Auto sprowadzone, pewnie będzie uszkodzony. Zwijak używka ok.100zł. Nowy zamiennik 60
http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Ale nie w kalibracji tkwi twój prblem.
Witam oto opis jak zaadoptować czujnik skrętu
Dzień dobry. Po wymianie sterownika ABS mam problem z adaptacją czujnika skrętu kierownicy w audi a8d3. Odrzuca mi adaptacje. Za każdym razem w polu pokazuje mi -2,5 i nie reaguje na skręty kierownicą tak jakby padł czujnik skrętu? Podczas adaptacji niby wszystko idzie dobrze a w efekcie końcowym w pozycji 1 zamiast ok wyskakuje mi brak lub nieprawidłowa...
A po co wymieniałeś czujnik kąta skrętu? Jakim sprzętem była robiona adaptacja?
Może byś zdradził tajemnicę co to za błąd? Może wystarczy zrobić adaptacje czujnika skrętu? Może ktoś uszkodził przełącznik COM. Bez podania nr błędu i opisu to możemy sobie gdybać.
Ten błąd mówi właśnie o braku adaptacji czujnika kąta skrętu, musisz podjechać do kogoś kto będzie miał czym to zrobić jeśli nie jesteś w stanie ogarnąć swoim kablem.
Czujnika skrętu w wspomaganiu się nie adaptuje jak jest uszkodzony to go wymieniasz i ma działać piszecie o procedurze adaptacji czujnika kąta skrętu w esp.:D:D:D
Była adaptacja czujnika kąta skrętu G85?
Zamykam.
Cześć, jeśli mówisz o adaptacji czujnika kąta skrętu, to po wymianie czujnika auto widzi kąt skrętu ale nie można przeprowadzić adaptacji czujnika kąta skrętu ponieważ nie można skasować pozostałych błędów. https://obrazki.elektroda.pl/9273896200_... https://obrazki.elektroda.pl/9504054600_... Błędy -U1100 -U1109 -U1073...
Witam. Czy mógłby mi ktoś pomóc z adaptacją czujnika kąta skrętu w passacie b5fl? Albo ktoś ma może tą rozpiskę i powie jak to rozczytać
Jeżeli jest bład-"czujnik kąta skrętu-przekroczona granica adaptacji" pownien się skasować.
Witam . Pewnie wypadła adaptacja czujnika skrętu ,i będzie trzeba powtórzyć "nastawy podstawowe" pozdro rox1
witam ten pierwszy schemat jest od wspomagania megane II a ten drugi niby do megane III mi wyglądają na te same, trzecie zdjęcie to wtyczka od megane III, nie wiem jak podłączyć wspomaganie żeby działało https://obrazki.elektroda.pl/9578322100_... https://obrazki.elektroda.pl/2153945300_... https://obrazki.elektroda.pl/4773098800_...
Nie wiedziałem, że w Peugeot 307 z 2003 roku trzeba ustawiać takie coś jak adaptacja czujnika kąta skrętu.
Robi się tam tylko adaptacje czujnika kąta skrętu ale bez adaptacji też będzie działało wspomaganie.
Zaraz zaraz. Czyli czujnik kata skrętu jest w kierownicy? Przy wymianie czujnika esp trzeba robić adaptację czujnika skrętu ? I jeszcze raz zapytam czy polskim vag 4.9 można zrobić adaptację czy trzeba pełną wersję ?
Może być że auto na skutek np. uderzenia w dziurę straciło ustawienia czujnika skrętu i należy wykonać adaptację czujnika odpowiednim diagnoskopem.
U mnie coprawda w Cady zakodował się dopiero jak na prostym odcinku zatrzymałem samochód,uruchomiłem ponownie.Skręciłem kołami do końca w lewo potem w prawo następnie powoli zacząłem jechać do przodu.Kontrolka zgasła.Tak piszą w Elsie.Pomogło......
Hmm dlaczego w takim razie wszystkie odczyty z czujnika są prawidłowe i adaptacje udaje się pomyślnie zakończyć?
podaj numer orginału czujnika kąta
Wymieniłem czujnik kąta skrętu G85 i potrzebuje wykonać adaptację pomoże ktoś? Posiadam vcds, Pasek B5 rocznik 2000, wspomaganie hydrauliczne.
Douczyć piloty i przeprowadzić adaptację czujnika kąta skrętu. O ile został zamontowany poprawnie i poprawny przełącznik.
Wymienić i zrobić adaptację czujnika kąta skrętu
Błąd kalibracji? Czy błąd czujnika. Lepiej podaj numer błędu to zobaczymy zanim coś namieszasz.
Witam Panowie, czy udało się rozwiązać problem z ESP? Mam ten sam problem. Wymieniłem kilka czujników - napewno sprawnych i nie można przeprowadzić adaptacji bo dalej nie potrafi odczytać z czujnika kąta skrętu kierownicy. Okablowanie sprawdzone i jest ok. Więc chyba zostaje tylko sterownik ABS/ESP wymienić. Dodam że system ABSu pracuje poprawnie. Czy...
Sprawdzenie błędów przez vcds. Adaptacja czujnika kąta skrętu, kalibracja wspomagania
vag comy i inne na PC po wymianie czujnika skrętu należy wykonać adaptacje czujnika sposób zależny od nr pompy abs 1 sprawdzasz ewentualnie ustawiasz kodowanie 2 logowanie (xxxxx) zależne od typu pompy abs 3 adaptacja kanał (xx) wartość (00) odpinasz wtyke i wykonujesz jazde próbną i jak jest ok to ESP samo gaśnie lub kts czy fast box to pisze wykonaj...
Mój problem jest rozwiązany, została zrobiona adaptacja czujnika skrętu dedykowanym testerem do Mitsu.
Po regeneracji i wymianie przekładni kierowniczej, świeci się kontrolka wspomagania. Zbieżność ustawiona, adaptacja czujnika skrętu zrobiona, płyn w zbiorniczku jest, brak błędów. Może ktoś coś podpowie? Z góry dziękuję.
Sprawdź błędy i parametry (status) czujników i ewentualna adaptacja czujnika przyspieszeń, kąta skrętu i czujnika ciśnienia w układzie hamulcowym.
Aktualizacja tematu Po założeniu silnika europejskiego i adaptacji czujnika kąta skrętu błędy znikły :D Więc cały problem tkwił w silniku wspomagania Mam pytanie, czy jest możliwość przekodowania starego silnika na europejski? Pytam z ciekawości na przyszłość Pozdrawiam, Adrian
Juz odpowiadam . Loginy i kody znalezione min na elektrodzie . WSC same zera i tam nic nie zmieniałem . Wchodziłem w logowanie potem kodowanie . Próbowałem vcds i odis ale bez skutecznie . Widzę że popełniłem błąd bo po kodowaniu wyłączałem zapłon bez kalibracji g85. Dziś sprawdzę jeszcze całą procedurę łącznie z kalibracją g85 . Dodam,że są 2 błędy,...
nikt naprawde nie miał takiego problemu ?
adaptacje czujnika konta skrętu jeszcze zrób
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
Adaptacja czujnika skrętu w zaprzyjaźnionym warsztacie.
W silnikach z przekaźnikami '' po obróbce" nie zdarzyło mi się żeby trzeba było robić adaptację. Nie wykluczone że moduł stracił nastawy czujnika kąta skrętu. Zdaje się że oprócz examinera kalibrację robi jeszcze jedno tanie urządzenie, ale nie dam sobie obciąć palec.
Panowie zrobiłem po wymianie reduktora adaptacje czujnika skrętu i vtg delphim przeszło pomyślnie nic nie świeci się na desce już. Ale jak ruszam autem i dam trochę gazu to czuć że raz przód raz tył hamuje. Czujniki abs ok pokazują ta samą prędkość. Zębatka w nastawniku jest cała. Kalibracja jego też przechodzi pomyślnie. Gdzie szukać przyczyny.???
Witam. Audi A4 B8 po wymianie czujnika kąta skrętu i jego pomyślnej adaptacji, nadal świeci kontrolka ESP. Przejechałem nim ok. 50 km, wskazania czujnika prawidłowe w pełnym zakresie, jazda na wprost jest dokładnie na 0. W systemie żadnych błędów. Jakieś pomysły? https://obrazki.elektroda.pl/3073432900_...
czujnik kąta skrętu można wymienić z BMW Inpa zainstalować -15 0 + 15 potem adaptację
Kodować nic nie musisz tylko zrób adaptację czujnika kąta skrętu.
Normalnie przy sprawnym układzie ,po rozładowaniu czy wymianie aku, wszystko ma pogasnąć krótko po ruszeniu. Bez specjalnych manewrów i jakiegoś cudowania. Jak mu wymusisz adaptację itp,a do tego np odczyt z czujników prędkości będzie zły, to nigdy nie zgaśnie. Vag scope prawdę ci powie.
Najpierw trzeba wprowadzić login a następnie kodowanie. To co podałem powinno być jeśli ,autko to diesel,skrzynia manualna ,i koła 15". Poprawnie kodowanie sterownika dobiera sie na podstawie kodów PR,które są wypisane na plakietce w bagażniku. To samo tyczy się loginu. Na podstawie tych wiadomości dobiera sie logowanie i kodowanie sterownika. jak przeprowadzić...
Zła zbieżność ,brak adaptacji czujnika skrętu,konieczna diagnostyka komputerowa.
Witam To Ci powinno pomóc: http://translate.google.pl/translate?js=... Czy zmiana kodowania wymaga zalogowania się do sterownika tak jak w przypadku adaptacji czujnika kata skrętu? Żeby zmienić kodowanie trzeba się zalogować. Ja też raz męczyłem się z kodowaniem,...
Robiłem test VCDesem według instrukcji http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Wartości przy skręcię kierownicą się zmieniają, robiłem również adaptacje G269 oraz czujnika skrętu G85 ( tutaj wspomaganie zanikalo ale po adaptacji wracało) ale problem i błąd 00573 czujnik momentu wspomagania nadal wracał po odpaleniu jeszcze raz silnika.
Witam. Mam podobny problem volvo v70 D5 wyskakuje błąd: Usterka wewnętrzna czujnika kąta skrętu. Program wskazuje, że kierownica jest skręcona o 180st w lewo gdy koła są wyprostowane, adaptacja czujnika nic nie daje. Trzeba wymienić czujnik, czy można to jakoś naprawić?
Witam Założyłem wspomaganie elektryczne jeżdziłem jakiś czas działało prawidłowo. Po adaptacji sterownika i czujnika skrętu testerem wspomaganie wyłączyło się brak możliwości dokończenia adaptacji czujnika skrętu błąd C1515. Proszę o wskazówki jak dokonać adaptacji prawdopodobnie jest problem że fabrycznie nie było założone i nie mogę dokonać adaptacji....
Błąd powrócił, miałem kiedyś Fiata Punto i też zapalały się stringi od wspomagania, ale tam naprawa chwilowa polegała na zgaszeniu i ponownym uruchomieniu silnika samochodu na jakiś czas. Głównie psuło się, gdy było wilgotno na dworze. Były zimne luty albo przekaźniki do wymiany, nie wiem jak jest w Pandzie, prawdopodobnie tak jak kolega wyżej napisał,...
Podmiana zegarów powoduje często utratę adaptacji czujnika skrętu, włożysz stare a kontrolka wspomaganie dalej będzie się świeciła. Radio możesz na stole wytestować podając zasilanie.
Adaptacje czujnika katu skrętu ? Pokazuje w wartościach że jest elegancko na 0stopni. Adaptacje z trzema dźwiękami w lewo później w prawo i środek przeszło poprawnie niestety dalej jest błąd.. nie robiłem czujnika katu skrętu ze względu że dla procedury nie powinno być błędu a jak mówiłem kierownica na znaku ustawiona i czujnik centralnie 0 stopni Oryg...
Spróbuj zrobić WAGIEM adaptację czujnika kąta skrętu wg.procedury. Pozdrawiam. A i bym zapomniał pompa była dokodowana?
Jeśli masz DTC to nie przejdzie adaptacji. Po ustawieniu taśmy na pozycje najbardziej 0st. zamontuj kierownicę i powinno być ok, bez adaptacji.
Interfejs VCP ma gotową procedurę kodowania czujnika skrętu, kilkakrotnie nim kodowałem i nie było żadnych problemów.
Ja ustawiam wg testera, ale raczej masz problem w połączeniu taśmy z kolumną, tam nie zawsze łączy. Przy złym złożeniu powinny być złe odczyty, ale po adaptacji chociaż przez chwilę powinno funkcjonować, potem esp się wyłącza bo nie zgadzają się drogi kół z położeniem kierownicy.
sprintera ratuje tylko oryginał wtyka do sprintera, przez przejściówki nie idzie, za duzo było by mieszania w kablach. podpowie mi może ktoś w jakiej wersji softu jest adaptacja czujnika skrętu kierownicy do sprintera?
Dzięki za odpowiedź , zamówiony drugi .Jak będę go miał to napiszę czy poszła adaptacja ...
Pewnie coś z czujnikiem kąta skrętu. Możliwe że jakaś adaptacja pomoże a jak nie to pewnie wymiana.
Tak. Obydwa czujniki ustawiane na nowo w parametrach kąt skrętu 0° i nie przyjmuje adaptacji
Pewnie trzeba zrobić adaptację czujnika kąta skrętu na samochodzie - zobacz Forscanem - tylko musisz mieć coś lepszego niż ELM najlepiej na STN1170
Co Pan potrzebuje, żeby mi pomóc? Mam jeden z najbardziej wadliwych modeli maglownicy i słabo dostępny. A moje pytanie: czy mogę wymienić na nowszy wraz z instalacją i zrobić adaptację?
Serdecznie dziękuje za podjęcie tematu: romuald-f jak napisałem w pierwszym poście abs był od czujnika konta skrętu (adaptacja, przeprowadzona już i sie nie świeci 00778 - Steering Angle Sensor (G85) ) a check engine to od Oxygen (Lambda) AUTO MA GAZ JEDNAK NAWET JAK NA BLACIE BLEDU NIE MA TO I TAK NIE DZIAŁA PRAWIDŁOWO (skrzynia) ================================...
W błędach masz jak byk że czujnik uszkodzony, adaptacja nic nie da.
pomogła adaptacja starą inpą na kkl
Problem jest następujący, w golfiku się na desce świecą kontrolki od ESP i ABS, ustawienie osi jest skalibrowane, ale w vcds pod modułem ABS nie da się wykonać kalibracji czujnika kąta skrętu, jest błąd, tak jakby czujnika nie widziało, próbowałem robić kalibrację tak jak mówiła większość osób, czyli jazda max 20km/h, pełny skręt w lewo, w prawo, potem...
Musisz znać specjany kod aby uzyskać wejście do bloku adaptacji
zrób adaptacje czujnika, zanim go wymienisz czasem wywala ten błąd jak jest nieprawidłowa adaptacja.
no to kolego sympatyczny proponuję na początek sprawdzić geometrię auta,a potem przeprowadzić adaptację czujnika kąta skrętu i czujnika zarzucania pojazdu.
Wpisałem login 40168 później kod i zaraz po kodzie adaptacje czujnika kąta skrętu. Kod wchodzi ale pojawia się błąd sprawdzić kodowanie w obrębie magistrali danych układu napędowego. poczytałem troszkę i wpisuje błędne kody
witam najwyraźniej źle zrozumiałem pytanie zwijak kojarzy mi się z pasem bezpieczeństwa a jeśli chodzi o taśmę w kierownicy tak zwany przełącznik zespolony to będzie wymagana adaptacja czujnika kąta skrętu pozdrawiam.
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
Oj majsterek, Twój nick opisuje Ciebie dokładnie. Nie rozróżniasz nawet rozkodowania pompy od potrzeby adaptacji czujnika kąta skrętu G85. Skąd też możesz wiedzieć co robię a czego nie robię. Tylko ja w przeciwieństwie do Ciebie nie muszę tu łapać klientów na siłę. Choćby z Lublina na Podkarpacie mieli jechać :)
należy zrobić adaptacje kąta czujnika skrętu keirownicy. Poprzez zapłon włączony, koła na prosto. koła na max w prawo koła na max w lewo koła na prosto ta kolejność lub odwrotna.:) co do Twojego błedu to chociaż nie masz Vaga/VCDS-a to przeciez ODIsem też mozesz odczytać błedy jakie wyskakują w module wspomagania.
Diagnostyke trzeba zrobić, czujnik kąta skrętu może być uszkodzony, wymień co trzeba i jakąś adaptacje trzeba zrobić.
Po wymianie przełącznika zespolonego wraz z taśmą poduszki powietrznej zapala się ESP. Układy są raczej sprawne ponieważ kontrolka zapala się dopiero po przejechaniu kilkunastu metrów. Stawiałbym na adaptacje czujnika skrętu kierownicy. Tylko jak to zrobić? Ktoś się orientuje w temacie ?
EDIT: więc w bloku pomiarowym silnika 06 sprawdziłem prawność działania czujnika pedału sprzęgła i pedału hamulca i wszystko działa i reaguje tak jak powinno, manetka również reaguje, ma ktoś jakieś pomysły? edit: sprawa wyjaśniona, źle robiłem adaptację czujnika skrętu, już wspomaganie działa, co do tempomatu to potrzebny jest jeszcze kabelek od sterownika...
Witam, mam problem z adaptacją czujnika kąta skrętu w Seacie Altei. Robię wszystko wg schematu z ross-techa. Kiedy wchodzę do VCDSa i sprawdzam [Measuring Blocks - 08] to wartość steering angle normalnie mi przeskakuje wraz ze skrętem kierownicy. Natomiast kiedy wchodze już w kodowanie i podstawowe ustawienia grupe 60 to nie mogę nic zmienić. Po ponownym...
Poszukuje numeracji lini diagnostycznych do Vag-a , chodzi mi o to że chcę zaprogramowac czujnik kątu skrętu Vw Passata z 2002 roku jaki jest numer lini adaptacji i jakiś spis tych wszystkich lini
Witam, po podłączeniu tester odczytuje 2 błędy,obydwa dotyczą czujnika kąta skrętu. C1163- błąd spowodowany brakiem adaptacji; C1143-zwarice, przerwa w obwodzie; Adaptacja nie pomaga, po wypięciu wtyczki od tego czujnika przestaje działać przełącznik na panelu ESP OFF, tak że instalacja jest chyba ok. Czy ktoś posiada schemat elektryczny do ABS/ESP...
Vag commander i pin z licznika rozwiążą problem swapu. Niestety Vag comem się nie da tego zrobić. Oprócz znalezienia odpowiednich kodów do danego typu silnika trzeba przeprowadzić adaptację czujnika skrętu , jeśli jest na wyposażeniu , pojeździć trochę po placu aby wszystko się poprawnie poustawiało.Na sieci są dokładne porady jak wszystko skonfigurować...
Lecą w jednej wiązce do ABS. To Delphi czajna klone ma straszliwie przetłmaczone błędy. Zrób adaptację czujnika kąta skrętu G85. Zobacz co w parametrach pokazuje G200. Dla pewności sprawdziłbym czy to pasujący moduł ABSu do Twojego auta. Możesz zaoszczędzić wiele czasu.
Podczas dalszych testów interfejsem, wychodziło sporo innych błędów w kilku poszczególnych modułach. Większa część z nich była spowodowana brakiem komunikacji między nimi. I tak na przykład radio włączało się na parę sekund bez dźwięku, po czym się wyłączało. Brak między innymi komunikacji z czujnikiem kąta skrętu, co uniemożliwiało jego adaptację....
Powiem szczerze że co do kodowania 4F0-910-517 to nie znalazłem prawie nic. Kodowanie jest uzależnione od wielu czynników rocznika ,szyny komunikacji, modelu układu hamulcowego jak i innych rzeczy. Zawsze korzystam z podpowiedzi kodowania VCDS ale dla tej pompy są podane tylko dwa 0016748 lub 0000000 i po kodowaniu zawsze trzeba przeprowadzić adaptacje...
Czujnik G85 masz do wymiany jesli niemozesz skasowac błedu,czyli wymiana adaptacja i bedzie jak dawniej.
Ludki mam taki lekki offtop. Podjechał klient z licznikiem od A3 8P, który czasem nie nie włączał się, wiadomo auto nie odpalało, lub podczas jazdy wyłączał się. W sumie w liczniku nic nie stwierdziłem, nie podpinałem go nawet, ale dałem klientowi inny licznik od Audi A3 8P na podmianę, żeby sprawdził w momencie jak jego się nie włączy czy inny zadziała...
Normalnie ustalasz jakie masz hamulce (rozmiar kół), silnik, skrzynie - wybierasz numery kodu, login odpowiedni do typu kodowania i zmieniasz kodowanie odpowiednie dla twojego systemu. Na końcu login nastaw czujnika skrętu kierownicy nastawy podstawowe kanal pierwszy ok i tyle
Trzeba zrobić kodowanie sterownika, a następnie adaptacje czujnika kąta skrętu i przejechać się autem. Po przejechaniu pewnego dystansu powinno samo zgasnąć. Podaj numer sterownika. Pozatym tak jak napisał ci kolaega "fuelinyourblood" po wymianie taśmy nie trzeba robic kodowania.
Witam czujnik G85 naprawiłem rozebrałem wymontowałem płytkę i przemyłem spirytusem gdy założyłem to zgasło abs i zrobiłem adaptację i zgasło esp.
Witam w moim przypadku był uszkodzony czujnik kąta skrętu który znajduje się w przekładni kierowniczej kupiłem używkę adaptacja i jest ok pozdrawiam i dziękuję za pomoc.
Witam, mam problem z moim Polo 6R z 2010 roku. Po wymianie pompy wspomagania z 3 wtyczek na nową z 2 wtyczkami z tym samym numerem, przy czujniku kąta skrętu wyskakuje błąd G85 brak komunikacji. Zdjęcia z VDSA w załączniku. W jaki sposób go zakodować? Proszę o pomoc. https://obrazki.elektroda.pl/2421438000_... https://obrazki.elektroda.pl/6478145300_...
Witam. Wymieniłem maglownicę. Silnik został stary, czy adaptacja jest potrzebna? Drugie pytanie: pasek jest jakby trochę za duży. Wymieniłem na próbę od starej i dalej w ogóle nie działa. (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot (at)ElektrodaBot Bezpośrednia odpowiedź na pytanie • Czy adaptacja jest potrzebna? To zależy od rodzaju układu wspomagania (elektryczny/hydrauliczny/elektrohydraul...
Nie dało się go skalibrować. Po wymianie całej pompy wraz z czujnikiem adaptacja czujnika ruszyła bez problemu.
sterownik zestawu wskaźników jest programowany on-line w serwisie do teko nowe adaptacje czujnika kąta skrętu i elektrohydraulicznego wspomagania kierownicy,a component protection jest to system blokujący programowanie sterowników podzespołów pochodzących z kradzionych pojazdów, w przypadku jeżeli wychodzi to w serwisie samochód musi być zatrzymany...
Wspomaganie raczej nie ma nic wspólnego że nie odpala, a cewka przy stacyjce podpięta, transponder nieodebrany, wypinałeś przecież. Co do samego wspomagania to trzeba kalibracji układu , czujnika skrętu.
Witam! Autko to Opel Vectra 1.9 CDti 2006r Potrzebuje wykonać adaptację czujnika kąta skrętu, jednak w tym autku potrzebny jest kod. Nie posiadam passcard. Czy można ten kod odczytać z ecu silnika? Jesli tak, to czy ktos byłby w stanie go odczytać ? Pozdrawiam serdecznie. w załączniku plik bin odczytany mpps z edc16.
A więc ja też rozwiązałem problem klienta. Doszłem do wniosku, że jednak padł sterownik, który idiotycznie jest zaraz z cała kolumna kierowniczą. Auto było jednym z pierwszych więć to wspomaganie, które było założone było montowane tylko przez miesięcy. Odpada nowy sterownik ze silnikiem bo to w sumie nie dodostania. Wymieniłem całą kolumnę klient ją...
Jeśli to MK60EC1, to w kodowaniu sterownika ABS jest zakodowany VIN, zatem przepisanie z innej sztuki nie wchodzi w grę. Albo ASO i kodowanie online, albo podaj VIN i zczyt sterownika ABS z VCDSa jaki jest teraz to może coś się uda policzyć na piechotę. Niemniej jednak sterownik przy próbie błędnego kodowania może wypełnić kodowanie zerami. W Twoim...
To może być wszystko. Od źle założonej kierownicy, czujnika, po przewody, ładowanie itd. Policz obroty do oporu prawo/lewo. Ja się nie zgadzają to źle założyłeś kierownicę. A jak dalej nie wychodzi na drążkach to zdrowo pokoszone to auto. Reszta tester i obserwacja parametrów. Dzięki za podpowiedz policze obroty kierownicy.sprawdze ładowanie .czy mógłbys...
adaptacja czujnika skrętu adaptacja skrętu adaptacja czujnika
amica przestała działać czujnik biegu wstecznego pralka blokada polar
pomiar indukcyjności pomiar indukcyjności
ESSE OB283N20 6-Pin PWM IC Identification in TCL MT21X7 PSU – Pinout, VDD, Replacements Samsung SQ-1000 instrukcja obsługi PDF, taśma barwiąca GR.153, zamienniki Brother AX-10