a tam adaptacja zaworu nie jest wymagana
To trzeba spróbować sprawdzić samą instalację do EGR. Tak jak pisałeś masz +12V , masa , 5V 5V. 12 i masa jest do sterowania samym zaworem, bo potrzeba "dużej siły" aby go otworzyć. Sygnał 5V wolt jest do potencjometru. Jedna 5V jest stałe a drugie 5V pojawia się na wtyczce bo nic nie jest podłączone ale jest to sygnał zwrotny do ECU. Jak masz jakiś...
Witajcie Nie chcę zakładać nowego wątku. Mam objaw skaczącego ciśnienia na listwie paliwowej. Postanowiłem wymienić zawór Y74 czyli zawór regulacji ciśnienia. Po wymianie i załączonej adaptacji tego zaworu , ciśnienie na jałowym utrzymuje się ale podczas przyspieszania ciśnienie rośnie powyżej 300bar od zadanego i silnik wchodzi w tryp awaryjny. Co...
Info z oryginału: Pomoc diagnostyczna Po wykonaniu obsługi serwisowej turbosprężarki lub jej części składowych trzeba wykonać ponowne wuczenie turbosprężarki. Zaniedbanie wykonania procedury wuczania turbosprężarki może spowodować ustawienie innych kodów DTC. Procedura wuczania turbosprężarki jest niezbędna po wykonaniu następujących procedur serwisowych:...
Witam Czy po czyszczeniu egr w toyocie corolli 2005 diesel 1.4 d4d wymagana jest jakaś adaptacja / udział komputera diagnostycznego ? I drugie, czym należy smarować (o ile trzeba) ośkę zaworu ? Pytam, bo chciałem go wyczyścić samodzielnie, a nic nie wiem o adaptacji. Czy wystarczy po prostu włożyć wyczyszczony zawór z nowymi uszczelkami. pozdrawiam
Rzeczywiście tą drogą adaptacja ruszyła, słychać że zawór stuka, napięcie się zmienia jednak sprawa się nie kończy bo po chwili wyswietla błąd i proces zostaje przerwany. Zawór EGR jest nowy jednak tzw wariant ekonomiczny czyli jakiś engitech - może mieć to znaczenie że nie da sie go zaadaptować?
Prerequisites (General): Ignition ON Engine OFF Battery voltage at least 11.5 V [Select] [01 - Engine] [Meas. Blocks - 08] Select Group 074. [Go!] MVB 074.1: Min Position in Volts MVB 074.2: Max Position in Volts MVB 074.3: Potentiometer voltage MVB 074.4: Adaption status: (Run/OK/etc) [Switch to Basic Settings] MVB 074.4: Adaption status: (Run) then...
Zawór wymieniony na nowy. Zrobiona adaptacja i mam nadzieję że po problemie.
Poradziłeś sobie z problemem podwyższonego spalania? Natrafiłem na ten temat przypadkiem, bo szukałem rozwiązania podwyższonego spalania (w zakresie jakim podajesz) na biegu jałowym, ale w Zafirze B. Podwyższone spalanie pojawiło się po wymianie zaworu SCV na pompie CR. Potrzebna była adaptacja tego zaworu. Widzę, że wymieniałeś zawór EGR. Czy przeprowadziłeś...
Nie przechodzi też adaptacji zaworu faz (at)ElektrodaBot https://obrazki.elektroda.pl/8822744300_... Wstępna ocena dostępnych informacji Najnowsza obserwacja wskazuje, że test funkcjonalny przestawiania faz wałka rozrządu dolotu (tzw. VVT – Variable Valve Timing) kończy się błędem i komunikatem: • „Aktywacja wadliwa, aktywacja niemożliwa”...
Właśnie sprawdziłem to wszystko wiem jest dodatkowa sprawna;) podpiołem manometr przed filtrem poprzez trujnik i pokazuje 4 bary ;) Ale mam taki problem samochod nadal nie odpala ukalad odpowietrzony przy wtryskach paliwo jest odpalam samochod purtnie dosłownie i gasnie...odkręcam rurkę od wtrysku pusta;/ pompa cr jest nowa ogólnie posiadam 2 pompy...
no więc jeżeli miałeś doczynienia z fordowski 2.2 hdi nie wmówisz mi że nie korzystałeś nigdy z adaptacji zaworu (wyżej zwaną adaptacją pompy) równierz 2.3 jtd z iveco adaptacja zaworu + adaptacja przepustnicy. Cała afera zaczeła się od tego że chłopak laczkiem nie widzi cisnienia na listwie więc na pewno nie bedzie w stanie tym sprzętem zrobić jakich...
Bloki pomiarowe na vag 5053 Ogólne:1 1-a)RPM,b)temperatura płynu chłodzącego silnik,c)wartość kontroli lambda (%) (regulacja wtrysku),d)wartość osiągnięta(10110011) 2 i 3 Systemy z czujnika ciśnienia kolektora ssącego: 2-a)RPM,b)obciążenie (%),c)Średni czas wtrysku (ms),d)ciśnienie na kolektorze wlotowym (Mbar) 3-a)RPM,b)ciśnienie na kol.wlotowym (Mbar),c)kąt...
Mimio ze po resecie pokazuje ze wałki i wał pokazuje ze adaptacja ok. Skoro adaptacja jest ok, to jedynie można uznać że czujniki masz dobre, ale nie wpływa to na ustawienie rozrządu i dopóki nie ustawisz prawidłowo rozrząd to błąd będzie powracał. Rozrząd był przy mnie ustawiany i tego walka nikt nie dotykal. Może i przy Tobie nikt nie dotykał, ale...
Witam, Potrzebuję wskazówek dotyczących przeróbki generatora zasilanego gazem ziemnym na pracę z LPG (G31, 37 mbar) poprzez osobną instalację (reduktor, filtr, zawór/elektrozawór, dysza/injektor). ... Krótka odpowiedź Tak – silnik o pojemności 580 cm³ i mocy 13-15 kW można bezpiecznie „zagazować” z NG na LPG (G31, 37 mbar), ale: 1. Trzeba przebudować...
To Ford czasem wystarczy adaptacja po wymianie zaworu scv a czasem masz uszkodzony wtryskiwacz i przez to ucieka ciśnienie paliwa uniemożliwia to rozruch silnika. Nie kojarzę ale może być też uszkodzony zawór bezpieczeństwa na listwie rampie, jest to czysto mechaniczny element.
Adaptacja zaworu wysokiego ciśnienia? A co to?
Witam mam problem, polo 1.4 silnik AUA błąd 17951 w/g mnie to "nie przeprowadzona adaptacja zaworu recylkulacji spalin", jak to zrobić w którym bloku, ewentualnie jak się myle to co to za błąd. Z góry dziękuje za pomoc
Adaptacja przepustnicy i zaworu EGR - to musisz wykonać. [url= https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3... więcej informacji.
Możesz jeszcze przyjrzeć się wtyczce zaworu , ale generalne jak mówi przedmówca wymiana i adaptacja zaworu .
Jam ma zrobic adaptacje skoro masz błąd zaworu EGR. To tak jakbyś chciał światło zapalić a masz żarówki spalone. Usuniesz przyczynę pojawienia się błędu to i adaptacja ruszy. Na tą chwile nie wiadomo czy problemem jest zawór, uszkodzona instalacja czy EDC.
Witam po wymianie zaworu egr wywala blad potencjometru recyrkylacji spalin czy powinienem przeprowadzić adaptację? Passat b6 bmp
Bloki pomiarowe. Będzie też tam widać sygnał z EGR. Czy była robiona adaptacja zaworu EGR? Sprawdzić instalację między EGR a ECU.
podjedż zrobie... Dodano po 2 dynamiczna wymiana oleju w skrzyni kasowanie licznika wymiany oleju i adaptacja skrzyni jak to nie pomoże to sterownik z zaworami na stół czyszczenie w ultradzwiekach i regulacja zaworu sl...
Wyskakuje taki błąd, raz widzi go jako błąd stały, raz przerywany. Jednak po tym co dziś robiłem zgasła kontrolka silnika (mimo że błąd jest aktywny). - Sam zawór jest sprawny, działa w teście, grzybek się porusza. - Napięcie na zaciskach potencjometru ok. 5V na skraju, odczep ma przy zamknięciu nieco ponad 1V, otwarcie to niecałe 4V. Sygnał na oscyloskopie...
Tez może być, miałem podobną sytuację, pomogła adaptacja zaworu EGR a później nastawy podstawowe.
zawór proporcjonalny ma tendencję do zacierania [zacinania ] sdp3 smar i rozruszanie jego na jakiś czas pomoże no po rozruszaniu oczywiście adaptacja zaworu [konieczna]
emperatura jest ok tak jest a wskaźnik jest tylko do miłego patrzenia przy wolnych obrotach ciśnień powinno od 250-350 sprawdź kostkę od czujnika ciśnienia i można spróbować adaptacji zaworu pompy
Najpierw trzeba sprawdzić szczelność wężyka wychodzącego z przyłącza P2 zintegrowanego zaworu magnetycznego. Jeśli wężyk będzie cały a na jego końcu będzie wyczuwalne podciśnienie (po przytknięciu doń palca) to trzeba wymontować i sprawdzić zawór EGR czy się uchyla np. po podpięciu do króćca jego siłownika wężyka z przyłącza P6 zdjętego wcześniej z...
Niestety po wyjęciu któregokolwiek czujnika lub zaworu samochód ma tryb awaryjny i nic się nie da stwierdzić. Zamieniłem czujniki miejscami jest tak samo. Zawory zamieniłem już wcześniej. Zrobiłem reset wielokrotnie. Ja adaptacji nie zrobiłem, gość co mi diagnozował robił adaptację ale twierdził że adaptacja jakby nie chcę się wykonać. Robił to w Dis.
Rozumiem, że to silnik "puma". Przekładał Pan słupek, czyli domniemam, że osprzęt Pan przełożył? Czy układ zasilania ma Pan Denso? Jeżeli tak, konieczna będzie adaptacja wtryskiwaczy i zaworu regulującego ciśnienie paliwa. Zapewne podczas falowania obrotów silnik ba wyczuwalnie bardziej stukową pracę? Wysoce prawdopodobne, że pomoże.
Czyli w tym przypadku silnik dziala jako hamulec-tlumik rozwijania linki, a silnik spalinowy nawija linke z powrotem na beben. Sadze ze zawor iglicowy ze sprezyna dociskana pokretlem regulatora powinien wystarczyc. Prawdopodobnie bedziesz musial dobrac twardosc sprezyny, aby miec wiekszy zakres regulacji na pojedynczym obrocie pokretla, abys nie musial...
Witam, jakiś czas temu zabrałem się za przeczyszczenie przepustnicy którą wymontowałem, zaworu EGR nie ruszałem jedynie w środku przeczyściłem benzyną. Czy po takim czyszczeniu potrzebna adaptacja tej przepustnicy? Pozdrawiam
Witam. Chcę ucywilizować swój zawór CWU który kiedyś "wyrzeźbiłem" ze zwykłego zaworu i silnika od wycieraczek. Mam na oku zawór z siłownikiem 230V i sterowaniem trzyprzewodowym jak na zdjęciu. https://obrazki.elektroda.pl/6947606700_... Używa ktoś takich zaworów? Jak wygląda sterowanie takim zaworem? Czy jest możliwość zaadoptować do tego...
adaptacja pompy po wymianie zaworu zrobiona ? sorry nie doczytałem , nie ten rok samochodu
Przerabiałem to , trzeba użyć obd. wyjścia są dwa : 1) Adaptacja zawór na zimny i a na gorącym 2) Zaprogramować minimalne otwarcie lub zapomnieć jak kolega Pain ... pisze błąd wyskakuje gry ma przecieki przy całkowity m zamknięciu lub nie działa prawidłowo ( adaptacja , sterowanie , uszkodzeni , błąd aktualizacji )
Rzeczywiście, macie Panowie rację. Należało usunąć ostatnią cyfrę. Potwierdziłem to pożyczając i diagnozując TEXA. Wyskoczyły te same błędy, tylko bez ostatniej cyfry i z opisami pasującymi do wyżej przytoczonych. Dziękuję za odzew. Zostało odnaleźć problem i go rozwiązać. Chociaż w sumie zapytam tutaj, może ktoś z Was będzie miał pomysł. Peugeot Partner...
W moim Polo j.w. zapala się check vag pokazuje błędy 16786, PO402 i 16708, PO324 które kasuję, ale po przejechaniu kilku/nastu km. check zapala się ponownie. Wyczyściłem EGR grzybek, na krótko zamyka, otwiera, zamontowałem i po przejechaniu kilkunastu km. sytuacja się powtarza, z tym, że wolne obroty zaczęły spadać aż do zgaśnięcia, w końcu ustabilizowały...
Przyczyną tego drugiego błędy może być zle wykonany EGR. Tak wygląda jakby pokazywał inne położenie zaworu niż jest w tej chwili. Widać to będzie w blokach pomiarowych. Zanim zrobisz adaptacje to najpierw wykasuj nastawy podstawowe w kanale 00 w adaptacjach. Temperatura silnika między 20 a 60 stopni, silnik zgaszony, błędy wykasowane.
Ja bym założył Lekr od Favoritki 1.3, to samo co Pierburg, tylko maksymalnie uproszczony. Będzie ci pasował bez żadnych przeróbek do kolektora, pod filtr powietrza i mikser zostanie ten sam. Gaźnik kosztuje grosze i są tanie części - do kapitalnego remontu trzeba kupić uszczelkę komory i dwie membrany, jedną od pompki przyspieszającej, a drugą od zaworu...
Nie wymieniałem żadnej części. Jedyna adaptacja (nie kalibracja) jaką mogę zrobić to egr i przepustnicy. Rozumiem że piszesz o przepustnicy.
Jesli chodzi o df025 to nie tylko sygnalizuje przepalona swiecę ale równiez problem modułu świec żarowych i jego połączeń z ECU silnika . Do zrzucenia zderzak lub nadkole i kontrola instalacji pod kątem ciągłości przewodzenia pomiędy modułem i ECU silnika - ew. wymiana modułu. Uwaga. Przy tym błędzie swiece na pewno nie grzeją . DF114 - zawory EGR które...
Dzięki MAN za odpowiedź. A może ona jest uszkodzona? Mam takie parametry odczytane Delphi: Opis 3929 Odchyłka sterowania lambda - za wysoki - Staly Różnica ogranicznika w filtrze cząstek stałych: 3 mbar Wskaźnik zawartości sadzy (wartość/100): 98 Ustawione położenie zaworu EGR: -159% Recyrkulacja spalin (tryb): Adaptacja wartości lambda Liczba udanych...
Mam problem z wprowadzeniem nastaw podstawowych EGR-u w silniku 1.8l APG. Auto wcześniej przyjechało na następujące usterki: 17536 - Zespół 1; adaptacja mieszanki (mult.): mieszanka za uboga P1128 - 35-00 - - 17852 - Potencjometr zaworu recyrkulacji spalin (EGR) (G212): niezrozumiały sygnał P1444 - 35-10 - - - Sporadyczny 16787 - Zawór recyrkulacji...
Zrób że tą adaptację, tylko już nie pamiętam czy funkcja 10 (dopasowanie) i kanał 74, czy funkcja 04 (przejście do nastaw podstawowych) i kanał 074. Nie pamiętam, bo 1552 robilem już dawno, teraz mam inny sprzęt który jednym klikiem robi co chce. Ale chyba 04->074, będziesz tam miał cztery pola, w pierwszym skrajnym ma się pokazać 0,6V po adaptacji,...
Nie wiem czy w ogóle istnieje tam adaptacja jest chyba tylko resetowanie wartości adaptacyjnych, lexia ma opcje dodaj nowe urządzenie jest opcja egra i wykonaj inicjację i tylko to. Sterownik boscha.
Chciałbym najpierw sam spróbować wyczyścić ten EGR jeżeli pomoże to będzie coś co się już nauczę i zostanie dla mnie, a jak nadal będzie to samo wtedy pojadę do mechanika - przynajmniej spróbuję. Tylko nie wiem czy będzie konieczna adaptacja stąd post na tym forum. Jeśli tak to odpuszczę, a jeśli nie to spróbuje sam.
Pewnie adaptacja klapki wlewu paliwa nie zrobiona, i ECU dostaje informację o niepełnym kącie otwarcia, więc nie ma info o ponownym zatankowaniu pojazdu i nie odpowietrza( czytaj nie otwiera zaworu odpowietrzającego).... Czego to ludzie nie napiszą! P.S. "Nie ma takiej rury, której się nie da odetkać"
auto kupione z taką przypadłością plus braki mocy - rozrząd ustawiany kilkakrotnie na blokady jest na 100% - teraz jest moc , tylko zostało cykliczna praca zaworu na wolnych obrotach - takie krótkie trykanie . Koło rozbierane i weryfikowane - nie ma się do czego przyczepić , ciśnienie oleju na zimnym ok 4 bar [ trochę dużo ] na rozgrzanym nie spada...
Dzięki za szczegółową odpowiedź. Więc teraz mam bałagan... mam ustawione na "Korekta" właśnie w celu zmniejszenia temperatury zasilania jak robi się za ciepło, zawory termostatyczne w cały świat, a harmonogram taki żeby regulator przechodził w temperaturę nocną w dzień aby wyłączyć piec około południa na parę godzin. W nocy też się wyłącza. Miałem kiedyś...
VOLKSVAGEN / AUDI PRZEGLĄD USTEREK DIAGNOSTYCZNYCH (DTC) Przegląd usterek diagnostycznych (DTC) jest dostosowany do kodów VAG i SAE (OBD-II) Zasady włączania MIL A=MIL zaistniały pierwszy raz B=MIL zaistniały drugi raz C=Usterka związana z brakiem emisji – tylko lampka serwisowa D=Usterka braku emisji – brak lampki serwisowej DTC (VAG)DTC...
Dobry, Jak w temacie, czy tak (video) powinna wyglądać adaptacja EGRu? Mogę zrobić logi jak trzeba. Kanał 74 przy normalnej jeździe przez większość czasu pokazuje 0.92V zadanej coś mi tu się nie podoba. Czasem pokazuje się błąd EGR 16787 p0403 zawór EGR-N18 Wadliwe działanie. Pojawia się raz na miesiąc. Proszę o porównanie kogoś kto ma taki sam silnik...
Pierwsze kontrola zaworu n18 w funkcji diagnoza elementów wykonawczych ,pózniej wybierz nastawy podstawowe grupa 074 wykonaj i rozpocznie sie adaptacja, po jej zakonczeniu w polu 04 pokaże sie ok wiec wyjdż z tej funkcji .Warunek adaptacji to prawidłowe napiecie akumulatora i nie naciskanie pedału gazu w czasie jej trwania
Nie mam zaworu mieszającego. Miałem mieszacze z listwą firmy KanTherm 77A - ale nie dogrzewało mi góry stąd zrezygnowałem i jest o niebo lepiej. Grzejniki mam przewymiarowane i spokojnie daje radę przy niskich parametrach. Na zdjęciu tylko miejsce gdzie jest sprzęgło z kolektorem, dalej idzie do rozdzielaczy na podłogę góra i dół oraz na kaloryfery....
Witajcie Na wstępie zaznaczę, że próbowałem już się zdoktoryzować z wcześniejszych tego typu tematów jak również korzystałem z usług już dwóch "fachowców". Jednak póki co jestem dalej w ciemnej , problem nierozwiązany więc chwytam się wszystkiego co może pomóc. Opisuję sytuację w nadziei na podpowiedź. Zwyczajnie po ludzku jak ktoś wie niech proszę...
Dobra, adaptery przyszły, głowica jeszcze nie chociaż już tydzień od zamówienia ale nie o tym chciałem. Przejściówki na zawór pasują idealnie, dziś w aldi-ku są głowice termostatyczne za 59.99 zł - THERMy Eurotronic. Kupiłem i pasują - wszystko działa, adaptacja przeszla pomyślnie http://obrazki.elektroda.pl/2384365700_1...
Ja pierwsze bym podłączył komputer i sprawdził wysterowanie zaworów przestawiacza na wałkach. Fajnie jakby się udało załapać moment w którym jest błąd. Była robiona adaptacja zaworów i kół zmiennych faz po wymianie?
Witam. To dopiero początek przygody z elektrodą, wcześniej rzadko sam pracowałem przy aucie. Mam problem. Od dwóch tygodni moja połówka jest szczęśliwą posiadaczka VW Lupo. Auto na samym początku zostało oddane do diagnosty w celu znalezienia wszystkich błędów i dokonania napraw. Już na początku auto nie trzymało niskich obrotów i po zagrzaniu się spadało...
Witam, kupiłem samocchód po wypadku, miał rozwalona m.in. klapę regulacyjną (przykręcana zaworu recylkuracji spalin) czy po wymianie na drugą trzeba zaadoptować ją i jak to dokłądnie zrobić, oraz przepływomierz, nie wiem czy był oryginalny czy też nie trzeba będzie go adoptować czy nie (można to jakość sprawdzić czy jest zaadoptowany)? Na silniku nie...
Dzieki za odpowiedz - mozesz troszeczke jasniej? :) Dodano po 43 jak sprawdzic czy sonda dziala ok? Dodano po 9 i wydaje mi sie ze 'too lean' - oznacza 'za chudy' , 'zbyt ubogi' :) Dlatego cos mi nie pasuje to tlumaczenie na polski ;) Dodano po 2 takie jest tlumaczenie na stronie http://www.mojtorun.pl/elektronika/index...
Witam wszystkich forumowiczów,zwracam się do was z prośbą o pomoc. Mam problem z adaptacją przepustnicy w Vw Polo 1,6 75km (sterownik Marelli), którą chciałem zaadoptować w programie vag-com wersja: 311.2. Polówka nie trzymała obrotów, przygasała, więc postanowiłem wyczyścić przepustnice (była strasznie zasyfiona). Obroty podniosły się, auto nie gaśnie,...
Podobny temat: https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Jeszcze jedno udało mi się znaleźć. Dysze od gazu były wkrecone tak że zasysało powietrze lewe. Gazownik bardzo niedokładnie to zrobił. Po wymianie sond i usunięciu nieszczelności - czas wtrysku spadł na 5.5 ms - 6 ms na wolnych na ciepłym silniku ( temp. robocza) . Ale i tak jak rano odpalam to trzęsie się strasznie i nieraz jakby strzelił w kolektor...
http://obrazki.elektroda.pl/5692412900_1... http://obrazki.elektroda.pl/9035595800_1... Witajcie Bardzo proszę o pomoc w temacie podłączenia zbiornika hydroforowego z jednoczesną jego zmianą z membranowego na "zwykły". Moje pytanie jest następujące, czy mogę podłączyć zwykły zbiornik wykorzystując istniejącą instalację,...
Witam, Jestem tutaj nowy więc proszę o wyrozumiałość. Było wiele tematów o tym błędzie jednak dalej nie mogę sobie z tym poradzić. P1297 Pressure drop between Turbo and Throttle Valve (Check D.V.) diagnozowany Launchem X431. Kiedy tylko błąd się pojawi obroty dostają świra. Zaczęło się od uszkodzonego termostatu i ssania korka oleju. Po wymianie termostatu...
dobra opisze po kolei co robię. wszystko robię według procedury podanej na stronie vag-com.pl Aby prawidłowo przeprowadzić procedurę adaptacji przepustnicy, muszą zostać spełnione następujące warunki: ► Brak błędów a pamięci sterownika silnika. Błędów brak więc nie ma czego kasować. ► Napięcie akumulatora przynajmniej 11.5 V Napięcie jest...
Dzięki za informację. Kolega ma plusika. Mam jeszcze jedno pytanie. Czy błąd dotyczący adaptacji zaworu EGR może być spowodowany eksploatacją samochodu na krótkich odcinkach - 10 km do pracy i z powrotem do domu raz może dwa razy w miesiącu jakieś 100 km. Będę bardzo wdzięczny za wskazówki bo widzę że mamy znawcę.
Pompa z nastawnikiem HDK - z nazwy jest to pompa z nastawnikiem MECHANICZNYM. Nie pisz głupot.HDK to czujnik położenia nastawnika pompy stosowany od około 1993 roku.Są to czujniki indukcyjne bezstykowe które zastąpiły wcześniej stosowane potencjometryczne. Mam pytanko, otóż w jaki sposób można regulować kąt wtrysku na zapalonym silniku Nie można.Przynajmniej...
naliczyłem sześć kabelków _(6) niby piszą w serwisówce, że to IACV-AAC valve. I teraz niespodzianka, okazuje się , że po zabiegu głupkowatym ale są rezultaty jest narazie poprawa - jutro przetestuję. Zrobiłem tak. - odpaliem auto pojeździłem nagrzało się do temp 85 C, oczywiście obroty wariują i za wysokie - na pracującym silniku wyjąłem wtyczkę od...
Wtrysk system Denso czy Continetal? Zrób adaptację zaworu regulacji ciśnienia paliwa, jeśli pomoże to przyczyną jest zacierający się ów zawór regulacji, który to zaciera się przez opiłkowanie pompy wtryskowej.
I zrobiłeś adaptację tych zaworów? Mam dokładnie tak samo jak w Twoim przypadku. VCDS też podpowiada ciśnienia. Robiłem to kilkakrotnie i zawsze wywali błąd.
Wymieniłem zawór na nowy orginalny auto na chwilę odpaliło i zaraz zgasło po pewnym czasie odpaliłem ponownie i zaczęło chodzić tylko głośno przy próbie dodania gazu samochód zgasł. Trzeba robić adaptacje tego zaworu pozdrawiam?
Nie wiem jak to się zachowywało przed wiązka. Spróbuj mu zresetować adaptacje zaworu dozującego i niech się przyuczy. Jakie masz ciśnienie na listwie zmierzone względem żądanego?
Czesc. Jestem po wymianie zaworu na szynie common rail, ale bez zadnej adaptacji. Cisnienei paliwa dalej dziwnie skacze, zabiore sie za zaworek na pompie oraz sprawdze czujnik cisnienia na szynie. Czy sa wymagane jakies adaptacje zaworu, ktore pominalem, a ktore pomoglyby zniwelowac drgania na biegu jalowym ? Pozdrawiam
Proszę o pomoc w ograniczeniu działania zaworu EGR w silniku z Seat Leon 8P 1.6 16V(CAY). Obecnie gdy próbuje wejść w kanał 3 podczas adaptacji wyskakuje błąd. Próbowałem w Seacie oraz w Jettcie i w obu przypadkach to samo. Robił ktoś takiego moda ma jakiś pomysł na to ?
Spróbuj zrobić adaptację zaworu EGR.
Zawor EGR w DV6 nie wymaga zadnej adaptacji.
Zegary to tylko "Service Due", w/g mnie kolejność nie ma znaczenia. Można liczbę kuponów ustawić na 0 i w ogóle przestanie się wyświetlać komunikat na zegarach.
Zrób adaptację zaworu w pompie, wyczyść EGR, podejrzyj oscyloskopem jak pracuje pedał gazu czy nie jest wytarty i nie podaje dziwnych wartośći "szumów". To narazie na tyle. Daj znać co ustalisz.
A adaptację zaworu robił?
Robiłeś najpierw adaptacje zaworu w pompie cr??
Błąd od górnego ogranicznika wzniosu zaworów P1023 i błąd od adaptacji P1025
Po wymianie zaworu egr musisz zrobić adaptację zaworu, czy te objawy długiego kręcenia pojawiły sie po rozrządzie???
Spróbuj zrobic adaptacje zaworu EGR, u mnie narazie spokój.
Tak zgadzam się w 100%, wiązka wizualnie wygląda poprawnie, nawet piny we wtyku ECU, zamówię inna na poniedziałek, ale mam pytanie jeszcze czy steruje tym zaworem coś oprócz ECU? Lub czy trzeba robić jakąś adaptacje zaworu? Mam opcom china ale nie łączy się z pompą. Dam znać jak poszło z wiązka, ale mam obawy gdyż podłącze pwm pod regulator to cyka...
Zrobiłeś po wymianie adaptacje zaworu EGR ?
Może trzeba dokonać adaptacji zaworu EGR?
W Polo 9N 1.4 75 KM benzyna po wymianie zaworu EGR, świeci się cały czas kontrolka check engine. Mechanik który wymieniał zawór, twierdzi że kontrolka świeci się ponieważ komputer nie widzi przeprowadzonej adaptacji zaworu i uznaje to jako błąd i wywala tą kontrolkę. Sugeruje wgranie nowego softu. Co o tym sądzicie?
Poszukuje informacji na temat adaptacji zaworu turbiny (elektroniczny), sprawa pilna
No to muszę u siebie wymienić ten zawór na nowy i zobaczyć jaki efekt. Czy po wymianie zaworu trzeba robić adaptację????
P1402 - zatkana kapilara dozująca układu recyrkulacji spalin, takie jest tłumaczenie ze strony forda, u mnie na mega macs jest trochę inaczej, P062B błąd związany z wewnętrzną usterką sterownika silnika. Jeżeli chodzi o adaptację zaworu EGR to jak najbardziej tylko czemu ten błąd pojawia się od razu po włączeniu zapłonu i nie można go skasować ? Niestety...
Sterowanie zaworem EGR może być pneumatyczne i elektryczne. Może być i tak, że masz zawór sprawny a układ sterujący nim ma usterkę, przecież zmieniłeś na inny a usterka pozostała. Nie będzie to może porada właściwa, ale od Ciebie zależy jak ostatecznie postąpisz. Na znanym portalu są w sprzedaży "zaślepki", które montuje się w zamian za podkładkę pomiędzy...
Jeżeli silnik YD22DDTI, to ja bym zaczął od adaptacji zaworu SCV.
Założyłem stary zawór magnetyczny i podciśnienie jest zawór się otwiera i zamyka z tym że nadal gubi a na nowym nie ma wcale nie mam pomysłów o co chodzi Dodano po 1 Nie trzeba zrobić jakiejś adaptacji tego zaworu?
Montuj bez problemu. Zawory z czarnymi gniazdami to BW (Borga Warnera) możesz je spokojnie zastąpić. Montuję nie robiąc adaptacji i jest ok.
Jakie wysokie ciśnienie ?. Tak jak pisałem, być może coś z softem jest źle i dlatego wysypało się przy resecie. Jeżeli dodatkowo masz U0100 z tego wniosek że nie do końca dobrze twój ELM daje sobie radę z autem i dlatego może ten błąd się pojawić. Mogło to też spowodować problemy przy adaptacji zaworu EGR.
Pompa z jednym zaworem wymaga adaptacji zaworu. Procedura naciskania pedału gazu Procedura: 1. przekręć kluczyk aż zapalą się wskaźniki na desce rozdzielczej 2. poczekaj 3 sekundy 3. wciskaj pedał gazu do końca 5 razy w ciągu 5 sekund - po 5 razie puszczasz pedał gazu 4. czekaj 7 sekund 5. po 7 sekundach wciśnij i trzymaj pedał gazu przez 10 sekund...
W Ford po wymianie zaworu scv trzeba zrobić adaptacje. Zresztą po wymianie wtryskiwaczy czy pompy paliwa także.
Z tym błędem zapala. Wykasujesz jak przejdzie procedurę adaptacji 90°C itp. Żarówka podłączona do zaworu miga? A co wy chcecie grzać w EDC15?
Zawór N276 jest z tyłu listwy CR, bliżej grodzi silnika. Na zaworze jest podkładka, która się zgniata, jednorazowa ale ludzie handlują używanymi zaworami, więc Twoje ryzyko. Lepiej zamień całą listwę. Czytałem o adaptacji tego zaworu po montażu ale w końcu nie znalazłem jak to zrobić, po odpaleniu chwilę bujał i się uspokoił.
adaptacja maglownicy adaptacja wspomaganie adaptacja klimatyzacji
avast kwarantanna miernik naładować zresetować hasło laptop
Światła stop nie świecą, żarówki i bezpieczniki sprawne – diagnostyka instalacji, wyłącznik hamulca Sharp LC-40LE821E – oprogramowanie, firmware 1.12, instalacja z USB, archiwalne pliki