adaptacja przepustnicy, bez diagnostyki się nie obejdzie
Zależy które immo. Pobaw sie w skanerze. Wejdz w immo i jak na nowym sterowniku da rade zrobić w adaptacjach immo to ok jak nie to trzeba robić przez zgrywanie wsadu z pamięci.
Odkęć dekiel zrób adaptację i przekonaj się czy na pewno ta przepustnica płynie zmienia położenie.
Jeżeli obroty za niskie to może wystarczy umyć przepustnicę i zrobić adaptację. Ciśnienie paliwa 3 atm. skorygowane podciśnieniem do 2,5 atm.
Mam takie pytanie do znawców tematu, mianowicie musze wymienić komputer silnika w seacie cordoba 1995r silnik 1,6l 1F, wtrysk jednopunktowy, komputer mono-motronic, czy dopasowanie do immobilisera odbywa się poprzez:25-immobiliser 10-adaptacja 00-kanał, i czy trzeba jeszcze wykonać adaptacje sondy, lub przepystnicy? Z góry dzięki za podpowiedzi.
Udało się dopisać ten sterownik bez PINu Imo drugiej generacji wystarczy wejść w licznik - adaptacja - kanał 00 i już, testujemy zapisujemy i kontrolka imo gaśnie a autko zapala.
Musisz mieć interfejs VAG. Połączyć się z immo i wpisać adaptację. Po przypadkowej utracie komunikacji trzeba to zsynchronizować na nowo. Pozdrawiam
vag i adaptacja kluczyków w systmie komfortu- mam do skody Octavi procedure bez vaga
vag - logowanie -12233 - adaptacja i chyba 1 kanał (regulacja co 25obrotów od 126 do 130)
Przepustnica była czyszczona i wykonana adaptacja.Dodam ze przepływomierz jest tez sprawny
Tak, jest możliwość że uszkodzona lambda nie pozwoli na adaptacje. Jednak utrata mocy nie bardzo mi pasuje do awarii lambdy i przepustnicy, auto powinno mieć moc.
Adaptację przepustnicy robiłem. Na pomiar kompresji musiałbym podjechać do mechanika. Jak w praktyce wygląda sprawdzanie dawek wtrysków ?
1-wyczyść przepustnice 2-akumulator w pełni naładowany 3-silnik rozgrzany do temperatury min 70st 4-teraz adaptacja vag vcds zależy co kto posiada wybierz silnik -bloki pomiarowe (08) -wybierz grupę 001 lub w nie których 098 -przełącz na nastawy (04) "słychać brzęczenie około 30sec" powrót na (08) GOTOWE W czasie adaptacji nie dotykaj pedału gazu ,...
Witam!! Napisales, ze przepustnica wyczyszczona, a adaptacje zrobiles? Zacznij od najprostrzych czynnosci, a dopiero pozniej bierz sie za rozkrecanie. Pozdrawiam, powodzenia!
Nie działa przepustnica i tyle, na początek załącz zapłon i patrz czy przepustnica uchyli talerzyk, wymyj benzyną przepustnice i zrób adaptację komputerem. I tak diagnostykę trzeba zrobić, zobaczyć wartości z przepustnicy, ale podejrzewam, że skończy się to wymianą.
Sprawdź czy ten schemat podejdzie. Zobacz czy uda się zrobić adaptację przepustnicy. http://obrazki.elektroda.pl/8540250300_1...
Po wymianie przepustnicy należy zrobić jej adaptację na komputerze silnika. Od sondy lambda będzie wariował, chociaż więcej by palił i miał różną pracę silnika. Powiedz jeszcze, czy masz dwie sondy czy jedną?
Witam, mam problem z adaptacją transpondera w cordobie 99r immo w osobnej puszce, tak przepraszam ten temat był poruszany wiele razy ale wszędzie jest napisane w cały świat i nie mogę się połapać. Mianowicie, Vag Com i procedura standartowa czyli immo, adaptacja, kanał 00 i save i ??? Nic!!! (kanał 21 jest pusty czyli trza kodować na 00.) próbowałem...
Przepisz kodowanie. Jaki dokładnie jest błąd, nr i jego opis? Tam może być pobierana informacja z czujnika G250 w przekładni kierowniczej bądź z czujnika G85 pod kierownicą. Ty podajesz jak zrobić adaptacje G85 a być może w aucie go nie ma a zamiast niego korzystasz z G250.
lambda podmieniona i to samo . nastawnik rozebrałem i rzeczywiście są te dodatkowe piny do tego czujnika halla i tak sobie myślę czy jednak nie jest konieczna jakaś adaptacja ale moim jnterfejsem nie mogę tego zrobić . Jutro prawdopodobnie pojadę do takiego jednego seaciarza co ma jakieś bardziej agresywne oprogramowanie podobno w seacie potrzebne są...
Zacznij tak jak napisałeś - od przepustnicy (częsta usterka). Dobrze by też było ją zaadaptować po czyszczeniu, a przynajmniej odpiąć klemy z akumulatora na kilka minut/chwil. Następnie (jak nie pomoże i nie uspokoi się) do sprawdzenia czujnik prędkości i szczelność dolotu oraz podpiąć pod komputer i sprawdzić czujniki temperatury oraz MAP. To, że po...
Zczytałem błędy i wyszło: 00525- Oxygen (lambda) sensor (g39) 07-10 Signla too LOw - Intermittent 00529 - Engine Speed Missing 03-10 No Signal - Intermittent 00282 - Throttle Position Actuator (V60) 36-10 Open circuit - Intermittent Skasowałem błędy. Przeczyściłem potencjometr co jest w środku przepustnicy. Zrobiłem adaptacje przepustnicy. Potem kalibracja...
mogłby ktoś mi wytłumaczyć co bym musiał zrobić aby przeprowadzić adaptacje w Seacie Cordobie 1,6 monowtrysk 94 r bo juz wszystkie opcje probowalem i pisze ze kanal niedozwolony albo fukcja nie dostepa a proboalem na wielu programach :/ moze nie wchodze tam gdzie powinienem :( prosze o pomoc
Auto nie chodzi dobrze na wolnych obrotach(tak jakby nie palilo na wszystkie gary)-Wymienione przewody WN,swiece,podmieniona cewka WN,kopulka,palec rozdzielacza,sprawdzony zaplon.Przepustnica wyczyszczona i wykonana adaptacja.Przeplywomierz sprawny,silnik krokowy sprawny,lewego powietrza nie lapie.Przy pierwszym podlaczeniu vag-a wykazalo ze lambda...
Dzięki wszystkim. W piątek jak tylko wrócę do do domu przekładam i próbuję. Jeśli chodzi o ikonkę kluczyka, to jest. Z adaptacją immo i tak będę musiał udać się do mechanika ponieważ nie posiadam sprzętu. Dodam że cordoba jest z 1998r, więc wersja przed FL. Co do awarii to zaśniedziałe były piny, ogólnie sterownik w bardzo złym stanie. Auto gasło, nierówno...
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Mając kiedyś seata przy przeglądach i wymiany oleju w silniku mechanik mi powiedział że po czyszczeniu przepustnicy należy wykonać adaptację tego urządzenia. Ale jeżeli przepustnica nie będzie czyszczona to najpierw zacznie gasnąć silnik na wolnych obrotach a potem jeździć się nie da bo silnik...
objaw- podczas jazdy po wyrzuceniu na luz utrzymuje obroty w zakresie 2000 do momentu zatrzymania auta wtedy spadaja do przepisowych , na postoju wszystko działa idealnie przepustnica nowa po adaptacji brak błedów w pamieci sterownika, objaw zanika po odpieciu wtyczki z nadajnika predkosci skrzyni wtedy wszystko wraca do normy może ktos cos podpowie
Samochód to Seat Cordoba 1.4 98r. B+LPG Zacznę do tego co było wymieniane w ostatnim czasie: - Sonda lambda - Świece - Filtr paliwa - Filtr powietrza - Czyszczona przepustnica i jej adaptacja - Czujnik temperatury wody Z rury wydobywają się wręcz chmury białego dymu, z rury kapie woda. Od jakiegoś czasu mam już taki problem, że strasznie śmierdzi na...
Witam serdecznie wszystkich:) Posiadam autko Seat Cordoba silnik 1.6 55KW elektronika Magnetti Mareli. Silnik pracuje bardzo nie równo. Zero błędów. Zapłon ok. Po podmianie ECU i adaptacji IMMO bez zmian. Sprężanie ok. Ciśnienie na listwie OK. Po zdemontowaniu listwy wszystkie wtryskiwacze wtryskują w tym samym momencie (dziwne bo to MFI). Brak zwarcia...
Witam, na wstępie zaznaczę, że samochód mam ponad rok i problem mam dopiero od teraz, wcześniej działało jak należy. Samochód to Seat Cordoba 1.4 98r. B+LPG. Ostatnio mam problem z zapaleniem samochodu gdy stoi całą noc i jest zimny. Próbując odpalić samochód, łapie on bez problemu, jednak po kilku sekundach gaśnie, obrotu mu falują i trzęsie całym...
Witam Auto: Seat Cordoba 1,6 98' AEE 75km Problem: po odpaleniu auto nie wchodzi na "ssanie", trzyma niskie obroty ok. 500, po rozgrzaniu czasami 800 ale spada równiez na 500. Już kiedyś miałem podobny problem ( ok. 10 m-cy temu )jednak została wymieniona przepustnica, sonda lambda i sterownik i autko chodziło idealnie ( zrobione jakieś 16 000 km)....
witam mam seata cordobe rok 97 silnik 1.4 aex bez gazu swiruja wolne obroty odrazu napisze ze byla czyszczona przepustnica ustawiany zaplon robiona adaptacja wszystko to w serwisie seata komputer niewykazuje zadnych bledow a obroty dalej skacza niezawsze ale przy dojezdzie do skrzyzowania lubia zaczepac silnikiem i wracaja do normy noi przy postoju...
Witam serdecznie wszystkich:) Widzę, że wątek nie został zakończony i z przykrością mam taki sam problem. Autko to Seat Cordoba silnik 1.6 55KW elektronika Magnetti Mareli. Silnik pracuje bardzo nie równo. Zero błędów. Zapłon ok. Po podmianie ECU i adaptacji IMMO bez zmian. Sprężanie ok. Ciśnienie na listwie OK. Po zdemontowaniu listwy wszystkie wtryskiwacze...
Witam wszystkich! Mam problem z samochodem Seat Cordoba 1.4i 60KM 98r APQ (wtrysk wielopunktowy) + LPG (sekwencja, STAG 300, Valtek czerwone 3ohm, Tomasetto Alaska) Największy problem z tym autem to praca na benzynie. Od pewnego czasu auto dławi się przy dodawaniu gazu, ciężko wchodzi na obroty (gorzej jak na LPG bo na nim nie ma problemu), czasami...
Hej.mam pytanie do Was : Czy zna się ktoś na programie VAG-COM lub innym do testowania auta?Mianowicie tam gdzie jest adaptacja sondy lambdy kiedys oscylowało mi koło pewnej warości (ok 80-100)a teraz (kupiłem nową sonde lambde) jak przygazuje wchodzie w jakąs wartość i spada do wartości 0 i znow jakas wartosc pokazuje dopiero po naciśnięciu gazu.Wszystko...
Wracam do tematu, bo samochód postał i nie udało mi się przeprowadzić adaptacji. Próbowałem VCDS-Lite i VAG-COM, ale oba programy wyrzucają mi info, że ta opcja jest dostępna tylko w wersji płatnej. Może ktoś zna jakiś jeszcze program, którym można by zrobić adaptację? Tymczasem pojawiły mi się info o następujących błędach. Czy możliwe, że to jeden...
Mam PDL3000 i jakis no name tester VAG. Napięcie jest ok, temperatura silnika też oscyluje w zadanym dla adaptacji przedziale 10-50 stopni.Pomysł z tym chińczykiem przyszedł mi do głowy bo wymieniałem już kiedys EGR przy analogicznym silniku tyle że w cordobie i nie wymagał żadnych adaptacji, a tutaj taka sytuacja. Check co prawda nie swieci ale nie...
Witam, (1.9 tdi ASZ 2004 r ) Zakupiłem nowy kluczyk ale nie mogę go dodać. Grot zrobiony, transponder w kluczyku ID48, pin immobilizera znany. W vagu wchodzę 25- immobilizer następnie Loguj ( normalnie wchodzi ) później Adaptacja kanał 01 i tutaj jak chcę dodać nowy kluczyk to wszystko mi zeruje (nawet stary kluczyk wywala). Czytałem w innym wątku,...
Problem dotyczy Seata Cordoby 99r 1.6 8v 75KM (ALM)- wtrysk wielopunktowy, sterownik silnika Magneti Marelli. Generalnie silnik sprawuje się dobrze, jakoś tam przyspiesza (jak na swoją moc), utrzymuje wolne obroty, chodzi równo i cicho. Jednak podczas przyspieszania w momencie gdy puszczam gaz i zaraz potem wciskam sprzęgło w celu zmiany biegu na wyższy,...
Witajcie, nie potrafię sobie poradzi z tym problemem. Mianowicie, przedmiotem dyskusji jest Seat Cordoba '99 tzw. przejściówka z silnikiem 1.4 60KM. Objawy są następujące: Samochód nie odpala w ogóle z kluczyka, owszem kręci, czuć paliwo (pompka chodzi), czasem załapie na pół sekundy i gaśnie. Na pych owszem zapali, chodzi normalnie (czyli tak jak przed...
witam swiece przewody palec i kopułke wymieniłem okazało sie tez ze termostat byl caly czas otwarty i silnik sie niedogrzewał a jesli jest gaz to temperatura musi byc odpowiednia, obroty na gazie juz nie skacza tylko ze ci fachowcy od gazu tak ustawili ze zwiekszyli dawke gazu przy obrotach 2000-3000 co uwazam za zbyteczne jezelio wczesniej termostat...
Samochód seat cordoba 2001 1,6 ALM. W tym samochodzie problemy z silnikiem z falowaniem były od dłuższego czasu. Parę dni temu zauważyłem wolne obroty ok 500 i gasł, jednak przy odpaleniu i lekki pedał gazu to utrzymywał sztucznie jakieś obroty. teraz zauważyłem brak pracy przepustnicy jakby była całkowicie martwa. Silnik działa 500-600 obrotów nawet...
[wysyłam flaszkę wódki jak ktoś rozwiąże ten problem] Cześć wszystkim. Posiadam Cordobę 1.6 75KM z 1998r + LPG. Rozkładam ręcę i płacę kupe pieniędzy, a mechanicy nie wiedzą co jest grane. Naprawy przekroczyły wartość samochodu 2 krotnie i nic nie dały... CO SIĘ DZIEJE? (Problem zarówno na LPG jak i benzynie) Auto faluje w zakresie 750-1000 na jałowym...
Witam! Prosiłbym o sugestie Bardzo duże falowanie obrotów nawet do zgaśnięcia Żadne adaptacje, wymiana przepustnicy, czy inne zabiegi nie pomagają Rozrząd ustawiony, znaki pokrywają się z górnym położeniem zwrotnym Żadnych błędów Paliwo wymienione....a cały czas jest spalanie detonacyjne Potencjometr gazu wypięty, odłączony MAP, odłączony "detonacyjny",...
Cześć, od niedawna mam Launcha X431 Diagun, mam z nim kilka kłopotów. 1. W większości aut po uruchomieniu zapłonu i podłączeniu smartboxa wydaje on dziwne dźwięki i nie zapalają się niebieskie diody, nie ma komunikacji. Diody zapalą się tylko, jeśli połączę launcha z smartboxem kablem. Zapala się wtedy dioda czerwona, mogę odłączyć kabel, a ciągle mam...
Należało by podać kod literowy silnika bo SR to nie oznaczenie silnika a były chyba 3 modele silnika dla SR, gdzie jeden z pewnością nie posiadał EGR. Brak sygnału z sondy lambda, sprawdzić czy sonda jest podłączona i jakie wartości widzi ECU. EGR, problem w regulacji. Można spróbować wyczyścić i zrobic adaptację. Sterownik zablokowany przez immo. Możliwe...
Witam Mam taki dziwny problem . Posiadam Cordobę 1,6 75 km 2001r silnik ALM. Samochód jest w rodzinie od nowości tzn. od wyjechania z salonu. Jakieś 2 lata od wyjechania z salonu podłączyłem z ciekawości komputer z vagiem do samochodu (był w pełni sprawny) Połączyły się sterowniki do ABSu i AIRBAGa. Silnik się nie połączył. Ponieważ wszystko było Ok...
Cześć, od 2-óch miesięcy borykam się w swoim aucie z takim problemem: Zaświeca się kontrolka EPC i check engine po czym auto nie ma mocy, przy dodawaniu gazu przerywa i dusi się (nie ma siły podjechać pod najmniejsze wzniesienie, a nawet ruszyć). Pozostawione na wolnych obrotach ma je na poziomie ~900, ale są momenty że spada do ~500ob/min. albo nawet...
Witam Mój przypadek wygląda następująco: Samochód gaśnie po dodaniu gazu na zimnym silniku, wprowadzę silnik na około 2 tys. obrotów po czym puszczam nogę z gazu i silnik tak jakby się zaduszał obroty spadną poniżej 600, 500 auto przez kilka sekund jeszcze szarpnie i zgaśnie. Jak nie dodam gazu to rożnie czasem pochodzi kilka minut i nie zgaśnie a czasem...
Odczytaj sterownik programem Vag-com albo poproś kogoś kto takowy posiada w przypadku uszkodzenia sterownika VAG pokaże np błąd 65535 KTS to sie nadaje do kasowania inspekcji serwisowych bo często nie potrafi zrobić adaptacji przepustnicy np w polo z 1L silnikiem a podczas zabawy KTS 200 pokazał mi w seacie cordobie 1996 rok pokazał mi obwód bocznej...
Witam wszystkich,koledzy proszę o sugestie i porady co mogę zrobić z moimi obrotami,mianowicie auto odpala bez najmniejszego problemu,obroty ustawiają się na 800 przy zimnym silniku,podczas dodawania gazu,gdy przechodzą magiczną liczbę 1500/obr nagle następuje spadek obrotów,aż zaczyna mrugać kontrolka akumulatora,po czym znowu mam 800/obr.potem gaz...
Ja próbowałem u siebie robić adaptacje i ciągle pisze mi coś w stylu "wartość nie dozwolona " czy fukcja jest niedostępna :/. Na wielu programach to testowałem,mam seata cordobe 94r, monowtrysk,ABU,benzyna a przystawke mam taką tania z allegro(błedy komputera odczytuje,kasuje i robi testy)Dzięki za pomoc
Problem wygląda na błędną adaptację sterownika , co najczęściej powoduje źle dobrana emulacja sondy (nigdy odpalanie na gazie jak sugeruje kol. wyżej), najprościej odczytaj co zarejestrowała pamięć błędów, pompkę warto zabezpieczyć przekaźnikiem.
Witam ponownie kupiłem od gościa z allegro to co proponowałeś. Ale wiele więcej niż kolega BIGOLSEN mi pomógł się nie dowiedziałem, wszystko poniżej to jest z allegro. A ten gratis co proponuje gościu już kiedyś w elektodzie zamieściłem "CLIMAtronic w VW i AUDI do 92'". passat: 1. Wciśnij Fan Down, Temperature Colder, ECON w tym samym czasie. 2. Użyj...
adaptacja przepustnicy cordoba termostat cordoba cewka cordoba
wzmacniacz 2sd2390 2sb1560 palet maszyna podsłuch telefon analogowy
pioneer instrukcja obsługi polski pioneer instrukcja obsługi polski
Nissan Micra K12 2008 - Zwarcie na alternatorze i brak prądu Reset mikroprocesora Technics SE-EH50 - instrukcja