Bloki danych, adaptacja to zupełnie co innego. Możesz najpierw wejść w adaptacje - kanał 00, wartość 0, zapisz a potem w bloki danych i tam odpowiedni kanał - 98, przełączyć z prawej strony na USTAWIENIA PIERWOTNE, wtedy przepustnica powinna zacząć się ruszać, odczekać z minutę, przełączyć na BLOKI DANYCH (wcześniej ten sam przycisk miał nazwę USTAW....
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Takie sprawdzenie Ci nic nie da. W blokach pomiarowych obserwować wartości z niego. Można spróbować zrobić adaptacje czujnika. Zmień program na VAG lub VCDS Lite. Pod siedziskiem tylnej kanapy.
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
Dobrze żeby był oczyszczony ze wszelkich osadów, czyli zregenerowany. Ale odblokowanie go z nadmiaru sadzy na pewno pomorze w przepływie spalin przez filtr. Filtr pewnie wygląda podobnie jak poniżej http://obrazki.elektroda.pl/7549918000_1... gdzie utrudniony jest przepływ spalin. Jeśli chodzi o bloki pomiarowe to bloki od 68 do 75 dotyczą...
Witam mialem ten sam problem wiec wymieniłem zaciski hamulcowe wymienilem przycisk od recznego spakowałem błędy zrb adaptacje zaciskow i ręczny zaczął dzialac normalnie
Użyłem 5054a z ODIS 8.1.3. Wgranie tego samego flasha (5N1909144S_1501_BP) nie usunęło błędu 03375. Sprawdziłem też starszą wersję 5N1909144R_1401_BP - też bez zmian. Dopiero wgranie softu bez "BP" w nazwie usunęło błąd, użyłem 5N1909144N_1101 po czym wgrałem z powrotem 5N1909144S_1501_BP i do tego te same krzywe charakterystyk. Błąd 03375 zniknął....
Adaptacje robisz przyciskiem od podnoszenia/opuszczania szyby a jak szyba ci nie działa trzeba sprawdzić dlaczego. Zaczął bym od sprawdzenia instalacji idącej od słupka do drzwi w harmonijce gumowej, czy kable nie przerwane tam też przy okazji można sprawdzić czy jest zasilanie, masa i can to tak na początek bez większego rozkręcania, następnie to chyba...
kiedyś na forum spec od skrzyni automatycznych powiedział mi że komputer od skrzyni VW passat B5 jest w skrzyni bo też wymieniałem olej,a niektóre auta mają komputer po za skrzynią i wówczas trzeba podłączyć komputer przez obd i zrobić adaptacje skrzyni. Gdyby to była manualna skrzynia to żaden problem,ale to jest automatyczna z tąd moja obawa czy...
witam, mam następujący błąd EGR: 001025 - EGR System P0401 - 000 - Insufficient Flow - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 1 Fault Frequency: 13 Reset counter: 255 Mileage: 281116 km Time Indication: 0 Date: 2024.07.16 Time: 10:46:22 Freeze Frame: RPM: 1911 /min Speed: 99.0 km/h Load: 33.3 % Duty Cycle: 14.6 % Duty Cycle:...
Nie wyciągałeś przepusticy ? czasami jak się kończy silik krokowy w przepustnicy to może się tak dziać . Spróbuj zrobić adaptacje przepusticy wagiem.
Ale adaptacje akumulatora robi sie chyba w gateway nigdzie indziej tylko menu wyglada wtedy inaczej jak jest inny passat albo audi czy skoda.
Jest CAN ,taki trochę "stary i wolny " ale jest. Łączy moduł komfortu ze sterownikami w drzwiach. Cienkie kabelki przy komforcie (pomarańczowy jeden z paskiem brązowym drugi fioletowym) Gdzieś w parametrach komfortu masz status ok albo nie ok. Adaptacje masz opisaną w linku. W parametrach masz też status przycisków które "widzi" komfort.
Może.to P przed błędem to fakt moja pomyłka bo ład dokładnie to 01179 nie ma żadnego P moja pomyłka . Wchodzę w moduł - adaptacje - zresetowalem go do fabrycznych - wchodzę w adaptacja pilota - dopisuje pilot 1 - zapisz i naciskam guzik otwierania na pilocie słychać że alarm zrobił ( beep) ale pilot dalej nie działa. Możliwe że ten pilot jest zły i...
kolego jak moc i pojemność ta sama to powinno pasować kwestia teraz czy sterownik wykryje ten zacisk czy trzeba robić jakąś adaptacje
Trzeba wykonać adaptacje i powinno być ok. Najlepiej poproś kogoś z vcds em zajmie to dosłownie 5min
Przede wszystkim adaptacje w bcm-ie.
Nie pamiętam tego teraz ale wydaje mi się że nie, ale przeprowadź jeszcze może adaptacje może w tym jest problem tutaj masz informacje http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Zrób adaptacje klap kilka razy. I zobacz czy błąd bedzie powracał. Może to tylko zwykłe zacinanie sie silniczka. Jak to zrobić użyj funkcji SZUKAJ.
Hej problem udało mi się rozwiązać i dla potomnych jesli pali się czerwona lampka wspomagania i wpomaganie w ogóle nie chodzi. A wyskakuej bład jak u mnie: 00003 - Control Module 012 - Electrical Fault in Circuit - MIL ON To należy wgrać nowy soft do wspomagania: Mój soft mial numer 0802: 5N1909144L 0802 Przeflashowałem go ODIS-em na: 5N1909144N_1101_BP...
Najprawdopodobniej źle ustawiony kąt skrętu kół. Trzeba sprawdzić jaki jest ma pozycji kierownica prosto i czy trzeba adaptacje wykonać przy przestawić zwijał/taśmę.
A kodowania jakich sterowników pozmieniałeś ?? czy robiłeś adaptacje przepustnicy ??
Witam. Aktualnie prowadzę walkę z takim samym paskiem. Padnięty był ster. hamulca ręcznego. Wymieniłem go na identyczny - z końcówką B. Po tym zabiegu ręczny zaczął działać, choć wymaga jeszcze nastaw podstawowych, których nie przeprowadzi się póki sterownik widzi błędy ABS-u. Z kolei ABS oczywiście zgubił kodowanie i wymaga nastaw - adaptacji kliku...
jak wtyczka pasuje to podłączaj. A co z adaptacją? :)
Witam Panowie mam problem z adaptacją zegarów, posiadam passata 1.9 97’ zielone podświetlenie z uszkodzonym licznikiem imo 1 licznik 3B0919860D(pin zczytany) mam drugie zegary od anglika niebieskie podświetlenie imo 2 3B0919860C ( pin zczytany) adaptacje wykonałem wedle tego przepisu: 17- instrumenty Login (11) - wpisany pin nowego licznika Adaptacja...
Witam wczoraj byłem u gazownika,chciał zrobić adaptacje i powiedział że wogólę się nie da.Silnik odrazu gaśnie jak wciskał adaptacja
a mogłbyś napisać jak się robi adaptacje sterownika skrzyni??? bo przyznaje się, że skrzynie automatyczne to słabo znam....
odłącz akumulator na kilka godzin , następnie nagrzej auto i potrzymaj na 3-4tys obrotów przez 3 sekundy (z 3-4 próby) oczywiście na benzynie , jeżeli nie pomoże przeczyść przepustnicę i silnik krokowy , chyba że masz kabel diagnostyczny to zrób od nowa adaptacje
umuj przepustnice i zrób jej adaptacje Pozdrawiam
To będzie do wymiany i trzeba zrobić adaptacje sondy. Dla swojego spokoju czyszczenie przepustnicy i egr i zrobienie adaptacji tych elementów też można zrobić. Wszystko idzie opanować własną ręka. Instrukcje jak to wykanac są na youtobie. Przed wykonywaniem adaptacji... Wymienić skasować błędy Adaptacje wykonać przy odpowiedniej temperaturze silnika...
Pasują bez problemu, tylko musisz mieć pin z nowego licznika i robisz adaptacje kluczy.
Nic nie wymieniasz. założyłeś inny G85 i wysypało kodowanie, teraz potrzebny login na podstawie kodów PR np dla popularnego diesla 09555 i kodujesz na 04255. Później adaptacje po kolei. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Ja tez mam ten sam błąd, wyczyściłem przepływkę i dalej to samo. Przeed pojawieniem się błędu miałem dziwne objawy. Gdzieś tak od lata zeszłego roku było słychać świst turbiny, świst zniknął to błąd P2196 wywalać zaczęło a auto dostało lepszego kopa, jest bardziej żwawe. Wszystkie adaptacje vcds-em wychodzą prawidłowo. Może jakiś świstak siedział, nie...
byłem u diagnosty zrobił adaptacje i nadal to samo. Na zimnym obroty spadają i falują a na gorącym silniku jest w miare dobrze. Czy od przewodów obroty spadają tylko przy zimnym silnku? I co to jest ten silniczek krokowy?
Witam. szukam wiadomosci na temat adaptacji zegara a dokladnie dogrania licznika z centrala silnika.Walczylem kiedys a audi a6 2001 rok i poszlo bez zadnego problemu,a w tym przypadku jest inaczej.Jak ktos zgrywal licznik z centrala w passacie b6 tdi 2001 rok i wie jak przeprowadzic programowanie to prosze o pomoc.Wracajac do tematu mam pin centrali...
Witam. Mam problem. Mianowicie Passat 2001r TDI 130KM sa dwa bledy w 03 ABS: 778 oraz 1044. Adaptacja wedlog roznych wzorow podawanych na forum nic nie daje a moze i cos zle robie. Pierwsze pytanie to takie czy blad wyswietlany 1044 zawsze wskazuje na uszkodzony czujnik mimo tego ze w w blokach pomiarowych w kanale 005 prawidlowo wskazuje kat ustawienia...
Jak wchodze w adaptacje to zero zczytuje a dalej jak chce szczytac 1 lub 2 to wyswietla not avalible. Mam tylko jeden kluczyk i sam pilot ktory chce zaprogramowac wiec druga opcja odpada.
Witam. Postaram opisać się mój przypadek, który udało mi się samodzielnie rozwiązać. Na wstępie przepraszam za brak zdjęć, ale nerwy dawały się we znaki podczas naprawy i jakoś nie było na to ochoty :) Pojazd to VW Passat B6 z 2006 roku. A w nim ogrzewanie postojowe "standheizung" firmy Webasto, model Thermo Top V bez telestartu, tylko programowane...
Ciśnienie na magistrali spadało czasami do 150 barów, skakało strasznie. Akurat trafiła się okazja na chwilową podmianę tego zaworu upustowego co jest na szynie i wszystko wróciło do normy, adaptacji nie robiłem. Chodziło koledze o adaptację czujnika ciśnienia czy adaptacje tego właśnie zaworu? Kupować oryginał, czy możecie polecić jakiś sprawdzony...
Odswiezam temat mam auto cale ale auto nie ma wspomagania, pod vcds zrobilem adaptacje kata skretu przeszla ok ale na liczniku ciagle swieco sie czerwona ikonka kierownicy i blad w sterowniku O przerwie w intalacji do wspomagania. Wszedlem pod maske i sa tam trzy wtyczki wszystkie ok. Dwa grube kable maja plus i minus 12V. Jak wiecie mialem rozwalone...
Też się tym kiedyś bawiłem i w moim przypadku adaptacje zrobił sobie sam. Czy słychać silnik po włączeniu/ wyłączeniu ręcznego? Potrzebna druga osoba bo dźwięk rozchodzi się tak, że sam nie będziesz miał pewności. Styki w kostce czyściutkie jak łza?
VCDS w komfort wejść w adaptacje i są tam podpowiedzi. Może coś znajdziesz
Nie zazwyczaj robiłem to tak że wpisywałem login i później kodowanie i dopiero robiłem adaptacje różne.
Hejka Kolego podaj jakieś szczegóły dotyczące kasowania inspekcji Multidiagiem, zakupiłem ten malutki ekranik niedawno i potrzebuje mentora. Zapalił mi się service w passacie b6 tdi 2.0, 140 km i próbuję opcją kasowanie inspekcji i nic ,może jakieś adaptacje wprowadziłeś,był bym wdzięczny; A może to jakaś usterka? Zamykam, o szczegóły działania skanera...
Można dać rezystory, ale fachowo to jest przekodować sterownik. Sensory najprawdopodobniej też da się wykodować, robiłem taki zabieg w a4 b5 tylko na tylnej kanapie. Tu masz adaptacje które można zrobić w twoim sterowniku.
Witam miałbym prośbę, jeżeli ktoś wie niech podpowie jak za pomocą VAG`a "zmusić" navi MCD do komunikacji z FIS`em. wiem że trzeba przeprowadzić adaptacje tyle że wszędzie znalazłem ze to kanał 56 albo 62 w zegarach (instrument panel) a te kanały nie są dostępne :( myślę że trzeba przeprowadzić to na innych kanałach pozdrawiam i czekam na wszelaką informację
Witam. Zrobiłem adaptacje podstawowa sprzegielko i auto hula pięknie i przyjemnie. Temat zamkniety
Jak wywali błąd to wymień sondę. Wykres ma być taki sam na benzynie i na gazie (skład stechiometryczny). Po wymianie sondy jeździj na Pb żeby ecu zrobiło adaptacje do benzyny.
witam czy mógłby ktoś podpowiedzieć lub podesłać opis ja wykonać adaptacje pompowtryskiwaczy vag-iem ??
Przekaźniki działały. Zasilanie było. A teraz się mu odwidziło, wywala błędną adaptacje blokady błąd 02822. Blokada przestała działać, nie dochodzi do niej zasilanie. W tej chwili nie ma napięcia na linii 15. Samochód przestał odpalać. Pora zagłębić się w schematy.
Nowy silnoczek stary zacisk Dodano po 1 Diagnostykę robiłem ale ni chce usunac bledu a adaptacje nie robiłem bo nie wie co to jest .
Spróbuj zrobić adaptacje oraz sprawdź dokładnie wiązkę (nie tylko samą wtyczkę) od czujnika ciśnienia.
Wsc to kod serwisu. Ty chcesz wejść w sterownik silnika w adaptacje? Tak w długie adaptacje w tym sterowniku, głownie chcę wyłączyć Start-Stop w tym sterowniku.
Odczytaj to vagiem(lite free jak masz kabel pewnie pójdzie)nie żelazkiem i zrób adaptacje klap :ustawienia podstawowe -kanał 0.
00778 czujnik skętu koła kieronicy g85 brak lub niepoprawne nastway podstawowe m am taki błąd nie da sie go skasować, w parametrach mieżonych jest cały czas 0 tak jakby nie pracował, i nie wiem dlaczego nie wchodzi mi w adaptacje a kodowanie 2 czyli poz.11 nie jest dostępna. s amochód był rozbity wcześniej i w czasie jak się jedzie skacze lekko podrywa...
Kiedy był i czy wogóle był wmieniany łańcuch rozrządu z przestawiaczem fazy? Bylo robione sprzeglo wraz z dwumasa lancuch rozrzadu wraz z napinaczem ,ślizgi, czujnik temp za silnikiem w kroćcu wszystko jakies 3 4 msc temu ,stawiałem na przepustnice bo blędy walila wiec wymienilem na nowa i wykonalem adaptacje i odrazu po wymianie sprawdzilem nadal...
Ten temacik powyżej już kiedyś przestudiowałem;] Kurcze nie bardzo mogę zrobić nastawy podstawowe, gdyż nie mam zarejestrowanego vag'a :/, a Launch wywala jakiś błąd danych (dziwne, bo w każdym innym sterowniku adaptacje można bezproblemowo przeprowadzić). Niby nie duży problem, ale trochę to denerwujące jest..
przy 1,8T błąd składu mieszanki - zbyt uboga mieszanka [system too lean] jest spowodowany przez: - nieszczelności w układzie podciśnienia, - MAF - sonde lambda - pompe paliwa - filtr paliwa Logi -wykonujemy na rozgrzanym silniku (wskazówka na 90 na zegarach),przed rozpoczeciem logowania sprawdzamy błędy w sterowniku zapisujemy je, wchodzimy w kanał...
Witam podłącze się do tematu bo nie chcę zakładać nowego. Padł sterownik epb pasat b6 sterownik zmieniłem takie same oznaczenia kodowanie abs zrobione na takie jak było + adaptacje czujników. Natomiast nie mogę zmienić kodowania w sterowniku hamulca w tym nowym jest 12 a ma być 11 bez auto hold kodowanie przyjmuje ale go nie zmienia
Jakby ktoś szukał rozwiązania to wystarczy vag commanderem z czytac pin i zrobić adaptacje kluczy ponownie (rowniez commanderem czy innym softem). Dzieki Janusz za zyczenie powodzenia i Wasze rady.
Problem rozwiązany. Okazało się że trzeba było powymieniać WSZYSTKIE wężyki od podciśnień, do tego uszczelki pod wtryskami (lewe powietrze) i zrobić adaptacje skrzyni. Macie racje, od razu wyciągać skrzynie i rozbierać..........i masa kosztów w d..ę. Uszczelki za ponad 500, olej 230, tarczki po 18 zł/szt x 20 itd. itp. Szkoda że nie kazaliście mi od...
Na 90% musisz dopisac piloty do modulu komfortu ;) posiadasz jakis kabelek ktorym bedziesz mogl zrobic adaptacje w swoim aucie? Pozdrawiam
Dzięki Piotr, racja, przykleiły się jednak nie byłem w stanie przekręcić wężykiem gdyż był dosyć krótki i zaraz obok drugi wężyk trzymał. Finalnie udałem się do mechanika po pomoc, musiał on urwać jedną nogę od starego czujnika(nie dało się inaczej niestety) aby wyjąć drugą nogę. Jak się okazało, bezinwazyjnie czasem się nie da... Nowy czujnik założył...
Witam. Mam problem ze skrzynia automatyczna Ag4 DMV. Pacjent to passat b5 1997r, AHU. Od początku: W skrzyni padł mi czujnik g68. Skutkowało to trybem awaryjnym raz na jakiś czas albo zrzuceniem biegu na 2 przy 100km/h. Zrobiło mi się tak kilka razy. Kupiłem nowy czujnik i przy okazji siedzenia w kanale postanowiłem wymienić olej w skrzyni który nie...
Ja zawsze czytam to klipsem. Masz na myśli po wlutowaniu lutownicą na gorące powietrze. Dochodzi jeszcze orientacja pamięci ... plus jest na nożce nr 1 O co chodzi z tą orientacją? Ile dajesz napięcie zasilania na pamięć? oryginalnie jest wklejony i trzeba go wycinać nozykiem Wyjęcie transpondera w całości z kluczyków mało prawdopodobne bez uszkodzenia...
Przy kodowaniu 1294 jest błąd,, sterownik żle zakodowany i interfejs diagnostyczny magistrali danych j533 ADAKO getway hm wezmę rozłącze jeszcze raz moduł hamulca ręcznego by ABS zgubił kodowanie i wtedy będę odnowa wszystko kodował i wszystkie adaptacje zrobię po kolie bez wychodzenia z nastaw podstawowych Dodano po 1 a czy czasami czujnik g200 g251...
Spróbuj wyczyscic przpustnicę , a pozniej zrób kompterowo adaptacje przepustnicy .
kolego tam się nic nie zmienia a same sie obroty nie mogły podnieść ,masz jakiś problem musisz odczytać pamieci sterownika silnika lub skrzyni ,albo wykonaj adaptacje skrzyni do sterownika silnika to jest adaptacja kick down Dodano po 2 sprubój w podstawowych nastawach kanał 60 to adaptacja przepustnicy a 61 kick down ,w sterowniku silnika o ile nie...
Musisz sprawdzić kodowanie, czy jest prawidłowe pod el szyby. Następnie bloki i adaptacje w kanałach. Tyle na szybko.
Wrocilem spowrotem na stara sonde . Wykresy na starej wrocily do normy. 2.5tys obr na benzynie: http://img183.imageshack.us/img183/3720/... 2.5tys obr na gazie: http://img529.imageshack.us/img529/8310/... Widac jedynie ze amplituda na gazie jest wyzsza niz na benzynie Wg. mnie wszystko gra na benzynie i na gazie. Sprawdzcie...
Jedz do mechanika, i jak jest kumaty to niech ci zrobi adaptacje nastawnika przepustnicy, co jakiś czas trzeba to robić
Witam , pacjent to passat b5 1.9tdi 2000r. Problem to świecąca się kontrolka abs, esp i kontrolka hamulca ręcznego pojawiająca sie po każdym przekręceniu kluczyka z potrójnym piknięciem( dzwięk), robiłem adaptacje abs'u, i czujnika g85, czujnik g85 sie adaptuje lecz po zakodowaniu pompy abs, wyskakuje błąd, czy to wskazuje na to że pompa jest uszkodzona...
Przede wszystkim musisz mieć co najmniej vcds-a vag -comem 409.1 nigdy nie robiłem to ci nie pomogę. Druga sprawa ktoś jak rozpiął maglownice krecił pewnie kierownicą zrywając taśme . Musisz kupić co pokazałeś na zdjęciu. Ostatnie, na dole w moim linku jest filmik na you tube jak postepować. Ogladaj go tyle razy aż zrozumiesz. Sterownik który cię interesuje...
Wejdź w adaptacje kanał 000 i przywróć ustawienia fabryczne i wejdź w kodowanie i zakoduj jeszcze raz sterownik tym samym kodowaniem
Witam ! Przymierzam się do wymiany sterownika silnika (stary jest uszkodzony). Szukalem na forum, ale nic konkretnego nie znalazlem. Mam pytanie - czy wystarczy wpiac nowy sterownik i zrobic ew. adaptacje przepustnicy, czy moze jeszcze jakies dodatkowe zabiegi sa potrzebne??? Myslalem o immo ale odczyt jest w liczniku i jak licznik pusci to i sterownik...
Witam, zamierzam zrobić swap w Audi A4 b5 1999r. Po lifcie 2.5tdi na 1.9 tdi. Dawcą będzie Passat b5 Fl 1.9 tdi 130km. Cała wiązka wraz z sterownikiem będzie z Passata i tu pojawia się problem co z Immobilizerem. Da radę zrobić w jakiś sposób adaptacje ECU lub immobilisera?? Czy trzeba wyrzucić immobilizer ze sterownika. Proszę o pomoc, posiadam sprzęt...
zamiast wstawiać takie paści lepiej zostaw ją odłączoną. Bóg wie jak zachowają się adaptacje w sterowniku jak to podłączysz.
Witam, przepraszam ze tak to dlugo trwalo ale musialem pilnie wyjechac :( Mam te odczyty i wał również sprawdziłem i jest OKi. Proszę Was o dalszą pomoc ale wszystko wskazuje na komputer :( Mógłby mi ktoś wytłumaczyć jak najprościej i najszybciej przełozyć komp od innego auta na próbe (immo, adaptacje itd.)! Oczywiście na priv :P
Pomocy założyłem zawieszenie gwintowane do Passat B6 kombi 2009 rok po przekroczeniu 30km/h zapaliły mi się kontrolki czujnika ABS / prędkości obrotowej koła , ESP i znaczek kierownicy dodam że czujnik przy wymianie zawieszenia został tak samo wymieniony na nowy oryginał. Czy trzeba robić jakaś adaptacje czujnika ? a dodam jeszcze że do prędkość 30km/h...
Witam od dłuższego czasu mecze się i nie mogę zakodowac sterownika abs esp w moim pasku. Z tego co mi wiadomo to zmieniony silnik z arg na adr. A rozkodowalem sterownik abs przypadkowo bo wcisnelem w ustawieniach w testerze v scan vag 506m adaptacje i wyzerowalo mi wartości kodowania abs.... Teraz mam wszędzie 00000 i świeca ciągle kontrolki i wykrzyknik...
Czytam i nie wiem czy dobrze rozumiem: wymieniłeś komputer silnika? Jeżeli tak to nie potrzebujesz pinu imo tylko musisz zrobić adaptacje (żeby komputer silnika dogadał się z imo)
błąd 00 194 usunięty jak na razie .Jest to błąd el.stacyjki ,są dwa rodzaje do automatycznej skrzyni i do manuala .Automat ma dodatkową cewkę ,podejrzewam jest to blokada aby nie wyjąć klucza w innej pozycji niż d . Wiązki ok ,najprawdopodobniej jest uszkodzony moduł el.kierownicy . Zmieniłem kod na manuala ,o dziwo silnik blokady zaczął pracować normalnie...
linka jest w porządku , odbija też w porządku przyczyna leży pewnie gdzieś w układzie elektroniki tylko gdzie ? To wygląda jak by jakiś czujnik dawał sygnał przepustnicy żeby podniosła obroty ... Czy w tym silniku po wymianie przepustnicy robi się adaptacje ?(czytałem opinie że tak że nie że może )
Czyli jak zmienic np wolne obroty? poprostu bez pinu wchodze w adaptacje i tyle? ktory to kanał? Jak odczytac VIN z ECU ?
http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
Witam Mam problem jak w temacie. Passat 2008rok kod silnika BZB. Auto chodzi jakby na trzech cylindrach, ciężko ma utrzymać obroty biegu jałowego i nie chce się wkręcać na obroty. Błędy jakie występują po pewnym czasie jak się go uruchomi to 08213- czujnik położenia klapek w kolektorze dolotowym, 00665- ciśnienie doładowania poza granicą i wypadanie...
Przewód sygnałowy z sondy lambda jest doprowadzony do przekaźnika (widać na zdjęciu ten przekaźnik) z tego co się doczytałem pełni to rolę odcięcia sondy przy jeździe na lpg by nie zbierało "śmieci" do kompa. Tylko teraz pytanie jak zachowuje się sterownik gdy nie ma sygnału z sondy. Nie uruchamia się wtedy tryb awaryjny? Zazwyczaj tak jak pisałem...
Masz system zintegrowany po (BCM) 09-Cent. Elect. 01503 spróbuj tym zalogować a niżej masz całość. Adaptacje robisz w kanale 2. Reszta kanałów 5, 6, 7, 8 jest do ustawiania porządanego ciśnienia. http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php...
Tak, w liczniku jest immobilizer
Panowi u mnie jest ten sam problem jednak wystąpił on po nieudanej probie dodania drugiego klucza i teraz ciągle ten błąd i migająca kontrolka chciałem ponownie zrobić adaptacje kluczy ale gdy podaje w VAG wartość 2 to wyskakuje error co robić??
kodowanie sterownika abs passat 3C: {Bremsenelektronik} Steuergerät Codierung STG 03 (Bremsenelektronik) auswählen STG Codierung -> Funktion 07 +0016384 - Gespannstabilisierung Weiteres auf Anfrage. nie wiem, czy po tym nie musisz przywrócić ustawień fabrycznych, adaptacje czujników itp ... dla przykładu, kodowanie z mojego: Kodowanie: 0029986 Pozdrawiam
Kolego zrób tak wrzuć nowe zegary -> VAg-com -> zegary-> login wpisz pin nowych zegarów-> adaptacje kanał 00 testuj i save-> zakoduj kluczę na kanale 21 i powinno być po problemie.
Jak masz klime manualną to spróbuj wyczyścić przepustnicę (z regóły są zasyfione) i silnik krokowy. Po tej operacji zrób adaptacje VAG-em. Sprawdź też wężyki pociśnieniowe-lubią pękać. Pozdrawiam.
Wczoraj wieczorem podpiąłem pod Vaga i usunąłem wszystkie błędy i błędów ponownie nie było Szkoda że treści mamy się domyślać... Przyczyn kilka np uszkodzona wiązka lub sterownik, może sama przepustnica. Czego mu brakuje jak gaśnie? Sądzę że powietrza i gaśnie bo się zalewa, ale należy to sprawdzić. Do sprawdzenia instalacja, albo spróbuj zrobić adaptację.
Całkiem mozliwe, przebieg zrobie sobie bez problemu swoim kablem, ktoś mi podpowiedział, ze po takiej operacji nalezy licznik przekodować i wykonać adaptacje ABSu, czujnika skretu, dodać xenony jezeli ten licznik ich nie mial, itp. Podobno vag can professional z kodowaniem i adaptacja sobie poradzi. Ide, sprawdze jak to jest z tymi licznikami...
Wiatraki pewnie się kręcą na maxa bo wtyczki od czujnika temp nie podłączyłeś z powrotem. Wyciągałeś klapkę z przepustnicy, jeśli tak to na bank jest krzywo założona i "haczy" o obudowę i przepustnica nie może się "wyzerować" po zatym po takim zabiegu należy przeprowadzić adaptacje ( tak samo jak po odpięciu akumulatora ) np VAG-iem.
Witam jak można wyłączyć kontrolkę immo. Chodzi o kontrolkę z kluczem. Golf MK4, jak w temacie. Czy można tego dokonać z poziomu Vagcoma, przez np. adaptacje w którymś bloku? Czy jest to mozliwe tylko przez mechaniczną ingerencje w licznik, czy w okablowanie.
Witam, mam taki sam problem jak koledzy napisali powyżej. Passat B5 APT 20V, podmieniłem na oryginalną przepływkę i cały czas to samo, zrobiłem adaptacje przepustnicy po jej umyciu i też nie pomogło (Gtumann), po kilku próbach jak samochód ciężko odpala - świece zalane. A może wariator faz rozrządu ?? Chodź gdy samochód odpalił to nie słychać łańcuszka...
rozdzielasz kluczyk pilot osobno jest a scyzoryk osobno ,testerem musisz wejsc w adaptacje kanal 1 albo 26 i bedziesz widzial jak naciskasz pilota czy rozpoznaje czy nie Dodano po 1 znaczy rozdzielac nie musisz do adaptacji pilota tak napisalem moze myslisz ze pilot i klucz to jedna czesc Dodano po 1 bezposrednio modul czyta ma antene Dodano po 39 a...
Za komputerem wszystkie kable sprawdzone wszystkie kostki były po odpinane i powpinane ponownie. A możne ów kowal podłączył + na - przy pierwszym odpalaniu? Jak dla mnie za dużo rzeczy nie działa po zmianie silnika. Rozumiem ze będzie się świecić poduszka jak się odłączy akumulator ale nie wszystko na raz. Wczoraj kasowałem błędy jeszcze raz vagiem...
moduł komfortu adaptacje passat touran adaptacje adaptacje vagiem
uprawnienia conax pokrętło ścieg sterownik mikrofon novox
zasilacz zhaoxin ładowanie akumulatorów żelowych
Kod błędu 135888604 w Audi - diagnostyka i rozwiązania Kocioł Vaillant VUPL240/3-5 błąd F.75 - przyczyny i rozwiązania