Witam, No to teraz tylko translator czesko-polski i do przodu :|
wyczyść przepustnice dokładnie i wszystko wróci do normy. Wszystko to jest spowodowane przez odpowietrznik skrzyni korbowej a z tym nic nie zrobisz.
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
zgadzam się potrzebna jest adaptacja ale nie potrzeba nic spocjalnego zwykły vag wystarczy A właśnie że nie, widać że się nie znasz. Ten siemens jest odporny na takie zabawy, mozna też przepsać procek (TMS) nie lubie jak ktoś krytykuje moją widzę Jacku z vagiem to ty sie nienapracowałeś setki tego zrobiłem i tu mi kitu nie wciśniesz tylko trzeba mieć...
Masz immobilizer?Jeśli tak to sprawdź czy nie padł. No,no to pochwal się jak ma to zdiadnozować?? Jeśli tak no to już!! do roboty....... Od jutra padające immo to pestka dla kolegi...Moze silnik krokowy albo adaptacja przepustnicy by pomogła co??? Ludzie....
1. VAG i adaptacja 2. Program "Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.51 Free" i użycie ściśle wg. opisu 3. Po odpaleniu zimnego silnika nie dotykac pedału gazu do czasu pełnego zagrzania silnika aż włączy się wentylator chłodnicy. To powinno rozwiązać problem. Gdyby jednak nie, to: 4. Zwalniać na biegu bez puszczania sprzęgła do granicy 1000obr/min...
zakładam, że adaptacja poszła wg procedury z RossTech Wiki :) linka w pozycji biegu jałowego ma luz, tak? a czy przypadkiem nie wyczyściłeś za bardzo styków w kopułce rozdzielacza, tak, ze pojawiła się druga przerwa w układzie WN? pisałeś, że adaptowałeś przepustnicę bo cośtam innego się działo. Ta pierwsza choroba przypałętała się kiedy?
Zdejm nakladke przepustnicy- jak czarna klapka + gardziel to trza wymyc, a potem zrobic adaptacje przepustnicy.
Co do ceny cóż w Moim interesie jest aby utrzymywala sie na odpowiednim poziomie Tego nie musisz tlumaczyc, to w pelni zrozumiale. - a koledze z wa-wy co napisał "3 krotnie" poradze tak ... moze wogole za darmo rób? A dostrzegacie panowie jakas roznice miedzy "darmo" czy "z doplata" a np. 200 czy 230zl? To jest wlasnie te ponad 3 razy taniej od wspomnianych...
sonda sprawdzona ok ciśnienia nie sprawdze-nie mam czym spaliny - sprawdze jak bedze na przeklądzie za 4 tyg. 1. ostatnio na kompie jak ustawiałem gaz, nie mogłem ustawić odpowiednich parametrów - zbyt bogata mieszanka - dziś byłem na kompie i nadal błąd 1 i 2 wtryskiwacza:-) elektromechanik stwierdził że może sterownik od gazu daje blędy, i stąd błąd...
Czyli zostaje wymuszenie adaptacji przez VAG com albo VCDS.
spróbuj zrobić adaptacje
http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic37...
Bo adaptację tam się robi czym innym.
W wiekszosci przypadków pomaga dokładne wymycie gardzieli i przepustnicy ,chasami tez sie zdarzy ze silnik krokowy lub przkładnia od napedu przepustnicy zablokuje sie nechanicznie
Nie odpali ,ale odpali jak zr4obisz adaptacje immo.
Skoro nie byla przepustnica czyszczona to niedobrze zrobiles.Umyj ja dokladnie i zrob adaptacje.
Witaj! Jeżeli wyczyściłeś przepustnice musisz przeprowadzić jej adaptacje VAG-iem.
Przepustnicę wyczyścisz,ale nie zrobisz adaptacji,i pojawią się heca
Ten typ tak ma. Sterownik sam się zaadoptuje po 500 do 1000km. Nie można przeprowadzić adaptacji bo stycznik wolnych obrotów po procesie czyszczenia jest rozłączony na wolnych obrotach (chyba ostatni albo przed ostatni bit). Ja ochodziłem ten problem tak: ustawiałem warunki do adaptacji (temp itp), przy włączonym zapłonie wyciągałem wtyczkę od przepustnicy...
Wykasuj najpierw wartości wyuczone w sterowniku. Ten sterownik niema progów adaptacji potrafi sie rozjechać na amen.
witam ja się podepnę pod temat. błąd również 00282 v60 oraz 01087, dają się wykasować, jednak po wył. i wł. zapłonu ponownie się pokazują, obroty spadają i gaśnie silnik po puszczeniu nogi z gazu, czyszczenie przepustnicy raczej nic nie dało (nie wyjmowana z samochodu - czyszczony srodek), nie da się zrobić nastaw podstawowych. czy czeka mnie wymiana...
Sorki z bardzo późną odpowiedź. Fejs działa :D:D:D:D:D ... tak jak pisałem wcześniej miałem babole w połączeniach, teraz obie diody mrugają idealnie. Z pomiaru miernikiem wynika, że napięcie zmienia się od 0.3V do ponad 12V w zależności od stopnia naładowania akumulatora. Pewnie po podłączeniu do oscyloskopu będzie idealnie od 0V - ~12V. Dodano po 15...
Jak jeździsz na odpiętej to będzie błąd . Chyba że błąd wywala także na podpiętej wtyczce, po wcześniejszym skasowaniu błędu Czasami adaptację trzeba robić wiele razy lub trzeba czekać aż się samo naprawi (skoda felicja) :) Możesz sprawdzić poprzez test nastawników czy działa silniczek.
z tego co pamiętam w tdi nie ma potrzeby ani możliwości adaptacji ( brak immo w pompie) w starym 1,9 d np felicja trzeba było. Poczytałem troszkę i podejrzewam przekaźnik 109 ( chyba właśnie ten tyka ) Zobaczę rano podając napięcie bezpośrednio na zawór pompy
W felicji jest gruby temat z przepustnicą nie jest tak jak w innych autach że się czyści i adaptuje, są 2 sposoby adaptacji przepustnicy, pierwszy to wyczyścić i przejechać 100km sama sie zaadaptować powinna lub drugi sposób w sterowniku silnika zrobić reset wartości adaptacyjnych i przywrócenie podstawowych nastawów.
Witam mam taki problem jak zapale moją skode to na wolnych obrotach przerywa aż szarpie silnikiem jak dodam gazu to nie wchodzi na obroty tylko szczela powietrze z przepustnicy i gaśnie .Podłączyłem program Vag com to nie wykazuje błedu jak odłocze sterownik i go podłącze ponownie to wykazuje w kodach błedów niepoprawne ustawienia podstawowe . Robiłem...
Witam wszystkich mam problem ze skodą felicją 1.6. Problem z wolnymi jak sie zagrzeje. spadają do 400 albo się podniosą do normalnych albo zgaśnie (czasami 15 min spokoju i nic). Przepustnice wyczyściłem, adaptacja zrobiona, aparat nowy (wiec halla wykluczyłem). Pytanie tylko jak najszybciej sprawdzić przepustnice. Texa błędów nie wykazuje a podgląd...
Ja mam w mojej 1.3MPI identyczne objawy. OBD uparcie pokazuje błąd sondy lambda. To ją odłączyłem i pokasowałem błędy. Efekt: dopóki auto zimne to jedzie jak nowe (bo pracuje emulator sondy), jak się rozgrzeje to szarpie i się dusi. Ale w międzyczasie wyszły różne błędy zw. z przepustnicą (VAG: 00282 i 00518). Wyczyściłem przepustnicę, podłączyłem z...
Witam, Przy uruchomieniu po nocy silnik odpala ale po paru sekundach gaśnie .Dopiero po kilku próbach zaczyna pracować normalnie .Gdy silnik jest ciepły nie ma tego problemu. Po podłączeniu vag, nie pokazuje żadnych błędów, wymioniony został moduł zapłonowy i z tego co wiem wykonano też adaptację. Niestety nic to nie dało, a problem pozostał. Wiem,...
Witam. Mam Skodę 1,3 MPi 1997 rok. Ostatnimi czasy mam problem z moja Felicja faluje na wolnych obrotach i często się dusi i gaśnie. Na samym początku wyczyściłem przepustnicę, pojechałem do serwisu aby zrobić adaptacje przepustnicy nic to nie dało. Następnie wymieniłem kolejno rozrząd, czujniki temperatury, świece, uszczelki na kolektorze ssącym i...
Witam W mojej Felicji mam ten sam problem. Wymieniałem regulatory napięcia- bez efektów.W ciągu 4 lat padły 2 akumulatory.Problem zawsze pojawiają się od października , kończą w kwietniu (światła). Nie pomogła wymiana alternatora na nowy.Wstawiłem diodę między alternetor a regulator, napięcie wzrosło o 0,3 do 14,1V a i tak akumulator muszę co 3-4 tyg....
Podstawowa rzecz, działo sie tak i wyczyściłeś przepustnice, czy wyczyściłeś przepustnice i zaczęło się tak dziać? Jeśli to nastąpiło po czyszczeniu przepustnicy to zwykły vag nie pomoże bo 99% felicji nie przyjmuje adaptacji przepustnicy, jeśli chcesz to zrobić za darmo domowymi sposobami to przymaluj lekko gardziel na styku z przepustnicą jakąś szybkoschnącą...
Jeżeli jest felicia 1,3 mpi to czyscenie przepustnicy musi być połączone z kasowaniem nastaw wyuczonych przez sterownik. Są takie oporne egzemplarze , które nie reagują na adaptację przepustnicy za pomocą vaga. Jedynie istnieje takui program napisany przez czechów, który kasuje nastawy. Co się tyczy błędów 1249 , 1250 to są one normalne przy jeżdzie...
A wiesz, że do nastaw silnik musi mieć temp. pracy ponad 80 stopni? Druga sprawa-błędy wykasowane. Trzecie-felicja też jest na simosie i jakoś tam się da nastawy zrobić. Czwarte-to co ty robisz ( patrząc na opis) to porażka.
Silnik to 1.6 AKL Podejrzewam ze większość Elektryków kojarzy. Sterownik który w nim siedzi to SIEMENS 5WP4376 No i oczywiście ich fabryczna wada. Po wyczyszczeniu przepustnicy i adaptacji Podwyższone obroty silnika. Oczywiście przy dojazdach do skrzyżowania jak wysprzęgli się poniżej 1000obr\min obroty spadają. Podobną sytuację kojarzę ze Skodą Felicją...
Moja Skoda to Felicia 1.3 mpi 68KM z 1997. Nie mam pojęcia, ale raczej linka. Z tym, że przepustnica nigdy nie była czyszczona (155k km) bo jakiś tam mechanik mówił, że z Felicja po czyszczeniu ciężko o adaptacje bo mieli kilka razy takie problemy. Choć teraz mam zaprzyjaźniony warsztat skodziarzy pasjonatów, którzy felicje znają jak swoją kieszeń więc...
Oczywiście próbowalem komunikować się ze sterownikiem za pomocą tylko lini K bo własnie tak myślalem jak to jest w VAG i okazywało sie ze program wiesza kompa, wtedy sobie myśle sproboje zmienic wsady w procesorze na te od arru bo mialem od pana Janka Bieńa i po zmianie wszystko pięknie działa. Komunikacja ze Skoda Felicja z silnikiem 1.3MPI bezproblemowa,...
Witam kolegów autko jak w opisie po nagrzaniu obroty falują bład P1087 nie dokonane nastawy podstawowe kasuję błąd robię adaptację wyłanczam zapłon błąd wraca błąd stały.Podłożona druga przepustnica objaw ten sam instalacja sprawdzona sterownik magneti marelli niestety nie mam i nie mogłem podstawić . Za porady może ktoś miał taki przypadek z góry dzięki....
odpowiedz dla elektrit vag nie zrobi bo soft w tej felicji jest uszkodzony wiec nie rozumiem skąd zdziweienie że orginał nie daje rady a nikt nie powiedział ze w kts musze wybrać model felicja 1.3 wystarczy że będzie się zgadzał układ zasilania i możliwość wykonania nastaw podstawowych Dodano po 6 a i jeszcze jedno można ale oprogramowanie do adaptacji...
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
:arrow: osiągnął już szczyt możliwości A ja jestem zdania, że szczyt te silniki (135x/136x) osiągnęły właśnie w Felicii, bo jeśli pojemność zwiększyli (w Fabii) o 0,1L a moc max pozostała BEZ ZMIAN (tu i tu 68KM) to ja tu nie widzę już za wiele "rozwoju"... (tak, tak, wiem wymusiły to zaostrzone normy emisii spalin i postępująca unifikacja części z...
termostat juz zrobilem ten plastikowy okazal sie wadliwy przebił ktuciec wody i caly czas byl zamkniety wymienilem na nowy zajechalem do hurtowni seata i wv dobrali mi tam nowy termostat wsadzili caly aluminiowy http://www.allegro.pl/item261653946_term... <-- dokladnie taki jak na tej aukcji powiedzieli...
Czyściłem i próbowałem kilkakrotnie, nic to nie daje. Najprawdopodobniej uszkodzony jest ten potencjometr wśrodku. Może ktoś się orientuje czy można dostać jakieś części zamienne do tego typu przepustnic. Linka jest wporządku.Z problemem tym spotkałem się już w kilku autach(Audi, Seat, Golf). W jednym z nich wymieniłem przepustnicę i jest wporządku...
Auto: Skoda Felicja 1.3 SPI 68KM 95r Jak odpalę auto to na biegu jałowym obroty dochodzą do ok 2200obr po czym po chwili auto gaśnie. Podczas jazdy wciskam sprzęgło auto gaśnie. Wymienione: -przepustnica (używana ale w dobrym stanie, czyściłem ją) -czujnik halla - używany (przypadek że kupiłem uszkodzony?) -kopułka rozdzielacza zapłonu + kable, nie...
To źle cię zrozumiałem. W takim razie bez przeróbki kostki stacyjki się nie obędzie. A skoro ją rozbierałeś i nie wyszło to pewnie się nie da. Ja na oczy rozebranej kostki od Felicji nigdy nie widziałem, więc pojęcia nie mam czy jest to wykonalne. Załóż dodatkowy włącznik na obwód radia/zapalniczki. Najprostsza opcja. Można by też zbudować układ, zakładając...
Czy ktoś mógłby mi udostepnic procedure adaptacji kluczyka w skodzie felicji r.2000 ? ? ? Pliss
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
Witam Kolegów. Dziś przywieźli mi Felicje 1.3 MPI bo obroty Falowały pomiędzy 1800 a 2700. Wymieniali przepustnice.Podłączyłem cdif2 i zrobiłem adaptacje przepustnicy. Wszystko wróciło do normy. W CDIF2 jest specjalna funcja adaptacji dla Skody. Polecam !!!
to bardzo skąplikowany zestaw(można podłaczyć sam silnik) ale raczej martwiłym się mechaniką
felicja adaptacja przepustnicy adaptacja przepustnica felicja adaptacja przepustnicy felicja
silnik diesel jednocylindrowy diesel aktualizacja firmware samsunga nadawać president
hilti udaru citroen jumper sprzęgło
Moduł WiFi do telewizora Samsung UE40D6000TW Gdzie kupić dźwignię otwierania do mikrofalówki Beko MOF20110X?