Kod --> 2211 <--
Zdejmij środkowe pokrętło ( to od prędkości nawiewu ) jest tam śrubka, która trzyma trzyma panel :)
Proszę. http://obrazki.elektroda.pl/8977273200_1...
problem rozwiązany
Właśnie o śrubach 10,9 pisałem ale przed łbem zatoczyć stożek który zaklinuje się w otworze. Oczywiście samą śrubę trzeba dorobić, ja użyłem lotniczych, kształt śruby do żuka czyli M14, potem część walcowa fi 16 (do stoczenia na stożek) i łeb na klucz 22 mm (sześciokątny) Tamte drugie śruby mają nakrętki zgrzewane do budy.
A czy czujnik zamyka obwod? Co sie dzieje po zmostkowaniu? Światła świecą?
Sprawdz czy dochodzi napięcie do samego silniczka po nacisnieciu przycisku
W kasecie EDC zapisany jest parametr rozcieńczenia oleju, podany w procentach.Trzeba go wyzerować i myślę że tylko w serwisie.Jeżeli będziesz dłużej zwlekał, silnik po pewnym czasie przejdzie w tryb awaryjny i o mocy możesz zapomnieć,po czym pojawią się następne kontrolki EDC OBD.Przy braku wykonania procedury wymiany oleju, przy przebiegu od 300-400tys....
Zacznij od sprawdzenia wiązki w okolicy czujnika prędkości i pływaka paliwa bo w Iveco wiązki sypią się w palcach .
Parę razy robiłem i nie żałowałem kolego. Jak chcesz dać na to komuś gwarancję, to zdejmi głowice i do szlifierza zanieś. Zawory sprawdzą, gniazda, uszczelniacze, podocierają j będziesz spał spokojnie.
Właśnie miałem Ci wysłać "ścieżkę" do informacji w Texie na temat zerowania.
http://obrazki.elektroda.net/85_12717810... http://obrazki.elektroda.net/85_12717810...
Bez napięcia zatkany z napięciem stałym przepływ. Ale musi być podłączone podciśnienie.
Mogę pomóc, podaj vin autka na początek.
Rozbierz licznik i zaślep diodę nie usuwaj jej
Kod to 1435.
W obu drzwiach.
http://lmgtfy.com/?q=P0063+iveco+
Witam. 1. Kolega, który pyta skąd masz pewność, że most był wymieniony, to odpowiedź jest prosta: jest to widoczny element i widać, że jest nówka, bo wkładają go też z nowymi hamulcami z tyłu. Mam to samo. W Iveco 2022 wymienione 5 mostów i od listopada nie reagują na zgłoszenia. W Iveco 2024 pierwszy szum przy 2000 km i wyje jak skurczybyk. Odezwij...
Autodata podaje że 643+/-25 NM.
Egr. Przepustnica próbuje wymusić wymagana ilość spalin w dolot. Typowo to albo dziurawe wężyki podcisnienia do egr lub zaworu sterujacego. Albo zatkane kanały zawracania spalin w glowicy czy sama chłodnica EGR.
W załączniku daję serwisową procedurę wymiany rozrządu w silniku 2.3 Jest w niej wszystko ładnie opisane, łącznie z momentami dokręcania poszczególnych śrub.
Między przyciskiem eco a obiegiem wewnętrznym. Czujnik temp, zewnętrznej powinien być w lewym lusterku.
Dokładny numer błędu podaj.
Adres #300 D8 60 D6 10= kod 5456.
Masz Miernik? To sprawdź co pisałem
Twój kod 4143
17-tka,czyli z podwójną turbiną.Tam lubi się zacierać ciegno zaworu upustowego turbiny, sterowany podcisnieniem.Paskudny dostęp,ale wykonalne bez demontażu całej turbiny.Najlepiej wymontować siłownik, dobrze oczyścić połączenie mechaniczne i nasmarować smarem odpornym na wysokie temperatury np. z dodatkiem ceramiki.
Owija się to głównie dlatego, że przepływający czynnik przez w/w zawór hałasuje. W tym miejscu nie będzie aż tyle wilgosci aby trzeba było robić dodatkowy spływ.
Kolego "dommal97" poniżej schemat telmy.
https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
Niestety schematu nie posiadam. To wyprowadź sobie kabelek od pinu co po stacyjce prąd jest i wtedy jak nie będzie grzać sprawdzisz czy jest, czy nie ma napięcia.
A można w poniedziałek? Czy to pilne?
Witam stawiam wypalona podstawa bezpiecznika sprawdź czy masz przejście i czy nie jest pin czarny .Pozdrawiam
Witam, proszę
Witam. Próbuj ten wsad, zobaczymy czy zadziała. Pozdrawiam.
Gasną zupełnie czy przygasają? Tak czy inaczej ma to najprawdopodobniej z połączeniem masy i spadkiem napięcia podczas przepływu prądu. Ewentualnie zasilanie jest z tego samego bezpiecznika i jest słabe połączenie pomiędzy obwodem zasilania a przekaźnikami załączającymi światła.
Jeśli masz taki zasobnik ciśnienia to może faktycznie się mylę bo serwisówka nie opisuje sygnałów lecz piny. Ale dotąd spotkane czujnik miały taki opis jak podałem. Mamy kilka modeli edc 17 i niestety dla każdego jest trochę inna penologia. Poniżej masz kilka przykładów hasło podane na pw.
Sam szukałem co z tym zrobić ale zbyt dużo konkretów nie znalazłem. Doszedłem jak to złożyć. Zaczynając od tego ze najlatwiej zdemontować stary tłok sprężonym powietrzem, wtłaczając je do środka. Wykrecasz zabezpieczenie trzpienia http://obrazki.elektroda.pl/7874267700_1... Wyjmujesz całość, wyjmujac zabezpieczenie wewnątrz zacisku,...
W lusterku, chyba prawym. https://archiwum.allegro.pl/oferta/anten... Tu widać jak wygląda. Jest raczej w prawym lusterku zewnętrznym.
Powinno zadziałać ok
Sprawdź czy olej nie przechodzi przez wielofrez, środkiem piasty. W starszym modelu był uszczelniacz którego środek ciasno wchodził na wałek atakujący i ciasno do obudowy mostu. Uszczelnienie było wewnątrz a jego szczelność zależała od poprawnego montażu. Luz na łożyskach wałka atakującego był regulowany podkładkami. Zanim odkręcisz nakrętkę sprawdź...
Sprawdź 6135.
Na tarczy powinno pisać Getribesite( strona skrzyni)
Żółta naklejka mam jest c.z. pilot w kluczyku dwoje drzwi kabina
A poczekałeś godzinkę lub dwie czy sam się wyłączy?
Szyba z takimi objawami to z reguły szczotki w silniczku.
Zapomnij.
Schemat masz tu: [url=http://www.elektroda.pl/rtvforum/vi...
Sprawdź 1664.
Rozrząd sprawdzony?
Opis złącz Body-computera.
Możesz kupić na Codecard.lt , mają na stanie.
Kasujesz interfejsem przez złącze diagnostyczne ,nie zdarzyło się żeby nie było tych pinów.Przypatrz się dobrze rozpisce i swojemu zdjęciu,1i2 są obsadzone brakuje 3.
Za zasilanie pompy odpowiada 47 bezpiecznik to jest czwarty rząd od dołu,pierwszy po prawej sprawdzić gniazdo czy nie wypalone.Pompa jest sterowana z EDC poprzez przekaźnik 25837 trzeci od dołu pierwszy po prawej i działa trzy sekundy po włączeniu zapłonu oraz podczas pracy silnik.
Po zregenerowaniu połączeń na wyjściach z płytki wstaw przekaźniki,gwarantowany spokój na lata.Załączam rozpiskę kostek płytki przełącznika.
Sprawdz pocztę.
Nie wiem jak to wygląda dokładnie ale nie ma możliwość abyś miske miał zintegrowaną z łożyskami wału korbowego stosuje się albo malutka miseczka i druga miska aluminiowa jaka usztywnienie bloku albo duża miska i to wszystko albo miska olejowa duża a druga połowa bloku to łożyskowanie wału, możesz miske zdjac bo napewno nie będzie tak że odkręcając miske...
Zwarcie do masy gdzieś masz, cała instalacja obrysówek do przejrzenia.
W tym roczniku schematy były w formie papierowej i rzadko kto je posiada, raczej marne szanse na znalezienie w formie elektronicznej. Instalacja oświetlenia jest tak prosta, że nie potrzebny jest żaden schemat tylko kontrolka.
Uszkodzeniu uległ scalak w tym module Body. Trzeba to naprawić uprzednio usuwając wszelkie zwarcia i problemy z resztą żarówek. Ciągnięcia dodatkowych kabli nic nie dadzą.
Sprawdź instalację od czujnika do sterownika jak i połączenia mas.
Klapa gdyby była to by na plaku nie palił chyba, nie zassało by. Kurczę zostaje jedynie synchronizacja i wysterowanie wtryskiwaczy czy jest ?. Jeśli inne parametry życiowe są dobre czyli ciśnienie CR ssanie na przepływce, i obroty wału widzi. Paliwo jest pewne tak?.
IVECO DAILY / MY2014 LDWS to twoje radio?
Wymień przycisk.
Wymiana cylinderków i czyszczenie reszty.
Przy takich temperaturach jak teraz +10 to kontrolka świecy powinna zaświecić choć na sekundę w celu sprawdzenia sprawności układu.Może ktoś z posiadaczy iveco daily III potwierdzi że kontrolka powinna się zapalić na chwile Nie zapali się kontrolka, za wysoka temperatura.
Powinno byc ok.
http://obrazki.elektroda.pl/4078115200_1... http://obrazki.elektroda.pl/4078115200_1...
Jeżeli posiadasz 5 cyfrowy kod immobilajzera, można autko odpalić awaryjnie.Procedura jest w instrukcji.
Nie nie ma żadnych znaków .
zobacz tam http://obrazki.elektroda.net/73_12649473...
Napisz który rok, bo nikt nie jest wróżką. Możliwe, że posypał się BCM czyli moduł zarządzający nadwoziem, który steruje m.in. spryskiwaczami. Najprawdopodobniej wskutek próby rozruchu na rozładowanym akumulatorze.
Kupiłem Iveco Daily Nie miała baba kłopotu postanowiła sobie kupić Iveco :) Tak ma być Tak. Jest to "system dekompresji kabiny pasażerskiej" ułatwiające zamykanie drzwi poprzez wyrównanie ciśnienia, chyba wyje..... jakiegoś inżyniera z NASA i ten ktoś przyjął się do Fabryki Iveco :P mnie też to denerwuje nie wiem jak to wyłączyć https://www.elektroda.pl/rtvforum/topic3...
W tym silniku są normalne wtryskiwacze i wirowa pompa bez zaworu sterującego. Szukaj zatkanego filtra paliwa, wody w zbiorniku. Warto ściągnąć zbiornik i wypłukać (robi się bardzo prosto). Do sprawdzenia przewód do gaszenia silnika(na pompie) lubi się ułamać.
-60Nm -60Nm -180°
Silnik nie, jak już to uszkodziłeś katalizator i nie wykluczone że jakiś komponent z układu adblue...
Rozumiem, że wiesz jakie są konsekwencje wyłączenia. Spróbuj ten wsad.
Zapewniam cię że błędy są w któryś ze sterowników tylko że niewiele komputerów poprawnie diagnozuje to auto. Najlepiej jak byś to zdjagnozował oryginałem do iveco EASY
Główny problem to opanować licznik 🤔 Jak ustalisz czy jest ktoś w stanie to ogarnąć to napisz. Tu masz rozwiązanie zastępcze https://obrazki.elektroda.pl/4649330100_...
Oficjalnie z 7T(tacho) nie można tego zrobić. Jeżeli jest to samochód specjalny i spełnia wymogi ustawy to autoryzowany serwis powinien być w stanie wyłączyć blokadę/ogranicznik. Każdy samochód powyżej 3.5T powinien mieć założony kaganiec na 90 KM/h lub 100 km/h dla autobusów. Nie licząc wyjątków wg ustawy.(specjalne samochody użytkowe). Nieoficjalnie...
zaadaptuj wtrysk komp go nie widzi i myśli że nie ma go wcale. jak odpowietzrałeś wtryski na odpiętych kostkach? jeśli kostek nie odpiełeś przy odpowietrzaniu to mogłeś je zatrzeć. wypnij czujnik ciśnienia paliwa poluźnij przewody paliwowe przy wtryskach i odpowietrzaj. spróbuj odpalać bez czujnika ciśnienia a potem z wpiętym czujnikiem. nie jestem...
Musisz dobrze sprawdzić aktywator turbiny.
W komorze silnika , skrzynka bezpieczników . Przekaznik T10 zaznaczony na czerwono. https://obrazki.elektroda.pl/7145583400_...
Wszyscy wszystko widze wiedza tylko nie do konca Iveco ciezko pali na mrozie a to jest wina głownego wylacznika pradu ktory sie znajduje w komorze silnika z lewej strony pod akumulatorem trzeba obydwa kable odkrecic z wylacznika glownego i spiac na krotko i po problemie sluze pomoca co do samochodow Iveco.
Iveco ma zespolony zespół przełączników w kolumnie kierowniczej ten którym wszystko załączasz , bardzo często się one psują a objawy z bezpiecznikami wskazują na albo zwiększony pobór w układzie kierunkowskazów albo właśnie na ten przełacznik Pozdrawiam
Witam jak w temacie co to jest jest to po lewej stronie pod filtrem powietrza ,wychodzą tam dwa przewody chyba jakieś ciśnieniowe jeden wychodzi gdzieś w ramę pojazdu a drugi chyba do elektrozaworu? http://obrazki.elektroda.pl/8530253800_1... moje pytanie tak z czystej ciekawości co to jest i do czego to służy i za co to odpowiada....
A jak wyjąć te małe (dolne) lustereczko, bo nie wiem ???
Sprawdź ten bin ,powinien zadziałać can off z kodem 5363. https://obrazki.elektroda.pl/7755454800_...
Witam proszę o wyliczenie z wsadu radio iveco daily cd blaupunkt.Pamieć 95320. Code 2264
W dieslu obrotomierz podłącza się do alternatora do zacisku "W"
Kolega sprawdzi stacyjkę.
Sprawdź lepiej czujnik wału korbowego i wałka rozrządu.
schemat poszedl na priv
Spróbuj to wgrać.
Cancheck wyłączony. Co z WAIT nie wiem.
Witam.Wrzucam schemat instalacji EDC IVECO DAILY po 2006r. + opisy do schematów.
prosze i powodzenia :)
Jak odczytałeś flascha po OBD czy BDM Dodano po 6 https://www.youtube.com/watch?v=DCWcBEje...
Oba fioletowe, HI-6110 LO-6111
daily iveco iveco daily 35c12 iveco daily iveco daily instrukcja daily
energia iskry module ignition słaby wtryskiwacz
kamera cofania koleos schemat metabo
Zakres ciśnienia -1 do 15 bar: zastosowania i znaczenie Przetworniki Huba Control dla ciśnienia -1...15 bar