Tak, pełna wersja zrobi wszystko...
A skąd. Napiszesz co to takiego?
chdzi o to czy ECU widzi że przepustnica jest zamknięta (chyba 01/08 01 ostatnia pozycja zmienia sie z 0 na 1)
Zobacz sobie jak przeprowadzić adaptację przepustnicy tu masz instrukcję: http://www.vcds.pl/index.php?mod=site&id... Nie robiłem tego ale od kolegi mechanika wiem, że działa.
Przepustnica do śmieci. Założysz nową (sprawną) błąd adaptacji zniknie zanim ją przeprowadzisz. Pozdrawiam.
01-silnik kasowanie błędów 04-nastawy podstawowe 098-kanał poczekać aż sterownik wykona nastawy 06-zakończenie ps.nastawy wykonujemy przy temp.powyżej 80*C pozdro
A czy ten vag wogóle kiedykolwiek zrobił adaptacje? Czasami niepełne wersje sa niepełne. Pozatym jak robiłeś adaptacje trzeba by sprawdzić czy nie łapie dolot lewego powietrza, oczywiście przepustnica czysta i szczelna! , temperatura, brak błędów. Otwórz dekielek i zobacz czy potencjometry są całe , czyi komutator silnika. W końcu trzeba sie go pozbyć...
Po kolei. 10 ( dopasowanie) kanał 00 gdy VAG zapyta czy skasować wyuczone wartości potwierdzić Q Wyświetli "wartości wyuczone zostały skasowane" Sterownik po tym nie ma żadnych "poburdań" pamięci adaptacyjnej. po tym 04 ( przejście do nastaw podstawowych) kanał 098 ( choroba, a może 001, albo 060 ?Zawsze to robię odruchowo) pokaże w 4 okienku "adaptacja...
Kanał 001 wodzu, nastawnik zrobi "bzzzzz" i już. Silnik ma byc zgaszony. Na zapalonym w kanale 001 robisz ustawienie KWZ
Nie wymaga żadnej adaptacji. Nie zwracaj uwagi /brzęcenie/, to jest klapa gaszaka i gdy silnik nierozgrzany reguluje powietrze. One tak mają, niech se brzęczy.
Normalnie. Silnik nagrzany ponad 80st,napiecie aku ponad 13,5V,jak mniej podłączyć prostownik Slowo adresowe 01 nastepnie 02 (Q) ----------05 (Q) ----------04 (Q) i wybrać kanał 098,patrzeć na ostatnie okienko co pokazuje (powinno adpt OK) Ale to taki system że nastawy przeważnie niewchodzą Czasami się udaje 10->00 po zapytaniu czy wymazać powtwierdzić...
Uszkodzona przepustnica. A dokładnie przełącznik przepustnicy informujący o zamknięciu przepustnicy. Adaptacji nie przeprowadzi z 2 powodów. Bo jest przepustnica uszkodzona, bo nie spełniony jest warunek o braku błędów w sterowniku. Jedno z drugim jest powiązane. Zmień/ napraw przepustnicę a adaptacja pójdzie.
Może ciśnienie paliwa za małe (wydatek pompy)
Najpierw powinno być tak: kanał 01 silnik kanał 02 odczyt kodów kanał 05 kasowanie kodów kanał 04 nastawy podstawowe wybierasz blok nr 98 i zaczyna się procedura kalibracji która trwa ok.10sekund,potem kanał 06 koniec transmisji i po ok 15 sekundach wyłączasz zapłon temperatura silnika powyżej 80°C. A co pytania czy masz czym to zrobić chodziło mi o...
Elektrozawór oczyszczania takma być ,przepustnicę musisz podłożyć inną lub nową
Prawdopodobnie pompa paliwa umiera lub zabity filtr. Warto sprawdzic testerem jak sterownik widzi tempeature silnika i powietrza.
Użyj vw tool, a nie 311
W niektórych systemach wtrysku po odpięciu zasilania trzeba było zrobić adaptację przepustnicy
Żadnego kodu. Basic settings i kanał 098 albo 060 zależnie czy przepustnica na linkę czy elektronicznie sterowana.
Pytanie pomocnicze-czy masz lampę stroboskopową z regulacją opóźnienia błysku, np Xenon 2E? Wogóle masz jakąś lampe stroboskopową? Jeżeli tak, to zrób z niej teraz uzytek. Opłaci ci się.
Ten błąd informuje o błędnym podciśnieniu w kolektorze, a w praktyce na 99% trzeba wyczyścić przepustnice i zrobić adaptacje przepustnicy. 01-silnik,04-adaptacja,060-adaptacja przepustnicy i oczywiście pierwsze skasowac błąd.
Pin 3 5V pin 4 12V Źle podane wartości!!! Podłącz swoją przepustnice u kolegi i odczytaj błędy, poza tym masz dwa bratnie auta, włącz zapłon i porównaj pomiary. Dodano po 2 W sterowniku silnika, odpowiednio pin 74,62,75,69. W przepustnicy 7 pin, prawdopodobnie brązowy przewód to masa, ją też sprawdź. Dodano po 50 Sprawdź przejścia, jeśli zasilania są,...
z tego co sie orientuje silnik ABS to jednopunkt tu nie robi sie adaptacji przepustnicy
Silnik ALM ma sterownik Marelli Robisz tak 01 - Silnik > Bloki pomiarowe - 08 Wybierz grupę "001" > Idź! > Przełącz na Nastawy - 04 System należy pozostawić w nastawach podstawowych przez około 30 sekund, po czym ponownie przełączyć na > Bloki pomiarowe - 08
Adaptacja przepustnicy?
Cześć, mam pytania czy odłączałeś akumulator i robiłeś adaptację przepustnicy? Pozdrawiam
Adaptacja przepustnicy może?
Znalazłem odpowiedź na innym forum dokładnie tutaj: http://nissan-almera.pl/viewtopic.php?p=... I ten sposób na adaptację działa, ale jak powiedziałem po zgaszeniu silnika i ponownym uruchomieniu problem powraca.
Czyszczenie i adaptacja przepustnicy powinna pomóc.
A adaptacja przepustnicy wykonana.
sprobuj zrobic adaptacje przepustnicy (vagiem) Dodano po 2 http://www.vag-com.pl/procedury.htm Adaptacja nastawnika przepustnicy
Spróbuj jeszcze zrobić adaptację przepustnicy skoro ją wyczyściłeś. Powinno się to czynić po każdej ingerencji w przepustnice.
Pewnie adaptacje przepustnicy wywali. Poszukaj na forum jak to sie robi w tym pojeździe. Z tego co pamiętam to bez diaga.
Jeżeli sterownik silnika ma zapisane błędy to adaptacja jest niemożliwa-najpierw skasuj błędy i wyuczone nastawy przepustnicy
Według diagboxa silnik rozgrzany gasimy auto włączam zapłon pedał gazu w podłogę na maksa na 5 z puszczam wylanczam zapłon i koniec.
Zdejm nakladke przepustnicy- jak czarna klapka + gardziel to trza wymyc, a potem zrobic adaptacje przepustnicy.
W clipe jest tylko adaptacja przepustnicy i sondy,nic więcej nie widzę, To może trzeba zmienić na lepszego Clipa , albo nauczyć się używać :cry:
Wymiana przepustnicy
po czyszczeniu przepustnicy trzeba zagrzać auto do temperatury normalnej pracy i na wyłączonym silniku przeprowadzić adaptacje przepustnicy zrobisz to vag comem tu masz podaną opis co i jak http://www.vag-com.pl/adaptacja-przepust...
diagnostyka ( kody błędów? znaczenie MAP sensor?) może być: zapłon przeciek powietrza adaptacja przepustnicy
Adaptacje robi sie na zapalonym silniku, odwrotnie niż np w vagu.
Jeżeli występują jednocześnie błędy pedału gazu, przepustnicy i przepływomierza to trzeba się przyglądnąć zasilaniu ww podzespołów, sprawdzić wiązkę i w ostateczności wysłać ecu do naprawy. Zabawy z adaptacją przepustnicy nic nie dadzą
Może być nieszczelność wokół korpusu przepustnicy bądź gdzieś za nią. Plak/samostart w rękę i psikaj w okolicy przepustnicy, gdy obroty zaczną się zmieniać to wykryłeś nieszczelność. Zostaje Ci jeszcze adaptacja przepustnicy bądź jej wymiana.
Nie nie da się bez kabla i elm 327 tego nie ogarnie.
Zapłonu nie reguluje sie w tym aucie, aparat napedzany jest z rozrządu wiec nie ma takiej potrzeby. Raczej bedziesz musiał wykonac czyszczenie i adaptacje przepustnicy
to przeprowadź adaptację przepustnicy http://www.vag-com.pl/index.php?mod=site...
W tych silnikach nie ma ssania.Przepustnica bez włączonego zapłonu i naciśnięciu np.palcem powinna się poruszać z lekkim oporem w jedną i drugą stronę bez zacięć.Nie pamiętam ale chyba jest mała szczelina.Jeżeli się zacina to trzeba ją wyczyścić.Jeżeli adaptacja przechodzi ok.to elektronicznie jest sprawna.Przygasanie ,falowanie obrotów zazwyczaj powodowane...
To znaczy, że jak wam aku padnie, to lecicie z adaptacją? Przecież tam jest więcej rzeczy do zaadoptowania. Nie tylko przepustnica...
Najzwyklejszą adaptację przepustnicy próbowaliście robić? Można to zrobić i manualnie, tylko nie pamiętam dokładnie, chyba "gaz w podłogę na zapłonie przez 10 sekund", musisz doczytać...
Przepustnice trzeba zaprogramować i po problemie , a robi się to za pomocą HHT urządzeniem diagnostycznym Mercedesa
Sproboj przeczyscic przepustnice , pzoniej pazsowaloby po tej czynnosci zrobic adaptacje przepustnicy , sparwdz tez potencjometr od polozenia przepustnicy jezeli wogole u Ciebie tak on wystepuje bo tego akurat dokladnie nie pamietam .
Adaptacja przepustnicy!
Azd 2000-2001 wymontuj całą przepustnicę i dokładnie wymyj,póżniej rozgrzej silnik do pełnej temp. i adaptacja przepustnicy interfejsem.Będzie pracował znów poprawnie.
Myślę że gdyby się dało przywrócić ustawienia fabryczne to i tak później trzeba zrobić adaptacje przepustnicy. Możesz zrzucić klemę na noc.
Komputer raczej się nie zresetuje . Pewnie chodzi o adaptacje przepustnicy koledze . Po odłączeniu i ponownym podpięciu akumulatora przekręcić zapłon i nic nie ruszać przez ok 1 min. Można to zrobić ale lepiej najpierw sprawdzić błędy .
Nie rozwiązany
Problem polega na tym ze wszystkie wersje VAG jakie mam nie potrafia w pełni połączyć sie ze sterownikiem silnika. Mam opcje tylko i wyłącznie odczytu błędów, nie moge dokonać adaptacji.
standardowo w tym silniku...sprawdzenie szczelności dolotu-zdejmij i dokładnie obejrzyj rurę łączącą przepływomierz z przepustnicą,sprawdź również rurkę podciśnienia do serwa hamulców,wymiana uszczelek(wszystkich ośmiu)pod kolektorem dolotowym,czyszczenie i adaptacja przepustnicy...do tego cewka,kable,świece...
przy okazji też pokrywę zaworów bo wydmuchalo odmę Tu bym szukał. Przepustnica nic nie ma do dymienia
Witam Potrzebuje kod dostępu do silnika w programie VCDS. Samochód to Volkswagen Sharan 2.8 VR6 AAA 174km 1996. Potrzebuje zrobić adaptacje przepustnicy, gdyż wolne obroty są różne raz jest to około 760 a raz około 950. Do tego wyświetla mi się błąd 01165 - Jednostka sterująca przepustnicy(J388)/ błąd w nastawach podstawowych - sporadyczny Przepustnica...
Można by jeszcze dokonać adaptacji koła fonicznego.. trzeba w ów czas trzy razy do odcięcia nadepnąć... Dodano po 3 Możesz też kupić interfejs od vaga za parę złociszy na alledrogo, zainstalować fiat ecu scan i zrobić nim ciut więcej..
Witam, No to teraz tylko translator czesko-polski i do przodu :|
To coś słabo kompilują mam 7,9 i 8,0 od nich i nie ma logowania do silnika ani nie umie skończyć adaptacji przepustnicy.
Czy ma ktoś jeszcze jakieś pomysły dotyczące golfa 1.6 AEE z niskimi obrotami bo falują i na rozgrzanym aucie gaśnie prawie że co chwile. Przewałkowałem już cały internet i na wszystkie sposoby już próbowałem co tylko możliwe i dalej nic, kable świece, kopułka , palec filtry, czyszczenie przepustnicy, adaptacja, cały aparat zapłonowy wymieniłem, rozrząd...
01 02 05 10 i tam kanał 00 04 i tam 001.060.098 trzeba wybrać 06 wyłączyć zapłon i wyjąć kluczyk, a następnie poczekać ponad 30sekund
Polo n6 1,0 Nie przeprowadzone nastawy podstawowe oraz regulacją biegu jałowego poza zakresem.. Nie mogę wykasować pierwszego błędu oraz nie zrobi mi adaptacji przepustnicy autelem ds808 ani vscan 3055itc . Obroty 480 po włączeniu świateł. dziwne jest to że po zdjęciu wężyka od podciśnienia w kolektorze 760 ,800 obrotów i chodzi równo
szukaj usterki w wiązce, później ruszaj z adaptacja.
Czy mógł by ktoś bliżej określić na czym polega ustawianie kąta położenia przepustkicy i czym można to sprawdzić?? Najlepiej jak by ktoś miał schemacik jakiś:)
Cdif3 robi adaptacje i obroty zatrzymują się na 850-900. Nie wiedzieć czemu nissan nie chce bez adaptacji trzymać jałowych
Najlepiej byłoby podłączyć pod komputer i zobaczyć, jakie są odczyty z czujnika położenia przepustnicy. Sprawdź również, czy na pewno ten jest dobrze podłączony.
Nawracajaca zgaga. Ok, przyznaje ze naprowadziłes mnie, bo auto smiga jak ta lala, ale. Adaptacji nie dałem rade zrobic, ani EGRu, ani przepustnicy. KTSsem z softem 2015 i 2011 nie da sie. Jest ta opcja w KTS, ale sterownik nie ma tej opcji. Podobnie mój VCDS z Ross Tech nie dał rady. Wskazał tylko ze adaptacja ok i tyle. Obroty zeszły do 850/min i...
Zrób tak samo ale na wyłączonym silniku. Przepustnica będzie chodzić, będziesz ją słyszeć jak się układa. Po uruchomieniu sprawdź czy silnik chodzi równo. Oczywiście uruchomienie zrób po adaptacji, odłączeniu VCDS.
witam odłączałem nie raz i bez adaptacji sie odbyło
Witam ponownie Problem rozwiązany. Adaptacja przepustnicy vagiem rozwiązała problem. Vag-com pokazywał błąd: 00516 Czujnik pozycji przepustnicy – zamknięty przełącznik – F60 Adaptacja naprawiła całkowicie usterkę, auto chodzi idealnie. Wniosek: spawanie spowodowało pojawienie się błędu przepustnicy ( "rozkodowało "). Błąd pojawił się jeszcze...
Prywatnie nie do warsztatu a chinczyk to jaki
adaptację robi się na rozgrzanym silniku
Przepustnica musi miec te same numery .W moim lupo odbylo sie to bez komputera .Chyba ze w obydwoch masz uszkodzony potencjometr przepustnicy .
Sprawdz co widzi sterownik silnika i ewentualnie trzeba zrobic adaptacje przepustnicy Pozdrawiam
Wersja 3.11.2, a możesz podać jaka powinna być wartość powietrza zasysanego na wolnych obrotach?
ten błąd to regulacja prędkości obrotowej biegu jałowego. Faktycznie jest to mocno związane z przepustnicą. Proponuję sprawdzić czy przepustnica działa poprawnie (nie jest zacięta), skontrolować siłownik przepustnicy i jej czujnik położenia, a także przewody (przejścia, zwarcia do plusa, masy). Na wyłączonym zapłonie zmierz rezystancję (przy odłączonej...
Generalnie silnik powinien być rozgrzany do temp. roboczej, zapłon włączony ale silnik zatrzymany, wchodzisz VAGiem w silnik, Basic settings kanał bodajże 97 (albo 96 nie pamiętam) i po wejściu następuje samoczynna odaptacja, poczym pojawia się komunikat adapt. OK. To jest procedura dla silników w VW polo 1.0, 1.4, 1.6, i pewnie wielu innych, ale tego...
Wiem dokładnie o co ci chodzi. Po zrestartowaniu ustawień zerujących kontrolka check engine bedzie mrugać.Należy 3 do 4 razy przygazować prawie do odcięcia i puścić noge z gazu. Tak kilka razy. Kontrolka zgaśnie i bedzie wszystko OK. Jest to konieczne aby komputer ustawił wartości szczytowe i początkowe przepustnicy.Ja tak robie w fiatach po adaptacji...
wyczyść przepustnice dokładnie i wszystko wróci do normy. Wszystko to jest spowodowane przez odpowietrznik skrzyni korbowej a z tym nic nie zrobisz.
Pokasuj koniecznie wszystkie błędy, przepatrz dobrze sygnały położenia przepustnicy. Mechanicznie działa bez zacięć? Sygnał w porządku, przepustnica chodzi bez zacięć patrzyłem na to wczoraj, przed pisaniem tematu. Dodano po 53 Zobacz czy nie jest naciągnięta linka, jak nie widzi położenia krańcowego to nastaw nie zrobi. Wczoraj popuściłem linkę bo...
ABS - wykasować błąd i powinno być ok Centralny zamek - szukaj nieszczelności w układzie, gdzieś jest dziura przez co pompka chodzi zbyt długo. Słuchaj gdzie syczy przy zamykaniu-otwieraniu. Silnik - sprawdź czy gdzieś nie ciągnie lewego powietrza, można umyć i zrobić adaptacje przepustnicy Błędy te nie mają nic do tego że auto nie pali. Sprawdź czy...
Sorki pomyłka miało być podgięcie . W golfie 5 i octavi 2 silnik bse zmienili podejście do algorytmu pracy sterownika po wykryciu błędu (zwarcia/przerwy). Dawniej sterownik po wykryciu błędu wchodził w tryb awaryjny i co jakiś czas sprawdzał czy błąd usterka ustąpiła jeśli tak rejestrował błąd jako sporadyczny kontrolka gasła i sterownik wracał w normalny...
Zrobił adaptację przepustnicy?
A jaki ma być błąd na podwyższone obroty? Zrób adaptację przepustnicy sprawdź czy ktoś nie przeprogramował obroty. I jak wygląda szczelność dolotu.
Dzieki za szybką radę. ok, spróbuje z tym czujnikiem Halla. Mam pytanie jeszcze takie, czy odłączenie i podpięcie obecnej przepustnicy i przeprowadzenie adaptacji cos da? Skoro przepustnica się adoptuje po przekteceniu kluczyka, to po co ją adaptować z komputera i np. Vagu? Jak za bardzo kombinuje to sorki.
No nie zgodzę się z tym, że układ dolotowy nie adaptuje się W takim razie działaj, wiara czyni cuda. Podejrzewam, ze jeśli nawet jest tam jakakolwiek adaptacja to raczej bez sprzętu pokroju DRBIII nie za wiele zdziałasz Dodano po 5 Robiłem kiedyś adaptację w To, ze robiłeś adaptację w innym aucie czy motocyklu, nie znaczy, że ta procedura jest w każdym....
Witam wie ktoś może jak zrobić adaptacje przepustnicy wiem że trzeba pod komputer ale niby że jakiś opis czy schemat jest potrzebny a nie mogę znalesc
Silnik zwykły, mechanik sugeruje zrobienie adaptacji przepustnicy.
wymien przepustnice na druga, nowa nie znaczy dobra/sprawna, ostatnio przerabialem temat w golfie IV 1.4, pech chcial ze 3 razy wymienialem, na poczatku myslalem ze cdif nie daje rady z adaptacja, podpielismy vaga tez nic, a problemem byla sama "nowa" przepustnica
Robisz poszukiwanie usterek, następnie wchodzisz w funkcje, lub prowadzone funkcje.
Zainstalowane, ale mam taki problem: http://obrazki.elektroda.pl/6106208000_1... http://obrazki.elektroda.pl/3686452600_1...
Zrobiłeś adaptację przepustnicy po wyczyszczeniu ?
Poszukaj ASO Boscha. KTS łączy się bez problemu. Miałem to samo napisać;). U mnie w okolicy też nikt nie mógł połączyć się z golfem 4 1.6 8v i zaadaptować przepustnice. Wszędzie tylko otrzymywałem informację, że albo uszkodzony jest sterownik silnika albo instalacja od złącza OBD2. Pojechałem do ASO boscha, i adaptacja przepustnicy zajęła kilka minut...
Witam. Zrobiłem jak mówiłem, kupiłem drugą przepustnicę i zamontowałem, z lutowałem przewód przecięty przez elektromechanika i autko dostało olśnienia. Obroty na jałowym 800-900. Polo uzdrowione, można temat zamykac
czy sterowniki o innej numeracji 5af.XX różnią się pinami Ważne jest oznaczenie HW xxx . Musi być to samo co w Twoim sterowniku. Wtedy sterownik nie różni się wewnętrznymi podzespołami. Numeracja .XX jest możliwa do zmiany przy programowaniu. czy kupując taki sterownik czysty, wylogowany samochód będzie działał poprawnie czy wogóle nie ruszy? Jeżeli...
Bo adaptację EGR robi się w innym kanale. W któym-nikt ci nie powie, bo nikt nie lubi domorosłych grzebaczy.
zrobi adaptacje przepustnicy adaptacje przepustnicy octavia zrobić adaptacje przepustnicy fabia
prasa siłownik elektryczny jupiter zelmer silnik zamontowac silownik
złącze spawarki pralka samsung zawiesza
Renta planistyczna: definicja i zasady naliczania Brak jazdy w górę w napędzie bramy Hörmann A445