U0415 - Nieważne dane z modułu sterującego układu ABS. Ten drugi tyczy się tego samego... Da się to wykasować? Powraca? Napisz coś więcej.
Tam chyba jednak będzie krótkie kodowanie co nie zmienia faktu że trzeba je odczytać ze starego modułu. Trzeba również odczytać przed wymianą kodowanie ze sterownika CAN-Gateway. On siedzi w module centralnej elektryki. Więc i tutaj sprawdzić , ewentualnie również przekodować po wymianie. Pozostaje kwestia adaptacji.
Pilota programuje sie poprzez wlozenie kluczyka do stacyjki, uruchamiasz zaplon, zamykasz drzwi, wkladasz do benenka i przekrecasz w prawo. Wtedy naciskasz zamykanie na pilocie. Chyba tak to bylo. A immo przez vcds, ale musisz pogooglowac jak.
Moduł komfortu -> adaptacje -> kanał 4 Zobacz tutaj: http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Funkcja domykania może być, szukaj w adaptacjach modułu komfortu . Pzdr
Dokładnie najpierw zapisz 0 kluczy, a potem tyle ile masz. Czasem jak nie chce przyjąć zmian to pomaga adaptacja modułu komfortu na kanale 0 (przywrócenie nastaw fabrycznych), a pózniej dopisywanie
wymień baterie w tym pilocie
WITAM Mam problem w samochodzie Audi A4 B6 2002r. z zamykaniem i otwieraniem szyby w drzwiach kierowcy oraz domykaniem szyb, zamykanie i otwieranie szyb pozostałych (tył i pasażera z przodu) działa prawidłowo. Włącznik szyb sprawny, sam silnik również sprawny, ale nie wykonuje żadnego ruchu (ani nie drgnie). Nie działa również domykanie szyb z kluczyka...
W tolego z 2002r dało się zmienić poprzez zmiane adaptacji w module komfortu. Sprobuj vagiem, może w audi też się tak da.
Pilot dopisuje się poprzez adaptacje w module komfortu, kanał 01 wartość 1 test save i naciskasz przycisk na pilocie. Jeśli pilot nie chce się dopisać bądź chcesz skasować stare piloty wybierasz kanał 00 i tam test save. Potem jeszcze raz robisz dopisywanie pilotów.
Mam problem z zaprogramowaniem nowego klucza. Do immo bez problemu się dopisał, auto odpala. Natomiast za nic nie chce się doprogramować, wg procedury, stary klucz do stacyjki, a nowy w zamek drzwi, nie idzie. Również przez próbę dopisania w adaptacjach modułu komfortu, nie da rady, cały czas widnieje jeden klucz, nie przyjmuje innej wartości. Czy potrzebny...
Tam wystarczy pełny Vag Com...
Witam, chce zakupić kabel do diagnostyki swojego auta (Seat Leon I 2001r ) zależy mi aby można było nim kasować błędy oraz wykonywać adaptacje np.przepustnicy moduł komfortu itp.I czym się różni KKL od CAN ?.
Moduł komfortu,adaptacja ,kanał 1
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
Mam najnowszą aktualizację 12.12.2 Info linia ADAKO podpowiada ,że jest to do zrobienia w module komfortu po dostępie upoważnionym 16017 w adaptacjach. W załączniku ori ataptacje.
Adres 35 co centralny zamek,moduł komfortu jest pod adresem 46,to tak dla jasności. Moduł komfortu (46) koduje zależnie od ilości sterowników elektrycznych szyb,a opcje centralnego zamka ustawia sie w adaptacjach. Centralny zamek (35)koduje się odpowiednio pod kątem funkcji (np: selektywne zamykanie ,automatyczne ryglowanie po wyżej prędkości 5 km ,alarm...
Nie nie ma możliwości wejścia do centralnego zamka, tylko moduł komfortu.
Nie przypominam sobie ,żeby w moduły były zamienne , jeśli płyta jest taka sama można pokusić się o przeniesienie oprogramowania , z tego co pamiętam jest również różnica pomiędzy modułem z anglika i europy . Bez zmiany oprogramowania są problemy z adaptacją innego modułu ...
Kolego mógłbyś rozwinąć swą odpowiedź ,prosiłbym dokładniej opisać te czynności
Ale wiesz jaka jest do tego procedura, tak to robiłeś? Wchodzisz w moduł komfortu i adaptacje, następnie w kanale 00 robisz odczyt i zapisujesz co powinno usunąć wszystkie zapisane piloty. Następnie w kanale 01 odczytujesz, wybierasz sobie liczbę pilotow do dopisania, klikasz test i zapisz po czym klikasz przyciski w pilotach.
Proponuje sprzedać to urządzenie i kupić sobie VCDS - podpowiada przy kodowaniu i adaptacji, akurat ten moduł ma podpowiedzi w języku angielskim. Ja nigdzie nie widzę trybu skandynawskiego - zobacz jaką wartość masz w adaptacjach w kanale 61.
najlepiej podłączyć do instalacji i sprawdzić możliwości kodowania,adaptacji. Wtedy dostrzeżesz różnice.
Witam kombinacją klawiszy tego nie zrobisz,siedzi tam MC68HC705B32 52-pinowy PLCC trzeba przelutować procka,ewentualnie przeczytać wsad i wgrać do nowego lub dopisać do nowego modułu klucze. https://www.youtube.com/watch?v=E2H_4-f0...
A zakodowanie kluczyka??? VCDS kodowanie pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21. https://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto...
Typowe tzn. celowe zachowanie w VAGu, możesz poszukać w kodowaniu lub kanałach adaptacji opcji za to odpowiedzialnej (najpierw bym zerknął do modułu komfortu 46, jeśli takowy się zgłosi).
Nie ma opcji wyłączenia tej funkcji. Nic tutaj nie da zmiana kodowania czy zmiana w adaptacjach. Jeżeli po 30 sekundach od otwarcia drzwi pilotem nie otworzysz drzwi pociągając za klamkę to moduł komfortu uzna to za przypadkowe naciśnięcie pilota przez co zamknie drzwi. Musisz otworzyć drzwi lub włączyć zapłon. Skoro zaniki uszkodzone to nic z tym nie...
Może źle dobrałeś pilot. Często jest tak że oznaczenia na grocie mogą zmylić. Najlepiej dobrać pilota po numerze modułu komfortu. Sprawdź jaki masz. Generalnie te chińskie Piloty to badziewie i tutaj też może byc problem
Spróbuj przypisać pilot do innej pozycji w programie. Co masz na myśli pisząc o innej pozycji? Jeszcze dopiszę - podejrzałem VCDSem w Module Komfortu, Adaptacja, kanał 01 - jest tam liczba przypisanych pilotów, widnieje jako 1. Nie mogę jej zmienic przez wpisanie nowej wartości tzn wpisuję, wciskam test, a wchodzi testowana liczba 1 a nie 2. Za to...
Przecież VCDS daje podpowiedzi przy kodowaniu. Chyba że grzebałeś w adaptacji a nie w kodowaniu.
Przecież masz VAGa to chyba musisz być specjalistą. Zobacz czy to zadziała. Moduł komfortu - adaptacja- kanał 5 - zmieniasz z 1 na 0 - testuj - zapisz- ok Przy VCDSie powinno podpowiadać za co odpowiada każdy blok w adaptacjach.
Niestety pogoda w ostatnim tygodniu nie dopisywała więc rozbieranie auta w celu ustalenia przyczyny musiałam odłożyć. Poniżej przedstawiam szczegółowe zachowanie centralnego zamka w moim aucie na którego podstawie uda się jednoznacznie ustalić przyczynę awarii: 1. Zamykając drzwi z kluczyka zamykając się wszystkie drzwi. 2. Zamykając drzwi z pilota...
Witam, Mam problem z audi A3 8P. Do zaprogramowania nowy pilot centralnego zamka dobrany po numerze VIN. W module komfortu, adaptacja próbując dodać pilot, samochód odbiera sygnał - mrugają kierunkowskazy, ale pilot się nie dopisuje. Próbowałem kilkanaście razy i nic. W blokach pomiarowych nie ma zaprogramowanych pilotów. Próbowałem VCDS-em, jest tylko...
Witam . Zmieniłem w swojej audi a4 b6 2001 1.9tdi AWX moduł komfortu teraz mam problem z adaptacją starego pilota . Próbowałem vagiem i auto com-em i nie przyniosło to żadnego rezultatu .Proszę o pomoc .
Odpalam vaga ( aktywowanego itd ) wchodzę moduł komfortu, adaptacja, kanał 000 i seve i resetuje piloty. Kanał 001 niżej 1 i seve i w ciągu 15 s muszę nacisnac przycisk od otwierania. Oczywiście inny kluczyk na zapłonie i okna pozamykane. Wszystko w google jest opisane i robię tak i nic
Prawidłowe kodowanie modułu załatwi sprawę .Trzeba dopisać aby otwierał bagażnik z klucza bo może poprzednie autko tego nie miało . Alarm podobnie jak bagażnik ( 46 moduł komfortu - 10 adaptacja -kanał 10 dać na 1 czyli reszta europy a jak chcesz aby przy zamykaniu i otwieraniu pikał to kanał 6i 7 trzeba na 1 zmienić .
Robiłem poprzez VAG 4.9, Wchodzę w moduł komfortu, Adaptacja, kanał 01, Wartoś 1, test i save, , potem wkładam kluczyk do stacyjki wciskam przycisk otwierania i śmigało A więc czy te wszystkie migania diody , mogą być spowodowane uwalonym mikrostykiem od zamykania auta? Bo nie słyszę tego kliknięcia
Komfort modul, nie pamietAm czy kodowanie czy adaptacja, rosstech ma to opisane
w module komfortu w adaptacjach masz programowanie pilota ustawiasz 0 i zapisujesz, możesz skasować błędy potem wpisujesz 2 naciskasz testuj naciskasz przyciska na pilocie otwórz pierwszego drugiego pilota trwa zliczanie na końcu zapisz i gotowe
Tylko podłączenie pod komputer w czasie przyciskania pokaże Ci czy sygnał z pilota dochodzi. W internecie łatwo też znaleźć procedurę adaptacji ale to raczej nie pomoże. Podejrzewam moduł komfortu ale mogę się mylić.
W tym aucie niema nic nadzwyczajnego. Można robić zwykłym KKLem. Ostatnio robiłem Fabię z 2008r kklem i poradził sobie, gdzie KTS nie ogarnął :D Twoja procedura wyglądać będzie tak (robiłem tak wielokrotnie - działa) - wybrać Pozdrawiam
Witam mam Seata Ibiza 6L 2008 rok lift. Mam też vag kkl i do tego program VAG COM 311.2. Testowałem i już połączyłem się z samochodem a nawet wyłączyłem autoryglowanie przy 15km/h i otwarcie drzwi po wyjęciu kluczyka. Zrobiłem to wchodząc w moduł komfortu 46 adaptacje 03 ustawiłem na 0 i 04 ustawiłem również na 0. Jak zmienić ustawienie selektywnego...
Witam mam problem z ustawieniem modułu komfortu w golfie iv 1998 rok.Ustawiłem tylko tak że się zamyka po przekroczeniu 15 km/h, a nie otwiera po wyjęciu kluczyka ze stacyjki. Gdy w adaptacjach wchodzę w kanał 04 to wyświetla się error i nie mogę nic zrobić, w innych autach było bez problemu a tu nie idzie zrobić. Tak robiłem: 46-moduł komfortu 10-adaptacje,...
Jeżeli masz moduł komfortu,to powinieneś mieć aktywną funkcję domykania szyb z przodu.W zależności jaki masz kluczyk,to albo samym kluczykiem zamykasz drzwi i ponownie przytrzymujesz kluczyk i wtedy zostaną domknięte szybki.Jeżeli masz zamykanie drzwi z pilota,to przytrzymujesz guzik zamykania drzwi jakieś 3 sek. i tez domyka szybki.Możesz tej funkcji...
[quote="McBoss"]Ja mam takie zapytanie. Wymienilem modul komfortu. Mialem wczesniej z jedna wtyczka, zmienilem na modul z dwiema wtyczkami. *799ah* Podlaczylem kierunkowskazy, modul kontroli wnetrza i nowa syrene (1j0 951 605). Problemem jest nie dzialajaca syrena Syrena z trzema pinami. Pin 3 - 12V z aku. Pin 2 - Masa z aku. Pin 1 - podlaczylem pod...
Wchodzisz w 46(moduł komfortu)dalej 10(Adaptacje)dalej kanał nr 03 jeśli w kanale tym masz wartość 1 to 15km/h zamyka zamki jeśłi przestawisz na 0 i zatwierdzisz to tę funkcję dezaktywujesz.
Dodatkowo brak komunikacji z kierowcą (błąd czujnika kąta skrętu), brak możliwości adaptacji czujnika G251 (kanał nie dostępny), podmieniony moduł komfortu, stacyjka, gateway, żadnej różnicy....
Witam.W kodowaniu wpisujesz ilość drzwi ,a resztę uruchamiasz w adaptacjach pozdro rox!
nie jestem pewien na 100% ale domykanie szyb byś zrobił kabelkiem vag com np 311 z allegro ze ok 50zł trzeba by było tylko zrobić odpowiednią adaptację i gotowe.
dzieki a mógłbyś mi troszeczkę objaśnic co znaczy 00 06 01 02 i czy naciskam przycisk kluczuka w stacyjce na włączonym zapłonie czy na wyłączonym bo 46 moduł komfortu 10 adaptacja a co do reszty to nie bardzo wiem jestem początkujący i nie chcę czegoś uszkodzic
Domykania szyb z oryginalnego pilota nie zrealizujesz wprost np: przez adaptację. Musisz poprawić zawartość odpowiednich komórek pamięci w module komfortu. Napisz jaki masz nr sterownika.
ja bawiłem sie modułem komfortu u siebie w pasacie i da to sie zaprogramować ,mysle ze u kolegi bedzie podobnie połączyć sie vagiem i 46 moduł komfortu nastepnie adaptacja i pod kanałami sa różne funkcje tutaj tabelka zapożyczona z innego forum która powinna troche rozjaśnić http://obrazki.elektroda.net/24_12331695...
Sprawdź te kable o których pisałem i masy miernikiem. tak cyrk może się robić jak masy brakuje. nowy moduł komfortu kanał 00 i adaptacja na początek. piloty dokodujesz jak wszystko będzie działać.
Witam w servisie volkswagena w Göteborgu tez nie wiedza powiedzieli mi ze musieli by skontaktować się z fabryka. A za to już musiał bym zapłacić i oczywiście przywieźć im samochód. Niestety ale tego nie zrobię ze względu na ich nie wiedzę. Potrzebuje jeszcze kod do modułu komfortu....
W menu sterownika jest adaptacja -ma kto opis tych funkcji? https://obrazki.elektroda.pl/6082734200_...
Właśnie nie mogę zaadaptować pilotów, bo samochód w ogóle na nie nie reaguje podczas przeprowadzania adaptacji. Ponadto po podłączeniu VAGa i wejściu w moduł komfortu 46, następnie w bloki pomiarowe 08 i po wybraniu grupy 007 po naciśnięciu przycisków na pilocie powinna być reakcja w odpowiednim okienku, a tam się nic nie dzieje, czyli moduł w ogóle...
Tak, brałem i sprawdzali mi odpowiednik mojego gdyż mam 8p0959433E i ponoć po częstotliwości pasuje z literką J i też taki kupiłem ale niestety bez zmian. Ani przez kodowanie z zamka i stacyjki ani przez vcds w module komfortu poprzez adaptację (tylko mrugną kierunki lecz pilot nie działa) Dodano po 4 Myślisz, że wymiana rezonatora by coś pomogła? Nie...
Wsadzasz kluczyk w stacyjkę, przekręcasz na "zapłon". Jak masz dostęp do [46 moduł komfortu] a tam [Adaptacja 10] to: w kanale 01 (lub w 21 o ile 10 jest niedostępny) naciskasz "odczytaj" i zobaczysz ile masz zakodowanych kluczyków. Potem w okienku 'Nowa wartość" wpisujesz ilość pilotów ile masz.Wciskasz [Testuj] potem [Zapisz] Od tej chwili masz około...
A szyby działają?Jak tak to masz zasilnie modułów.Teraz zajmij się linią CAN bus.A kodowania raczej nie zmienisz jak są błędy.A do tego te opcje co chcesz zmienić to nie wiem czy nie były w adaptacji.
zobacz ile jest zaprogramowanych pilotów ,może jest full i nie przyjmuje . Dodano po 1 aha i jak to robisz ,i czym ? Pilota mi przyjmuje, ale potem już nie chce działać. Jest tylko zaprogramowany jeden pilot. Robię to urządzeniem Launch x 431. Procedura z jakiej korzystam: Wchodzę w moduł komfortu. Potem Adaptacja kanał 01 (wpisuje wartość 1 oczywiście...
Ogólnie robi się w module komfortu. Musisz zrobić dostęp upoważniony login będzie w podpowiedzi. Następnie adaptację i masz podany kanał i wartość. Tak dla bezpieczeństwa odpal sobie notatnik i zrób kopie oryginalnych wartości jakie miałeś,
Panowie, w czym może być problem Seat leon 1.6 bcb 2003r. Moduł komfrotu 1C0959799F Klucz Hella 009498 Po rozebraniu kluczyka widoki jak na załączonym obrazku. Ewidentnie 434 mhz. Więc zamówiłem kluczyk 1J0 959 753 CT pracujący właśnie na 434 mhz. Niestety moduł komfortu przy adaptacji wgl na niego nie reaguje. Orientuje się ktoś w czym może być problem...
Witam, kupiłem moduł komfortu z Kessy przekopiowałem eeprom ze zwykłego, zrobiłem flash odisem na ten z kessy i teraz jak włoże kluczyk na zegarach wywala napis brak kluczyka. Wiem że kessy ma inny transponder tylko teraz pytanie czy jak kupie klucz z kessy czy dam rade taki klucz sam adoptować np. Vcds? Kod pin znam. Czy taki sposób mi pomoże jak zmostkować...
Witam, szukam rozwiązania problemu mojego komfortu w passacie b5fl 2001 (korby z tyłu) Chodzi o to że po odłączeniu akumulatora moduł "pada" i wstaje dopiero po podgrzaniu procka MC68HC908AZ60. Do tego w Vagu wykrywa mi go nie z końcówką 799A (taki mam napewno bo ma trzy wtyczki) tylko 799B. Czy ktoś wie dlaczego procesor wstaje dopiero po podgrzaniu...
Witam ! Czy byłby ktoś tak miły i podpowiedział mi co trzeba zrobić VAg-iem aby wyłączyć przednią poduszkę pasażera, tak aby można było wozić niemowlę w nosidełku. Jeszcze nie dobierałem sie do tego, a chce dowiedzieć sie jak najwiecej, aby czegoś nie uwalić. Czy to odbywa sie na zasadzie adaptacji? (tak jak np. w module komfortu). Byłbym wdzięczny...
Rozebrałem drugi kluczyk, element zaznaczony wcześniej przeze mnie żółtym kółkiem też ma przerwę, więc tak być powinno. Zastanawiam się czy problem nie tkwi w module komfortu. W piątek, jak pilot przestał działać, miałem taki błąd: 00955 - Key 1 35-10 - - - Intermittent. Teraz wywaliłem (chyba) oba piloty z modułu komfortu (grupa 00 w adaptacjach),...
Przypuszczam, że można by było przeprowadzić adaptację i wyłączyć alarm (jeżeli jest w module komfortu). W Skodzie u klienta niedawno wyłączałem auto zamykanie się samochodu. Miał problem z tym bo był przyzwyczajony do zostawiania kluczyków w stacyjce. Ale nie wiem czy w audi jest identycznie bo nie miałem okazji tego robić.
Jest CAN ,taki trochę "stary i wolny " ale jest. Łączy moduł komfortu ze sterownikami w drzwiach. Cienkie kabelki przy komforcie (pomarańczowy jeden z paskiem brązowym drugi fioletowym) Gdzieś w parametrach komfortu masz status ok albo nie ok. Adaptacje masz opisaną w linku. W parametrach masz też status przycisków które "widzi" komfort.
Witam Skoda Fabia 2002 rok. Mam problem z zakodowaniem pilotów tzn. po wejściu w moduł komfortu 46--- adaptacja 10------ kanał 1 nie można podać żadnego parametru. Jedyne co jest aktywne to możliwość zamykania i otwierania zamka po przekroczeniu prędkości 15km/h. W blokach pomiarowych nie można podejrzeć żadnego parametru. Co ciekawe mam do tego samochodu...
Witam Zakupiłem niedawno autko jak w temacie z niedziałającym centralnym zamkiem z pilotów,sprzedający zapewnił iż wystarczy tylko zaprogramować piloty. Ale niestety. Z kluczyka wszystko działa natomiast żaden z pilotów nie reaguje. Po zapoznaniu się z tematem na forach sprawdzone zostały piloty (dają sygnał metoda z telewizorem), próby zaprogramowania...
Witam. A czy ktoś może wie jak zakodować kluczyk w sharanie 98r za pomocą vaga? Z modułem komfortu sie nie łączy tak jak z centralnym zamkiem. Natomiast w centralnej elektryce w blokach pomiarowych wykrywa algorytm kluczyka lecz nie są dostępne żadne kanały adaptacji. Pozdrawiam ps. Odpada kodowanie poprzez wszelakie kręcenie kluczykiem w drzwiach.
jesteś pewien , że ten błąd jest z tylnych świateł ? bardzo często wypalały się gniazda świateł dziennych tych w zderzaku jeżeli chodzi o błąd wspomagania trzeba wykonać adaptację , może to pomoże : https://www.youtube.com/watch?v=KIfcofrx...
Tutaj nie chodzi o kodowanie - ono nic do tego nie ma. Jedynie w adaptacjach jest opcja włączenia lub wyłączenia migania przy otwieraniu i zamykaniu ale napisał że tutaj jest to włączone. Czy czasem gdy zamykasz to zamek nie zamyka się na raz? Z tego co napisałeś to wychodzi na to że raczej zamyka się na raz czyli nie jest zaryglowane więc nie miga...
Mam identyczną usterkę jak labik stwierdziłem, że usterka jest zlokalizowana w module komfortu 210 820 38 26. Mam zasadnicze pytanie, czy można bez jakiegokolwiek programowania i adaptacji podstawić identyczny moduł o tym samym nr HW i SW. Czy nie będzie żadnego problemu z komunikacją ??
Witam, mam dość nietypowy problem. Programuję vagiem w standardowego opisu: [46 - Moduł komfortu] -> [Adaptacja - 10] - kanał 00 read/save - kanał "01" read/wpisuję ilość pilotów/test/save naciskam open na pilocie i słyszę cyknięcie w stacyjce. Do tego momentu wszytko idzie wg. opisu ale pilot nie działa. W odczycie bloku 13 na pozycji 1 i 3 po naciśnięciu...
Witam. Nie mogę się połączyć VCDSem przez CAN. VCDS łączy się przez K1 iK2. W teście interfejsu wyświetla się komunikat CAN nie gotowy. Połączyć się mogę ze wszystkimi sterownikami oprócz Gateway. Dodam że wszystko w aucie działa jak należy ale nie mogę przeprowadzić adaptacji w sterownikach oraz niektórych kodowań np. w module komfortu, korekta spalania...
Wg mnie moduł 46 to komfort. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php... Tak jest pewnie w VCDS, którego nie mam (próbowałem wersję Lite ale nie rozpoznaje mi auta, brak mojego modelu na liście AUTOSCAN.TXT). Ja mam tylko VAG K+CAN Commandera, w którym moduł komfortu dostępny jest w kanale 33.
VAG -46-bloki pomiarowe - blok 013 jak pamiętam, nacisnąć pilota czy widzi go. Jak widzi - adaptacja kanał 01 - wartość 1 test i save - nacisnać i przytrzymać przycisk
W vag tacho mam dostęp do pinu ale co dalej. W vagu jest opcja logowania. Aby zaadoptować trzeba się zalogować w immo vaga czy jak ? Tak jak powiedziałem nie robiłem tego jeszcze a muszę przywrócić auto do stanu wcześniejszego. Bardzo proszę o podpowiedź co i jak zrobić. Teraz mi się przypomniało że zapaliłem i od razu włączyłem światła, a on ma ksenony...
a co zrobić gdy nie ma się dzialajacego kluczyka? mam oryginalny komplet kluczy 4 sztuki w tym 2 piloty żaden nie dziala. W obydwu rozladowaly sie baterrie a w aucie akumulator już wymienilem na nowe dioda na kluczykach zaczęła reagować na przycisniecie guzików. w zakladce 046 modul komfortu 010 adaptacja w polu 01 zapisana jest wartosc 1 i moduł nie...
Może źle wykonuje adaptację. Czy może ktoś z kolegów podpowie jak to poprawnie robić.
dobra ogarnąłem kabel daje zdjęcia z vcds bloki pomiarowe i grupa 003 i 007 : https://obrazki.elektroda.pl/4464590100_... mam taki moduł komfortu i troszkę nie rozumiem bo chyba jest jakiś pilot zapisany w sterowniku te "komfortgreat 0001" hmm czy myle się? https://obrazki.elektroda.pl/2267118100_... hmm a tu jak biore...
Jeżeli w module komfortu liczba kluczyków wynosi 1 to więcej kluczyków nie przyjmie. Ta procedura jest to szybkie przyuczenie po awarii. Normalnie to VCDS i adaptacja.
Chcę przerobić tylne lampy z wersji USA na Europę. Problem polega na przekodowaniu w module komfortu aby zapaliły się pomarańczowe żarówki w tylnych lampach. Auto seryjnie wychodzi z wolnym miejscem na pomarańczową żarówkę oraz kabel z kostki w lampie dochodzi do kostek w module komfortu. Problem polega na przepisaniu kodowania lub adaptacji, VCDSem...
Witam Kupiłem kluczyk, nowy z alliexpres, w którym musiałem dorobić grot i zostało programowanie. Pastylkę już zaprogramowałem w vcds w 17 - instrumental. Teraz chcąc zakodować w module komfortu pilot kompletnie mi nie trybi. Wchodzę w moduł 46, adaptacja, 00, przywracam do ustawień domyślnych, wchodzę w 01 wpisuje liczbę 2 ( stary i nowy kluczyk )...
Musisz sprawdzić kodowanie, czy jest prawidłowe pod el szyby. Następnie bloki i adaptacje w kanałach. Tyle na szybko.
No to problem rozwiazany, przyajmniej narazie. Klucz został wkodowany do modułu komfortu. Przeprowadzilem adaptacje klucza i zadziałało. Tylko musialem sie troche nagimnastykowac, bo wszelkie opisy sa tak skapo skonstruowane ze czasami trzeba troche poprobowac i zobaczyc czy dziala. Ja porownalem chyba 3 opisy procedur adaptacji i tylko jedna pasowala...
Ok. temat można zakończyć a usterka znaleziona. otóż przyczyna nie przechodzenia w stan uśpienia modułów i w efekcie pobór prądu rzędu 300mA przez licznik ecu itd. był moduł komfortu który z nieznanego powodu w magistrali can stale nadawał w wyniku czego pozostałe moduły widziały stale ruch więc nie przeszły w stan wygaszenia. kupiłem taki moduł na...
No musisz kolego wejść w moduł komfortu potem kodowanie zmienić je i zapisać, ale skoro nie wiesz jak to zrobić to lepiej podjedz do kogoś kto się na tym zna.
Witam. W golfie 4 z modułem komfortu 1J0959799AH da się wyłączyć fabryczny alarm? W codowaniu jest tylko zmiana czy ma być selektywne otwieranie czy nie dla 2 bądz 4 szyb elektrycznych. W adaptacji tylko wybór kraju pod alarm. Albo może ktoś podpowie jaki pilot podejdzie pod ten nr modułu. W necie znalazłem że piloit 1JO 959 753 N podchodzi pod 1J0959799AH....
Witam Mam taki problem, a nie wiem jak sobie z nim poradzić. Mam Golfa IV 1.9TDI (81kW) 1999r. podczas zamykania auta na pilocie nie mrugają migacze natomiast podczas otwierania mrugną 2 razy szybko. Podłączyłem komputer i wykryło 3 błędy 00953, 01329, 00944. Błędy skasowałem najwidoczniej były stare. W aucie jest zamontowany jakiś alarm nieoryginalny...
Numer mojego modułu komfortu to : 1C0 959 799 F Próbowałem zrobić adaptacje Vcds (najpierw zeruje stare przypisane piloty, potem w grupie 001 zmieniam wartość, klikam test i potem SAVE ale tak jakby nie było komunikacji między samochodem a pilotem, zero reakcji) potem wyskakuje błąd incorrect key programming (01179) Dodam że znalazłem grupę gdzie sprawdza...
Witam, mam problem z Vw Passatem b6 2006r. Centralny zamek reaguje losowo, a w zasadzie i otwiera i zamyka po kilku czasem kilkunastokrotnym naciśnięciu pilota. Pilot: wymieniona płytka i bateria i sprawdzony miernikiem do pilotów - nadaje sygnał. Operacja ta nie pomogła. Moduł komfortu: Brak błędów, parametry prawidłowe tj. wszystkie switche sprawdzone,...
Witam serdecznie! Czy programem Vag-Com można wyłączyć funkcję ryglowania drzwi w Golfie IV z 1998R? Chcę to zrobić, bo gdy zamykam auto pilotem zamiast doryglowania auto otwiera się. Gdy zamykam auto w środku na panelu (funkcja ryglowania nie jest aktywna), auto zamyka się normalnie. Moje rozwiązanie jest doraźne, ale jak narazie jedyne. Czy zatem...
Zbierz wszystkie piloty zdalnego sterowania jakie chcesz zaprogramować. Jeden z kluczyków pojazdu umieść w stacyjce i włącz zapłon w pozycję ON. Korzystając z programu VAG-COM wykonaj następujące czynności: [Wybór] [46 - Moduł komfortu] lub [35 - Centralny zamek] [Adaptacja - 10] Wybierz kanał "01" (w niektórych modelach AUDI może to być kanał "21")...
ok, ale czy mam rozumiec ze kodowanie VAGiem jest jakies lepsze, trwalsze? Generalnie to sposobem ktory napisalem kodowanie zostalo przyjete, piloty po tej operacji zaczely dzialac.. tylko ze dzialaja jakis tam blizej nie okreslony czas, czasami 5 godzin a czasami 5 minut. Wg opisu kodowania VAGiem powinienem wejsc w modul komfortu, adaptacja, wybrac...
Na tych kanałach 207, 208 w amerykańcu były właśnie wysokie wartości, po wprowadzeniu niskich z tabeli kierunek żarówkowy mignie lekko 3 razy i migają pozostałe ledy j.w. opisałem. Wcześniej w lampach amerykańskich w miejscu na żarówkę było puste gniazdo, mrugały ledy czerwone. Może by tak przecięć w lampie zasilanie między żarówką a ledami? Mam wrażenie,...
Problem został rozwiązany. Możliwe, że mój klon vcds nie był wstanie odczytać kodowania, po podpięciu oryginalnego vcds udało się zaznaczyć opcję i w FIS wyświetla się opcja tylnej wycieraczki. Problem z "adaptacją" automatycznego zamykania okna kierowcy oraz poprawnego działania lusterek został również rozwiązany - winna była wiązka, a raczej jej izolacja.
jezeli chodzi o domykanie szyb jest to funkcja programowalna w module komfortu ale musisz sie z nim polaczyc domykanie szyb przez zamek to jest funkcja w zamku drzwi dlatego przy przytrzymanieu zamka przez chwile zamykaj sie szybki
Bedziesz miał problem z szybami, bo moduł komfortu jesli masz na 2 szyby , kupujac na 4 - wersje od passatów mają w sobie zakodowany immobilizer, i nie zrobisz prostej adaptacji. Co do climatronica to cała nagrzewnica do wymiany. Zapytaj na forum passata znaim zaczniesz wywalac kase. forum.vw-passat.pl
adaptacja modułu programowanie modułu komfortu kodowanie modułu komfortu
zmywarka bosch chiny wypadać zapłon przyczyna sprężyna siłownika krups
blaupunkt telewizor modernizacja instalacji elektrycznej
Moment dokręcenia piasty przedniej Ford S-MAX Jak włączyć tryb jasny w telewizorze Samsung 43 cale?