trzeba zrobić adaptacje vagiem chyba ze masz dwa kluczyki?
I jeszcze jedno, jak wykonać adaptacje przepustnicy Vagiem ? http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id...
Temat zakończony powodzeniem! Może komuś się przyda opis dotyczy audi a6 c5 po lift i radio concert 2 wiec dodaje dla innych! W moim radiu concert 2 trzeba było połączyć dwa piny i zrobić adaptacje Vagiem lub VCDS. Potrzebujemy dwa przewody o długości do 1 metra 1. Z radia Can-L połączyć przewodem z Pinem 6 szarej wtyczki 32 pinowej z Licznika 2. Z...
Przypomniało mi sie że kiedys mialem taki przypadek z A6 z 2003, zmieniałem licznik i pamieci byly crypto, wyciagalem pin z ecu bo dysponowalem drugim komputerem. W tym przypadku mam sam licznik czy jest jakas mozliwosc w tym przypadku aby bez pinu uruchomic nowy licznik w aucie ? Nie rozumiem jak nic nie zrobie znając pin ? Jak poznam piny przeprowadzę...
Witam Kolego musisz wyczyścić przepustnicę i przeprowadzić jej adaptacje VAGiem .Problem wolnych obrotów zniknie. Pozdrawiam
Z gazem nic sie nie działo. Przepustnice kupiłem używaną i było to samo tylko ze nie mam pewnosci czy ta używka jest sprawna. Przed podmiana oczywiscie wyczyscilem przepustnice. Adaptacje robilem vagiem i manualnie przed odpiecie akumulatora na ciepłym i na zimnym silniku. Silniczka krokowego nie ma bo przepustnica jest elektroniczna.
raczej nie możliwe, że kręci jak wściekły :P wtedy by odpalił ;) problem polega na ochronie koła dwumasowego .. paliwo nie jest podawane, aż do osiągnięcia odpowiednich obrotów silnika Wtedy by nie odpalał będąc i zimnym. w TDI w kołem dwumasowym paliwo podawane jest dopiero po osiągnięciu obrotów około 250, można to zmienić w mapach, albo przez adaptacje...
Jak przeprowadzić adaptacje przepustnicy w A4 Vagiem
musisz wyjac przepustnice wymyc w benzynce , rozgrzac silnik do >80stopni C i wykonac adaptacje na zaplonie vagiem to jest 01 04 060
jak przeprowadzić adaptacje vagiem czujnika skrętu VW golf IV 1.9 tdi Dodano po 1 chodzi mi o ten co jest przy kierownicy dwa w jednym razem z taśmą Proszę uzupełnić temat - regulamin, p.11
Witam, mam do wymiany silnik nastawy temperatury V68. Już go raz regenerowałem (potencjometr) ale za długo nie podziałał, problem wrócił. Robiłem adaptacje VAGiem i nic dalej błąd 1271. Sprawdzałem cenę w ASO około 420zł. Trochę jak dla mnie za dużo, poszukałem na ALLEGRO i znalazłem używany od sterowania obiegiem wewnętrznym V154. Mocowanie jest inne...
Miałem podobny efekt. Zasyfiona przepustnica i silnik krokowy nagarem. Spróbuj wyczyścić i wykonać po tym zabiegu adaptacje VAGiem. Sprawdź też wszyskie wężyki pociśnieniowe lubią pękać i wtedy wykręcają też numery. Pozdrawiam.
Tez mam audi a4 b5 i wpina sie w bezpiecznik wentylatora przewod czarny i czerwony, i osobno dajesz prad + na panel . Mozna z kabla czarnego, z przekaznika zalaczajacego dmuchawe przez bezpiecznik 5A podac na pin D1 , a dokladnie trzeba dolozyc ten pin bo jest wolne miejsce w kostce D. Jak ustawisz przed wyjsciem tak rano sie zalaczy . Kazdy vw audi...
ladowanie 14.2 Vagiem com zrobilem adaptacje - bez zmian czasem wyskakuje bład knock sensor
Koledzy mam problem z obrotami silnika dokładnie raz som dobre raz za wysokie ,czysciłem juz przepustnice co mam zrobic mam f 1.3 mpi Masz podjechac do kogos z Vagiem i poprosic o adaptacje przepustnicy,lub opcja 2 jezdzic az samo sie uspokoi moze to trwac 500, 1000 lub nawet 2000km zalezy od ilosci cykli rozgrzewanie- studzenie silnika no i od egzemplarza...
0,04 - 0,05 V - tu szukałbym przyczyny, uboga mieszanka na zimnym silniku sprawdź dolot zrób czyszczenie i adaptacje przepustnicy. Sprawdź świece i czujnik temp. Najlepiej go sprawdzisz vagiem można sprawdzić jakie parametry podaje w czasie pracy i podgrzewania się silnika.
witam mialem takie same objawy jak kolega opisuje jezdzilem do mechanikow i tylko sie madrzyli .wkoncu stwierdzili ze przepustnica uszkodzona po uwczesnym wyczyszczeniu jej a stwierdzili tak gdyz nie mogli jej zaadoptowac .okazalo sie ze obroty skakalyod 800 do nawet 1500 wkoncu sie wkurzylem wymienilem filtr powietrza na nowy odlaczylem akumulator...
Magia to tutaj nie pomoze,z postu wynika,ze masz VAGa lub dostep,programator.Nie wiem czy zczytales te pamieci przed zamiana,wlutuj je tak jak byly ( o ile jeszcze cos z nich zostalo),wylicz kod z nowego budzika ,zrob vagiem adaptacje i po sprawie.Jutro zapytam znajomego,moze sie podejmie tematu,jest z twoich okolic.
Kolego tak wyczytałem natym forum, pisał Emeryt2, ma doświadczenie, był ostatnio temat, że koleś robił adaptacje gdzie miał zepsuty czujnik temp, (na tablicy pokazywal dobrze ale do sterownika źle słał) i po zrobieniu adaptacji zostały mu obroty 1300rpm, adaptacje powtarzał kilka razy i ciągle było to samo, ktoś doradził wymienić czujnik i tak zrobil,...
Witam kolegow Zeby nie rozwijac nowego tematu,podlacze sie pod ten post. Podobny problem co u kolegi.Poleciala skzynia biegow automat,po naprawie i podlaczeniu akumulatora zaswiecil sie abs i esp.Pod vagiem wywala dwa bledy 1044 modul sterujacy-blednie zaprogramowany i 778 czujnik kata skretu kierowicy G85-brak inicjalizacji.Przy samochodzie nic nie...
Posprawdzaj też wszystkie wężyki od podciśnień , zrób adaptacje przepustnicy , nie zaszkodziło by przywrócenie ustawień podstawowych silnika , bez problemu też vagiem zrobisz. parę kliknięć i gotowe .
co kąkretnie chcesz zrobić z tym autem czy tylko kasować błędy czy coś więcej adaptacje nastawy itp.
Tylko zanim ją zbierzesz to najlepiej wyzeruj adaptacje w sterowniku benzyny i przejedź się z 20-30km na benzynie lub nieco większy dystans bez kasowania adaptacji. Tak dokładnie zrobiłem (skasowałem wyuczone wartości vagiem oraz stare mapy w sterowniku gazu), niestety autko na gazie odmówiło współpracy i mam tylko mape benzynową, wygląda tak: http://obrazki.elektroda.pl/8403546900_1...
Brak mi już sił do tego silnika, Co wymieniłem: - Przepływomierz powietrza - Przepustnicę - Silnik krokowy - Odmę powietrza - Czujnik temperatury czieczy chłodzącej - Komputer i cały czas auto ma za wysokie obroty jak odpalam na zimnym to obroty wywala na 2000 potem po chwili spadają na 1850, brak mi już pomysłów.:cry: a i jak jest rozgrzany to jak...
Za komputerem wszystkie kable sprawdzone wszystkie kostki były po odpinane i powpinane ponownie. A możne ów kowal podłączył + na - przy pierwszym odpalaniu? Jak dla mnie za dużo rzeczy nie działa po zmianie silnika. Rozumiem ze będzie się świecić poduszka jak się odłączy akumulator ale nie wszystko na raz. Wczoraj kasowałem błędy jeszcze raz vagiem...
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
Spróuj w 46 komfort wejdz w adaptacje , kanał 21 i wpisz jedynke dla pierwszego klucza nacisnij przycisk w pilocie i zatwierdz z klawiatury , trzymająć cał czas ten przycisk w pilocie potem ustaw 2 dla drugiego klucza i to samo powinno chodzić vasem tak robie zawsze i jest dobrze . Spróbuj wczesniej wsadzic kluczyk do stacyjki i włączyc i wyłączyć 5...
Zanim nastąpiła ta sytuacja przepustnice czyściłem takim środkiem do czyszczenia przepustnic. Czy mogło to spowodować zwarcie w niej? Witam,otóż dzisiaj przejrzałem kable są ok.Przeczyściłem przepustnice i lipa,cały czas błędy przepustnicy.Robiłem adaptacje nic nie pomogło,a na dodatek znowu się spalił ten bezpiecznik jak kilkakrotnie naciskałem pedał...
witam mam problem nie mogę zaadaptować ECU w vw polo 2002r robię wszystko zgodnie z opisem ze strony rostecha czyli loguje się robię adaptacje jednak stary vin w Ecu się nie zmienia na vin auta, posiadam 2 piny czyli starego ecu i nowego(używanego) który chce zaadaptować robię to vagiem 704.1 jednak się nic nie zmienia immo blokuje odpalenie auta i...
Witam!!! Mam problem z Golfikiem a dokładnie silniczek krokowy nie reguluje obotów przez co na zimnym ilniku po zapaleniu gaśnie i trzeba go przegazować aż zacznie przcować na wolnych obrotach. Odczytałem Vagiem błąd serwomotoru i wymieniłem całą przepustnicę z silniczkiem krokowym na nową jednak nic nie pomogło , po przekręceniu kluczyka słychać takie...
dobrze by było zrobić po prostu adaptacje vagiem. Pin licznika UK 9443. Pin licznika eu 1126 alternatywnie zrobiłem dwie opcje: 1. wsad o nazwie "anglik przerobiony na eu" wgrywasz do licznika angielskiego i zmieniasz w nim tarcze na eu. Zdarza się, że po zmianie wartości odpowiadających za wychylenie wskazówki prędkościomierza na wyświetlaczu pokazuje...
Witam, mam problem przy wymianie licznika w a3, mam piny z dwóch liczników są w nich immo3, wymieniam bo nie miałem fisa, nie mogę zmienić pinu w kanale 50 w nowym liczniku, wchodzę w 17 potem loguję się pinem w adaptacje z nowego licznika, potem przechodze w kanał 50 i po wpisaniu pinu ze starego licznika w kanale 50 pojawia się wait na chwilę a zaraz...
Witam mam pewien problem z którym nie mogę sobie poradzić. Otóż posiadam passata b5 postanowiłem wymienić zegary z zielonego podświetlenia na niebieskie wszystko działa nic nie kodowałem żadnym programem tylko wypiąłem kostki i wpiąłem i licznik działa auto odpaliło bez problemu z immo nic nie kodowałem. Problem mam taki ze miga mi kontrolka taka żółta...
Reset adaptacji vagiem zrób.
Wyczyść przepustnice i zrób adaptacje vagiem.
Adaptacje przepustnicy Vagiem- 01,04,098 ,chyba , że inaczej się robi
pilot do przelutowanie, następnie adaptacja - niekoniecznie vagiem
Normalnie adaptacją Vagiem 105+?
adaptacja przepustnicy Vagiem
Czyszczenie przepustnicy i adaptacja vagiem
Przepustnica na stół i czyścisz aż do prawie lusterka. Szczególnie na brzegach ściankach klapki. Potem zakładasz i adaptacja vagiem kanał 060 lub 098.
Ta, czyszczenie mozna wykonac i adaptacja VAGiem,jak nie pomoze to nowa przepsutnica.
Jeśli nie dostanę nowych to jak wygląda procedura adaptacji vagiem. Gdzie one się znajdują?
Zależy od wielu rzeczy. Na początek wyczyściłbym przepustnicę i silnik krokowy i dokonał adaptacji VAGiem.
witam. przebiegi i czas po ktorych wyswietlana jest insp. tylko VAGiem po przez adaptację zegarów kanał 5,6,7 5 przebieg po ktorym zapali sie oil 6 przebieg po ktorym zapali sie insp 7 okres po ktorym pojawi sie insp , a przyciskami kasowanie standard 1 rok + 15 tys. pozdrawiam adam
Trzeba zrobić adaptacje przepustnicy Vag'iem. Pozdrawiam
też mam problem z obrotami w golfie4 1,6 SR wymienione uszczelki pomiędzy kolektorem ssącym a głowicą oraz pomiędzy 2 częściami kolektora do tego wyczyszczona przepustnica choć bardzo brudna nie była do tego sprawdzony dolot wąż do serwa wężyki podciśnienia nie wiem jak gruszka od sterowania klapami adaptacja VAGiem nie robiona ale odłączony aku i nic...
mówisz serio czy się ze mnie nabijasz? wyciągnąłem przepustnicę do czyszczenia i po założeniu obroty skaczą jak cholera. Chciałem dokonać adaptacji VAG'iem ale nie łączy się z silnikiem. Mam też VAG'a PL i VWTool które się łączą z silnikiem ale nie wiem jak w tych programach tego dokonać :/
Panowie czy wyście oszaleli ? Mnożnik ? Skasować mapy ze sterownika lpg i mnożnik oraz korekty RPM i wszystkie inne włącznie z adaptacją OBD, skasować adaptację VAGiem, pojeździć 200km na pb, zrobić autokalibrację gazu, oddać do gazownika na strojenie... lub wystroić na porównywanie czasów wtrysku. Ciśnienie 1,3 bara. Dalsza jada grozi katem i głowicą.
a może zatkany 2gi katalizator i cała "robota" była niepotrzebna..... co do przepustnicy to trzeba ją umyć benzyną żeby kanał błyszczał a do potencjometru czujnika położenia kupić spray kontakt lub dedykowany do pr-ków , dobrze wymyć płytkę oporową i powinno być.(adaptacja vagiem obowiązkowo) Dziwi mnie, że usterki "wysypały" sie nagle u mechanika.
adaptacje vagiem skoda adaptacje passat delphi adaptacje
strojenie kabla toshiba satellite zasilanie kontrolka temperatura silnik
interfejs diagbox bateria macallister
Kosiarka Partner P53 550cm z silnikiem Briggs 550 L-head – spadek mocy po wymianie wału Schemat wzmacniacza Vincent SV-233 - dostępność i specyfikacja