Panowie, a co z najprostrzym sterowaniem prawo-lewo na paru krańcówkach i przekaźnikach, chodzi mi o zastosowanie czegoś takiego jak w napędzie bramy przesuwnej, schemat coś jak tu http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic48... w odpowiednim położeniu kierownicy silnik wspomagania kręciłby się w lewo lub w prawo a w końcowym jego położeniu odłączało...
Z uwagi na stosunkowo niski moment obrotowy silników od deskorolki, zrezygnowałem z zaplecenia ich w 24" koła i postanowiłem zastąpić przednie małe kółka w wózku inwalidzkim, .kołami z Hoverboarda 6,5" 250W, Problemy są w zasadzie dwa: zasilanie i sterowanie. W deskorolce silniki obracają się tylko w płaszczyźnie pionowej, a mocowanie ich osi obrotu...
Chodzi o poniższą adaptacje? zujnik kąta skrętu kierownicy (G85) Wymagania: Uruchom silnik. Obróć kierownicę 1 obrót w prawo a następnie 1 obrót w lewo. Przejedź krótki dystans po linii prostej na równym podłożu nie szybciej niż 20 km/h (kilka metrów wystarczy). W momencie jak masz kierownicę prosto zatrzymaj się nie zmieniając pozycji kierownicy (koła...
SPN 3850 ODCHYLENIE POZYCJI PRZY ZAMKNIĘTYM AGR Wskazanie błędu: Centralna lampka usterek świeci stale na czerwono w trakcie jazdy i postoju (priorytet 2) Błąd OBD P1068, MIL wł. Strategia monitorowania: Kontrola położenia klapy AGR pod kątem ważnej adaptacji punktu zerowego Opis błędu: FMI 1: Adaptacja punktu zerowego nieważna Wskazówka: Instrukcja...
Na początek to trzeba zdemontować i umyć , a dopiero adaptować.
Witam Panowie próbowałem zrobić adaptacje ponieważ mam delikatnie kierownice nie na wprost a wszystko w autku jest ok nawet po zbiezności. Próbowałem tego :: W ymagania: Uruchom silnik. Obróć kierow nicę 1 obrót w praw o a następnie 1 obrót w lew o. Przejedź krótki dystans po linii prostej na rów nym podłożu nie szybciej niż 20 km/h (kilka metrów w...
Witam, potrzebuję porady w zakresie budowy mechanizmu krokowego do talerza obrotowego do fotografii 360*. Wyjaśniając cel, chciałbym robić zdjęcia drobnych przedmiotów, które obracałyby się na talerzu wokół własnej osi co 10* w określonym czasie (w tym celu adaptacja talerza gramofonowego). Fotografii byłoby 36 na 1 obrót talerza, potem złożone razem...
W trabancie masz tylko czujnik GMP (2 impulsy na obrót wału), a potrzebujesz czujnik położenia wału. http://mr25.webpark.pl/polonez/polonez.h... - schematy http://www.auto-online.pl/elektron/silni... - teoria MAP i CPS są podłączone do "cewki" (modułu cewki), która jest sterowana z ECU (steruje zarówno zapłonem jak i wtryskiem). No...
Post typowego Rysia z Klanu - "Zepsuło mi się auto co mam robić?" Zlituję się ale istnieje coś takiego jak wujek google i opcja szukaj nawet na Elektroda.pl Nie zdziwię się jak kolega zapyta jak zrobić nastawy podstawowe 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) 00778 - Czujnik kąta skrętu (G85) Możliwe przyczyny Czujnik kąta skrętu (G85) Ustawienie podstawowe...
Witam Wszystkich, widzę, że kolega boryka się z podobnym problemem jak ja... Mój astrolot ma najechane troszeczkę więcej bo 196tys.km, nie mam pojęcia ile na gazie - używam go jako samochodu zastępczego wiec przez ostatnie 2 lata zrobiłem nim max 2,5 tys km. Z tego ponad tysiąc w ciągu ostatnich 2 miesięcy gdyż w moim drugim autku padło sprzęgiełko...
A czemu padł regulator z WD3 ? Silniki maja niewielką różnicę w mocy 1200W i 1400W w WD3. Jak pada triak to albo sterowanie nim, albo piki z silnika go wykańczają.
Jak ster marelli to nastawy podstawowe grupa 001,start i po sprawie. Drugi błąd--- to trza podejrzeć w blokach pomiarowych jak oscyluje sonda na wolnych obrotach. Sprawdż także podciśnienia.
P1000 to nie przepustnica. Tyle mogę powiedzieć nie widząc auta.
Pytanie pomocnicze-czy masz lampę stroboskopową z regulacją opóźnienia błysku, np Xenon 2E? Wogóle masz jakąś lampe stroboskopową? Jeżeli tak, to zrób z niej teraz uzytek. Opłaci ci się.
z tego co sie orientuje silnik ABS to jednopunkt tu nie robi sie adaptacji przepustnicy
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
wejdz w adaptacje i zwieksz obroty ... choc pewnie wydech zaczal latac bo plecionka sie wyrobila albo zerwalo uchwyty
Źle zrobiona adaptacja.
Nom, adaptacje.
Adaptacja przepustnicy?
Adaptacja przepustnicy może?
Adaptacja to VAG-COM 3.12 - znajdziesz full wersję w necie. Te obroty wyglądają jakby ciągnął lewe powietrze.
dobrze by było wyczyścić przepustnice jeżeli tego jeszcze nie robiłeś, sprawdzić czy nie łapie lewego powietrza , wyregulować ustawienie krokowege , odłączyć sonde lecz po jej odłączeniu znowu adaptacja.
Cdif3 robi adaptacje i obroty zatrzymują się na 850-900. Nie wiedzieć czemu nissan nie chce bez adaptacji trzymać jałowych
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
Wyczyść przepustnicę i zrób adaptację.
Mam to samo co kolega. Po adaptacji przepustnicy obroty są prawidłowe na poziomie 750 -800. Po zgaszeniu silnika i ponownym odpaleniu znów są na poziomie 1400 i ECU nie zapamiętuje adaptacji. Czy ktoś miał taki problem i jeśli tak to proszę o popowiedź.
adaptacja zrobiona?
Tak, przepustnica na linkę, ale z silniczkiem, który ją uchyla regulujac obroty biegu jałowego wymaga adaptacji. Nie widzę sensu odłączania akumulatora, to nie wykasuje błędu w srs
spróbuj kolego coś takiego, nasącz benzyną patyczek higieniczny i wyczyść dokładnie ten kanałek gdzie wchodzi iglica silniczka krokowego prawdopodobnie jest tam nagar stąd te cyrki z obrotami
Czy to robiąc na 001 czy na 098 chyba tak samo to wygląda, że po adaptacji obroty wahlują caly czas 1200-1250 a jak usunę błąd to od razu wywala obroty do 3000 w górę Dodano po 1 A orzepustnica na lince ale ma keszcze ten cały mechanizm w sobie
Trochę bym się tu kłócil bo można by było zobaczyć wtyczkę i zrobic staranne mycie przepustnicy przed wymiana przepustnicy. Adaptacji jako takiej nie ma. Można wskazywać adaptacje wszystkie z ecu i wtedy sam sobie zrobi adaptacje.
NR części według serwisówki to 219 39 95-54/1 do PNC 910287438 01, Twój jest inny. Adaptacja:( jeśli ten model taką posiada) 1.Przy wyłaczonym napięciu kręcisz potencjometrem przeciwnie do ruchu wskazówek zegara (do oporu). 2.Podajesz zasilanie na ok 10 sekund ( silnik po chwili ma pracować z maksymalnymi obrotami). 3. Zdejmujesz zasilanie i ustawiasz...
Czy to normalne że po adaptacji obroty są trochę wyższe?
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Panowie, Stwierdzam, ze jednak na zimnym silniku jak uruchamiam go tez przez kilka sekund pracuje on na niższych obrotach z tym, ze na zimnym silniku nie jest to tak odczuwalne jak na ciepłym. W przypadku zimnego silnika jest tak; ruchamim silnik kilka sekund (jest to około 3-5) ma niższe obroty i dopiero wchodzi na tzn. ssanie, aby spadły do prawidłowych...
Czyszczenie i adaptacja przepystnicy na początek.
Uruchamiasz vaga 01-silnik 11-logowanie kod 12233, 10-adaptacja, grupa -02 dajesz up i obserwujesz
Witam mam pytanie czy programatorem ezp2019 będę w stanie odczytać eeprom 93c76 simos 3PB.Docelowo chciał bym zdobyć login w celu adaptacji obrotów biegu jałowego fabia 1.W vcds lite wchodząc w blok 01 da się podnieść wartość 128 na 138 test potem przyjmuje save.Obroty są podniesione Ale kiedy odłączam interfejs od wtyki obd obroty z powrotem spadają...
przepustnicy teoretycznie nie trzeba adoptowac po odpieciu akumulatora, ale bywa to różnie. Przepustnica jak straci ustawienia to na wolnych obrotach ma okolo 2000tys po czasie powinno wszystko sie normowac. zrobic nowa adaptacje nie zaszkodzi, al w tyc silnikach ma ona wpływ tylko na wolne obroty
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Masz wyczyszczana przepustnice i pewnie silniczek krokowy, ale czy ten koleś przeprowadzil adaptacje? Bez adaptacji obroty maja prawo wariowac.
szukaj usterki w wiązce, później ruszaj z adaptacja.
Skoro nie byla przepustnica czyszczona to niedobrze zrobiles.Umyj ja dokladnie i zrob adaptacje.
Jeśli nie masz możliwości skasować adaptacji, to po prostu pojeździj trochę na samej benzynie i zobacz czy sytuacja będzie się zmieniać. Jeśli to kwestia adaptacji to z czasem powinno się poprawić.
Witam. Odgrzeję trochę schabowego... Problem podobny jak w temacie. Otóż w golfiku IV '98 1.6 falowały obroty i w ogóle były problemy. Koleś parę razy wymieniał przepustnice i nic aż w końcu kupił nową. Teraz w kompie nie ma żadnych błędów w związku z regulacją biegu jałowego, adaptacja przeprowadzona zgodnie z instrukcjami adako. I za raz po adaptacji...
Witam : 01 sterownik silnika, 11-login (12233) 10-adaptacja, kanał 02 - prędkość obrotowa biegu jałowego, i wsio.
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
Numer sterownika to 071906018K chce zrobić adaptacje obrotów jałowych mogę w prawdzie zrobić test w kanale adaptacyjnym lecz nie mogę zapisać tego ustawienia w sterowniku po kliknięciu save wraca do wartości fabrycznej. Akurat vag com nie wyswietla zadnej chmurki w miejscu loginu.
adaptacja przepustnica obrót adaptacja maglownicy adaptacja zaworu
silvercrest odkurzacz wymiana instalacji wodnej bloku kuchenka elektryczna płyta
zlecenia lutowanie kabel brake radio
Mercedes Sprinter 412 - Kod usterki 5249 - ABS, ESP, DPF Mercedes Sprinter 412 - Kod błędu 5249 - Diagnostyka