trzeba zrobić adaptacje vagiem chyba ze masz dwa kluczyki?
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Reset adaptacji vagiem zrób.
Wyczyść przepustnice i zrób adaptacje vagiem.
pilot do przelutowanie, następnie adaptacja - niekoniecznie vagiem
Przepustnica na stół i czyścisz aż do prawie lusterka. Szczególnie na brzegach ściankach klapki. Potem zakładasz i adaptacja vagiem kanał 060 lub 098.
Normalnie adaptacją Vagiem 105+?
Czyszczenie przepustnicy i adaptacja vagiem
adaptacja przepustnicy Vagiem
Adaptacje przepustnicy Vagiem- 01,04,098 ,chyba , że inaczej się robi
Ta, czyszczenie mozna wykonac i adaptacja VAGiem,jak nie pomoze to nowa przepsutnica.
Jeśli nie dostanę nowych to jak wygląda procedura adaptacji vagiem. Gdzie one się znajdują?
Zależy od wielu rzeczy. Na początek wyczyściłbym przepustnicę i silnik krokowy i dokonał adaptacji VAGiem.
Witam Kolego musisz wyczyścić przepustnicę i przeprowadzić jej adaptacje VAGiem .Problem wolnych obrotów zniknie. Pozdrawiam
też mam problem z obrotami w golfie4 1,6 SR wymienione uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą oraz pomiędzy 2 częściami kolektora do tego wyczyszczona przepustnica choć bardzo brudna nie była do tego sprawdzony dolot wąż do serwa wężyki podciśnienia nie wiem jak gruszka od sterowania klapami adaptacja VAGiem nie robiona ale odłączony aku i nic...
a może zatkany 2gi katalizator i cała "robota" była niepotrzebna..... co do przepustnicy to trzeba ją umyć benzyną żeby kanał błyszczał a do potencjometru czujnika położenia kupić spray kontakt lub dedykowany do pr-ków , dobrze wymyć płytkę oporową i powinno być.(adaptacja vagiem obowiązkowo) Dziwi mnie, że usterki "wysypały" sie nagle u mechanika.
Przypomniało mi sie że kiedys mialem taki przypadek z A6 z 2003, zmieniałem licznik i pamieci byly crypto, wyciagalem pin z ecu bo dysponowalem drugim komputerem. W tym przypadku mam sam licznik czy jest jakas mozliwosc w tym przypadku aby bez pinu uruchomic nowy licznik w aucie ? Nie rozumiem jak nic nie zrobie znając pin ? Jak poznam piny przeprowadzę...
może przepustnice masz brudną,wyczyść http://www.taligentx.com/passat/maintena... poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... ,zrób adaptację VAGiem i powinno pomóc
I jeszcze jedno, jak wykonać adaptacje przepustnicy Vagiem ? http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id...
Panowie czy wyście oszaleli ? Mnożnik ? Skasować mapy ze sterownika lpg i mnożnik oraz korekty RPM i wszystkie inne włącznie z adaptacją OBD, skasować adaptację VAGiem, pojeździć 200km na pb, zrobić autokalibrację gazu, oddać do gazownika na strojenie... lub wystroić na porównywanie czasów wtrysku. Ciśnienie 1,3 bara. Dalsza jada grozi katem i głowicą.
Jak przeprowadzić adaptacje przepustnicy w A4 Vagiem
Wejdz na stronę Ross - Tech.
Panowie wiecie jak przeprowadzić prawidłowo adaptację przepustnicy Vagiem w Octavi 1.6 101kM Proszę o dobry opis bo na różnych forach różnie to opisują bedę wdzięczny. I jeszce mam pytanie co może być przyczyną gdy silnik się rozgrzeje obroty wzrastają do 1200 i pojawia się błąd 533 nawet jak go skasuję to po krótkiej jeździe nadal jest ten sam błąd...
Ewentualnie potem adaptacja przepustnicy vagiem jak wyczyścisz, jak się nie da to zrzuć klemy na pół godziny a potem się przejedź.
witam. przebiegi i czas po ktorych wyswietlana jest insp. tylko VAGiem po przez adaptację zegarów kanał 5,6,7 5 przebieg po ktorym zapali sie oil 6 przebieg po ktorym zapali sie insp 7 okres po ktorym pojawi sie insp , a przyciskami kasowanie standard 1 rok + 15 tys. pozdrawiam adam
jak przeprowadzić adaptacje vagiem czujnika skrętu VW golf IV 1.9 tdi Dodano po 1 chodzi mi o ten co jest przy kierownicy dwa w jednym razem z taśmą Proszę uzupełnić temat - regulamin, p.11
Właśnie wyczyściłem przepustnice ( była strasznie brudna ), nie robiłem adaptacji vagiem bo takiego nie posiadam ale odpiąłem klemę i potem poczekałem 2 minuty i potem zapaliłem i odczułem że jest lepsza reakcja na gaz oraz obroty nie falują czyli w sumie bez zmian. Tylko że odpalając (samochód stał pare godzin) obroty były znów poniżej 1000 i teraz...
Witam, mam do wymiany silnik nastawy temperatury V68. Już go raz regenerowałem (potencjometr) ale za długo nie podziałał, problem wrócił. Robiłem adaptacje VAGiem i nic dalej błąd 1271. Sprawdzałem cenę w ASO około 420zł. Trochę jak dla mnie za dużo, poszukałem na ALLEGRO i znalazłem używany od sterowania obiegiem wewnętrznym V154. Mocowanie jest inne...
raczej nie możliwe, że kręci jak wściekły :P wtedy by odpalił ;) problem polega na ochronie koła dwumasowego .. paliwo nie jest podawane, aż do osiągnięcia odpowiednich obrotów silnika Wtedy by nie odpalał będąc i zimnym. w TDI w kołem dwumasowym paliwo podawane jest dopiero po osiągnięciu obrotów około 250, można to zmienić w mapach, albo przez adaptacje...
Witam ponownie Problem rozwiązany. Adaptacja przepustnicy vagiem rozwiązała problem. Vag-com pokazywał błąd: 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Adaptacja naprawiła całkowicie usterkę, auto chodzi idealnie. Wniosek: spawanie spowodowało pojawienie się błędu przepustnicy ( "rozkodowało "). Błąd pojawił się jeszcze...
Temat zakończony powodzeniem! Może komuś się przyda opis dotyczy audi a6 c5 po lift i radio concert 2 wiec dodaje dla innych! W moim radiu concert 2 trzeba było połączyć dwa piny i zrobić adaptacje Vagiem lub VCDS. Potrzebujemy dwa przewody o długości do 1 metra 1. Z radia Can-L połączyć przewodem z Pinem 6 szarej wtyczki 32 pinowej z Licznika 2. Z...
Adaptację przepustnicy robiłem VAGiem na zimnym i ciepłym silniku kilka dni temu, zero poprawy.
Przeprowadziłem ponowną adaptację VAGIEM przepustnicy - i wydaje się że jest lepiej. Dzisiaj rano po odpaleniu przy temperaturze około 7 stopni, odpalił za pierwszym razem, podniósł sobie obroty do około 950 i w momencie jak pompa powietrza przestała pracować po około 100 sekundach - obroty spadły do około 800-840. Mam nadzieję że to było to... Dodam...
wylacz te funnkcje vagiem w adaptacjach
Z gazem nic sie nie działo. Przepustnice kupiłem używaną i było to samo tylko ze nie mam pewnosci czy ta używka jest sprawna. Przed podmiana oczywiscie wyczyscilem przepustnice. Adaptacje robilem vagiem i manualnie przed odpiecie akumulatora na ciepłym i na zimnym silniku. Silniczka krokowego nie ma bo przepustnica jest elektroniczna.
Witam Kolegów. Czy mógłby ktoś doradzić, czy da się zrobić adaptację przepustnicy VAGiem w Golfie III 1996 silnik 1,6 AEE? W sterowniku jest błąd 1087, w kanale 089 nie ma wartosci ADP OK, lub ERROR tak jak to jest w silnikach 1,4 16V.Prosze o pomoc!
Sproboj jeszcze vagiem
musisz wyjac przepustnice wymyc w benzynce , rozgrzac silnik do >80stopni C i wykonac adaptacje na zaplonie vagiem to jest 01 04 060
Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin. Mając pin robisz adaptację pastylek do immo. Vagiem lub vcds. Select Instruments Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz. Kontolka immo przestaje migać i pali się...
Kolego nie patrz na tekst moda. Wyciągnij przepustnicę , kub benzynę ekstrakcyjną i wyczyść przepustnicę. Odepnij aku i przewody + i - zewrzyj na 5 min spowoduje to reset komputera i ustawień(komputer będzie tworzyć na nowo mapę w zależności od twojej nogi) . Potem adaptacja przepustnicy vagiem . Jeżeli problem wróci to wymiana krokowca.
Witam! Mam pytanie odnośnie Seata Cordoby 1.4, silnik AKK, 2000 r. Mianowicie, chciałem zrobić adaptację przepustnicy VAGiem i przy próbie połączenia ze sterownikiem samochodu wyskakuje mi komunikat - brak komunikacji. Ktoś się orientuje co może być nie tak? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki ;)
Oczywiscie ze ktos Ci moze pomóc i tym kimś bedę ja:):):) Rozwiązanie twoich problemów to: Wyczyszczenie przepustnicy, przegranie softa (oprogramowania), adaptacja przepustnicy VAGiem. Nie wiem jaki masz kod silnika ale jeśli AEE 1.6 to kanał na VaGu 001 (chociaż podejrzewam że inny bo 2000 rocznik. W każdym razie samo czyszczenie przepustnicy nic Ci...
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
Witam. Mam problem z pompa wspomagania firmy TRW w Vw Polo 9N. Pompa została wymieniona na taką samą i po podłączeniu nie reaguje. Jest napięcie wszystkie wiązki całe adaptacja pompy Vagiem zrobiona i nic. Pompa na pewno jest sprawna bo sprawdzałem ,,na krótko". Poprzednia pompa się zatarła przez wyciek płynu.
witam potrzebuje pomocy w adaptacji panelu klimatyzacji automatycznej sharan 2001 1.8 T. W autocom opcja adaptacji występuje ale program woła kod . skąd można ten kod uzyskać ? lub jak ktoś wie jak to się robi vagiem ?
Adaptacja wykonana polskim VAGiem. Wszystko gra :) Jeszcze raz sliczne dzieki i zasluzone :pomogl: :) Pozdrawiam i postaram sie zrewanzowac w przyszlosci. MisiekTS
VAGiem, zmieniając wartości w adaptacjach...jak nie masz, to jedź do kogoś kto ma...
Panowie, dziękuję za porady oraz pomoc. Problem został rozwiązany i wiecie co było problemem? To wszystko nie działało, przez to coś co zostało wymienione na nowe prosto wyjęte z pudełka, aparat zapłonowy, chińszczyznę pod marką Vika. Po wymianie aparatu zapłonowego na Bosch, używany ale zweryfikowany pod kątem sprawności działania czujnika Halla, udało...
Witam serdecznie. Po umyciu przepustnicy należy przeprowadzić VAGiem adaptację. Przedtem należy skasować błędy zapisane w sterowniku. Mechanik powinien to wiedzieć. Pozdrawiam.
Tez mam audi a4 b5 i wpina sie w bezpiecznik wentylatora przewod czarny i czerwony, i osobno dajesz prad + na panel . Mozna z kabla czarnego, z przekaznika zalaczajacego dmuchawe przez bezpiecznik 5A podac na pin D1 , a dokladnie trzeba dolozyc ten pin bo jest wolne miejsce w kostce D. Jak ustawisz przed wyjsciem tak rano sie zalaczy . Kazdy vw audi...
Tak. Przepustnica odpowiada za ten błąd i spadek obrotów. Jest to do zrobienia (ale nie zawsze, zależy co padło i w jaki sposób), schemat w dłoń i sprawdzić, czy są przejścia tam gdzie powinny być. Sprawdź też przełącznik wolnych obrotów w przepustnicy. Zbadaj potencjometry w niej. wczesniej mialem odlaczony akumulator, pomogla adaptacja przepustnicy...
Jeśli wag widział taką temperaturę, to czujnik temp. silnika uszkodzony, i możliwe podwyższenie obrotów, a wcześniej przed adaptacją sprawdzałeś temperaturę vagiem?
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
żeby zaadoptować przepustnicę w 1.4 16 v mk4,znajomy mechanik powiedział że wystarczy po wyczyszczeniu jej,pojeździć na benzynie i sam komputer ją zaadoptuje lub jak przedmówcy Vagiem
Witam. Ostatnio czyściłem przepustnicę w mojej Audi a3. Po złożeniu wszystkiego do kupy auto odpaliło, jednak miało wysokie obroty. Zrobiłem adaptację najpierw bez VAGA, trochę się polepszyło, ale okazało się, że nie wpiąłem spinki ustalającej naciąg linki od pedału gazu. Wpiąłem więc spinkę, zrobiłem adaptację Vagiem. Obroty na na luzie są w porządku-...
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
adaptacja przeprowadzona nawet dwukrotnie raz vagiem i innym programem bez powodzenia
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
Tak ale przepystnica została bardzo dokładnie wyczyszczona, adaptacja też zrobiona oryginalnym Vagiem i problem jest nadal. Faktycznie może coś z tą ścieżką TPSu ale na kompie podaje prawidłowe wartości. Dzięki za zainteresowanie.
U mnie VAGiem 311.2 też nie dało się przeprowadzić adaptacji,porostu nie "startowała" nie wiem czemu. Dopiero VAGiem 409 się udało. PS. Spróbuj przedtem na chwilę odpiąć "-" akumulatora lub 01[ENGINE] > 10[ADAPTATION] > 00 > wpisz 0 > (TEST)SAVE
Vagiem robiłem adaptacje przepustnicy,test wyjść,obroty,temperatura wszystko było ok. ...za pomocą kabla VAG KKL a nie OBDII.
powinienes to zrobic vagiem ma taka opcje adaptacji
W tolego z 2002r dało się zmienić poprzez zmiane adaptacji w module komfortu. Sprobuj vagiem, może w audi też się tak da.
VAG , kluczyk 8 oraz specjalistyczny klucz do pomp wtryskowych lub poswiecic kluczyc nr 7 i go nabijac . Dawka na 5 temperatura silnik 70-90 stopni ale tu chodzi o dawkę rozruchową więc należy najpierw odczytać jej wartość w grupie 005 a potem przystąpić do adaptacji Vagiem (wersja Vaga zależna od rodzaju silnika VP lub PD) ale jest jeden problem,...
Kolego wiem jak wyłączyć immo. Instalowalem już parę razy ten program ale nie u siebie i wszystko smigalo. PotrZebuje zczytac wsad z licznnika i zrobić immo off. Wiem jak to zrobić więc się nie musicie martwić. Tak adaptacja vcds lub vagiem to kanał 17, niestety tymi programami nie da rady zczytac wsadu. Ktoś coś pomoże na taka dziwna komunikację??
Zrzuć mu klemę na noc, załóż rano, odpal na benzynie i zobacz czy obroty też będą falować, bo jeśli masz źle ustawiony gaz lub zuzytą sondę na bogato, to wtedy korekcja długo terminowa będzie dożyć do ubogiej mieszanki, co zaowocuje właśnie wypadaniem zapłonów. Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj...
podepnij sie vagiem, trzeba najprawdopodobniej przeprowadzić adaptacje, ECU dziala na nim w trybie awaryjnym.
sprawa wskażnika zakończona vagiem wejście w instrumenty adaptacja kanału 1 wartoś musi byc 0 wskażnik wskazuje idealnie
Jak masz Vaga ,to czemu nie podejrzysz sondy podczas pracy na benzynie?? Też można vagiem sprawdzić stan adaptacji przepustnicy.
Witam podczas proby adaptacji bloku 12 Vagiem wyskakuje mi blad ze funkcja jest niedostepna. W zsadzie nie wiem dlaczego, loguje sie uzywajac kodu 12233,wartosci rowniez moge odczytac ale przy probie edycji ... lipa... Uzywam testera V-scan multi z wgranym Vagiem 7.9, moze ktos wie jak podejsc do tematu bardzo bym prosil o sugestie Pzdr
Kolego tak wyczytałem natym forum, pisał Emeryt2, ma doświadczenie, był ostatnio temat, że koleś robił adaptacje gdzie miał zepsuty czujnik temp, (na tablicy pokazywal dobrze ale do sterownika źle słał) i po zrobieniu adaptacji zostały mu obroty 1300rpm, adaptacje powtarzał kilka razy i ciągle było to samo, ktoś doradził wymienić czujnik i tak zrobil,...
Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
Witam ponownie Ogólnie problem został rozwiązany. Porobiłem adaptacje przepustnicy ( zarówno vagiem, jak i rozgrzanie samochodu do 90st na postoju). Do tego powyłączałem opcje szybkiego przejścia na gaz. I chyba sterownik się ustawił i jest wszystko ok. Nie wymieniałem żadnych rzeczy. Jedynie ustawiałem wszystko.
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
Magia to tutaj nie pomoze,z postu wynika,ze masz VAGa lub dostep,programator.Nie wiem czy zczytales te pamieci przed zamiana,wlutuj je tak jak byly ( o ile jeszcze cos z nich zostalo),wylicz kod z nowego budzika ,zrob vagiem adaptacje i po sprawie.Jutro zapytam znajomego,moze sie podejmie tematu,jest z twoich okolic.
Witam wszystkich którzy borykają się z tym tematem ja w swojej polo wymieniłem prawie wszystko kable wys nap. świece, czyszczenie i adaptacja przepustnicy czujnik hala w aparacie i nic. Ale aby was nie dołować powiem jak znalazłem przyczynę -wymieniłem czujnik spalania stukowego który jest w tym s-ku z tyłu między 3 a 4 cylindrem można się dostać z...
trzeba zaadoptować wspomaganie vagiem
do szwedofred260 Proponuje umyć przepustnice i zrobić adaptacje, ale najpierw zrób diagnozę VAGiem, wtedy będe mógł powiedzieć coś wiecej.
Witam . Zmieniłem w swojej audi a4 b6 2001 1.9tdi AWX moduł komfortu teraz mam problem z adaptacją starego pilota . Próbowałem vagiem i auto com-em i nie przyniosło to żadnego rezultatu .Proszę o pomoc .
Otóż po sprawdzeniu vagiem pokazuje immo próba adaptacji powoduje znikniecie czasowo błędów w immo ale w silniku są one cały czas , co mogę w tej sytuacji jeszcze zrobić.
Vagiem chcesz alfe robic?
Zrób polskim vagiem kanał 50. Kiedyś vcds i vag-com'em nie mogłem też zaadaptować dopiero polskim vagiem się udało
Kolego bez urazy, ale jeżeli nie wiesz gdzie znaleźć kodowanie licznika posiadając VAGA to ja nie podejmuję się wytłumaczyć ci co sprawdzić i co zrobić żeby było dobrze. Znajdź kogoś kumatego z VAGIEM, lub zapraszam do siebie.
Wszystko powinno być ok. Czemu przypuszczasz, że coś może być nie tak? Czekam obecnie na inną używaną przepustnicę i będą swoją na tamtą wymieniał. A u mnie gdy silnik się rozgrzeje, osiągnie 80 stopni to potrafią dosyć często obroty zafalować zarówno na PB jak i na LPG(spaść z 750 do 450 wahnąć się dwa lub trzy razy i wrócić do stanu normalnego) przy...
szukam przyczyny falowania obrotów jedynie na ciepłym silniku zarówno na Pb jak i na LPG Kolego to żle szukasz. Tak jak napisałem sterownik bierze odczyt z kilku czujników temperatury (silnika ,powietrza zasysanego ,paliwa) i na podstawie tych parametrów dobiera dawki. Przyczyną falowania obrotów najczęściej jest brudna zanieczyszczona przepustnica,...
Adaptację przepustnicy oczywiście zrobiłem bo inaczej się wiesza na 1.5kobr. Pierw wyzerowałem ustawienia Motordiagiem a potem vagiem zrobiłem adaptację. Czyli tak szczerze jest sens bawić się tym samemu? Mam teoretycznie jeszcze 9 miesięcy gwarancji na instalację tylko nie wiem czy uznają to w ramach naprawy gwarancyjnej czy znowu skalibrują i tak...
Musisz przeprowadzic adaptację reflektorów Vagiem. Warunki do ustawiania reflektorów : ► Pojazd musi stać na równym podłożu ► Hamulec ręczny musi być zwolniony ► Zapłon musi być włączony ► Światła wyłączone ► Sterownik w pamięci nie może posiadać żadnych błędów 1. Zeby widzieć efekt ustaw autko 5-10 m przed ścianą, oczywiście...
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
przepustnica nówka dzsiaj załozona jak podnieś vagiem obroty? a jak adaptacje? i co ma oprócz przepustnicy wpływ na regulacje wolnych obrotów?
Zwykłym vagiem lub vcds przeskanujesz wszystko zrobisz wszystko w tym adaptację przepustnicy /jeśli to benzyna/ i innego osprzętu silnika i samochodu.
Robiłem Vagiem 280.1
Przy butli są dwa pokrętła, jedeno od wlewu a drugi od zasilania silnika, najlepiej zakręć obydwa i zapal fure, niech pochodzi na gazie aż zgaśnie. Ewentualnie możesz na noc zdjąć wąż pomiędzy filtrem a przepustnicą, bo może się zagazowywuje przez niedomykający elektrozawór w LPG, możesz też zakręcić kórek na noc i zobaczyć jaki będzie efekt. (wszystko...
Trzeba zgrać immo. Jak podepniesz drugi sterownik odezwij się na pw, podpowiem jak to zrobić vagiem.
VAGiem, czujnik kierownicy
A adaptację zaworu robił?
No nie do końca tak jest. Co się okazuje stara pompa ta uszkodzona została połamana przy uderzeniu wraz ze sterownikiem(elektroniką). Po zamontowaniu pompy z innego auta też nie można było odpalić auta. Uszkodzeniem było zablokowanie immo chyba przy uszkodzeniu pompy-po odblokowaniu immo auto odpa...Ale po włożeniu nowiutkiej pompy niestety auto nieodpala...
Od czyszczenia i adaptacji trzeba zacząć ale nie wiem czy polskim VAGiem się da. Lepszy chyba będzie VAG COM.
Temat zamykam. Założyłem nową sonde, stara była cała w nagarze i przez to mogła umrzeć. Sama wymiana nie dużo pomogła, zostały wykasowane korekty PB Vagiem oraz przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Była też mała nieszczelność podciśnienia od serwa na gumowym kolanku idącym od grodzi silnika. Auto pracuje równo, ma większą moc, nie szarpie. Błąd sondy...
adaptacja przepustnicy vagiem przebieg vagiem diagnostyk vagiem
wymuszenie sinusoidalne seicento klema telefon grzeje ładowania
zamrażarka czerwona lampka zamrażarka czerwona lampka
Sterownik J285 w Volkswagen Polo 9N 1.4 2003 - funkcje i awarie Dioda CL04-12 RG702 do mikrofalówki Sharp N217W308944G - gdzie kupić?