http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Ale nie w kalibracji tkwi twój prblem.
Auto sprowadzone, pewnie będzie uszkodzony. Zwijak używka ok.100zł. Nowy zamiennik 60
Dzień dobry. Po wymianie sterownika ABS mam problem z adaptacją czujnika skrętu kierownicy w audi a8d3. Odrzuca mi adaptacje. Za każdym razem w polu pokazuje mi -2,5 i nie reaguje na skręty kierownicą tak jakby padł czujnik skrętu? Podczas adaptacji niby wszystko idzie dobrze a w efekcie końcowym w pozycji 1 zamiast ok wyskakuje mi brak lub nieprawidłowa...
Może byś zdradził tajemnicę co to za błąd? Może wystarczy zrobić adaptacje czujnika skrętu? Może ktoś uszkodził przełącznik COM. Bez podania nr błędu i opisu to możemy sobie gdybać.
U mnie coprawda w Cady zakodował się dopiero jak na prostym odcinku zatrzymałem samochód,uruchomiłem ponownie.Skręciłem kołami do końca w lewo potem w prawo następnie powoli zacząłem jechać do przodu.Kontrolka zgasła.Tak piszą w Elsie.Pomogło......
Ten błąd mówi właśnie o braku adaptacji czujnika kąta skrętu, musisz podjechać do kogoś kto będzie miał czym to zrobić jeśli nie jesteś w stanie ogarnąć swoim kablem.
Wejdź na stronkę ADAKO tam masz opisane tą procedurę.
Witam . Pewnie wypadła adaptacja czujnika skrętu ,i będzie trzeba powtórzyć "nastawy podstawowe" pozdro rox1
Czujnik wymagał adaptacji i nic więcej, nic się nie uszkodziło. Ogarnął to tester hondy hds.
Była adaptacja czujnika kąta skrętu G85?
Przyłączam się, przerobił ktoś już ten temat??
Nie wiedziałem, że w Peugeot 307 z 2003 roku trzeba ustawiać takie coś jak adaptacja czujnika kąta skrętu.
Po regeneracji i wymianie przekładni kierowniczej, świeci się kontrolka wspomagania. Zbieżność ustawiona, adaptacja czujnika skrętu zrobiona, płyn w zbiorniczku jest, brak błędów. Może ktoś coś podpowie? Z góry dziękuję.
Panowie zrobiłem po wymianie reduktora adaptacje czujnika skrętu i vtg delphim przeszło pomyślnie nic nie świeci się na desce już. Ale jak ruszam autem i dam trochę gazu to czuć że raz przód raz tył hamuje. Czujniki abs ok pokazują ta samą prędkość. Zębatka w nastawniku jest cała. Kalibracja jego też przechodzi pomyślnie. Gdzie szukać przyczyny.???
Mój problem jest rozwiązany, została zrobiona adaptacja czujnika skrętu dedykowanym testerem do Mitsu.
Cześć, jeśli mówisz o adaptacji czujnika kąta skrętu, to po wymianie czujnika auto widzi kąt skrętu ale nie można przeprowadzić adaptacji czujnika kąta skrętu ponieważ nie można skasować pozostałych błędów. https://obrazki.elektroda.pl/9273896200_... https://obrazki.elektroda.pl/9504054600_... Błędy -U1100 -U1109 -U1073...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc z adaptacją czujnika kąta skrętu w passacie b5fl? Albo ktoś ma może tą rozpiskę i powie jak to rozczytać
Douczyć piloty i przeprowadzić adaptację czujnika kąta skrętu. O ile został zamontowany poprawnie i poprawny przełącznik.
Wymienić i zrobić adaptację czujnika kąta skrętu
Adaptacja czujnika skrętu w zaprzyjaźnionym warsztacie.
Witam oto opis jak zaadoptować czujnik skrętu
A po co wymieniałeś czujnik kąta skrętu? Jakim sprzętem była robiona adaptacja?
Błąd kalibracji? Czy błąd czujnika. Lepiej podaj numer błędu to zobaczymy zanim coś namieszasz.
Sprawdzenie błędów przez vcds. Adaptacja czujnika kąta skrętu, kalibracja wspomagania
Aktualizacja tematu Po założeniu silnika europejskiego i adaptacji czujnika kąta skrętu błędy znikły :D Więc cały problem tkwił w silniku wspomagania Mam pytanie, czy jest możliwość przekodowania starego silnika na europejski? Pytam z ciekawości na przyszłość Pozdrawiam, Adrian
Zła zbieżność ,brak adaptacji czujnika skrętu,konieczna diagnostyka komputerowa.
podaj numer orginału czujnika kąta
Podmiana zegarów powoduje często utratę adaptacji czujnika skrętu, włożysz stare a kontrolka wspomaganie dalej będzie się świeciła. Radio możesz na stole wytestować podając zasilanie.
Zaraz zaraz. Czyli czujnik kata skrętu jest w kierownicy? Przy wymianie czujnika esp trzeba robić adaptację czujnika skrętu ? I jeszcze raz zapytam czy polskim vag 4.9 można zrobić adaptację czy trzeba pełną wersję ?
adaptacje czujnika konta skrętu jeszcze zrób
Witam To Ci powinno pomóc: http://translate.google.pl/translate?js=... Czy zmiana kodowania wymaga zalogowania się do sterownika tak jak w przypadku adaptacji czujnika kata skrętu? Żeby zmienić kodowanie trzeba się zalogować. Ja też raz męczyłem się z kodowaniem,...
Wymieniłem czujnik kąta skrętu G85 i potrzebuje wykonać adaptację pomoże ktoś? Posiadam vcds, Pasek B5 rocznik 2000, wspomaganie hydrauliczne.
Robi się tam tylko adaptacje czujnika kąta skrętu ale bez adaptacji też będzie działało wspomaganie.
Witam Założyłem wspomaganie elektryczne jeżdziłem jakiś czas działało prawidłowo. Po adaptacji sterownika i czujnika skrętu testerem wspomaganie wyłączyło się brak możliwości dokończenia adaptacji czujnika skrętu błąd C1515. Proszę o wskazówki jak dokonać adaptacji prawdopodobnie jest problem że fabrycznie nie było założone i nie mogę dokonać adaptacji....
sprintera ratuje tylko oryginał wtyka do sprintera, przez przejściówki nie idzie, za duzo było by mieszania w kablach. podpowie mi może ktoś w jakiej wersji softu jest adaptacja czujnika skrętu kierownicy do sprintera?
Kodować nic nie musisz tylko zrób adaptację czujnika kąta skrętu.
Kodowanie robię Vas-em .nr. sterownika 8E0614517 Po prawidłowym zakodowaniu należy wprowadzić login czy przed kodowaniem ? jak przeprowadzić adaptacje czujnika skrętu ? Wybaczcie za take pytania ale dopiero zaczynam jako mechanik jak i obsługa takiego programu. Proszę o wyrozumiałość.
vag comy i inne na PC po wymianie czujnika skrętu należy wykonać adaptacje czujnika sposób zależny od nr pompy abs 1 sprawdzasz ewentualnie ustawiasz kodowanie 2 logowanie (xxxxx) zależne od typu pompy abs 3 adaptacja kanał (xx) wartość (00) odpinasz wtyke i wykonujesz jazde próbną i jak jest ok to ESP samo gaśnie lub kts czy fast box to pisze wykonaj...
W octavii 2 miałem błąd samego absu (czujnik w kole), zmieniłem czujnik na kole i pomyślałem że może trzeba zrobić adaptacje czujnika kąta skrętu. Wtedy do zapalonej kontrolki absu doszła kontrolka esp :) Obie udało się zgasić dopiero po zmianie łożyska- inaczej nie było możliwości adaptacji g85.
Powiem szczerze że co do kodowania 4F0-910-517 to nie znalazłem prawie nic. Kodowanie jest uzależnione od wielu czynników rocznika ,szyny komunikacji, modelu układu hamulcowego jak i innych rzeczy. Zawsze korzystam z podpowiedzi kodowania VCDS ale dla tej pompy są podane tylko dwa 0016748 lub 0000000 i po kodowaniu zawsze trzeba przeprowadzić adaptacje...
Spróbuj zrobić WAGIEM adaptację czujnika kąta skrętu wg.procedury. Pozdrawiam. A i bym zapomniał pompa była dokodowana?
Sprawdź błędy i parametry (status) czujników i ewentualna adaptacja czujnika przyspieszeń, kąta skrętu i czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym.
Vag commander i pin z licznika rozwiążą problem swapu. Niestety Vag comem się nie da tego zrobić. Oprócz znalezienia odpowiednich kodów do danego typu silnika trzeba przeprowadzić adaptację czujnika skrętu , jeśli jest na wyposażeniu , pojeździć trochę po placu aby wszystko się poprawnie poustawiało.Na sieci są dokładne porady jak wszystko skonfigurować...
Po wymianie przełącznika zespolonego wraz z taśmą poduszki powietrznej zapala się ESP. Układy są raczej sprawne ponieważ kontrolka zapala się dopiero po przejechaniu kilkunastu metrów. Stawiałbym na adaptacje czujnika skrętu kierownicy. Tylko jak to zrobić? Ktoś się orientuje w temacie ?
EDIT: więc w bloku pomiarowym silnika 06 sprawdziłem prawność działania czujnika pedału sprzęgła i pedału hamulca i wszystko działa i reaguje tak jak powinno, manetka również reaguje, ma ktoś jakieś pomysły? edit: sprawa wyjaśniona, źle robiłem adaptację czujnika skrętu, już wspomaganie działa, co do tempomatu to potrzebny jest jeszcze kabelek od sterownika...
Pewnie trzeba zrobić adaptację czujnika kąta skrętu na samochodzie - zobacz Forscanem - tylko musisz mieć coś lepszego niż ELM najlepiej na STN1170
Na Twoim miejscu zaczoł bym od odczytu wskazań czujnika skrętu. Tzn obracał kierownice aż wartość czujnika pokaże 0* (kierownica powinna "wypadać" mniej wiecej do jazdy na wprost) Następnie trzeba sprawdzć czy koła przednie też faktycznie ustawione są do jazdy na wprost, jeśli nie najprwadopodobniej przy wymianie przekladni ktoś nie zablokowal kierownicy...
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Hmm dlaczego w takim razie wszystkie odczyty z czujnika są prawidłowe i adaptacje udaje się pomyślnie zakończyć?
Adaptacje czujnika katu skrętu ? Pokazuje w wartościach że jest elegancko na 0stopni. Adaptacje z trzema dźwiękami w lewo później w prawo i środek przeszło poprawnie niestety dalej jest błąd.. nie robiłem czujnika katu skrętu ze względu że dla procedury nie powinno być błędu a jak mówiłem kierownica na znaku ustawiona i czujnik centralnie 0 stopni Oryg...
Wpisałem login 40168 później kod i zaraz po kodzie adaptacje czujnika kąta skrętu. Kod wchodzi ale pojawia się błąd sprawdzić kodowanie w obrębie magistrali danych układu napędowego. poczytałem troszkę i wpisuje błędne kody
no to kolego sympatyczny proponuję na początek sprawdzić geometrię auta,a potem przeprowadzić adaptację czujnika kąta skrętu i czujnika zarzucania pojazdu.
Może być że auto na skutek np. uderzenia w dziurę straciło ustawienia czujnika skrętu i należy wykonać adaptację czujnika odpowiednim diagnoskopem.
Oj majsterek, Twój nick opisuje Ciebie dokładnie. Nie rozróżniasz nawet rozkodowania pompy od potrzeby adaptacji czujnika kąta skrętu G85. Skąd też możesz wiedzieć co robię a czego nie robię. Tylko ja w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę tu łapać klientów na siłę. Choćby z Lublina na Podkarpacie mieli jechać :)
witam najwyraźniej źle zrozumiałem pytanie zwijak kojarzy mi się z pasem bezpieczeństwa a jeśli chodzi o taśmę w kierownicy tak zwany przełącznik zespolony to będzie wymagana adaptacja czujnika kąta skrętu pozdrawiam.
należy zrobić adaptacje kąta czujnika skrętu keirownicy. Poprzez zapłon włączony, koła na prosto. koła na max w prawo koła na max w lewo koła na prosto ta kolejność lub odwrotna.:) co do Twojego błedu to chociaż nie masz Vaga/VCDS-a to przeciez ODIsem też mozesz odczytać błedy jakie wyskakują w module wspomagania.
Witam a świeci abs?wspomaganie jest powiązane z sterownikiem abs i czujnikiem kąta skrętu.komunikuje się ze sterownikiem abs? Dodano po 4 Spróbuj zrobić adaptację czujnika skrętu jak coś wymieniałeś Dodano po 3 Sensor for Steering Angle (G85) Prerequisites: Start the vehicle. Turn the steering wheel one turn to the right and one turn to the left. Drive...
Robiłem test VCDesem według instrukcji http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Wartości przy skręcię kierownicą się zmieniają, robiłem również adaptacje G269 oraz czujnika skrętu G85 ( tutaj wspomaganie zanikalo ale po adaptacji wracało) ale problem i błąd 00573 czujnik momentu wspomagania nadal wracał po odpaleniu jeszcze raz silnika.
Sam wpisywalem i bylem u dwóch mechaników i nie można zrobić tej adaptacji nie widzi tego czujnika skrętu. Dodano po 1 Login to 40168 taki
Normalnie przy sprawnym układzie ,po rozładowaniu czy wymianie aku, wszystko ma pogasnąć krótko po ruszeniu. Bez specjalnych manewrów i jakiegoś cudowania. Jak mu wymusisz adaptację itp,a do tego np odczyt z czujników prędkości będzie zły, to nigdy nie zgaśnie. Vag scope prawdę ci powie.
Musisz znać specjany kod aby uzyskać wejście do bloku adaptacji
czujnik kąta skrętu można wymienić z BMW Inpa zainstalować -15 0 + 15 potem adaptację
Mam problem z autem audi A3 8p 2.0fsi axw rocznik 2003. Często gasną mi zegary ,po przekręceniu zapłonu z opóźnieniem pojawiają się kontrolki. Zdarza się też że po wyjęciu kluczyka i zamknięcia auta zapala się prawa połowa zegarów . Do tej pory wymieniony moduł pod kierownicą na używany i bez zmian,zmieniłem też taśmę kierownicy. Czasami też odcina...
Lecą w jednej wiązce do ABS. To Delphi czajna klone ma straszliwie przetłmaczone błędy. Zrób adaptację czujnika kąta skrętu G85. Zobacz co w parametrach pokazuje G200. Dla pewności sprawdziłbym czy to pasujący moduł ABSu do Twojego auta. Możesz zaoszczędzić wiele czasu.
Masz uszkodzony czujnik kąta skrętu. Naprawiam te wspomagania, chętnie Ci pomogę.
Trzeba zrobić kodowanie sterownika, a następnie adaptacje czujnika kąta skrętu i przejechać się autem. Po przejechaniu pewnego dystansu powinno samo zgasnąć. Podaj numer sterownika. Pozatym tak jak napisał ci kolaega "fuelinyourblood" po wymianie taśmy nie trzeba robic kodowania.
Witam, mam problem z adaptacją czujnika kąta skrętu w Seacie Altei. Robię wszystko wg schematu z ross-techa. Kiedy wchodzę do VCDSa i sprawdzam [Measuring Blocks - 08] to wartość steering angle normalnie mi przeskakuje wraz ze skrętem kierownicy. Natomiast kiedy wchodze już w kodowanie i podstawowe ustawienia grupe 60 to nie mogę nic zmienić. Po ponownym...
Witam, Podepnę się pod temat z podobnym problemem. Miałem uszkodzoną taśmę zwijaka, taśma była zgięta i przypuszczam że się źle nawinęła w pewnym momencie co spowodowało rozerwanie przy złączu. Rozebrałem moduł zwijaka, taśma naprawiona i przewinięta. Po złożeniu taśma działała natomiast miałem problem z czujnikiem kąta skrętu kierownicy (G85) - wskazywał...
Jeśli masz DTC to nie przejdzie adaptacji. Po ustawieniu taśmy na pozycje najbardziej 0st. zamontuj kierownicę i powinno być ok, bez adaptacji.
Witam, mam problem z moim Polo 6R z 2010 roku. Po wymianie pompy wspomagania z 3 wtyczek na nową z 2 wtyczkami z tym samym numerem, przy czujniku kąta skrętu wyskakuje błąd G85 brak komunikacji. Zdjęcia z VDSA w załączniku. W jaki sposób go zakodować? Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/2421438000_... https://obrazki.elektroda.pl/6478145300_...
Dzięki za odpowiedź , zamówiony drugi .Jak będę go miał to napiszę czy poszła adaptacja ...
A więc ja też rozwiązałem problem klienta. Doszłem do wniosku, że jednak padł sterownik, który idiotycznie jest zaraz z cała kolumna kierowniczą. Auto było jednym z pierwszych więć to wspomaganie, które było założone było montowane tylko przez miesięcy. Odpada nowy sterownik ze silnikiem bo to w sumie nie dodostania. Wymieniłem całą kolumnę klient ją...
sterownik zestawu wskaźników jest programowany on-line w serwisie do teko nowe adaptacje czujnika kąta skrętu i elektrohydraulicznego wspomagania kierownicy,a component protection jest to system blokujący programowanie sterowników podzespołów pochodzących z kradzionych pojazdów, w przypadku jeżeli wychodzi to w serwisie samochód musi być zatrzymany...
Witam! Autko to Opel Vectra 1.9 CDti 2006r Potrzebuje wykonać adaptację czujnika kąta skrętu, jednak w tym autku potrzebny jest kod. Nie posiadam passcard. Czy można ten kod odczytać z ecu silnika? Jesli tak, to czy ktos byłby w stanie go odczytać ? Pozdrawiam serdecznie. w załączniku plik bin odczytany mpps z edc16.
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
Jeśli to MK60EC1, to w kodowaniu sterownika ABS jest zakodowany VIN, zatem przepisanie z innej sztuki nie wchodzi w grę. Albo ASO i kodowanie online, albo podaj VIN i zczyt sterownika ABS z VCDSa jaki jest teraz to może coś się uda policzyć na piechotę. Niemniej jednak sterownik przy próbie błędnego kodowania może wypełnić kodowanie zerami. W Twoim...
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
Ja ustawiam wg testera, ale raczej masz problem w połączeniu taśmy z kolumną, tam nie zawsze łączy. Przy złym złożeniu powinny być złe odczyty, ale po adaptacji chociaż przez chwilę powinno funkcjonować, potem esp się wyłącza bo nie zgadzają się drogi kół z położeniem kierownicy.
Nie dało się go skalibrować. Po wymianie całej pompy wraz z czujnikiem adaptacja czujnika ruszyła bez problemu.
Witam. Audi A4 B8 po wymianie czujnika kąta skrętu i jego pomyślnej adaptacji, nadal świeci kontrolka ESP. Przejechałem nim ok. 50 km, wskazania czujnika prawidłowe w pełnym zakresie, jazda na wprost jest dokładnie na 0. W systemie żadnych błędów. Jakieś pomysły? https://obrazki.elektroda.pl/3073432900_...
pomogła adaptacja starą inpą na kkl
W błędach masz jak byk że czujnik uszkodzony, adaptacja nic nie da.
Tak, masz rację. Ja jednak zostanę przy swoim. Chcesz wiedzy? Chcę wiedzieć komu pomagam. I co z tego kogoś kiedyś będę miał. jurtur, co ty masz do powiedzenia w tej kwestii? Nic! Wielkie g****o. Twoje tematy i odpowiedzi na tym forum równie dobrze nadają się na forum dla gimbusów. A sprzęcik wymiata. Kosztował 500 dolców plus tablet; kupiłem najtańszy,...
zrób adaptacje czujnika, zanim go wymienisz czasem wywala ten błąd jak jest nieprawidłowa adaptacja.
Problem jest następujący, w golfiku się na desce świecą kontrolki od ESP i ABS, ustawienie osi jest skalibrowane, ale w vcds pod modułem ABS nie da się wykonać kalibracji czujnika kąta skrętu, jest błąd, tak jakby czujnika nie widziało, próbowałem robić kalibrację tak jak mówiła większość osób, czyli jazda max 20km/h, pełny skręt w lewo, w prawo, potem...
Interfejs VCP ma gotową procedurę kodowania czujnika skrętu, kilkakrotnie nim kodowałem i nie było żadnych problemów.
Juz odpowiadam . Loginy i kody znalezione min na elektrodzie . WSC same zera i tam nic nie zmieniałem . Wchodziłem w logowanie potem kodowanie . Próbowałem vcds i odis ale bez skutecznie . Widzę że popełniłem błąd bo po kodowaniu wyłączałem zapłon bez kalibracji g85. Dziś sprawdzę jeszcze całą procedurę łącznie z kalibracją g85 . Dodam,że są 2 błędy,...
Tak. Obydwa czujniki ustawiane na nowo w parametrach kąt skrętu 0° i nie przyjmuje adaptacji
Czujnik G85 masz do wymiany jesli niemozesz skasowac błedu,czyli wymiana adaptacja i bedzie jak dawniej.
Błąd powrócił, miałem kiedyś Fiata Punto i też zapalały się stringi od wspomagania, ale tam naprawa chwilowa polegała na zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika samochodu na jakiś czas. Głównie psuło się, gdy było wilgotno na dworze. Były zimne luty albo przekaźniki do wymiany, nie wiem jak jest w Pandzie, prawdopodobnie tak jak kolega wyżej napisał,...
Witam czujnik G85 naprawiłem rozebrałem wymontowałem płytkę i przemyłem spirytusem gdy założyłem to zgasło abs i zrobiłem adaptację i zgasło esp.
Poszukuje numeracji lini diagnostycznych do Vag-a , chodzi mi o to że chcę zaprogramowac czujnik kątu skrętu Vw Passata z 2002 roku jaki jest numer lini adaptacji i jakiś spis tych wszystkich lini
Pewnie coś z czujnikiem kąta skrętu. Możliwe że jakaś adaptacja pomoże a jak nie to pewnie wymiana.
Mianowicie: po podłączeniu do komputera wstępnie były błędy uszkodzona dwa czujników lewych przód tył. Po wykasowaniu błędu błąd sterownika silnika. Po wykasowaniu błędu sterownika silnika nadal pokazuje błąd ABS mimo że sterownik komputera - błędów zero. Sprawdzone każde koło czujniki dobre. ABS działa. Kontrolka ABS świeci po pierwszym ruszeniu i...
Diagnostyke trzeba zrobić, czujnik kąta skrętu może być uszkodzony, wymień co trzeba i jakąś adaptacje trzeba zrobić.
Normalnie ustalasz jakie masz hamulce (rozmiar kół), silnik, skrzynie - wybierasz numery kodu, login odpowiedni do typu kodowania i zmieniasz kodowanie odpowiednie dla twojego systemu. Na końcu login nastaw czujnika skrętu kierownicy nastawy podstawowe kanal pierwszy ok i tyle
Dzięki za podpowiedzi. Pompa została wymieniona bo nie działała. Okazało się że uszkodzony był jeden przewód od kostki. Przewód naprawiony. Podłączyłem starą pompę i skopiowałem kodowanie. Następnie podłączyłem wtyczkę do pompy zamontowanej i zakodowałem nową pompę. Później tylko adaptacja czujnika bocznego i na koniec czujnika skrętu. Wszystko już...
Witam, po podłączeniu tester odczytuje 2 błędy,obydwa dotyczą czujnika kąta skrętu. C1163- błąd spowodowany brakiem adaptacji; C1143-zwarice, przerwa w obwodzie; Adaptacja nie pomaga, po wypięciu wtyczki od tego czujnika przestaje działać przełącznik na panelu ESP OFF, tak że instalacja jest chyba ok. Czy ktoś posiada schemat elektryczny do ABS/ESP...
Panowie jest tak, Jadąc prosto różnica między osią przednią a tylną wynosi 2km/h(tylne koła -2) Koła sprawdzone, jednakowe opony, ciśnienie, obwód. W konfiguracji nie ma opcji wpisu rozmiaru kół, tylko adaptacja czujnika kąta skrętu, ABS/VSA wywala po chwili błąd ,,niewłaściwy rozmiar ogumienia,, Jadąc z prędkością np.70km/h z chwilą wciśnięcia gazu...
Adaptacja nic nie daje, CIM bedzie uszkodzony. Pokazuje błąd B1020
czujnika skrętu adaptacja adaptacja skrętu adaptacja czujnika
mikrotik firewall filter pilot evobox plugin wordpress
alekz lampa kosiarki spalinowe najlepsze
Junkers Cerastar Smart - kontrolka serwisowa i głośna praca Sterownik ST-480D nie czyta temperatury spalin - przyczyny