OK czyli po wymianie wspomagania powinno działać od razu chyba że będzie innego producenta to w tedy nie ???? No to w takim razie jaka jest procedura adaptacji innego sterownika ???? :|
Reset do ustawień fabrycznych już kiedyś testowałem w ibizie 2016 ,wspomaganie ruszyło ale pozostał błąd kodowania adaptacji + kontrolki abs , ESP itp ..
A jak wejde w slowo adresowe 44 albo 16 to mam zrobic adaptacje ???
Czy tam nie trzeba robić adaptacji lub kalibracji tego?
kolego to albo źle szukamy albo nie wiem, ale jak masz ciekawe linki do tego co można ciekawego zrobić vag-iem to ja proszę, może być na pw. chodzi mi o konkretne rzeczy typu adaptacja sterowników, serwisowe kody itp, itd - nie zwykłe sczytywania błędów bo to każdy potrafi.
Na falujące obroty przepustnica do czyszczenia i adaptacji. Zawieszenie falowało - do sprawdzenia większe tuleje przednich wahaczy, można zastosować wzmocnioną wersję czteroramienną.
Pobierają ok 500W na maxymalnym obciązeniu. Taka pompa może pobrać dużo więcej mocy. Kiedyś w Fabii, aż światła przygasały jak ruszyło się kierownicą, a napięcie spadało do 12,5 V na uruchomionym silniku.
jeżeli chodzi o kodowania to sprawdziłem wg podpowiedzi z vcdsa i raczej zgadza się ze stanem faktycznym, chyba że coś w adaptacjach ale to chyba nie mój poziom. W sterowniku absu nie ma podpowiedzi kodowania więc nie jestem w stanie sprawdzić tego. Zastanawiam się czy błąd 01314 z ABSu i wspomagania nie oznacza błędnego podłączenia lub braku podłączenia...
Ja miałem podobny problem. U mnie po dwóch latach pomogła wymiana filtra paliwa z 4 barowego na 3 barowy. Są dwie wersje filtrów paliwa. Teraz moja skoda trzyma obroty. A w między czasie próbowałem adaptacji przepustnicy, wymieniłem cewkę zapłonową. Byłem wymienić pompę wspomaganie i wiele wiele innych prób naprawy.
Mam taki problem w Roomster Praktik (licznik jest taki sam jak w Fabii 2) , po odpaleniu gasną wszystkie kontrolki i obrotomierz opada na 0, zmierzylem miernikiem i dzieje sie tak jak napiecie w ukladzie przekracza 14V, napiecie ladowania po odpaleniu jest stabilne 14.4 wiec w normie(ale dla licznika o 0,4 V za dużo i gasnie). Do uzycia miernika sklonil...
Kurde... Cisza ale ok spróbuję. Podłączyłem ostatnio fabie do kompa i .... Nie spieszy mi się z naprawą bo kupiłem już nowe auto ale z sentymentu chciałbym naprawić stare... Raport o Statusie 1. 01 - Elektronika silnika —— ( 6 ) VIN: TMBHC26Y764567620 Diagnostyka Czas: 2021/06/15 09:36 cieka: Wybór automatyczny > Combi > AMF 1.4l TDI-PD...
Na wolnych obrotach na max. obciążeniu i na wysterowanej pompie wspomagania tak będzie. Regulator kiepski raczej jak tak spada na rozgrzanym silniku,sprawdz jeszcze na lekkim gazie i bezpośrednio na alternatorze.
Witam, Po wstawieniu pompy wspomagania z innego samochodu pojawia się błąd: 00816 - Power Steering Sensor (G250) 27-00 - Implausible Signal Błąd można skasować, jednak pojawia się po przejechaniu kilku km. Podczas kręcenia kierownicą vag pokazuje cały czas 0 stopni/sek. Czujnik podmieniony na inny, również używany, ale jest tak samo. Czy nie jest wymagana...
Witam serdecznie. Mam problem ze Skodą Fabią I wersja (Classic). Wyskakuje mi błąd G85 Czujnik Skrętu. Moje pierwsze pytanie to czy czujnik wg. jest potrzebny skoro auto nie ma ABS ani ESP? Zapala się również kontrolka poduszki powietrznej... może to być jakieś powiązanie prawda? Po "zresetowaniu" pompy wspomagania gaśnie kontrolka i jest wspomaganie...
Witam, otóż borykam się z problemem od kilku miesięcy. Posiadam Skoda Fabia 1.4 MPI 68km silnik AME 2001rok. Problem polega na tym iż gdy odpalę moja fabie to obroty utrzymują się rzędu 800 a gdy dodam gazu i zdejmę nogę z gazu opadają do 1000 i się tak już utrzymują do samego zgaszenia silnika (przeprowadziłem adaptacje przepustnicy, wymieniłem czujnik...
adaptacja wspomagania adaptacja fabia fabia adaptacja
wiena mostek kabel sterownik peugeot czcionka chrome
lanzar maxp124 przerywacz kierunkowskazów schemat
Luźna osłona tarczy w szlifierce Metabo WEV-125 Przepalający się bezpiecznik wentylatorów - przyczyny i diagnostyka