Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Zobacz sobie jak przeprowadzić adaptację przepustnicy tu masz instrukcję: http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Nie robiłem tego ale od kolegi mechanika wiem, że działa.
Elektrozawór oczyszczania takma być ,przepustnicę musisz podłożyć inną lub nową
Co prawda błędy trochę inne ,ale może coś pomoże ;-) Poczytaj http://forum.vw-passat.pl/threads/85317-...
Może ciśnienie paliwa za małe (wydatek pompy)
Użyj vw tool, a nie 311
Nie wymaga żadnej adaptacji. Nie zwracaj uwagi /brzęcenie/, to jest klapa gaszaka i gdy silnik nierozgrzany reguluje powietrze. One tak mają, niech se brzęczy.
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Falowanie było spowodowane złym ustawieniem LPG. Listwa wtryskowa nie była w stanie wykonać czasu wtrysku poniżej 3ms i ECU ratowało się przed zgaśnięciem podbiciem obrotów ,listwa zaczynała znów pracować ,Ecu zmniejszało obroty do żądanych 640 RPM czas wtrysku spadał poniżej 3 ms i tak w kółko. Czas wtrysku gazu podniosłem zmniejszając ciśnienie gazu...
Chce go zaadoptować do innego skutera który niema czujnika położenia przepustnicy Nie zadziała bez czujnika może iść w trbie awaryjnym (tylko wolne ewentualie średnie obroty) ale porawnie nie będzie działać
Znalazłem odpowiedź na innym forum dokładnie tutaj: http://nissan-almera.pl/viewtopic.php?p=... I ten sposób na adaptację działa, ale jak powiedziałem po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem powraca.
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
Uszkodzona przepustnica. A dokładnie przełącznik przepustnicy informujący o zamknięciu przepustnicy. Adaptacji nie przeprowadzi z 2 powodów. Bo jest przepustnica uszkodzona, bo nie spełniony jest warunek o braku błędów w sterowniku. Jedno z drugim jest powiązane. Zmień/ napraw przepustnicę a adaptacja pójdzie.
z tego co sie orientuje silnik ABS to jednopunkt tu nie robi sie adaptacji przepustnicy
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy powinna pomóc.
Adaptacja przepustnicy może?
A adaptacja przepustnicy wykonana.
W clipe jest tylko adaptacja przepustnicy i sondy,nic więcej nie widzę, To może trzeba zmienić na lepszego Clipa , albo nauczyć się używać :cry:
Witam, U mnie niestety CDIF nie dał rady... Zakończyło się na wizycie w ASO. Niecałe 10 minut, i po sprawie. Pozdrawiam.
Nie nie da się bez kabla i elm 327 tego nie ogarnie.
Może być nieszczelność wokół korpusu przepustnicy bądź gdzieś za nią. Plak/samostart w rękę i psikaj w okolicy przepustnicy, gdy obroty zaczną się zmieniać to wykryłeś nieszczelność. Zostaje Ci jeszcze adaptacja przepustnicy bądź jej wymiana.
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
Jeżeli sterownik silnika ma zapisane błędy to adaptacja jest niemożliwa-najpierw skasuj błędy i wyuczone nastawy przepustnicy
szukaj usterki w wiązce, później ruszaj z adaptacja.
Przepustnice trzeba zaprogramować i po problemie , a robi się to za pomocą HHT urządzeniem diagnostycznym Mercedesa
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Przy próbie adaptacji przepustnicy wyskakuje błąd, może to być spowodowany błąd uszkodzoną przepustnicą czy po prostu przepustnica nie obsługuje adaptacji ? https://obrazki.elektroda.pl/3431219600_...
Adaptacja to VAG-COM 3.12 - znajdziesz full wersję w necie. Te obroty wyglądają jakby ciągnął lewe powietrze.
Cdif3 robi adaptacje i obroty zatrzymują się na 850-900. Nie wiedzieć czemu nissan nie chce bez adaptacji trzymać jałowych
Przekręć kluczyk w położeniu II i poczekaj minutę, aby zaprogramować położenia krańcowe przepustnicy, później w położenie wyłączony i gotowe. Ale na pewno robiłeś może nawet niechcący tą kombinację i nawet nie wiedziałeś. Najczęściej padają pedały (przepraszam za brzydkie słowo ;) ) lub wiązka.
Można by jeszcze dokonać adaptacji koła fonicznego.. trzeba w ów czas trzy razy do odcięcia nadepnąć... Dodano po 3 Możesz też kupić interfejs od vaga za parę złociszy na alledrogo, zainstalować fiat ecu scan i zrobić nim ciut więcej..
Azd 2000-2001 wymontuj całą przepustnicę i dokładnie wymyj,póżniej rozgrzej silnik do pełnej temp. i adaptacja przepustnicy interfejsem.Będzie pracował znów poprawnie.
wyczyść przepustnice dokładnie i wszystko wróci do normy. Wszystko to jest spowodowane przez odpowietrznik skrzyni korbowej a z tym nic nie zrobisz.
Polo n6 1,0 Nie przeprowadzone nastawy podstawowe oraz regulacją biegu jałowego poza zakresem.. Nie mogę wykasować pierwszego błędu oraz nie zrobi mi adaptacji przepustnicy autelem ds808 ani vscan 3055itc . Obroty 480 po włączeniu świateł. dziwne jest to że po zdjęciu wężyka od podciśnienia w kolektorze 760 ,800 obrotów i chodzi równo
o jakiej kontrolce mówisz? znajomy sugeruje mi,ze moze tez to byc brudna przepustnica..inne kontrolki poza swiecami nie paliły sie, auto muli czasem przy 2ce, nie wiem jak teraz..moze jutro zrobie wyjazd na ulice :( Dodano po 1 Bezpośrednia odpowiedź na pytanie – „Kontrolka świec” w benzynowym Scenicu 2.0 16 V (N7Q) wcale nie dotyczy świec żarowych...
Poszukaj ASO Boscha. KTS łączy się bez problemu. Miałem to samo napisać;). U mnie w okolicy też nikt nie mógł połączyć się z golfem 4 1.6 8v i zaadaptować przepustnice. Wszędzie tylko otrzymywałem informację, że albo uszkodzony jest sterownik silnika albo instalacja od złącza OBD2. Pojechałem do ASO boscha, i adaptacja przepustnicy zajęła kilka minut...
Witam, No to teraz tylko translator czesko-polski i do przodu :|
Witam wszystkich, wiem że temat jest na poziomie codzienności ale nic nie mogę się dowiedzieć ciekawego co z moim golfem 1.6 AEE 96r. na LPG Sekwencja Stag 200.Problem jest taki że mam wysokie obroty trzyma 2000 obr czasem spadną troszkę a czasem jest że faluje 2000-2400. Także różnie jest i na gazie i na benzynie. Wyczyściłem przepustnice i zabrałem...
Robisz poszukiwanie usterek, następnie wchodzisz w funkcje, lub prowadzone funkcje.
Odłącz akumulator na chwilę, w tych autach powinno działać.
zapomniałem dodać sondy nowe bosch lpg na pokładzie DiegoG3 nie ma podłączonej sondy do instalacji lpg. złapie 30stC przechodzi na gaz jest ok. Sondy 5 V tytanowe. Zastanawia mnie ile powinno wynosić napięcie bo kts podaje 2 wartości sond regulacyjnych raz ok 3.6 V a w innej wersji 1.5-1.6V. zaznaczam iż nie ma oscylacji na obydwu pomiarach. sztywna...
Od niedawna jestem posiadaczem VW Polo 6R 1.6 TDI CAYB. Otóż dzisiaj bawiłem się VCDS-em i przez moją nieuwagę uruchomiłem funkcję sprawdzenia adaptacji przepustnicy. Funkcję aktywowałem na zapalonym silniku, w pewnym momencie silnik zaczął spadać na obrotach i trząść się... dodałem gazu i auto zgasło. Aktualnie przy próbie odpalenia auto odpala na...
witam odłączałem nie raz i bez adaptacji sie odbyło
Witam ponownie Problem rozwiązany. Adaptacja przepustnicy vagiem rozwiązała problem. Vag-com pokazywał błąd: 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Adaptacja naprawiła całkowicie usterkę, auto chodzi idealnie. Wniosek: spawanie spowodowało pojawienie się błędu przepustnicy ( "rozkodowało "). Błąd pojawił się jeszcze...
To może być problem przepustnicy - warto przeczyścić + adaptacja albo sprawdzić wężyki, przy kolektorze czy gdzies nie ma dziury/podciśnienia Czujnik obrotów wału korbowego powoduje uniemożliwienie odpalenia auta i jego samoczynnie przygasanie, szczególniej jak ciepły, generalnie utrudniony rozruch. Falowanie obrotów to albo przepustnica albo ciągnie...
I tam mają być zera. Słychać pracę przepustnicy podczas załączenia adaptacji? Jeśli nie to użyj jakiegoś profesjonalnego sprzętu i pójdzie. Albo spróbuj automatycznej adaptacji. nie slychac pracy przepustnicy wogole zobacz tu jest label mojego kompa samochodoweg wogole nie ma tu kanalu do adaptacji http://www.ross-tech.com/vag-com/downloa...
Czyszczenie przepustnicy i adaptacja powinna pomoc - watek wielokrotnie poruszany na forum...
Jakaś przyczyna tego że nie przechodzi adaptacji jest. Usterka samej przepustnicy - zużyty silnik nastawnika, potencjometry; uszkodzony sterownik silnika - częste z racji jego umiejscowienia; nie zachowane warunki adaptacji, błędy w sterowniku, "lewe powietrze". Wybierz sobie coś z tego - 20% szansy trafienia.
A jednak przepustnica wymiana na inną pomogła.
przepustnicy adaptacja adaptacja przepustnicy klemę adaptacja przepustnicy wydechu
przyczepka światła motorola układ ładowania moduł zigbee
domofony cyfrowe reason instrukcja
Błąd filtra paliwa, utrata mocy i zgaśnięcie silnika Saeco Royal - komunikat „Ventilate”, brak wody i pary