czyli 01, 11 , (pin XXXXX), 06 17, 11, ( pin nowy ) 10; kanał 50. Dodano po 3 skoro pin ze starego licznika nie dziala to chyba jest niepoprawny i wtym problem pozdrawiam odczytaj poprawnie piny oczywiście immo w sterowniku musi być aktywne
Stare transpondery będą pasować. Nie są jednokrotnego kodowania. Zakładasz tylko inny licznik. Trzeba jeszcze zrobić synchronizację licznika z ECU. Czyli w liczniku wejść w adaptacje, kanał 00, testuj, zapisz, ok.
Kolego jeśli masz wymieniony zegar i ecu to stare piny na nic się nie przydadzą. Musisz mieć aktualne piny z ecu i licznika. Najpierw robisz imo on potem logujesz się do ecu jego pinem następnie adaptacja kanał 50 i wpisujesz pin z licznika klikasz test save i ecu z licznikiem powinno być zgrane. Wyłączasz zapłon na ok minuty , następnie wchodzisz w...
Pomoże ktoś?
Zostało Ci dopisanie sterownika silnika do licznika, czyli adaptacja, kanał 00 w liczniku bądź przy immo3 w liczniku zalogowanie się PINem z nowego licznika a w adaptacjach w kanale 50 podać PIN ze starego licznika. Jeżeli nie widzisz nr VIN w liczniku to masz immo2, przy immo3 widać nr VIN.
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
No i starczy. Logujesz się pinem potem adaptacje kanał 21 i dodajesz kolejno klucze.
Oprócz dodania kluczy to trzeba jeszcze dopisać licznik do ECU. Przy immo3 jest to kanał 50 w adaptacjach. Cos około bloku pomiarowego 125 w liczniku widać czy jest komunikacja ze sterownikami podłączonymi do licznika. Pokaż screen z polaczenia z licznikiem przez VAGa to będzie widać jaki typ immo masz, pokaż dla starego licznika i nowego. Chodzi o...
Łączymy sie z licznikiem [17] i wybieramy adaptacja [10] wpisujemy nr kanału 00, natępnie [read], [save], [done go back], [close controller]. wyłaczamy zapłon i włączamy za ok pół minuty, nie uruchamiamy silnika. Łączymy się ponownie z licznikiem, logujemy się za pomocą pinu licznika w formie 0XXXX. Wybieramy adaptację [10[, kanał 21, wpisujemy 0 i...
Nr vin jest jak i w sterowniku tak i w liczniku---ale co to ma do immo.Jak masz pin wkładasz licznik 17 licznik logowanie ,adaptacje kanał 21 dopasuj ,adaptacje kanał 00 dopasuj i po problemie-----o co chodzi??
Wchodzisz w licznik - logowanie - wpisujesz 0xxxx (xxxx-pin) - ok - adaptacja - kanał 21 - wpisujesz liczbę kodowanych kluczy - test - zapisz - ok - wkładasz następny kluczyk do stacyjki - włączasz zapłon - następny klucz - itd. Łączysz się z licznikiem, wchodzi adaptacje - kanał 00 - test - zapisz - ok. Przydało by się podać nr licznika by się nie...
Tak jak pisałem, mapę masz 012bt - seat leon, tam jest klapa, której ty nie masz, w liczniku zmień kodowanie na 00040, w adaptacji kanał 50 usuń skrzynię, abs poinformuj o braku skrzyni kodowanie zmień z 00012 na 00010
Nie wgrywać innych wsadów. Kodowanie to 5 cyfr. Przykład: xxxXx Zmień dużego X na 0, jeżeli nie pomoże to montaż emulatora G266. Pisałem o kodowaniu a nie o adaptacjach więc żaden kanał 19. Nic nie napisałeś czy na początku było ok ze wskazówką - po tym bylo by wiadomo czy licznik od początku był uszkodzony czy to wgrywanie wsadów z sieci go uwaliło.
adaptacja licznika do sterownika silnika adres 17 potem 10 dopasowanie kanał 00 potwierdzić skasować wartośći i po problemie
Z zerem czy bez pokazuje error po wpisaniu pinu auta. Wsad czytałem Vag-Caommander, w sumie wsad czytałem tylko po to żeby odczytać pin nowego licznika, klucz bez problemu mi sie dopisuje ale synchro auta z nowym licznikiem wywala ERROR w pierwszym polu Adaptacja kanał 50, potem TEST i SAVE. Wieczorem spróbuje wgrać inny soft do licznika i zobaczę wtedy....
Trzeba dociągnąć piny z licznika 19 i 20 w stronę radia, zacznie działać usypianie po wyjęciu kluczyka, oświetlenie itp. do tego musisz przyuczyć zegary, że mają zapięte radio, wtedy nauczą się kodu i nie będziesz musiał wpisywać po odpieciu akumualtora. dodatkowo zacznie dzialać RDS na wyświetaczu. KODOWANIE w liczniku 17 ----> adaptacja 10 ---->...
W liczniku (jesli tu immo) albo w immo(jeśli poza licznikiem), adaptacja i kanał 00 i zapisz. Wyłącz i włącz zapłon - powinno być ok.
Nie bój się, 20 razy go tam zakodujesz. Potrzebny Ci pin. Jest zapisany w pamięci licznika lub był na przywieszce do klucza pod zdrapką. Potrzebny VAG, licznik, adaptacje, kanał 21, ilość kluczy, ok, wkładasz kolejny klucz do stacyjki i włączasz zaplon na 5sek.
A więc tak,Szara wtyczka pin 5 can high+ pin 6 can low- Adaptacja licznika kanał 62 wpisz 5 i zobaczymy.
Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin. Dodano po 7 Kolego w obu licznikach masz immo 3. Musisz wpisać w 11 pin nowego licznika, wchodzisz w adaptacje kanał 50 i wpisujesz stary pin.
Udało się dopisać ten sterownik bez PINu Imo drugiej generacji wystarczy wejść w licznik - adaptacja - kanał 00 i już, testujemy zapisujemy i kontrolka imo gaśnie a autko zapala.
Jeżeli w adaptacjach w liczniku masz dostępny kanał 60 to od wartości która tam jest odejmij 1. Powinno tam być 1025 czyli zrób 1024. Jak ten kanał jest niedostępny to raczej nic nie zrobisz.
Miałem jutro, pojutrze odświeżyć temat, wyprzedziłeś mnie - ale do rzeczy. Pierwsza próba dopisania licznika do Ecu i komunikat key not ok. Wiec próbowałem jeszcze kilka razy lecz nadal to samo key not ok. Brak transpondera zgodnego z ECU, musiałbyś mieć transponder od poprzedniego licznika (o ile było wszystko OK a nie immo off) inaczej w ten sposób...
Nie jest to pewne na 100% ale możesz spróbować. Najpierw musisz aktywować adaptację, czyli w security access wpisujesz 13861. Wchodzisz w adaptację i odpalasz kanał 20. Tam powinieneś mieć wartość xx0, czyli interesuje Cię trzecia cyfra. Wpisz 1 i spróbuj zapisać. Niestety ta procedura jest do licznika 8P0.... ale o innym indeksie więc nie gwarantuję...
Licznik z CANem ma inne tarczki i to widać na jednym z filmów. Działa Ci w końcu ta temperatura czy nie? Bo już zgłupiałem. Ja w Octavii mam tylko temperaturę na klimatroniku, w liczniku brak, choć widać, że przy teście jednostka C wyskakuje. Kodowaniem nic nie zmienisz, wyłączenie kontrolki pasów nic nie zmieni, zmiana języka też nie. Jeżeli wyskakuje...
Temat rozwiązany jest to odpowiedź na moje pytanie. Podłączamy vaga. Licznik, adaptacja, kanał 10. Pokazuje ile km przejechał po wymianie oleju u mnie jeszcze 2600 km. Zajęło mi to trochę czasu,ale to wszystko. Pozdrawiam.
musisz sie podpiac pod vag'a i tam gmerasz:) - Podłącz VAGa i włącz zapłon - Wybierz guzik: Select Module - Kliknij na guzik - Instruments w module 17tym - Kliknij na moduł adaptacji - Kliknij na kanał 4 - Wybierz język angielski to podobno nr 2
Witam po bardzo długiej przerwie odnośnie problemu związanego z adaptacją nowego sterownika. Otóż jak wiadomo sterownik jak i licznik posiadają immobiliser i jedno z drugim musi wzajemnie się odczytać, jeżeli podłączymy nowy sterownik jest blokada immobilisera, aby zaadoptować cały zestaw, wchodzi przez vagcom 01-SILNIK, następnie LOGIN 12233, Adaptacja,...
17 -licznik 10-adaptacja 00-kanał i wsio pozdro.:D
Zalogować się PINem w liczniku, wybrać adaptacje, kanał 21, wpisać ile ma być kluczy, zastosuj, ok, wyjąć klucz ze stacyjki. Włożyć kolejny klucz do stacyjki, włączyć zapłon na 5sek.
kolega szchogun ma racje ,w nowszych audi inspekcje sie ustawia w liczniku adaptacja kanał 2 ustawiasz 0 ,w starszych było inaczej józ nie pamietam , ale chyba w trzech kanałach trzeba było ustawiać musisz poszukać instrukcji
Ako padło, mruga immo, odpala i gaśnie a więc standard. błąd--nieprawidłowy sterownik silnika. Synchro się rozjechało. Jak to było panowie bo chyba z rok temu robiłem coś takiego w A4 98r 1.8 Ale nie pamiętam juz dokładnie. Wiem że licznik, adaptacja,kanał 0 i wpisać 0 tak?? Czy w Ecu tak się robiło, czy w liczniku, bo nie pamiętam??
B6 nie ma geatwaya chyba ze się mylę?? Doczytałem że w liczniku adaptacja na 60 kanale W tym celu wchodzimy w Instrumenty > Adaptacja > kanał 60 mamy tam: +00001 = ECU +00002 = Automatyczna lub przesunięcie wskaźnika (TDI e / TFSIe) +00004 = Hamulce +00016 = Airbag +00064 = Poziomowania reflektorów +00128 = Zakres regulacji reflektorów z funkcją doświetlania...
Dokładnie, licznik 39 kanał w adaptacjach z 1->0. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Pokaż co masz w bloku pomiarowym 24 w nowym liczniku. Prawdopodobnie masz aktywną blokadę i musisz poczekać aż czas zleci do 0 w blokadzie, czyli zostawiasz na włączonym zapłonie i czekasz aż pojawi się zero. W tych czterech okienkach ma być 0.0 Wtedy się logujesz PINem do tego licznika, adaptacja - kanał 50. Klikasz CZYATAJ/READ i w pole NOWA WARTOŚĆ/NEW...
Jeszcze raz licznik-17, 11- login i pin zegarów kupionych .nastepnie adaptacja kanał 50 i pin orginalny pojazdu tak to robisz bo czytam i nie widzę procedury login na poczatku oczywiście w sterowniku nie ma immo off
Witam po kupieniu licznika na 1J0920826B 1/2 fis immo3 zczytaniu pinu zamontowałem w samochodzie ,wkodowałem klucze bez problemu polskim vagiem 2,5 .niemam komunikatu ile na baku rkm! ,czy jest taka możliwość i czy się da? drugie pytanie dlaczego wyskakuje mi komunikat ze funkcja jest niemożliwa ,niedozwolona w adresie 17 licznik 10 adaptacja kanał...
Temat zakończony powodzeniem! Może komuś się przyda opis dotyczy audi a6 c5 po lift i radio concert 2 wiec dodaje dla innych! W moim radiu concert 2 trzeba było połączyć dwa piny i zrobić adaptacje Vagiem lub VCDS. Potrzebujemy dwa przewody o długości do 1 metra 1. Z radia Can-L połączyć przewodem z Pinem 6 szarej wtyczki 32 pinowej z Licznika 2. Z...
Wejdź w licznik, logowanie, wpisz PIN, ok, adaptacja, kanał 00, czytaj, zapisz, ok. Chyba że masz immo w osobnej puszcze to wtedy zamiast wejść w licznik wchodzisz w immo.
To jest opis dla GOLF V - u ciebie powinno być podobnie, ale pewien nie jestem. Jeśli chodzi ci o język na FIS-ie to musisz wejść licznik, adaptacja później: Kanał 4 adaptacji - język: 1 = German 2 = English 3 = French 4 = Italian 5 = Spanish 6 = Portuguese 7 = No Text 8 = Czech Dany numerek odpowiada konkretnej wersji językowej. Dodam, że nie wiem...
Adaptacja kanał 0 nastawa 0 i wskazówki powinny ożyć ;-)
Witam specjalistów Mam a3 1.6 benzyna 2002r. Oryginalne liczniki jaegera siadają, postanowiłem wymienić. Sprawa wygląda tak: oryginalne liczniki: 8l0 920 900N nowe liczniki : 8l0 920 950 A Posiadam: VagTacho VagCanCommander VagCom Piny zczytane. Jest problem z adaptacją ecu silnika i licznika. Postepuję zgodnie z instrukcją z ross-tech. Tylko że w tych...
Adaptacja kanał 00 reset all setings to factory w ecu i liczniku. Bez pinu powinno pójść.
A po co ci stary pin? Jedynie co potrzebujesz to kodowanie jakie posiadał stary licznik. Łączymy się z licznikiem [17 - Instruments] i wprowadzamy spisane ze starego licznika kodowanie. Ponownie łączysz się z licznikiem [17 - Instruments] i wybierasz adaptację [10 - Adaptation]. Wpisujemy numer kanału 00, następnie [Read], [Save], [Done, go back], [Close...
Witam, męczę się już któryś dzień i mam następujący problem. Po wymianie licznika z Jaeger 8D0920930P IMMO 2 na VDO 8D0920980K auto nie odpala na nowym liczniku chociaż adaptacja przebiega prawidłowo, kluczyki dopisują się bez problemu, po dopisaniu lampka od immo znika jednak auto dalej nie odpala. Sterownik silnika to: 8D0 907 558 DA, po próbie odpalenia...
Wkładasz stary klucz, łączysz się z 17 (licznik) :arrow: wybierasz adaptację (10) :arrow: kanał 50 :arrow: wpisujesz pin i zatwierdzasz. Wyłączasz zapłon, w ciągu 60 sekund włączasz ponownie i przeprowadzasz adaptację wszystkich posiadanych kluczyków. Wybierasz 17 (licznik) :arrow: 11 login :arrow: wpisujesz kod (jeśli 4 cyfrowy to poprzedź go 0) :arrow:...
Kolego chyba nie ściągałeś pliku podanego w linku ?? Masz tam zamianę właśnie na licznik z 95 bez immo na 00 z immo. Adaptacja w kanale 60 licznika zmienić z 1025 na 1024 Polecam jeszcze temat [url=http://a4-klub.pl/uklad-elektryczny... wiem że sporo tego ale po przeczytaniu i zrobieniu notatek to pójdzie...
Witam. Po wymianie licznika na taki sam (8E920930T) nie mogę adaptować nowego w kanale 50 pin licznika znam i loguje się bez problemu , ale jak w kanale 50 podaję Pin do sterownika to niestety nie idzie Pin posiadam i za każdym razem w polu gdzie powinien pokazać się VIN wyświetla się DISABLED. Oczywiście Vag eepromer i Ustawiam w tryb 4 na wyświetlaczu...
Zrób przyuczenie licznika do ecu Myślę że w tym problem Dzięki yaaro. Miałeś całkowita rację. Po dopasowaniu /licznik (17) => adaptacja (10) kanał 00, testuj, zapisz, OK./ Wszystko działa jak należy. Co więcej stare transpondery bez problemu dały się dopasować. Jeszcze raz dziękuję. Pozdrawiam
jeżeli masz dopisane klucze do immo to wystarczy zsynchronizować sterowniki Zestaw wskaźników (17) Adaptacja (10) Kanał 00 Jeśli pyta o wartość to wpisujesz 0 Zatwierdzasz
Jeżeli masz PIN to zrobisz to samemu. Wchodzisz VAGiem w licznik, logowanie, podajesz PIN, ok, adaptacja, kanał 00, czytaj, zapisz i gotowe. Jeżeli immo jest w osobnej puszcze to zamiast łączyć sie z licznikiem to łączysz sie ze sterownikiem immo. Nr sterowników powinny się zgadzać (nawet końcowki literowe). Podaj nr swojego sterownika i tego co chcesz...
Witam, Temat dość stary ale postanowiłem się dołączyć bo jest mocno związany z moim problemem. Mianowicie: W Audi A4, 1.9 TDi, 2000r. chciałem wymienić licznik z 1/2 FIS na cały. Mam piny obu liczników. Oba liczniki z Immo 3. Nie mogę przyuczyć nowego licznika do sterownika silnika bo po zalogowaniu i tak VAG wywala że kanał 50 w adaptacjach jest niedostępny....
Jeżeli PIN masz poprawny to użyj programu VAG-COM. Łączysz się z licznikiem, wybierasz LOGOWANIE, wpisujesz PIN poprzedzony zerem, później adaptacja, kanał 21 i tam wpisujesz ile ma być kluczy, testuj, zapisz i wkładasz po kolei klucze do stacyjki i każdym włączasz na chwilę zapłon.
Robię procedurą z ross-tech Wchodzę w silnik. Loguje się do sterownika jego pinem. Potem adaptacje, kanał 50. Podaje stary pin. Test, save. Czekam kilkanaście sek i wyłączam zapłon. W którym miejscu mam poczekać? W adaptacjach?
kanał 10 to olej wpisujesz 00015 jeśli 15tys.km kanał 11 to isp.01 wpisujesz 00030 (30tys.km) kanał 12 to isp.02 wpisujesz 00036 ( 360 dni) oczywiście w liczniku i adaptacjach
Zrób polskim vagiem kanał 50. Kiedyś vcds i vag-com'em nie mogłem też zaadaptować dopiero polskim vagiem się udało
W liczniku w adaptacjach jest możliwość małej korekcji wskaźnika paliwa. Potrzebny do tego interfejs diagnostyczny. O ile się nie mylę to kanał 30 w adaptacjach.
Dobrze koledzy nie chodzi o to czy pin do licznika czy do kluczyka.Żeby dodać nowy kluczyk to trzeba znać pin 4 cyfrowy i ja taki pin odczytałem can commander a teraz chcę zpasować immo kluczyka z immo sterownika.czytałem coś że w 17 licznik następnie adaptacje kanał 00 odczytaj test zapisz i 15 sekund na włożenie jednego kluczyka do stacyjki i drugiego...
Passat 2002 r 1.9 tdi Zgubiony kluczyk - pin posiadam ,pestki nowe.Procedura adaptacji -17 licznik -login-dopasowanie kanał 21 -wpisuje 0 test i wyświetla się w oknie po prawej error(robione vagiem 311-409-512-704.Także wag tacho-vak k+can)Co jest nie tak.Robione w aucie i na stole.Nie chce skasować starych kluczy.Coś zle robię?Pomóżcie proszę.
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Musisz dopasować immo do ECU, wystarczy do tego vag-com 311. Wchodzisz w licznik (17) - Login (11) - Wpisujesz kod z kluczyka - Adaptacja (10) - Kanał 00
Psg5 vp44. Potrzebuje PINu żeby zalogować się do silnika a potem adaptacja kanał 50 i znowu wpisać pin immo Dodano po 13 Odczytałem pin z sterownika silnika jest to 02071 loguje się nim do silnika następnie adaptacja kanał 50 wpisuje pin ale nie przyjmuje wartości tylko wartość 3200. Bledy jak poniżej auto kręci ale nie odpala
Dzięki grala1 Robiłem adaptacje według ADAKO I dalej miga INSP Proszę o pomoc Jak by ktoś mógł odczytać przy okazji w takim liczniku jak mój co ma zapisane na którym kanale a najbardziej kanał 35 i 30 . I pytanie. Dlaczego na kanale 9 mam 65535. Jak gdzieś wyczytałem ma tam być przebieg x10 a 65535 jest stałe nie-zmienia się Jak zauważyłem w LOGOWANIE...
Nie wiem jakiego typu immo jest w tym liczniku, ale dla typu 3 tutaj jest instrukcja jak zamienić liczniki kiedy zna się piny dla jednego i drugiego. Tu na filmie RossTech pokazuje, że kanał adaptacji numer 50 jest w module 17-Instruments. U mnie ten kanał jest w module 25-Immobilizer i nazywa się właśnie "Immobilizer (Vehicle Data learning)" tak jak...
Musisz połączyć się z licznikiem [17]. Potem, wchodzisz w adaptacje [10]. Wybierasz kanał nr 2. W oknie Stored Value - Zapisana wartość powinno pokazać się 1. Jako New Value - Nowa wartość, wpisujesz 0. Następnie naciskasz Test i na końcu Save - Zapisz. Jak w okienku Stored Value - Zapisana wartość pojawi się 0 wtedy wychodzisz z adaptacji naciskając...
Witam. Problem jak w temacie jest następujący. Znajomy stał się posiadaczem Passata 2001 1,8T i zapragnął posiadać komputer pokłądowy. Niby sprawa prosta nowy licznik z 1/2 FIS z pinem, wiązka, przełącznik i zamieniamy. Po podpięciu wszystkiego vag-com w ręce 17 następnie login adaptacja kanał 21 kasujemy 2 a tu niespodzianka ERROR. W prawym górnym...
Witam problem roZwiazany vag -> silnik 01 -> adaptacje -> kanał 00 -> wpsac wartość 0 -> test -> save = gotowe
Dokładnie tak jak pisze kolega wyżej. Jak podepniesz VAGa, to wejdź w licznik, później kliknij adaptacja, następnie kanał 19 kodowanie wygląda tak: xxx?x: Aussentemp.-anzeige (0 = deaktiviert; 1 = aktiviert) (temperatura zewnętrzna: 0- wyłączona, 1-włączona) prawdopodobnie u ciebie "ten" znak zapytania (czwarta cyfra) jest ustawiona na "0" Postaraj...
Witam Dzisiaj podłączyłem sobie manetkę do sterowania fis(szara kostka do licznika) i chciałem zrobić adaptację nowego(używanego) licznika VDO 8LO 920 930F(podobno od s3 zegary ale są zmienione tarcze, wskazówki, immo2). Poprzednie zegary Jaeger 8L0 920 900H 1/2 fis(chyba immo3 ale nie wyświetla vinu w 017 instruments, tylko same xxxxxxxxx) . Do tego...
Witam mam problem z adaptacją sterownika do passata 98 rok nr ster 038906018 P Soft 720 ta instrukcja nie działa :Dopasowanie sterownika immobilizera do sterownika silnika. Włącz zapłon uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool) wejdź w Immobilizer (adres 25) wybierz: Adaptacja (adres 10) Wybierz kanał 00 (dla przeprowadzenia adaptacji) Jeśli...
Ale gdy wchodzę w licznik i loguję się kodem 00837, sterownik go przyjmuje, wchodzę w kanał 50, wpisuję nową wartość 00837, klikam testuj i po chwili w górnym lewym rogu pojawia się komunikat status nieaktywny. Całą procedurę przeprowadzasz w silniku nie w liczniku.
Witam Licznik golf IV licznik nie załącza: -gongu -lampki świec żarowych -Check engine -Lampki immo Do tego licznik nie przekazuje sygnału immo, ani nie rejestruje info o błędach immo. W liczniku zero błędów, auto nie pali w sterowniku błąd 17978, jak odłączę antenkę immo, czy włożę do stacyjki kluczyk bez transpondera licznik tego nie zauważa. W sumie,...
Wejdź w adaptacje najpierw w kanał 0 i zapisz i dopiero się loguj. Może wtedy pójdzie?
Dobra, czyli zamawiam komputer z tym samym numerem, podpinam go i co dalej? montujesz odpalasz sprzęt ,klik enter i auto pali. Immo 2 to pewnie bez żadnych kodów pójdzie. Jedynie pin musi znać aby do licznika się zalogować, potem login, adaptacje, kanał 20, ilość kluczy, enter i save i ma palić. Nic więcej. Pin zegarów wyrwie Vag eeprom programmerem,...
wejdź w immo [25] a nie w [17] ,potem security access [16], wpisz PIN nowego licznika, pojawi się na budziku Immobilizer Adaptation active, poczekaj aż zmieni się na Immobilizer active. Wejdź w adaptację [10], kanał 50, wpisz PIN ECU! test,save,close, wyłącz zapłon, daj mu chwilę. Sprawdź czy licznik przyjął VIN z ECU. AMEN. Aha, numer konta na PW.
Naprawa spalania na FIS ---17 (Instruments) następnie ---10 (Adaptacja) następnie Kanał: 3 standardowo wartość 100 przedział od przedziale od 85 do 115 skok o 5 po tym reset licznika poprzez bezpiecznik nr 15 i wartości bedą ok
Witam wszystkich! Mam audi a6 c5 2003 i obecnie mam w zegarach full FISS. Zegary były wymieniane przez poprzedniego właściciela. Nie wiem czy tam był od zawsze full FISS czy tylko pół FISS zmieniony na full ! Jak wszyscy chyba wiedza to full fiss jest podzielony na trzy segmenty. Chciałbym mieć u siebie w górnej części fissa rds ( żeby pokazywał mi...
Witam! Mam komp. i program VAG COM i chcę skasowac inspekcje serwisową czyli wymiane oleju, i wszystkie badania techniczne po ilus km. Jak to zrobić??? Czytałem ze nalezy ustawic w menu liczniki i wskazniki a nastepnie adaptacje i kanał 10-13 ale nie wchodzą mi te kanały wyświetla się błąd pomocy???!!!!
Zmieniłem wartości we wsadzie z 31 na 94 w h06, h08, h0A. Immo oczywiście się aktywowało, samochód odpala i gaśnie, jest błąd od immo. Po zalogowaniu do ecu, wpisaniu pinu, adaptacja kanał 50, wpisuje jeszcze raz stary pin, testuj i wyskakuje: "Kluczyk, nie OK, B/D, B/D" klikam save i nic to nie daje, immo cały czas aktywne, adaptacja 21 w immo również...
Ew vag, łączysz się z licznikiem, wchodzisz w adaptacje i na kanałach 40-45 mozesz ustawiać co ile km ma przypominać o przeglądach. W starszych modelach kanały 03-10. Potem kanał 01 wpisujesz wartość 0 testuj zapisz i zaczyna zliczać od tego momentu.
Tam jest raczej stały kod Immobilizera, więc czy nie lepiej było sklonować kluczyk? Jaki typ tego Audi? 100/A6 (4A2), to w takim razie adaptacja na kanale 01. Jeśli to nowsze A6 (4B2) to kanał dobry, ale łączyć się przez Licznik (adres 17).
kris81orzesze dzięki, czyli mam rozumieć że w tym audi jest immo 2 generacji ? bez CAN ? Coś źle kombinujesz. Z tego co pamiętam to wystarcz chyba wejść w licznik, zalogować się i wybrać adaptację a później kanał 00 i wpisać 0, test, zapisz i powinno być ok.
jeśli Jak spodziewa się po CAN to odjąć z CAN i podać analogowo? Jakby co to pin T32/11, o ile w liczniku jest obsada do analogu. Dodano po 1 jeśli Jak spodziewa się po CAN to odjąć z CAN i podać analogowo? Jakby co to pin T32/11.
PIN wydobyty przez kolegę Jurek220 z szyfrowanego wsadu jest poprawny, dalsza procedura dodawania kluczyka była już wielokrotnie opisywana i okazała się skuteczna (VCDS -> Immobilizer -> Logowanie PINem -> kanał 21 w Adaptacji -> kolejne wkładanie kluczyków i przekręcanie na zapłon).
Witam Panowie robię tak Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który , potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz ,. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych zegarów, że by zaprogramować kluczyki kanał 21 wpisuje 0 test,a po chwili...
Cytat z podobnego tematu może pomoże Ci wejdź jeszcze na strone ross-techa http://www.ross-tech.com/vag-com/cars/Im... wejdź w immo [25] a nie w [17] ,potem security access [16], wpisz PIN nowego licznika, pojawi się na budziku Immobilizer Adaptation active, poczekaj aż zmieni się na Immobilizer active. Wejdź w adaptację [10],...
No wlasnie z tego co sie doczytalem na forach to adaptacja zaczyna sie od: 17 instruments 11 logowanie itd ale ja wlasnie staje na tym zalogowaniu bo musze podac tutaj pin do nowego licznika. I podaje go poprzedzony 0 ale wywala ze pin odrzucony przez sterownik... Wiec nie moge przeprowadzic adaptacji :/ Probowalem tez 17 licznik 10 adaptacja kanal...
Witam wszystkich i pytam czy jest mi ktoś wstanie pomóc przy adaptacji pompy wtryskowej. Mechanik wymienił pompę na używkę o tych samych numerach i teraz w sterowniku silnika wywala błąd: - STEROWNIK ZABLOKOWANY PRZEZ IMMOBILIZER Na stronach znalazłem temat kolegi KRZYś28, który opisał procedurę" 1.zczytać pin z licznika 2. komunikacja z silnikiem zalogować...
Comanderem czytaj PIN, później użyj vaga, jest prościej. Który rok auta. Wchodzisz w licznik 17 później login 11 podać kod (login) porzedzić 0xxxx 10 ADAPTACJA kanał 21 wpisać nr klucza ( np. 1 lub 2, 3 ) enter (na wsadzenie następnego klucza masz 30sek Klucz przy immo 3 można zapisać jeszcze raz ale tylko w tym aucie. Transponder IMMO3 zmiennokodowy...
Logujesz się pinem do licznika i robisz adaptację na kanale 21 Potrzebny jedynie pin nowego licznika bo to immo2
Witam Musisz wejść w licznik(17) lub immo(25) jeśli jest oddzielne następnie musisz zczytać kody błędów(02) potem je wykasować(05),następnie wchodzisz w adaptacje (10)kanał(000) potwierdzasz i po temacie Pamiętaj też aby nowy sterownik miał takie samo kodowanie jas stary
Próbowałem adoptować na kilka sposobów w forum,normalnie loguje się pinem w instruments ale jak wchodzę w kanał 50,read,wpisuje pin,test to w górnym lewym oknie wyświetla się MALFUNCTION,w drugiej próbie w tym samym oknie pisze System not Ok, Wczoraj znalazłem podobny temat w którym był ten sam problem i udała się adaptacja po wgraniu virgin do licznika....
Zacznij od sprawdzenia połączenia złącza pętli anteny immobilizera - "pierścienia" dookoła stacyjki. Wyczyść, "psiknij kontakt spray'em", ewentualnie zlutuj na stałe. Następnie uruchom Vag-com (lub inny podobny program np. vwtool) i usuń błędy ze sterownika ECU silnika i immobilizera . Przywróć synchronizację Immo - ECU: - włącz zapłon, - podłącz diagnoskop...
jak rozumie to robisz to 11,10 i pozniej 21 to dziwne ze tak ci sie robi bo juz kilka razy kodowałem same klucze bez sterownika [11] - Logowanie przez PIN [10] - Adaptacja -> 21 kanał Czy dobrze zrozumiałem? Jeżeli tak, to dokładnie tak to robię. Nie wiem dlaczego nie mogę wpisać nowej ilości kluczy. Podane jest, że zaprogramowanych jest 1.
Zobacz tak: Wchodzimy 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN nowych zegarów który wyczytaliśmy, potem 10-adaptacja kanał 50 i wpisujemy jako nowa wartość PIN starych zegarów, dajemy zapisz , zostanie nam przepisany numer PIN i numer nadwozia z silnika do nowych zegarów. Wyłączamy stacyjkę , od nowa 17-Instrumenty , 11-Login , wpisujemy PIN dotychczasowych...
Mam zwykły diagnostyczny od VCDS-a , łączy się też z programem VAG EEPROM Programmer ,tak jak na drugim zdjęciu zgrałem już wsad ze starych zegarów , za bardzo się na tak zaawansowanych rzeczach nie znam ,ale jeśli się nie mylę to PIN licznika jest 4869 ? (Kierownica już taka była jak go kupiłem :) ) ktoś założył z R32 wraz z pakietem nakładek na pedały...
Dobra a jak na kluczyku obojętnie którym wyglądają bloki 23 i 25 22 też Dodano po 6 [Adaptacja - 10] Wprowadź 21 w polu „Numer kanału”. [Odczyt] „Wartość zapisana” to liczba kluczy, które są obecnie dopasowane. Wprowadź „nową wartość” odpowiadającą łącznej liczbie kluczy, które mają zostać dopasowane, w tym wszelkich istniejących kluczy. Wszystkie stare...
Witam .Mam mały problem .Zmieniłem sobie konsole na 2din z radiem audisymphony i założyłem system Bose .Wszystko gra oprócz głośnika kierowcy który gra bardzo cicho .Radio nie ma podświetlenia klawiszy oraz trzeba go włączać i wyłączać ręcznie nie po zapłonie .Mój system Bose nie ma oryginalnie podłączenia do can ,natomiast chciałem się wpiąć pod gateway...
Alarmu fabrycznie w aucie nie było. Był tylko centralny zamek z kluczyka. W zestawie do silnika BZG był komplet kluczyków (centralny zamek na pilota), stacyjka, licznik, sterownik silnika i sterownik centralnego zamka. Wszystko jest przełożone z tego zestawu poza licznikiem który został oryginalny z auta. Jak wykodować ten alarm?? W podpowiedziach mam...
To możesz spróbować coś takiego: http://obrazki.elektroda.pl/1590356400_1... [url=http://www.falstad.com/circuit/circ...
kanał adaptacja adaptacja licznik adaptacja przepustnica kanał
schemat zasilacza power schemat sprężarka klimatyzacja polaryzacja zasilania anteny
klima wentylatory wkrętak dynamometryczny
Pomiar różnicowy oscyloskopem przy różnych masach Jak ustawić posuw na tokarce TUC 175?