Reset adaptacji vagiem zrób.
A co z programem antywirusowym?Ja musze wylaczyc zeby zrobic adaptacje i wogole polaczyc sie samym Vagiem.Dodam ze uzywam Managera w wersji 1.03 .Z tego co pamietam to kilka razy zdarzylo sie, ze nie chcial dokonczyc adaptacji, ale probowalem jeszcze raz i konczyl.
trzeba zaadoptować wspomaganie vagiem
A adaptację zaworu robił?
adaptacja przeprowadzona nawet dwukrotnie raz vagiem i innym programem bez powodzenia
Zrób Vag'iem adaptacje przepustnicy, podobny przypadek miałem w Caddy'm i pomogło. Pozdrawiam
Ok a czy będę musiał przeprowadzić adaptacje w vagu ? Nie wiem dlaczego ale nie połączył mi się ostatnio z vagiem, będę musiał sprawdzić o co chodziło.
Nie radzi sobie, warunki są spełnione, dowiedziałem juz się, że są sterowniki, które nie dadza się zrobić vagiem, skoda wypuściła swoje programy do silników aee.
Próbowałem robić VWTool ale nieudało się adaptować przepustnicy ani zrobić jakich kolwiek nastaw można tylko kasowac błędy. Jak by miał ktoś większe doświadczenie to proszę o podanie nazwy jakiegoś dobrego programu do ustawienia wtrysków, adaptaci przepóstmnicy itd. a jeśli się dae zrobić to zwykłym vagiem to proszę o szczegółową instrukcję!:)
Bo widzisz, nie zrobisz tego zwyczajnie VAGiem jak to ma miejsce w grupie VW. Zrobisz to czym innym, czym - poszukaj, mysle ze dosyc podpowiedzialem.
Panowie wiecie jak przeprowadzić prawidłowo adaptację przepustnicy Vagiem w Octavi 1.6 101kM Proszę o dobry opis bo na różnych forach różnie to opisują bedę wdzięczny. I jeszce mam pytanie co może być przyczyną gdy silnik się rozgrzeje obroty wzrastają do 1200 i pojawia się błąd 533 nawet jak go skasuję to po krótkiej jeździe nadal jest ten sam błąd...
Panowie czy wyście oszaleli ? Mnożnik ? Skasować mapy ze sterownika lpg i mnożnik oraz korekty RPM i wszystkie inne włącznie z adaptacją OBD, skasować adaptację VAGiem, pojeździć 200km na pb, zrobić autokalibrację gazu, oddać do gazownika na strojenie... lub wystroić na porównywanie czasów wtrysku. Ciśnienie 1,3 bara. Dalsza jada grozi katem i głowicą.
02978 Vagiem to robisz? Pin czytałem VAG Commanderm i VAG Tacho (oba ryżowe). Oba liczą pin tak samo 02978. Adaptację robię VCP+K originał albo CDIF3 oryginał. Pin nowego sterownika przyjmuje. Pinu immo nie
zgadzam się potrzebna jest adaptacja ale nie potrzeba nic spocjalnego zwykły vag wystarczy A właśnie że nie, widać że się nie znasz. Ten siemens jest odporny na takie zabawy, mozna też przepsać procek (TMS) nie lubie jak ktoś krytykuje moją widzę Jacku z vagiem to ty sie nienapracowałeś setki tego zrobiłem i tu mi kitu nie wciśniesz tylko trzeba mieć...
Oczywiscie ze ktos Ci moze pomóc i tym kimś bedę ja:):):) Rozwiązanie twoich problemów to: Wyczyszczenie przepustnicy, przegranie softa (oprogramowania), adaptacja przepustnicy VAGiem. Nie wiem jaki masz kod silnika ale jeśli AEE 1.6 to kanał na VaGu 001 (chociaż podejrzewam że inny bo 2000 rocznik. W każdym razie samo czyszczenie przepustnicy nic Ci...
Witam mam Skodę Felicje 1.6 z gazem sekwencyjnym lecho, mianowicie problem jest taki: nie przyspiesza, jedzie tak jak by zgasła, jak by hamowała silnikiem lecz żadna kontrolka się nie zapala. Dzieje się tak w trakcie jazdy najczęściej przy zmianie biegów ale również przy gwałtownym naciśnięciu gazu. Nie trwa to długo od 5-20 sekund, i przy tym jest...
Mozna sie pomeczyc 500km lub wiecej zalezy od samochodu, albo zciagnac z sieci program czeski Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager wlasnie do adaptacji przepustnic Felicji 1.3 .Uzywam tego programu i nastawy zawsze wchodza.Mozna tez Vagiem.Silnik nagrzany do 90 st , kasujemy bledy silnika , wyciagamy bezpiecznik 1 po chwili wkladamy , wklepujemy grupe...
Witam, na wstępie zaznaczę, że jestem blondynką i dla mnie te tematy to czarna magia dlatego proszę o jakieś w miarę zrozumiałe wskazówki. Mam problem ze skodą fabią 1.4 mpi (2001 r.). Podczas postoju obroty skaczą, aż w końcu silnik gaśnie i da się go odpalić dopiero po wyłączeniu świateł i odczekaniu 5-10 minut. Świece zostały wymienione chociaż wcale...
Witam. W necie jest opisane jak zaadaptować ten silniczek, ale dla aut z klimatyzacją. Moja Fabia nie ma w ogóle klimy i dla tego silniczek (V154) bez niebieskiego potencjometru w środku. Dochodzą do niego tylko 2 przewody, a nie 5. Żeby przeprowadzić adaptację vag'iem trzeba wejść w [08] "HVAC", z tym że ja nie mogę się z tym połączyć. Silniczek za...
Hej! Ja też to przerabiam. Przepustnice mam sprawną. Trzeba w jakiś sposób wykasować nastawy wyuczone autka, bo bez tego proces adaptacji będzie dluuugo trwał. Nie wiem, czy da się to zrobić vagiem, bo 10->0 nie wchodzi ;-( (moze trzeba sie zalogowac?). Chyba rozbiore ten wynalazek siemensa i zobacze co tam siedzi. Może jest tam jakaś magiczna zworka...
1. VAG i adaptacja 2. Program "Motordiag Autocomsoft SIMOS Manager 1.51 Free" i użycie ściśle wg. opisu 3. Po odpaleniu zimnego silnika nie dotykac pedału gazu do czasu pełnego zagrzania silnika aż włączy się wentylator chłodnicy. To powinno rozwiązać problem. Gdyby jednak nie, to: 4. Zwalniać na biegu bez puszczania sprzęgła do granicy 1000obr/min...
ja bawiłem sie modułem komfortu u siebie w pasacie i da to sie zaprogramować ,mysle ze u kolegi bedzie podobnie połączyć sie vagiem i 46 moduł komfortu nastepnie adaptacja i pod kanałami sa różne funkcje tutaj tabelka zapożyczona z innego forum która powinna troche rozjaśnić http://obrazki.elektroda.net/24_12331695...
Doszedlem z tym dallej do konca. Wyjazd sie udał last minute. Sprawdzilem vagiem kolejno immobilizer i inne grupy gdzie zglasza usterke prawdopodobną no i natrafilem na wtryskiwacze. Nie pozostalo nic innego jak zmienic sprawny bezpiecznik na nowy i cudownie odpalil. Po rozdlubaniu starego okazalo sie ze topik przerwany byl maksymalnke na boku totez...
Witajcie, jestem posiadaczem skody fabi 6y2 1.4 16v z 2003 roku. Po wymontowaniu przepustnicy (akumulator był odłączony), wyczyszczeniu jej oraz ponownym montażu zapalają mi się 3 kontrolki EPC, check engine oraz ESP. Po uruchomieniu silnika obroty falują między 750 a 950 obr. I teraz są dwie drogi: opcja 1 jeżeli nic nie zrobię to po około 10 sekundach...
Witam. Posiadam Skodę Octavię z 2011r z silnikiem benzynowym wolnossącym 8 zaworowym 1,6MPI z oznaczeniem BSE. Znany problem w tym silniku (montowanym zresztą też w Audi, Seat itd) to niski obroty biegu jałowego (650rpm). Trzęsie budą, gorzej si zbiera itd. Niestety, żeby ustawić "po bożemu" obroty w moim silniku (BSE), trzeba dysponować kodem logowania,...
Jeszcze nie wiem ale na 99% to cewka (lub kable/świece a potem w efekcie cewka ale o tym poniżej). Nie wiem na 100% ponieważ problem występował na autostradzie przy szybkiej jeździe a póki co nie miałem okazji przetestować efektów naprawy. Zależy jaki masz przebieg na cewce, ja miałem 200tys. Na YT widziałem, jak jeden facet wymienia cewkę i po wyjęcie...
Witam! Przeczytałem już chyba cały internet, a wciąż nie znalazłem odpowiedzi. Auto: Felicja 1,3 MPI 68km lpg sekwencja- STAG IV Dawniej (przed założeniem gazu) zdarzało się, że auto gasło, dusiło się, lub też gasło i trzeba było odczekać chwilkę by zapaliło. Była też sytuacja, że obrotomierz skakał i samochód nie miał mocy, ale to po wymianie świec...
No i tu będzie mały problem, ponieważ nie znam się bardzo na VAGU, a w dodatku laptop z którego korzystam ma WIN 7 i nie wszystkie wersje Vaga mi się uruchamiają. Dziala mi chyba tylko wersja VagCom 4,9 PL z tego co pamiętam, bo jakieś nowsze, albo VCDS różne wersje nie chciały się uruchomić na tym laptopie. Takie tam proste rzeczy jak wejść i sprawdzić...
Mam takie same objawy, z stalych obrotow okolo 850 ostatnio spadly one do okolo 600 ktore czesto podczas schodzenia z wyzszych obrotow w pierwszej fazie spadaja nieomal do wyganiecia silnika (zapala sie kontrolka ladowania lekko) nastepnie silnik stabilizuje sie na 600 obrotow ale np dobicie kierownica do skrajnego polozenia spowoduje zgasniecie silnika...
adaptacje vagiem kodowanie adaptacje skoda touran adaptacje
mikrofon słaby przycisk wyłączać raspberry przerobić agregat kompresor
unitra zodiak wejście unitra zodiak wejście
Wpływ grubości portu bas refleks na rezonans Brak podświetlenia licznika w Renault Twingo