trzeba zrobić adaptacje vagiem chyba ze masz dwa kluczyki?
I jeszcze jedno, jak wykonać adaptacje przepustnicy Vagiem ? http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id...
Temat zakończony powodzeniem! Może komuś się przyda opis dotyczy audi a6 c5 po lift i radio concert 2 wiec dodaje dla innych! W moim radiu concert 2 trzeba było połączyć dwa piny i zrobić adaptacje Vagiem lub VCDS. Potrzebujemy dwa przewody o długości do 1 metra 1. Z radia Can-L połączyć przewodem z Pinem 6 szarej wtyczki 32 pinowej z Licznika 2. Z...
Przypomniało mi sie że kiedys mialem taki przypadek z A6 z 2003, zmieniałem licznik i pamieci byly crypto, wyciagalem pin z ecu bo dysponowalem drugim komputerem. W tym przypadku mam sam licznik czy jest jakas mozliwosc w tym przypadku aby bez pinu uruchomic nowy licznik w aucie ? Nie rozumiem jak nic nie zrobie znając pin ? Jak poznam piny przeprowadzę...
Witam Kolego musisz wyczyścić przepustnicę i przeprowadzić jej adaptacje VAGiem .Problem wolnych obrotów zniknie. Pozdrawiam
Z gazem nic sie nie działo. Przepustnice kupiłem używaną i było to samo tylko ze nie mam pewnosci czy ta używka jest sprawna. Przed podmiana oczywiscie wyczyscilem przepustnice. Adaptacje robilem vagiem i manualnie przed odpiecie akumulatora na ciepłym i na zimnym silniku. Silniczka krokowego nie ma bo przepustnica jest elektroniczna.
raczej nie możliwe, że kręci jak wściekły :P wtedy by odpalił ;) problem polega na ochronie koła dwumasowego .. paliwo nie jest podawane, aż do osiągnięcia odpowiednich obrotów silnika Wtedy by nie odpalał będąc i zimnym. w TDI w kołem dwumasowym paliwo podawane jest dopiero po osiągnięciu obrotów około 250, można to zmienić w mapach, albo przez adaptacje...
Jak przeprowadzić adaptacje przepustnicy w A4 Vagiem
musisz wyjac przepustnice wymyc w benzynce , rozgrzac silnik do >80stopni C i wykonac adaptacje na zaplonie vagiem to jest 01 04 060
jak przeprowadzić adaptacje vagiem czujnika skrętu VW golf IV 1.9 tdi Dodano po 1 chodzi mi o ten co jest przy kierownicy dwa w jednym razem z taśmą Proszę uzupełnić temat - regulamin, p.11
Witam, mam do wymiany silnik nastawy temperatury V68. Już go raz regenerowałem (potencjometr) ale za długo nie podziałał, problem wrócił. Robiłem adaptacje VAGiem i nic dalej błąd 1271. Sprawdzałem cenę w ASO około 420zł. Trochę jak dla mnie za dużo, poszukałem na ALLEGRO i znalazłem używany od sterowania obiegiem wewnętrznym V154. Mocowanie jest inne...
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
Tez mam audi a4 b5 i wpina sie w bezpiecznik wentylatora przewod czarny i czerwony, i osobno dajesz prad + na panel . Mozna z kabla czarnego, z przekaznika zalaczajacego dmuchawe przez bezpiecznik 5A podac na pin D1 , a dokladnie trzeba dolozyc ten pin bo jest wolne miejsce w kostce D. Jak ustawisz przed wyjsciem tak rano sie zalaczy . Kazdy vw audi...
ladowanie 14.2 Vagiem com zrobilem adaptacje - bez zmian czasem wyskakuje bład knock sensor
Koledzy mam problem z obrotami silnika dokładnie raz som dobre raz za wysokie ,czysciłem juz przepustnice co mam zrobic mam f 1.3 mpi Masz podjechac do kogos z Vagiem i poprosic o adaptacje przepustnicy,lub opcja 2 jezdzic az samo sie uspokoi moze to trwac 500, 1000 lub nawet 2000km zalezy od ilosci cykli rozgrzewanie- studzenie silnika no i od egzemplarza...
0,04 - 0,05 V - tu szukałbym przyczyny, uboga mieszanka na zimnym silniku sprawdź dolot zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy. Sprawdź świece i czujnik temp. Najlepiej go sprawdzisz vagiem można sprawdzić jakie parametry podaje w czasie pracy i podgrzewania się silnika.
witam mialem takie same objawy jak kolega opisuje jezdzilem do mechanikow i tylko sie madrzyli .wkoncu stwierdzili ze przepustnica uszkodzona po uwczesnym wyczyszczeniu jej a stwierdzili tak gdyz nie mogli jej zaadoptowac .okazalo sie ze obroty skakalyod 800 do nawet 1500 wkoncu sie wkurzylem wymienilem filtr powietrza na nowy odlaczylem akumulator...
Magia to tutaj nie pomoze,z postu wynika,ze masz VAGa lub dostep,programator.Nie wiem czy zczytales te pamieci przed zamiana,wlutuj je tak jak byly ( o ile jeszcze cos z nich zostalo),wylicz kod z nowego budzika ,zrob vagiem adaptacje i po sprawie.Jutro zapytam znajomego,moze sie podejmie tematu,jest z twoich okolic.
Kolego tak wyczytałem natym forum, pisał Emeryt2, ma doświadczenie, był ostatnio temat, że koleś robił adaptacje gdzie miał zepsuty czujnik temp, (na tablicy pokazywal dobrze ale do sterownika źle słał) i po zrobieniu adaptacji zostały mu obroty 1300rpm, adaptacje powtarzał kilka razy i ciągle było to samo, ktoś doradził wymienić czujnik i tak zrobil,...
Witam kolegow Zeby nie rozwijac nowego tematu,podlacze sie pod ten post. Podobny problem co u kolegi.Poleciala skzynia biegow automat,po naprawie i podlaczeniu akumulatora zaswiecil sie abs i esp.Pod vagiem wywala dwa bledy 1044 modul sterujacy-blednie zaprogramowany i 778 czujnik kata skretu kierowicy G85-brak inicjalizacji.Przy samochodzie nic nie...
Posprawdzaj też wszystkie wężyki od podciśnień , zrób adaptacje przepustnicy , nie zaszkodziło by przywrócenie ustawień podstawowych silnika , bez problemu też vagiem zrobisz. parę kliknięć i gotowe .
co kąkretnie chcesz zrobić z tym autem czy tylko kasować błędy czy coś więcej adaptacje nastawy itp.
Tylko zanim ją zbierzesz to najlepiej wyzeruj adaptacje w sterowniku benzyny i przejedź się z 20-30km na benzynie lub nieco większy dystans bez kasowania adaptacji. Tak dokładnie zrobiłem (skasowałem wyuczone wartości vagiem oraz stare mapy w sterowniku gazu), niestety autko na gazie odmówiło współpracy i mam tylko mape benzynową, wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8403546900_1...
Brak mi już sił do tego silnika, Co wymieniłem: - Przepływomierz powietrza - Przepustnicę - Silnik krokowy - Odmę powietrza - Czujnik temperatury czieczy chłodzącej - Komputer i cały czas auto ma za wysokie obroty jak odpalam na zimnym to obroty wywala na 2000 potem po chwili spadają na 1850, brak mi już pomysłów.:cry: a i jak jest rozgrzany to jak...
Za komputerem wszystkie kable sprawdzone wszystkie kostki były po odpinane i powpinane ponownie. A możne ów kowal podłączył + na - przy pierwszym odpalaniu? Jak dla mnie za dużo rzeczy nie działa po zmianie silnika. Rozumiem ze będzie się świecić poduszka jak się odłączy akumulator ale nie wszystko na raz. Wczoraj kasowałem błędy jeszcze raz vagiem...
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
Spróuj w 46 komfort wejdz w adaptacje , kanał 21 i wpisz jedynke dla pierwszego klucza nacisnij przycisk w pilocie i zatwierdz z klawiatury , trzymająć cał czas ten przycisk w pilocie potem ustaw 2 dla drugiego klucza i to samo powinno chodzić vasem tak robie zawsze i jest dobrze . Spróbuj wczesniej wsadzic kluczyk do stacyjki i włączyc i wyłączyć 5...
Zanim nastąpiła ta sytuacja przepustnice czyściłem takim środkiem do czyszczenia przepustnic. Czy mogło to spowodować zwarcie w niej? Witam,otóż dzisiaj przejrzałem kable są ok.Przeczyściłem przepustnice i lipa,cały czas błędy przepustnicy.Robiłem adaptacje nic nie pomogło,a na dodatek znowu się spalił ten bezpiecznik jak kilkakrotnie naciskałem pedał...
witam mam problem nie mogę zaadaptować ECU w vw polo 2002r robię wszystko zgodnie z opisem ze strony rostecha czyli loguje się robię adaptacje jednak stary vin w Ecu się nie zmienia na vin auta, posiadam 2 piny czyli starego ecu i nowego(używanego) który chce zaadaptować robię to vagiem 704.1 jednak się nic nie zmienia immo blokuje odpalenie auta i...
Witam!!! Mam problem z Golfikiem a dokładnie silniczek krokowy nie reguluje obotów przez co na zimnym ilniku po zapaleniu gaśnie i trzeba go przegazować aż zacznie przcować na wolnych obrotach. Odczytałem Vagiem błąd serwomotoru i wymieniłem całą przepustnicę z silniczkiem krokowym na nową jednak nic nie pomogło , po przekręceniu kluczyka słychać takie...
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Witam, mam problem przy wymianie licznika w a3, mam piny z dwóch liczników są w nich immo3, wymieniam bo nie miałem fisa, nie mogę zmienić pinu w kanale 50 w nowym liczniku, wchodzę w 17 potem loguję się pinem w adaptacje z nowego licznika, potem przechodze w kanał 50 i po wpisaniu pinu ze starego licznika w kanale 50 pojawia się wait na chwilę a zaraz...
Witam mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić. Otóż posiadam passata b5 postanowiłem wymienić zegary z zielonego podświetlenia na niebieskie wszystko działa nic nie kodowałem żadnym programem tylko wypiąłem kostki i wpiąłem i licznik działa auto odpaliło bez problemu z immo nic nie kodowałem. Problem mam taki ze miga mi kontrolka taka żółta...
Reset adaptacji vagiem zrób.
Wyczyść przepustnice i zrób adaptacje vagiem.
pilot do przelutowanie, następnie adaptacja - niekoniecznie vagiem
Adaptacje przepustnicy Vagiem- 01,04,098 ,chyba , że inaczej się robi
Normalnie adaptacją Vagiem 105+?
adaptacja przepustnicy Vagiem
Czyszczenie przepustnicy i adaptacja vagiem
Przepustnica na stół i czyścisz aż do prawie lusterka. Szczególnie na brzegach ściankach klapki. Potem zakładasz i adaptacja vagiem kanał 060 lub 098.
Ta, czyszczenie mozna wykonac i adaptacja VAGiem,jak nie pomoze to nowa przepsutnica.
Jeśli nie dostanę nowych to jak wygląda procedura adaptacji vagiem. Gdzie one się znajdują?
Zależy od wielu rzeczy. Na początek wyczyściłbym przepustnicę i silnik krokowy i dokonał adaptacji VAGiem.
witam. przebiegi i czas po ktorych wyswietlana jest insp. tylko VAGiem po przez adaptację zegarów kanał 5,6,7 5 przebieg po ktorym zapali sie oil 6 przebieg po ktorym zapali sie insp 7 okres po ktorym pojawi sie insp , a przyciskami kasowanie standard 1 rok + 15 tys. pozdrawiam adam
Trzeba zrobić adaptacje przepustnicy Vag'iem. Pozdrawiam
też mam problem z obrotami w golfie4 1,6 SR wymienione uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą oraz pomiędzy 2 częściami kolektora do tego wyczyszczona przepustnica choć bardzo brudna nie była do tego sprawdzony dolot wąż do serwa wężyki podciśnienia nie wiem jak gruszka od sterowania klapami adaptacja VAGiem nie robiona ale odłączony aku i nic...
mówisz serio czy się ze mnie nabijasz? wyciągnąłem przepustnicę do czyszczenia i po założeniu obroty skaczą jak cholera. Chciałem dokonać adaptacji VAG'iem ale nie łączy się z silnikiem. Mam też VAG'a PL i VWTool które się łączą z silnikiem ale nie wiem jak w tych programach tego dokonać :/
Panowie czy wyście oszaleli ? Mnożnik ? Skasować mapy ze sterownika lpg i mnożnik oraz korekty RPM i wszystkie inne włącznie z adaptacją OBD, skasować adaptację VAGiem, pojeździć 200km na pb, zrobić autokalibrację gazu, oddać do gazownika na strojenie... lub wystroić na porównywanie czasów wtrysku. Ciśnienie 1,3 bara. Dalsza jada grozi katem i głowicą.
a może zatkany 2gi katalizator i cała "robota" była niepotrzebna..... co do przepustnicy to trzeba ją umyć benzyną żeby kanał błyszczał a do potencjometru czujnika położenia kupić spray kontakt lub dedykowany do pr-ków , dobrze wymyć płytkę oporową i powinno być.(adaptacja vagiem obowiązkowo) Dziwi mnie, że usterki "wysypały" sie nagle u mechanika.
może przepustnice masz brudną,wyczyść http://www.taligentx.com/passat/maintena... poczytaj http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... http://forum.vw-passat.pl/showthread.php... ,zrób adaptację VAGiem i powinno pomóc
Panowie wiecie jak przeprowadzić prawidłowo adaptację przepustnicy Vagiem w Octavi 1.6 101kM Proszę o dobry opis bo na różnych forach różnie to opisują bedę wdzięczny. I jeszce mam pytanie co może być przyczyną gdy silnik się rozgrzeje obroty wzrastają do 1200 i pojawia się błąd 533 nawet jak go skasuję to po krótkiej jeździe nadal jest ten sam błąd...
Wejdz na stronę Ross - Tech.
Ewentualnie potem adaptacja przepustnicy vagiem jak wyczyścisz, jak się nie da to zrzuć klemy na pół godziny a potem się przejedź.
Do tego potrzebujesz vag eeprom programer lub vag k+can Commander. Odczytujesz eeprom i program sam Ci praktycznie wyświetla pin. Mając pin robisz adaptację pastylek do immo. Vagiem lub vcds. Select Instruments Login - tu wpisujesz pin poprzedzony zerem. Czyli jak pin masz 1234 wpisujesz 01234. Zatwierdzasz. Kontolka immo przestaje migać i pali się...
A co z programem antywirusowym?Ja musze wylaczyc zeby zrobic adaptacje i wogole polaczyc sie samym Vagiem.Dodam ze uzywam Managera w wersji 1.03 .Z tego co pamietam to kilka razy zdarzylo sie, ze nie chcial dokonczyc adaptacji, ale probowalem jeszcze raz i konczyl.
Robisz tak: 25-immo 02-odczyt błędów 05-kasowanie błędów 10-adaptacja 000-kanał potwierdzasz i już Powinno pomóc. Dodano po 32 Vagiem oczywiście
Witam ponownie Problem rozwiązany. Adaptacja przepustnicy vagiem rozwiązała problem. Vag-com pokazywał błąd: 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Adaptacja naprawiła całkowicie usterkę, auto chodzi idealnie. Wniosek: spawanie spowodowało pojawienie się błędu przepustnicy ( "rozkodowało "). Błąd pojawił się jeszcze...
Adaptację przepustnicy robiłem VAGiem na zimnym i ciepłym silniku kilka dni temu, zero poprawy.
Sproboj jeszcze vagiem
Właśnie wyczyściłem przepustnice ( była strasznie brudna ), nie robiłem adaptacji vagiem bo takiego nie posiadam ale odpiąłem klemę i potem poczekałem 2 minuty i potem zapaliłem i odczułem że jest lepsza reakcja na gaz oraz obroty nie falują czyli w sumie bez zmian. Tylko że odpalając (samochód stał pare godzin) obroty były znów poniżej 1000 i teraz...
Witaj, Kolego miałem podobny problem tylko, że w Seacie Leonie, po wymianie przepustnicy wszystko ustało. Jak miałbyś możliwość to najpierw wykonaj adaptację przepustnicy Vag'iem, lub udaj się do kogoś kto takie możliwości posiada. To dosyć częsta przypadłość tych silników w grupie VAG.
Przeprowadziłem ponowną adaptację VAGIEM przepustnicy - i wydaje się że jest lepiej. Dzisiaj rano po odpaleniu przy temperaturze około 7 stopni, odpalił za pierwszym razem, podniósł sobie obroty do około 950 i w momencie jak pompa powietrza przestała pracować po około 100 sekundach - obroty spadły do około 800-840. Mam nadzieję że to było to... Dodam...
Witam. W necie jest opisane jak zaadaptować ten silniczek, ale dla aut z klimatyzacją. Moja Fabia nie ma w ogóle klimy i dla tego silniczek (V154) bez niebieskiego potencjometru w środku. Dochodzą do niego tylko 2 przewody, a nie 5. Żeby przeprowadzić adaptację vag'iem trzeba wejść w [08] "HVAC", z tym że ja nie mogę się z tym połączyć. Silniczek za...
wylacz te funnkcje vagiem w adaptacjach
Przecież jest napisane w błędach co mu dolega. Ktoś wyłączył VAGiem poduszkę pasażera a nie odłączył wtyczki od poduszki przez co sterownik widzi że rezystancja jest zbyt mała. Odłącz wtyczkę poduszki lub włącz poduszkę w adaptacjach. Kanał 01, ma być 0 jeżeli poduszka ma działać, 1 jak ma być wyłączona. Po wyłączeniu poduszki w adaptacjach trzeba odłączyć...
stary licznik ma IMMO2 nowy 3. odczyt pinu z licznika od passata potem logowanie vagiem i adaptacja kluczyka?:) Pomoże ktoś odczytać?
Witam Kolegów. Czy mógłby ktoś doradzić, czy da się zrobić adaptację przepustnicy VAGiem w Golfie III 1996 silnik 1,6 AEE? W sterowniku jest błąd 1087, w kanale 089 nie ma wartosci ADP OK, lub ERROR tak jak to jest w silnikach 1,4 16V.Prosze o pomoc!
Kolego nie patrz na tekst moda. Wyciągnij przepustnicę , kub benzynę ekstrakcyjną i wyczyść przepustnicę. Odepnij aku i przewody + i - zewrzyj na 5 min spowoduje to reset komputera i ustawień(komputer będzie tworzyć na nowo mapę w zależności od twojej nogi) . Potem adaptacja przepustnicy vagiem . Jeżeli problem wróci to wymiana krokowca.
Oczywiscie ze ktos Ci moze pomóc i tym kimś bedę ja:):):) Rozwiązanie twoich problemów to: Wyczyszczenie przepustnicy, przegranie softa (oprogramowania), adaptacja przepustnicy VAGiem. Nie wiem jaki masz kod silnika ale jeśli AEE 1.6 to kanał na VaGu 001 (chociaż podejrzewam że inny bo 2000 rocznik. W każdym razie samo czyszczenie przepustnicy nic Ci...
Witam serdecznie. Po umyciu przepustnicy należy przeprowadzić VAGiem adaptację. Przedtem należy skasować błędy zapisane w sterowniku. Mechanik powinien to wiedzieć. Pozdrawiam.
Był temat licznika teraz pora na kluczyki.. Posiadam w passku jeden kluczyk, a chcialbym mieć 2, oczywiście aby odpalić samochod bez aktywacji immo i jednym i drugim kluczykiem. Czy do tego zabiegu, kluczyk który chce dodać moze być używany z innego passka? Czy potrzebuje do tego nowy transponder crypto48? Na stronie ross-tech jest opis adaptacji vag'iem...
Witam! Mam pytanie odnośnie Seata Cordoby 1.4, silnik AKK, 2000 r. Mianowicie, chciałem zrobić adaptację przepustnicy VAGiem i przy próbie połączenia ze sterownikiem samochodu wyskakuje mi komunikat - brak komunikacji. Ktoś się orientuje co może być nie tak? Z góry dzięki za wszelkie wskazówki ;)
Zrób Vag'iem adaptacje przepustnicy, podobny przypadek miałem w Caddy'm i pomogło. Pozdrawiam
witam potrzebuje pomocy w adaptacji panelu klimatyzacji automatycznej sharan 2001 1.8 T. W autocom opcja adaptacji występuje ale program woła kod . skąd można ten kod uzyskać ? lub jak ktoś wie jak to się robi vagiem ?
Daj opis tego błędu. Też miałem ten silnik i jestem pewny że adaptacji nie było na kanale pierwszym. Podaj nr sterownika silnika - naklejka na sterowniku lub widac go VAGiem po nawiązaniu z nim komunikacji. Tam często pękał krócieć od bypassu przepustnicy. Cienki wężyka miedzy kolektorem ssącym a rura miedzy przepustnica, przepływomierzem i deklem rozrządu.
Adaptacja wykonana polskim VAGiem. Wszystko gra :) Jeszcze raz sliczne dzieki i zasluzone :pomogl: :) Pozdrawiam i postaram sie zrewanzowac w przyszlosci. MisiekTS
Panowie, dziękuję za porady oraz pomoc. Problem został rozwiązany i wiecie co było problemem? To wszystko nie działało, przez to coś co zostało wymienione na nowe prosto wyjęte z pudełka, aparat zapłonowy, chińszczyznę pod marką Vika. Po wymianie aparatu zapłonowego na Bosch, używany ale zweryfikowany pod kątem sprawności działania czujnika Halla, udało...
Witam. Mam problem z pompa wspomagania firmy TRW w Vw Polo 9N. Pompa została wymieniona na taką samą i po podłączeniu nie reaguje. Jest napięcie wszystkie wiązki całe adaptacja pompy Vagiem zrobiona i nic. Pompa na pewno jest sprawna bo sprawdzałem ,,na krótko". Poprzednia pompa się zatarła przez wyciek płynu.
VAGiem, zmieniając wartości w adaptacjach...jak nie masz, to jedź do kogoś kto ma...
żeby zaadoptować przepustnicę w 1.4 16 v mk4,znajomy mechanik powiedział że wystarczy po wyczyszczeniu jej,pojeździć na benzynie i sam komputer ją zaadoptuje lub jak przedmówcy Vagiem
Jeśli wag widział taką temperaturę, to czujnik temp. silnika uszkodzony, i możliwe podwyższenie obrotów, a wcześniej przed adaptacją sprawdzałeś temperaturę vagiem?
adaptacja przeprowadzona nawet dwukrotnie raz vagiem i innym programem bez powodzenia
Vagiem robiłem adaptacje przepustnicy,test wyjść,obroty,temperatura wszystko było ok. ...za pomocą kabla VAG KKL a nie OBDII.
Tak. Przepustnica odpowiada za ten błąd i spadek obrotów. Jest to do zrobienia (ale nie zawsze, zależy co padło i w jaki sposób), schemat w dłoń i sprawdzić, czy są przejścia tam gdzie powinny być. Sprawdź też przełącznik wolnych obrotów w przepustnicy. Zbadaj potencjometry w niej. wczesniej mialem odlaczony akumulator, pomogla adaptacja przepustnicy...
Jak masz jeden to trza VAGiem zakodować pilota. Moduł komfortu, adaptacja, kanał 21.
podepnij sie vagiem, trzeba najprawdopodobniej przeprowadzić adaptacje, ECU dziala na nim w trybie awaryjnym.
do szwedofred260 Proponuje umyć przepustnice i zrobić adaptacje, ale najpierw zrób diagnozę VAGiem, wtedy będe mógł powiedzieć coś wiecej.
Witam. Ostatnio czyściłem przepustnicę w mojej Audi a3. Po złożeniu wszystkiego do kupy auto odpaliło, jednak miało wysokie obroty. Zrobiłem adaptację najpierw bez VAGA, trochę się polepszyło, ale okazało się, że nie wpiąłem spinki ustalającej naciąg linki od pedału gazu. Wpiąłem więc spinkę, zrobiłem adaptację Vagiem. Obroty na na luzie są w porządku-...
powinienes to zrobic vagiem ma taka opcje adaptacji
Witam podczas proby adaptacji bloku 12 Vagiem wyskakuje mi blad ze funkcja jest niedostepna. W zsadzie nie wiem dlaczego, loguje sie uzywajac kodu 12233,wartosci rowniez moge odczytac ale przy probie edycji ... lipa... Uzywam testera V-scan multi z wgranym Vagiem 7.9, moze ktos wie jak podejsc do tematu bardzo bym prosil o sugestie Pzdr
Tak ale przepystnica została bardzo dokładnie wyczyszczona, adaptacja też zrobiona oryginalnym Vagiem i problem jest nadal. Faktycznie może coś z tą ścieżką TPSu ale na kompie podaje prawidłowe wartości. Dzięki za zainteresowanie.
sprawa wskażnika zakończona vagiem wejście w instrumenty adaptacja kanału 1 wartoś musi byc 0 wskażnik wskazuje idealnie
U mnie VAGiem 311.2 też nie dało się przeprowadzić adaptacji,porostu nie "startowała" nie wiem czemu. Dopiero VAGiem 409 się udało. PS. Spróbuj przedtem na chwilę odpiąć "-" akumulatora lub 01[ENGINE] > 10[ADAPTATION] > 00 > wpisz 0 > (TEST)SAVE
Immo po roczniku 99 leci na k-line wiec nie ma problemów z immo jeśli chodzi o zczytanie nawet jeśli nie masz loginu (PIN). Jeśli masz pin to vagiem możesz przeprowadzić adaptację klucza do stacyjki. Instrukcja gdzieś jest na elektrodzie.
Jak masz Vaga ,to czemu nie podejrzysz sondy podczas pracy na benzynie?? Też można vagiem sprawdzić stan adaptacji przepustnicy.
W tolego z 2002r dało się zmienić poprzez zmiane adaptacji w module komfortu. Sprobuj vagiem, może w audi też się tak da.
Witam ponownie Ogólnie problem został rozwiązany. Porobiłem adaptacje przepustnicy ( zarówno vagiem, jak i rozgrzanie samochodu do 90st na postoju). Do tego powyłączałem opcje szybkiego przejścia na gaz. I chyba sterownik się ustawił i jest wszystko ok. Nie wymieniałem żadnych rzeczy. Jedynie ustawiałem wszystko.
Zwykłym vagiem lub vcds przeskanujesz wszystko zrobisz wszystko w tym adaptację przepustnicy /jeśli to benzyna/ i innego osprzętu silnika i samochodu.
Kolego wiem jak wyłączyć immo. Instalowalem już parę razy ten program ale nie u siebie i wszystko smigalo. PotrZebuje zczytac wsad z licznnika i zrobić immo off. Wiem jak to zrobić więc się nie musicie martwić. Tak adaptacja vcds lub vagiem to kanał 17, niestety tymi programami nie da rady zczytac wsadu. Ktoś coś pomoże na taka dziwna komunikację??
adaptacje vagiem skoda touran adaptacje adaptacje delphi
ekspres bosch wyczyść zaparzacz akumulator żelowy samochodu wyjście magnetofonowe
arduino canbus schemat podłączenia silnika pralki
Wybór materiału na ramę gokarta: profile stalowe czy rurki? Awaria hamulców i prędkościomierza w Renault Espace IV