właśnie kombinowałem w garażu z tą blaszką i udało mi się ustawić tak że nie leje Być może przekombinowałeś i teraz jest za niski poziom paliwa. Ja też mam podobny agregat i też mi zalewało silnik i był problem z rozruchem, szczególnie w zimie, a po odpaleniu przez dosyć długą chwilę mocno dymił. Założyłem kranik do odcinania paliwa na postoju, a później...
Agregat uruchamiasz przy wyłączonych odbiornikach . Najlepiej jeżeli wtyczki tych są odłączone od gniazd w agregacie . Następnie uruchamiasz agregat rozrusznikiem ręcznym , w razie potrzeby używasz ssania . Po chwili jak obroty się ustabilizują najczęściej wyłącznikiem nadrądowym załączasz napięcie na tablicę rozdzielczą agregatu , przy okazji patrzysz...
Sprawdź, ten badziewny kranik paliwa, gaźnik, paliwo świeże czy z zeszłego roku. Odpalasz go na ssaniu i gaśnie po jego wyłączeniu?
Czy tak trudno określić przyczynę gaśnięcia. Wystarczy trochę pomyśleć i przeprowadzić próbę/próby. Po dopaleniu na ssaniu i zgaśnięciu silnika szybko zamykasz kranik. Zdejmujesz delikatnie gaźnik tak aby z komory pływakowej nic się wylało. Zdejmujesz komorę pływakową starając się aby paliwo w niej zostało. Mierzysz poziom paliwa od góry komory do lustra...
W gaźniku muszą być drożne dysze i kanaliki. Czy masz filtr paliwa na przewodzie ze zbiornika do gaźnika, może jest zanieczyszczony. Sprawdź, czy paliwo dochodzi do gaźnika a także, czy kranik bezproblemowo przepuszcza paliwo w pozycji "ON". Zobacz, czy kranik paliwa posiada wewnątrz zbiornika filtr, może jest zanieczyszczony. Ssanie do przeglądu jak...
Agregat Hyundai HG 4000 A. Niestety nie odpala. Był czas kiedy odpalał za którymś razem, ciężko bo ciężko ale odpalał. Pomagało wstrzyknięcie benzyny bezpośrednio do gaźnika od strony filtra. Chcąc poprawić sytuację odkręciłem filtr, gaźnik. Wyczyściłem drucikiem oraz sprężonym powietrzem dwa małe otworki po obydwu stronach gaźnika, obok tego dużego...
Mam problem z odpaleniem agregatu prądotwórczego KALTMAN K-AK2500 PRO. Agregat przeleżał w garażu nie używany przez 5 lat. Po spuszczeniu małej ilości paliwa z gaźnika (paliwo miało żółtawy kolor), sprzęt uruchomił się jedynie na kilka sekund. Później nie dawał żadnych oznak spalania paliwa. Świeca daje iskrę (choć nie wiem, czy wystarczająco silną)....
Witam. Potrzebuje pomocy. Agregat Einhel STE 5500 nie chce odpalić. Jak plakiem w filtr powietrz psiknę to złapie i zgaśnie. Paliwo jest, kranik sprawny. Gdzie szukać dalej przyczyny?
Cześć kolego, również posiadam taki agregat i biorę się za jego uruchomienie, mógłbyś mi napisać czy odpaliłeś swój i skąd brałeś części? Co potrzebujesz z części? Dodano po 5 Witajcie. Panowie i Panie, posiadam od 15 lat ten agregat i teraz się za niego biorę. Jakie świece polecacie do niego? Skąd mogę wziąć kranik, albo zestaw odpowiednich uszczelek...
Witam wszystkich czytających. Rozczarowany moimi doświadczeniami z inwerterowym agregatem prądotwórczym STANLEY SIG 3050 (opisanymi w innym wątku) – postanowiłem poszukać sobie czegoś lepszego do moich zastosowań. Moje założenia są takie. Moc ciągła - co najmniej 2kW. Waga do 35 kg – czyli przy tej mocy wyłącznie urządzenie inwerterowe....
Kranik odkręciłeś?
Zatykasz szczelnie wydech i dolot, a przez otwór świecy podajesz sprężone powietrze- nie więcej niż 2 bary bo wypchnie simmeringi i sprawdzasz intensywność przedmuchów między wargami simmeringów a czopami wału korbowego, podanie podciśnienia rzędu 0,2 do 0,3 bar to również dobry test. Silnik jest bardziej wrażliwy na podsysanie powietrza (bo to zubaża...
Oddaj do zakładu naprawczego wymienią ci co trzeba łącznie z gaźnikiem oryginały są do zakupienia (koszt około 270PLN -wpisz w google "Tecumseh gaźnik" ) -skoro sam nie poradziłeś. Dzięki, ale ja nie z tych co za wszelką cenę ładują więcej pieniędzy w naprawę rupieci niż one same są warte, tylko po to żeby przywrócić stan fabryczny. To nie jest samochód...
Witam wszystkich mam problem z moim agregatem Kraft &Dele kd 109. W zeszłym roku kupiłem go i używałem dosłownie 2 razy przez zimę stal w piwnicy z paliwem. Teraz nie mogę go uruchomić. Wymieniłem już świecę iskra jest. Paliwo stare zlałem i zalałem świeże paliwo. Gaźnik przeczyściłem. I dalej nie chce odpalić. Jak wleje paliwo bezpośrednio do gaźnika...
Szczotki doprowadzają prąd od regulatora AVR do uzwojenia wzbudzenia na wirniku, regulator się nada ale musisz pod wyjście 220v podłączyć mały transformator 220v/17v żeby regulator wiedział jakie napięcie panuje na wyjściu. No i szczotki i pierścienie ślizgowe też koniecznie trzeba dołożyć. A to gaśnięcie to pewnie przytkany kranik lub najprawdopodobniej...
Gaźnik jak z linku https://m.aliexpress.com/item/3249176941... . Kranik pomimo przekręcenia w pozycje off podaje paliwo do przewodu a dalej do gaźnika jednak w mniejszym stopniu niż w pozycji on
Ten "piękny" agregat odpalany jest z ręcznego startera czy z rozrusznika. Pod zbiornikiem Paliwa może być kranik paliwa. Zdejmij wężyk paliwa z pompy i zobacz czy paliwo swobodnie płynie. -Jeżeli paliwo jest to w pinie przed pompą jest czerwona dźwignia musisz ją przestawić w pozycje start. Wyłączasz agregat poziomą dźwignią przyciskiem zwalnia ona...
Jeśli świeca jest "sucha", to może świadczyć, iż paliwo nie dochodzi do cylindra. Aby potwierdzić to podejrzenie spróbuj strzykawką podlać paliwo ( ok. 1 cm 3) wprost na tłok i jeśli silnik zaskoczy, to trzeba zająć się gaźnikiem, kranikiem lub filtrem jeśli jest w agregacie. Zatankowałeś świeże paliwo, czy z poprzedniego sezonu.
Za mały przepływ paliwa, na moje oko. Tak się zachowuje np. agregat, gdy mu zakręcisz kranik paliwa i poczekasz, aż się skończy to, co jest w komorze pływakowej... dopóki nie zgaśnie :D
Oczywiście przed wyłączeniem Hondy w podanych datach wypaliłem paliwo w gaźniku. Wyłącznik jest jednocześnie kranikiem. Trzeba poczekać ze trzy minuty zanim paliwo wleci do gaźnika.
W tym miejscu znajduje się odpowietrzenie komory pływakowej. Wyciek paliwa wskazuje na zacięcie się zaworu iglicowego. Musisz odkręcić pokrywkę komory pływakowej (śruba na dole gaźnika, ale nie ta skośna widoczna na zdjęciu) i sprawdzić, wyczyścić. Najczęściej przyczyną zacinania się zaworka jest brud w paliwie (drobiny piasku itp), musisz sprawdzić...
Sprawdzić możesz, na przykład, czy dochodzi paliwo. Sprawdź też kranik paliwa, może gaźnik wymaga czyszczenia. Domyślam się że, to silnik dwusuwowy.
Mam problem z silnikiem benzynowym od agregatu, 4 cyl, na gaźniku. Silnik za pierwszym razem odpali po zatkaniu ręka filtra powietrza, nie odpala na zamkniętej klapce od ssania, odpali, pracuje normalnie, po chwili gaśnie, nie reaguje na gaz ani włączanie ssania. Paliwo w gaźniku jest, bo od razu po zgaśnięciu silnika odkręcam kranik paliwa w gaźniku...
To teraz pozostaje sprawdzić, czy po zakręceniu kranika paliwa i wywietrzeniu mieszanki paliwowej z cylindra uda się uruchomić silnik za pomocą samostartu/plaka podanego do dolotu powietrza.
Niema takiej książki, Chińczycy nie przejmują się serwisem swoich tanich produktów. Jeżeli dobrze pamiętam, to silnik jest dwusuwowy? Przeczyść dokładnie gaźnik i sprawdź, ten badziewny, kranik paliwa
Witam wszystkich. Jestem na dobrej drodze rozwiazania problemu z agregatem. Jeden z objawow to kranik ktory nie daje odpowiednia ilosc paliwa do gaznika. Druga to ze mialem zle zalozone mechanizm na zabki reguatora obrotow. Jescze nie udało mi sie go dokladnie ustawic ale sadze ze jutro juz zakoncze temat.
Kupiłem ostatnio agregat Fogo z silnikiem Mitsubishi GT600. Nie znam się na silnikach, wiem tylko tyle co wyczytałem w instrukcji. Jest to silnik czterosuwowy, jednocylindrowy. Sprzedawca zalał mi go olejem SAE30, natomiast w instrukcji przeczytałem, że do tego silnika należy stosować olej SAE10W-30 lub SAE10W-40, a SAE30 do silników dwucylindrowych....
Oczywiście. Sonda lambda mierzy zawartość tlenu w spalinach, a dokładniej różnicę między tlenem atmosferycznym a tlenem zawartym w spalinach. Współczynnik wypełnienia sygnału prostokątnego zwykłej sondy można przełożyć na współczynnik Lambda, ale w niewielkiej granicy i to w wąskim zakresie optymalnego działania katalizatora. Żeby obliczyć AFR trzeba...
Tak, na bagnecie jest do połowy, wlałem. Co do świecy to już odkręcam.... Dodano po 4 Z ledwością odkręciłem świecę, wlałem trochę paliwa pod świecę i odpalił, ładnie pracował do póki paliwo się nie skończyło. Z kraniku po zdjęciu węża paliwo leci. Odpala już bdb, lecz po chwili gaśnie i tak non stop. Podłączyłem go bez obciążenia skoro nowy jest.
Witam Tak jak w temacie. Nie mogę uruchomić agregatu bo nie działa starter. Nie można go zaciągnąć. Agregat praktycznie nowy, pochodził może ze 4-5 godzin. Ostatnio teść chciał go odpalić. Za pierwszym razem odpalił ale zaraz zgasł bo nie odkręcił kranika z paliwem, a przy kolejnej próbie nie można było już zaciągnąć linki. Sprężyna ? Dodam że olej...
Włączasz ssanie, zapłon( tak jak to wydedukowałeś, te kosy często miały odwrotnie przełączniki, a agregaty HONDA odwrotnie oznaczone kraniki paliwa, taka ciekawostka) i to czego prawdopodobnie nie robisz, czyli ustawiasz manetki na tz. pół gaz, mianowicie, wciskasz gaz i blokujesz go tym przyciskiem z boku (tak jak się blokuje wiertarkę na maksymalnych...
Udało mi się do niego dobrać... Więc tak zbiornik jest w środku cały zawalony. Ale to się doczyści. Pod kranikiem do benzyny jest takie sitko które robi za filtr paliwa średnicy zew 28mm i wew 12mm da się gdzieś coś takiego dostać ? Czy może na wężyk dać filtr paliwa od malucha ? Edit: Najlepszym pomysłem będzie chyba kupno kranika od MZ-ki
Tak, a jak się ma zgodność tego adaptera z normami? Adapter można bez problemu włożyć do zwykłego kontaktu. W przypadku gniazda zabezpieczonego RCD, nastąpi jego wyzwolenie. Jednak w przypadku gniazda niezabezpieczonego, może dojść do sytuacji zasilania tego rezystora napięciem sieciowym, co wywoła na nim wydzielenie mocy 53 watów. Natomiast jeżeli...
Witam kolegów ponownie. Przeczyściłem gaźnik na nowo benzyną, kranik, dałem nowy wężyk, przeczyściłem bak paliwa, dałem gumowe uszczelki pomiędzy gaźnik a obudowę. Nalałem świeżego paliwa i olej niebieski firmy Lotos. A agregat dalej nie pali to znaczy jakby tak łapie na chwile ale jakby nie mógł zaskoczyć. Mnie się wydaje jakby nie dostawał paliwa...
Witam, mam nadzieję, że to dobry dział, jeżeli nie to proszę o przeniesienie. Mam taki tani chiński agregat, który to właśnie ma dziwny problem. Po pracy ok 40-50min nagle zdycha. Natychmiast odpalony rusza bez problemu z tym, że pracuje już krócej, aż dochodzę do kilku minut pracy. Gdy zbliża się moment zgaśnięcia zaczyna dość mocno hałasować, jakby...
Mam problem z agregatem prądotwórczym, Sumec spg2700, silnik odpala normalnie, za pierwszym pociągnięciem. Po wyłączeniu ssania chwile chodzi bez zarzutu. I im bardziej nabiera temperatury, zaczyna coraz bardziej dławić się, proporcjonalnie do tmp ( tak jak by mu paliwa brakowało, podobne zachowanie). Gdy ustawie dźwigienkę ssania na 50% działa bez...
A po tym szarpaniu, że aż ręka boli, jak wreszcie zaskoczy to mocno dymi? Jak mocno dymi, a nie ma kranika do zamykania paliwa to może być zalewany. U mnie nie była kranika i też się trochę naszarpałem, ale jak już zaskoczył to przez chwilę pluł siwym dymem. Po zgaszeniu jak się go za chwilę odpala to łapał za pierwszym razem.
Regulatora nie ruszaj, jeżeli silnik chodzi przez trzy minuty to raczej jest sprawny. Sprawdź kranik paliwa, możliwe że jest też filtr paliwa. Spróbuj na innej świecy. Sprawdź poziom oleju. Jaki tam jest dokładnie model silnika? Jeżeli silnik zgaśnie, to można go od razu ponownie uruchomić?
No cóż przede wszystkim wskazałeś na agregat 3f, co w twoim przypadku jest pomysłem chybionym powinieneś rozejrzeć się za agregatem 1f takie robią do 10KVA-12KVA, co uważam za lepsze rozwiązanie i znacznie dla ciebie wygodniejsze. Generator nie musi mieć prądnicy wysokich lotów pod względem stabilności napięcia i częstotliwości. Na żarówce wielkiego...
Witam, Używałem na budowie i Kaltmanna i Powermat (ten sam chiński sprzęt). Według mnie jakość wykoania niska, szczególnie jeśli chodzi o drobiazgi typu kranik od paliwa, mocowanie przewodów. Po kilku dniach użytkowania te właśnie elementy zaczynają przeciekać. Ale co by nie powiedzięc to budowe do stanu surowego zamkniętego Kaltmann 2.2 KW przetrzymał...
Witam wszystkich, zwłaszcza miłośników maszyn elektrycznych i silników spalinowych. Gdy jedno z drugim połączyć... Jestem nowy na tym forum (chyba daawnoo temu tu byłem przez chwilę -?), więc jakby co to proszę mnie nie bić tak od razu ;-). Wobec widma drastycznych podwyżek cen energii, szczególnie w postaci elektrycznej, głośno przypomniał o sobie...
Witam wszystkich czytających. Zachęcony testami agregatów znalezionymi w necie, zacząłem szukać inwerterowego agregatu prądotwórczego do zasilania awaryjnego mojego mieszkania. Po długich namysłach wybór padł na 3kW STANLEY SIG 3050 – oferowany w jednej z popularniejszych sieci marketów budowlanych. Wygląda to tak: http://obrazki.elektroda.pl/7313630600_1...
Nabylem to cudo po cenie nieco nizszej :) Pradnica, przynajmniej uzwojenia wygladaja ok, natomiast silnika nie umialem/nie potrafilem uruchomic choc co prawda nie probowalem zbyt dlugo - na pewno iskra jest, trudno mi ocenic kompresje krecac "kolkiem". Jakis wzrost oporu czuc choc nie tak duzy jak w silniku samochodu (moze stoj± pierscienie a moze...
Kolego jak możesz to spróbuj oddać ten agregat uzasadniając, że towar niezgodny ze specyfikacją. Że ma za dużo harmonicznych, że to nie czysty sinus, że nie pracuje Ci automatyka od CO a UPS-y popiskują i nie chcą pracować na agregacie tylko przełączają się na baterie. To są najczęstrze objawy pracy kiepskich agregatów. Spuść benzynę, uruchom agregat...
kranik paliwo agregat kranik paliwo agregat kranik paliwa
konfiguracja płyta indukcyjny mitsubishi check działać intercoolera
świetlówki pozystor czajnik wylacza bezpiecznik
Moment dokręcania śrub pokrywy Toyota RAV4 Regulacja lamp w Mercedes-Benz Atego: krok po kroku