Zerknij tu prosty schemat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic15... Ta `` śrubka `` z niebieskim przewodem to czujnik oleju. Tu jak go uruchamiać http://porady.grizli.pl/uruchomienie-sil...
Właśnie o tym też napisałem, wyłącza go zabezpieczenie termiczne. Ewentualnie czujnik oleju, ESS jest raczej sprawne. Wygląda to tak. http://obrazki.elektroda.net/77_12628690... Może być olej 10W-40 Sprawdź czy ten długi kabel ma zwarcie do masy (po odłączeniu od czujnika oleju).
Silnik może mieć czujnik poziomu oleju, jeżeli jest zbyt niski poziom wtedy niema iskry. Jaki jest model silnika w tym agregacie? Ten agregat to jakaś podróba. Honda nie produkuje sprzętu o takim oznaczeniu.
Witam. Mam problem z agregatem Honda EM 5500CX. Po wypaleniu paliwa agregat wyłączył się. Po ponownym zalaniu go nie chciał odpalić. Wykręciłem świecę i okazało się, że nie ma iskry. Czytałem gdzieś na forum, że winę może mieć czujnik poziomu oleju. Jak go sprawdzić bądź może ktoś ma jakieś inne pomysły, gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? Z...
Witam mam problem z agregatem prądotwórczym. A więc tak jak jest zimny to ciężko odpala pół godziny cągnięcia za linke nieraz dłużej na kluczyk to wcale nie odpala a jak już odpali to wtedy odpala na dotyk. Znowu trochę postoi i jest szrpanina. Jaka przyczyna tego szapania ? Cześć Odpowiem bo może komuś to pomoże. Często w agregatach (małych) występuje...
Witam ponownie Odnośnie mojego eu 30is nowy wirnik, nowa cewka, nowa świeca i nadal brak iskry. Czujnik oleju odłączony i dalej nic. POMOCY
Czy to oryginał?Czy masz czujnik poziomu oleju?
Jasne, Sprawdź poziom oleju lub po prostu wymień stary olej i wyleci syf, który się tam na gromadził. Jeśli wlejesz nowy wg wskaźnika powinien chodzić. Jeśli jednak reakcja będzie identyczna, to czujnik oleju. Miałem identycznie i dolanie oleju rozwiązało problem. Pozdr Darek
Oj to nic nie zrobisz tutaj poza wymianą kondensatora na ten sam model. A lepiej ci zaproponuję. Sprzedaj ten model powiem że złom bo klatkowy silnik trójfazowy czy jedna faza to jeden pieron. Mają swoje wady. Nie cierpią przeciążenia. Straszne skoki napięcia brak AVR regulatory... Kondensator pełni funkcję regulatora. Najbardziej prymitywna sprawa....
Sprawdź czy jest olej. Jak jest to odłącz czujnik oleju i wtedy zobacz czy jest iskra. Jak nie będzi e to Chińska cewka zapłonowa kosztuje około 150zł orginał 450zł/
Witam. Mam problem z agregatem Honda EM25. Zaczynając od początku napiszę co już wiem - agregat kupiłem z Niemiec rozkręcony i nie kompletny. Obecnie skompletowałem brakujące części silnika więc ten temat pomijam, silnik jest w bardzo dobrym stanie i sprawny a problem jest z instalacją. Silnik odpala bez problemu i po około 5 sekundach zapala się czerwona...
na razie działa Już prawie ósmy rok z rozłączonym zabezpieczeniem termicznym - wniosek nasuwa się jeden: czujnik jest uszkodzony lub zbyt czuły Agregat działa, uzwojenie się nie spaliło. Przetestowany w walce wielokrotnie, wytrzymał np. ponad 20 h pracy pod dużym obciążeniem (zużywając 3 zbiorniki paliwa) zasilając awaryjnie dom po wichurze. Jak widać...
Koledzy, taka sytuacja. Agregat nie chciał odpalić więc ekipa go obsługująca (powiedzmy że pracownicy) stwierdzili że trzeba dolać oleju (bywało już tak wcześniej, silnik ma czujnik niskiego stanu). Niby wiedzieli jak i do jakiego poziomu więc dolali. Agregat mimo to nie odpalił, bo ...zacięła się szarpanka. Zwieźli sprzęt na bazę, zabrałem się za naprawę...
Czujnik poziomu jest w chińczykach też nie wszystkich Natomiast w oryginalnych Hondach jest czujnik naporu.
Przewody które widać mogą być od "gaszenia" agregatu lub od czujnika ciśnienia oleju o ile w tym modelu występuje , zdejmij pokrywę prądnicy i sprawdź czy są szczotki.
Do sprawdzenia luz zaworowy, ssący 0.15 mm, wydech 0.20 mm. Do ustawienia luzu są znaki, na kielichu zabieraka i osłonie koła zamachowego. Jeżeli silnik posiada czujnik poziomu oleju, spróbuj go odłączyć. Istnieje możliwość zerwania klina koła zamachowego. Kompresja powinna mieścić się w granicach 6 - 8.5 atm. Zalewanie świecy może być spowodowane,...
odległości nie sprawdzałem i też sprawdzę na odpiętych przewodach od czujnika oleju Sprawdzałem na podpiętym bezpośrednio kablu wysokiego napięcia pod świecę i też iskry nie było na świecy Na razie wielkie dziki za podpowiedzi.
Przecież silnik Hondy GX 160, jest silnikiem czterosuwowym górnozaworowym. Więc pracuje na czystej benzynie. Jeżeli się nie mylę, ma czujnik poziomu oleju, przy niskim jego stanie, może przerywać pracę.
A jakby podłączyć agregat przewodem 3 żyłowym do pieca, nic nie mostkuj, agregat izolowany od ziemi? Próbowałem, bez efektu. W tym schemacie czujnika PE z N jest już zmostkowane przez opornik 10Mom. Jak wygląda w agregacie połączenie wyjścia PE z L1 i L2? Skoro probówka świeci, jest jakieś połączenie z ziemia i może to zakłóca czujnik. Właśnie dlatego,...
Witam serdecznie.Mam problem z gaszeniem agregatu kluczykiem kiedy przełączam na off to nie reaguje muszę ściągnąć kleme żeby zgasł.Podejrzewam że wina tkwi w kablach zielny wisi bo nie wiem jak go podłączyć natomiast żółty przewód jest od czujnika oleju sam go kupiłem bo oryginalnie była zaślepka ze śruby i też nie wiem jak go podłączyć może ma ktoś...
Witam, w tym watku i podobnych czesto przewija sie temat chinskich kopii silnikow honda. Chcialbym dorzucic swoj kamyczek na ich temat. Otoz kupujac silnik chinski nalezy byc swiadomym, ze tu cena prawdopodobnie idzie niestety w parze z jakoscia. Oryginalna Honda jest duzo drozsza, ale moge potwierdzic ze roznica cen wcale nie wynika z "oplaty za marke"...
zapłon tam dział na takiej zasadzie że nie ma żadnych czujników fakt ale powinie byĆ pod magnetem impulsator który daje sygnał na modól że iskra ma przeskoczyĆ sprawdż magneto oraz ten impulsator możesz też zrobi zdjęcie tego modułu zapłonowego ??
Na początek to ma być wyczuwalny. Obróć teraz kołem zamachowym i zobacz czy obydwie dźwignie pracują, kolejno uchylając zawory. A potem zobacz czy masz stan oleju w tym wynalazku - czujnik poziomu blokuje zapłon, przy niewystarczającym. Odważna teza. Nie widziałem agregatu z "dolniakiem" - zawsze albo dwusuw, albo klon Hondy GX. A trochę ich przepuściłem...
Jezeli to silnik hondy tak jak w STE 2500 to problem tkwi w czujniku oleju, albo jest za malo oleju albo trzeba mocniej trzasnac urzadzeniem. Czujnik odlacza zaplon i nie ma iskry, bardzo czesty przypadek w tych silnikach. Mam jednak inny problem. Podlaczylem urzadzenie 2300W i w pewnym momencie cos sie stalo i spadlo napiecie do 155V. Myslalem ze max...
Witam Nie trzeba zaraz kupować Hondy czy co aby chodził z agregatu gazowiec. Znowu nie popadajmy w zachwyt nad elektroniką w piecach. Bebechy jak wszędzie i od tych samych kilku producentów co robią to dla kilkudziesięciu marek. Podłączyłem ostatnio klientowi pezala 3/400V 5,5 kW i działa WSZYSTKO w chałupie i warsztacie. I nawet problemem nie był czujnik...
Witajcie , kupiłem kipora KGE 6500 o mocy 5,5 kW ( dla purystów o mocy 6,5 kVA) jednofazowy. Fakty : -zasilam z niego całe gospodarstwo domowe (dom , garaże , warsztat) -chodzą z niego komputery, lodówka no-frost, telewizory lcd i wszystko co mam elektronicznego z agd włącznie -jestem elektrykiem więc jest podłączany za pomocą małej rozdzielni z pomiarami...
Witam, Potrzebuję wskazówek dotyczących przeróbki generatora zasilanego gazem ziemnym na pracę z LPG (G31, 37 mbar) poprzez osobną instalację (reduktor, filtr, zawór/elektrozawór, dysza/injektor). ... Krótka odpowiedź Tak – silnik o pojemności 580 cm³ i mocy 13-15 kW można bezpiecznie „zagazować” z NG na LPG (G31, 37 mbar), ale: 1. Trzeba przebudować...
honda agregat agregat honda czujnik agregat
stacja numeryczna guzik środku dodatkowy głośnik bezprzewodowy
electrolux ew7w361sp electrolux ew7w361sp
Problem z cofaniem tłoczków hamulcowych w Passacie B5 1.9 TDI kombi Problem z wciskaniem tłoczków hamulcowych w Passacie B5 1.9 TDI 90 KM kombi