Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Ale gdy wchodzę w licznik i loguję się kodem 00837, sterownik go przyjmuje, wchodzę w kanał 50, wpisuję nową wartość 00837, klikam testuj i po chwili w górnym lewym rogu pojawia się komunikat status nieaktywny. Całą procedurę przeprowadzasz w silniku nie w liczniku.
Walka trwała wczoraj do późnych godzin nocnych :) Nie próbowałem odłączać klemy, dziś spróbuję. Próbowałem natomiast tak jak pisałeś - wgrać backup wsadu tego zgranego na początku i powtórzyć procedurę w VCDS. Znalazłem coś dokładniej opisanego niż na RossTechu, link poniżej - jest bardziej szczegółowo. https://uk-mkivs.net/topic/61287-cluster...
Witam, mam problem przy wymianie licznika w a3, mam piny z dwóch liczników są w nich immo3, wymieniam bo nie miałem fisa, nie mogę zmienić pinu w kanale 50 w nowym liczniku, wchodzę w 17 potem loguję się pinem w adaptacje z nowego licznika, potem przechodze w kanał 50 i po wpisaniu pinu ze starego licznika w kanale 50 pojawia się wait na chwilę a zaraz...
Temat zakończony powodzeniem! Może komuś się przyda opis dotyczy audi a6 c5 po lift i radio concert 2 wiec dodaje dla innych! W moim radiu concert 2 trzeba było połączyć dwa piny i zrobić adaptacje Vagiem lub VCDS. Potrzebujemy dwa przewody o długości do 1 metra 1. Z radia Can-L połączyć przewodem z Pinem 6 szarej wtyczki 32 pinowej z Licznika 2. Z...
Nie masz dostępu do kanału 50 ponieważ posiadasz immo 2 -procedura adaptacji :Łączymy sie z licznikiem [17] i wprowadzamy ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie...
Witam po kupieniu licznika na 1J0920826B 1/2 fis immo3 zczytaniu pinu zamontowałem w samochodzie ,wkodowałem klucze bez problemu polskim vagiem 2,5 .niemam komunikatu ile na baku rkm! ,czy jest taka możliwość i czy się da? drugie pytanie dlaczego wyskakuje mi komunikat ze funkcja jest niemożliwa ,niedozwolona w adresie 17 licznik 10 adaptacja kanał...
Nr vin jest jak i w sterowniku tak i w liczniku---ale co to ma do immo.Jak masz pin wkładasz licznik 17 licznik logowanie ,adaptacje kanał 21 dopasuj ,adaptacje kanał 00 dopasuj i po problemie-----o co chodzi??
Wchodzisz w licznik - logowanie - wpisujesz 0xxxx (xxxx-pin) - ok - adaptacja - kanał 21 - wpisujesz liczbę kodowanych kluczy - test - zapisz - ok - wkładasz następny kluczyk do stacyjki - włączasz zapłon - następny klucz - itd. Łączysz się z licznikiem, wchodzi adaptacje - kanał 00 - test - zapisz - ok. Przydało by się podać nr licznika by się nie...
Udało się dopisać ten sterownik bez PINu Imo drugiej generacji wystarczy wejść w licznik - adaptacja - kanał 00 i już, testujemy zapisujemy i kontrolka imo gaśnie a autko zapala.
Pokaż co masz w bloku pomiarowym 24 w nowym liczniku. Prawdopodobnie masz aktywną blokadę i musisz poczekać aż czas zleci do 0 w blokadzie, czyli zostawiasz na włączonym zapłonie i czekasz aż pojawi się zero. W tych czterech okienkach ma być 0.0 Wtedy się logujesz PINem do tego licznika, adaptacja - kanał 50. Klikasz CZYATAJ/READ i w pole NOWA WARTOŚĆ/NEW...
potem adaptacja kluczyka i auto odpala zero błędów ale jak wyjmę kluczyk to jest taka od początku to samo bo nie chciało Save-a zrobić dodam że na starych zegarach wszystko ok IMMO ON i zegary VDO 12 1. Sprawdz lub pokaz zrzuty ze sterownika silnika i sterownik licznika czy nr vin sie zgadzaja tz. czy w obu sterownikach sa takie same? Jesli Vin jest...
Jeżeli to licznik z immo2 to kanał 50 nie będzie dostępny ale też nie będzie dostępny przy immo3 póki nie zalogujesz się do niego PINem tego licznika. Daj wsad z tego nowego licznika.
Zmieniłem wartości we wsadzie z 31 na 94 w h06, h08, h0A. Immo oczywiście się aktywowało, samochód odpala i gaśnie, jest błąd od immo. Po zalogowaniu do ecu, wpisaniu pinu, adaptacja kanał 50, wpisuje jeszcze raz stary pin, testuj i wyskakuje: "Kluczyk, nie OK, B/D, B/D" klikam save i nic to nie daje, immo cały czas aktywne, adaptacja 21 w immo również...
Temat rozwiązany jest to odpowiedź na moje pytanie. Podłączamy vaga. Licznik adaptacja kanał 10. Pokazuje ile km przejechał po wymianie oleju u mnie jeszcze 2600 km. Zajęło mi to trochę czasu,ale to wszystko. Pozdrawiam. Zamykam temat.
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
Witam. Po wymianie licznika na taki sam (8E920930T) nie mogę adaptować nowego w kanale 50 pin licznika znam i loguje się bez problemu , ale jak w kanale 50 podaję Pin do sterownika to niestety nie idzie Pin posiadam i za każdym razem w polu gdzie powinien pokazać się VIN wyświetla się DISABLED. Oczywiście Vag eepromer i Ustawiam w tryb 4 na wyświetlaczu...
Witam. Problem jak w temacie jest następujący. Znajomy stał się posiadaczem Passata 2001 1,8T i zapragnął posiadać komputer pokłądowy. Niby sprawa prosta nowy licznik z 1/2 FIS z pinem, wiązka, przełącznik i zamieniamy. Po podpięciu wszystkiego vag-com w ręce 17 następnie login adaptacja kanał 21 kasujemy 2 a tu niespodzianka ERROR. W prawym górnym...
(at)Falubaz1 wymieniony magiel z Passata B7 2011, na full opcji, i teraz tak, vagiem zmieniliśmy adaptację wyłączyliśmy utwardzanie amortyzatorów, asystent parkowania itd.. mniejsza o to.. został błąd czujnika G85, i teraz tak.. nie możemy vagiem zrobić adaptacji, pokazuję, że "niemożliwe", teraz sieje błędami że jest usterka mechaniczna w g85, dziwne...
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) :arrow: wybierasz adaptację (10) :arrow: kanał 50 :arrow: wpisujesz pin i zatwierdzasz. Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków. Wybierasz 17 (licznik) :arrow: 11 login :arrow: wpisujesz kod (jeśli 4 cyfrowy to poprzedź go 0) :arrow:...
Musisz dopasować immo do ECU, wystarczy do tego vag-com 311. Wchodzisz w licznik (17) - Login (11) - Wpisujesz kod z kluczyka - Adaptacja (10) - Kanał 00
Próbowałem adoptować na kilka sposobów w forum,normalnie loguje się pinem w instruments ale jak wchodzę w kanał 50,read,wpisuje pin,test to w górnym lewym oknie wyświetla się MALFUNCTION,w drugiej próbie w tym samym oknie pisze System not Ok, Wczoraj znalazłem podobny temat w którym był ten sam problem i udała się adaptacja po wgraniu virgin do licznika....
Tam jest raczej stały kod Immobilizera, więc czy nie lepiej było sklonować kluczyk? Jaki typ tego Audi? 100/A6 (4A2), to w takim razie adaptacja na kanale 01. Jeśli to nowsze A6 (4B2) to kanał dobry, ale łączyć się przez Licznik (adres 17).
Podświetlenie w radiu i wyłączanie na kluczyk działa ? Tak podświetlenie w radiu dziala, i radio włancza sie po przekreceniu kluczyka ! Dodano po 7 Djlj24 jakos nie pomyslalem wczesniej o tym zeby wrzucic zdjecie opisu radia! Sorki za niejasność ! i robisz kodowanie pod magistralę CAN. A w zwiazku ze zmiana sytuacji czy kodowanie zostaje takie same?...
jak rozumie to robisz to 11,10 i pozniej 21 to dziwne ze tak ci sie robi bo juz kilka razy kodowałem same klucze bez sterownika [11] - Logowanie przez PIN [10] - Adaptacja -> 21 kanał Czy dobrze zrozumiałem? Jeżeli tak, to dokładnie tak to robię. Nie wiem dlaczego nie mogę wpisać nowej ilości kluczy. Podane jest, że zaprogramowanych jest 1.
Comanderem czytaj PIN, później użyj vaga, jest prościej. Który rok auta. Wchodzisz w licznik 17 później login 11 podać kod (login) porzedzić 0xxxx 10 ADAPTACJA kanał 21 wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek Klucz przy immo 3 można zapisać jeszcze raz ale tylko w tym aucie. Transponder IMMO3 zmiennokodowy...
A to o czujnik poziomu cieczy chlodzacej chodzilo. Wyczysc wąsy czujnika, lubia sie brudzic i dawac falszywy odczyt. Gdy jest zwarty poprzez plyn kontrolka nie powinna sie zapalic. Gdy poziom spada, rozwiera sie obwod i licznik piszczy o dolewke. Kodowanie dotyczy czujnika poziomu plynu do spryskiwaczy. Wyglada to tak: Kodowanie (12345) 12XXX pierwsza...
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
Kolego chyba nie ściągałeś pliku podanego w linku ?? Masz tam zamianę właśnie na licznik z 95 bez immo na 00 z immo. Adaptacja w kanale 60 licznika zmienić z 1025 na 1024 Polecam jeszcze temat [url=http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny... wiem że sporo tego ale po przeczytaniu i zrobieniu notatek to pójdzie...
17 licznik, 10 adaptacja , potem: -> Kanal 04 00001 - Deutsch (German) 00002 - Englisch (English) 00003 - Französisch (French) 00004 - Italienisch (Italian) 00005 - Spanisch (Spanish) 00006 - Portugiesisch (Portuguese) 00007 - Kein Text 00008 - Tschechisch (Czechoslovakia)
Spalanie jest podawane ze sterownika silnika. Licznik masz od tego silnika, kodowanie poprawne. Jaka wartość masz w liczniku w adaptacjach w kanale 3?
Witam, mam podobny problem. Zmieniłem zegary Jaeger 8D0920930P na VDO 8D0920989JX (oba z full fis), wyciągnąłem PIN z VDO i zakodowałem do niego klucze. Immo gaśnie, silnik odpala i zaraz gaśnie. Silnik ma immo2, natomiast jak odczytałem licznik VDO to wychodzi, że ma immo 3 (jest też w nim zapisany nr VIN dawcy). Po podłączeniu VDO do samochodu nie...
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
Nie wgrywać innych wsadów. Kodowanie to 5 cyfr. Przykład: xxxXx Zmień dużego X na 0, jeżeli nie pomoże to montaż emulatora G266. Pisałem o kodowaniu a nie o adaptacjach więc żaden kanał 19. Nic nie napisałeś czy na początku było ok ze wskazówką - po tym bylo by wiadomo czy licznik od początku był uszkodzony czy to wgrywanie wsadów z sieci go uwaliło.
Pomoże ktoś?
Oczywiście że musi być pełna wersja. Na 64 bitach nie działa. Działa VCDS Lite. PIN: 53xx, jest powtórzony we wsadzie 3 razy. Zobacz w blokach pomiarowych czy czasem nie masz aktywnej blokady czasowej i czy pasuje Ci nowy transponder - blok 23 i 24. Widać po wsadzie że immo jest w liczniku więc klucze koduje się po zalogowaniu do licznika w kanale 21...
No i starczy. Logujesz się pinem potem adaptacje kanał 21 i dodajesz kolejno klucze.
Z zerem czy bez pokazuje error po wpisaniu pinu auta. Wsad czytałem Vag-Caommander, w sumie wsad czytałem tylko po to żeby odczytać pin nowego licznika, klucz bez problemu mi sie dopisuje ale synchro auta z nowym licznikiem wywala ERROR w pierwszym polu Adaptacja kanał 50, potem TEST i SAVE. Wieczorem spróbuje wgrać inny soft do licznika i zobaczę wtedy....
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Nie jest to pewne na 100% ale możesz spróbować. Najpierw musisz aktywować adaptację, czyli w security access wpisujesz 13861. Wchodzisz w adaptację i odpalasz kanał 20. Tam powinieneś mieć wartość xx0, czyli interesuje Cię trzecia cyfra. Wpisz 1 i spróbuj zapisać. Niestety ta procedura jest do licznika 8P0.... ale o innym indeksie więc nie gwarantuję...
adaptacja licznika do sterownika silnika adres 17 potem 10 dopasowanie kanał 00 potwierdzić skasować wartośći i po problemie
Trzeba dociągnąć piny z licznika 19 i 20 w stronę radia, zacznie działać usypianie po wyjęciu kluczyka, oświetlenie itp. do tego musisz przyuczyć zegary, że mają zapięte radio, wtedy nauczą się kodu i nie będziesz musiał wpisywać po odpieciu akumualtora. dodatkowo zacznie dzialać RDS na wyświetaczu. KODOWANIE w liczniku 17 ----> adaptacja 10 ---->...
A czy wie ktoś co kryje się pod nr. kanału 30, 35.
No wlasnie z tego co sie doczytalem na forach to adaptacja zaczyna sie od: 17 instruments 11 logowanie itd ale ja wlasnie staje na tym zalogowaniu bo musze podac tutaj pin do nowego licznika. I podaje go poprzedzony 0 ale wywala ze pin odrzucony przez sterownik... Wiec nie moge przeprowadzic adaptacji :/ Probowalem tez 17 licznik 10 adaptacja kanal...
B6 nie ma geatwaya chyba ze się mylę?? Doczytałem że w liczniku adaptacja na 60 kanale W tym celu wchodzimy w Instrumenty > Adaptacja > kanał 60 mamy tam: +00001 = ECU +00002 = Automatyczna lub przesunięcie wskaźnika (TDI e / TFSIe) +00004 = Hamulce +00016 = Airbag +00064 = Poziomowania reflektorów +00128 = Zakres regulacji reflektorów z funkcją doświetlania...
Witam. W vw t5 uszkodził się tachograf, więc postanowiłem go usunąć. Ponadto, przy ostrych zakrętach wariowało wskazanie poziomu paliwa Zrobiłem adaptację vcds'em - kanał 33. Nie działał jednak prędkościomierz i licznik "odjął" sobie z przebiegu ok. 30000km. Znalazłem wątek, gdzie było możliwe przerobienie wsadu, aby prędkość była ściągana z abs, a...
Logujesz się pinem do licznika i robisz adaptację na kanale 21 Potrzebny jedynie pin nowego licznika bo to immo2
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
kanał adaptacja adaptacja licznik adaptacja przepustnicy kanał
aktywny subwoofer radio styki kontaktron dietrich kotły
Lumel RE11 – instrukcja obsługi, konfiguracja, PID, alarmy, montaż regulatora temperatury Rok produkcji pralki Miele WKF 110 WPS