Nie wiem o co teraz pytasz ale jak dal mnie będzie tak połączyć się z centralna elektryką login i wpisać go kodowanie i do obecnego dodać
Kolego a czasami tam nie jest przeciążeniówka a nie adaptacja. Gdy silniczek zamknie klapę to automatycznie się wyłączy i w drugą stronę tak samo.
Sterownik silnika, adaptacja, kanał chyba 00.
Robisz na benzynie około 100km. Potem adaptacji. Zawsze ją robisz.
Witajcie, jestem posiadaczem skody fabi 6y2 1.4 16v z 2003 roku. Po wymontowaniu przepustnicy (akumulator był odłączony), wyczyszczeniu jej oraz ponownym montażu zapalają mi się 3 kontrolki EPC, check engine oraz ESP. Po uruchomieniu silnika obroty falują między 750 a 950 obr. I teraz są dwie drogi: opcja 1 jeżeli nic nie zrobię to po około 10 sekundach...
Na ross-tech.com powinno być.
Silnik aex ma jeszcze linke gazu a tu jest sterowanie elektryczne i bez adaptacji nie ma szans, powiem wiecej w skodzie sama adaptacja pomaga nawet jak sie nie wyczysci przepustnicy.
Wrzuć scan z id, kodowania i adaptacji z 09
Myślę że gdyby się dało przywrócić ustawienia fabryczne to i tak później trzeba zrobić adaptacje przepustnicy. Możesz zrzucić klemę na noc.
Zrobiłeś adaptację ?
Ten błąd informuje o błędnym podciśnieniu w kolektorze, a w praktyce na 99% trzeba wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje przepustnicy. 01-silnik,04-adaptacja,060-adaptacja przepustnicy i oczywiście pierwsze skasowac błąd.
Nie ma problemu z adaptacja , jak i off , wstukaj w google wszystko sie dowiesz jak zrobić.
Jakiego są koloru świece? Spróbuj rozszczelnić dolot żeby delikatnie brał lewe powietrze jeżeli praca silnika się poprawi sprawdź przepustnicę zrõb adaptację
Nie czyść tej przepustnicy żadnym sprayem ew. zrób jej adaptacje.
Temat nieaktualny, poradziłem sobie.
Zainstalowane, ale mam taki problem: http://obrazki.elektroda.pl/6106208000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3686452600_1...
Katalizator, lub sonda, sprawdź wydajność, i obowiązkowo adaptacja nastawnika.
Jakie widzi cisnienie map? Co z adaptacja egr?
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy.
Sorry że zawracałem głowę. Kolejny mój współpracownik nie ma pojęcia o robocie. Sierota pozamieniała przewody paliwowe. A co do adaptacji to nic nie znalazłem na forum choć spędziłem kilka godzin. Autko pali i jeździ jak nowe bez adaptacji.
OK czyli po wymianie wspomagania powinno działać od razu chyba że będzie innego producenta to w tedy nie ???? No to w takim razie jaka jest procedura adaptacji innego sterownika ???? :|
chodzi o insp? jeśli po lewej stronie wskaźnika jest taki "klucz płaski" namalowany to tylko vag. 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Na 99% jest problem z przepustnicą ,może kostka źle wpięta ?wyjmij i włóż ponownie, jeśli nie to adaptacja ponownie cię czeka
Proponuje podłączyć vcds i pokazać błędy typowo vagowskie i opisy. Próbowałeś mycia i adaptacji?
Dokładnie pracowało jak trzeba teraz nie ma iskry możesz mi opisać w skrócie jak zrobić te adaptacje i na jakim kanale .
17550 pomiar obciążenia-przekroczona dolna granica Czyszczenie przepustnicy i oczywiście adaptacja.
Skasowałeś wcześniej błędy zanim zrobiłeś adaptację?
witam..przed adaptacją przepustnicy zrób na kanale 00 factory setting
Przepustnicę wymienilem i dalej to samo .Ale nie robilem adaptacji.
ok zapięte
Podaj kod silnika i czym to czytales? Ale mi to wyglada na czujnik skretu kierownicy. Zrób adaptacje.
Ok, dzięki.
Witam. Próbowałem podnieść obroty w Fabii z silnikiem AWY 1.2 HTP w adaptacji 10 i kanale 1 zmieniałem wartość 128 na 133 ale przestawało podnosić obroty po odpięciu fejsa lub wyłączeniu zapłonu. Czy ma ktoś na to sposób czy login potrzebny?
działa ustawia sie ok przepustnica po adaptacji
Reset adaptacji vagiem zrób.
Może pomogłoby wyzerowanie w Ecu wartości adaptacyjnych.Trzeba wpisać 0 w zerowym kanale adaptacji.
A adaptację zaworu robił?
jak się robi "adaptację przepustnicy" co to jest i co ma na celu???
Nawet oryginalny tester vas na serwisie ma problem z dopasowaniem. Spróbuj nowym systemem ODIS. Powinno wykonać adaptacje.
mam szukać lewego powietrza mam rozumieć. sonda mnie bardziej przekonuje bo stoi w miejscu nie zmienia się jej reakcja. chyba ze to jest normalne. bo innego możliwości nie ma zeby ją sprawdzić. jedynie zauważyłem reakcje jak ja wypiąłem wtedy silnik pracował jak na 2 cylindrach. przepustnice czysciłem było syfu trochę była zrobiona adaptacja.
A jak wejde w slowo adresowe 44 albo 16 to mam zrobic adaptacje ???
Adaptacja przepustnicy też by się przydała
Wyczyścić styki czujnika temp. a jak nie pomoże to czujnik do wymiany (u mnie się skończyło na wymianie) jeżeli nie ma innych błędów jeszcze raz porządnie zrobić adaptację przepustnicy.
metrykos . przecież 9l w fabii to normalka nie sugeruj się danymi fabr. tylko porozmawiaj z innymi użytkownikami ,ale na marginesie adaptacja by się przydała.
Reset do ustawień fabrycznych już kiedyś testowałem w ibizie 2016 ,wspomaganie ruszyło ale pozostał błąd kodowania adaptacji + kontrolki abs , ESP itp ..
Zanim to zrobisz tzn wejdziesz w adaptacje spróbuj zalogować się 12233
Czy tam nie trzeba robić adaptacji lub kalibracji tego?
adaptacja 00 ok
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy na początek.
Sprawdzałeś błędy? To chyba najlepiej na początek. Może adaptacja, nie ukończyła się poprawnie.
o1 silnik 10 adaptacja kanał 071 -1cylinder/072-2cylinder/073-3cylinder/0... -4 cylinder . W vcds po otwarciu okna adaptacji pokaże sie lista dostępnych możliwości.
nazywaj go jak chcesz, poprostu regulator biegu jałowego (silnik krokowy to nazwa umowna) i po czyszczeniu przepustnicy należy zrobić mu adaptacje
tak vagiem, po prostu nie mam dokumentacji do tego konkretnego silnika, w fabii 1.4 16v adaptacja tego zaworu jest w bloku 074 i robi sie to na wyłaczonym silniku, a w tym silniku jest inaczej, tylko jeszcze nie wiem jak i gdzie :D
Długo mnie nie było, ale miałem ważne zajęcia... Wracam do tematu podwyższonych obrotów. Sprawdziłem za pomocą VCDS adaptację przepustnicy( to w tej wersji silnika/sterownika trwa tylko ok 3 sekundy !), jednak to nic nie dało, dalej obroty jałowe utrzymują się najczęsciej w okolicach 1000rpm. Sprawdziłem blok pomiarowy - VCDS wskazuje ok. 945-955rpm...
Witam!! Zrobili adaptacje przepustnicy? Pozdrawiam!!
w takim razie jutro jeszcze raz spróbuję wpisać w adaptację kanał 00 kod 0
Do adaptacji to tylko bym chciał pokombinować z Fabia. Ale wynika z tego że będę musiał kupić osobny kabel. Więc co Panowie propojujecie?
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy powinna rozwiązać problemy opisywane przez autora.
Mam taki problem w Roomster Praktik (licznik jest taki sam jak w Fabii 2) , po odpaleniu gasną wszystkie kontrolki i obrotomierz opada na 0, zmierzylem miernikiem i dzieje sie tak jak napiecie w ukladzie przekracza 14V, napiecie ladowania po odpaleniu jest stabilne 14.4 wiec w normie(ale dla licznika o 0,4 V za dużo i gasnie). Do uzycia miernika sklonil...
Wydaje mi się ale nie jestem pewien, że musisz prawdopodobnie odwiedzić ASO w celu regulacji i czyszczenia silniczka krokowego lub adaptacji przepustnicy. :oops:
nie robisz żadnych adaptacji tylko trzeba odpowiednio ustawić pompowtrysk
Podstawowa różnica to przepustnica Fabii 2 ma mniejszą średnice od rury powietrza.Ja do Fabii 1 znalazłem ten sam numer na przepustnicy i auto śmiga .Obyło się bez adaptacji..Przełożyłem i wszystko gra.
No a robił ktoś tą adaptacje (mechanik?) i dalej jest błąd?
Ciśnienie paliwa do sprawdzenia, czujnik TCS, do tego trzeba zrobić reset adaptacji. Cudów nie ma, musi jeździć.
Adaptacja nic nie dała. Brak błędów
Dokładnie, licznik 39 kanał w adaptacjach z 1->0. Dziękuje za pomoc. Pozdrawiam
Masz może Ci się przyda. http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
Musisz znać specjany kod aby uzyskać wejście do bloku adaptacji
czyli to nie zwarcie spowodowane egr. zrób adaptacje egr przy pomocy vag lub vcds.
adaptacja tylko pewnie nie wypali trzeba cos jeszcze zrobic jak nie to wymiana
Brak błędów od centralnego zamka ale jeśli bym chciał założyć zamykanie i otwieranie z pilota to czy problem ustąpi czy nadal będzie a druga sprawa czy mam się wpiąć do sterownika jakoś czy w drzwiach kierowcy do przełącznika w rącze od zamykania i otwierania Dodano po 2 Bo chyba nie ma jakieś kombinacji z otwieraniem i zamykaniem drzwi by zakodować...
silnik 01 nastawy podstawowe 04 wpisac 60 przed adaptacja nagrzac silnik do temp.pracy i wykasowac bledy
Może, nieszczelność nie jest duża bo adaptacja/korekta. mieści się w około 20%.Nawet jak odłączysz aku i to coś da (to nie golf 3)to wartości złe powrócą.Reset robisz w adaptacja grupa 0.Drugą sondę zostaw w spokoju.
Witam kolegów, to mój pierwszy post na tym dziale - proszę o wyrozumiałość. Stałem się posiadaczem Fabii 1.2 HTP z 2005 r. - model znany z najgorszego silnika. Owy silnik często na światłach łapie zadyszkę w postaci 730 obr/min. i wypadania zapłonu. Wymienione świece, zamienione miejscami cewki zapłonowe, ale bez rezultatu - nie bierze oleju, nie kopci....
Problem występuje od dobrych kilku lat. Przez ten czas przewinęło się wiele litrów benzyny i wiele resetów sterownika. Chyba, że mówisz o innej adaptacji, a nie resecie który zeruje korekty...
Włożyć wtyczkę ,uruchomić program ,wybrać odpowiedni moduł który odpowiada w tym aucie za centralny zamek ,adaptacje i odznaczyć automatyczne zamykanie ,oraz automatyczne otwieranie. Pewnie można to zmienić w menu na liczniku przyciskami na kierownicy.
Jam ma zrobic adaptacje skoro masz błąd zaworu EGR. To tak jakbyś chciał światło zapalić a masz żarówki spalone. Usuniesz przyczynę pojawienia się błędu to i adaptacja ruszy. Na tą chwile nie wiadomo czy problemem jest zawór, uszkodzona instalacja czy EDC.
Jest to Fabia 2001 1,4 8 zaworowa czeski silnik
Interfejs na smartfon obd i podaj nam listę usterek, wg. powyższych podałeś : - błąd sondy lambada sprawdzić oporności i reakcje na zmianę temperatury : ----------------------------------------... * jaki :( błąd - adaptacja czy była robiona ,błąd pobocznie lub sporadyczny , zwarcie lub nieciągłość sygnału, uszkodzenie...
widzę że kolega nie jezdził tym autem Dodano po 2 tą usterkę już usunięto w warsztacie. powodem takiego zachowania był uszkodzony wtrysk. szarpała a do tego auto paliło około 2litry więcej. Teraz wszystko wróciło do normy mieszczę się spokojnie w 6,5 l. Pozostał jeszcze jeden problem z którym walczę - drgania silnika na wolnych obrotach (postoju) odczuwalne...
Podgląd parametrów i czasów wtrysków. Trochę dużo tego się nazbierało ale mocy zapach benzyny + problem nasilający się na zimny silniku w wysokich temperaturach otoczenia sugeruje zalewanie. Czujnik temperatury bądź instalacja LPG rozjechała benzynę. LPG należałoby nie używać przez kilkaset km i to najlepiej w nie mniej niż 3 cyklach odpalania i stygnięcia....
Na początek bym przeczyścił EGR jeśli zasyfiony lub podmienił na 2 sprawny i przeprowadził jego adaptację (odpowiednim programem oczywiście),i powinno pomóc.
Przepustnica po oczyszczeniu do adaptacji ,egr wysterować przez spr. elementów wykonawczych (ma klikać) ,potem nastawy egr grupa 74.Wartość z czujnika grupa 3 pozycja 3,na jałowym 320-400 mbar w miarę stabilna wartość
Konieczny reset parametrów adaptacji, następnie sprawdzenie parametrów na benzynie i poprawna regulacja instalacji LPG.
Na moje wypadało by sprawdzić adaptacje, czy sonda lambda działa i czujnik temperatury silnika i czy gaz się nie sączy do kolektora na postoju przy wyłączonym silniku. Potem ewentualnie rozrząd i kąt zapłonu, ale jak na gazie działa, to później. Jeśli były jakieś rzeczy wymieniane w ramach diagnostyki, to dobrze żebyś tu o nich napisał.
Jak masz interfejs to sobie to sam możesz zrobić: 01 sterownik silnika 04 adaptacja 60 blok przepustnicy, czekasz aż w 4 polu pokaże sie adaptacja ok i 06 wyjście i po robocie.
Witam, mam problem z Fabia I ATZ (takie oznaczenie znalazłem w bagażniku), po skanowaniu przez vag-com dostaję następujące błędy, które po wykasowaniu wracają po przejechaniu paru km: 17526 - Oxygen (Lambda) Sensor Heating: B1 S2: Open Circuit P1118 - 35-00 - - 16524 - Oxygen (Lambda) Sensor B1 S2: No Activity P0140 - 35-10 - - - Intermittent Z tego...
Zamieniłem cewki z 1 cylindra na 2 i znowu ten sam błąd. Jeżeli chodzi o przegląd zaworów (bo możę być tylko nagar) to zrobie w przyszłym tygodniu, natomiast nie rozumiem o co chodzi z tą próbą olejową - (ciśnienie na tłokach)? Ponadto chciałbym się zapytać czy czyszczenie i adaptacja przepustnicy ma sens? Pozdrawiam.
17 -licznik 10-adaptacja 00-kanał i wsio pozdro.:D
jeśli falujące obroty, to może przepustnica do czyszczenia, oczywiście po czyszczeniu adaptacja. a który to rok pr. i ile przejechane km i czy kiedykolwiek była taka operacja robiona?
Witam Skoda Fabia 1,4 MPI 68 KM proszę o pomoc co za elementy są odpowiedzialne za wolne obroty (praca silnika na luzie - postój) silnik podczas pracy na postoju bardzo nierówno pracuje tzn czuc wyraźne drgania. Czyściłem przepustnicę adaptacja równiez była przeprowadzona co jeszcze może być powodem
Wejdź w adaptacje najpierw w kanał 0 i zapisz i dopiero się loguj. Może wtedy pójdzie?
Auto straciło kodowanie przy wymianie licznika na maxidot a nie mam zrobionego auto scanu by powrócić do adaptacji dlatego napisałem post z prośba o przeliczenie
Często błąd jest w samym katalizatorze i to najczęściej on powoduje blad, ale możesz spróbować wymienić sondę kontrolna (za katalizatorem). U mnie ani wymiana sondy ani adaptacja nie pomogła. Spaliny na diagnostyce na 5, a check mimo to świecił. Pomógł patent z rezystorem i kondensatorem, ale to oczywiście ostateczność.
vag-iem 17 licznik, 10 adaptacja, blok 10- kilometry (ustawić 150) blok 12 czas w dniach (ustawić 365).
Zasilanie w paliwo (ciśnienie z pompy) i wydech czy drożny? Procedura adaptacji nie przejdzie jeśli są błędy w sterowniku. Wartości otwarcia przepustnicy prawidłowe?
Witam wszystkich! Problem jest taki: Praca silnika na benzynie(samochód to Skoda Fabia 1,4mpi), obroty na rozgrzanym silniku falują i silnik czasami "skacze". Dodam, że wcześniej podobne objawy były i na gazie i na benzynie, pomogło czyszczenie przepustnicy. Na gazie samochód chodzi super. Znajomi sprawdzili ciśnienie na wtrysku, pompka okej, filtr...
Miałem podobny problem z vw caddy identyczny motor. U mnie pomogła wymiana włącznika hamulca świrował epc stary właściciel wyjął żarówkę z licznika od epc by jak zacytuję go nie wku.....o. Nowa żarówa , adaptacja przepustnicy i śmiga aż miło spalanie na trasie około 7,5 l
Przy składaniu tego siłownika są trzy "pułapki": 1. Odwrotnie wsadzony silnik. Kręci w druga stronę i siłownik blokuje się w skrajnej pozycji. 2. Odwrotnie wsadzony potencjomentr tu ryzyko mniejsze i tylko w niektórych modelach siłowników. 3. Złe zamontowanie całego siłownika. Tzn zła pozycja zazębienia z trybem klapy. Po montażu trzeba skasować błąd...
Musisz połączyć się z licznikiem [17]. Potem, wchodzisz w adaptacje [10]. Wybierasz kanał nr 2. W oknie Stored Value - Zapisana wartość powinno pokazać się 1. Jako New Value - Nowa wartość, wpisujesz 0. Następnie naciskasz Test i na końcu Save - Zapisz. Jak w okienku Stored Value - Zapisana wartość pojawi się 0 wtedy wychodzisz z adaptacji naciskając...
adaptacja fabia fabia adaptacja licznik fabia adaptacja licznika
listwa trzask przeprogramować sterownik arduino zegar
Xerox WC6605 – gorąca obudowa pod skanerem w trybie uśpienia, fuser grzeje Toshiba 55UA2063DG Firmware: Official Sources, Main Board 17MB170/17MB180, Panel VES550QNDB-N2-N43