Cewka występuje większości agregatów tzw. inwerterowych. Zdejmij fajkę i wtedy patrz czy jest iskra. Cewka identyczna jak w chińskich skuterach tylko ma trzecie wyjście masę.
W niektórych generatorach czujnik poziomu oleju blokuje zapłon[niski stan oleju]
Tu macie service manual IG2000
Staszek czy znalazłeś rozwiązanie?bo mam ten sam problem pomimo wymiany cewki dalej nie ma iskry.
Podłączam się do tematu, posiadam takie chińskie cudo w którym zanikła iskra. Układ zapłonowy w moim sprzęcie opiera się cewko - module ( sam nawet nie wiem jak to nazwać) znajdującej się pod wirującym kołem magnesowym. Wspomniana cewka posiada wyprowadzone dwa przewody jeden z nich do gaszenia masą drugi generujący napięcie poprowadzony do właściwej...
Jest mozliwe, że w uzwojeniu prądnicy jest zabezpieczenie termiczne, wyłączające silnik. Ten kabelek, jest właśnie od niego, tłumaczyło by to też wyłączanie się agregatu. Zrób tak, odłącz ten długi kabel, złącze gdzie był podłączony żółty kabel z ess podłącz tam gdzie był czarny kabel od ess (pomijasz to ustrojstwo). Jeżeli silnik odpali, to ess jest...
Ogólnie agregat powinien odpalić bez inwertera, tyle że inwerter ma też zabezpieczenia i diagnostykę. W momencie kiedy wykryje problem np. zwarcie i agregat gaśnie, więc może brak inwertera powodować brak iskry.
Sprawdź czy iskra jest. W tych tanich chinolach jest często problem ze świecami.
Sprawdzę, a tak pytam bo napiecie na końcówkach a i b po zdjęciu przewodów z cewki to ok 2,6V przy kreceniu kluczem elektrycznym i odkręconej świecy. To chyba trochę za mało i może dlatego słaba iskra.
Mam nowy agregat prądotwórczy z silnikiem Honda GX160 i nie odpala, ginie iskra na świecy, raz czy dwa odpalił na sekundę i dalej cisza. Czy może miał ktoś taki przypadek?
Witam. Mam problem z agregatem Honda EM 5500CX. Po wypaleniu paliwa agregat wyłączył się. Po ponownym zalaniu go nie chciał odpalić. Wykręciłem świecę i okazało się, że nie ma iskry. Czytałem gdzieś na forum, że winę może mieć czujnik poziomu oleju. Jak go sprawdzić bądź może ktoś ma jakieś inne pomysły, gdzie szukać przyczyny i od czego zacząć? Z...
W takim razie z tego co napisałeś wynika raczej, że uszkodzone jest uszczelnienie wału, nie robi się podciśnienie w skrzyni korbowej, nie zaciąga mieszanki i nie przerzuca jej nad tłok, gdzie iskra powinna to zapalić (chociaż kichnąć, strzelić na samostarcie).
Może nie ma w instrukcji, ale opisane zachowanie wskazuje na takie zabezpieczenie, przed przegrzaniem ? Co by tam mogło jeszcze robić takie zachowanie ? nic mi nie przychodzi do głowy.... no może termika świecy zapłonowej i jak rozgrzeje się to traci iskrę ?
Jest olej w silniku ?
W większości przypadków, jest to rozwiązane tak : Gaszenie- zwiera do masy. Zapłon- rozłącza przewody. Czyli porozłączaj to i zobacz czy iskra się pojawi.
Witam wszystkich Mam problem z agregatem honda eu 30is, mianowicie brak iskry. Wymieniłem cewkę i nic nie pomogło okazało się że coś wpadło do wirnika i obruszyło magnesy, w tym na wycięciach dla cewki, przykleiłem (wydaje mi się że w tych samych miejscach) ale może są przesunięte o 1 mm w jedną albo w drugą, czy to może być przyczyną braku iskry, bo...
https://1drv.ms/f/s!Ah4jgaVjkiV1zWbnQLyT...
Staszek49. Jak na "starego" forumowicza zachowujesz się nieprofesjonalnie. Nie podałeś ani typu agregatu ani żadnych zdjęć (wciąż podejrzanego!) aparatu zapłonowego. Zdjęcia ucięłyby niepotrzebną dyskusję, uchroniłyby od pomyłki i ułatwiły doradzanie. Piszesz: ".. iskra jest, ale nie za bogata...". Czy tak wielkim wysiłkiem jest sprawdzić "bogatość"...
Silnik może mieć czujnik poziomu oleju, jeżeli jest zbyt niski poziom wtedy niema iskry. Jaki jest model silnika w tym agregacie? Ten agregat to jakaś podróba. Honda nie produkuje sprzętu o takim oznaczeniu.
Często w agregatach (małych) występuje problem z czujnikiem ciśnienia oleju. Jak już sprawdzisz czy jest iskra , Przeczysz sam sobie, bo czujnik oleju odcina zapłon.
Silnik spalinowy nie daje odpowiedniej mocy. Do sprawdzenia gaźnik, powietrze, iskra, paliwo, kompresja.
Sprawdź wyłącznik gaszenia.
Witam. Mam problem z agregatem PAB 2-1, nie mogę go uruchomić tzn. nie ma iskry. Sprawdziłem świecę, przewód , przerywacz, kondensator. Wszystkie elementy ok. a iskry nie ma. Może ktoś zna przyczynę i pomoże mi. Pozdrawiam.
Słabe to zdjęcie i nie widać dobrze. Jeżeli jest to silnik czterosuwowy to może to być zabezpieczenie uniemożliwiające pracę silnika bez oleju.
Czujnik poziomu oleju działa na niski poziom, odcina układ zapłonowy (iskrę na świecę zapłonową). Problemem może być zabrudzony gaźnik, przytkane dysze w gaźniku.
To jak w końcu było z tą cewką? Uszkodzona i wymieniłeś na nową, czy stara okazała się dobra? Mam taki agregat, w którym brak iskry. Przewód wychodzący z obudowy silnika do przerywacza ma zwarcie do masy. Oznacza to uszkodzoną cewkę? https://obrazki.elektroda.pl/1917281400_...
Czy możecie mi pomóc? Dokonałem zakupu (pewnie też chińczyk) EMCT 7000 i nie mogę go wcale uruchomić (mój posiada starter, więc nie muszę szarpać za linkę Very HappyVery Happy) wykręciłem świecę, zalana,jednak po przeczyszczeniu stwierdziłem iż brak jest iskry natomiast po odkręceniu fajki i przystawieniu przewodu wysokiego napięcia do masy jest niewielka...
Jeżeli odłączysz moduł według podpowiedzi Kolegi ,powinna być iskra.Odłącz przewód od gaszenia który jest podłączony do cewki ,jaką masz szczelinę między cewką a magnetem.
Agregat STE-800 po krotkim okresie eksploatacji odmowil wspolpracy. Zniknela iskra na swiecy . Modul zaplonowy trudno kupic. Zbudowalem taki jak w motorowerach jednak nie umiem dobrac kondensatora wspolpracujacego z cewka zaplonowa.Moze ktos pomoze?
Pacjent agregat PAB 2. Próby uruchomienia generalnie nieskuteczne poza chyba 3 razami gdzie złapał na ok 5 sek zadymił na czarno i zgasł. Prawdopodobnie problem gdzieś w gaźniku bo po odkręceniu świeca zawsze mokra. Wogole jak postoi z odkręconym paliwem to leje się z gaźnika. Proszę o jakieś wskazówki. I jeszcze jedno: iskra jest
jeżeli strzela w gaznik i po zaskoczeniu na chwile nie daje sie go odpalić,to przyczyną jest nie domykanie sie zaworu ssącego.należy wyregulować luz zaworowy.
Silnik z motocykla zwykle ma tzw. "magneto" z uzwojeniem zasilającym światła, a silnik z agregatu ma tylko cewkę dla iskry. Nie można jej wykorzystać do światła.
Do czego Ci ten złom jest potrzebny? Daj sobie spokój i nie kupuj tego grata. Szkoda kasy i nerwów, moim zdaniem jest on dokładnie zajechany. Był stosowany, między innym, w wojskowych agregatach prądotwórczych. Niekompletny, brak na przykład rozrusznika elektrycznego, iskry pewnie też nie ma, zresztą jest urwany kabelek od przerywacza,. To jest podobny...
OK. Mam jeszcze pytanie, czy podczas startu iskra w przekaźniku jest czymś normalnym? Bo zauważyłem, że kiedy agregat odpala, w przekaźniku jest właśnie taka iskra widoczna.
To zagięte czarne "coś" to dekompresator. Jak zalejesz silnik to możesz go tym "przedmuchać" odkręcając. Przepustnica ustawiona w jedno ze skrajnych położeń (niepamiętam w którym) i zablokowana służy do uruchomienia (mało powietrza dużo paliwa) po rozgrzaniu zwolnić. Wtedy silnik powinien wejść na obroty nominalne. Bardziej "wychużdane" silniki zalewało...
Teoretycznie istnieje taka opcja przy założeniu, że wał i przeciwwaga są osobnymi elementami. Leje się albo odkuwa połówki w jednym kawałku, jednak dzisiaj to już nic nie wiadomo. Kolega kupił agregat z plastikowym tłokiem. Ja z kolei dostałem w prezencie na działkę agregat z plastikowymi krzywkami na wałku. Oba szybko się rozleciały...
Podłączyłem bezpośrednio z kabli jak na filmie po czym słychać minimalnie słyszalne buczenie. W momencie spięcia dwóch dolnych bolcow aby agregat ruszył nie bylo żadnej reakcji tylko iskry. Gdy łącze dolne bolce śrubokrętem minimalnie głośniej buczy. Dodam ze agregat w przeciągu kilku minut pod prądem dosc mocno sie nagrzał.
iskra jest... Jak się najprościej dostać się do koła magnesowego?
Moduł pochodzi z agregatu SG 1200 Scheppach. Objawy brak iskry (napięcie wejściowe prawidłowe, cewka zapłonowa sprawna). Wymieniony tyrystor, tranzystory sprawdzone brak sterowania tyrystorem.
:?: czyli jak podawać iskrę ? :?:
Spróbuję odłączyć czujnik, sprawdzałem na innej świecy i nie było, sprawdzę jeszcze tą cewkę może faktycznie jakieś zwarcie, tak jak pisałem na początku iskra w tym "agregacie" to taka lipna była a teraz całkiem nie ma.
Witam, gaźnik czyściłem wcześniej, bo był zatkany. Po ponownym rozebraniu okazało się, że pływak był zblokowany, teraz już nie cieknie. Świeca iskrę ma, paliwo do gaźnika już dochodzi, ale dalej agregat nie odpala - tak jakby paliwo nie dochodziło do komory spalania. Szukam dalej...
Jeżeli to model Vinchi FMB01-50 - (bo tego nie napisałeś) to musisz niestety szukać przetwornicy z "pełną" sinusoidą jak to zresztą zalecił kolega w poprzednim poście. Ta lodówka ma sprężarkę na R600A - a izobutan to trudny czynnik - wymagany duży moment rozruchowy. P.S. Ja osobiście odradzałbym lodówkę na R-600A ( jeśli to model FMB01-50) do samochodu...
Byłem tylko przez chwilę więc nie sprawdziłem zaworów. Odłączyłem tylko czujnik ciśnienia oleju, ale nadal nic. Zastanawia mnie co za wiązka (chyba 2 przewody ) idzie do gaźnika a w zasadzie jakoby do odstojnika paliwa. Iskra jest, zalewa świece, ale nawet nie ma chęci odpalenia.
Witam! Dostałem do naprawy w.w agregat. Nie odpalał. Iskra jest, świeca sucha. Okazało się, że cewka która znajduje się w dolnej części gaźnika jest gorąca. Po odłączeniu kostki od tejże cewki agregat pali od strzała. Zlokalizowałem, że uszkodzony jest "przekaźnik czasowy", gdyż nawet po odłączeniu stacyjki cewka "pyka". Po odłączeniu przekaźnika czasowego...
Witam, w kostkarce do lodu mam agregat który głupieje :) Jak go włączam to chodzi i chodzi ładnie przez jakiś czas, po jakimś czasie (temp ok 110 stopni C) wywala mi bezpiecznik. Wiatrak jest podłączony pod elektronike i ona sobie go uruchamia, takie podłączenie starczało na jakieś 2 godziny pracy agregatu, a jak podłączyłem wiatrak na cały czas to...
Raczej miernik jest sprawny i dobrze pokazuje. Nawet przy wkładaniu bezpiecznika tego 40A jest iskra czyli prąd idzie.
Przewód N wyciągnąłem bezpośrednio z prądnicy co nie było łatwe, teraz mam inny problem bo nie zawsze odpala i jak się pociągnie za linke to niekiedy wali w gaźnik. Jaka powinna być iskra, bo jest dopiero jak puszczam linke to dopiero iskra przeskakuje czy tak powinno być?
Agregat stał nie odpalany przez 4 miesiące i paliwo było zwietrzałe
Iskra jest ? Paliwo na świece daje ? Wstaw zdjęcie całego agregatu, zobaczymy czy to nie "wynalazek" od cyganów ;-)
Iskra jest bo odpala i gasnie. Ssanie także jest. Świeca zmieniona i ten sam efekt.
2-dodatkowe przewody to odcięcie paliwa podczas gaszenia. Stacyjka zwiera je w pozycji STOP, tak samo jak przewody od wyłączenia iskry. Temat zamykam.
Miałem problem z moim PABem. Przyczyną braku zapłonu było ekranowanie przewodu wysokiego napięcia świecy zapłonowej. Przed wymianą cewki polecam wymianę przewodu i fajki na nieekranowaną. Podobno było to najczęstszą przyczyną niedomagań układu zapłonowego w tych agregatach. Niewielkie przebicie na przewodzie WN powodowało sprowadzenie iskry do masy....
Obroty silnika są utrzymywane na stałym poziomie, ale przecież obciążenie stałe nie jest i musi być jakiś mechanizm odpowiedzialny za utrzymywanie stałych obrotów niezależnie od obciążenia. Podobne rozwiązanie jak proponujesz masz w silnikach z zapłonem Digiplex, tyle, że to układ rozdzielaczowy. W swoim poprzednim poście dodałem schemat podłączenia...
Witam, Mam lodówkę polar i zapalacz płyty gazowej podłączone do tego samego gniazdka. W momencie kiedy włącza się agregat w lodówce, na zapalaczu przeskakuje iskra. Domyślam się, że trzeba założyć kondensator przeciwzakłóceniowy na agregatorze lodówki. Pytanie jaki konkretnie?
Dzień dobry Dokopałem stary (2010 r.) agregat prądotwórczy Dedra 2200 W. Wyrób marketowy. Miał parę defektów i je usunąłem. Obecnie nie chce odpalać. Iskra na świecy jest, przełącznik on/off działa, czujnik oleju też jest ok, paliwo zalane. Jeżeli podam trochę paliwa pod świecę, to odpala i pracuje prawidłowo, jak wyłączę i po chwili odpalę ponownie,...
Czy ktoś rozwiązał problem z modułem zapłonowym ? U mnie w Zipper STE1200IV jest bardzo podobny, ale nie ma gniazda na wtyczkę pinową tylko kable bezpośrednio wychodzą z tej czarnej masy. Układ miał walnięty tyrystor, po wymianie działał, ale chyba od stania przez pół roku się zepsuł, bo już nie mogę go uruchomić. Iskra jest bardzo kiepska.
a jest iskra? Może któryś z włączników,iskra wytwarzana przez prądnicę(iskrownik)zaczołbym od sprawdzenia iskry i włącznika może zaśniedział ,napewno prosta sprawa.,
Nie pochwaliłeś się jakie jeszcze inne sprawdzenia wykonałeś. Do rzeczy, na wstępie sprawdź, czy jest iskra i czy dochodzi paliwo do gaźnika i do cylindra (czy świeca jest mokra). To, że jest olej nic jeszcze nie znaczy, gdyż przy niskim poziomie nie będziesz miał iskry (chyba, że Twój agregat nie ma czujnika). Jeśli sporadycznie używasz agregatu, to...
Musi mieć paliwo i iskrę. A ta w chińskich świecach nie za duże występuje.
Witam Czy ktoś posiada schemat elektryczny lub budowy agregatu. Nie chce mi zapalić paliwo podaje iskra jest, świeca wymieniona, Jedynie zostaje ze nie w tym momencie podaje iskre ale nie wiem w jaki sposób jesy zrelizowane potwierdzenie gmp. Pozdrawiam Marcin Proszę uzupełnić tytuł postu- zgodnie z regulaminem pkt.11
Dziękuję za odpowiedź. Włożyłem taką od komputera (są teraz 3 wszystkie poziomo), mimo to spawarka dalej nie dział tzn przeskakuje "iskra" ale nie zajarza tylko strzela.
W połowie agregatów prądotwórczych jakie miałem okazję naprawiać był uszkodzony czujnik ciśnienia oleju.Małe ustrojstwo z przeważnie jednym kablem,wkręcone w blok silnika,które przy braku ciśnienia oleju odcina iskrę,takie swoiste nawet nie głupie zabezpieczenie.I bardzo często gdy ten czujnik jest zepsuty przy ciągnięciu za sznurek okazuje się że jeszcze...
Po położeniu świecy na głowicy silnika jest iskra (nie wiem czy odpowiedniej mocy, ale w jasny dzień widać). Po włożeniu "starej" fabrycznej świecy nie ma iskry. Paliwo raczej dociera, bo świeca była mokra. Na wiertle jest iskra, jak na filmie (przesyłam jako załącznik ponieważ udostępnienie filmu nie działa prawidłowo)
A mój agregat model najmniejszy 1kW własnie się zepsuł, miał przepracowane kilkanaście godzin . usterka - brak iskry :-(
Witam , generalnie rozumiem już dlaczego tak wyglada ten oscylogram natomiast mam parę pytań : 1) dlaczego jest to odwrócone do góry nogami . Zmierzyłem przebieg na świecy w samochodzie szpilka także idzie w dół . Coś robię źle . Ale co ? 2) Sygnał czytany jest z wału i rzeczywiście mniejsza szpilka nie powinna dawać iskry . Ale być może jest to wystarczające...
W tych silnikach ustawia się zapłon? W moim nie ma takiej możliwości - trzeba by przestawiać ustawienie cewki zasilająco-wyzwalającej, albo przestawiać magneśnicę na wale korbowym silnika, a to uniemożliwia klin. Iskra optycznie wygląda też podobnie To może być mylące. Bardzo dawno temu spotkałem się z czymś takim w dwucylindrowym silniku do łodzi...
Mam problem z zapaleniem agregatu prądotwórczego Hondy. Iskra jest ale w nie odpowiednim momencie, czasami jest dobrze i da się zapalić, ale po zgaszeniu znowu nie pali. System zapłonowy składa sie z magneta z jednym magnesem na obwodzie, cewki (prawdopodobnie jest w niej kondensator lub elektronika) i elektronicznego modułu zapłonowego (nierozbieralny)....
Witam agregat Honda EM 30 nie wytwarza iskry. Prawdopodobnie uszkodzony jest moduł zapłonowy. Koszt w serwisie Hondy około 2000zł. Chętnie zlecę naprawę. Posiadam schemat. Warszawa i okolice. Rozliczenie finansowe i/lub naprawa pojazdu lub projekt graficzny/reklama, folder, identyfikacja wizualna itp. Pozdrawiam! 501 582 682 http://obrazki.elektroda.pl/8798693400_1...
Zobacz iskrę na samym kablu. Bez świecy i kapturka. Iskra powinna przeskakiwać co najmniej z centymetra do masy. Druga sprawa to sprawdź czy nie ścięło klina na kole magnesowym.
ze to na pewno cewka bo po wyjściu z modułu jest ok 30v Nie wiem czy ty coś wniesie do sprawy. U mnie w agregacie prądotwórczym był brak iskry. Metoda eliminacji padło na moduł. Moduł tak sam sobie zrobiłem na pająka i działało, a jak zmontowałem na płytce przestało działać. Po zamianie końcówek w podłączeniu cewki zasilająco-wyzwalającej iskra się...
Witam Jeśli to nie odpowiedni dział to proszę o przeniesienie do odpowiedniego działu . Czy mógłby się ktoś wypowiedzieć na temat agregatu gude gse 950? Czy warto go kupić za 150zł ?(brak iskry ) ,czy może lepiej dolożyć trochę kupić agregat prod. ZSRR (GAB 1-0/230 silnik 2SD-M2 )bądź prod.DDR (VEM Stromal na silniku simsona ) czy ewentualnie jakis...
Pewnie zalało układ zapłonowy, więc spróbuj go ususzyć. Podmień na próbę świecę zapłonową. Jeśli "fajka świecy" z wierzchu jest metalowa, to usuń te blaszki, bo mogą być powodem braku iskry. Chyba nie muszę przypominać, że agregat prądowy należy chronić przed zalaniem (zawilgoceniem), gdyż grozi to porażeniem osób obsługujących.
Jak ta iskra - ile mm??? Czy jest w odpowiednim momencie? Silnik 4T? Zawory do kontroli. Jakie sprężanie ile bar? Silnik 2T - tłumik może być zatkany. Odłącz i sprawdź. EW. simmeringi na wale - lewe powietrze.
Rycho T. dzięki za szybką odpowiedz. Świeca była wymieniana, klin na swoim miejscu, jeśli iskra jest to chyba nic nie pomoże wymiana kondensatora? Gaźnik był wymieniany na inny, więc raczej to nie to. Pozostaje zapłon który jest inaczej ustawiony niż Ty zalecasz, no i filtr powietrza, którego praktycznie nie ma gdy silnik zapali to jako tako chodził...
https://obrazki.elektroda.pl/1020074900_... Witam Chciałbym zaproś was na serie artykułów dotyczących agregatu Eisemann z 1968 roku . W tym artykule opisze poszukiwania i zakup agregatu oraz zaprezentuję go przed renowacją. Poszukiwania Agregatu szukałem na OLX . Miałem kilka opcji a mianowicie : -Agregat produkcji radzieckiej GAB...
Jak to ma moc 2kW a np. pobiera zaledwie 100W. Zasada jest prosta - silnik dla podtrzymania pracy wykonuje ciągłą pracę - czyli suwy sprężania, pracy, wydechu, ssania, generowanie iskry - a przy tym cały czas generuje spore ilości ciepła ze spalania. Gdy nie podłączasz nic, a silnik pracuje, to zużywa paliwo - tak jak w samochodzie podczas pracy na...
Jeśli ktoś korzysta z agregatu codziennie i długo (np. wykorzystuje go w pracy zawodowej), to z pewnością potrzebuje profesjonalnego urządzenia z odpowiednim naddatkiem mocy za kilka lub kilkanaście tyś zł. Nie warto jednak wydawać tak dużej kwot na agregat, który będzie wykorzystywany okazjonalnie (max kilka razy w roku), na kilka godzin w czasie zaniku...
Właśnie nie pali jak już napisałem. Paliwo podaje iskra jest a jakoś tak lekko chodzi więc pobiegłem po 'zegar' i masz babo placek 4bar. :(
Kopniak :?: Rozrusznik :?: Moje zdanie jest takie:Jeśli coś nie odpali z wiertarki to znaczy że to coś nie ma tłoka :D :D Zdejmujesz obudowy i osłony koła magnesowego.Bierzesz wiertarkę,klucz-nasadkę sześciokątną (w skuterach przeważnie "14")i dłuższą śrubę z łbem "14"wkładasz od tyłu w nasadkę i mocujesz w uchwycie wiertarki. Tym sposobem odpalałem...
Też mi się tak wydaje, tylko.... Zadzwoniłem do firmy .....która rzekomo produkuje a może tylko sprzedaje agregaty Kraft & Dele i od doradcy usłyszałem, że mimo to, że będą miał ich agregat z AVRem, to muszę mieć jeszcze stabilizator. Może dostałem taka informacje ponieważ ta firma sprzedaje również stabilizatory:-) Kraft &Dell jest reklamowany jako...
Nie wiem, czy w tym przypadku ma to znaczenie, podłączenie impulsatora do modułu, nie wiem jak w tym przypadku jest to realizowane. U mnie w agregacie prądotwórczym z zapłonem cdi, jak wystąpił brak iskry, okazało się, że padł tyrystor w module, ale sprawdziłem wszystkie elementy: cewkę zasilającą, moduł i samą cewkę zapłonową. I przy sprawdzaniu cewki...
Świeca sprawdzona iskra jest, zapłon też sprawdzony ustawiony tak jak pisałem wcześniej chyba, że źle to zrobiłem, regulator pracuje, resztę sprawdzę. Pozdrawiam.
To samo co masz na zdjęciu tylko z kolorami przewodów. To tylko opis modułu CDI. Cewka zapłonowa która jest na zdjęciu, to cewkomoduł współpracujący bezpośrednio z kołem magnesowym. Stosuje się takie w kosiarkach i agregatach, do Twojego układu zapłonowego się nie nadaje.
Witam wszystkich mam problem z moim agregatem Kraft &Dele kd 109. W zeszłym roku kupiłem go i używałem dosłownie 2 razy przez zimę stal w piwnicy z paliwem. Teraz nie mogę go uruchomić. Wymieniłem już świecę iskra jest. Paliwo stare zlałem i zalałem świeże paliwo. Gaźnik przeczyściłem. I dalej nie chce odpalić. Jak wleje paliwo bezpośrednio do gaźnika...
Pojawił się mały problem. Ostatnio miałem więcej wolnego czasu więc rozebrałem gaźnik przeczyściłem z syfu i złożyłem ponownie. Paliwo zaczęło dochodzić do cylindra ale... Zginęła iskra, wcześniej po wykręceniu świecy i sprawdzaniu iskry było ok. A w tej chwili iskry brak ale kabel kopie xD Co może być problemem ? Jaka powinna być przerwa na przerywaczu...
-> zdzisiek1979 Dziękuję za wskazówki, możesz mieć rację z tym czujnikiem poziomu oleju, zasugerowałem się opisem w instrukcji, a tam napisano o ciśnieniu oleju, w praktyce pewnie chodzi o poziom. W sobotę ponownie zabiorę się za agregat i poinformuję o wynikach.
Agregat Hyundai HG 4000 A. Niestety nie odpala. Był czas kiedy odpalał za którymś razem, ciężko bo ciężko ale odpalał. Pomagało wstrzyknięcie benzyny bezpośrednio do gaźnika od strony filtra. Chcąc poprawić sytuację odkręciłem filtr, gaźnik. Wyczyściłem drucikiem oraz sprężonym powietrzem dwa małe otworki po obydwu stronach gaźnika, obok tego dużego...
Witajcie. Witaj. moj pierwszy post tutaj wiec jak cos zle zrobilem, dodalem wybaczcie. Wybaczam(y) 😉 pod małym warunkiem - zapoznaj się z punktami 3.1 i 3.1.13 regulaminu - - > https://www.elektroda.pl/rtvforum/faq.ph... Jakies wskazowki To jest benzyna? Jeśli tak to sprawdź czy jest iskra jak kręcisz rozrusznikiem i/lub podmień dla próby na...
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Posiadam agregat prądotwórczy na bazie silnika benzynowego samochodu Tatra 603. Niestety uszkodzona jest cewka zapłonowa. Po rozgrzaniu traci właściwości i zanika iskra. Silnik gaśnie. Po schłodzeniu można odpalić na nowo. Czy można zamiennie zastosować inną ? http://obrazki.elektroda.pl/4643185500_1... http://obrazki.elektroda.pl/1121323800_1...
A sprawdziłeś czy nie ma zwarcia w układzie prądnicy. Może ona tak obciąża silnik że się zatrzymuje. Czy próbuje dodać sobie gazu? Sprawdź iskrę, ale na samym kablu gdy zgaśnie. Czy w ogóle oglądałeś aparat zapłonowy?
https://obrazki.elektroda.pl/1044310700_... Witam spotkał się ktoś z takim modułem mam problem z iskrą niby jest ale strasznie słaba świece można trzymać w ręce i czuć tylko delikatne mrowienie. agregat nie odpala.
Witam. Ostatnio zakupiłem agregat wojskowy PAB 4. Urządzenie wygląda na mało używane, ponieważ ma bardzo mały przebieg, brak śladów eksploatacji (wygląda jak nowe). Problem w tym, że nie mogę go uruchowić. Sprawadzałem przerywacz, cewke i nic niepokojącego nie zauważyłem, mimo to brak iskry. Prosilbym o pomoc przy uruchomieniu tego urządzenia. Pozdrawiam
Prawdopodobnie padł tyrystor w tym module. Wygląda na to, że jest to zapłon cdi ładowany i wyzwalany tą samą cewką. Miałem podobny przypadek w chińskim agregacie prądotwórczym. Tu jest schemat takiego modułu https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic2...
Witam Mam problem z agregatem Honda EM30 na silniku GX200 polegające na braku iskry. Zabezpieczenie odłączone, na fajce pojawia się jakieś napięcie, metodą organoleptyczną kopie, ale mam wrażenie że za słabo. https://obrazki.elektroda.pl/3065212500_... Cena nowej cewki koszmar, nowe chińskie mają inny rozstaw śrub i o wiele cieńszy...
https://obrazki.elektroda.pl/2706704100_... Witam Was. Mam problem z kablem od lodówki - jest on przepalony koło agregatu , jak przyjechałem z wakacji to zauważyłem że nie świeci się żarowka w lodówce i jeszcze zimno było w lodówce. Wykręcając i sprawdzając żarówkę była ona dobra - dla pewności sprawdziłem gniazdko - jednak ono działa,...
Witam. Mam problem z agregatem prądotwórczym Target, a mianowicie agregat ciężko palił, tj. dopiero za którymś razem. Po wyczyszczeniu gaźnika to samo. Następnego dnia już nie chciał zapalić. Po wielokrotnym szarpaniu wydaje się że tak jakby ,,chciał ale nie może." Iskra jest, olej w normie. Po podłączeniu wkrętarki zapala lecz po podłączeniu betoniarki...
(smarowanie 1:24 czy 1:30 Mixolem) który nie spalał się całkowicie i zażużlał świecę, która dobrana na chybił-trafił, Mixolem ? Może Luxem byle jakim 1:20, lub jeszcze lepiej (aby nie za mało). Świeca jak dawała iskrę na zimno - O.K. Kto słyszał o wartości cieplnej. (bez pytajnika)
Rozszerzam temat problemu z uruchomieniem silnika agregatu wojskowego PAB-2. W moim przypadku wystąpiła sytuacja obniżenia mocy magnesów na kole zamachowym, co skutkowało niską energią iskry. W zasadzie silnik wydawał się sprawny, ale nie zapalał. Po wymianie magnesów iskra na świecy jest znacznie większa i zapala "na dotyk'. Wcześniej wymieniałem cały...
iskra agregat iskra agregat prądotwórczy agregat prądotwórczy iskra
drive fault nissan primera rozrusznik śruba mocować amortyzator
whirlpool bitron solid security
Pilot do wzmacniacza Harman Kardon PM640 VXi - gdzie kupić? Stiebel Eltron SHZ 130: Grzałka wyłącza się po chwili