sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
Adaptacje przepustnicy Vagiem- 01,04,098 ,chyba , że inaczej się robi
adaptacja przepustnicy Vagiem
I jeszcze jedno, jak wykonać adaptacje przepustnicy Vagiem ? http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id...
Panowie wiecie jak przeprowadzić prawidłowo adaptację przepustnicy Vagiem w Octavi 1.6 101kM Proszę o dobry opis bo na różnych forach różnie to opisują bedę wdzięczny. I jeszce mam pytanie co może być przyczyną gdy silnik się rozgrzeje obroty wzrastają do 1200 i pojawia się błąd 533 nawet jak go skasuję to po krótkiej jeździe nadal jest ten sam błąd...
Ewentualnie potem adaptacja przepustnicy vagiem jak wyczyścisz, jak się nie da to zrzuć klemy na pół godziny a potem się przejedź.
Witam ponownie Problem rozwiązany. Adaptacja przepustnicy vagiem rozwiązała problem. Vag-com pokazywał błąd: 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Adaptacja naprawiła całkowicie usterkę, auto chodzi idealnie. Wniosek: spawanie spowodowało pojawienie się błędu przepustnicy ( "rozkodowało "). Błąd pojawił się jeszcze...
Jak przeprowadzić adaptacje przepustnicy w A4 Vagiem
Witam Kolegów. Czy mógłby ktoś doradzić, czy da się zrobić adaptację przepustnicy VAGiem w Golfie III 1996 silnik 1,6 AEE? W sterowniku jest błąd 1087, w kanale 089 nie ma wartosci ADP OK, lub ERROR tak jak to jest w silnikach 1,4 16V.Prosze o pomoc!
Kolego nie patrz na tekst moda. Wyciągnij przepustnicę , kub benzynę ekstrakcyjną i wyczyść przepustnicę. Odepnij aku i przewody + i - zewrzyj na 5 min spowoduje to reset komputera i ustawień(komputer będzie tworzyć na nowo mapę w zależności od twojej nogi) . Potem adaptacja przepustnicy vagiem . Jeżeli problem wróci to wymiana krokowca.
Oczywiscie ze ktos Ci moze pomóc i tym kimś bedę ja:):):) Rozwiązanie twoich problemów to: Wyczyszczenie przepustnicy, przegranie softa (oprogramowania), adaptacja przepustnicy VAGiem. Nie wiem jaki masz kod silnika ale jeśli AEE 1.6 to kanał na VaGu 001 (chociaż podejrzewam że inny bo 2000 rocznik. W każdym razie samo czyszczenie przepustnicy nic Ci...
Witam! Mam pytanie odnośnie Seata Cordoby 1.4, silnik AKK, 2000 r. Mianowicie, chciałem zrobić adaptację przepustnicy VAGiem i przy próbie połączenia ze sterownikiem samochodu wyskakuje mi komunikat - brak komunikacji. Ktoś się orientuje co może być nie tak? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki ;)
Adaptację przepustnicy robiłem VAGiem na zimnym i ciepłym silniku kilka dni temu, zero poprawy.
Tak. Przepustnica odpowiada za ten błąd i spadek obrotów. Jest to do zrobienia (ale nie zawsze, zależy co padło i w jaki sposób), schemat w dłoń i sprawdzić, czy są przejścia tam gdzie powinny być. Sprawdź też przełącznik wolnych obrotów w przepustnicy. Zbadaj potencjometry w niej. wczesniej mialem odlaczony akumulator, pomogla adaptacja przepustnicy...
Panowie, dziękuję za porady oraz pomoc. Problem został rozwiązany i wiecie co było problemem? To wszystko nie działało, przez to coś co zostało wymienione na nowe prosto wyjęte z pudełka, aparat zapłonowy, chińszczyznę pod marką Vika. Po wymianie aparatu zapłonowego na Bosch, używany ale zweryfikowany pod kątem sprawności działania czujnika Halla, udało...
Witam wszystkich którzy borykają się z tym tematem ja w swojej polo wymieniłem prawie wszystko kable wys nap. świece, czyszczenie i adaptacja przepustnicy czujnik hala w aparacie i nic. Ale aby was nie dołować powiem jak znalazłem przyczynę -wymieniłem czujnik spalania stukowego który jest w tym s-ku z tyłu między 3 a 4 cylindrem można się dostać z...
może przepustnice masz brudną,wyczyść http://www.taligentx.com/passat/maintena... poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... ,zrób adaptację VAGiem i powinno pomóc
Czyszczenie przepustnicy i adaptacja vagiem
Przy butli są dwa pokrętła, jedeno od wlewu a drugi od zasilania silnika, najlepiej zakręć obydwa i zapal fure, niech pochodzi na gazie aż zgaśnie. Ewentualnie możesz na noc zdjąć wąż pomiędzy filtrem a przepustnicą, bo może się zagazowywuje przez niedomykający elektrozawór w LPG, możesz też zakręcić kórek na noc i zobaczyć jaki będzie efekt. (wszystko...
Sproboj jeszcze vagiem
Witam ponownie Ogólnie problem został rozwiązany. Porobiłem adaptacje przepustnicy ( zarówno vagiem, jak i rozgrzanie samochodu do 90st na postoju). Do tego powyłączałem opcje szybkiego przejścia na gaz. I chyba sterownik się ustawił i jest wszystko ok. Nie wymieniałem żadnych rzeczy. Jedynie ustawiałem wszystko.
żeby zaadoptować przepustnicę w 1.4 16 v mk4,znajomy mechanik powiedział że wystarczy po wyczyszczeniu jej,pojeździć na benzynie i sam komputer ją zaadoptuje lub jak przedmówcy Vagiem
Vagiem robiłem adaptacje przepustnicy,test wyjść,obroty,temperatura wszystko było ok. ...za pomocą kabla VAG KKL a nie OBDII.
Trzeba zrobić adaptacje przepustnicy Vag'iem. Pozdrawiam
Jak masz Vaga ,to czemu nie podejrzysz sondy podczas pracy na benzynie?? Też można vagiem sprawdzić stan adaptacji przepustnicy.
Witam serdecznie. Po umyciu przepustnicy należy przeprowadzić VAGiem adaptację. Przedtem należy skasować błędy zapisane w sterowniku. Mechanik powinien to wiedzieć. Pozdrawiam.
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
Zwykłym vagiem lub vcds przeskanujesz wszystko zrobisz wszystko w tym adaptację przepustnicy /jeśli to benzyna/ i innego osprzętu silnika i samochodu.
Robiłem Vagiem 280.1
516 Styk biegu jałowego - F60, Czujnik pozycji przepustnicy - zamknięty przełącznik - F60 518 Potencjometr przepustnicy - G 69, Czujnik pozycji przepustnicy - sygnał poza zasięgiem (G69). Zobacz też straty zasilania ECM 530 Nastawnik / potencjometr przepustnicy - G88, Czujnik pozycji przepustnicy - G88 537 Regulacja z sondą Lambda, Kontrola czujnika...
Trzeba zgrać immo. Jak podepniesz drugi sterownik odezwij się na pw, podpowiem jak to zrobić vagiem.
Przeprowadziłem ponowną adaptację VAGIEM przepustnicy - i wydaje się że jest lepiej. Dzisiaj rano po odpaleniu przy temperaturze około 7 stopni, odpalił za pierwszym razem, podniósł sobie obroty do około 950 i w momencie jak pompa powietrza przestała pracować po około 100 sekundach - obroty spadły do około 800-840. Mam nadzieję że to było to... Dodam...
Witajcie, jestem posiadaczem skody fabi 6y2 1.4 16v z 2003 roku. Po wymontowaniu przepustnicy (akumulator był odłączony), wyczyszczeniu jej oraz ponownym montażu zapalają mi się 3 kontrolki EPC, check engine oraz ESP. Po uruchomieniu silnika obroty falują między 750 a 950 obr. I teraz są dwie drogi: opcja 1 jeżeli nic nie zrobię to po około 10 sekundach...
Witaj, Kolego miałem podobny problem tylko, że w Seacie Leonie, po wymianie przepustnicy wszystko ustało. Jak miałbyś możliwość to najpierw wykonaj adaptację przepustnicy Vag'iem, lub udaj się do kogoś kto takie możliwości posiada. To dosyć częsta przypadłość tych silników w grupie VAG.
przepustnica nówka dzsiaj załozona jak podnieś vagiem obroty? a jak adaptacje? i co ma oprócz przepustnicy wpływ na regulacje wolnych obrotów?
Nie wiem czy dobrze zgaduję ale chyba chodzi Ci o czujnik temp. powietrza dolotowego. W VW przyczyną falowania obrotów jest przeważnie zanieczyszczona lub rozregulowana przepustnica. Wpisz w wyszukiwarce adaptacja przepustnicy. Coś się wyświetli. Pomyśl sprawdź Vagiem i podaj kody błędów.
Napewno ten czyjnik zamknięcia przepustnicy działa bo sprawdzałem Czy idzie sprawdzic vagiem czy dobrze jest ustawiony zapłon? i jaki powinien byc czas wtrysku
Temat zamykam. Założyłem nową sonde, stara była cała w nagarze i przez to mogła umrzeć. Sama wymiana nie dużo pomogła, zostały wykasowane korekty PB Vagiem oraz przeprowadzona adaptacja przepustnicy. Była też mała nieszczelność podciśnienia od serwa na gumowym kolanku idącym od grodzi silnika. Auto pracuje równo, ma większą moc, nie szarpie. Błąd sondy...
Koledzy mam problem z obrotami silnika dokładnie raz som dobre raz za wysokie ,czysciłem juz przepustnice co mam zrobic mam f 1.3 mpi Masz podjechac do kogos z Vagiem i poprosic o adaptacje przepustnicy,lub opcja 2 jezdzic az samo sie uspokoi moze to trwac 500, 1000 lub nawet 2000km zalezy od ilosci cykli rozgrzewanie- studzenie silnika no i od egzemplarza...
przypuszczam, że adaptacja mogła być przeprowadzona nieprawidłowo. Sprawdz czy masa jest przykrecona do przepustnicy i czy niema lewego powietrza czyli uszczelka pod przepustnicą czy jest w całości Ja tez miałem sporo problemów z adaptacją tej przepustnicy, KTS nie poradził sobie, mimo, że komunukat był, ze wsystko ok. TEXA poradziła sobie bez problemu...
0,04 - 0,05 V - tu szukałbym przyczyny, uboga mieszanka na zimnym silniku sprawdź dolot zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy. Sprawdź świece i czujnik temp. Najlepiej go sprawdzisz vagiem można sprawdzić jakie parametry podaje w czasie pracy i podgrzewania się silnika.
Posprawdzaj też wszystkie wężyki od podciśnień , zrób adaptacje przepustnicy , nie zaszkodziło by przywrócenie ustawień podstawowych silnika , bez problemu też vagiem zrobisz. parę kliknięć i gotowe .
Brak mi już sił do tego silnika, Co wymieniłem: - Przepływomierz powietrza - Przepustnicę - Silnik krokowy - Odmę powietrza - Czujnik temperatury czieczy chłodzącej - Komputer i cały czas auto ma za wysokie obroty jak odpalam na zimnym to obroty wywala na 2000 potem po chwili spadają na 1850, brak mi już pomysłów.:cry: a i jak jest rozgrzany to jak...
Czujnik przy przepustnicy możliwe, sprawdzałeś auto VAGiem?
Witam wszystkich, mam problem z autem jak w temacie. Mianowicie gdy silnik jest zimny zarówno na bęzynie jak i na gazie obroty skaczą od ok 1000 do ok 600 a czasami po prostu gaśnie, gdy silnik ma ok 80 do 90 stopni już nie gaśnie ale obroty miarowo skaczą od 920 do 1060. Sprawdzone vagiem, żadnych błędów. Adaptacja przepustnicy po oczyszczeniu nie...
Nie radzi sobie, warunki są spełnione, dowiedziałem juz się, że są sterowniki, które nie dadza się zrobić vagiem, skoda wypuściła swoje programy do silników aee.
Adaptację przepustnicy oczywiście zrobiłem bo inaczej się wiesza na 1.5kobr. Pierw wyzerowałem ustawienia Motordiagiem a potem vagiem zrobiłem adaptację. Czyli tak szczerze jest sens bawić się tym samemu? Mam teoretycznie jeszcze 9 miesięcy gwarancji na instalację tylko nie wiem czy uznają to w ramach naprawy gwarancyjnej czy znowu skalibrują i tak...
Silnik 1,4 60 KM. Kod silnika AEX. Rocznik 96'. Kody odczytałem Vagiem. A o co chodzi z tym czy mam to czym zrobić?
U mnie VAGiem 311.2 też nie dało się przeprowadzić adaptacji,porostu nie "startowała" nie wiem czemu. Dopiero VAGiem 409 się udało. PS. Spróbuj przedtem na chwilę odpiąć "-" akumulatora lub 01[ENGINE] > 10[ADAPTATION] > 00 > wpisz 0 > (TEST)SAVE
Próbowałem robić VWTool ale nieudało się adaptować przepustnicy ani zrobić jakich kolwiek nastaw można tylko kasowac błędy. Jak by miał ktoś większe doświadczenie to proszę o podanie nazwy jakiegoś dobrego programu do ustawienia wtrysków, adaptaci przepóstmnicy itd. a jeśli się dae zrobić to zwykłym vagiem to proszę o szczegółową instrukcję!:)
Gdzie te obroty falują? Gazu dajesz i schodzi na jałowe. ? Pokaż wskazanie Vagiem jakie ma te obroty na biegu jałowym i jak falują.
Z gazem nic sie nie działo. Przepustnice kupiłem używaną i było to samo tylko ze nie mam pewnosci czy ta używka jest sprawna. Przed podmiana oczywiscie wyczyscilem przepustnice. Adaptacje robilem vagiem i manualnie przed odpiecie akumulatora na ciepłym i na zimnym silniku. Silniczka krokowego nie ma bo przepustnica jest elektroniczna.
Witam mam problem z obrotami w polo 1.4 96 rok,. Launch pokazał błąd sondy.Wymieniłem sondę oraz wyczyściłem przepustnicę i tu mam problem z adaptacją.Robię polskim vagiem 4.9 i mnie co chwile wywala z powodu powtórnej komunikacji. Jak wezmę vag-com 2 nie widzę opcji nastawy itp.W launchu nie robiłem jeszcze.Po wyczyszczeniu przepustnicy błąd regulacji...
Wyczyść przepustnice i zrób adaptacje vagiem.
golf III GTI 2.0 115 KM 96r witam nie moge zrobic adaptacji przepustnicy po wlaczeniu vaga pokazuje sie okienko jak na rysunku i w ramce soft coding sa cztery zera, w instrukcji wyczytalem ze "kodowanie decyduje o wielu roznych opcjach dostepnych ze strony sterownika, niektore starsze sterowniki nie pozwalaja na ich przekodowanie i w tym miejscu mozna...
Adaptacja wykonana polskim VAGiem. Wszystko gra :) Jeszcze raz sliczne dzieki i zasluzone :pomogl: :) Pozdrawiam i postaram sie zrewanzowac w przyszlosci. MisiekTS
Bo widzisz, nie zrobisz tego zwyczajnie VAGiem jak to ma miejsce w grupie VW. Zrobisz to czym innym, czym - poszukaj, mysle ze dosyc podpowiedzialem.
też mam problem z obrotami w golfie4 1,6 SR wymienione uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą oraz pomiędzy 2 częściami kolektora do tego wyczyszczona przepustnica choć bardzo brudna nie była do tego sprawdzony dolot wąż do serwa wężyki podciśnienia nie wiem jak gruszka od sterowania klapami adaptacja VAGiem nie robiona ale odłączony aku i nic...
a może zatkany 2gi katalizator i cała "robota" była niepotrzebna..... co do przepustnicy to trzeba ją umyć benzyną żeby kanał błyszczał a do potencjometru czujnika położenia kupić spray kontakt lub dedykowany do pr-ków , dobrze wymyć płytkę oporową i powinno być.(adaptacja vagiem obowiązkowo) Dziwi mnie, że usterki "wysypały" sie nagle u mechanika.
Zrób Vag'iem adaptacje przepustnicy, podobny przypadek miałem w Caddy'm i pomogło. Pozdrawiam
Wszystko powinno być ok. Czemu przypuszczasz, że coś może być nie tak? Czekam obecnie na inną używaną przepustnicę i będą swoją na tamtą wymieniał. A u mnie gdy silnik się rozgrzeje, osiągnie 80 stopni to potrafią dosyć często obroty zafalować zarówno na PB jak i na LPG(spaść z 750 do 450 wahnąć się dwa lub trzy razy i wrócić do stanu normalnego) przy...
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
Witam, Minionej zimy robiłem kompleksową naprawę Skodzinki. Mechanik między innymi wyregulował zawory, wyczyścił mi przepustnicę i wymienił czujnik Halla. Faktycznie silnik chodzi jak nowy, ale problem niestabilności obrotów na biegu jałowym przy nierozgrzanym silniku spędzał mi sen z powiek. Poczytałem trochę na ten temat i stwierdziłem, że wykonam...
Witam Kolego musisz wyczyścić przepustnicę i przeprowadzić jej adaptacje VAGiem .Problem wolnych obrotów zniknie. Pozdrawiam
Po wyłączeniu zapłonu i ponownym włączeniu, pompka nie ruszy. Po wyłączeniu musisz odczekać 30s, cyknie przekaźnik nr. 30 (zasilanie ECU w ADY) i wtedy dopiero pompka ruszy drugi raz Sprawdziłem to dzisiaj rano i masz rację. Jak szybko włączam i wyłączam zapłon to pompa nie chodzi. Przekaźnik 30 nie cyka, tylko jak robię odstępy to cyka. Sprawdź czujnik...
Jaka jest podstawowa wiedz, którą potrzebuję do zrozumienia przyczyn awarii tego samochodu? Ja też jestem informatykiem... podstawowa wiedza to znajomość budowy i zasady działania silnika ZI z wtryskiem elektronicznym (oczywiście, żeby to "ogarnąć" trzeba znać zasadę działania silnika z zasilaniem gaźnikowym). Czyli w skrócie i po informatycznemu,...
Hej! Ja też to przerabiam. Przepustnice mam sprawną. Trzeba w jakiś sposób wykasować nastawy wyuczone autka, bo bez tego proces adaptacji będzie dluuugo trwał. Nie wiem, czy da się to zrobić vagiem, bo 10->0 nie wchodzi ;-( (moze trzeba sie zalogowac?). Chyba rozbiore ten wynalazek siemensa i zobacze co tam siedzi. Może jest tam jakaś magiczna zworka...
Witam Mam nastawy 04 mogę zrobić w innych blokach np ABS. Natomiast jeśli chodzi o silnik to tego nie mogę zrobić. Podpinałem się vagiem pod inny samochód i tam to działa. Hmmm dlaczego mogę zrobić adaptację w innym aucie a u siebie tego nie mogę zrobić pozdrawiam marek f
Doszedlem z tym dallej do konca. Wyjazd sie udał last minute. Sprawdzilem vagiem kolejno immobilizer i inne grupy gdzie zglasza usterke prawdopodobną no i natrafilem na wtryskiwacze. Nie pozostalo nic innego jak zmienic sprawny bezpiecznik na nowy i cudownie odpalil. Po rozdlubaniu starego okazalo sie ze topik przerwany byl maksymalnke na boku totez...
Generalnie silnik powinien być rozgrzany do temp. roboczej, zapłon włączony ale silnik zatrzymany, wchodzisz VAGiem w silnik, Basic settings kanał bodajże 97 (albo 96 nie pamiętam) i po wejściu następuje samoczynna odaptacja, poczym pojawia się komunikat adapt. OK. To jest procedura dla silników w VW polo 1.0, 1.4, 1.6, i pewnie wielu innych, ale tego...
Kolego tak wyczytałem natym forum, pisał Emeryt2, ma doświadczenie, był ostatnio temat, że koleś robił adaptacje gdzie miał zepsuty czujnik temp, (na tablicy pokazywal dobrze ale do sterownika źle słał) i po zrobieniu adaptacji zostały mu obroty 1300rpm, adaptacje powtarzał kilka razy i ciągle było to samo, ktoś doradził wymienić czujnik i tak zrobil,...
Witam Wyczyściłem przepustnice w Lupo 1.4 16V 2000 rok bo gasnął na światłach...autko chodziło lepiej ale po 3 dniach znowu gasło kumpel mi powiedział żeby adaptować przepustnice i w trakcie adaptacji zerwało mi połączenie i oświeciła się kontrolka EPC i autko przełączyło się w tryb serwisowy czyli 2000 obr i nic więcej w komputerze silnika jest cały...
Zależy od wielu rzeczy. Na początek wyczyściłbym przepustnicę i silnik krokowy i dokonał adaptacji VAGiem.
Witam. Mam problem z wyżej wymienionym autem otóż po przygazowaniu powyżej 3000 obr zapala się kontrolka epc i kontrola trakcji, po diagnozie vagiem pojawia się błąd 17961-p1553 czujnik ciśnienia w kolektorze ssącym odczyt poza zakresem napiszę co wymieniłem będzie łatwiej -zawór egr na nowy bo stary był zablokowany -wyczyściłem przepustnice -czujnik...
do szwedofred260 Proponuje umyć przepustnice i zrobić adaptacje, ale najpierw zrób diagnozę VAGiem, wtedy będe mógł powiedzieć coś wiecej.
Witam wszystkich forumowiczów. Posiadam audi a6 c5 z 1999r silnik anb 1.8T 150 km zasilanie benzyna/gaz. Silnik pali na dotyk, za każdym razem, ale problem polega na tym, że gaśnie gdy jadę i wrzucę bieg jałowy po przejechaniu kilku lub kilkunastu metrów nie ma reguły. Przeczytałem już chyba cały internet na ten temat i wszystko ogranicza się do silnika...
A co z programem antywirusowym?Ja musze wylaczyc zeby zrobic adaptacje i wogole polaczyc sie samym Vagiem.Dodam ze uzywam Managera w wersji 1.03 .Z tego co pamietam to kilka razy zdarzylo sie, ze nie chcial dokonczyc adaptacji, ale probowalem jeszcze raz i konczyl.
Jeszcze nie wiem ale na 99% to cewka (lub kable/świece a potem w efekcie cewka ale o tym poniżej). Nie wiem na 100% ponieważ problem występował na autostradzie przy szybkiej jeździe a póki co nie miałem okazji przetestować efektów naprawy. Zależy jaki masz przebieg na cewce, ja miałem 200tys. Na YT widziałem, jak jeden facet wymienia cewkę i po wyjęcie...
Witam. Ostatnio czyściłem przepustnicę w mojej Audi a3. Po złożeniu wszystkiego do kupy auto odpaliło, jednak miało wysokie obroty. Zrobiłem adaptację najpierw bez VAGA, trochę się polepszyło, ale okazało się, że nie wpiąłem spinki ustalającej naciąg linki od pedału gazu. Wpiąłem więc spinkę, zrobiłem adaptację Vagiem. Obroty na na luzie są w porządku-...
Witam Mam Ibize 1,4i SE z '98 z LPG sekwencja. Od samego poczatku zakupu autka mialem problemy z wolnymi obrotami, falowaly a czasem przy dojezdzaniu do skrzyzowania silnik zgasł. Po wyczyszczeniu przepustnicy zazwyczaj pomagalo i bylo OK. Niedawno dollozylem LPG i zaczely sie problemy. Silnik jak jest zimny rano to po odpaleniu: 1. OD razu zgasnie...
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
Dzięki za odzew.Wtrysk się odzywa są ślady paliwa na przepustnicy .Silnik dojdzie do 2000obr i zgaśnie.Pod vagiem wyszło to : http://obrazki.elektroda.pl/8644419300_1... http://obrazki.elektroda.pl/4352338800_1... http://obrazki.elektroda.pl/8080539800_1... http://obrazki.elektroda.pl/6867083500_1...
Przebieg 160tyś - serwisowane w VW (oryginalny) - początek problemów - bujanie silnikiem na wolnych obrotach,wymiana rozrządu-kompletnego, następnie po około 200km niemożność równej jazdy powiedzmy przy 2tyś obrotów - szarpał. Na biegu jałowy przy próbie utrzymania np na 2tyś auto zaczynało strasznie falować. Oczywiście żadnych błędów w silniku pod...
Super dzięki. Czy któryś z tych dwóch plusowych ma mieć tam napięcie pomimo wyjęcia kluczyka? Ja nie jestem tego pewien dlatego o tym pisze ale jeśli jakiekolwiek błędy zapisuje sterownik i podłączając sie np vagiem widzimy je i ich nie kasujemy,podłączamy sie np za kilka dni i one nadal są a znikają po odłączeniu akumulatora świadczyłoby o tym ze sterownik...
musisz wyjac przepustnice wymyc w benzynce , rozgrzac silnik do >80stopni C i wykonac adaptacje na zaplonie vagiem to jest 01 04 060
Witam wszystkich bardzo serdecznie. Jestem dość szczęśliwym właścicielem Volkswagena Polo rok 1996, silnik AEV 1.0 45 KM. Ostatnio robiłem badanie VAGiem. Program, którego użyłem (VW Tool) wykazał Error 515 - no signal camshaft sensor. Po uruchomieniu silnika, VAG już nie wykrywał tego błędu, ale po ponownym zgaszeniu ten sam błąd pojawił się znowu....
szukam przyczyny falowania obrotów jedynie na ciepłym silniku zarówno na Pb jak i na LPG Kolego to żle szukasz. Tak jak napisałem sterownik bierze odczyt z kilku czujników temperatury (silnika ,powietrza zasysanego ,paliwa) i na podstawie tych parametrów dobiera dawki. Przyczyną falowania obrotów najczęściej jest brudna zanieczyszczona przepustnica,...
Możesz też włączyć zapłon, wejść vagiem w silnik, wybrać adaptacje, kanał 00 wartość 00 testuj zapisz wyłączyć zapłon włączyć odpalić o zobaczyć czy się uspokoi. wyskakuje mi ze jest nie dozwolone albo wartość nie prawidłowa. Odłączałem klemę i nic. Odłaczałem kabelki cisnieniowe np od hamulcy do przepustnicy i auto odrazu gaśnie. Jak zdejmę korek...
witam mialem takie same objawy jak kolega opisuje jezdzilem do mechanikow i tylko sie madrzyli .wkoncu stwierdzili ze przepustnica uszkodzona po uwczesnym wyczyszczeniu jej a stwierdzili tak gdyz nie mogli jej zaadoptowac .okazalo sie ze obroty skakalyod 800 do nawet 1500 wkoncu sie wkurzylem wymienilem filtr powietrza na nowy odlaczylem akumulator...
Witam jestem podpięty pod vaga niestety niemam pełnej wersji i ciężko coś znaleźć pod win7 64 bit otóż 5 błędów mi wykazał ogólnie wszystko z przepustnicą pyt. czy kupiłem dobrą od kolegi czy też nie i czy próbować ją zaadaptować (będe musiał tu pokombinować z vagiem) i drugie czy usunięcie błędów to poprostu jak na vagu pokaże te błędy to tam jest...
Witam ponownie. Problem jest następujący: wymieniałem akumlator i zaczęły się problemy których wcześniej niebyło . Najpierw immo gasiło samochód-uporałem się z tym-wyczyściłem wtyczkę od ECU. Jak zaczął chodzić to zapala tylko z wcisniętym gazem, lata po obrotach, przy dodaniu gazu zadławia się, jest kupa dymu, zalewa świece. Vagiem odczytuję błąd 01165-...
Kontrolka oleju w tym przypadku informuje o niskim ciśnieniu oleju a nie o jego poziomie to pierwsza sprawa. Najszybsza droga to diagnostyka VAGiem. Profilaktycznie można już zaglądać w przepustnicę, czyli demontaż + mycie + adaptacja VAG.
Witam, w w/w autku miałem problem z mocnym falowaniem obrotów na biegu jałowym oraz dużym spadkiem mocy, podłączyłem się vagiem w celu sprawdzenia błędów silnika, były dwa sporadyczne czujnika Halla i sondy lambda, po skasowaniu - brak błędów. Następnie na uruchomionym silniku (wiem błąd) wszedłem w "Przełącz na nastawy - 04" i nacisnałem "Go" po czym...
Witam. Pomóżcie zdiagnozować problem w Audi A4 B5 1.8 benzyna silnik ADR 20V Auto na wolnych obrotach chodzi pięknie, po dodaniu gazu jakby go zalewało, wypadają zapłony, brak mocy, dławi się, strzela w kolektor. W momencie kiedy wypadają zapłony pod kierownica coś cyka, i w tym momencie wskazówka od obrotów momentalnie spada do 1000 obr. Po chwili...
Właśnie wyczyściłem przepustnice ( była strasznie brudna ), nie robiłem adaptacji vagiem bo takiego nie posiadam ale odpiąłem klemę i potem poczekałem 2 minuty i potem zapaliłem i odczułem że jest lepsza reakcja na gaz oraz obroty nie falują czyli w sumie bez zmian. Tylko że odpalając (samochód stał pare godzin) obroty były znów poniżej 1000 i teraz...
Witam Mam Audi A3 1.6 101 km z 2000r. (tylko benzyna). Od jakiegoś czasu mam z mim mały problem. Czasem po prostu nie chce odpalić ( raz na 50- 100 odpaleń). Rozrusznik kręci kręci i nic. Pozostawię go na 30 minut i potem odpala zaraz. Jest to niezależne od pogody czy pory roku. Mam interfejs VAG ale nie mogę nim przeskanować wszystkich bloków (response...
Mam takie same objawy, z stalych obrotow okolo 850 ostatnio spadly one do okolo 600 ktore czesto podczas schodzenia z wyzszych obrotow w pierwszej fazie spadaja nieomal do wyganiecia silnika (zapala sie kontrolka ladowania lekko) nastepnie silnik stabilizuje sie na 600 obrotow ale np dobicie kierownica do skrajnego polozenia spowoduje zgasniecie silnika...
sproboj na forum viakena chociaz za wiele nie chca tam mowic,moim zdaniem nic ci sie nie wysypalo tylko zaadoptuj vagiem przepustnice http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust... daj zac jak zakonczyl sie problem pozdrawiam Dodano po 6 chociaz tez slyszalem ze w 1.8 t trzeba wyciagnac chip do zmiany softu i zdzielac na programatorze http://www.programatory.com/...
Przepustnica na stół i czyścisz aż do prawie lusterka. Szczególnie na brzegach ściankach klapki. Potem zakładasz i adaptacja vagiem kanał 060 lub 098.
Jeżeli obroty za niskie to może wystarczy umyć przepustnicę i zrobić adaptację. Ciśnienie paliwa 3 atm. skorygowane podciśnieniem do 2,5 atm.
adaptacja vagiem przepustnicy adaptacja adaptacja przepustnicy
rozrusznik sterowanie airlive reset focus antena
zamrażarka czerwona lampka zamrażarka czerwona lampka
MAN TGL 12.250 – brak wyświetlania biegu po wymianie sprzęgła, czujnik skrzyni, FFR Głośniki 4 Ω z transformatorem 120 V a wyjście 4 Ω wzmacniacza 100 V – dopasowanie i skutki