Zrobiłeś adaptację ?
Jakiego są koloru świece? Spróbuj rozszczelnić dolot żeby delikatnie brał lewe powietrze jeżeli praca silnika się poprawi sprawdź przepustnicę zrõb adaptację
Ten błąd informuje o błędnym podciśnieniu w kolektorze, a w praktyce na 99% trzeba wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje przepustnicy. 01-silnik,04-adaptacja,060-adaptacja przepustnicy i oczywiście pierwsze skasowac błąd.
jak się robi "adaptację przepustnicy" co to jest i co ma na celu???
działa ustawia sie ok przepustnica po adaptacji
To przepustnica do wymiany/regeneracji.
Podstawowa różnica to przepustnica Fabii 2 ma mniejszą średnice od rury powietrza.Ja do Fabii 1 znalazłem ten sam numer na przepustnicy i auto śmiga .Obyło się bez adaptacji..Przełożyłem i wszystko gra.
Masz może Ci się przyda. http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
Wymieniłem przepustnicę tego samego producenta co oryginał magneti marelli, adaptacji nie wykonywałem błąd się nie pojawił.
Na 99% jest problem z przepustnicą ,może kostka źle wpięta ?wyjmij i włóż ponownie, jeśli nie to adaptacja ponownie cię czeka
silnik 01 nastawy podstawowe 04 wpisac 60 przed adaptacja nagrzac silnik do temp.pracy i wykasowac bledy
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Najpierw zaadoptuj przepustnice.
Skoda Fabia silnik 1.4 MPI AEZ (albo AZE) pływa i szarpie na wolnych obrotach wyrzuca błąd 17549 i czuć paliwo w spalinach wymienione świece, wyczyszczona przepustnica (reset+adaptacja), spawdzone wtryskiwacze na menzurkach i dalej nic. Miał ktoś podobny problem? Ja mam tylko pomysł podmiany przepustnicy, ma ktoś jeszcze jakiś pomysł?
Przepustnicę wymienilem i dalej to samo .Ale nie robilem adaptacji.
witam. Czyściłem przepustnice i chce zrobić adaptacje czy ktoś ogarnia vcds 1.2 zeby mi pomoc. jest mozliwość przywrocic ustawienia fabryczne sterownika nim?
Wyczyścić styki czujnika temp. a jak nie pomoże to czujnik do wymiany (u mnie się skończyło na wymianie) jeżeli nie ma innych błędów jeszcze raz porządnie zrobić adaptację przepustnicy.
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Adaptacja przepustnicy po czyszczeniu zrobiona?
mam szukać lewego powietrza mam rozumieć. sonda mnie bardziej przekonuje bo stoi w miejscu nie zmienia się jej reakcja. chyba ze to jest normalne. bo innego możliwości nie ma zeby ją sprawdzić. jedynie zauważyłem reakcje jak ja wypiąłem wtedy silnik pracował jak na 2 cylindrach. przepustnice czysciłem było syfu trochę była zrobiona adaptacja.
Nie czyść tej przepustnicy żadnym sprayem ew. zrób jej adaptacje.
No po bólach problem rozwiązany okazało się że trzeba było przeprowadzić poprawną adaptacje tzn. wyzerować ustawienia i zrobić od początku. No adoptować przepustnice nie egr.
Witam!! Zrobili adaptacje przepustnicy? Pozdrawiam!!
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na początek.
jeśli falujące obroty, to może przepustnica do czyszczenia, oczywiście po czyszczeniu adaptacja. a który to rok pr. i ile przejechane km i czy kiedykolwiek była taka operacja robiona?
witam..przed adaptacją przepustnicy zrób na kanale 00 factory setting
to tak robiłem adaptacje przepustnicy tez
No jasne po takim czasie :D Żaden czujnik żadne nieszczelności tylko po prostu zabrudzona przepustnica, kupiłem uszczelkę, benzynę ekstrakcyjną i potem szmatka i pucowanko . Po dokładnym wyczyszczeniu założyłem nowa uszczelkę zamontowałem z powrotem przepustnicę, adaptacja VAG- iem (choć słyszałem ,że nie zawsze jest konieczna) i auto śmiga do dziś.
Interfejs kosztuje 400 zł. A jeśli ząb cię boli, to kupujesz maszyny dentystyczne? Udaj się do warsztatu i za 50 zł. przeprowadzą u ciebie adaptację przepustnicy i powinno byc po problemie, no chyba, że przepustnica zdążyła się już przez ten czas zasyfić.
Wydaje mi się ale nie jestem pewien, że musisz prawdopodobnie odwiedzić ASO w celu regulacji i czyszczenia silniczka krokowego lub adaptacji przepustnicy. :oops:
Na falujące obroty przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Zawieszenie falowało - do sprawdzenia większe tuleje przednich wahaczy, można zastosować wzmocnioną wersję czteroramienną.
Witam Skoda Fabia 1,4 MPI 68 KM proszę o pomoc co za elementy są odpowiedzialne za wolne obroty (praca silnika na luzie - postój) silnik podczas pracy na postoju bardzo nierówno pracuje tzn czuc wyraźne drgania. Czyściłem przepustnicę adaptacja równiez była przeprowadzona co jeszcze może być powodem
Witam, mam problem z Fabia I ATZ (takie oznaczenie znalazłem w bagażniku), po skanowaniu przez vag-com dostaję następujące błędy, które po wykasowaniu wracają po przejechaniu paru km: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Z tego...
Najlepiej byłoby podłączyć pod komputer i zobaczyć, jakie są odczyty z czujnika położenia przepustnicy. Sprawdź również, czy na pewno ten jest dobrze podłączony.
No więc sprawa jest tego typu że mój kolega wjechał na warsztat ze zdemontowaną przepustnicą i autko nawet bez niej paliło. Podmieniłem nową i nie zapalił. Znowu zdjąłem i założyłem starą i nic. Potem dowiedziałem się że wymienił filtr paliwa (zień przed awarią) Nie wiem czy możliwe żeby autko ponownie się zapowietrzyło. Jutro zacznę sprawdzać od pompy.
Adaptacja przepustnicy też by się przydała
Kolego VCDS
Witam. Posiadam skodę fabię 1 silnik 1.2 40kw 54km Problem mam z przepustnica bład to: 17987 p1579 Moduł sterowania zaworu przepustnicy (j338)-adaptacja nieprzeprowadzona. A wystąpil on po błedzie: 17563 p1155 Czujnik MAP (bezwględne ciśnienie kolektora) (g71)-zwarcie do plusa. przyczyną był przerwany 1 z 4 kabelków od czujnika ciśnienia kolektora,...
17550 pomiar obciążenia-przekroczona dolna granica Czyszczenie przepustnicy i oczywiście adaptacja.
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy powinna rozwiązać problemy opisywane przez autora.
Tak sprawdzalem. Wyskakuja ale te same bledy co przed adaptacja i nie sa to powazne bledy i nie zwiazane z silnikiem. Adaptacje przeprowadzalem 3 razy i tutaj na pewno wszystko sie powiodlo. Wrazenie jest takie jakby swiece nie chcialy dac iskry ale przeciez to tak nie dziala ze raz daja a raz nie. Tym bardziej ze swiece calkiem nowe jednak jako ze...
katalizator A niby co ma katalizator do falowania obrotów? Obowiązkowo sprawdź czy przepustnica nie jest bardzo zabrudzona i adaptacja. Miałem przypadek że przewód połączony z kolektorem dolotowym był nieszczelny (nie pamiętam co to za przewód był, chyba od układu odpowietrzania par paliwa). Zaraz po odpaleniu też falują obroty?
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
Witam Mam problem ze samochodem: Skoda Fabia 1.2 kod silnika: AZQ Otóż świeci się kontrolka silnika, przeczyściłem przepustnice, zrobiłem adaptację, skasowałem błędy i było dobrze przez ok. 2 tygodnie, ale potem znowu się zapala. Najgorsze jest to że czasem jak się normalnie jedzie to auto potrafi czasem przygasnąć czyli jadę normalnie a w pewnym momencie...
Tego się spodziewałem, w weekend podepnę i zmienię kodowanie i zobaczymy co i jak. Dam znać :) Edit: Udało się dziś przekodować i już jest wszystko OK. Błędów brak. Natomiast jest problem z wolnymi obrotami, po zejściu z wysokich potrafi przydławić auto aż zgaśnie, albo falują w zakresie 550-800. Próbowałem adaptować przepustnicę, silnik rozgrzany itd....
Proponuje podłączyć vcds i pokazać błędy typowo vagowskie i opisy. Próbowałeś mycia i adaptacji?
Dostępne funkcje min.: - Identyfikacja sterownika - Odczyt kodów błędów - Kasowanie kodów błędów - Bloki danych (live data) - Nastawy podstawowe - Adaptacje - Test elementów wykonawczych - Kodowanie modułów - Kasowanie inspekcji - Cofanie zacisków do wymiany klocków hamulcowych - Adaptacja przepustnicy - Dodawanie kluczy
nazywaj go jak chcesz, poprostu regulator biegu jałowego (silnik krokowy to nazwa umowna) i po czyszczeniu przepustnicy należy zrobić mu adaptacje
-przeczyszczona przepustnica W przepustnicy jest silniczek krokowy, co należało adaptację komputerową zrobić, a bez komputera to jest rozregulowany. 3.1.11. Nie wysyłaj wiadomości, które nic nie wnoszą do dyskusji. Wprowadzają w błąd, są niebezpieczne czy nie rozwiązują problemu użytkownika. Ostrzeżenie.
Witam, posiadam Skode Fabie 1-ke (6Y) 1.2 HTP 40KW 55km z 2003 roku. Otóż to mam taki malutki problemik. Wszystko było dobrze do czasu, na rozgrzanym silniku po przekroczeniu 170 tys przebiegu, zacząły falować obroty na biegu jałowym. Tak po odpaleniu ma 750, falują one w ten sposób 750-730 spadają max do 700. Rozumiem nierówna pracę tego silnika, bo...
Nie wiem czy temat tu powinien być czy bardziej w początkujących, jak coś proszę przenieść. Mój problem z samochodem (skoda fabia 1, silnik azq 1.2 12v). Stał miesiąc po zakupie (przed zakupem było wszystko ok) po czym gdy go odpaliłem po miesiącu wyskoczyła kontrolka EPC i Check engine. I w tym momencie przestał działać potencjometr gazu. Błędy dotyczyły...
Wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje i bedzie po sprawie. Wyczyścić normalnie mechanicznie, jakąś benzyną ekstrakcyjną i potem 01-silnik 04-nastawy podstawowe i kanał 060. I po sprawie. Na 99% to jest przyczyna tego błędu.
Witam Autko jak w temacie,błędy jakie wywala to niewłaściwy sygnał (za niski) czujników polożenia przepustnicy oraz brak przeprowadzonej adaptacji. Adaptacji nie mogę wykonać bo przerywa ją w połowie, przepustnica podmieniona na 100% sprawną, czujnik w kolektorze ssącym nowy Siemens. W parametrach widzi że pedał gazu pracuje bo widzi jego położenie,...
Witam, Posiadam w aucie sterownik silnika który prawdopodobnie jest uszkodzony. Regenerowana wcześniej była przepustnica która nie chciała przejść adaptacji. Po regeneracji nic się nie zmieniło po podpięciu innego sterownika przepustnica zaczęła pracować. Moje pytanie jest następujące jaki zamiennik można do tego auta zaadoptować. rok 2004 1.4 16v silnik...
Kolego wyczyść przepustnice , zrób adaptacje i jeśli nie pomoże dopiero bierz sie za wymienianie elementów , na 99% wszystko wróci do normy bez wymiany elementów,objawem rozjechanej adaptacji jest wzrost dawki paliwa co skutkuje przekroczona wartością HC w spalinach (kilkaset procent powyżej normy), oraz nie widać reakcji po wykresie z sondy bo cały...
Zamieniłem cewki z 1 cylindra na 2 i znowu ten sam błąd. Jeżeli chodzi o przegląd zaworów (bo możę być tylko nagar) to zrobie w przyszłym tygodniu, natomiast nie rozumiem o co chodzi z tą próbą olejową - (ciśnienie na tłokach)? Ponadto chciałbym się zapytać czy czyszczenie i adaptacja przepustnicy ma sens? Pozdrawiam.
Mechanicy powinni naprawiać hamulce, tłumiki czy zawieszenie a nie rzeczy które dla nich nie są często zrozumiałe. Nie ma dla mnie nic gorszego niż przepustnica dotknięta przez "kowala", wszystko kręcone, wyginane jeśli brak regulacji a to tylko przez to że "Pan złota rączka" myśli że wie więcej niż jest naprawdę. Świece wymień a nie czyść, to nie syrena...
Witam, mam mały problem odnośnie po wciśnięciu pedału gazu ( obojętnie czy to zimny czy rozgrzany silnik ) Obroty nie przekraczają 3.5 tysiąca wracają na 3 tys. i znowu wracają na 3.5. Po odpuszczeniu gazu, silnik tak jak by przygasał. ( zdarzy się że zgaśnie ) Do tego przyłącza się nie równa praca silnika, Na obrotomierzu trzyma 760 po odpaleniu. -...
Interfejs na smartfon obd i podaj nam listę usterek, wg. powyższych podałeś : - błąd sondy lambada sprawdzić oporności i reakcje na zmianę temperatury : ----------------------------------------... * jaki :( błąd - adaptacja czy była robiona ,błąd pobocznie lub sporadyczny , zwarcie lub nieciągłość sygnału, uszkodzenie...
Witam, posiadam Skodę fabię 1.4 8v oznaczenie silnika AQW (silnik czeski) z LPG. Ostatnimi czasy na benzynie miałem problem z wypadaniem zapłonu na 1 cylindrze, okazało się uszkodzonym wytryskiem. Po wymianie auto pracuje normalnie na obu paliwach, czasami na biegu jałowym silnik szarpnie, podczas jazdy auto ma lekkiego muła przy dodaniu gazu do oporu...
Na biegu jałowym około 10 mbar(jeśli filtr jest drożny to około 3-5mbar) to górna granica przy około 2500 obr/min 40-50 mbar, Różnica temperatur przed i za filtrem powinna być jak najniższa(reguła jest taka że im większy przepływ spalin tym straty temperatur są niższe), jeśli filtr jest niedrożny różnica temperatur może sięgać kilkudziesięciu stopni....
Witam Wszystkich Jestem wlascicielem skody fabii 1.4 16V(100mh) 2000r Opisze cala sprawe Po 500km wycieczce samochod stracil moc i zaczela migac kontrolka check engine, a na wolnych obrotach zaczelo trzepac silnikiem.Obroty nie skacza tylko czuc wyrazny spadek mocy na kazdym biegu,co gorsze kiedy sie silnik nagrzeje to samochod gasnie(temperatura jest...
Mam w tej chwili ten sam przypadek. Przeczyściłem przepustnicę strasznie zabrudzona nagarem zrobiłem adaptację. Wyczyściłem egr jednak na kompie pokazuje 23% otwarcia ze skokami przy wciskaniu gazu o kilka setek ok 23,120% do 23,250% podejrzewam że pomimo czyszczenia nie reguluje bo wg.mnie to za małe odchyłki. Oczywiście dalej nie wkręca się powyżej...
Sprawdzałeś odczyty z pedału gazu? Jakie ciśnienie w kolektorze ssącym widzi sterownik silnika na zgaszonym silniku a jakie na pracującym na biegu jałowym? 980mbar na wylaczonym silniku. Na odpalonym silniku, jałowo 357 czasami 377mbar Druga przepustnica wyczyszczona, po adaptacji nadal 100% engine load. Na 34 bloku wartość temperatury -32'C w tym...
Witam, adaptacja przepustnicy wykonana ? Jakieś błędy na komputerze? Może sprawdzić map sensor?
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
przerabialem to,tez mam fabie check ci sie zapala zapewne wyjdzie ci na vagu blad 16825 najprosciej sprawdz przy tylnym lewym kole filtr paliwa te ustrojstwo zapala sie jak ktos kiedys przetankowal lub jak to jest w paliwie z naszych stacji pelno syfu skoda nic nie pisze ze jest to czesc ktora trzeba wymieniac jak olej co xx km. zalecam ci to wymieniac...
Jutro jak tylko bede mieć komputer podłącze i podam wam wszystkie informacje ale dla uściślenia EVAP i serwo nie dają lewego powietrza, no mimo wszystko dam znac. Ta różnica w ciśnieniu na cylindrach podobno nie jest zła i nie powinno sie nic dziać. Kilku mechanikow ktorych pytalem mowili ze poniżej 10 dopiro zaczynaja sie problemy a auta z taką roznica...
Miałem podobny problem z vw caddy identyczny motor. U mnie pomogła wymiana włącznika hamulca świrował epc stary właściciel wyjął żarówkę z licznika od epc by jak zacytuję go nie wku.....o. Nowa żarówa , adaptacja przepustnicy i śmiga aż miło spalanie na trasie około 7,5 l
Świece nie, ale czyszczenie przepustnicy jak najbardziej. Po tym zabiegu mechanik powinien zrobić adaptacje przepustnicy. Jednak jeżeli wszystko jest ok, to komputer po pewnym czasie sam sobie wyreguluje obroty na biegu jałowym.
Witam, mam problem ze swoją Skodzianką. Mianowicie problem zaczął dokuczać głównie przy niższych temperaturach na dworze (w okolicach 0*C). Auto odpala bez problemu za każdym razem. Przy przyspieszaniu (na biegu 2,3,4,5) im więcej dodaje się gazu tym bardziej zaczyna szarpać samochodem (jakby robił "żabkę") oraz brak mu mocy. Jedynym chwilowym sposobem...
Tłumiki wymieniłem, bo były dziurawe, Nie chodzi o tłumik,ale to jak spaliny z niego lecą.Katalizator jest prawdopodobnie drożny,ale sprawdzić to 10 sekund. No to teraz jeszcze sprecyzuj,czy ten brak mocy nie objawia się czasem tym że zaczyna kuleć na jeden cylinder,a przy tym po gwałtowniejszym dodaniu gazu jest szarpinięcie. Nie ma jak czegoś konkretnego...
Witam. W necie jest opisane jak zaadaptować ten silniczek, ale dla aut z klimatyzacją. Moja Fabia nie ma w ogóle klimy i dla tego silniczek (V154) bez niebieskiego potencjometru w środku. Dochodzą do niego tylko 2 przewody, a nie 5. Żeby przeprowadzić adaptację vag'iem trzeba wejść w [08] "HVAC", z tym że ja nie mogę się z tym połączyć. Silniczek za...
Zatankuj normalnego paliwa, a problem zniknie :D Ale tak serio. P0170- trim paliwa usterka bank1 Z tym błędem trochę po walczysz, prawdopodobnie przyczyną jest przepływomierz, ale istnieje mnóstwo innych możliwości. Kiedyś chłopaki na serwisie się śmieli, że w Skodzie wystarczy pierdnąć a ECU zaraz wywala Check Engine. Przyczyną może być również; -złej...
Nie wiem czy kosmiczny gdzieś widziałem o kalibracji układu kierowniczego ale nie potrafię tego znaleźć, i było tam właśnie napisane że zapamiętuje się pozycję 0 czyli na wprost. To jest tak jak np. adaptacja przepustnicy. Powiedz jak można źle ustawić zbieżność skoro komputer daje wydruk z pomiarów i jest na nim wszystko OK, ale ja się na tym nie znam...
Witam wszystkich! Problem jest taki: Praca silnika na benzynie(samochód to Skoda Fabia 1,4mpi), obroty na rozgrzanym silniku falują i silnik czasami "skacze". Dodam, że wcześniej podobne objawy były i na gazie i na benzynie, pomogło czyszczenie przepustnicy. Na gazie samochód chodzi super. Znajomi sprawdzili ciśnienie na wtrysku, pompka okej, filtr...
W Fabiach z tymi silnikami jest simos 3 PB lub simos 3 PA w zależności, którą normę emisji spełniają silniki.
Podłącze się pod temat kolegi.Może ktoś z szanownych forumowiczów odpowie mi na pytania: 1.Czy błędy 17524 oraz 16517 kwalifikują lambdę do wymiany oraz powodują szarpanie,kołysanie silnikiem i zapach spalin w środku auta?(a może kat..jest zabity?).Napięcia na przewodach lambdy 13,8/4,8/0,03/0,8V....czy ta ostatnia wartość nie powinna się zmieniać nawet...
Proszę o pomoc w doborze kabla do gniazda OBD2. Posiadam oprogramowanie VAG 4.9. W opisie wyprowadzeń VAG opisuje 4 piny. Fabia posiada 5 pinów z czego tylko trzy pasuja do opisu z programu VAG. Szczegóły na zdjęciach.Chcę przeprowadzić np. adaptację przepustnicy, regulacje wtrysku paliwa kasować awarie, inspekcje, itp. Tu są trzy piny które pasują...
Proszę o pomoc w doborze kabla do gniazda OBD2. Posiadam oprogramowanie VAG 4.9. W opisie wyprowadzeń VAG opisuje 4 piny. Fabia posiada 5 pinów z czego tylko trzy pasuja do opisu z programu VAG. Szczegóły na zdjęciach. Chcę przeprowadzić np. adaptację przepustnicy, regulacje wtrysku paliwa kasować awarie, inspekcje, itp. Tu są trzy piny które pasują...
Ktoś wkodował IMMO ze sterownika ECU silnika. To już jest operacja która polega na wgraniu nowego wsadu do ECU. Pytanie czy zrobione na ori wsadzie czy wgranie gotowca nie koniecznie od tego silnika (zresztą nie wiem po co to robił jak licznik, kluczyk i ECU teoretycznie było od jednego dawcy. Wg mnie ktoś poległ na swapie ,zaczął robić głupie rzeczy...
Witam szanowne grono osób Mam taki problem trzy miesiące temu w mojej szkodzie padła uszczelka pod głowicą było robione wszystko rozrząd uszczelniacze zaworów wszystkie uszczelki Gdy kupiłem auto to lekko falowalo teraz zrobiło się tak że gdy zimno na dworze to auto jeździ normalnie a gdy ciepło to szarpie i brak mocy jak by paliwa nie dostawał była...
Dzień dobry. Kupiłem jakiś czas temu fabię 1 z silnikiem 1.4 mpi 8v. Był problem z olejem w układzie chłodzenia, więc wymieniona została uszczelka pod głowicą, a z nią przy okazji rozrząd, panewki, uszczelki kolektorów, i kilka węży układu chłodzenia. Oczywiście głowica została splanowania i sprawdzona szczelność (według pana który to robił była ona...
Witam, borykam sie z samochodem marki Skoda Fabia 1, silnik 1.2 BMD Wypadanie zapłonu na zimnym silniku (jakies pierwsze 10min pracy silnika po odpaleniu), za kazdym razem 1 cylinder. Cewki zamieniane Wtryski zamieniane Świece zamieniane Kompresja po 10.5 bar Rozrzad na blokadach Ciśnienie paliwa 3.5 bar Czyszczenie i adaptacja przepustnicy Wykręciłem...
Witam. Mam dziwny problem z wypadaniem zapłonu i skończyły mi się pomysły na dalszą diagnostykę. Może ktoś z was ma pomysł do czego jeszcze można się przyczepić. Jak w temacie auto Fabia II 1.2 (3 cylindry) co jakiś czas po kilku minutach od rozpoczęcia jazdy wywala Checka i przechodzi w tryb awaryjny (Nie wkręca się powyżej 2 tys obrotów) po zgaszeniu...
Witam, otóż borykam się z problemem od kilku miesięcy. Posiadam Skoda Fabia 1.4 MPI 68km silnik AME 2001rok. Problem polega na tym iż gdy odpalę moja fabie to obroty utrzymują się rzędu 800 a gdy dodam gazu i zdejmę nogę z gazu opadają do 1000 i się tak już utrzymują do samego zgaszenia silnika (przeprowadziłem adaptacje przepustnicy, wymieniłem czujnik...
Więc tak... Problem nie zginął. Skoda ma na liczniku prawie 195 tys. km. Problem występuje na benzynie, i na gazie. Przy czym na benzynie jest mniej odczuwalny. W samochodzie wymieniłem już: 1. sondę lambda; 2. cewkę zapłonową; 3. świece kilka razy; 4. filtry wszelkiej maści; 5. rozrząd; 6. uszczelkę pod głowicą, uszczelkę pod zaworami. Kilkukrotnie...
fabia adaptacja przepustnica adaptacja przepustnica skoda fabia przepustnica adaptacja
reset biosu toshiba laptop obudowy czarna lista modem telenor
urwany gwintownik przeciwwaga bramy przesuwnej
Podłączenie 3 grzałek 230 V do SSR na 3 fazy Klawisze na desce rozdzielczej BMW 520 1999 E39 - funkcje i znaczenie