Jeżeli sprawny i działał w innym to po założeniu zadziała bez kodowania. Kodować trzeba nowy. Miałem przypadek w tym modelu (5F), że na kupionej używce był tylko pasek led, druga używka załatwiła problem.
Jeśli naprawią twój to nic nie będziesz musiał robić. Jeśli zamienią to wystarczy to co odczytasz carprogiem.
Musi być dobry kabel aby poszło. Ja oryginału z adako używam.
do rocznika 2000 nie ma immo w pompie więc powinno latać Plug and play. z tym że do każda pompa jest odpowiednio zsynchronizowana z sterownikiem, taka kombinacja ci zagra ale moim zdaniem 100% wydajności nie będzie po ustawieniu na stole probierczym to tak
Jaki eprom,naczytales sie amatorkich opowiastek. W tym siriusie masz flascha.Otworzysz sterownik i zamiast płyty zobaczysz folie do ktorej sa przylutowane elementy.Zrobi ci sie ciepełko i oddasz komus zeby ci to przelutował. Bardzo łatwo uszkodzic sciezki.Zastanow sie jak to nie twoja branza.
W końcu takim autem pomykam na codzień i miałem taki sam przypadek z sondą ;)
Adaptacja, sterownik nie widzi przełożenia. Launch to zrobi. Jedno pytanie, czy na pewno założyliście docisk do tej skrzyni? Niestety różni się on od zwykłej, także cenowo...
Po co usuwać klucze. Spróbuj to zrobić tak vag lub vcds 17 ( licznik) ,potem dopasowanie 10 kanał 00 i ok. Sterownik dopasowany.Jeśli nie pójdzie przez licznik 17 to 25 immo i dalej tak samo
Wgraj stary eeprom , odczytaj obydwa eepromy i podeslij.
Nie ma procedury adaptacji - sterownik sam się adaptuje w trakcie jazdy. Jeśli nie chodził w trybie awaryjnym to kilkaset km na benzynie już przywróciło adaptacje do właściwych wartości.
Próbowałeś zrobić reset adaptacji sterownika wtrysku benzyny? Druga rzecz - zapal go i zostaw żeby popracował na benzynie na wolnych obrotach z 15-20 minut, potem zgaś i wykręć świece - jak będą wyglądały?
Właśnie treść tego komentarza świadczy ze mam racje. Niech wszyscy wreszcie zrozumieją i to jasno trzeba podkreślać ze airbagi nie zwiększają bezpieczeństwa jazdy tak jak jakość np.hamulców…..One tylko mogą zmniejszyć skutki kolizji w stosunku do pasażera. Skąd zatem w tekstach postów stwierdzenia typu…”ze prawo zakazuje etc…”....
Zacząłbym od zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przez kilka dni kilkudziesięciu km tylko na benzynie... w/g mnie masz albo rozjechane adaptacje sterownika wtrysku benzyny albo zbiera Ci się LPG w kolektorze na postoju i przez chwilę zasilasz silnik dwoma paliwami na raz.
Jak usunąć immo ?? Troche też nie bardzo, bo jednak jeśli to jest zabezpieczenie to chciałbym aby było cały czas.
Jeszcze w kwestii pytania o adaptację oryginalnego sterownika - tak, niestety on się adaptuje i jeśli mapa LPG jest źle wykonana zmieniają się wyjściowe mapy wtrysku benzyny, co powoduje, że samochód moze dobrze jeździć na LPG ale ma problemy na benzynie. Więc przed kalibracją gazu należy albo przejechać kilkadziesiąt km na benzynie albo zresetować...
Nic nie padło. W nowym sterowniku masz wyłączone immo i ta adaptacja do niczego nie była potrzebna. Chyba że nie wyjąłeś transpondera z klucza przy próbie odpalania tylko co innego. Możliwe że zakupiłeś sterownik z wyłączonym immo.
Z chwilą wklepania grupy 10 i 11 na nowo włączasz adaptację? https://obrazki.elektroda.pl/7740114400_... https://obrazki.elektroda.pl/8521214500_...
a masz kluczyk do nowego sterownika jak nie to tylko adaptacjia z tego co mi wiadomo moge sie mylic tylko tech2
Jak przy jeździe na LPG sterownik wtrysku widzi 0.35V to nie ma cudów - musi wejść w tryb awaryjny, ale najpierw zrobi wszystko (adaptacje) żeby uzyskać poprawny (w/g sondy) skład mieszanki. Dlatego przy jeździe na LPG I/II generacji konieczny jest emulator sondy i najlepiej żeby emulował... awarię sondy (zwarcie do masy). Check również się zaświeci...
Po pierwsze programowalny pod dany samochód. po drugie najbezpieczniej jak będzie maił ten sam numer co uszkodzony z twojego pojazdu.
Drodzy koledzy jestem szczęśliwym posiadaczem mk4 4motion,wymieniałem sterownik haldexa miałbym jedno pytanko czy trzeba przeprowadzić jakieś adaptacje tego modułu w moim samochodzie.Napędy działają lecz przy pełnym skręcie słychać jęki od sprzęgiełek.może ktoś spotkał się z takim przypadkiem. z góry dzięki za info.
W X20DTL immo siedzi w sterowniku silnika nie pompy ,pewnie masz tam jedno złącze z pięcioma przewodami,przydało by się błedy odczytać ,a może tylko zapowietrzony.
Temat rozwiązany , uwalony can
Mam pewien problem z zakodowaniem sterownika automatycznej skrzyni biegów w vw t5 2,5tdi z 2005r. Nr. win- WV2ZZZ7HZ5H040393 Spaliła mi się instalacja elektryczna po wymianie na ,,nowa,, troszkę wszystko szwankuje. Skrzynia biegów działa ale szału nie ma. Wiec postanowiłem sprawdzić a raczej przeprowadzić adaptacje sterownika istniejący kod adaptacji...
sterownik zdemontowany z auta z automatyczną skrzynią . Musisz przekodować go. A że odpalił Ci bez adaptacji wskazuje że sterownik miał usunięte immo.
Odczytujesz wsad pamięci i w odpowiednich miejscach wpisujesz w pamięci FF i programujesz.
Potwierdzam. ESP i ABS działa poprawnie. Nr seryjnie nie muszą być takie same. Ważne aby zgadzały się nr 0 265 950 011. Pozdrawiam.
Jak nikt nie pomoże to jest jeszcze jedno może trochę brutalne ale proste i tanie rozwiązanie. Dołożenie do centralki którą zakupiłeś siłownika do drzwi kierowcy tak aby mechanicznie sterował całym zamkiem.
Witam mam pytanie odnośnie kodowania i adaptacji sterownika poniżej. Zastanawia mnie ten ciąg znaków 'G000SG' czy w adaptacji mam wpływ na wartości jakie są tu wyświetlane, co one w ogóle oznaczają? Wiem, że literka G pojawia się w momencie aktywacji tempomatu poprzez wpisanie specjalnego pinu. Zainteresowaniy jestem również rozszyfrowaniem kodowania...
Nic się nie zmieniło. Mapa mapa, adaptacje adaptacjami.
niestety słabo się orientujesz ;) w platformie 4L/4F , rejestrację wymiany akumulatora dokonujemy w adresie [61] W niektórych modelach jest to adres wirtualny, wskazujący na fragment CAN Gatewaya.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Jak w temacie, po wymianie licznika zawiesiłem się na adaptacji, próbowałem 01 11 (kod sterownika) 10 50 (kod licznika) i mam "wait" w lewym górnym okienku wartości, nie podświetla się opcja save tylko test jest aktywny, po kliknięciu w test wartrość "kod licznika" zmienia się w 32000 i wtedy save jest dostępny, a po save error. Kody są napewno dobre...
Witam,po wymianie sterownika pompy wtryskowej ford focus MK1 1.8tddi pojawia się błąd z komunikacją,wiem że potrzebna jest adaptacja sterownika z pompą ale czy jest jakaś inna opcja żeby obejść immo albo jakiś inny patent. Pozdrawiam
Potrzebny pin a reszta w sieci.
Zrobiłem MaxiEcu, Wchodzi się w hamulec elektryczny, następnie adaptację, sterownik. Wybrałem AUTO adaptację, po kilku sekundach komunikat OK. Hamulec działa. Pozdrawiam
Witam. Potrzebuje schematu instalacji brc sequent 24 do nissana almery 1.5 n16. Instalacje tą przekładam z opla omegi....chciałem się dowiedzieć co teraz należało by zrobić...tzn. podejrzewam że po takiej przekładce należy wgrać do centralki nowe oprogramowanie...czy coś takiego mogę wykonać we własnym zakresie...jeśli tak to jak? Dodano po 6 zapomniałem...
To od czego proponujesz zacząć. Od diagnostyki komputerowej sterownika wtrysku benzyny, następnie - jak ww. przełączenia na benzynę, zakręcenia zaworu na butli LPG i przejechania przynajmniej 50 km na benzynie. Jak wtedy wróci do normy, to można się zająć diagnostyką i strojeniem LPG. Przy tej instalacji LPG nie ma prawa się świecić "check" przy pracy...
Nie kojarzę adaptacji...sterownik steruje na podstawie temperatury....możliwe że można wykonać test komputerem...
Witam Mama pytanko takie: jak powinna wyglądać adaptacja sterownika Bingo-M tak krok po kroku i co może być nie tak jeśli sterownik wywala mi w trakcie nauki błąda lambdy? sonda wygląda jakby pracowała prawidłowo... Mam Punto I 1.2 (jednopunkt), jeśli o jakichś informacjach zapomniałem to proszę o pytania...
Jak klima manualna to nie ma sterownika, podstawowe parametry nadzoruje sterownik silnika
Zatem spróbuje zebrać nową mape. Ten punkt na końcu też mnie zastanawiał, mnożniki można zawsze delikatnie poprawić. Tylko zanim ją zbierzesz to najlepiej wyzeruj adaptacje w sterowniku benzyny i przejedź się z 20-30km na benzynie lub nieco większy dystans bez kasowania adaptacji. Zaraz to poprawie Raczej zmniejsz ciśnienie na reduktorze, niż ustawiaj...
Witam. Pytanie jaka instalacja LPG, Była robiona adaptacja sterownika po naprawie, ustawiane ciśnienia? Powtarzane prawie od zawsze. Wymiana membran prawie zawsze skutkuje problemami prędzej czy później. Nowy parownik droższy ale bezproblemowy. Lec z tym do gazownika na ustawienia. Pozdrawiam.
Jesli silnik sterowania przepustnicy wraz z elektronika sa sprawne to najparwdopodobniej masz zle ustawiony silnik wzgledem turbiny , co skutkuje nie osiagnieciem krancowych polozen silnika , odepnij ciegno od turbiny i pozostaw je luzem jesli przejdzie adaptacje to wyreguluj tak polozenie silnika wzgledem turbo tak zeby ciegno chodzilo w calym swoim...
Czy wykonałeś adaptację skrzyni ?
Będzie działał.
skutki gazu sterownik stracil adaptacje albo wtryskiwacze pojezdzij troche na benzynie i bedzie ok
witam ponowni pompe zdobylem od BDG sprawna 100% i teraz jest problem z adaptacja sterownika tej pompy ;/ poprostu podczas adaptacji wyskakuje error czym to moze byc spowodowane?? z gory dziekuje za odpowiedz.
google "adaptacja sterownika"
Chodzi mi o adaptację po wymianie czujnika róznicy ciśnienia DPF. Czy sam się adaptuje czy konieczne kompem resetowanie w sterowniku.
Spróbuj INPA, synchro DDE<-->EWS.
tak jak już koledzy zauważyli, adaptacje sterownika silnika się "rozjechały" poszukaj kogoś kto ma VCDS-a lub inny tester do VAG-a... musisz co najmniej wykasować wyuczone wartości w sterowniku silnika... dodatkowo polecam demontaż przepustnicy (prosta czynność) jej wyczyszczenie i ponowne zaadoptowanie... silniki AKL jak i pokrewne są bardzo czułe...
W moim pytaniu troche sugerowałem się info od kolegi gazownika, który opowiadał mi, że w przypadku lpg w sterowniku odpowiednim programem można zrobić właściwie wszystko, a szczególnie właśnie czasy wtrysków są kluczowe. W przypadku instalacji LPG typu DIY - tak, ale niech Twój kolega spróbuje coś zmienić w jakiejś dedykowanej, np. Prins DLM 2.0. Tak...
Witam wszystkich użytkowników. https://filmy.elektroda.pl/68_1725633687... Proszę o pomoc w odczytaniu pinu Immobilizer z licznika w celu adaptacji sterownika pompy paliwa. Mój vag can+ odczytał mi pin 3 cyfrowy 837. A ma być 4 cyfrowy. Czy jest ktoś w stanie mi pomóc. Dodano po 8 https://obrazki.elektroda.pl/1524996800_...
DPF w oryginalnym stanie auto od nowego w jednej firmie. Kaganiec bo był opcją w adaptacji sterownika cdif3 to ruszył. Ciśnienie doładowania idzie równo z przepływem. Możesz jeździć cały czas na tempomat i wszystko książkowe.
Jak nawet jest zwężenie to i tak nic nie da. No ciekawe to co piszesz ..W teorii powinno dać gdyż napewno inne wskazania pokazywał będzie przepływomierz w rurze o średnicy 70 mm i srednicy 90mm i przepływajacej takiej samej ilości powietrza w tych rurach w tym samym czasie, bo to wynika z praw fizyki.Ale nie robiłem akurat tego to nie wiem jak będzie...
Clipem- kasowanie adaptacji sterownika
Witam musisz zrobić adaptację sterownika skrzyni biegów i siłownik sterujący sprzęgłem jak masz SD to sobie poradzisz bo to jest to samo co smart
Reset adaptacji sterownika benzyny, wyuczenia właściwych adaptacji, zebranie mapy benzyny przez sterownik LPG i ponowne dostrajanie sterownika LPG. Sama autokalibracja nie wystarczy. Ja wzbogacisz na LPG to "rozjedziesz" mapę benzyny w drugą stronę. Po osiągnięciu pewnych wartości granicznych sterownik może wejść w tryb awaryjny i już nie będzie się...
Trzeba zrobić adaptację sterownika pompy... chodzi oczywiście o sławną VP44?
a mogłbyś napisać jak się robi adaptacje sterownika skrzyni??? bo przyznaje się, że skrzynie automatyczne to słabo znam....
Wykasuj adaptacje sterownika silnika. A paliwo w baku nie jest jakieś stare?
To nie jest moduł a złącze adaptacji. Masz zamontowany kit w celu zmiany sterownika na młodszej generacji. Miałeś Autotronic 2 a masz teraz Autotronic 3
Czy po wymianie sondy zostały zresetowane adaptacje sterownika wtrysku benzyny? Uprzedzając kolejne pytanie - w tym sterowniku da się to zrobić tylko na diagnostyce, odłączanie akumulatora nic nie da.
Nie masz pinu.
Spróbuj zrobić adaptację sterownika (reset)
Wyczyść adaptacje sterownika
Pewnie trzeba będzie online.
Czyli ewidentnie rozkalibrowana instalacja LPG i rozjeżdżą Ci adaptacje sterownika benzyny.
to nie ten login
Możesz ewentualnie spróbować zresetować adaptacje sterownika do wartości fabrycznych, ale to wymaga testera.
Na sterowniku masz podane napięcie. Dwa przewody grube. To zasilanie. Na sterowniku są w typowych kolorach. Czerwony to +, czarny to -.
Szukaj sterownika 56,5 z Vectry i dopiero adaptacje pod zegary , oczywiście czujnik też od 1.8. Co do wtyczki / pinologii/ sterownika - różne!
Nie wiem jak w BMW, ale w VAG każda ingerencja w nastawnik czy turbo kończy się na serwisowej adaptacji sterownika turbiny do samej turbiny, a potem całej turbiny ze sterownikiem do ecu auta. Inaczej jest tak jak opisujesz.
Przekopiowanie zawartości lub zrobienie na virgin i dopisanie wszystkiego diagbox i musisz mieć pin immo.
przy jednym wtyku jest lekko zesniedziały Dodano po 2 a jak pózniej bedzie z adaptacja sterownika Dodano po 1 mam szwagra ktory mechanikuje autka ma program forscan czy tym da rade
Należy zresetować adaptacje sterownika benzyny i udać się (na benzynie!) na kalibrację centralki LPG.
Witam Mam vw lupo silnik 1.0 2001 AUC problem polega na tym, że samochód czasami podczas jazdy szarpie, wyczytałem na forum że przyczyna może leżeć po stronie brudnej przepustnicy i tak też jest. Mam obawy, że po czyszczeniu będzie konieczna adaptacja sterownika. Czy ktoś może potwierdzić że po czyszczeniu konieczna będzie adaptacja?
Przecież nic nie stoi na przeszkodzie zrobić adaptacje sterownika i się przekonać . Blok 00 . Pzdr
jaki silnik ?
Dopiszę dla tych co nie zrozumieli. Chodzi o odłączenie zasilania żeby zresetowały się adaptacje sterownika. Oczywiście że nie w trakcie pracy silnika.
Jakbym był pewny 100% to bym nie pisał posta. Poproszę w takim razie jak wykonać adaptację sterownika w moim przypadku ?
Mówicie o cenach sterowników nowych czy używanych? Jak wygląda adaptacja nowego sterownika do auta?
Witam!! Po awarii słynnej pompy VP44 zdecydowałem się na wymianę na używaną wraz ze sterownikiem. Sprawdzona na stole probierczym 100% sprawna. Numer pompy dokładnie taki sam jak tej która siedziała w aucie. I pytanie czy po wsadzeniu nowej pompy będzie potrzebna adaptacja sterownika pompy do sterownika silnika i jeśli tak to jak to zrobić? Czy raczej...
Wymiana sterownika adaptacja czujnika i smiga
czy przeprowadziłeś adaptację sterownika ? . Wiesz co napisałeś czy nie wiesz? Wskaż mi co tam się adaptuje.
A tego Polskiego vaga masz legalnego? Kod jest potrzebny jak dopisujesz klucze, jak robisz adaptację sterownika nie jest potrzebny,
Rozkalibrowany parownik i/lub wtryski LPG rozjechały Ci adaptacje w sterowniku benzyny. Valteki w miarę trzymają parametry przez 10-15tys. km, reduktor powinien wytrzymać bez regulacji przynajmniej 50 tys. km. Wyregulować/zregenerować reduktor, wyczyścić i skalibrować wtryski, a następnie wykasować adaptacje w ECU, pojeździć na benzynie przynajmniej...
Spróbuj zresetować komputer (adaptacja sterownika). Jeśli to nie pomoże to może jast jakaś nieszczelność w układzie ssącym. Chyba nic więcej nie wymyślę :cry:
Wiec co mam zrobić na samej benzynie chodzi ok? Dodano po 1 Chciałbym zrobić samą adaptacje sterownika gazu bo ma taką funkcje
W adaptacjach webasto sterownik "aux heat"ustawiasz próg napięcia kiedy webasto ma się wyłączyć.
Ale tu jest inny problem . Dlaczego po odłączeniu baterii motor nie chce gadać? Wcześniej pracował nieprawidłowo, ale pracował. Czy tu będzie problem z adaptacją sterownika do motoru?
Zastanawiałem się nad adaptacją sterownika z zasilacza at po zmianie tranzystorów i częstotliwości pracy Nie wiem tylko jak policzyć transformator i jaki rdzeń zastosować.
...jak w temacie - zna ktoś ten 6cio cyfrowy kod, potrzebny m.in. aby wejść w tryb adaptacji sterowników z grupy VAG?
To nie są mapy w sensie map "chiptuningowych". Zwykła korekta ustawień sterownika gazu. Zrobią ci to w ASO Fiata, bo mają soft i do gazu (korekta map) i do sterownika silnika (reset autoadaptacji). Lub szukaj serwisu który ma komputer diagnostyczny i zresetuje adaptacje w sterowniku silnika. A potem na benzynie pojedziesz do gazownika który ma kabel...
To pierwsza awaria sterownika. Data 09.12.16 wychodzi 16 grudnia 2009 rok. Zapytam bo tu jestem noga - jak przeprowadzić ową adaptację silnika? Jak sterownik jest oryginalny to zostaw tak jak jest. Jak auto trochę pojeździ spalanie powinno wrócić do poprzedniego stanu.
Taki stan rzeczy może powodowac duzo spraw. Np złe wskazanie temperatury, złe wskazanie podciśnienia, rozjechana adaptacja sterownika
Jaki był dokładnie błąd? Uszkodzenie sondy lambda powoduje pracę w pętli otwartej i brak jakichkolwiek adaptacji sterownika...
Dzięki za rade,dodam jeszcze ze po adaptacji sterownika silnika gdy jeżzde na benzynie to wszystko jest ok,a jak przejadę się na gazie problem z obrotami na benzynie też powraca .Pozdrawiam!
Podłącze się pod temat z pytaniem o dwie rzeczy. 1. Czy ktoś wie co kryje się pod skrótem ECUR? (dotyczy m.in. sterownika Sirius 34). 2. Czy ddt2000 jest w stanie skasować adaptację mapy wtrysku w sterowniku Sirius 34?
adaptacja sterownik turbina adaptacja sterownik airbag procedura adaptacja sterownik
klakson motocykl husqvarna wysoki obrót hella webasto schemat
ekspres siemens pralka samsung ecobubble
Lokalizacja czujnika drzwi w Saeco Exprelia WELO 400: Zmiana kolejności zamykania skrzydeł