Jeśli świeca jest "sucha", to może świadczyć, iż paliwo nie dochodzi do cylindra. Aby potwierdzić to podejrzenie spróbuj strzykawką podlać paliwo ( ok. 1 cm 3) wprost na tłok i jeśli silnik zaskoczy, to trzeba zająć się gaźnikiem, kranikiem lub filtrem jeśli jest w agregacie. Zatankowałeś świeże paliwo, czy z poprzedniego sezonu.
Sprawdź, ten badziewny kranik paliwa, gaźnik, paliwo świeże czy z zeszłego roku. Odpalasz go na ssaniu i gaśnie po jego wyłączeniu?
Agregat uruchamiasz przy wyłączonych odbiornikach . Najlepiej jeżeli wtyczki tych są odłączone od gniazd w agregacie . Następnie uruchamiasz agregat rozrusznikiem ręcznym , w razie potrzeby używasz ssania . Po chwili jak obroty się ustabilizują najczęściej wyłącznikiem nadrądowym załączasz napięcie na tablicę rozdzielczą agregatu , przy okazji patrzysz...
Oczywiście przed wyłączeniem Hondy w podanych datach wypaliłem paliwo w gaźniku. Wyłącznik jest jednocześnie kranikiem. Trzeba poczekać ze trzy minuty zanim paliwo wleci do gaźnika.
Witam. Potrzebuje pomocy. Agregat Einhel STE 5500 nie chce odpalić. Jak plakiem w filtr powietrz psiknę to złapie i zgaśnie. Paliwo jest, kranik sprawny. Gdzie szukać dalej przyczyny?
właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Te badziewne kraniki, mają w środku gumową uszczelkę, którą nasze paliwo rozpuszcza i zmniejsza się przepływ benzyny. Pomysł jego sprawdzenia wcale nie jest taki bezsensowny.
A sobie pisz petycję do producenta który już dawno nie istnieje. Jak go kupiłem to przez kilka lat nie było problemu z paliwem, po czasie potrzebuje odpalić - paliwa mało, oleju dużo, wymieniłem zestaw iglica + gumka - jakiś czas spokój a później znowu to samo. Wymiana gaźnika na używany, który już wtedy było problem dostać - jakiś czas spokój, ale...
W tym miejscu znajduje się odpowietrzenie komory pływakowej. Wyciek paliwa wskazuje na zacięcie się zaworu iglicowego. Musisz odkręcić pokrywkę komory pływakowej (śruba na dole gaźnika, ale nie ta skośna widoczna na zdjęciu) i sprawdzić, wyczyścić. Najczęściej przyczyną zacinania się zaworka jest brud w paliwie (drobiny piasku itp), musisz sprawdzić...
Kranik odkręciłeś?
A paliwo dochodzi i uzupełnia komorę pływakową? może kranik być zapchany i jest za niski poziom paliwa w gaźniku.
Mam problem z silnikiem benzynowym od agregatu, 4 cyl, na gaźniku. Silnik za pierwszym razem odpali po zatkaniu ręka filtra powietrza, nie odpala na zamkniętej klapce od ssania, odpali, pracuje normalnie, po chwili gaśnie, nie reaguje na gaz ani włączanie ssania. Paliwo w gaźniku jest, bo od razu po zgaśnięciu silnika odkręcam kranik paliwa w gaźniku...
Sprawdzić możesz, na przykład, czy dochodzi paliwo. Sprawdź też kranik paliwa, może gaźnik wymaga czyszczenia. Domyślam się że, to silnik dwusuwowy.
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
Witam wszystkich mam problem z moim agregatem Kraft &Dele kd 109. W zeszłym roku kupiłem go i używałem dosłownie 2 razy przez zimę stal w piwnicy z paliwem. Teraz nie mogę go uruchomić. Wymieniłem już świecę iskra jest. Paliwo stare zlałem i zalałem świeże paliwo. Gaźnik przeczyściłem. I dalej nie chce odpalić. Jak wleje paliwo bezpośrednio do gaźnika...
Agregat Hyundai HG 4000 A. Niestety nie odpala. Był czas kiedy odpalał za którymś razem, ciężko bo ciężko ale odpalał. Pomagało wstrzyknięcie benzyny bezpośrednio do gaźnika od strony filtra. Chcąc poprawić sytuację odkręciłem filtr, gaźnik. Wyczyściłem drucikiem oraz sprężonym powietrzem dwa małe otworki po obydwu stronach gaźnika, obok tego dużego...
Witajcie. Panowie i Panie, posiadam od 15 lat ten agregat i teraz się za niego biorę. Jakie świece polecacie do niego? Skąd mogę wziąć kranik, albo zestaw odpowiednich uszczelek do kranika? Czy problemowe jest wymienienie przewodu WN do świecy na bez-ekranowy i czy warto zrobić właśnie taki? Jestem elektrykiem nie mechanikiem, a skubaniec nie chce teraz...
Za mały przepływ paliwa, na moje oko. Tak się zachowuje np. agregat, gdy mu zakręcisz kranik paliwa i poczekasz, aż się skończy to, co jest w komorze pływakowej... dopóki nie zgaśnie :D
Tak, na bagnecie jest do połowy, wlałem. Co do świecy to już odkręcam.... Dodano po 4 Z ledwością odkręciłem świecę, wlałem trochę paliwa pod świecę i odpalił, ładnie pracował do póki paliwo się nie skończyło. Z kraniku po zdjęciu węża paliwo leci. Odpala już bdb, lecz po chwili gaśnie i tak non stop. Podłączyłem go bez obciążenia skoro nowy jest.
Witam. Mam problem z odpalaniem agregatu kaltmann k-ak 2500. Nie chce odpalać na ssaniu. Po kilkukrotnej próbie odpalenia i przesunięciu dźwigni ssania do połowy agregat odpala bez problemu. Regulator obrotów działa dobrze po podpięciu narzędzi. Wymieniona świeca. Przerwa na cewce ustawiona na 0.15mm. Gaźnik wyczyszczony jednak nie jestem pewien ustawienia...
Witam Tak jak w temacie. Nie mogę uruchomić agregatu bo nie działa starter. Nie można go zaciągnąć. Agregat praktycznie nowy, pochodził może ze 4-5 godzin. Ostatnio teść chciał go odpalić. Za pierwszym razem odpalił ale zaraz zgasł bo nie odkręcił kranika z paliwem, a przy kolejnej próbie nie można było już zaciągnąć linki. Sprężyna ? Dodam że olej...
Mam problem z odpaleniem agregatu prądotwórczego KALTMAN K-AK2500 PRO. Agregat przeleżał w garażu nie używany przez 5 lat. Po spuszczeniu małej ilości paliwa z gaźnika (paliwo miało żółtawy kolor), sprzęt uruchomił się jedynie na kilka sekund. Później nie dawał żadnych oznak spalania paliwa. Świeca daje iskrę (choć nie wiem, czy wystarczająco silną)....
Ten "piękny" agregat odpalany jest z ręcznego startera czy z rozrusznika. Pod zbiornikiem Paliwa może być kranik paliwa. Zdejmij wężyk paliwa z pompy i zobacz czy paliwo swobodnie płynie. -Jeżeli paliwo jest to w pinie przed pompą jest czerwona dźwignia musisz ją przestawić w pozycje start. Wyłączasz agregat poziomą dźwignią przyciskiem zwalnia ona...
Oczywiście. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach, a dokładniej różnicę między tlenem atmosferycznym a tlenem zawartym w spalinach. Współczynnik wypełnienia sygnału prostokątnego zwykłej sondy można przełożyć na współczynnik Lambda, ale w niewielkiej granicy i to w wąskim zakresie optymalnego działania katalizatora. Żeby obliczyć AFR trzeba...
Tak, a jak się ma zgodność tego adaptera z normami? Adapter można bez problemu włożyć do zwykłego kontaktu. W przypadku gniazda zabezpieczonego RCD, nastąpi jego wyzwolenie. Jednak w przypadku gniazda niezabezpieczonego, może dojść do sytuacji zasilania tego rezystora napięciem sieciowym, co wywoła na nim wydzielenie mocy 53 watów. Natomiast jeżeli...
Szczotki doprowadzają prąd od regulatora AVR do uzwojenia wzbudzenia na wirniku, regulator się nada ale musisz pod wyjście 220v podłączyć mały transformator 220v/17v żeby regulator wiedział jakie napięcie panuje na wyjściu. No i szczotki i pierścienie ślizgowe też koniecznie trzeba dołożyć. A to gaśnięcie to pewnie przytkany kranik lub najprawdopodobniej...
Włączasz ssanie, zapłon( tak jak to wydedukowałeś, te kosy często miały odwrotnie przełączniki, a agregaty HONDA odwrotnie oznaczone kraniki paliwa, taka ciekawostka) i to czego prawdopodobnie nie robisz, czyli ustawiasz manetki na tz. pół gaz, mianowicie, wciskasz gaz i blokujesz go tym przyciskiem z boku (tak jak się blokuje wiertarkę na maksymalnych...
Witam, mam nadzieję, że to dobry dział, jeżeli nie to proszę o przeniesienie. Mam taki tani chiński agregat, który to właśnie ma dziwny problem. Po pracy ok 40-50min nagle zdycha. Natychmiast odpalony rusza bez problemu z tym, że pracuje już krócej, aż dochodzę do kilku minut pracy. Gdy zbliża się moment zgaśnięcia zaczyna dość mocno hałasować, jakby...
Witam kolegów ponownie. Przeczyściłem gaźnik na nowo benzyną, kranik, dałem nowy wężyk, przeczyściłem bak paliwa, dałem gumowe uszczelki pomiędzy gaźnik a obudowę. Nalałem świeżego paliwa i olej niebieski firmy Lotos. A agregat dalej nie pali to znaczy jakby tak łapie na chwile ale jakby nie mógł zaskoczyć. Mnie się wydaje jakby nie dostawał paliwa...
To teraz pozostaje sprawdzić, czy po zakręceniu kranika paliwa i wywietrzeniu mieszanki paliwowej z cylindra uda się uruchomić silnik za pomocą samostartu/plaka podanego do dolotu powietrza.
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
w weekend miałem chwilkę, i próbowałem dalej walczyć - kranik pominąłem podłączyłem strzykawkę ze świeżym paliwem bezpośrednio do wężyka - rozebrałem gaźnik, wyczyściłem dysze główną ( i tak poprzeczną do niego), komorę pływakową i zaworek iglicowy - zawory zgodnie z instrukcją 0,1 oba i efekt ten sam wraz ze wzrostem tmp obroty stają się coraz bardziej...
Witam. Nie wiem czy dobrze wybrałem dział ale w samochodowym(z racji silnika i elementów mechanicznych) nie napiszę a elektroniki też tu niema jedynie trochę drutu i pewnie jakiś układ stabilizujący prąd czy chociaż kondensator (ale w tamtych czasach to nie jest takie pewne) :P Więc do rzeczy: Udało mi się przypadkiem wejść w posiadanie agregatu prądotwórczego...
Niema takiej książki, Chińczycy nie przejmują się serwisem swoich tanich produktów. Jeżeli dobrze pamiętam, to silnik jest dwusuwowy? Przeczyść dokładnie gaźnik i sprawdź, ten badziewny, kranik paliwa
Kupiłem ostatnio agregat Fogo z silnikiem Mitsubishi GT600. Nie znam się na silnikach, wiem tylko tyle co wyczytałem w instrukcji. Jest to silnik czterosuwowy, jednocylindrowy. Sprzedawca zalał mi go olejem SAE30, natomiast w instrukcji przeczytałem, że do tego silnika należy stosować olej SAE10W-30 lub SAE10W-40, a SAE30 do silników dwucylindrowych....
No cóż przede wszystkim wskazałeś na agregat 3f, co w twoim przypadku jest pomysłem chybionym powinieneś rozejrzeć się za agregatem 1f takie robią do 10KVA-12KVA, co uważam za lepsze rozwiązanie i znacznie dla ciebie wygodniejsze. Generator nie musi mieć prądnicy wysokich lotów pod względem stabilności napięcia i częstotliwości. Na żarówce wielkiego...
Kolego jak możesz to spróbuj oddać ten agregat uzasadniając, że towar niezgodny ze specyfikacją. Że ma za dużo harmonicznych, że to nie czysty sinus, że nie pracuje Ci automatyka od CO a UPS-y popiskują i nie chcą pracować na agregacie tylko przełączają się na baterie. To są najczęstrze objawy pracy kiepskich agregatów. Spuść benzynę, uruchom agregat...
Witam wszystkich. Jestem na dobrej drodze rozwiazania problemu z agregatem. Jeden z objawow to kranik ktory nie daje odpowiednia ilosc paliwa do gaznika. Druga to ze mialem zle zalozone mechanizm na zabki reguatora obrotow. Jescze nie udało mi sie go dokladnie ustawic ale sadze ze jutro juz zakoncze temat.
kranik paliwo agregat kranik paliwo agregat kranik paliwa
dobór zasilacz lampki schemat brzęczyka technics potencjometr trzeszczy
kyocera p3050dn esperanza ev106
Świecący FIS 1/2 po wyjęciu kluczyka w Passacie B5 Komenda na zamianę świata w TNT w Minecraft